Videa
1. výjmka je odporný compact, vypadá to jak na naborané Coupe, které někdo špatně opravil, naprostý hnus, stejný hnus dělal i Mercedes model C a taky se jmenoval compact :no😒br />
2. výjmka je odporné GT z poslední doby, je to taková trojka pro důchodce, nebo pro opotřebované sportovce, protože se do něj dobře leze, je z něho hezký výhled a jezdí skvěle, ale ten dizajn je odporný, nevěřím že existuje někdo komu se to může líbit, vždycky když to uvidím řeknu fuj :no😒br />
Krom těchto výjmek byly trojky skvělé a úžasné
2. výjmka je odporné GT z poslední doby, je to taková trojka pro důchodce, nebo pro opotřebované sportovce, protože se do něj dobře leze, je z něho hezký výhled a jezdí skvěle, ale ten dizajn je odporný, nevěřím že existuje někdo komu se to může líbit, vždycky když to uvidím řeknu fuj :no😒br />
Krom těchto výjmek byly trojky skvělé a úžasné
Mě se Audi líbí, taky mi to nevadí, ale jako fanda BMW bych zuřil, asi je lepší si koupit Audi než její napodobeninu, tak to vidím zhlediska dizajnu
O tom co se ale skrývá uvnitř , to už je jiná písnička a o kvalitách BMW nepochybuje jedná se o mistrovské dílo, jak technicky , tak dizajnově, jenom BMW přišlo trochu o svou dizajnovou tvář
O tom co se ale skrývá uvnitř , to už je jiná písnička a o kvalitách BMW nepochybuje jedná se o mistrovské dílo, jak technicky , tak dizajnově, jenom BMW přišlo trochu o svou dizajnovou tvář
Jsou to prakticky identické vozy
[odkaz]
mají 4 kola, volant, přední a zadní část, vůbec je tam spoustu stejného😊
[odkaz]
mají 4 kola, volant, přední a zadní část, vůbec je tam spoustu stejného😊
tak všechny auta z D3 se budou navzájem kopírovat a budou sledovat co dělá ten druhý a budou na to reagovat
3ka je víc sportovní a A4 je víc komfortní obě jsou to skvělý auta , je to o tom co člověk chce, já mám raději komfort, takže bych šel do Audi, ale to ná 3ka se mi moc líbí, moc se povedla, v určitých detailech se mi líbí víc jak A4, 4ka vypadá oproti 3ce staře, nová 4ka příjde nebo nepřišla už ?
a než pětku od bmw bych vzal 6 od Audi
a než X5 bych šel raději do 2. generace Q7
3ka je víc sportovní a A4 je víc komfortní obě jsou to skvělý auta , je to o tom co člověk chce, já mám raději komfort, takže bych šel do Audi, ale to ná 3ka se mi moc líbí, moc se povedla, v určitých detailech se mi líbí víc jak A4, 4ka vypadá oproti 3ce staře, nová 4ka příjde nebo nepřišla už ?
a než pětku od bmw bych vzal 6 od Audi
a než X5 bych šel raději do 2. generace Q7
Naprostý nesmysl, základní linka současné trojky jednoznačně identifikuje BMW, pořád je to variace na E36, která byla přelomovým designovým počinem, pokud jde o řadu 3. V té době bouchalo audi osmdesátku, což je stejně jako E30 design 80 let. To, že má aktuální A4 o něco delší přední kapotu (kvůli snaze o lepší rozložení hmotnosti posunutím motoru dozadu) a celkově se profilem posunuje k BMW 3 je zřetelné, ano Audi jde u základního tvaru A4 směrem k BMW 3.
Řadu 3 mám velice rád, protože mám parádní zkušenosti. Už za mladí jsem slintal po 325i E30, paradní auto, když mám tu možnost projedu se rád, protože to auto kouzlí úsměv na tváři. Další kultovní E36 328i coupe,¨moc pěkná. Na E46 se nedá zapomenout. Tu jsem si musel nechat doma. Je sice stará ale jezdí parádně a v zatáčkách napráská mnoha novým autům. Mám konkretně model 330i a je to velký rodinný člen😃
Úplně v nové jsem zatím nejel, tak nemůžu soudit, ale vzhledově je pěkná. I když na palubce bych ten hliníkový nebo dřevěný dekor nechal až na konec palubovky, jak to bejvalo, a ne jak to je teď useknuté v půlce.
Úplně v nové jsem zatím nejel, tak nemůžu soudit, ale vzhledově je pěkná. I když na palubce bych ten hliníkový nebo dřevěný dekor nechal až na konec palubovky, jak to bejvalo, a ne jak to je teď useknuté v půlce.
BMW řady 3 je pro automobilové nadšence na celém světě jedno z nejvíce uctívaných idolů a to zcela právem. Škoda jen toho ostudného tříválce, který se nyní dostává pod její kapotu. Takový "dárek" si toto skvělé auto opravdu nezasloužilo! ;-\ 😒 8-s
Je to jen psychický blok, mně například vůbec nepasují čtyřválce, až na pár extrémních výjimek typu hondy S2000 neznám čtyřválec, který by mě jakkoliv zaujal, a tím myslím charakterem a zvukovým projevem. Je to všechno unylé a nahoře to buď jen utrápeně řve, nebo to musí dostat nějaký laděný výfuk, aby to mělo vůbec nějaký zvuk.
Tříválec má v tomto ohledu určitě větší potenciál, na rozdíl od čtyřválce může znít velmi zajímavě, a ten, který je půlkou bmw šestiválce má rozhodně i charakter, reakci na plyn a točivost, které se aktuální 1,6 R4 nevyrovná. Najel jsem s tím motorem pár tisíc km (1,6 R4) v jedničkách, není to špatný motor, ale nic, po čem by měl kdokoliv brečet, naopak, jsem na 1,5 R3 velmi zvědav, základní 3er by s ním mohla být velmi zajímavé auto. Uvidíme, rozhodně bych si soudy o ostudě nechal až po nějaké zkušenosti.
Tříválec má v tomto ohledu určitě větší potenciál, na rozdíl od čtyřválce může znít velmi zajímavě, a ten, který je půlkou bmw šestiválce má rozhodně i charakter, reakci na plyn a točivost, které se aktuální 1,6 R4 nevyrovná. Najel jsem s tím motorem pár tisíc km (1,6 R4) v jedničkách, není to špatný motor, ale nic, po čem by měl kdokoliv brečet, naopak, jsem na 1,5 R3 velmi zvědav, základní 3er by s ním mohla být velmi zajímavé auto. Uvidíme, rozhodně bych si soudy o ostudě nechal až po nějaké zkušenosti.
BMW E21 – (1975–1981) 3 Series
BMW E30 – (1982–1991) 3 Series
BMW E36 – (1992–1999) 3 Series
BMW E46 – (1999–2004) 3 Series
Poslední zde uvedená Trojka, vyráběná kolem roku 2001 byla vrcholem snahy o snížení těžiště (nízké stavby vozu), při délce vozu (jen) 4,5m, nadprůměrnou aerodynamiku, o dobrý výhled všemi směry (vč. dopředu - bez přes kapotu, která pod spodní hranicí pohledu a není tudíž vidět) a vycizelované zadní sedadlo umožňující velmi pohodlné sezení na hlubokém sedáku a s vysokým opěrákem bez nutnosti si natáhnout nohy (malé podlélné místo dané koncepcí pohonu). Nízké těžiště bylo třeba podpořeno i nízkým umístěním kardanky (tečně do diferenciálu) a rozložení vah na nápravy zase značným posunutím těžiště motoru za osu přední nápravy (z 1/3 pod čelní sklo). Odpružení kol bylo tuhé, ale pohodlné - nízké těžiště vozu nezavdávalo v zatáčkách přílišnému naklánění karoserie, takže příčná stabilizace náprav nemusela být přehnaně tuhá a i vnitřní kola tak zazůstávala v zatáčkách přirozeněji s dobrými přítlaky a dobrým postavením pneumatik.
BMW uvádí fotografii srovnání všech Trojek počínaje od typu 2002, kde výše popsané proporce jsou dobře patrné - Trojka vyráběná kolem r. 2001 (E46) je celkově nejnižší s nějvětím čelním sklem s nejníže umístěnou jeho spodní hranou.
BMW E30 – (1982–1991) 3 Series
BMW E36 – (1992–1999) 3 Series
BMW E46 – (1999–2004) 3 Series
Poslední zde uvedená Trojka, vyráběná kolem roku 2001 byla vrcholem snahy o snížení těžiště (nízké stavby vozu), při délce vozu (jen) 4,5m, nadprůměrnou aerodynamiku, o dobrý výhled všemi směry (vč. dopředu - bez přes kapotu, která pod spodní hranicí pohledu a není tudíž vidět) a vycizelované zadní sedadlo umožňující velmi pohodlné sezení na hlubokém sedáku a s vysokým opěrákem bez nutnosti si natáhnout nohy (malé podlélné místo dané koncepcí pohonu). Nízké těžiště bylo třeba podpořeno i nízkým umístěním kardanky (tečně do diferenciálu) a rozložení vah na nápravy zase značným posunutím těžiště motoru za osu přední nápravy (z 1/3 pod čelní sklo). Odpružení kol bylo tuhé, ale pohodlné - nízké těžiště vozu nezavdávalo v zatáčkách přílišnému naklánění karoserie, takže příčná stabilizace náprav nemusela být přehnaně tuhá a i vnitřní kola tak zazůstávala v zatáčkách přirozeněji s dobrými přítlaky a dobrým postavením pneumatik.
BMW uvádí fotografii srovnání všech Trojek počínaje od typu 2002, kde výše popsané proporce jsou dobře patrné - Trojka vyráběná kolem r. 2001 (E46) je celkově nejnižší s nějvětím čelním sklem s nejníže umístěnou jeho spodní hranou.
Je dobře, že většina německých výrobců si z této zkušenosti vzalo příklad a dodnes vyrábí kvalitní a krásné vozy, postrádající velmi sporné designové i technické prvky francouzských a asiatských vozů, jako jsou různé vlny, prolisy a vlnobití, nesmyslně velká kola. spláclé kabiny, palubky á la hvězdolet, digitální tachometry, umístěné případně spíše někde před spolujezdcem, otáčkoměry na tykadlech, zadní skupinové svítilny umístěné kdesi na střeše, oddělené, vertikálně umístěné světlomety, umístěné spíše kdesi na blatnících, než na přední části vozu, chybějící ruční brzdy, tachometry utopené na dně jakýchsi kelímků a podobné zrůdnosti. :no: