Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - peprnik
Jsou segmenty, kam by se ty urcite automobilky cpat nemely .
| 18. 5. 2015 13:15
... jako napriklad BMW do MPV segmentu
... Renault do vyssi tridy (Vel Satis, Latitude)
... VW do luxusu (Phaeton)

atd.

ale kuci z marketingu se chteji vyradit, chteji mit zastupce ve vsech segmentech, a pak to takhle dopadne ;-\
Avatar - 3_diamanty
Jsou segmenty, kam by se ty urcite automobilky cpat nemely .
| 18. 5. 2015 13:50
cpat sa mozu.... ale patricny uspech sa nemusi dostavit ....

tiez mam pocit ze bmw sa pusta do vod kde ho zadupu aj "lacni nepremianti".....

az cas ukaze ci bmw urobilo dobre.... ale neprekvapilo by ma keby bmw o 5-6 rokov prehlasilo ze tieto ich MPVecka uz nedostanu nastupcov...... ;-)

PS: tie zadne svetla akoby modelu 3GT z blatnikov vypadli ... len ci to bude na zakaznikov stacit.... ti v MPV triede viac ocenia praktickost... ako nejake 2 vyfuky a sportovy imidz... tu sa uz na imidz moc nehra
Jsou segmenty, kam by se ty urcite automobilky cpat nemely .
| 18. 5. 2015 16:20
no a já bych se vsadil o lahev dobré borovičky, že do 3-5 ti let tu jsou mpv od Mercedesu i Audi, je to pro ně další šance na pár euro do kasičky, byly by hloupí dávat ruce bokem :-)
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 16:29
jj
JEDNI jdou SMĚREM ODZADU k elektrolepšímu NA VŠECHNY 4x4 AWD [odkaz] ale Brambo už si zadokolek užil a de ODZADu Dopředu NIKROKZ5 !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D
KONTROLNÍ OTÁZKA SOUDRUZI : Má to alespoň haldex?? >:D >:D >:D když už se do toho musí blejt ŽLUTEJ SAJRAJT [odkaz] ABY MOTÓR DŘÍV ODEŠEL A KÚPILI STE NOVÉ A ZASE NOVÉ A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI A KÚPILI BLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ ;-)
Avatar - AUDIRS6
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 16:37
Tak posli Toperovi nazov toho druhu Borovičky ktory mas rad, nech vie co ma kupit a poslat, lebo:
[odkaz]
Ako uz bolo davnejsie sklonovane - "A3 Vario" sa uz nejaky ten piatok omiela na poradach a aj ked to pred par tyzdnami popreli, tak to bola len taka poza... :-)
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 17:59
jj,to už jsem taky četl, proč nepostavit prémiové mpv :yes:
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 16:41
Mercedes MPV vyrábí "odjakživa". B klasse je přece typické malé MPV a R- klasse naopak zase velké.
Avatar - AUDIRS6
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 16:44
R-klassa ale skoncila bez nastupcu ( priameho ) ;-)
Avatar - Bubáq
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 17:37
Že jsi ale trochu napřed?! R-ko je stále v nabídce.
Avatar - AUDIRS6
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 17:44
huuuups ? zeby to bol ten vorsprung durch technik :*) ?
Ale zaciatkom roka prebehli spravy o ukonceni vyroby a nasledovnik bol skrtnuty... :-!

EDIT: Nasiel som aspon toto, ale pocul cital som uz kdesi aj definitivne odpiskanie R-ka :-!
[odkaz]
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:01
erko je bez nástupce, jasné..
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:22
a do kedy je v plane ho vyrabat nevies?
Ono, ak sa paci Cinanom, tak to este chapem, ved aj 2x FL Phaeton vydrzal vo vyrobe extremne dlho... :-!
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:13
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:00
no to je přesně ono, B klasse je malé mpv, ale co se týče délky kolem 4,6m + nemá nic, pak až zase "véčko", no a "erko" se už neprodává
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 19. 5. 2015 10:06
Což nic nemění na skutečnosti, že Mercedes je starý zavedený hráč ve třídě MPV a BMW naproti tomu s MPV začíná. A třída R se stále vyrábí a prodává.
Avatar - Bubáq
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 17:36
A o MB třídy B jsi ještě neslyšel?
Že je tř. 2 MPV reakcí právě na béčko od mercedesu ví snad i malé děti. Ano, Audi anoncovalo, že se chystá....
Podle mého soudu bude vlna popularity SUV poměrně krátká. Naproti tomu věřím, že MPV-čka se do módy zase vrátí. Ono doslova vyhazovat peníze do vzduchu jen kvůli pochybné módě a výrazně vyšší spotřebě paliva je největší nedostatek SUV. MPV si i přes vyšší hmotnost, než má HB nebo sedan se spotřebou poradí mnohem lépe. Nehledě k bezpečnosti chodců, cyklistů a pod. při nárazu...
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:02
béčko je malé mpv ale není konkurencí pro bmw gran tourer
Avatar - Bubáq
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 19. 5. 2015 15:12
Asi se nerad vzdáváš, ale tato Tvá připomínka je zcela mimo mísu. MB B klasse a BMW Active Tourer/Grand Tourer jsou přímí soupeři na trhu.
Musím si na Tebe dát pozor....
Avatar - Emel
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 14:05
Vcelku souhlasím, jen pro doplnění: Renault se nikam necpal, Renault měl ve výrobě aut ve vyšší střední dlouhou tradici... osobně pamatuju R25 a Safrane, předtím tu byl R20/30... minimálně R25 byl bezesporu úspěšný model. Doba se změnila, auta ve všech třídách narostla a mainstream vyšší střední vyklidil - to není specifikum Renaultu, stejně dopadl Ford se Scorpiem nebo Opel se Signumem (omlouvám se za české skloňování, samotnému mi to zní divně).

Vel Satis byl podobně jako Signum pokus o úkrok stranou, který nevyšel... setrvání u tradičního konceptu zkusili u PSA a bylo to o něco lepší, aspoň tedy v případě Peugeotu 607... ale dlouhodobě tam cesta taky nevedla.
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 14:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:22
R25 s tim jsem jel do svycarska pro sve prvni auto a na svou dobu velmi luxusni auto.
Avatar - Emel
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 20:33
Jo, ve své době to mělo vychytávky jako mluvící palubní počítač nebo automatické dovírání zadního víka... benzínový šestiválec s turbem...
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 16:14
tak já teda nesouhlasím, mít ty prachy, beru hned pro rodinu ten dvoulitr benzín,nikdo kromě Fordu pořádnej motor do mvp nenabízí, co se týká Renaultu běž si ty auta prohlídnout, vevnitř určitě nebudeš zklamanej a za ty prachy nabízí slušnou výbavu, Latitude dokonce v6 diesel.. no a s tím Phaetonem to myslíš jak, téměř "ruční" výroba v Německu, na cestě novej model na platformě A8, no nic, tak zas příště :-)
Avatar - Jaros71
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 16:39
Mě se to Grand MPV docela líbí , už má slušný zavazadelník , jen cena pro rodinku s 2 dětmi není lidová.. ;-\
Za kvalitu a prémii BMW se musí připlatit..ale tady je to docela dost.
Pokud nebudou slušné akční modely za lepší ceny , moc jich asi neprodají..v ČR minimum.
Uvidíme.
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:04
já bych řekl že cena za ten dvoulitr nějak přemrštěná není, takovej sharan s podobným motorem stojí taky tak, pravda je to už o kategorii větší auto, ale zase VW proti BMW..
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:26
Tohle nemuzes srovnavat se Sharanem ani jemu podobnym ve tride, ty auta jsou pro uplne jine cilove zakazniky. BMW 2GT je predrazene, nenabizi nic navic co by rodina ocenila. Sharana, Smaxe atd si kupuje vetsi rodina, ktera se do kompaktniho MPV nevejde, takze se nevejde ani do BMW.
Avatar - petrumr
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 20:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 16:54
Latitude už v tichosti vyklidil hřiště. Phaeton prodejně jednoznačný neúspěch, spekulovalo se o nástupci o třídu níž, případně o výrobě na míru čínskému trhu. Vel Satis, Latitude i Phaeton jsou příklady toho, jak prestiž automobilky nestačila na danou třídu... v případě Renaultu stačit přestala, v případě VW nikdy nestačila.

BMWMPV je trošku složitější. MPV není nijak prestižní kategorie a už v minulosti se ukázalo, že cesta dolů je snazší než cesta nahoru. Má to jen jednu vadu na kráse - člověk je pak dole.
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 17:03
Ale phaeton byl naprosto plnohodnotny zastupce luxusniho segmentu a to, ze se neprodaval, nelze vycitat autu jako takovemu.
Avatar - Emel
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 17:17
Nic proti tomu, ale podívej se na původní příspěvek - o to přesně jde. I pokud VW vyrobí plnohodnotného zástupce luxusního segmentu, tak to prostě nefunguje... zejména v tom luxusním segmentu, kde je prestiž značky důležitější než kdekoli jinde.

V tomhle je Phaeton lepší případ než ten Vel Satis, protože ten byl prostě divnej a můžeme se jen dohadovat, jestli neuspěl kvůli své divnosti nebo kvůli znaku na kapotě v nevhodnou dobu.

PS: Volkswagenu se posun nahoru částečně daří, v Německu vycházejí testy, kde proti sobě stojí Passat a C-Klasse nebo Golf a A-Klasse a do podvědomí se dostává, že to eventuálně nemusí být úplná blbost. Pomáhá i Touareg, který je tou výjimkou z pravidla o nepřekročení svého stínu.
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 17:33
Tak v Nemecku ted vysel test kde superb defacto porazi ecko. Jinak k tem znackam, to ze byl Mercedes vzdycky vniman, jako vyrobce luxusnich aut je pravda, ale stejne je trochu zvlastni, ze stejnej znak na luxusni limuzine, jako na popelarskym aute nevadi, zatimco logo VW ano. Ale rozumim ti.
Avatar - Emel
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:03
Mercedes dělá (dobré) náklaďáky, BMW (dobré) motorky, to se s autama moc nemíchá. Třeba dodávky už jsou ale trošku něco jiného... problémy s kvalitou Vita, Citan jako překabátěné Kangoo s 1.5dCi... to jsou věci, na které už by si Mercedes měl dávat pozor, protože značku devalvují.

Jasně, většina si pořád řekne... ať si pro Deutsche Post bouchají co chtějí, dokud má moje eSko sedačky z nejjemnější teletiny, je mi to jedno... jenže image je běh na dlouhou trať.

A pak je tu aspekt stále rostoucích prodejů prémiovek, který sám o sobě nahlodává exkluzivitu.
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 18:12
Renault teda řešit nemusíme, (ne)úspěch Avantime je relativní, jenom ty sedadla by zasloužily kapitolu, Phaeton velkej prodejní trhák nebyl, ale stačí se projet trochu po Německu a člověk kouká, kolik že jich tam jezdí, podle mě přijde model nad Passatem a nebude to SUV
Avatar - Emel
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 20:28
Neúspěch Avantime (předtím jsme mluvili o Vel Satisu) není relativní... byla to absolutní prodejní katastrofa.

Model nad Passatem nějaký smysl dává... a nakonec dával i v době uvedení Phaetonu. Otázka je, kolik prostoru zbývá mezi top Passaty a Audinami - v Evropě, při posilování prémie ve střední třídě - podle mě moc ne. Pokud Phaeton, tak primárně pro Čínu - myslím.

SUV - jaké SUV? Je tu Tiguan a je tu Touareg, mezi nimi je teoreticky prostor pro auto na úrovni Q5... ale Q5 je na úrovni toho Passatu, nad Passatem je právě ten Touareg.
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 21:33
promin, myslel jsem Vel Satis, toho bych rozhodně za propadák neoznačil, jak píšeš ten prostor mezi top Passatem a A6 může být dost malej, třeba vyrukujou s něčím a překvapí, může to být klidně zase na podvozku a technologii A8
Avatar - AUDIRS6
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 18. 5. 2015 22:07
Uz o planovanom Phaetone sa pise ako o modely na "podvozku A6" co ale vsetko treba brat s nadsazkou, nakolko vsetko nove od A4 hore co vyvyja Audi, tak stoji na MLB-evo a tam sa mozes hrat s rozvorom a inymi parametrami takmer podla lubovole...
Aj ked to preblesklo mediami pred asi 2 mesiacmi a pisali o podvozku A6, uz vtedy mi to prislo blbe - "dehonestovat" svoj top model podvozkom bazirujucim o triedu nizsie... 8-s
Bud v tom maju ti novinari ( a to aj Nemecki !!! ) tiez riadny zmätok, alebo fakt ten Phaeton sice bude velky, ale na nominalne "nepatricnejsiom" podvozku... Defakto nieco na sposob O I, O II >:-[]
Ak im totiz staci uspech v Cine, tak tam im staci podbozok lubovolny, len ho patricne natiahnut, nech maju ti trpaslici vzadu miesta na bicyklovanie, predavat sa to bude.
Ak s tym chcu uspiet aj tu, tak s vyjadreniami o podvozku z A6 si akurat podrezali konar... :-!
Preto skor neverim tomu, ze prijde este nieco medzi Passat a Phaeton, aj ked by sa tam logicky nieco na vyplnenie medzery pytalo...
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 19. 5. 2015 09:34
je vidět že možná sami úplně neví jak to pojmout, aby si marketing nezamotal z celé té strategie hlavu.. cokoliv nad passatem se znakem VW ale bude zájimavé :yes:
Avatar - Emel
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 19. 5. 2015 08:59
Je fakt že 60t prodaných Vel Satisů vypadá vedle 8t Avantimů ještě celkem dobře ;-) . Ta 607 má ale zhruba dvakrát tolik... a ani to nebyl nijak zvlášť úspěšný model.
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 19. 5. 2015 09:35
no jo, na prodeje mondea a spol. nemají, přesto si myslím, že 60tis. je slušný výsledek :yes:
Avatar - Emel
BMW s náhonem na PŘEDNÍ ...
| 19. 5. 2015 09:58
Za 8 let? Když mluvíš o Mondeu, to prodalo v nejlepším roce Vel Satisu (2001) 287t. Za rok. Takže na osmiletých prodejích Vel Satisu bylo Mondeo někdy v půlce března...
nechapu
| 18. 5. 2015 18:29
Opravdu za tu cenu je to prodejne ? Opravdu manzelka a deti oceni luxusni interier a priplatek oproti ostatnim MPV 200 a vice tisic ? Kolik je mladych rodin s 2 a vice detmi, kteri si koupi kompaktni MPV za 700 a vice tisic, kdyz za tu cenu je Sharan, S-Max, Galaxy - ja vim, nemaji punc BMW, ale kde ten punc najdu na tomto BMW ?
nechapu
| 19. 5. 2015 11:43
to auto je dělaný pro mladý rodiny co řešej hlavně aby mohly říct,že jezděj v BÉÉMVÉÉ MAMAkáře....
Rozdil
| 19. 5. 2015 08:45
Rozdil mezi nejvyssim benzinem a dieselem se stejnou vybavou a stejnymi dynamicky parametry 230 000 ? >:D si delaji *....stejne bych vzal benzin, protoze diesel po zkusenostech nemusim, ale ten rozdil je paradni :-)
Rozdil
| 19. 5. 2015 09:36
ten dízl má 4*4 >:-[] je to hozená rukavice, já jakožto příznivce benzinu docela plesám :-)
MPV? Fakt?
| 19. 5. 2015 09:42
V tabulke mate prehodene vysky a sirky aut.
Potvdzujem, co pisu viaceri, velkostou sa toto auto neda porovnavat s Galaxy/Sharan...
Naviac, pre mna to ani nie je skutocne mpv, ak to nema 5 plnohodnotnych sedadiel. Je uplna stupidita urobit akoze rodinne auto, ktore ma 4,5 sedadla +2 nudzove. Clen rodiny, ktory nebude posluchat, bude za trest sediet v 2hom rade v strede :-).
Freemont
| 19. 5. 2015 10:25
Ehm,proč to nesrovnáte s Freemontem,třeba s verzi 3,6 200kw a 4x4 :-) navíc to auto má v základu 4,9m zatímco tady to BMW jen 4,5...

Aha..já zapomněl to se nehodí do krámu :-)
Ta titulní fotka
| 19. 5. 2015 12:29
mi připomněla Carens. Víc než připomněla...

[odkaz]
Avatar - Machýrek
Rizeni
| 31. 5. 2015 21:36
Troufam si tvrdit, ze tvrzení; cituji: "Řízení poskytuje znatelně méně zpětné vazby než ostatní BMW, v rámci třídy ovšem patří mezi to nejlepší. Ačkoliv jsme úplně přesně nevěděli, co dělají přední kola, líbila se nám jeho přesnost." je velmi, opravdu velmi mírné a zavádějící.
Řízení je naprosto odstrašující, má prodlevu, bez legrace, fakt, má to prodlevu, otočíš volantem a kola udělaj, co maj, jenže ne zároveň s tím, jak hýbeš volantem, ale zcela zretelně později. Je to naštěstí předvídatelný, po cca 20 km jsem už věděl, jak točit volantem, aby přední kola dělala, co chci. Ale na BMW to je pro me nepochopitelné. Označit tohle jako přesné. WTF?
Jinak souhlas se zbytkem a i me prijemne prekvapilo zpracovani vnitrku.
Jel jsem diesel verzi s AWD.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku