Ekonomika
PlumJelinek
10
Možná palec nahoru pro Škodu, ale jinak to spíš dokládá, jak je českej národ zblblej a lehce zmanipulovatelnej.
Přejít do diskuze
No vzhledem k tomu že je Škoda domácí automobilka tak jí přejme první místo, zvláště když většina prodejů jde do firem. Jen nepotřebuje být tak okatě protěžována, nemá to zapotřebí. Nezavírejme oči nad ree😜orty, tak naivní snad nejsou ani redaktoři, aby si mysleli, že kupujeme taková kvanta aut, hlavně VW, Fordy a Seaty. A nakonec si nevyřizujme účet v každé možné větě s automobilkou Hyundai. Také zaměstnává naše lidi, nestrkejme sem reklamy, ale realitu, když ne českou, tak evropskou, nebo světovou. Nechť nám mír vydrží dalších 70let. Peace forever.
Když už ste nejlepší jízda na webu co takhle to dělat aspoň v úrovni konkurence. Zrovna v případě tabulek to snad takovej problém neni ne? 😐
[odkaz]
[odkaz]
co čekat od lidí,kteří volí červené zmldy 20 let po revoluci a na auto si přidělají vlaječky kvůli hokeji ale o státním svátku nic neví proč je
Z te tabulky je hezky videt, ze Skoda ma v dubnu vsechny modely v TOP 10 - jen tak dale :yes: :yes:
Tak Skoda a VW jde hlavne do firem. Tipuju tak 80%, Seat jde na ree😜ort a take bych tipnul cca 80%.
Já vím, stejně tak jako autopůjčovny atd... firma je možná francouzská, nicméně francouzská základna pravděpodobně nerozhoduje o značce firemních vozů v ČR.
Mondeo aktualniho modelu uz prodavaji i v AAA. Dealeri je maji davno, ale skoro nikdo je za ty penize nechce.
To asi ne, i když ještě nedávno jezdili v Renaultech. Myslím, že zaměstnanci mají pořád možnost volit mezi Octávií a Meganem ...
Áno, super!
Edit: zas tak hrozný to s tou kritikou Hyundaie není, jen rýpnutí do i30, kde bych se nedivil, kdyby pokles prodeje souvisel s novou nastupující i30 (nebo je to jen FL?)
Edit: zas tak hrozný to s tou kritikou Hyundaie není, jen rýpnutí do i30, kde bych se nedivil, kdyby pokles prodeje souvisel s novou nastupující i30 (nebo je to jen FL?)
No tady bych možná spíše ukázal na firmy .... třeba Sanofi, což je jednička na českém trhu léčiv, vybavuje své zaměstnance téměř výhradně vozy značky Škoda ... jsou to frantíci zblblí a zmanipulování ....
Tím spíš, pokud firma dává volnou ruku a limituje pouze určitým budgetem, to pak potvrzuje to co jsem psal nahoře o zblblosti a snadné zmanipulovatelnosti lidí u nás.
auto.cz je bulvár mířící na svou specifickou nepřemýšlející komunitu lidí - stačí se podívat dole jaká media má pod svými křídly...Blesk.cz apod ....to je přesně ta cílová skupina co nepřemýšlí a jen hltá co mu někdo předloží >😁
ma tabulka s 5 modelmi v triede kde je 40 aut? ano spravne.... bliziacu sa k nule.... minule som chvalil tabulky kde sme videli tusim 15-20 najpredavanejsich aut takmer v kazdych segmentoch.... ( samozrejme v luxusnej triede staci prva 5tka, tam toho ani viacej nemame ) ....
a dnes?
zase tu mame tabulky ktore nepovedia nic.... tabulky kde vladnu skodovky a zbytok sa citatelovi odopiera.... a taji... ;-\ ... este ze mame autoforum :yes:
a dnes?
zase tu mame tabulky ktore nepovedia nic.... tabulky kde vladnu skodovky a zbytok sa citatelovi odopiera.... a taji... ;-\ ... este ze mame autoforum :yes:
Jo, Mondeo jsem paradoxně poprvé (vlastně snad i naposled?) viděl začátkem roku v Áčkách. >😁
Jj, na druhou stranu je vidět, že to není jenom o ceně, viz 3er, která má prakticky stejné prodeje jako Mondeo při daleko vyšší ceně, jinak řečeno i v ČR se prodávají relativně drahá auta střední třídy pokud nabídnou odpovídající kvalitu.
Vzhledem k tomu, že na náš trh vstoupilo Mondeo společně s Passatem někdy v září loňského roku, tak by prodeje už měly frčet.
Statistiky Golfu a Passatu, vždy v dubnu a listopadu povyskočí, protože nám e ve firmě mění oper. leasingovka po půl roce, kdy se přehazují pneu. Auta s najetými 15-40tkm jdou většinou do Německa, něco tu zůstane, sleva 70 t.Kč. Dohromady 70 aut 😉
Měl jsem tři Francouze, Na posledním 400 000 a světe div se, kromě turba za 8000Kč ve 360 000 nic. (kromě spotřebních věcí jako rozvody, destičky a pod...)
Mezi minivozy je zajímavý raketový růst stylové 500 na úkor užitečné Pandy, pak že Češi koukají jen na cenu (pokud tady ovšem neúřadují ree😜orty). Ve střední třídě Mondeo ač novinka, tak nestíhá celkový růst třídy a nechytá se ani na i40, to je docela zklamání. V luxusní třídě už je jenom S-kláda, konkurence může klidně hodit ručník do ringu.
tak ale marosovi to nevysvetlis on kupuje popelnice od 400 000 a viac 8-s
od 400 000km...chudacik ;-\
od 400 000km...chudacik ;-\
Třeba u nás je pouze finanční limit... a co vím tak to tak má dost firem. Často jsou ale sjednané nadstandardní podmínky s jedním dealerem a pak si většina lidí stejně vezme auto od něj, taky je s tím méně starostí.
U nás dalo pár lidí přednost Golfu před Octavií, na podobné peníze vyšel před modernizací i Passat... pro polské necesty je tam jeden Qash.
U nás dalo pár lidí přednost Golfu před Octavií, na podobné peníze vyšel před modernizací i Passat... pro polské necesty je tam jeden Qash.
Jsou to ale dvě třídy - mainstreamová střední a prémiová střední. Kdo kupuje Octavii, nebude typicky přemýšlet o A4... ta dvě auta se překrývají jen minimálně.
O tom pochybuju, většinou firemní flotily nakupují u jednoho dealera a zaměstnanci nemjí moc možnost zvolit alternativu jakou chtějí.
hm potom to je pre mna dost od veci kategoriacia...vsetci okrem premie sa kategorizuju cisto podla velkosti a premie nie...dost divne, ved ja ked si idem vyberat auto, tak si najskor stanovim ake velke ho asi chcem/potrebujem...teda si podla mna vyberam triedu...
A ohladom razvoru oktavie a A4...sedel som v oboch sucasnych generaciach a musim povedat, ze v oktavke som mal pocit ze je viac miesta...ale A4 patri do vyssej triedy... :no:
A ohladom razvoru oktavie a A4...sedel som v oboch sucasnych generaciach a musim povedat, ze v oktavke som mal pocit ze je viac miesta...ale A4 patri do vyssej triedy... :no:
To není ... ve výroční zprávě to nemají 😉 ... Neoficiální informace od spolehlivého zdroje je cca 84 k 0.
Nesuhlasim !
Pokial uz nieco robia, nech to robia poriadne !
To uz pomaly tu budu davat len nadpisy, nejaky uvodny pokec a staci, ved v diskusii sa vzdy najde nejaka "ovca", ktora koli ich lajdackosti doplni vsetky potrebne tabulky... :-!
Pokial uz nieco robia, nech to robia poriadne !
To uz pomaly tu budu davat len nadpisy, nejaky uvodny pokec a staci, ved v diskusii sa vzdy najde nejaka "ovca", ktora koli ich lajdackosti doplni vsetky potrebne tabulky... :-!
Je fakt že Fabia byla oficiálně nástupcem Felicie a ta zase Favorita... přesto jsem tehdy vnímal Favorita jako konkurenta třeba R11/19 (samozřejmě bez ambic konkurovat technicky - asi takové dnešní Sandero).
Prémie patří odnepaměti k nejmenším ve třídě... je to zavedená kategorizace. Hlavním cílem je dát k sobě auta, která si přímo konkurují. Není to jen velikost, ale i technika, cena, pozice na trhu.
No když píšou o tom kdo vede, jsou tyto tabulky OK. Nikdo Vam nic neupira, najit si to můžete.
aj v staruckej almere z 90tych rokov je priestoru menej ako vo favorite z 80tych rokov a predsa je almera o triedu vyssie.... su veci ktore asi tazko vysvetlit ... ale je to tak.. 😉 .. treba sa s tym zmierit
Z evropského pohledu není úspěch 3er jenom o tom, že má slabou konkurenci v prémii, ale také o tom, že je slabá konkurence celého mainstreamu vůči prémii a za posledních cca 5 let prémie ve střední přebrala mnoho zákazníků mainstreamu a dnes prodává prémie víc vozů ve střední třídě (v 2014 přes 610 tis.) než mainstream (cca 530 tis.). Ve střední nastává stejný proces jako kdysi ve vyšší střední, prémie začíná převažovat a mainstream postupně střední opouští (viz Japonci). A to platí s určitým zpožděním i v ČR, před 10 lety bylo prakticky nemyslitelné aby zástupce prémie v prodaných kusech bojoval někde v první pětce, dnes je to realita.
Jinak na nabídce motorů MB-C nevidím nic zoufalého, jediný motor který chybí v porovnání s konkurencí je šestiválcová nafta.
Jinak na nabídce motorů MB-C nevidím nic zoufalého, jediný motor který chybí v porovnání s konkurencí je šestiválcová nafta.
Ta 3er do te tabulky ani az tak nepatri, protoze to je premiovka a to je kapitola sama pro sebe. Uspech BMW 3 je hodne o slabe konkurenci, protoze Cckovy Mercedes neni zatim prilis uspesny, coz je dane i zoufalou nabidkou motoru, ktera se naprosto nechyta a zaroven Audi A4 je stary model tesne pred nahradou. Takze ted ma BMW 3 nejlepsi dobu jakou muze mit, pristi rok uz ta cisla muzou byt jina.
Preco patri do strednej triedy? A take Audi A4 tiez? Ved je v tom tolko miesta ako v Octavii ci Golfe, preco potom nepatria do nizsej strednej? Hodnotime triedy podla velkosti ci ceny?
Jestli to u Mondea nebude tim, ze je velmi nove a na trhu jsou stezi prezentacni auta a par skladovek.
Te i40 se strasne tezko konkuruje, Hyundai do toho jde cenove velmi agresivne a pro lidi co chteji relativne velke a vybavene auto a prekousnou slaby motor je i40 aktualne na trhu celkem bez konkurence. Rozdil proti nejblizsimu konkurentovi je aktualnich nejakych 200.000 Kc, to je hrozne moc.
Mondeo je oproti tomu strasne drahe, fakticky drazsi nez premiant trhu Passat a to neodpovida jeho kvalitam. Myslim, ze pokud Ford nezmeni cenovou politiku, tak vetsiho uspechu se Mondeo nedocka.
Mondeo je oproti tomu strasne drahe, fakticky drazsi nez premiant trhu Passat a to neodpovida jeho kvalitam. Myslim, ze pokud Ford nezmeni cenovou politiku, tak vetsiho uspechu se Mondeo nedocka.