S modely ale nejsou protějšky M modelů. Nejblíž jim jsou M Performance, ale těch moc nemají (se zážehovým motorem). Například S6 je prakticky protějšek 550i (s M paketem), nikoli M5.
Uvidíme, nakolik přesné jsou tyto "poslední informace."
tak, tak...Uz davnejsie sa vyjadrili, ze proti S-AMG sa neidu nejako moc vyhranovat, nakolko RS modely zvyknu byt aj opticky o dost napadnejsie, a to sa vraj v danej triede nenosi, preto si vystacia s S8, ktora ale dynamicky za tym S-kovym AMG-ckom moc nezaostava, ak teda vobec...
No a pre tych, co chcu "RS8" - nech sa paci - pan Mayer rad prijme objednavku na svoju Talladegu, alebo Talladegu S ( jeho uprava Audi S8 podla vzoru RS6 !!!! ;-) )
Tak S63 je na podobné úrovni (v téhle generaci má asi o 50 kW víc, ale stojí na podobném místě v nabídce) a S65 má problém ten výkon dostat na silnici (když se ale rozjede, táhne jak bejk - na Autobahn si S8 neškrtne).
S8 jsem měl půjčenou, když jsem byl naposledy ve Skandinávii, a i po těch letech je to fajnový stroj. Ne vyloženě modelka z titulní stránky, ale "mighty machine." Naštěstí se mi losi vyhýbali. :-) Musel jsem se smát řečem o zábavě za volantem.
Ano, šlo i o tu hmotnost. Byla to narážka na různé řeči o tom, že je nějaký jeden, správný druh zábavy za volantem. Zábavu lze najít v mnoha věcech. I v solidně izolované, dvoutunové bárce s mizivým citem v řízení a automatickou převodovkou. ;-)