Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový sedan Fiatu se představí ještě tento měsíc

79 komentářů

starý_kluk
Je to stále Linea = variabilní platforma Punta (Grande) s prodlouženým rozvorem o 10cm(!). Je to velmi pohodlný a hezký vůz, jen nechápu Fiat (p.Marchionneho), proč se nenarodil kombík na platformě Brava (ta má stejný základní rozvor, jako prodlpužená "Punto") a navíc povedený a krásný hatchback Bravo bez reklam dokonce zrušil a znovu nabízí sedan, který se tak málo kupuje (pro jeho omezenou praktičnost).
Arese
Jestli jsi to nepochopil, tak na snímku je Linea, jejíž výroba právě končí. Zde je ovšem uvedena jen jako ILUSTRAČNÍ foto! Snímek nového fiatovského sedanu bude teprve odtajněn. Co se týče kombíku na platformě (rovněž dobíhajícího) Brava, ten byl skutečně slíben (na prodloužené platformě již použité u Lancie Delta), ale nakonec na něj bohužel nedošlo. Zato nový Fiat nižší střední třídy příští rok dorazí i jako hatchback a kombi, takže nabídka bude kompletní! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
starý_kluk
Dík za upřesnění. S novým Fiatem nižší střední třídy to pořád není jisté.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
starý_kluk
Kéžby! Školení značkových prodejen něco také naznačuje - naznačuje.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
starý_kluk
To je potěšující. Odkud jsi, prosím, ty oficiální informace získal?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mohol by prist casom aj k nam a napodobnit tak kiu rio sedan [odkaz] ... malych sedanov na nasom trhu akosi je stale dost malo... pamatam casy a nie je to tak davno co ich bolo podstatne viac a vzdy sa mi tieto kompaktne sedany moc pacili.....

osobne som uz novy sedan od ria videl nedavno pred par dnami.... jeden konkretny kus totiz uz maju u nas aj na predaj ... .... a na velkych kolesach to vobec nie je marne 😉 ... pekne spestrenie triedy :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
u nas boli kedysi sedany typu thalia ci polo classic alebo seat cordoba dost oblubene... je pravda ze sedan nikdy nebude mat pri nakladani batoziny tie vyhody ako klasicky hatch ale ked sa nad tym tak zamyslim..... malokedy sam osobne vyuzivam vyhodu piatych dveri .... ( teda ak zrovna neprevazam bicykel ) ale mam aj nosic na strechu takze v pohode dalo by sa tomu pomoct... a vzdy sa mi sedany viac pacili ako hatchbacky alebo kombiky..... az na par vynimiek.... uznavam ze prva fabia combi bola krajsia ako fabia sedan.... 😉

ja verim ze oblubenost sedanov sa do europy casom opat vrati.. v usa alebo rusku ci cine su sedany moc oblubene ... uprimne im zavidim ich ponuku sedanov na ich trhoch :yes:
Arese
Pánové, jste jaksi úplně mimo. Toto je článek o sedanu nižší střední třídy, takže mluvit zde o Kie Rio či Seatu Cordoba je jaksi zcela mimo mísu... 😲 :no:
mikey166
Že prestanú produkovať tú zrúdu na kolesách menom Linea. Špeciálne v "taxikárskej" žltej to suverénne patrí medzi to najhoršie čo na našich cestách možno stretnúť. A pritom ti Fiat vie aj oveľa lepšie, viď činske Viaggio.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
s lineou to je zvlastne.... niekomu sa paci inemu nie.... 😉 .... raz tu bol clanok o linei ja neviem .....mozno pred rokom..... a sam som sa cudoval ako tu mnohi pisali aka je to nadhera... ja osobne jej dizajn tiez nepovazujem za zrovna podareny ale to je moj nazor.... sedanov je na nasom trhu moc malo.... neviem preco... a tak kazdy sedan ktory k nam zavita mi urobi radost..... fiat ma pekny model v cine suhlas [odkaz] ... ktory by bez pochyby mohol byt aj v eu.... sam neviem preco ho neponuka aj v eu... ale to je asi na inu debatu....
mikey166
Viaggio je parádne, to sa zhodneme. K nám sa nedostane asi pre to, že je navrhnutné prvotne pre Čínu, podľa čínskych bezpečnostných predpisov a podobne. Ale to už len teoretizujem, o značku Fiat sa až tak veľmi nezaujímam. 😄
TomasPT
To vypadá dost jako přeznačkovanej Dodge Dart
Avatar - Avanti
Avanti
Lebo nim aj je. Povodne prvotny vychodzi model - Giulietta.
pargi
To budeš asi jediný, kdo neví, proč je na našem trhu málo sedanů 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mikey166
Tvoj názor. Holt, 100 ľudí, 100 chutí. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pargi
A co vyjadřovaní se o lidech, kterým se líbí auta jednoho specifického koncernu, "VAGinisté"? Je úsměvné, když ty kážeš, jak by se měl vyjadřovat inteligentní člověk 😉
mikey166
Po tejto veľmi trefnej reakcii už myslím že viac nieje čo dodať. :yes:
pargi
Neboj, Gilgit nějaký materiál jistě dodá. Začne tím, že jsme odpadi 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mikey166
Mal si pravdu >😁 Akurát na odpadov sme to ešte nedotiahli. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pargi
Je důležité si to umět obhájit alespoň sám před sebou 😉
Bc. Gilgith
A to si piš ,že tohle ovládá dokonale 😉
pargi
Je to trouba (snad mu tohle lehce ironické označení nebude vadit 😉 ).
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pargi
Přede mnou si to obhajovat nemusíš 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já bych tedy Lineu rozhodně za ošklivou neozval. Naopak...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
XTad
Jak kdy... Z primeho celniho pohledu je moc uzka a vykulena.
Avatar - wakantanka
wakantanka
a ja že kde sa škodovka inšpirovala u Rapida >😁
Avatar - grifith
grifith
Moc bych Fiatu přál úspěch s novým modelem, jsem však sám zvědav s jakými motorizacemi bude nový model nabízen? Pokud by se shodovala s 500X a tuzemské zastoupení to "nepotopí" cenou, tak by mohl mít dobře nakročeno.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
měla by mít i atmosférickou 1.6.. bez s/s...
😉
Avatar - euro89
euro89
Atmosféra bez S/S? Tomu v dnešní době bohužel nevěřím. Rozhodně tedy ne pro trhy EU, v Turecku či jinde klidně takový motor nabízet mohou.
Avatar - wakantanka
wakantanka
osobne neočakávam nejakú veľmi širokú paletu motorizácií. Predsa len to bude model primárne určený skôr pre menej náročné trhy (alebo sa mýlim?). Na druhej strane, zase spomínaná Linea mala tuším ako prvá z Fiatov pod kapotom 1,4 T-JET, tak ktovie.
Avatar - grifith
grifith
Stačila by čtveřice 1,6 E-Torq, 1,4 MA, 1,3 a 1,6 MultiJet. S takovou i když ne příliš širokou paletou by se model mohl vystačit ve většině zemích, kde se bude prodávat.
Arese
Tak Fiat konečně příjde s nějakým novým modelem, který nebude jen derivátem pětistovky! Nové auto nižší střední třídy, které nahradí sice krásné, ale nepříliš oblíbené Bravo (stísněný interiér, jen průměrný podvozek) i již zastaralou Lineu, Fiat potřebuje jako sůl. Nepochybuji o tom, že design i kvalita bude prvotřídní a vzhledem k výrobě v Turecku by mohla být fajn i cena. V české kotlině si sice většina automobilových prosťáčků stále myslí, že Fiaty jsou reznoucí křápy, ale ti, kdo se v autech trochu vyznají vědí, že spolehlivostí patří tato značka naopak mezi nadprůměr a kvalita jejich zpracování taky není špatná. Např. skvělé motory MultiAir s revoluční technikou jsou naprosto spolehlivé (nemluvě o nezničitelné řadě Fire) a Fiat ani nepostihují neustálé svolávací akce, jako některé japonské či německé automobilky. Výborně Fiate, jen tak dál, držíme palce! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Luki5
Luki5
Hodně se na to auto těším 😄 Mám tedka momentálně Fiat Brava 1.6 z roku 1998 a ted tady asi naštvu hodně lidí >😒] , ale oproti stejně starým Feliciím je to auto limuzína na kterém člověk nenajde ani smítko rzí a co se týče spolehlivosti tak měním jen provozní díly 😄 Jestli by ten nový model vypadal jako ten v Číně, uvažoval bych o něm :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No, ona ta Felicia je taky konstrukčně starší a o třídu menší 😉 V rodině jsme měli i jejího přímého konkurenta a protikorozní ochrana skutečně super, nicméně co vím tak motor (1.2 16V) a elektronika zlobily celkem často. Teď další o generaci novější se celkem drží.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mal som rovnakú Bravu aj rovnaký ročník. Protikorózna ochrana až na prahy vonkajšie bola na svoju dobu špičková. No a výfuk, ten mohol byť lepší - trvácnejší. Inak to jazdilo výborne. On to Luki asi preto porovnáva s Feldou že istý čas stáli za nova veľmi podobné peniaze aj napriek rozdielu triedy a veľkosti.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No aby ses nedivil a nevyklubal se z toho 500S s "roztomilým" pětistovkovým kukučem. >😒]

Mimochodem, nechci ti kazit radost, ale Fiat svolává naprosto pravidelně několikrát do roka. 😄 Což já mu ovšem přičítám spíše k dobru.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Clio Mio. To sa pekne rýmuje. 😄 Pozerám, že to Clio robili v Slovinsku už len pre africký trh. Teraz teda ostáva len Twingo a ForFour. Z tretej generácie nebola žiadna Storia? Už asi moc komplikované auto...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
pumpkin
To Clio III ako Storia som myslel všeobecne. Vyzerá že sa nikde nevyrábalo.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - beibej
beibej
Chudáka trojku zprznili faceliftem. Dvojce face naopak pomohl.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Áno. Trochu sa obávam čo spravia s, podľa mňa veľmi podarenou, štvorkou.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Hm, takže predsa sa po nábehu štvorky, tuším koncom roka 2012, ešte niekde naďalej vyrábala trojka. Tipol by som ten závod v Burse, možno už len ako kombíky.
No a ten rozdiel v celkovom počte vyrobených kusov II. a III. generácie... To bude asi spôsobené nástupom Sandera a Dacie ako takej, ktorá prevzala rolu globálnych Renaultov. Tretia generácia Clia sa mimo Európy ani nevyrábala.
Arese
Díky za zajímavou zprávu! Na evropské trhy se toto auto přestalo dodávat už před několika lety, netušil jsem, že pro severní Afriku se ještě vyrábělo :yes:
Mr.Murphy
.... co si tak nějak vybavuju co o tomto autě z FCA dříve zaznělo tak to rozhodně nebude nějaká přímá snaha konkurovat Golfu, Focusu a spol, ale spíš projekt pro Turecko a podobné trhy s tím, že nějaké "lepší" verze se podívají do Evropy....

Obávám se že to konstrukčními řešeními nepřekoná ani Viaggio, což je pro Čínu zjednodušený Dart....

Každopádně o kvalitu bych se nebál a snad by to mohla být zajímavá varianta pro lidi hledající spolehlivý spotřebák za fér cenu.... Uvidíme....
Avatar - wakantanka
wakantanka
ja by som skôr očakával mierne vylepšené Viaggio. Golfu a spol by mal konkurovať tuším nástupca Brava nie ?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no.. ale "turecká řada" nahrazuje Bravo.. jako sedan, hatch i kombi...
:-!

Ale Golfu netřeba konkurovat. Tohle si prostě koupí jiní lidé.
😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hm, zase niečo nové od Machioneho? Žijem v tom že Bravo ostane bez priamej náhrady. Namiesto Punta príde 500 plus. Túto tzv. tureckú radu vidím skôr ako lacnejšiu a technicky menej náročnú alternatívu vhodnú predovšetkým na podmienky slabšej infraštruktúry a v lepších výbavách a verziách schopnú sa uchytiť aj v zhýčkanej Európe. Nechcem tipovať, že priamo proti Dacii či C-Elysse a pod. ale celkovo by som to videl na niečo mierne nad nimi ale zase nie na úrovni triednych etalónov. Ale dajbože sa šeredne mýlim. >😁
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, a ted si predstav, ze existuje skupina lidi, co hhleda presne neco "tesne nad C-E/ 301. Nehlasi se ke zhyckanosti Evropy a chceme proste normalni, bytelny auto. S normalnima budikama, co pojede i s prasklou pojistkou...
😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
:yes: :yes: :yes: až taký jednoduchý hardcore to asi nebude, ale držme si palce.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Takze "dajboze" se nemylis.
😉
JaMM
cinania uz hatch maju.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - pumpkin
pumpkin
Tak si sem dajme aj zábery na maskované auto. Áno, je to len oblepené čudo ako vždy, ale niečo by sa predsa dalo dedukovať.
[odkaz]

Oproti Dartu/Viaggiu to bude zjavne väčšie auto, s väčšími bočnými oknami. Možno je to len tureckou verziou, ale nevidím žiadne LED, takže asi sa nebudú pokúšať atakovať vyššiu triedu. No a klasika dnešných áut, menšie kolesá sa pri veľkej karosérii strácajú.
Avatar - CoureSportivo
CoureSportivo
Ale to Viaggo s toho vykukuje.
Arese
To ale není vůbec na škodu, Viaggo je krásné auto! 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Až na ty jinak řešený zadní dveře (sklo)
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, jestli to bude jako Viaggio - tak kašlu na své dilema, jestli X nebo L.. a jdu do něj!
😉
Arese
No, pokud to bude mít skutečně pravý italský design, dost prostoru a za dobrej peníz, tak o tomto autě taky budu uvažovat (ve verzi hatchback či kombík) 😄 :yes:
Arese
Ještě, že zde máme tak schopné diskutéry, díky! 😄 :yes:
stréc od piva
neví někdo proč ta Brava má tak dlohe zadek?

[odkaz]
stréc od piva
[odkaz]
Avatar - pumpkin
pumpkin
Dík za link. Čiže nástupca modelu Linea a chystané trio hatch/sedan/wagon sú rozdielne projekty, či? Ten tvoj link vyššie je ešte len čistá mula, zadok je z dosluhujúceho Grande Punta.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Z ceho tak soudis?
Pisou tam o jednom projektu, ale ze zatim nejsou zname technicke detaily a oficialne nejde o nastupce Brava.
To ale neznamena, ze ho nezastoupi.
Jen doufam, ze se to nebude jmenovat 500++, nebo tak neco.
😉
Ale jako auto se mi to libi.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A fakt se snazim... ale Grande Punto tam teda nevidim.
😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
Stejsn
tradiční značky, které kdysi produkovaly špičková auta vysokých kategorií a závodní legendy, dneska tahají z bryndy jejich budgetové lowcost továrny typu Tofas, Dacia, VAZ apod... ;-\
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, Evropa chudne... akorat si to jeste uplne neuvedomuje.
Ale chudne jen relativne! Porad mame stesti, ze jsme se narodilli prave tady.
😉