Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
iXka
| 13. 5. 2015 09:46
Rozdíl mezi X6 a X4 je asi jako mezi buldokem a buldočkem. X6 je zlá věc, predátor silnic, drsnej týpek s holou hlavou a řetězem - trošku výstřední a křiklavý, ale smát se mu nebudete. X4 má stejnej řetěz a stejně holou hlavu, ale bez těch svalů to holt nefunguje.

[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
iXka
| 13. 5. 2015 09:49
Kde se to podepisuje? ;-)
Avatar - kaa
iXka
| 13. 5. 2015 12:32
Jo je to tak, ale zdá se mi, že před faceliftem byla X6 přece jen hezčí.[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Dzakobo
iXka
| 13. 5. 2015 10:45
Ne každý kupuje auto kvůli image. Kdybych si měl vybrat nejlepší univerzální auto, tak nejvíc by mě seděla právě X4, ale v 35i nebo v budoucnu snad 40i, která se dá se solidní výbavou v reálu koupit za cca 1,7M, což je docela OK. X6 je zbytečně drahá, velká a s tím se pojí všechny neduhy z toho vyplývající.
Avatar - KANKUNEN
iXka
| 13. 5. 2015 11:24
Já bych řekl, že unirvezálnější je X3 a X4 má mít více image.
Avatar - Dzakobo
iXka
| 13. 5. 2015 11:33
Pokud někdo vozí mrazáky a kouká na každý litr v kufru, pak je X3 praktičtější. Mně právě vyhovuje výklopná záď a o trochu nižší posez za volantem. Dokonce si myslím, že X4 není tak pěkná jako X3 a je trochu kontroverzní, ale to je z mého pohledu podružné. Jinak jsem přesvědčený, že v budoucnu se bude ještě hodně zvyšovat podíl SUV a SAC ve vozové skladbě.
Avatar - Emel
iXka
| 13. 5. 2015 11:35
Myslím, že SUVkupé (stejně jako normální kupé) si nedělá ambice být univerzálem... z praktického hlediska bude klasická SUV karoserie lepší.

Ne každý kupuje auto kvůli image, ne každé auto se kupuje kvůli image, ale X6 je zrovna to auto co je hlavně "vo tom" - a nemyslím to negativně, ixšestka je prostě působivá a kvůli tomu se primárně kupuje.
Avatar - Dzakobo
iXka
| 13. 5. 2015 11:49
SUV je celkově praktičtější, ale pak je tu určitě velká skupina lidí, která auto používá svým specifickým způsobem a pro ně je vhodnější SAC. Ber to tak, že lidé jsou stále náročnější a některé už nebaví uhýbat před 5. dveřmi. >:D

Určitě se auta velikosti X6/X5, Q7, GLK, FX a pod. kupují z 80% kvůli image, protože objektivně by těmto kupcům stačila X3, Q5, ?GLK?, EX atd.. Právě že menší SUV jsou volba rozumu.
Avatar - Emel
iXka
| 13. 5. 2015 13:16
Myslíš, že X6 vznikla pro lidi, kteří nechtěli uhýbat před 5. dveřmi u X5? ;-) To je revoluční myšlenka :-)

X5, XC90, Q7 - tam si myslím, že hodně zákazníků opravdu oceňuje tu praktickou stránku věci, někdy vč. 7 míst, někdy na tahání lodě, někdy prostě jen jako velké auto s velkým kufrem. GLK je prostorový kompromis i ve srovnání s kompaktním kombíkem.
Avatar - Dzakobo
iXka
| 13. 5. 2015 13:37
Netvrdím, že byly výklopné 5. dveře přímo vymyšlené pro určitou cílovku, nicméně ten, kdo to používá, tento prvek ocení. Co je super, když se oběma rukama drží těžké zavazadlo, kopne se pod kufr, otevře se víko kufru a nikdo nemusí nikam odskakovat. :yes:
Avatar - iudex
iXka
| 13. 5. 2015 12:20
Presne ako píše Emel: takéto auto sa kupuje PRÁVE pre image. Pretože čisto z racionálneho hľadiska je klasické SUV typu X3/X5 lepšou voľbou.
Avatar - Dzakobo
iXka
| 13. 5. 2015 13:41
Ale tak jo, když bych X4 koupil, asi bych tím i trochu dával najevo zájem o sportovnější vozy, což by bylo podtržené volbou zážehového R6 + výfuk od GT Hausu.
iXka
| 13. 5. 2015 11:21
Tak presne na tak malem prostoru (tri vety), to je snad i za dva bludistaky. Tohles trefil. >:D :yes: :yes:
Avatar - J@...
iXka
| 13. 5. 2015 11:29
Pravda, pravda :-) , ale hodně lidí, převážně ve městě, si koupí toho buldočka, a tak nějak jim to stačí.
Avatar - Dzakobo
iXka
| 13. 5. 2015 11:36
To je v životě právě to umění, najít si to, co mi stačí. A co je navíc, to nepotřebuji a vůbec mě to netrápí. ;-)
Avatar - J@...
iXka
| 13. 5. 2015 11:46
Jo, jo, je to tak. Dřív dělali auta lidi, co byli od aut - aut muselo splňovat tzv. automobilistické podmínky. Dnes dělají auta lidi, které vyprodukovalo managerské prostředí - hledají mezery na trhu, hledají přímé trefy na různé skupiny zákazníků, které vlastně ani auta nezajímají v pravém slova smyslu, jen je to nějakým způsobem jejich doplněk života. A proto vznikají i obludy, jako jsou některá suv, sav, crossovery a podobně. Tím nechci tvrdit, který přístup je horší/lepší, prostě jen suše konstatuji. ;-)
Avatar - Dzakobo
iXka
| 13. 5. 2015 11:55
Když je život s crossoverem nebo SUV lepší než třeba se sedanem, tak proč mít sedan, že? Určitě hodně lidí bere auto lifestylově, ale pak jsou i tací, kterým takové auto může přesně splnit jejich požadavky. I když X4 není nějak pěkná, za mne :yes:
Avatar - Emel
iXka
| 13. 5. 2015 11:41
Akorát že spoustě lidí záleží víc na působivosti jejich auta než na působivosti jejich psa ;-)
Avatar - J@...
iXka
| 13. 5. 2015 11:49
Pokud tedy platí tvoje první dobrá hláška - tak by se bmw mělo obávat o prodeje u X4.
Avatar - Emel
iXka
| 13. 5. 2015 11:55
Tohle si doba žádá - stylová SUV/cross prémiovka. Teoreticky. Podle mě ten styl nefunguje, ale... spousta lidí nemusí souhlasit.

Daly by se tu zase rozvinout klišé o málem nesvéprávných majitelích BMW, kteří prostě kupují vrtulku kvůli honění ega, o zlatokopkách a homosexuálech... ale já na tohle moc nevěřím.
Avatar - J@...
iXka
| 13. 5. 2015 12:18
A vo tom to je - prodaná X4 Waltru Rhölovi přináší stejný balík éček, jako X4 prodaná vystajlované blondýně, co umí občas zatočit volantem. :-)
Avatar - boost.
iXka
| 13. 5. 2015 11:31
Na komoru. :yes:
Avatar - iudex
iXka
| 13. 5. 2015 12:18
Za trefný koment máš :yes: Každopádne z hľadiska predajov nepochybujem, že X4ky pôjdu ako teplé rožky. X6 je v našich končinách pomaly statusový symbol, iní vodiči pred týmito autami majú rešpekt. Ak teda mnohí túžili po X6, ale cena bola predsalen príliš, tak teraz majú to isté v menšom a lacnejšom balení. Skrátka po kúpe X4 sa budú cítiť aspoň trochu ako majitelia X6. Obdobne to funguje pri Mercedesoch CLA - ľudia si jeho kúpou akoby kupovali malé CLS. Veď sa tak podobajú... ;-)
Avatar - Dinar
iXka
| 13. 5. 2015 12:27
Proto se nakonec prodávají i ty dustery, protože to vypadá podobně jako ta esůvéčka co mají pracháči. >:D ;-)
Avatar - Emel
iXka
| 13. 5. 2015 13:25
Já lidem do hlavy nevidím. Tohle jsou přesně ta klišé, která jsem nahoře naznačil, která asi mají nějaký reálný základ, ale zároveň to celé nepřiměřeně zjednodušují. Nechci tu malovat kupce X4 jako někoho, kdo chtěl machrovat s X6, ale neměl dost peněz... každý si za své peníze vybere to, co jemu udělá radost.

CLA - proč ne, je to působivé autíčko. X4 - mně osobně se nelíbí, ale když někomu jo...
Avatar - iudex
iXka
| 13. 5. 2015 13:51
Možno je to klišé, ale reálne základy to má. Popravde poznám mnoho ľudí, ktorých motiváciou ku kúpe auta boli pomerne nízke pudy v štýle "nech sedláci závidia". A priznajme si to: možno aj v nás je niekedy malý človiečik, ktorý má radosť z toho, ako známi obdivujú jeho auto. Preto na jedného človeka, ktorý si kúpi nenápadného sleepera typu Golf R v šedej pripadne desať takých, čo si kúpia dojem budiace auto typu GLE so štvorvalcovým dízlom.
Avatar - white label
iXka
| 13. 5. 2015 13:02
To o čem píšeš velmi výrazně umocňuje černý lak, v bílé, nebo i v červené, to tolik výrazné není...
Avatar - Emel
iXka
| 13. 5. 2015 13:08
To je pravda, a taky černá kola. Potkávám červenou metlu a... no, je to lepší, ale dobré to není.
iXka
| 13. 5. 2015 13:24
Proporce X6 jsou vyváženější, přestože studie X4 vypadala velmi dobře.
Avatar - KANKUNEN
Tak jaký ten podvozek je???
| 13. 5. 2015 09:48
Tady je v plusech, ale u sousedů je kamenem úrazu. Drží tady snad nad BMW ochrannou ruku nebo u sousedů jsou zaujatí. Já měl pocit, že u X6 velká kola dokázala slušně filtrovat díry, ale na hrbech to tlouklo nemožně.
Tak jaký ten podvozek je???
| 13. 5. 2015 10:04
X4 je nabízena též se sportovním podvozkem a adaptivními tlumiči. Tudíž rozdílné názory mohou vycházet z tohoto důvodu.
Tak jaký ten podvozek je???
| 13. 5. 2015 10:12
Tak měli jste v testu jedno a to samé auto, ne?
Avatar - JohnyCarWash
Tak jaký ten podvozek je???
| 13. 5. 2015 12:24
Jiný autor, jiný názor :-)
Tak jaký ten podvozek je???
| 13. 5. 2015 13:16
Ještě jsem se nepotkal s člověkem, kterej by měl na konkrétní auto naprosto shodný názor. Jen s pár lidmi sdílím názor podobný, ale to beru jako vyjímku ;-)
Tak jaký ten podvozek je???
| 13. 5. 2015 16:20
To ano, ale u profíků bych čekal dost podobnej názor :-)
Hlavně u té "těžkopádnosti" se trochu rozchází..
Tak jaký ten podvozek je???
| 14. 5. 2015 08:56
Záleží na tom, k čemu to vztahuješ. X4 jsem nejel, výchozí X3 pak na poměry SUV jezdí nadprůměrně.
X6 bolo odpovedou na otazku...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 13. 5. 2015 10:03
... ktoru nikto nepolozil.

X4 odpoveda na tu istu otazku - akurat nie celou vetou. Cize 'Nie'....
Avatar - Dzakobo
X6 bolo odpovedou na otazku...
| 13. 5. 2015 11:07
Poloodpověď? Jak pro koho. Podle mne X4 své místo na trhu má, viz. výše.
Avatar - Emel
X6 bolo odpovedou na otazku...
| 13. 5. 2015 11:45
Nikdo ji nepoložil, protože nikoho nenapadla. Až když zazněla odpověď, tak spousta lidí zjistila, že vlastně přesně tohle vždycky chtěli... v tom duchu jak o tom mluvil Jobs.
X6 bolo odpovedou na otazku...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 13. 5. 2015 13:38
Ak naznacujes, ze BMW a Jobs maju spolocne myslenie, urazas Jobsa.
Avatar - Magister
rozpory
| 13. 5. 2015 10:04
Zajímavé je, jak si to protiřečí tento test a autorevue, co se týká jízdních vlastností u této hybridní obludky. Tam přímo napsali "těžkopádnost v zatáčkách" jako minus.
rozpory
| 13. 5. 2015 10:14
Akorát na ten test koukám a opravdu z něj vyplývá, jako bychom každý jezdili s jiným autem, a to přestože se s největší pravděpodobností jednalo o ten samý kousek. Jednoduše je vidět, že vnímání některých prvků je ryze subjektivní, zatímco mně se podvozek nadmíru líbil, kolegovi zřejmě ne...
Avatar - Dinar
rozpory
| 13. 5. 2015 12:19
Pana Červenku si pamatuju ještě z dob jeho účinkování v Autocaru, v názorech na konkrétní auta se rozcházel i s redaktory angl. originálu, navíc jsem měl možnost ho vidět i v "akci" za volantem... jeho názory nemá smysl brát vážně.

Těžká kola u akt. bavoráků jsou prostě fakt, lpění na runflatech nesmysl, který komfort ovlivňuje, ale o těžkopádnosti v zatáčkách může být v souvislosti s X4 řeč, možná při srovnání s nějakým malým sporťákem, rozhodně ne v rámci dané kategorie ani při srovnání s valnou většinou aut klasických tříd.
Avatar - Dzakobo
rozpory
| 13. 5. 2015 14:00
Ťuknul jsi hřebík na hlavičku. J. Červenka se nejlíp cítí za volantem Mustangu 302 Boss a k SUV přistupuje s despektem. Verdikt měl napsat víc v kontextu kategorie středních SUV. Tam bych hledal příčinu.
Avatar - Dzakobo
rozpory
| 13. 5. 2015 10:59
Samozřejmě těžiště je hodně vysoko + hmotnost cca 1,8 tuny znamená, že X4 si v zatáčkách úplně libovat nemůže. Když X6 je na poměry SAC fenomenální, tak X4 na tom nebude o moc hůř, zase na poměry SAC... Když se jede na 70-80% možností, tak je to OK, na ježdění "pily" jako v M3 fakt SUV nejsou, to snad ví každý.
Výsledek: pohon 4x4 podrží, akorát ten pocit není nic pěknýho, ale při občasný rychlý jízdě se to dá vydržet ;-)
Avatar - Dinar
rozpory
| 13. 5. 2015 12:09
Když víš, jak na to, dáš si s touhle hybridní obludkou na silnici jako zákusek hrubou většinu toho, co můžeš potkat bez ohledu na třídy. Problém s jízdními vlastnostmi svých modelů SUV nebo těchto hybrid kategorií mají jiní, např. ti co lepí na kapotu hvězdu.
Podvozek
| 13. 5. 2015 11:31
Tak u konkurence vyšel ve stejný čas test na stejné auto - dle spz naprosto stejný kus. Ale tady podvozek chvalíte a u konkurence naopak označen za to nejhorší, co BMW nabízí. Tak kdo má pravdu? 8-s :-)
Avatar - Dinar
Podvozek
| 13. 5. 2015 12:25
Žádná "Pravda" není, jeden má rád vdolky... znáš to. Výrazné rozdíly v hodnocení testovaných aut najdeš pokaždé a u aut mnohem méně kontroverzních než je X4. Pokud k ní budeš přistupovat jako ke sportovnímu kupé, byť na chůdách, jak to mnozí redaktoři rádi dělají, zaklínajíc se při tom marketingem BMW, pak musíš být nutně zklamán, pokud k němu přistoupíš jako k tomu, co před sebou vidíš, tj. jako k univerzálnímu autu s vyšší světlostí a prostorem kombíku nižší střední, pak budeš překvapen, že to jezdí líp než by mělo.
Porovnanie s Porsche Macan
| 13. 5. 2015 11:33
Najprv pozeram, ze redakcia je akosi mimo, potom mi vsak udrelo do oci, ze cenovy rozdiel nie je v tejto vyske nijak vyrazny. No nevahal by som ani chvilu a siahol po Porsche, X4 je auto uplne o nicom a este aj skarede, podla mna BMW tu zarubalo trosku vysoko a mimo...

PS: uz sa necudujem ze Porsche tie Macany nestiha vyrabat

PS2: pozrel som foto a ten zadok je pekne korejsky a riadne hnusny 8-s
Avatar - iudex
Porovnanie s Porsche Macan
| 13. 5. 2015 12:26
Čisto z hľadiska dynamiky je na tom X4 lepšie, ako rovnako výkonný Macan. Takže technika tohto BMW rozhodne nebude zlá. Dizajn je iná debata, tam s tebou súhlasím, každopádne z hľadiska dynamiky/techniky to môžeš položiť aj tak, že Porsche pýta viac peňazí za pomalšie/horšie auto.
Avatar - Dinar
Porovnanie s Porsche Macan
| 13. 5. 2015 12:35
Kola dělaj´auto, známá pravda, BWM přesto že tyhle SUV/SAV modely stále zvětšuje, dává na ně místo kol "kolečka". Nemluvím o rozměru ráfku, ale o celkovém průměru kola, takový Range Rover ví jak na to, tam jsou kola dominantní, stačí vedle sebe postavit RR a BMW na stejně velkých ráfcích, a je vidět, kdo tu pochopil, na dvacítkách má RR gumy téměř balonové, zatímco BMW už "galusky", ta kolečka pak vypadají na těch nafouklých SUV kastlích utopená a podměrečná, celkový dojem, bída. ;-)

Pozn. tohle patřilo pod tvůj koment o vzhledu.
Porovnanie s Porsche Macan
| 13. 5. 2015 12:53
:yes:
Avatar - white label
Porovnanie s Porsche Macan
| 13. 5. 2015 13:02
Jj.
Porovnanie s Porsche Macan
| 13. 5. 2015 13:33
ten problém nizkoprofilových gum se ale netýká jen bmw, celá d3 má na větších discích téměř závodní tloušťku
Avatar - boost.
Porovnanie s Porsche Macan
| 13. 5. 2015 14:22
:yes:
Porovnanie s Porsche Macan
| 13. 5. 2015 16:33
X4: 0,85 g, 26,2 s (figure 8)
Macan: 0,90 g, 25,0 s

Rozdil u obou hodnot je vyrazne vetsi nez ten, ktery lze bezne videt u aut stejne kategorie. Porsche hraje zcela jinou ligu. ;-)
Porovnanie s Porsche Macan
| 14. 5. 2015 08:57
V nekolika recenzich oznacili podvozek Porsche Macan za extremne povedeny a bez konkurence. Ja jim verim.
rozporuplný vzhled?
| 13. 5. 2015 11:42
proč rovnou nenapíšete k poblití? >:D tohle kdyby vyrobili korejci nebo japonci nebo francouzi, tak by to pod tou hromadou "novinářského" hnoje nebylo ani vidět. >:D :no:
Avatar - iudex
rozporuplný vzhled?
| 13. 5. 2015 12:29
Pretože testy na ACZ neoperujú pojmami ako "vzhled k poblití". ;-) Myslím, že diplomaticky a v rámci slušnosti dal redaktor jasne najavo, že sa mu dizajn nepáči a ten odkaz je pre mňa jednoznačný.
rozporuplný vzhled?
| 13. 5. 2015 21:36
:yes:
Avatar - eliot
X4 a podvozek
| 13. 5. 2015 12:20
Při vjezdu do zatáčky působí X4 trochu těžkopádně, ale to je přirozeně způsobeno vyšší hmotností a hlavně vysokým těžištěm a mezi SUV se to tedy nedá brát vyloženě jako nevýhoda - drtivá většina SUV nenajíždí do zatáček lépe, ale když si to porovnám např. se sportovními sedany nebo sporťáky, tak se ta těžkopádnost u X4 jeví jako jasná nevýhoda, zvlášť když si uvědomím, že pro BMW bývaly typické skvělé jízdní vlastnosti. Naopak při výjezdu se X4 dá snadno "hodit" do přetáčivosti, které se u většiny jiných SUV dočkáte ztěžka - pokud vůbec. Tlumení příčných nerovností je slabé, podobně jako tlumení velkých děr - velkou měrou se na tom podílí runflaty, které vytváří rázy od kol a hluk. Na menších nerovnostech nemá X4 problém s přilnavostí nebo stabilitou ani v zatáčkách. Nejel jsem se všemi modely BMW, takže nemůžu říct, jestli je X4 jízdně nejhorší BMW, ale když přijmete fakt, že to zkrátka tak dobře jako auto s nízkým těžištěm jezdit nebude a vzdáte se runflat, tak vám X4 nabídne nadprůměrně dobré povozeníčko.
To je zas recenze od stolu
| 13. 5. 2015 17:11
Co tak se věnovat tomu jak se sedí na zadních sedačkách,jestli se tam vlezo 3 autosedačky pro děcka?
To je zas recenze od stolu
| 13. 5. 2015 17:34
A si tak test přečíst pečlivěji? :-) Následující informace vám nestačí? Myslím, že z nich vyplývá, že tři autosedačky dozadu nedáte.

Prostor na zadní lavici navíc příjemně překvapí, v oblasti hlavy je tu samozřejmě méně místa kvůli prudce se svažující střeše, místa pro nohy je ale dostatek. Posaz nicméně není příliš pohodlný, lavice je umístěna nízko nad podlahou. Prostřední sedadlo je pak ryze nouzová záležitost.
To je zas recenze od stolu
| 13. 5. 2015 21:37
S nekterymi se holt nedomluvite...
Avatar - 3_diamanty
To je zas recenze od stolu
| 14. 5. 2015 08:19
len k comu ten priestor vzadu na nohy .... k comu 5 dveri a 500litrovy kufor ..... ked priemerne vysoky clovek vzadu nema kam dat hlavu..... priznam sa ze nejako tomuto typu aut ako X4, X6 ( ktore sa snazia hrat aj na SUV aj na kupe aj na rodinne auto ... lenze nic z toho nezvladaju kedze sa nedaju robit 3 veci naraz... ) vobec nerozumiem ... mozno som staromodny aj ked sa staro necitim ale dat nejakych 1,5 melona za tuto "priserku" je vazne odvaha... a asi aj pre solventneho.... obdivujem tychto ludi .... ja ako sa poznam .... kedze som racionalny typ a realista ... urcite by som zvolil outbacka alebo sorento za milion ... za ktory dostanem ovela viac praktickosti aj charizmy a viac miesta na hlavy pasazierov ...... a zbytok penazi by som kludne investoval niekde inde... napriklad kupil by som si nejaky rapid spaceback do mesta........ ale je to indvidualne..... uznavam ;-)
To je zas recenze od stolu
| 14. 5. 2015 21:58
vies, mozno niektori chcu aj mat pozitok z jazdy, ktoru im X4 na rozdiel od Sorenta alebo Rapidu Spaceback da.
To je zas recenze od stolu
| 15. 5. 2015 22:50
A nebo 100 Felícií?
To je zas recenze od stolu
| 15. 5. 2015 23:39
A nebo 1000 Felícií?
BMW X4
| 13. 5. 2015 20:14
Vážení diskutující, kdo z vás s X4 jel? Já ji mám. Jel jsem i s X1, X3, X5. X6. X4 je ze všech pro mne nejpraktičtější. Určitě to není proto, že nemám na X6. Vybavená X4 byla dražší než X5 i X6. A proč X4? Prostě nepotřebuji větší auto. Naše přeplněná města, úzké parkovací stání atd. Nepotřebuji si zvyšovat ego extrémně velkým autem, víte? A jízdní vlastnosti? Skvělé, lepší SUV/SAV neznám. A Porsche Macan? Děkuji, nechci. Volkswagen jsem již měl. Příznivci škodovek říkají, že Škoda je Volkswagen, potažmo Audi, vždyť mají leckdy shodné koncernové díly. Bude do této linie patřit i Porsche?
BMW X4
| 13. 5. 2015 21:09
Vybavená X4 byla dražší než vybavená X5 nebo X6? Tak tomu mám rozumět?
Porsche je vlastně Škodovka, to je pravda.
A jinak jsi pašák a koupil sis nejlepší auto na světě. Jenom trochu holčičí.
Avatar - white label
BMW X4
| 13. 5. 2015 21:15
Píše, ,že: "Vybavená X4 byla dražší, než X5 i X6...", nikoli: "Vybavená X4 byla dražší než vybavená X5 nebo X6"
BMW X4
| 13. 5. 2015 21:32
To byl vtip. Snad každý chápe, že např. nejvyšší motorizace trojky stojí víc, než základní motorizace pětky. Příště dám smajlíka, aby tě to nemátlo.
:-)
BMW X4
| 14. 5. 2015 09:07
Jeste se zamyslim, co muze mit jakakoliv skodovka spolecneho s Porsche Macan:
Podvozek, ramena, silentbloky, tlumice, pruziny, brzdy, diferencialy? - vylouceno.
Kastle? - vylouceno.
Neco v interieru? Aspon jedno dve tlacitka? Skoro jiste vylouceno.
Motor, olej, turbo? Vylouceno.
Takze stejne je akorat tak palivo ktere do toho lejes ;-)
Ze Skodovky neni v Porsche nic.
BMW X4
| 14. 5. 2015 07:24
Nezpochybňuju, že je pro tebe X4 nejpraktičtější, je to zřejmě důvod proč sis ji vybral. Pro mě by podobnej gazík třeba nefungoval, nevejde se do kufru sabaka tak, aby měl dost prostoru. Tudíž tohle měřítko je naprosto subjektivní...
Jestli jsi shledal X4 příjemnější než X6, opět jde o subjektivní hledisko ;-)
BMW X4
| 14. 5. 2015 08:10
sabaka? :-)
BMW X4
| 14. 5. 2015 08:56
Pes :-)
BMW X4
| 14. 5. 2015 08:57
Vrrrr, haf haf :-)
BMW X4
| 14. 5. 2015 08:39
Souhlasim s tebou skoro ve vsem.
Ale pry je jen jedno auto lepsi (jizdne ve vsech ohledech) nez X4, a to je Porsche Macan.
Argumentu proti Macanu muzes mit milion, mensi prostor, Porsche ceny, fakt ze ne kazdy chce jezdis Porsche atd. ale jednu vec mu nevezmes - je lepsi nez X4. A ten argument, ze Porsche je Skodovka, to jsi kamo mimo misu! :-! (to je jako ze Trabant je v podstate S klasse, protoze jsou oba nemecke a maji 4 kola).
A jeste drobnost - obecne se ocekava, ze Macan je kup desetileti - brutalni kvalita za na Porsche velmi prijemnou cenu - a ten hlavni bonus, na ktery si ale musime pockat, zda se potvrdi - u Macanu se ocekava velmi maly pokles ceny ojetin (protoze je to tak povedene auto). Uvidime.
BTW ja bych si taky vybral BMW, ale neplival bych u toho na Porsche, nikdy :-)
BMW X4
| 14. 5. 2015 10:58
Ty hrozny jsou tak kyselé, znáš to:)
BMW X4
| 14. 5. 2015 21:55
"ale jednu vec mu nevezmes - je lepsi nez X4"
nie je. Minimalne kvoli tomu nie, ze sa to neda objektivne posudit a rozhodnut.

"ze Porsche je Skodovka"
no dobre, tak nie Skodovka, ale Audi Q5. Co teda k tej Skodovke ma rozhodne blizsie ako Trabant k S-Classe.

" u Macanu se ocekava velmi maly pokles ceny ojetin (protoze je to tak povedene auto)"
povedal kto - ty?
BMW X4
| 15. 5. 2015 07:09
K te ocekavaje cene ojetin Macanu - povidali nemecti, britsti a americti recenzenti. Jednim z ukazatelu byl fakt, ze auto bylo jeste pred vydanim vyprodano na jeden az dva roky predem (podle trhu), podle spekulaci byla duvodem nejspis zbytecne nizko nastavena porizovaci cena (na Porsche).
Samotne kvality Macanu potom jen potvrzuji ocekavani, ze cena ojetin zustane vysoko, samozrejme bude zalezet i na spolehlivosti, vsak se nechme prekvapit za par let.

Jinak proti gustu zadny disputat.

Co se tyka platformy Macanu, kterou sdili s Audi Q5 - vis co, to zalezi co z Audi tam zbylo (neco urcite ano). Ale treba BMW 5GT ma stejnou platformu jako Rolls Royce...
Macan
| 15. 5. 2015 18:30
Macan je z poloviny Audi Q5. Stejně jako škodovka. Takže je to koncernové auto z podobného míšku. Ostatně nevím, proč je Macan porovnáván s X4. Snad proto, že oba vozy vyjely ve stejnou dobu? Macan je přece jiné auto než X4. X4 je sportovní vysoké kupé, Macan nízké menší kombi 4x4. Určením jsou vozy vzájemně těžko zaměnitelné. Macan bych nikdy nekoupil. Prostě mým potřebám nevyhovuje.
Avatar - white label
Macan
| 16. 5. 2015 23:26
Ty vůbec nejsi zaujatý..., ale co taky čekat od niku "bmw". >:-[]
Mimochodem, od kdy má "sportovní kupé" 5 dveří? ;-)
Neforemnost X4
| 16. 5. 2015 13:37
Ještě bych dodal k názoru o neforemnosti. Než jsem X4 koupil, také jsem tento problém viděl. Ale úplně stačí objednat auto bez horních úchytných ližin. Profil se úplně změní. Ližiny nejsou nutné. :-)
Re Macan
| 17. 5. 2015 19:57
Jak zaujatý? Přece si nekoupím auto, které je pro mne malé, byť se jedná o Porsche. Co je na tom divného?
Není-li X4 kupé, tak co to je? Podle Wikipedie se SUV se čtyřmi dveřmi a svažující se střechou nazývá Sport Activity Coupé
:-)
Avatar - white label
Re Macan
| 5. 11. 2015 21:00
Sport Activity "Coupé" nazval X6ku (potažmo X4ku) samotný marketing BMW, ty wikipedie... >:-[]
Je to SUV s karoserií ve stylu fastbacku se dvěma páry dveří. Naproti tomu kupé se dvěma páry dveří je protimluv.
Uběhlo pět měsíců
| 5. 11. 2015 19:45
A máme problém motorů od VW. Dnes nejen naftové a benzínové čtyřválce, ale i naftové šestiválce. Takže se v tom velkém průšvihu máchá Škoda, Seat, VW, Audi no a samozřejmě i Porsche. Když jsem vám to před půlrokem říkal, že Macan je v podstatě koncernová Škoda, tak jste s mi tady pošklebovali.
Ano, emisní testy asi nevycházejí i jiným výrobcům. Ale žádnému dalšímu výrobci, opakuji žádnému, se neprokázal podvod na spotřebitele. Takže jestli kluci z VW podváděli bez skrupulí u motorů, kdepak podváděli dále? U převodovek? U náprav? Znám kvalitu VW, měl jsem tři. Nikdy bych za ně již ty peníze nedal. A za Macan také ne. Někteří tady psali, že X4 je auto pro ženy. Já bych řekl že je to spíše X6, v těch vídám více dam než v X3 či X4. Chlapci, jdeme dolů....
Avatar - white label
Uběhlo pět měsíců
| 5. 11. 2015 21:05
Jaká Škoda? Škodovka žádné podobně velké SUV, navíc s podélně uloženým motorem, nemá. Společný základ má s Macanem Q5ka (podobně jako Cayenne s Touaregem), ale to je Audi, ne Škoda.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku