CONSPIRATION MODE ON: Podmínky ušili někomu na míru, ten někdo se přihlásil, ale protože se do tendru překvapivě nepřihlásil nikdo jiný, výběrové řízení by bylo neplatné. Protože ovšem obálky mezitím změnily majitele, budou se pro příští kolo muset podmínky maličko poupravit, aby se měl šanci přihlásit ještě alespoň někdo, byť bude dopředu jasné že vyhrát nemůže.
CONSPIRATION MODE OFF.
Zrovna jsem nad tím přemýšlel :-) Myslíte, že si někdo z města dá tu práci a obešle všechny větší automobilky, které působí v ČR, jestli o to nemají zájem ? Zase tak moc jich není... Nevěřím, že by se někdo nechytil. Spíš to bude tím, že mají nastavené přesné specifikace...
No a? Už jste viděl, že by např. v Německu jezdili jako policejní auta Sayongy? Já ne a nevím proč by to tak mělo být u nás. Pokud na něco existuje český výrobce a je pouze jeden tak bych výběrové řízení ani nedělal a rovnou bych mu dal objednávku... Na ty minibusy samozřejmě výběrko tam je jedno jestli to bude VW nebo třeba Renault...
Chlapce chlapce Skoda neni cesky vyrobce....to muzes pak tvrdit, ze toyota, citroen, peugeot, hyundai atd...jsou cesky vyrobci, kdyz se u nas vyrabi. Jsou to nemci a my blbej narod podporujeme nemeckou spolecnost a nemeckou ekonomiku tim padem. Ale Cesky narod tupe ovce... :-) Ja byl uz v mnoha zemich a jezdili tam v autech z celeho sveta, protoze potrebovali zrovna ten a ten typ na tu a tamtu vec. :-)
proč? Do objemu 1600-2000 a výkonu 74-105kw se s dieslem vejdou snad všechny automobilky ne? A i kdyby ne tak nechápu proč by čeští policajti měli jezdit v něčem jiném než Škodovce, Němci si taky nekupujou čínský auta, ale vlastní!
Ano? A které všechny? Opel třeba ne, pokud vím. (oh, tak se tam patrně s Insignií 1.8 XER benzínem vleze) A navíc to není jediný rozsah, co tam je. Je hezké, že jste si vybral ten nejtolerantnější rozsah, ale o něčem to svědčí.
Já zas nechápu, proč by městská policie Prahy měla jezdit v rádoby Českých autech jen protože jsou údajně česká. Opět je hezké, že porovnáváte automobilovou velmoc se zaprděným státem s automobilovým průmyslem na úrovni toho Rumunska, ale není to relevantní argument.
Hlavně má být hospodářská soutěž, jestli Škoda nedokáže nabídnout nic lepšího, než ostatní, tak není důvod jim cokoliv přihrávat. Tomu se říká klientelismus. Ale to vám, jako někomu, komu je zákon pro smích, je patrně jedno.
Mě by třeba zajímalo, proč by auto strážníků muselo mít rádio s CD a MP3 (notabene když se dneska OEM i aftermarketová rádia běžně dělají bezmechaniková), když ve službě snad mají poslouchat vysílačku...
Bylo by fajn, kdyby dálniční příště měli nějaké SuperSuperby, jenže to by je v MB museli napřet vyrábět a počítám, že takovou motorizaci a výbavu si VW šetří výhradně pro Passat.
Podle mého názoru je naprosto logické, že PČR i většina českých městských policií používá auta domácí značky. Němci mají VW, Opely, Mercedesy, BMW, Francouzi Renaulty, Peugeoty a Citroény, Italové většinou Alfy a Fiaty no a my zase Škodovky. Co je na tom nepochopitelného? :-):yes:
P.S. Bylo by opravdu velmi nechutné a přímo ponižující, vidět naše policisty v Hyundaích ;-\ :-(:-(8-s
V Ostravě má MP ix25 a H1 (dodávky, ne tereňáky). Pokud to plní účel a splnilo to požadavky včetně záruk a servisu při nejnižší ceně, tak mi na tom nic nechutného nepřijde. Kór, pokud za ušetřené peníze třeba pochůzkářům koupí lepší boty.
Obecně vzato je konkurence samozřejmě zdravá a žádoucí, ale prostě se mi líbí, když prezident, vláda, a také policie používají auta "národní značky" (pokud jí tedy ten stát má, a to pro ČR zaplať pán bůh platí). Aneb, tak je to spravne, tak to ma byt! :-) (Na druhé straně by pro každou národní značku měla být nejvyšší čest dodávat svá auta státním orgánům a tomu by také měla odpovídat jejich mimořádně výhodná nabídka. ;-)
Auta dodal ostravský prodejce a ix25 byly vyrobeny pár kilometrů od Ostravy, dost možná Ostravany, takže pro mě je zase mnohem důstojnější (a patriotičtější), když uvidím empíky v nich než ve fabii nebo octávce.