Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Subaru WRX STI – Na život a na smrt

Subaru drží svou rallyeovou legendu naživu. Nové WRX STI není o nic méně ryzí, než první generace stejně označené Imprezy, a pořád nabízí extrémní jízdní zážitky.
Zpět na článek
1. 5. 2015 09:28
1. 5. 2015 18:55
1. 5. 2015 19:03
1. 5. 2015 19:34
2. 5. 2015 15:08
3. 5. 2015 19:34
3. 5. 2015 20:07
4. 5. 2015 07:39
4. 5. 2015 10:59
4. 5. 2015 19:51
4. 5. 2015 21:02
4. 5. 2015 22:08
5. 5. 2015 09:01
5. 5. 2015 13:22
5. 5. 2015 13:56
5. 5. 2015 17:22
5. 5. 2015 13:49
1. 5. 2015 10:33
1. 5. 2015 10:51
1. 5. 2015 12:36
2. 5. 2015 23:08
3. 5. 2015 21:15
4. 5. 2015 20:08
1. 5. 2015 17:08
1. 5. 2015 17:18
1. 5. 2015 18:54
1. 5. 2015 19:39
2. 5. 2015 06:49
3. 5. 2015 20:55
1. 5. 2015 21:27
1. 5. 2015 22:00
2. 5. 2015 09:32
2. 5. 2015 18:11
2. 5. 2015 19:17
3. 5. 2015 16:57
3. 5. 2015 17:49
2. 5. 2015 12:44
3. 5. 2015 16:58
3. 5. 2015 20:45
1. 5. 2015 22:58
2. 5. 2015 17:20
3. 5. 2015 21:20
3. 5. 2015 10:36
3. 5. 2015 15:24
4. 5. 2015 07:52
4. 5. 2015 11:46
4. 5. 2015 12:37
3. 5. 2015 21:09
1. 5. 2015 09:28
Hezký!
Stejně jako působilo auto, působí i text Ondro ;-) . S STi v jakýkoliv modifikaci jsem dosud neměl tu čest, nicméně se to čte pěkně :yes:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Honza Mička
1. 5. 2015 09:51
Re: Hezký!
Dejte klukovi z Valašska WRX STI a dopadne to takhle... >:D Můžu s Ondrou souhlasit, to auto je bestie, která klade obrovské nároky na řidiče. Není to auto pro každý den.
1. 5. 2015 18:55
Re: Hezký!
Palce obvykle neresim, ale ted bych fakt moc rad vedel, za co mas 4 cerny?!
Avatar - m.z.
1. 5. 2015 19:03
Re: Hezký!
Mám trochu pocit, že se STI až nemístně glorifikuje, jezdil jsem minulou generaci a zas takové terno to nebylo.
Dost spoléhají na auru minulosti.
1. 5. 2015 19:34
Re: Hezký!
No to je tezke...STI je hodne malo kompromisni auto (vlastne uplne nekompromisni), tohle neni Golf, a tudiz je hodne pravdepodobne, ze hromade lidi nesedne.
Avatar - wakantanka
2. 5. 2015 12:36
Re: Hezký!
Ja mám práve pocit, že v predch. (alebo to bola ešte pred? ) gen. sa robili kompromisy smerom ku každodennej použiteľnosti a to bol fail, cez ktorý sa skalní fanúšikovia nevedeli preniesť. Toto sa ku koreňom podľa mňa vracia a to je len dobre. :yes:
Avatar - Bully_
2. 5. 2015 15:08
Re: Hezký!
Tak v porovnani s Golfem se da spousta aut oznacit za "nekompromisni", ale i v pripade WRX STi bych tenhle termin povazoval za dost relativni. Porad je to normalne pouzitelny rodinny vuz.
Avatar - CHerokee
3. 5. 2015 19:34
Re: Hezký!
Vzhledem ke spotřebě moc ne. Navíc to auto nutí jezdit rychle...
Avatar - Bully_
3. 5. 2015 20:07
Re: Hezký!
Vysoka spotreba je znamkou te nekompromisnosti?
Avatar - Magister
4. 5. 2015 07:39
Re: Hezký!
A není? Jezdit po městě za 20 litrů denně? S manuálem za ty prachy? To mi nepřijde jako auto na denní ježdění. Nic proti WRX STi.
Avatar - Bully_
4. 5. 2015 10:59
Re: Hezký!
Kdo si kupuje novy vuz v tehle cene, tezko resi tak uzkostlive nejakou spotrebu (znas to o te opici a o bananech). A kdo najezdi X desitek tkm rocne, aby tu spotrebu resil, tak si zase poridi uplne jinou motorizaci.
A komu nemusi jit o kompromisy a chce neco nekompromisniho v pravem vyznamu slova, tak si neporizuje 5-i mistny 4-dverovy sedan.
Avatar - CHerokee
4. 5. 2015 19:51
Re: Hezký!
Myslím, že nemáš pravdu. Mluvím aspoň za sebe. Mimochodem v aktuálním čísle Top Gearu je zajímavý srovnávací test na sněhu a na silnici WRX STi x Audi RS3 x GLA 45 AMG. Na sněhu je Subaru nejlepší, Audi nejhorší. Na silnici ale vyhrává GLA. Subaru na denní ježdění není.
Avatar - white label
4. 5. 2015 21:55
Re: Hezký!
Není to na sněhu ale přímo na ledu!
Avatar - white label
4. 5. 2015 16:18
Re: Hezký!
To je velmi relativní, třeba zrovna proti tvému autu ano, ale např. proti vzpomínanému GR naopak ne. Že to má karoserii čtyřdveřového sedanu samo o sobě nestačí na tvrzení, že je to normálně použitelný rodinný vůz, v tomto směru souhlasím s tím, co je zmíněno v textu recenze.
Avatar - Bully_
4. 5. 2015 21:02
Re: Hezký!
Sedni si do nektereho z vozu z predeslych let (a nebylo to nijak davno), ktere se povazovaly za normalne pouzitelne rodinne vozy. Byly opravdu hlucne, bez klimatizace, bez posilovace rizeni, s nejistymi jizdnimi vlastnostmi nekorigovanymi "umelou inteligenci "- pouze ridicem atd. atd. . Tady mas malem schovanou thajskou maserku v operadle sedacky, desitky elektronickych vymyslu zprijemnujicich jizdu a zajistujicich bezpecnost, aby ses moc nezapotil a pripadne se nezabil.
Spis mam pocit, ze jsme dneska neuveritelne rozmazleni a vubec nevnimame podstatu veci. Ze by byl Golf R rodinne vozitko a oproti nemu by se muselo o WRX STi mluvit stylem "Na život a na smrt" a o nejake nepouzitelnosti pro normalni jezdeni je videno strizlivym pohledem usmevne.
Avatar - white label
4. 5. 2015 21:57
Re: Hezký!
Logicky se na to dívám (a nejen já) optikou dnešních nových aut.
Avatar - Bully_
4. 5. 2015 22:08
Re: Hezký!
Urcite se chapeme. Ja stejne jako ty tvrdim, ze je vsechno velmi relativni a slova pro vetsinu lidi uplne ztratila svuj vyznam, unika nam samotny smysl.
Avatar - white label
5. 5. 2015 00:57
Re: Hezký!
Svez rodinu v sedanu WRX STi a pak v Golfu R (hb, nebo kombi) a zeptej se jich, co z toho splňuje mnohem spíš jejich představu normálně použitelného rodinného vozu. ;-)
Avatar - Bully_
5. 5. 2015 09:01
Re: Hezký!
Nevim, co porad resis. O kus niz pisu, ze v porovnani napr. s tim Golfem muze kdekdo rozmazleny dnesni uzivatelskou privetivosti aut napsat, ze je spousta aut "ultimatnich", "hardcore", ze jsou "syrova". Jenomze tam budou porad ty uvozovky, budou to kecy do slohovky a ne vyraz, co by odpovidal realite. Ze by neslo vozit rodinu v 5-i mistnem sedanu se 4 dvermi, nacpanem vsemoznou elektronikou pro komfort a bezpecnost jenom proto, ze je to v jinem voze pohodlnejsi, snad tvrdit nechces.
Avatar - white label
5. 5. 2015 11:05
Re: Hezký!
Jakou "všemožnou elektroniku pro komfort" máš u STi na mysli?
Kromě karoserie je prostě WRX STi jako rodinné auto vyloženě nevhodné (viz i text v recenzi), tečka.
Dá se to různě okecat, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat... :-)
Avatar - Bully_
5. 5. 2015 13:22
Re: Hezký!
Ted nejak nevim, jestli se ptas a chces vubec diskutovat, nebo jenom nevstricne opakujes svuj nazor, kdyz tak zduraznujes tu tecku(?).
Pokud to mela byt otazka, tak urcite najdes kompletni vycet komfortnich a bezpecnostnich polozek vybavy ve specifikaci vyrobce vozu. Umozni ti normalni svezeni jako u vsech jinych beznych automobilu tehle tridy, kdyz nechces zrovna zavodit na RZete nejakeho rallye podniku :-) Ze je pritom STi daleko vetsi hrubian je pravda, ale vychazi proste koncepcne z bezneho rodinneho 4-dveroveho sedanu a jako takovy klidne poslouzi. Kdo chce pohodlny vuz, musi se podivat po necem jinem. Zase se ale takhle nesveze ;-)
Fraze jako "na zivot a na smrt" bych pouzival jinde.
Avatar - white label
5. 5. 2015 13:46
Re: Hezký!
Jde hlavně o komfort, ne o bezpečnost. Co je na WRX STi komfortního, tím spíš na poměry nového menšího sedanu za milion?
Podvozek, převodovka...? Jedině snad přístup na zadní sedadla, díky karoserii sedan.
Myslím, že to tady Ondra ve 12:18 napsal jasně a výstižně, nemám k tomu moc co dodat...
Avatar - Bully_
5. 5. 2015 13:56
Re: Hezký!
Dneska je pro vetsinu lidi treba STI naprosto nepouzitelnym vozidlem v beznem provozu, Megane RS nekompromisnim monopostem pro zavodni okruhy apod. . Ja napr. obcas jezdim do prace raketoplanem.
Avatar - white label
5. 5. 2015 14:09
Re: Hezký!
I (tedy nejen ToyoBaru) MRS, tím spíš no Cup, je rozhodně komfortnější, než STi. Že má jen jeden pár dveří a méně místa vzadu je věc použité karoserie, resp. její konkrétní verze.
Já chodím do práce pěšky a po městě jezdím na kolobce, až tak jsem skromný... přesto názor na "rodinnost" STi nezměním.
Ono se dá i dnes jezdit třeba s koňským spřežením..., ale tom tahle diskuse není.
Avatar - m.z.
5. 5. 2015 17:22
Re: Hezký!
Za sebe musím říct, že z hlediska komfortu jsem u hatchbacku 2010, žádné zvláštní omezení necítil. Používal jsem ho na běžný provoz, spíš mi vadily jízdní vlastnosti a výkon sériového auta, při ostrém svezení. Po úpravách to už šlo.
Avatar - white label
5. 5. 2015 20:00
Re: Hezký!
S hb 2010 nemám osobní zkušenost.
5. 5. 2015 12:18
Re: Hezký!
Věřte mi, že jakkoliv chovám STI v úctě, tak na běžné jezdění bych použil naprosto cokoliv jiného. Na cestování či poskakování po městě je tohle auto krajně nevhodné i v porovnání třeba s kupé BRZ z vlastní stáje. Ve čtvrt století starém Opelu Omega je v dálničních rychlostech vyloženě klid ve srovnání s STI.
Avatar - Bully_
5. 5. 2015 13:49
Re: Hezký!
Plne vasemu uhlu pohledu rozumim. Jenom nevim, kdo si koupi rodinne auto a k tomu jeste druhy normalni sedan (jakkoli ostry a min vhodny pro bezne jezdeni) jenom na zabavu. Co znam majitele STI a EVO, tak je vsichni pouzivaji i jako bezna auta, jako ktera muzou porad a bez problemu poslouzit. Na rozdil od jinych vozu, kde se casto pouzivane silne fraze daji pouzit bez uvozovek.
Avatar - white label
5. 5. 2015 13:54
Re: Hezký!
Vždyť prakticky to samé píšu pořád dokola, tedy, že jediné co je na WRX STi "rodinného", je jeho karoserie sedan.
To tvoje "bez problémů" je samozřejmě velmi relativní, ale to už bych se také opakoval... ;-)
Avatar - hedvin
1. 5. 2015 09:52
Pochvala za video
Video se vám vydařilo a konečně i jízdní záběry zevnitř auta, jen tak dál!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dzakobo
1. 5. 2015 11:36
Re: Pochvala za video
Chlapi si dali záležet a je to vidět. :yes: Jakub perfektně artikuluje a přidává fun faktor, Ondra STi vodí nekompromisně a ani to záludný řízení na videu není znát. Při čtení testu jsem se úplně cítil, jako bych byl v autě :-) .
Potěší, že auto je syrové a vzdoruje úředním nesmyslům, viz. nasávač na kapotě. Trochu zamrzí zvuk výfuku, ale není to nic, co by se nedalo pořešit aftermarket díly.
1. 5. 2015 14:57
Re: Pochvala za video
Díky všem pánové, snažili jsme se :-)
1. 5. 2015 16:31
Re: Pochvala za video
Moc hezké ... mimochodem neměli jste na tom autě nějaké takové popisky kolik to má koní a za kolik to jede z 0 na 100 ?
1. 5. 2015 18:36
Re: Pochvala za video
Děkuji, některá auta takto polepená byla, tohle ale ne :-)
1. 5. 2015 23:48
Re: Pochvala za video
Video dobry, ale zpomalovacka nepovedeného průjezdu na závěr..za to palec dolu. Priste zkuste víc zaberu na tom samým miste a ukazte trochu toho švihu. Brutálně přetočenej zadek s následkem zastaveni celého auta není cool. Efektní a efektivní, kluci. Nemate sice k dispozici letiste z top gearu, ale urcite to umite.
Souhlasim s Dzakobo, zvuk auta je na Sti nic moc.
2. 5. 2015 10:42
Re: Pochvala za video
To máte pravdu, bylo to už hodně přetočené. Onu zatáčku jsem jel minimálně pětkrát, ale co střihač vybere již neovlivním :-)
3. 5. 2015 10:29
Re: Pochvala za video
V to případě nedělejte ze střihače režiséra a mejte tu moznost rici- cos tam, ty vole, dal :-)
Avatar - rimow11
1. 5. 2015 10:33
wrx sti
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
1. 5. 2015 10:51
Konkurence
STI ztratilo tradičního konkurenta z Japonska, možná ale získalo nového od modrého oválu...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machýrek
1. 5. 2015 11:16
5 hvezd za test
Super auto, super test, super video ;)
Timhle jsem se chtel vzdycky svezt, zatim se nepostestilo, snad nekdy.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - fOE
1. 5. 2015 11:20
Re: 5 hvezd za test
pridavam se s pochvalou testu, parada :yes:
1. 5. 2015 18:53
Re: 5 hvezd za test
Co seš to za machýrka, když jsi nejel Imprezu? :-)
Avatar - Machýrek
1. 5. 2015 22:05
Re: 5 hvezd za test
Seznam toho, co bych chtel jeste ridit, mam docela dlouhej, na Subaru taky dojde ;-)
2. 5. 2015 19:15
Re: 5 hvezd za test
Tak to jo :yes:
Avatar - KANKUNEN
1. 5. 2015 12:32
Ví někdo jakou to má
turbo díru. Moje má obrovskou a vadí to, že se neumí rychle po ručce sebrat. Starty jen přes spojku, která pak zasmrdí. Motor by mohl méně žrát, autem jezdím všude a kde to jde, tak na to šlapnu. Mám teď gumy ad 08 a jsou fantastické, k obyčejným se nevrátím.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - JDM
3. 5. 2015 20:46
Re: Ví někdo jakou to má
ty máš tenhle poslední model ? :-) rozjezdy přes spojku?? a s ad08 se nediv že se po ručce auto nesebere rychle ;-)
Avatar - KANKUNEN
4. 5. 2015 08:15
Re: Ví někdo jakou to má
Kdybych měl poslední model tak se neptám. Ano, motor nesmí klesnout pod 4t otáček pro ostrý start, raději teda nedělám. S AD08 ručku nepoužívám.
Avatar - Bully_
1. 5. 2015 12:36
STi
Taky jsem bohuzel nemel tu cest, ale zatim jsem se ve vsech ostatnich testech docetl o trosku jinych poznatcich. Ze nove STi rozhodne neni spatne, ale oproti predchozim generacim je o dost "silnicnejsi", okruhoveji naladene. Ze neni tak syrove, je spis na vedeni cistejsi stopou. Kazdopadne ale v dobrem smyslu slova, protoze rallye jezdi asi malokdo, zatimco na asfaltu stravime prakticky 100% vseho casu. A pro ceske tankodromy je to urcite zatracene efektivni naradi :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
1. 5. 2015 12:39
Super,
a ten poslední odstavec o mechanickém propojení mezi autem a řidičem tesat do kamene. :yes:
/už konečně vím, pro koho jste si schovávali těch 5 hvězd >:D /
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
2. 5. 2015 23:08
Re: Super,
Allroad, F-Type, GTI-P, Alpina, STI a STI... s 5* klubem celkem nemám problém, snad Sportsvanem si nejsem úplně jistý. Spíš si říkám, že už jsem fakt dlouho neviděl žádné "průměrné nebo podprůměrné" auto (do 2,5*).

PS: chvíli jsem listoval testy a zastavil se koncem roku 2013 u testu Koleose (2,5*). Horší než průměr byl naposledy... ups, Clio RS, 1.7.2013. Každopádně mám pocit, že za poslední dva roky to předsevzetí "2,5* = průměr" trošku polevilo.
Avatar - woody-alien
3. 5. 2015 18:19
Re: Super,
Zajímavá poznámka....těch 5 hvězdičkových moc není, ale 3,5 až 4 má kdekdo. Ty dvě hvězdy pro Clio RS byl jasnej úlet, ať se na mě autor nezlobí....
Avatar - Emel
3. 5. 2015 21:15
Re: Super,
Mám pocit, že právě tak těch 3,5* je aktuálně bráno jako průměr (tedy nic moc). Dobré auto má 4*, výjimečně dobré 4,5*... a 5* už musí být srdcovka. 3* jsou zklamání a méně se za celý loňský rok nedalo.

Napadlo mě, jestli za tím není snaha o nějakou konzistenci napříč časem... tj. srovnatelnost hvězd z roku 2013 s těma letošníma... a pak jasně, auta se zlepšují...
Avatar - woody-alien
4. 5. 2015 08:21
Re: Super,
Konzistence napříč časem ? Hmm...myslím, že hledáš smysl tam, kde není. ;-) Podle mého se to prostě "tak nějak" posunulo k těm 3,5, pokud auto vyloženě nezklame. Že se auta zlepšují, může být, ale hodnocení má být podle slov samotné redakce vztaženo k aktuální konkurenci (která se předpokládejme taky zlepšila) a nikoliv k předchůdcům.
Avatar - white label
4. 5. 2015 18:22
Re: Super,
Osobně bych nedal plných pět * nejen Sportsvanu (přičemž ani 2 x G7R tu nemá 5*), ale ani STičku. Souhlasím s chválou v recenzi i v diskusi, ale na pět hvězd dnes tento "dinosaurus" celkově nestačí, na to by to auto mělo být "perfektní" po "všech" stránkách, jenže už samotné statické dojmy + dílčí kritika v recenzi, mu vzhledem k ceně určitě ubírají půl hvězdy.

Mimochodem v aktuálním TG je zajímavá srovnávačka RS3 vs GLA 45 AMG vs WRX STi na ledu!, a právě na ledu STi exceluje a nemá tam soupeře.
Ale:
"Mimo led to není ono. Na silnici je hlučné, převodovka ostrá, interiérem prosvítají laciné oranžové tóny. Je pro mě těžké obhájit důvody, proč by si dnes měl člověk koupit WRX STi místo cenově srovnatelného Golfu R."
Jistě, skalní příznivci, tradicionalisté i diskusní bychaři si STi obhájí snadno, ale...
Avatar - Emel
4. 5. 2015 20:08
Re: Super,
Já ti nevím, po všech stránkách perfektní asi úplně neexistuje, požadavky na zábavnost a každodenní použitelnost jdou prostě proti sobě.
Avatar - white label
4. 5. 2015 22:00
Re: Super,
Absolutně neexistuje (proto ty uvozovky), ale na 5* by nemělo mít výrazné slabiny (v rámci třídy/ceny).
1. 5. 2015 16:47
to se četlo samo
:-) parádní článek!
Rozbalit vlákno
0
1. 5. 2015 17:08
Ondřeji...
...jako vždy - smekám i s vlasama :yes:
Umíte jezdit, umíte psát, máte nutné znalosti a přehled, zkrátka jste živá voda tohoto webu. :yes:
Impreza je škaredá, staromódní, jednoduchá a přímočará, je to auto ze staré školy, kde i přes extra výkonný motor je třeba si rychlost zasloužit - a právě o to víc, o co je motor výkonnější. Pokud na ni někdo nestačí, což není nic na ostudu, může zvolit Fiestu ST, která je charakterem hodně podobná, přitom slabší a zvládnutelnější. Impreza je prostě poslední mohykán, mezi dnešními auty pro manažery z hypotečních domků na předměstí působí jako zjevení a za to že nevyměkla si zaslouží ne jeden, ale minimálně tři palce :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - boost.
1. 5. 2015 17:15
Re: Ondřeji...
:yes: :yes: :yes:
1. 5. 2015 17:18
Re: Ondřeji...
Myslím si, že každý máme poněkud jiný vkus a asi by bylo dobré nepoužívat kategorické soudy ... Pro mě osobně teda škaredá rozhodně není....
1. 5. 2015 18:50
Re: Ondřeji...
Troufnu si kategoricky soudit, že kdyby to nebyla TA Impreza, ale nějakej japončík s dieselem pod přední kapotou napříč a pohonem na předek, tak by škaredá byla.
A jestli ani tak ne, pořád oukej, nemusí být škaredá pro každého a pro všechny, vkus máme každý trochu jiný.
1. 5. 2015 18:54
Re: Ondřeji...
Mám Lancera s pohonem na předek a líbí se mi moc .... ;-) WRX je pro mě srdcovka, proto jsem se poněkud ohradil, k tomu, co jsi o něm psal. Ty jsi tohle Subaru někdy vlastnil ?
1. 5. 2015 19:14
Re: Ondřeji...
Tohle ne, na to je moc mlade a ja moc stary :-)
Mel jsem rok 2003, s temi kulatymi svetly.
A vzpominam na nej v dobrem, v podstate se moje hodnoceni te stare Imprezy shoduje s tim, co napsal Ondrej, proto pisu, ze jsem rad, ze nevymekla.
Ale i o te sve tehdejsi bych rekl to same - skareda, primocara, jednoducha a naprosto nefiltrovana. :yes:
1. 5. 2015 19:39
Re: Ondřeji...
Ta moje teda byla nádherná modrá se zlatejma kolama (hned ta po tvé, poslední 2,0) ....
1. 5. 2015 20:33
Re: Ondřeji...
Taky jsem mel modro-zlatou kombinaci, jak jinak :-)
Mimochodem mi tehdy prisly dost slabe (oproti zbytku auta) brzdy Brembo. Musel jsem vymenit kotouce za APR a desky taky, pak to bylo v pohode.
2. 5. 2015 06:49
Re: Ondřeji...
Pro mě byl jedinou slabinou můj mozek. Jezdil jsem tehdy poněkud agresivně (bo nebyl čas), takže v rámci přežití šla rychle zase do světa .... S autama to mám podobně jako s ženama. Většina je poměrně nudně stejných, ale občas si na nějakou vzpomenu, protože mě něčím zaujala ... no a pak je jedna, kterou mám v hlavě (tak nějak skrytě)furt ... v autech je to WRX .
2. 5. 2015 19:16
Re: Ondřeji...
No, mne taky rychle doslo, ze na tohle nemam schopnosti, takze jsem ji taky rychle poslal do sveta,
1. 5. 2015 18:51
Re: Ondřeji...
Já děkuji, jen tak dál!
Avatar - wakantanka
2. 5. 2015 12:41
Re: Ondřeji...
ako už písal Emel vyššie počkaj na modrý ovál >:D na RS so 4x4 som veľmi zvedavý a potom by nejaká porovnávačka STI vs. RS nebola odveci.
Avatar - JDM
3. 5. 2015 20:55
Re: Ondřeji...
srovnání FRS a STI bude pecka a fakt se těším ;-)
Avatar - petrumr
1. 5. 2015 21:27
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - petrumr
2. 5. 2015 09:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 5. 2015 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 5. 2015 19:17
Re: ok
On ten PleaseSmile ma v tvojem pripade naprostou pravdu, nazvat te jinak by bylo velmi nepresne.
Avatar - petrumr
3. 5. 2015 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 5. 2015 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
2. 5. 2015 12:44
Re: ok
Subaru nevie zatáčať? Si sa aspoň bol pozrieť na niektoré rallye? Mne skôr z tvojich príspevkov vychádza že : petrumr a myslenie nejdú dohromady. !
Edit : ťažko sa myslí bez mozgu však? >:D
Avatar - petrumr
3. 5. 2015 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 5. 2015 22:18
motor sracxa
Moja otazka by bola, kolko vydrzi motor? predpokladam ze zas tak 50000 max
tato 2.5 je uplne na chuja
sa cudujem ze im to este dovolia predavat
Rozbalit vlákno
24
Avatar - m.z.
1. 5. 2015 22:58
Re: motor sracxa
Rallye legenda, ale nesmí se moc honit, jinak se rozpadne pod rukama >:-[]
Jako životnost je velká bída.
2. 5. 2015 09:21
Re: motor sracxa
Jak dlouho vydrží tě trápit nemusí. Tahle generace má záruku 200 000 km na motor.
Docela mně zaráží hodnocení testu. Abys mohl pořádně zařadit, ideálně s meziplynem.
Pozitiva: dobrá převodovka :-) WRX STI mělo převodovky vždycky mizerné, že se to tam muselo rvát silou, vysvětlovali to "vtažením do hry":)
Avatar - petrumr
2. 5. 2015 09:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 5. 2015 11:05
Re: motor sracxa
200k to je cista teoria ten motor nevydrzi ani nahodou 200k
ked som mal moje sti tak mi odmietli uznat zaruku-dovod vymenil som brzdy:)
proste suba som mal 2x a uz nikdy viac
2. 5. 2015 12:07
Re: motor sracxa
Ještě jednou, po slovensky, omluv můj pravopis
"či motor vydrží alebo nie, nemusí ťa trápiť, má garanciu 200 000 km".
>:-[]
2. 5. 2015 14:05
Re: motor sracxa
no musi a nemusi Subaru stale hlada nieco len aby ti povedalo ze neplati zaruka...
2.5 nevydrzi cestu na dialnici prehreje sa valec cislo 2
s 2.0 som bol spokojny len ta prevodovka ale 2.5 koniec...:(
Avatar - wakantanka
2. 5. 2015 12:47
Re: motor sracxa
a si si istý, že chyba nebude v motore, ale skôr medzi volantom a sedadlom? >:D
2. 5. 2015 13:10
Re: motor sracxa
Byly tady /moje.auto.cz/ dva nebo tři majitelé Imprezy a shodovali se na tom, že STI už nikdy /motor k.o.
Avatar - Machýrek
2. 5. 2015 14:50
Re: motor sracxa
Znam jednoho, 3 generace, motor rovnez k.o. Bohuzel mu odesel driv, nez jsem se s tim mel moznost zvezt. Ted jezdi Peugeotem a je spokojenej.
2. 5. 2015 14:06
Re: motor sracxa
hmm mozno ale potom asi nikto s subaru clubu( rumunsko) nevie jazdit lebo 2.5 odisla kazdemu
2. 5. 2015 16:16
Re: motor sracxa
Asi s tím v Rumunsku opravdu neumíte jezdit. Subaru nevydalo manuály v rumunštině? >:D

Ne, že by byl 2.5 bez problémový motor, ale co znám lidi s tímto motorem, tak většina jezdí bez problému ;-)
2. 5. 2015 16:32
Re: motor sracxa
kludne si prejdi net myslim ze dokonca v australii zakazali predaj tohto motora
mal som vsetko mozne aj problemove motory napriklad e46m z4 m a tie su citlive ako predkozka na cicine a nikdy nic
jedine poondene subaru 2.5 stale daky problem resp 2x kompresia 2 valec cely motor na vymenu a hovorim nebol som sam

momentalne mitsu 9 absolutne ziadny problem klop klop
Avatar - m.z.
2. 5. 2015 17:20
Re: motor sracxa
Nespolehlivost Subaru je bez debat, ale jde hlavně o to, že si nechali ujet vlak, doby kdy drtili konkurenci jsou pryč a jen se snaží dohnat ztrátu.
2,5l ztrácí na konkurenci úplně ve všem, kromě nízkého těžiště.
Je to auto pro skalní fanoušky, kdo hledá opravdu rychlé auto, už dávno přešel jinam.
Nebyl jsem s STI nespokojený, ale po výměně za zadokolku, jsem poznal, jak dokáže být mimo sníh všude rychlejší, než ikona rallye a provozní náklady úplně jinde. Spotřeba v průměru o 5l nižší, mě nemají plejády co nabídnout.
2. 5. 2015 18:59
Re: motor sracxa
musim povedat ze s meganom rs 250 co mal soft na cca 310 ps som bol o dost rychlejsi ako s suba 2011 sefan ( HB bol este pomalsi)
sti je nedotacave na upravu nevhodne a to som bol teda fanusik
s evom ix co mam teraz zas som o dost rychlejsi ale je pravda ze ma cca 400ps plus ale je to zas auto kde treba mat gule
s meganom s cuprou alebo golfom r ci audi s3 myslim ze s prehladom sti ujdes a to ti myslim ze aj tomuto novemu modelu
2. 5. 2015 18:23
Re: motor sracxa
Jestli ho v Austrálii zakázali, tak je zajímavý, že ho pořád nabízejí.

Jde hlavně o to jak se člověk k motoru chová. Já naopak neznám nikoho, kdo by měl s tímto motorem problém. Je ale pravda, že mají motor v sérii, bez jakýkoliv úprav. Což je druhá stránka, když hodně lidí tento motor dále ladí...
2. 5. 2015 18:55
Re: motor sracxa
uz seriove motory odchadzaju a to dokonca viac ako upravene
Avatar - wakantanka
2. 5. 2015 20:13
Re: motor sracxa
pozri neber moju poznámku ako osobný útok ale pochybnosti o tvojich schopnostiach. Zopár ľudí v okolí s Imprezami rôznymi mám a drobnosti ich kvárili, ale o zrušenom motore som ani od jedného nepočul. Ale je pravda, že síce sa chodia povoziť ale s mierou a typické RZ-ty v okolí jazdia oproti špeciálom tak na pol plynu. Naopak mám známeho, ktorý pri robení rozpisu pre Rally KE odpálil motor na EVO VIII. Mám pocit, že keď sa "zadarí" je úplne jedno aký stroj sedláš.
2. 5. 2015 20:30
Re: motor sracxa
1 krat mi motor cista seria zdochol na dialnici, olej mal tempomat nastaveny na 180 medzi BA-Budapest potom tempomat 210 Budapest - RO
na benzinke som vzdy stal minimalne 5 minut aby som dochladil turbo
auto malo 11k km mal som ho od noveho a to som menil olej pri 5k
asi s 15 imprez co su v ro subaru clube je jedina co ma este seriu motor
csetky zahranicne fora ked pozries tak vsade ten isty problemstrata kompresie valec cislo 2 absolutne nezalezi ci seria ci upravene nepoznam ja osobne ani jednu co ma 100k a nemal problem s motorom
A o pristupe Subaru ani nehovorim
takze nikdy viac suba do domu nepojde
Avatar - wakantanka
3. 5. 2015 20:47
Re: motor sracxa
tvoje osobné skúsenosti nerozporujem. užívaj si myšiaka kým šlape :yes:
Avatar - Emel
3. 5. 2015 21:20
Re: motor sracxa
Kamarádovi normálně v záruce motor vyměnili a nebyl s tím prý žádný problém... přístup servisu bez problémů.
2. 5. 2015 11:58
Re: motor sracxa
A sakra, tak to už mi motor 20 tis. km přesluhuje >:D
Avatar - petrumr
3. 5. 2015 17:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 5. 2015 17:26
Re: motor sracxa
Neboj, kdybych neuměl řídit, tak si taky koupím Citroena.
Avatar - poterienko
3. 5. 2015 10:36
Video
Pěkné, super, chválím. A to hlavně to, že na ČR "trhu" vznikají další kvalitní videa. Napadla mne jedna věc a to hlavně u aut, co mají koule, jako je toto - co kdyby jste zveřejnili záznam z kamery, co byla na/v autě v celé délce? Jinak řečeno celou jízdu ze skoro prvního pohledu? Určitě nejsem jediný, kdo by se na to rád podíval.
Ještě lépe by určitě vypadalo, umístit kameru přímo na hlavu, jako jsem třeba zkoušel já - [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bully_
3. 5. 2015 15:24
Re: Video
Na videu z pohledu z mista ridice skoro nepoznas, ze jdes bokem. To by te musel zadek skoro predbihat. Pohled zvenku je pro tyhle situace daleko efektnejsi.
Avatar - poterienko
4. 5. 2015 07:52
Re: Video
Bully doporučuji si přečíst můj příspěvek ještě jednou. Nepsal jsem nic o tom, že by místo klasického videa byl jen a jen first person, ale byl by to doplněk ;).
Avatar - Bully_
4. 5. 2015 11:46
Re: Video
Pises "celou jizdu" a nic o nejakem doplnku, i kdyz to ctu dokola treba 10x. Neres to, na svete jsou dulezitejsi veci ;-)
Avatar - poterienko
4. 5. 2015 12:37
Re: Video
Samozřejmě, že jsem psal celou jízdu, tzn. ne 3 střihy, ale nepsal jsem nic ve smyslu, že by to nahradilo klasické video ;). I to slůvko "zveřejnili" by mohlo napovědět, jak jsem to myslel, ale jak píšeš - neřešme ;).
Avatar - JDM
3. 5. 2015 21:09
Re: Video
:yes: mě se tyhle POV záběry libí je to víc akčnější ;-)