Ekonomika
duster je o triedu vacsie auto ako tie zvysne 3 (male SUV)
duster je trieda sportage, C-5, tiguan, kuga (kompaktne SUV)
duster je trieda sportage, C-5, tiguan, kuga (kompaktne SUV)
Dobrej for... >😁 Duster je tedy predevsim plečka, ktera svym provedenim presne odpovida sve cene. V podstate nic odflaknutejsiho v SUV nelze najit, ale cenovka je dobra, takze pomer cena/kvalita je good. Na jezdeni do lesa, po poli...
Mě tam tedy vyloženě chybí Mazda CX-3, protože pokud bych si vybíral bude to mezi Mazdou CX-3 a Suzuki Vitarou. A Mitsubishi ASX by tam mělo spíše naž Dacia.
CX-3 i ASX jsou podle mě trochu nad Vitarou (myslím hlavně rozměrově), spíš tam chybí Juke
Pokud bych vybíral v této třídě, tak bych vlastně ani nevybíral a uvažoval jen o CX-3. Vzhledově nemá konkurenci. Předolka začíná na podobných cenách, 4x4 je sice dražší než konkurence, ale výbava je mnohem vyšší
Vitara ma😒br />
pouzitelnejsi 4x4, mazda cx3 s jej svetlou vyskou mimo asfaltu ani nepojde...
vacsi kufor
omnoho vacsi vnutorny priestor pre 4 dospelych, a asi aj sirsi, predsa len, hranaty krabicovy dizajn oproti mazde s dlhym nosom😁
Po praktickej stranke nie je o com..., tak ale su aj ine priority...
vacsi kufor
omnoho vacsi vnutorny priestor pre 4 dospelych, a asi aj sirsi, predsa len, hranaty krabicovy dizajn oproti mazde s dlhym nosom😁
Po praktickej stranke nie je o com..., tak ale su aj ine priority...
Pohonově na tom budou stejně. Ono, pokud pominu Subaru, tak si Japonci nemají v současné době moc co vyčítat: [odkaz]
Ano, Suzuki má o 2cm vyšší světlou výšku a o 25 litrů větší kufr (oba rozdíly minimální), to je vše, co hovoří pro Suzuki. CX-3 rozhodně není uvnitř menší, už jen kvůli o 7 cm většímu rozvoru než Vitara.
Motory, jízdně (zatím dle prvních testů), možnou výbavou ani designem Vitara nestíhá.
Ano, Suzuki má o 2cm vyšší světlou výšku a o 25 litrů větší kufr (oba rozdíly minimální), to je vše, co hovoří pro Suzuki. CX-3 rozhodně není uvnitř menší, už jen kvůli o 7 cm většímu rozvoru než Vitara.
Motory, jízdně (zatím dle prvních testů), možnou výbavou ani designem Vitara nestíhá.
Jako že rozvor je zarukou větši prostornosti ? Vždyť CX-3 je uvnitř hotovy prcek. Třidně je na tom zřejmě nejhuř.
Záruka to není, ale většinou to tak je. Ty už jsi v CX-3 seděl? Nebo to máš z čeho ten svůj blábol? Dle testů uvnitř nijak nezaostává za konkurencí.
Ale tvá zaslepenost VW je známá, ten v této třídě auto nemá, takže vše ostatní je na houby >😁
Ale tvá zaslepenost VW je známá, ten v této třídě auto nemá, takže vše ostatní je na houby >😁
Mazda 3 rozvor 2700mm. Už si v ni seděl ? Mazda napatři k těm automobilkam u kterych prostornost hraje prim. Jenže M2 a CX-3 jsou o třidu menši a s prostornosti jsou na tom třidně na samem dnu a to už dost lidi muže odradit.
Nevim kde si přišel k zaslepenosti k VW. Mě je uplně jedno jestli v teto třidě nabizi nějaky model.
Nevim kde si přišel k zaslepenosti k VW. Mě je uplně jedno jestli v teto třidě nabizi nějaky model.
Bavíme se snad o CX-3, ne? Tak seděl jsi v ní nebo ne? Pokud ne, tak než začneš plácat nesmysly, tak si přečti o ní alespoň nějaký test a zjištíš, že vnitřní prostornost je min. průměrná vzhledem ke konkurenci, o žádným dnu nikde ani slovo.
No, tvoje zaslepenost pro VW produkty je tady dostačně známá 😉
No, tvoje zaslepenost pro VW produkty je tady dostačně známá 😉
CX3 ma rovnaky rozvor ako mazda2 a v tej som sedel a je napriek papierovym udajom zalostne mala a aj uzka.
CX3 na tom bude o niecom lepsie, kedze je vyssia - viac miesta na hlavu, ale co sa tyka kolien a sirky - ziadne zazraky sa cakat nedaju.
Vo Vitare som sedel a zvladne styroch dospelych plus ma vacsi kufor s nizkou nakladacou hranou a lepsou variabilitou.
Kto cestuje vo dvoch, postaci mu cx3, kto chce nieco prakticke, kupi vitaru, tieto auta si priamo uplne nekonkuruju, ide o priority
CX3 na tom bude o niecom lepsie, kedze je vyssia - viac miesta na hlavu, ale co sa tyka kolien a sirky - ziadne zazraky sa cakat nedaju.
Vo Vitare som sedel a zvladne styroch dospelych plus ma vacsi kufor s nizkou nakladacou hranou a lepsou variabilitou.
Kto cestuje vo dvoch, postaci mu cx3, kto chce nieco prakticke, kupi vitaru, tieto auta si priamo uplne nekonkuruju, ide o priority
V CX-3 se do 180 cm posadíš dozadu v pohodě. Pokud máš víc, tak musíš o třídu výš, protože v této třídě se pak vzadu pohodlně neposadíš v žádném autě. Navíc Vitara je malinká a rozměrově patří k těm nejmenším vedle Juku a Capturu, takže žádný zázrak se vzadu taky nekoná.
Kdo chce něco praktického, tak musí jít do kompaktní třídy, protože tyto malá SUV (crossovery) jsou max. pro 2 dospělé + 2 děti 😉
Kdo chce něco praktického, tak musí jít do kompaktní třídy, protože tyto malá SUV (crossovery) jsou max. pro 2 dospělé + 2 děti 😉
Bol si to auto pozriet na nejakom autosalone?
Vsetky recenzie, a nie je ich malo, hovoria o nedostatku priestoru vzadu a malom kufri s vysokou nakladacou hlanou, a hodnotia to v ramci segmentu...
Zeby sa vsetci mylili?
Vsetky recenzie, a nie je ich malo, hovoria o nedostatku priestoru vzadu a malom kufri s vysokou nakladacou hlanou, a hodnotia to v ramci segmentu...
Zeby sa vsetci mylili?
Největší Duster 4x4 je za cenu 329 000,- absolutně nejlepší volba:😡uzuki stojí 440 000,- ,,tj. o 1/3 vyšší cena a pak už všechno od 500 000,- výš...Takže toto srovnání vyhrává jednoznačně Duster...pokud by to mělo být opravdové srovnání,chybí tam hromada aut...Např ASX,Mazda,Fiat a hlavně Forester active 559 000,- a to je AUTO !!
no v terene bude duster asi najlepsi... ale ak kazdy den robis desiatky km po beznych cestach a nie v terene tak tu bude vitara alebo mokka podstatne pohodlnejsia tichsia aj bezpecnejsia.... ako duster.... duster ako terenak je isto fajn auto.... ale nabalit sa na nom a ist niekam napriec europou stovky km denne? uff .. tak to jednoznacne skor na vitare... alebo mokke .....nic proti dusteru 😉 ... ale ja by som si priplatil za vitaru ... a aj uzasne vyzera :yes:
Vitara je jednim slovem zklamani. Novinka ale uvnitř je to opravdu bida což je u Japonskych aut teto třidy docela běžne. A ten benzinovy polochciply motor co nabizi je opravdu ostuda. Takovy zde zmiňovany ASX na prvni pohled lakava cena ale stači se usadit do interieru a člověk si připada že lacněji už to snad ani nejde. Zde nejvice boduji Mokka a Yeti. Tyhle auta jsou beztak pouze modnimi modely takže jine kvality zde hledat je z tržniho hladiska zbytečnosti.
OK, takze si nevyhovuje interier a nevadi ti, ze Mokka je o niekolko metrakov tazsia - trpia jazdne vlastnosti a spotreba a yeti 1.2 TSI je silne podmotorizovany a celkovo trpia motory rozvodmi, spotrebou oleja a ktovie cim este...
Hmm, v tomto srovnání vzhrává... Fiat 500X!
>😁
Jasně, je to jen můj pohled... ale v tom srovnání prostě chybí - je to přesně jeho liga.
A s motorem 1.6 = atmosféra bez s/s je to i auto vhodné pro náročnější použití... s očekávatelnou delší životností... přitom pořád akceptovatelnou cenou.
>😁
Jasně, je to jen můj pohled... ale v tom srovnání prostě chybí - je to přesně jeho liga.
A s motorem 1.6 = atmosféra bez s/s je to i auto vhodné pro náročnější použití... s očekávatelnou delší životností... přitom pořád akceptovatelnou cenou.
jsem mírně zmaten - on existuje ve verzi 1,6 s pohonem 4x4? Obávám se, že se koukám na nějaké jiné stránky, než ty - navíc- aniž bych dělal Suzi reklamu, ve čtyřkolce s tou výbavou - ve střední verzi se systémem nouzového brždění etc. - mu nekonkuruje ani 500ka - leda by byla o dvěstě tisíc dražší - a to je docela střih ne?
Mokka je mala vzadu?? potom by mal rovnako byt oznaceny aj Yeti, kedze maju rovnaku ponuku miesta vzadu a nie nezmyslom "prostorny interier". Mozno pre ludi trpaslicieho vzrastu. Pre sofera je dokonca lepsia Mokka.
Rovnako interier Yetiho je uz za zenitom a orgie o kvalite boli aktualne tak pred 5-6rokmi.
Rovnako interier Yetiho je uz za zenitom a orgie o kvalite boli aktualne tak pred 5-6rokmi.
kazdopadne s tejto ponuky konkurentov co vidim v clanku je vitara u mna vitaz... :yes: