Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Ibiza Cupra: Nabídka se rozroste

Turbodiesely a manuální převodovka - to jsou novinky, jimiž chce Seat zatraktivnit nabídku sportovní verze subkompaktní Ibizy Cupra.
Zpět na článek
17. 5. 2015 19:27
17. 5. 2015 22:15
17. 5. 2015 22:42
18. 5. 2015 06:23
18. 5. 2015 07:17
18. 5. 2015 08:54
Avatar - CHerokee
17. 5. 2015 19:27
Schade
A co takhle naše škodovka? Nic?
Rozbalit vlákno
8
17. 5. 2015 22:15
Re: Schade
Přesně tak, současná rozšířená a snížená Fabia ve verzi RS s motorem 1.8 TSI, manuální převodovkou a patřičně agresivním bodyktem by byla opravdovou lahůdkou! ;-) :yes: :yes: :yes: a na nezájem zákazníků by si určitě nestěžovala.
P.S. Prodejní výsledky Fabie RS I. generace kazila absence benzinového motoru, v případě II. generace byly příčinou prodejního neúspěchu velmi nesportovní proporce karoserie a absence manuální převodovky. No a když je teď u III. generace konečně možnost odstranění všech těchto neduhů, tak je model RS "odpískán". Připadá to snad někomu logické?!! :-( :-( :-( :no:
Avatar - praděda7
17. 5. 2015 22:42
Re: Schade
Jo kamaráde, koncernová politika je koncernová politika a Škodovka je jen malý hráč... :-!
18. 5. 2015 06:23
Re: Schade
Seat ke v koncernu ještě menší hráč.
Avatar - 3_diamanty
18. 5. 2015 07:17
Re: Schade
seat je v koncerne znacka ktora ma stelesnovat sportovy charakter ;-) ... ktoru nedavno este vyhlasovali za akusi spanielsku alfu ..... takze je dost logicke preco seatu dodavaju takuto naloz pod kapotu.... kdez to skoda ma ine priority v koncerne... skoda je v koncerne konzervativna znacka a koncern si dnes uz postrazi aby nekafrala do kapusty ci uz vw alebo seatu....... koncern vw sa uz z minulosti poucil .... a dnes to uz robi sikovnejsie ako kedysi... a skodu uz jasne vyclenil tak aby si moc jednotlive znacky v koncenre "neublizovali" navzajom ;-) ....

seat naopak nema auto velkosti superba.... ;-)
18. 5. 2015 16:57
Re: SPALOVACÍ MOTÓR NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT Ž
jj
SPALOVACÍ MOTÓR [odkaz] NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT ŽLUTÝ SVINSTVO [odkaz] KVŮLI KTERÝMU LIDI CHCÍPAJÍ, NEMŮŽOU DÝCHAT A JE DRAŽŠÍ JÍDLO ;-)
ČESKÁ REPUBLIKA MÁ ELEKTRICKÉ ENERGIE PŘEBYTEK [odkaz] [odkaz] A DOKONCE JI VYVÁŽÍ DO ZAHRANIČÍ ;-) [odkaz]
Avatar - IbizaFR
18. 5. 2015 20:58
Re: SPALOVACÍ MOTÓR NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT Ž
jo a veškerá vyrobená energie je 100% čistá >:D >:D >:D >:D >:D

Doporučuji ti změnit buď léky nebo ošetřujícího lékaře ;-)
Avatar - iudex
18. 5. 2015 08:48
Re: SPALOVACÍ MOTÓR NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT Ž
Ale Seat treba podporiť, lebo sa ešte nedávno potácal nad priepasťou; Škoda sa predáva ako teplé rožky a takúto podporu nepotrebuje (teda z pohľadu vedenia koncernu, z môjho pohľadu F RS mala byť).
Avatar - iudex
18. 5. 2015 08:50
Re: SPALOVACÍ MOTÓR NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT Ž
Súhlas, jednotková eReSa sa napriek nie zrovna športovej kombinácii predávala výborne, dvojke presne ako píšeš predaje nešli kvôli nešportovej vizáži a nútenej (a drahej) dvojspojke. Trojková Fabia s 1,8TSI a manuálom by bola predajný hit, o tom nemám pochýb.
Avatar - iudex
18. 5. 2015 08:54
1,8TSI
I keď stále nie je jasné, či Ibiza Cupra dostane 1,8čku z Pola GTI, informácia o manuále to robí pravdepodobnejším. Už si to presne nepamätám, ale jedným z argumentov, prečo koncernové hotheče segmentu B nemali manuál bolo, že sa vraj manuál pod kapotu nevošiel kvôli komplikovanému dvojitému prepĺňaniu u 1,4TSI Twincharger. Ak sa teraz avizuje manuál, tak buď motor prepracovali (čo je nepravdepodobné), alebo tam bude motor iný a to je potom logicky motor z Pola GTI.
Rozbalit vlákno
0