Ekonomika
kam se loni ztratilo vice nez deset tisic aut co dovezlo porsche cr do republiky?
Mezi minivozy je zajímavý raketový růst stylové 500 na úkor užitečné Pandy, pak že Češi koukají jen na cenu (pokud tady ovšem neúřadují ree😜orty). Ve střední třídě Mondeo ač novinka, tak nestíhá celkový růst třídy a nechytá se ani na i40, to je docela zklamání. V luxusní třídě už je jenom S-kláda, konkurence může klidně hodit ručník do ringu.
Jestli to u Mondea nebude tim, ze je velmi nove a na trhu jsou stezi prezentacni auta a par skladovek.
Vzhledem k tomu, že na náš trh vstoupilo Mondeo společně s Passatem někdy v září loňského roku, tak by prodeje už měly frčet.
Te i40 se strasne tezko konkuruje, Hyundai do toho jde cenove velmi agresivne a pro lidi co chteji relativne velke a vybavene auto a prekousnou slaby motor je i40 aktualne na trhu celkem bez konkurence. Rozdil proti nejblizsimu konkurentovi je aktualnich nejakych 200.000 Kc, to je hrozne moc.
Mondeo je oproti tomu strasne drahe, fakticky drazsi nez premiant trhu Passat a to neodpovida jeho kvalitam. Myslim, ze pokud Ford nezmeni cenovou politiku, tak vetsiho uspechu se Mondeo nedocka.
Mondeo je oproti tomu strasne drahe, fakticky drazsi nez premiant trhu Passat a to neodpovida jeho kvalitam. Myslim, ze pokud Ford nezmeni cenovou politiku, tak vetsiho uspechu se Mondeo nedocka.
Jj, na druhou stranu je vidět, že to není jenom o ceně, viz 3er, která má prakticky stejné prodeje jako Mondeo při daleko vyšší ceně, jinak řečeno i v ČR se prodávají relativně drahá auta střední třídy pokud nabídnou odpovídající kvalitu.
Ta 3er do te tabulky ani az tak nepatri, protoze to je premiovka a to je kapitola sama pro sebe. Uspech BMW 3 je hodne o slabe konkurenci, protoze Cckovy Mercedes neni zatim prilis uspesny, coz je dane i zoufalou nabidkou motoru, ktera se naprosto nechyta a zaroven Audi A4 je stary model tesne pred nahradou. Takze ted ma BMW 3 nejlepsi dobu jakou muze mit, pristi rok uz ta cisla muzou byt jina.
Z evropského pohledu není úspěch 3er jenom o tom, že má slabou konkurenci v prémii, ale také o tom, že je slabá konkurence celého mainstreamu vůči prémii a za posledních cca 5 let prémie ve střední přebrala mnoho zákazníků mainstreamu a dnes prodává prémie víc vozů ve střední třídě (v 2014 přes 610 tis.) než mainstream (cca 530 tis.). Ve střední nastává stejný proces jako kdysi ve vyšší střední, prémie začíná převažovat a mainstream postupně střední opouští (viz Japonci). A to platí s určitým zpožděním i v ČR, před 10 lety bylo prakticky nemyslitelné aby zástupce prémie v prodaných kusech bojoval někde v první pětce, dnes je to realita.
Jinak na nabídce motorů MB-C nevidím nic zoufalého, jediný motor který chybí v porovnání s konkurencí je šestiválcová nafta.
Jinak na nabídce motorů MB-C nevidím nic zoufalého, jediný motor který chybí v porovnání s konkurencí je šestiválcová nafta.
Statistiky Golfu a Passatu, vždy v dubnu a listopadu povyskočí, protože nám e ve firmě mění oper. leasingovka po půl roce, kdy se přehazují pneu. Auta s najetými 15-40tkm jdou většinou do Německa, něco tu zůstane, sleva 70 t.Kč. Dohromady 70 aut 😉
Preco patri do strednej triedy? A take Audi A4 tiez? Ved je v tom tolko miesta ako v Octavii ci Golfe, preco potom nepatria do nizsej strednej? Hodnotime triedy podla velkosti ci ceny?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
aj v staruckej almere z 90tych rokov je priestoru menej ako vo favorite z 80tych rokov a predsa je almera o triedu vyssie.... su veci ktore asi tazko vysvetlit ... ale je to tak.. 😉 .. treba sa s tym zmierit
Prémie patří odnepaměti k nejmenším ve třídě... je to zavedená kategorizace. Hlavním cílem je dát k sobě auta, která si přímo konkurují. Není to jen velikost, ale i technika, cena, pozice na trhu.
hm potom to je pre mna dost od veci kategoriacia...vsetci okrem premie sa kategorizuju cisto podla velkosti a premie nie...dost divne, ved ja ked si idem vyberat auto, tak si najskor stanovim ake velke ho asi chcem/potrebujem...teda si podla mna vyberam triedu...
A ohladom razvoru oktavie a A4...sedel som v oboch sucasnych generaciach a musim povedat, ze v oktavke som mal pocit ze je viac miesta...ale A4 patri do vyssej triedy... :no:
A ohladom razvoru oktavie a A4...sedel som v oboch sucasnych generaciach a musim povedat, ze v oktavke som mal pocit ze je viac miesta...ale A4 patri do vyssej triedy... :no:
ma tabulka s 5 modelmi v triede kde je 40 aut? ano spravne.... bliziacu sa k nule.... minule som chvalil tabulky kde sme videli tusim 15-20 najpredavanejsich aut takmer v kazdych segmentoch.... ( samozrejme v luxusnej triede staci prva 5tka, tam toho ani viacej nemame ) ....
a dnes?
zase tu mame tabulky ktore nepovedia nic.... tabulky kde vladnu skodovky a zbytok sa citatelovi odopiera.... a taji... ;-\ ... este ze mame autoforum :yes:
a dnes?
zase tu mame tabulky ktore nepovedia nic.... tabulky kde vladnu skodovky a zbytok sa citatelovi odopiera.... a taji... ;-\ ... este ze mame autoforum :yes:
auto.cz je bulvár mířící na svou specifickou nepřemýšlející komunitu lidí - stačí se podívat dole jaká media má pod svými křídly...Blesk.cz apod ....to je přesně ta cílová skupina co nepřemýšlí a jen hltá co mu někdo předloží >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No když píšou o tom kdo vede, jsou tyto tabulky OK. Nikdo Vam nic neupira, najit si to můžete.
Nesuhlasim !
Pokial uz nieco robia, nech to robia poriadne !
To uz pomaly tu budu davat len nadpisy, nejaky uvodny pokec a staci, ved v diskusii sa vzdy najde nejaka "ovca", ktora koli ich lajdackosti doplni vsetky potrebne tabulky... :-!
Pokial uz nieco robia, nech to robia poriadne !
To uz pomaly tu budu davat len nadpisy, nejaky uvodny pokec a staci, ved v diskusii sa vzdy najde nejaka "ovca", ktora koli ich lajdackosti doplni vsetky potrebne tabulky... :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
[odkaz]
U nás dalo pár lidí přednost Golfu před Octavií, na podobné peníze vyšel před modernizací i Passat... pro polské necesty je tam jeden Qash.
Edit: zas tak hrozný to s tou kritikou Hyundaie není, jen rýpnutí do i30, kde bych se nedivil, kdyby pokles prodeje souvisel s novou nastupující i30 (nebo je to jen FL?)
od 400 000km...chudacik ;-\