Vydali jsme se do Mnichova vyzkoušet první do Česka oficiálně dodávaný Ford Mustang. Pro seznámení jsme zvolili čtyřválcový kabriolet, v úterý přineseme dojmy také z kupé V8.
protože je to automobil - lépe řečeno : spalovací popelnice z TEMNÝ STRANY AMERIKY ;-)
LEPŠÍ STRANA AMERIKY TI NABÍDNE mnohem praktičtější a zábavnější NEJLEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-) S PRÍMA SEDÁTKAMA [odkaz] [odkaz] ;-) :-) :-):-) :-):-):-) :-):-):-):-) :-):-):-):-):-) :-):-):-):-):-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :yes:
NO TO NEMÁ !! KDYŽ POMINU BIOSAJRAJT V PALIVU [odkaz] TAK JE TISÍC DALŠÍCH DŮVODŮ PROČ TO JEN DO TÝ DOBY, DOKAT JE NA BENZINCE PALIVO A DOKAŤ NA NĚJ MÁŠ, COŽ NEBUDE DLOUHO TRVAT :-)
VÍŠ PROČ? PROTOŽE TEN DLUH NĚKDO SPLATIT MUSÍ A JELIKOŽ SE K TOMU NIKDO NEMÁ TAK SE ZAČNĚ VYDÍRAT = ZDRAŽOVAT TO, BEZ ČEHO SE LIDI NEOBEJDOU ;-)
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Protože si myslí jak moc je to super. Mám v autě polokožený a nejradši bych je vyměnil za látkový. Kůže je po 30tisících taková svráščená. Toš je prostě majitel v případě potřeby vymění za jiný hezčí, lehčí apod.
ja mam skusenosti len s akousi ciernou polokozou v pajere alebo ako to nazvat to klzke cierne kreslo....... ale v zime ked do toho sadnem a je kosa vonku co i len minus 5.... tak v tych sedackach sa jednoducho neda sediet... to je na ladviny a mocove cesty riadna naloz.... su doslova ladove...... a kym sa vyhreju tak clovek uz aj vystupuje.... zlate klasicke latkove sedacky... :yes: ... dodnes su na nezaplatenie...... navyse ja mam akysi zvlastny pocit neustaleho klzania vo velkej kozenej sedacke.... mozno mam na taketo kresla malu ri.t alebo co ... ale latkove su pre mna jednoducho nenahraditelne ..... aj tie v beznej 10 rocnej fabii mi sedia lepsie ako tie klzke kresla v pajere ... ;-) ... inak nejaky hlbsi zmysel kozenej sedacky dodnes som na to neprisiel... snad mozno sa lepsie cisti .... ale ved na to mame potahy... nasadim... obcas vycistim a je to.... latkova sedacka chranena potahmi aj po rokoch bude ako nova... za kozenu sedacku by som si rozhodne nepriplacal ani cent.... to su vyhodene a zle investovane peniaze z mojho pohladu.... ale je to vec vkusu ;-) uznavam, kto rad kozu... prosim... jeho vec
Už zase zasvěcený komentář k něčemu, co znáš jen z domovské flotily. Zkus si sednout do vozu s koženými děrovanými a vyhřívanými a samozřejmě odvětrávanými sedačkami. Pak je můžeš zatracovat, ale myslím si, že už nikdy nebudeš chtít nic jiného. Za mne kůže :yes:
Tak to trošku preháňaš, jazdenú prémiu predáva značka, nie výbava.
Práveže by som povedal, že čím nadupanejšia výbava, tým horšia predajnosť, pretože to záujemca porovnáva s cenou nového. Príklad: 318d v základnej výbave stojí 30000 eur, výbavou nadupaná stojí 50000. Ak chceš takúto 3er predať povedzme po 4 rokoch za polovicu, stále je tá cena príliš blízko novému autu a to môže odrádzať.
Ja by som naopak jazdenku s klasickou kožou nechcel, stopy používania sú na nej oveľa viditeľnejšie, ako na kvalitnej látke.
Viděl jsem S-klasse s látkou a řeknu ti, že takové auto ti stoprocentně nikdo nekoupí. Už taková pětková řada je bez kůže oříšek, ale v nejvyšší třídě je to naprosté faux-pas.
Tak iste záleží od triedy, tiež je iné luxusná limuzína a športiak. Osobne by som kožu nechcel ani zadarmo, jedine že by to bola perforovaná spolu s odvetrávanými sedadlami. I tak mám ale radšej alcantaru.
Klasika. To je práce toho tajemného grafika, který jim to tam soustavně sabotuje. Pojal to tak, že takhle vypadá Mustang, chátro, stejně jste ho v životě neviděli, tak se podívejte.
Prostě čím víc pruhů, tím víc Adidas, čím víc fotek, tím víc Auto.cz. Nebo je placenej od fotky. :-)
Presne tak, dvojdverové auto je nepraktická zbytočnosť, kupéčka sú samoúčelná frajerina, veľkoobjemový benzín je dinosaurus odsúdený na vyhynutie, vlastne je zbytočné osobné auto ako také, všetci by mali jazdiť autobusmi a vlakmi, alebo ešte lepšie bicyklami. ;-)
Jojo, bílá je na něm dost fádní. Dobrá je šedá,, modrá, červená a žlutá. Na živo jsem viděl tu oranžovo růžovou (tuším Molten) a je hodně dámská :-)
Ta zelená bude jistě taky zajímavá, ale tu je třeba vidět na živo.
Jinak když jsme u toho, tak 12 a 13 června bude nový Mustang vidět naživo v AMB Praha na Ořechu. Prý v rámci Dnů otevřených dveří tam jeden kousek budou mít :-):yes:
vážená redakcia a zmenu tých jazdných režimov, ktoré sú v článku psomenuté ste neskúšali? Ako sa to prejavuje na komforte pruženia, odozve plynového pedálu, riadenia a tak podobne? Či som to len ja niekde v článku prehliadol?
Projevuje se to minimálně. Nejcitelnější je zlepšená odezva plynu, v režimu Track je také mírně omezena stabilizace, ale ne vypnuta. Nicméně řízení se nastavuje ještě samostatně a celkově nejsou rozdíly tak velké, jako když nastavujete věci třeba u Golfu R.
Měl jsem tedka tu čest mít 2.3ku na víkend, nebyli tam klasický výfuky ale Magnaflow a bylo to supr, 2.3ka sice není tak "cool" jako V8ma ale v pohodě na to auto stačí, plus nepočítám potenciál na další úpravy, přepínání režimů jízdy jde poznat na řízení, auto příjemně tlumí nerovnosti na vozovce ale zároveň si na něm nevylámete zuby, auto příjěmně táhne a ten zvuk s upraveným potrubím zněl úžasně :-) šlo poznat že se jedná o 4válec a když se človek podíval pod kapotu tak to vypadalo směšně, ale celkový zážitek a požitek z mustangu bylo supr, konečně to není auto jenom na rovinky jako starsi modely a dalo se s tím vyblbnout na okreskách.
jen mě zarazilo že když člověk chtěl jet nad 200 tak si auto přeřadilo na 6ku (ikdyž měl rezervu třeba 3 tisíc otáček) a začal táhnout o dost pomaleji než do 200.
Aby človek dostal z auta všechno co má auto mít tak se do něho musí cpát kvalitní benzín.