Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Tiguan splňuje Euro 6, přešel výhradně na 2.0 TDI

Dvoulitrový turbodiesel je pro Tiguan dostupný ve třech výkonových variantách.
Zpět na článek
1. 5. 2015 08:45
1. 5. 2015 09:09
1. 5. 2015 09:21
1. 5. 2015 11:25
1. 5. 2015 11:38
1. 5. 2015 11:51
1. 5. 2015 12:09
1. 5. 2015 15:10
1. 5. 2015 16:45
1. 5. 2015 16:58
1. 5. 2015 16:27
1. 5. 2015 16:39
1. 5. 2015 17:27
1. 5. 2015 18:41
2. 5. 2015 09:23
1. 5. 2015 18:37
1. 5. 2015 18:59
2. 5. 2015 22:18
1. 5. 2015 19:29
1. 5. 2015 18:36
1. 5. 2015 19:30
1. 5. 2015 19:58
Avatar - speedfred
1. 5. 2015 08:45
No
ponuka motorov neskutočne široká,snád sa to časom zlepší.
VW aj ked nie som ich prívrženec tak sa mi páčilo,že sa dalo skombivat takmer všetko so všetkým,no teraz....
Rozbalit vlákno
20
1. 5. 2015 09:09
Re: No
Tak je to výběhový model,proto jenom pár změn a vypuštění benzínových motorů.V září 2015 ve Frankfurtu bude nástupce.
Avatar - WinDiesel
1. 5. 2015 09:21
Re: No
U některých otrava že facelifty či nové modely se míjejí o pár měsíců se zavedením nových emisních pravidel .. Potom to takhle dopadá.
1. 5. 2015 11:25
Re: No
Tak u Tiguana stejně většina lidí volila motor 2.0TDI 103/125kW - řekl bych jako ideální kombinaci ;-)
1. 5. 2015 11:38
Re: No
Přesně tak, ono do Tiguanu se vzhledem k jeho váze nic moc jiného než 2.0 TDI nehodí... 1.4 TSI je slabé a 2.0 TSI má zase vzhledem k hmotnosti trochu vyšší spotřebu. Ono je něco jiného mít 2.0 TSI v relativně lehkém GTI nebo v Tiguanu, navíc 4x4.
1. 5. 2015 11:51
Re: No
Přesně, ta 1.4TSi jede třeba v Golfu a dokonce i v Octávce pěkně, ale do Tiguanu se moc nehodí ;-)
Avatar - AUDIRS6
1. 5. 2015 12:09
Re: No
Predstav si, ze na moje odporucenie kupil znamy svojej zene Q5 2.0 TFSi quattro S-tronic, a na spotrebu si nestazuje ani on, ani jeho zena... ;-)
Auto zije 2/3 svojich kilometrov v meste - aby si chapal, preco nie TDi... ;-)
1. 5. 2015 15:10
Re: No
Pokud se s autem jezdí hlavně ve městě, tak to chápu - časté startování a krátké trasy to není pro diesel nic moc. Teď ještě k tomu problémy s DPF, Ad Blue apod... No a ženská za volantem tomu může jen dodat ;-) ... i když existují i výjimky... Navíc kdo kupuje pro manželku Q5 (předpokládám že ve slušné výbavě) tak už spotřebu řešit ani nemusí! Takže můj závěr: kdyby se ptali mě, doporučil bych stejný motor jako ty.

Druhá věc je jakýsi "řidičský" pocit, který mě u těhle těžkých aut, navíc 4x4, poměrně jednoznačně směřuje k dieselu (ač u "běžných" aut mám raději benzín). A to i přesto, že turbo-benzín má točivý moment také dost nízko... zvláště pokud třeba teď srovnáváme koncernové motory 2.0 TSI a TDI , tak asi není žádný parametr, v němž by byl diesel lepší, přesto mi pocitově u těžkých aut vyhovuje víc...
1. 5. 2015 16:45
Re: No
Navrhuji titul sexistické prasátečko ;-)
1. 5. 2015 16:27
Re: No
S Tiguanem 4x4 2,0TSI/132kW jezdím dlouhodobě v průměru za 12l/100km (1/3 město,2/3 mimo město). Při úsporném stylu jízdy se dá dostat někam k 10,5 l/100km.
Jestli je to hodně, nebo málo posudte sami...
Avatar - AUDIRS6
1. 5. 2015 16:39
Re: No
Tazko povedat - to je kazdeho zvlast vec...
Toho znameho zena jazdi s nou mesto za cca 12, ale dlhodoby priemer ma pod 11. A uz bolo aj pod 10 - ked jazdila viac mimo mesta. Plus je to, ze je tam 7°S-Tronic, minus je hmotnost a trosku vacsie odpory...Motor je 211 PS / 350 Nm s valvelifom - proste v tej dobe jeho najnovsia verzia.
Ale na podobne cisla som znameho upozornil dopredu, takze je kludny. V tej dobe ked vysla, tak bola toto 2. najslabsia motorizacia, bola este aj 2.0 TDi so 177(?) PS, no a potom 3.0 TDi a 3.2 FSi, casom sa to rozsirilo aj dole o este slabsi benzin a aj naftu.
1. 5. 2015 17:27
Re: No
Jo, jo pánové, to jsem přesně očekával, město kolem 12 litrů. Já jezdím totiž s lehčím autem 2.0 tsi město za 10,5 - 11 litrů - samozřejmě ne při dynamické jízdě. U té Q5 bych to viděl proti Tiguanu navíc na lehčí nohu oné dámy, protože je ještě těžší... (jako to auto, ne dáma, abych zase nedostal:-).

Závěr ať si každý udělá sám, pro mě tedy do SUV... TDI, jednoznačně!
1. 5. 2015 18:41
Re: No
Nemam rad SUV, protoze to v porovnani s osobakem zbytecne zere. Volitany BMW 5 s atmo V8 a 330 konma pri vyssi vaze, cca 250kg, zere to same, cca 10 až 12 litru ve meste. Rozdil ve vykonu znacny o proti 2,0TSI.
2. 5. 2015 09:23
Re: No
545i žere ve městě 10-12? A pak ses probudil celý mokrý...
1. 5. 2015 18:37
Re: No
To snad u nastupce benzinove motory nebudou?
1. 5. 2015 18:59
Re: No
Budou.Před koncem výroby se nabídka motorů a výbav ořezavává vždycky u výběhového modelu.
Avatar - kopamt
2. 5. 2015 22:18
Re: No
...ked dali 1,4 TSI 150k v 4x4 do Yetiho, tak by ten Tiguan mal tu 1,4ku asi aj tak zbytocne...
1. 5. 2015 19:29
Re: No
Výběhový model, ale ty ceny rozhodně "výběhový" nejsou. :-( S troškou výbavy jseš na 900tis. a za to už je celá řada novějších modelů, kvalitnějších, lépe vybavených a hlavně levnějších ;-)
1. 5. 2015 18:36
Re: No
:yes:
Take si rikam, kde je ta vehlasna individualizace? Pada jediny duvod ke koupi ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 5. 2015 19:30
Re: No
Individualizace šla k novému modelu, tenhle prý už ji nezajímá.
Avatar - Jenik3
1. 5. 2015 19:58
Volba motoru
je veci vyrobce a zakaznik reaguje svou volbou ANO-NE. Jiste u VW vedi, proc to delaji.
Nabizi se otazka: jsou motory 2.0d dostatecne spolehlive? Vychytaly se vsechny mouchy, ktere dojem kazily?
Rozbalit vlákno
0