Přesně tak, současná rozšířená a snížená Fabia ve verzi RS s motorem 1.8 TSI, manuální převodovkou a patřičně agresivním bodyktem by byla opravdovou lahůdkou! ;-):yes::yes::yes: a na nezájem zákazníků by si určitě nestěžovala.
P.S. Prodejní výsledky Fabie RS I. generace kazila absence benzinového motoru, v případě II. generace byly příčinou prodejního neúspěchu velmi nesportovní proporce karoserie a absence manuální převodovky. No a když je teď u III. generace konečně možnost odstranění všech těchto neduhů, tak je model RS "odpískán". Připadá to snad někomu logické?!! :-(:-(:-(:no:
seat je v koncerne znacka ktora ma stelesnovat sportovy charakter ;-) ... ktoru nedavno este vyhlasovali za akusi spanielsku alfu ..... takze je dost logicke preco seatu dodavaju takuto naloz pod kapotu.... kdez to skoda ma ine priority v koncerne... skoda je v koncerne konzervativna znacka a koncern si dnes uz postrazi aby nekafrala do kapusty ci uz vw alebo seatu....... koncern vw sa uz z minulosti poucil .... a dnes to uz robi sikovnejsie ako kedysi... a skodu uz jasne vyclenil tak aby si moc jednotlive znacky v koncenre "neublizovali" navzajom ;-) ....
Re: SPALOVACÍ MOTÓR NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT Ž
jj
SPALOVACÍ MOTÓR [odkaz] NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT ŽLUTÝ SVINSTVO [odkaz] KVŮLI KTERÝMU LIDI CHCÍPAJÍ, NEMŮŽOU DÝCHAT A JE DRAŽŠÍ JÍDLO ;-)
ČESKÁ REPUBLIKA MÁ ELEKTRICKÉ ENERGIE PŘEBYTEK [odkaz] [odkaz] A DOKONCE JI VYVÁŽÍ DO ZAHRANIČÍ ;-) [odkaz]
Re: SPALOVACÍ MOTÓR NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT Ž
Ale Seat treba podporiť, lebo sa ešte nedávno potácal nad priepasťou; Škoda sa predáva ako teplé rožky a takúto podporu nepotrebuje (teda z pohľadu vedenia koncernu, z môjho pohľadu F RS mala byť).
Re: SPALOVACÍ MOTÓR NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT Ž
Súhlas, jednotková eReSa sa napriek nie zrovna športovej kombinácii predávala výborne, dvojke presne ako píšeš predaje nešli kvôli nešportovej vizáži a nútenej (a drahej) dvojspojke. Trojková Fabia s 1,8TSI a manuálom by bola predajný hit, o tom nemám pochýb.
I keď stále nie je jasné, či Ibiza Cupra dostane 1,8čku z Pola GTI, informácia o manuále to robí pravdepodobnejším. Už si to presne nepamätám, ale jedným z argumentov, prečo koncernové hotheče segmentu B nemali manuál bolo, že sa vraj manuál pod kapotu nevošiel kvôli komplikovanému dvojitému prepĺňaniu u 1,4TSI Twincharger. Ak sa teraz avizuje manuál, tak buď motor prepracovali (čo je nepravdepodobné), alebo tam bude motor iný a to je potom logicky motor z Pola GTI.