Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat Ægea: Nový globální kompaktní sedan

237 komentářů

Avatar - Stefič
Stefič
už 3 dny posíláš "příspěvky" se stejným nadpisem. To jsi fakt takový de*bil, že nedokážeš vymyslet nic lepšího?
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Je to pěkné, velmi pěkné velebnosti 😉 Konečně sympatické tvary sedanu v podání Fiatu. Sakra, líbí se mi to :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Lhář a demagog. Promiň, s lidmi tvého typu se nebavím. Je to pod mou úroveň.
Avatar - wakantanka
wakantanka
jak z vonka tak z vnútra, zatiaľ z obrázkov. Trochu mi vadí to množstvo tlačidiel na volante, ale na fotke je určite top verzia a všetky nebudú mať toho toľko. Paleta motorov by mohla byť širšia, ale uvidíme v reále. Zatiaľ má Fiat odo mňa za tento počin :yes😒br />
PS: továreň TOFAS nie je / nebol náhodou spoločným podnikom práve s Fiatom?
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Docela by mě zajímalo, kolik českých novinářů má natolik zmapované výrobní portfolio všech evropských továren, aby si chybu uvedenou v oficiální zprávě od výrobce uvědomil.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Už zase poběžíš s Udavačským šanonem? No TOTO???!!! >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
No toto???!!! 😁😁😁
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Tak zrovna současné Palio není úplně staré auto, což vy ale jistě víte. Když se prodává v Jižní Americe, bylo by pro ně vcelku logické, kdyby se náhodou prodávalo (a třeba i vyrábělo) také v Turecku. Z toho důvodu jsem se nad tou chybnou informací ani nepozastavil. Samozřejmě, že chyby v tiskových zprávách bývají, ale pokud bych měl kontrolovat všechny údaje v nich uvedené, tak se za den člověk nikam nedostane.

Ono je ale vždycky nejjednodušší kritizovat, než uznat, že chyby se stávají...
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
IPA? CO JE TO ZA CYPA?
No toto!!! >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ty můžeš být v klidu, ty už střelený jsi 😄
Velkoodběratel_kukuřice
Gilgite, připomíná to boj s větrnými mlýny. Opravdu by ses nad sebou měl zamyslet. >😁 Anebo začít požívat kukuřičné výrobky ve velkém. Udělám množstevní slevu.
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Tak samozřejmě to chyba je a neměla by se stávat. Na druhou stranu si myslím. že je jedna z těch méně zásadních, kterých si všimne jen opravdový znalec.
Arese
Tak jsme se konečně dočkali - nový Fiat nižší střední třídy je tu! A soudě podle prvních fotografií je to elegán hodný tradic své značky a skvělého italského designu. Proporce parádní, linie elegantní a vyvážené a soudě podle vnějších rozměrů bude super i nabídka prostoru. Už se moc těším, až se bude prodávat i u nás a doufejme, že i hatch a kombi dorazí co nevidět! Fiat si za tento počin zalouží :yes: :yes: :yes: :yes: 😄 , teď hlavně ať to nepo... přemrštěnou cenou!
Velkoodběratel_kukuřice
Ne, já tě mám rád, jen jsem tě chtěl usměrnit.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
U tebe nikdy nevím, se kterým Gilgitem se vlastně bavím. Ten jeden něco v hlavě má a taky má co říci, ale ten druhý, ten druhý Gilgit.... No toto!!! Mohl bych ti říct, že ještě jedna podúroveň pod tou mojí je a té jsi král ty. >😁 ... Nicméně, nehádejme se, je pěkný den a oba máme asi jiné radosti než si tu trhat občanské průkazy 😉 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Smiř se s tím, že místní lhář a demagog má i na Tebe šanon. Pracovní název: The Best of Stefič anebo NO TOTOSTEFič.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty se za tenhle konkrétní příspěvek nestydíš a stojíš si za ním?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
No TOTO!!!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... >😁 >😁 >😁 infantilní
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...UB jsi tu zatáhl ty, tak mlč.
topten
me fiat jako exoticka automobilka uz pomalu pripada >😁
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
No toto, na mysli jsem je měl, jelikož tyto modely byly jmenovitě uvedené v oficiální tiskové zprávě. Evidentně je ale po vaší poznámce opravili.
Avatar - Stefič
Stefič
ty vole...Gilgite prosím smaž to, bojím se...Co když si to přečte CIA nebo FBI, NSA nebo snad WC či WTF. OMG Gilgite. co mi to děláš...Prosímmmmm, smiluj seeeeeeeeee
Gilgit
Pane Buresi, od novináre který píse o automobilovém prumyslu se ocekává ze rozumí automobilovém prumyslu a ne jen opisuje tiskové zprávy.

Ve vasí redakci je bezné ze lidé veci nerozumí a proto opisují tiskové zprávy a cizí clánky i s prípadnými chybami.

Fiat Palio a Siena se v Turecku nevyrábí jiz dost dlouho.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ano, je to zbytečné, vidím, že ten "druhý" gilgit má právě prim. V tomto případě lžeš a používáš levnou demagogii. Ale každý máme to své. Já si občas zafekálím, ty se navážíš do rodin, občas si zalžeš a často máš svou demagogickou. Nemůžeš se divit, že v tom balastu zaniká tvá informační vybavenost. Přeji fajn den.
Avatar - wakantanka
wakantanka
pozerám, že nech napíšeš čo napíšeš stále sa nájde nejaký trumtuľ čo ti dá palec dole.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Ty si chlapče vystačíš pouze sám se sebou. >😁
Gilgit
Samozrejme, Tofas je spolecný podnik tureckého koncernu Koc a Fiatu, tedy dnes uz FCA.

Doufejme ze se nový sedan i plánované modely hatchback a kombi budpu dobre prodávat.
Gilgit
"Mezi vyráběné Fiaty u firmy Tofas patří modely Palio, Linea, Siena, Qubo a Doblo." - pokud má autor na mysli aktuálne vyrábené modely, tak je to docela dobrý vtip.
Avatar - Emel
Emel
Mimochodem má pravdu... věcný a slušný příspěvek. Opravdu tě ten nadpis tolik ruší?
Bc. Gilgith
Hlavně nemlč.Je třeba stále na něj promlouvat. At slovem hřejivým nebo burácným.On si to už přebere.
Bc. Gilgith
Ale koukejme se jak se nám slézá rodinka. Ještě chybí Pepek Vyskočil a je tu komplet něco jako Kelly Family.
Avatar - Stefič
Stefič
nemusíš si nic nechávat pro sebe. a nemluv o jiných lidech. Já psal jen a pouze o tobě. To si prosím nepleť
Avatar - Drag-On
Drag-On
Keď to bude na auto.cz, tak to bude zaujímavý boj o 3ie mesto...lebo prvé a druhé je už teraz obsadené >😁
Avatar - JDM
JDM
Zajímavý , Gilgit slušně a věcně upozornil na chybu v článku , dostal odpověď od autora a proběhlo slušné kritické vyjádření názorů . Ale i tak se tu objeví banda která nemá nic k článku ale kecy prdy beďary . Jste jak piraně co prolítávají diskuze a jakmile uvidí gilgita seběhnou se na něj . A když už nemáte nic k obsahu jeho příspěvku tak se vám nelibí nadpis ... Co příště? znelíbí se vám jeho avatar ? nebo zarovnání odstavce ??
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 tak teď jsem se fakt nasmál
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mě to připomíná P301/Elyesse, jen z renderu vypadá víc "cool a drsně" 😄 Ale proč ne, třeba to bude dobrý vůz 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Sorry, já nemluvit řečí tvého kmene 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
to mi neuvěříte, opravdu jsem náhodou narazil na Gilgitův FB profil. Žádný plagiát, jak se tu v diskusích na téma Gilgit vyskytuje. Toto je originální člověk, neuvěřitelné, nicméně za tu ladu mu dávám :yes:
[odkaz]
Gilgit
A co slovanská vzájemnost?
webpaja
Tohle jsi napsal? Tohle může sesmolit jen mentální lůza.
kundalini_it
Řeknu to stručně. Ano trefa do černého. Všechny budoucí vyrianty také trefa do černého. Pokud to v Evropě nezabijí cenou.
Je vidět, že pokud automobilka nechrlí model za modelem, ale přemýšlí, tak taky vydělává a dělá pěkná auta.
Arese
Hlavně, že AEgea nemá ovládání klimatizace přes ***ský dotykový displej a neméně kreténskou elektrickou parkovací brzdu! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
PinkHead
No lebo vatšinou čo pozeram komentare tak su to prazdne arogantne vyplody ale je tu aj dost rozumnych uživatelov.
Arese
O tom není nejmenších pochyb, stejně jako o vysoké úrovni kvality, která je u jeho současné produkce mnohdy lepší, než u jiných renomovaných značek (jen o tom většina Čechů neví, nebo nechce vědět). 😄 :yes:
Avatar - Stefič
Stefič
ne do někoho...do otravných dementů, prasící internet a otravijící druhým den. A to jsi tady ty, ty negativistické, velmi nesympatické a odpudivé individuum
Avatar - Kuski
Kuski
Pánové. Když se podíváte na foto interiéru tohoto nového Fiatu a zkusíte si vygůglovat interiér fiatu 500X( zde označen za hračkářství), tak lze zjistit, že interiéry jsou velmi podobné (za mě i vydařené)!!! Přístrojový štít(jsou zde drobné rozdíly), volant, rádio, panel klimatizace, loketní opěrka, fusekle na klacku od řezení. To je vše stejné. Jen lehce jiný look palubky.
Je to asi i logické v zájmu snižování nákladů. :-!
Bc. Gilgith
Brache je někdy chitrí abiz věděl.Doma nám neříká odpadi,ale vypadni.hééééééééč
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Právě tě chytám při LŽI a DEMAGOGII.... nikde nadšeně nepřitakávám žádnému příspěvku, Gilgite, tohle si zkoušej jinde. 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ruku na srdce, za hranou toho tady bylo více a mohli bychom si plácat po ramenou všichni, co jsme si tu hrábli do kláves... Samozřejmě to níže není nic hezkého, ale někdy je tvá komunikace k těmto reakcím přímo vybízející... ale nechme toho a pojďme se věnovat něčemu hezčímu. Dej si ristretto jako já a neřeš 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Osobne som očakával niečo práve na spôsob P301 a jeho dvojičky a toto ma veľmi príjemne (zatiaľ) prekvapilo.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
jako reinkarnace starého miniprdítka. :yes:
Avatar - roox
roox
Nooo, už to něco fakt chtělo a tohle se mi mooooc libí... a jako bývalej majitel Fiata docela dost držím palce!
Gilgit
Verze hatchback a kombi se pripravují, výroba zacne pozdeji nez sedan.
MrWebsky
301/Elysee vypada mnohem lip jen ze je to velmi chude uvnitr. Chude je pro to aby zabranit konkurence z 208 a C3. Fiat si tady moze namontovat co jen chce proto, ze Aegea neni zadna konkurence oproti rade petistovek.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tebe kopat každý den, tak je to furt málo.
(ještě máš tu drzost se před druhými stavět do role oběti)
Gilgit
OK

Tady je jeste pár císel pro doplnení. Nekoho by to mohlo zajímat (samozrejme krome tech 5 sprostáku z první cásti diskuse a toho sestého který je o dost níz).

Momentální plán predpokládá, ze od nového sedanu bude v letech 2015 az 2023 vyrobeno 580.000 kusu, z toho jedna tretina na e😜ort.

Co se týce verzí hatchback a kombi, které pouzívají stejnou platformu jako sedan, tak je na léta 2016 az 2023 plánovaná výroba 700.000 automobilu. Vetsí cást bude urcena na e😜ort.

To jsou samozrejme jen plány, skutecná císla urcí trh.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Lidi na něj už nereagovali, tak se redakci nevyplatil... Místo něj tu jsou noví, kteří dovedou rozjet i lepší diskuse...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...on si vystačí podle mě ve všem sám. Je to pablbek.
Arese
Informací je sice zatím ještě dost málo, ale i tak je již teď zřejmé, že na nové AEgee si dali u Fiatu pořádně záležet a že toto auto má potenciál pořádně zamíchat s kartami v kategoriilevných rodinných vozů. Přiznejme si, že Peugeot 301/Citroën Ulysse tomuto tureckému Italovi nesahají ani po kotníky, Rapid/Toledo hodně trpí lacině působícím interiérem a absencí verze kombi a dnes již zastaralému Fluenci již taky povážlivě dochází dech, nemluvě o dobíhajícím Lanceru. Takže AEgea (doufám, že definitivní jméno bude o hodně libozvučnější - Bravo? Marea? nebo něco zcela nového?) přichází ve velmi vhodnou dobu! 😄 :yes😒br /> P.S. Tak mě napadá, že je škoda, že sem už nechodí legendární "GTI". Určitě bychom se na této diskuzi dočetli "zasvěceného" komentáře, jaká že AEgea bude prodejní propadák! >😒] >😒] >😒]
kundalini_it
Předběhl jsi mě. Přijde mi, že srovnání s Rapidem je urážka pro Fiata a taky to vidím spíš na srovnání s A3 sedan.
Arese
Při příležitosti premiéry nového Fiatu AEgea jistě neuškodí si připomenout, na jak dlouhou a úspěšnou tradici kompaktních rodinných sedanů navazuje: Fiat: 1400,1300/1500, 124/125, 132, 131, Argenta, Regata, Tempra, Marea, Linea... 😄 :yes: :yes: :yes: Úctyhodná tradice!
Avatar - martin.filak
martin.filak
Nejde všem jen o výkon. Za sebe můžu říct, že bohatě stačí takových 77 kW. Navíc Fiat má plno motorů (i výkonnějších), které by mohli v budoucnu nasadit.
Avatar - Emel
Emel
Ono jde taky o to, že aktuální Logan MCV je dost nevzhledné auto. První generace měla své kouzlo, ten aktuální je prostě Sandero s baťohem, postrádá to byť špetku přitažlivosti

[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Kufr není všechno, i když jsme v ČR.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Docela příjemné osvěžení, vidět konečně nějaký (víceméně) evropský Fiat bez toho, aby šlo o dalšího vykulence á la 500. Kéž by tolik štěstí mělo i Punto...Exteriér nevypadá zle, interiér už je na tom trochu hůř.

U nás jich ale stejně moc jezdit nebude, podstatnější je, jak bude vypadat nástupce Brava. Na něj jsem hodně zvědavý.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
len ten vykonovy rozsah od 70 do 88kw je akysi skromny ... autu tychto rozmerov a tejto triedy ( nizsia stredna )by rozhodne slusalo pestrejsie vykonove spektrum ... kludne aspon do tych 100kw.... uvidime.. casom sa mozno paleta rozrastie
Avatar - Emel
Emel
Přesně 😄 ... až na ten volant je i ten interiér pěkný. V kombíku a benzínu... jako konkurent Rapida super.
Avatar - martin.filak
martin.filak
Na takový vůz hlavně v provedení kombi se čekalo už pěkných pár let (snad od konce Stila SW, no možná od Cromy). Konečně jsme se tedy dočkali. Každopádně je to krása a neodpustím si mírně nadsazenou narážku: "Žeby ta hranatá Octávka konečně utřela nos?" >😁 >😁 >😁
kundalini_it
Co máte proti sedanu? Že je Evropa zdegenerovaná hatchi neznamená, že to budou všichni akceptovat. Fiat není asijská automobilka, ale globální.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bohužel, jsem asi mladšího data výroby, tudíž mimo slovenštiny mi jiné slovanské jazyky tak blízké nejsou, jako třeba generaci mých rodičů, kteří se s tím stýkali častěji.... vždyť i dříve, v mladším věku nás bylo dost, co mělo problémy s rychle mluvící Slovenštinou, protože už jsme nevyrůstali s "bratry" pospolu 😉
Bc. Gilgith
Tu Nivu má jeho dvojče,které mu není vůbec podobné. Asi dva fotři nebo dvě mámy. já ti nevím. On má Tata Nano f plné palbě hééééééč!Jede to i z kopce 50km/h páč má už tu sportovní převodofku. Héééééč.
Avatar - miromen
miromen
Souhlas. Když se kouknu na součastne Fiaty tak tohle je hlavně interierově konečně změna a to k lepšimu. Stači kouknu na novou 500X ktere sice z venku vypada pěkně ale uvnitř je to jak v hračkařstvi.
Gilgit
Nevím, ale v prípade evropských továren prehled ocekávám. Nejedná se o zádnou exotickou továrnu nekde v Jizní Americe nebo Asii. Ono nejde ani o to mít vsechno v hlave ale kdo automobilový prumysl skutecne sleduje tak tomu musí pripadat zmínení starých modelu Palio a Siena o kterých clovek doluho nic neslysel prinejmensím divné a proto se presvedcí jak to je doopravdy. I výrobci mají ve svých tiskových zprávách chyby. Krome toho nekdy zamlcují nekteré informace zámerne a je úlohu novináre tyto informace doplnit. Pokud ovsem jen neopisuje.

Ale ono je vzdycky nejjednodussí napsat proc neco nejde.
Gilgit
To je prece na Auto.cz úplne normální. Pohybuje se tady skupina zamindrákovaných ubozáku kterí nesnesou kdyz nekdo ví neco víc nez oni. Takze pohoda.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
tak tak... u auta i ženský jsou důležitý hezký oči a pěkně tvarovanej zadek.
😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Fiat se "přetáhl".. a je to konkurent spíš Jetty..
😉
Arese
Ano, ve srovnání s A3 sedan bude Fiat AEgea v kabině o třídu větší auto 😄 :yes:
Balsam
A jako vypadá Fiat, který vypadá jako Fiat? Nemůže být všechno pětistovka.
Avatar - Kuski
Kuski
Ok, věnec volantu je jiny. Střed a tlačítka stejné. Klimatizace je totožná. Stejnou lze vidět u nového Iveca Daily a dokonce Alfy Giulietta. Stejný bude i panel v levo od volanu. Jinak se auta samozřejmě auta podstatně liší. 500X je designová záležitost. Aegea má oslovit masy.
Jinak bych interiéry Fiatu určitě prohlásil za velmy kvalitní. Kam se člověk poděje je vše precizně zpracované .
Souhlasím, že interiér se nemusí líbit každému. Já si osobně vyzkoušel 500X na celý týden a můžu prohlásit, že sedačky ač na pohled hezké jsou nepohodlné(konkrétně hlavová opěrka a krátký sedák). Předpokládám, že se Italové nepochlapí a bude to zase kompromis mezi vzhledem a funkcí. Jinak ergonomie je zvládnutá dobře a člověk nic nehledá.
Aegea bude ještě přehlednější a doufám, že bude mít na trhu úspěch. :yes😒br />
(i když víme, že češi si přece nekoupí nic na "F") >😁
Avatar - euro89
euro89
Zajímavý to počin od Fiatu. Zvenku nejpovedenější auto Fiat od představení novodobé pětistovky. :yes: Zejména provedení zádě se mi hodně líbí. Interiér se mi jako u většiny nových aut nelíbí vůbec, ale většině lidí posedlých dotykovými displeji bude vyhovovat. Stejně tak mám radši ovládání automatické klimy pomocí tlačítek (jako u starších BMW či Lancii) než kruhových ovladačů, ale tohle je vždy o osobním vkusu každého. Trochu mě zaráží ubohé výkonové rozpětí motorů. Jde sice o lidový model, ale stejně... 120CV jako strop může stačit maximálně do segmentů A a B. Osobně bych tam viděl minimálně 1,4T-Jet MultiAir 140CV jako rozumný motor. Přes všechny výhrady si však myslím, že si tenhle Fiat své místo na trhu najde. V rámci kategorie levných sedanů/liftbacků vypadá jednoznačně nejlíp a pokud Fiat zapracuje i na svém marketingovém oddělení, tak se prodávat bude.
starý_kluk
Určitě bude i prostorově a ergonomicky na jedničku. Fiaťácky!
Avatar - Ozzman
Ozzman
:yes:
Avatar - martin.filak
martin.filak
Podle mě zase tak strašně ne, ale samotnému se mi více líbí palubka třeba od Viaggia nebo Dartu.
Dixik2
HB a combi budou příští rok.Nástupce Brava.Také výroba v Turecku.

Ale máš pravdu.Příští rok bude nástupce Punta a ten by se měl jmenovat 500 Plus.
Dixik2
Konečně Fiat s Maxi-Dotem. 😄 Ne,jak ty palubáky co jsou v 500L a Living.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aj exterier aj interier.... snad pride aj na nas trh.... vyzera ze ano.... :yes:
Gilgit
Presne tak, napsal jsi to velice výstizne. K tématu clánku nejsou na rozdíl ode mne schopni napsat ani slovo, proti mé zcela korektní komunikaci s autorem taky nemuzou nic mít, a tak jen vztekle urází a kopou. To oznacení banda taky presne sedí: Stefic, Ji/Ri, Velkoodberatel_kukurice, obe individua která si dala do svého nicku muj zkomolený nick a myslí si jak je to vtipné, a jeste tri ctyri dalsí bych si dovedl predstavit.

Zajímavé ale taky je ze se nasli jenom tri normální slusní lidé vcetne tebe kterí dokázou napsat co si o tom myslí. Tem dalsím takový zpusob "diskuse" evidentne nevadí.
Avatar - Stejsn
Stejsn
To neříkám, ale styl fiatu vidím v Maree, Linee, Puntu, Bravu. Tohle mi připomíná hodně jiných aut - škodovku, Seat, i Kiu - ale fiata v tom nevidím, design je dost agresivní.
Balsam
Proč šílený? Jde to stejně lehce, plynové vzpěry jsou tam od toho.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Jestli si myslíš, že těmi tvými vytrženinami z kontextu uděláš z jednoho fašistu, z jiného hlupáka, ze třetího střelce do lidí, ze čtvrtého hrubiána, protože ti řekl na tvou 90 tou urážku že jsi opičí potrat ............. tak to se hluboce mýlíš. Opravdu na tobě "obdivuji" jednu věc - jak tu všechny 1000x urazíš, 1000x se znemožníš, 1000x se chováš jako prase, a další den vždycky přicházíš z čisté vody, jakoby se nic nestalo. Vlastně to neobdivuji, musíš být nemocný.
MrWebsky
301/Elysee wygląda znacznie lepiej, ale jest biednie w środku. Biednie, żeby nie konkurować z 208. Fiat może włożyć co chce, gdyż to nie jest żadna konkurencja dla serii 500.
Gilgit
Samozrejme ze se chyby stávají a je v porádku pokud jsou upraveny. Pokud ovsem clovek má prehled a podezrelé veci si overí tak se pocet chyb minimalizuje.

Problem je v tom ze tech chyb na Auto.cz bývá pomerne dost.

Ale je jasné ze v rámci filozofie Auto.cz vy máte pravdu a já ne, jinak to prece není mozné. >😁
topten
italsky auto pro me bylo dřív synonymem temperamentního auta, ale tohle auto velikosti oktafky s vykonem max 88kW je tak 20 roku zpet.
Gilgit
Stefiči, jak jsem jiz napsal, co je moc, to je moc.

Ale jen pro porádek je treba ukázat jak clovek s nickem Stefič komunikuje a s jakým príspevkem clovek s nickem Ji/Ri nadsene souhlasí😒br />
Stefič 25.12.2014 21:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinklí uživatelé
ale copak? Nelíbí se ti moje karabinka namířená do ksichtu každému xindlu, jako jsi ty? Agresivní nejsem, ale je pravda, že v tvém případě bych udělal výjimku rád. Připevnil bych ti terč na záda a s kumpány bychom měli docela dobrou zábavu. Sice jen pár vteřin, ale stálo by to za to.
Jako obhajobu u soudu bych použit tyhle diskuze a jsem přesvědčen, že by mě žádný soud nemohl odsoudit. Spíš bych dostal pochvalu, finanční odměnu, něco jako za zastřelení škodné v lese😃))
A nezapomeň mě nahlásit a zapsat do análů. Já tě mám v análu už dávno.-)))
Gilgit
Zajímavé jsou reakce zamindrákovaných primitivu (viz nad tebou a pod tebou) kterí dokázou jen prihlouple okopávat kotníky aniz by byli schopni napsat neco k veci.

Problematické je to predevsímu u cloveka s nickem Stefic který pouzívá zbran a zároven na verejnosti rozsiruje své predstavy o tom jak by strílel do jiných lidí. Takový Uherský Brod v malém.

Na to se dá ríct jen jedna vec: No toto!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gilgit
Predstav si ze príspevky se stejným nadpisem posílám uz delsí tobu, predstav si ze to budu delat podle svého uvázení i nadále, predstav si ze ti není nic po tom jaké nadpisy písi a predstav si ze dokázu vymyslet neco lepsího.

Tím se lisím od tebe a na príklad od tvého extrémne primitivního príspevku o tom jak bys rád do me strílel z konce minulého roku. Práve na základe tvého dnesního príspevku jsem se v této chvíli rozhodl ze tvoje tvoje vulgární vize o strílení do jiných lidí si nenechám pro sebe.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Napis které a nekličkuj. To dlouhé jsem nečetl, promiň. Tak přestaň uz lhát a ujizdet na demagogii.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Nevytáčej se.... "ty dobře víš které" .... tohle je přece debatně unfér a patří to někam do Rathovin. Zkus to jmenovitě... teda nickovitě.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
To na základě pár písmenek a vytržení z kontextu umíš poznat psychologický profil, umíš poznat, čeho ten onen dosáhl, jaký je člověk.... tak to klobouk dolů. To tě je škoda pro občasnou novinařinu....
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
O kterých? Opět lhaní a demagogie. Všude jsou přece lidé takoví i takoví. Které lidi jsi měl na mysli?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Opět lhaní a demagogie. Styď se. Máš v hlavě zmatek, chlapečku.
pargi
Koukám Stefiči, že jsem tě po dávnější debatě o ekonomické návratnosti naprosto všeho ještě hodně přecenil 8-s
Avatar - sendador
sendador
se Stilem MW jsem stravil 4 roky (kupoval jsem ho trilete s 66tis na tachometru), najel za tu dobu 80tis km a nemuzu na nej rict jedine spatne slovo. Vzhled byl sice takovy nijaky, ale kdyz clovek sedi vevnitr, tak je to stejne jedno 😄 Interier byl prijemny, prakticnosti slo malo co vytknout, JTD 85kW dostatecne. Tolik kritizovana sedadla mi spatna neprisla. Celkove jsem s nim byl spokojenejsi nez s Phedrou, kterou mam ted treti rok. Pocitam, ze za tri roky ji poslu dal do sveta, takze tenhle Fiat jako SW (pokud skutecne bude) by ji mohl nahradit.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Napadá mne jen otázka, zda to bude skutečně tak levné auto, aby bylo skutečně konkurencí tebou zmíněných. Nebo zda se posune výš a bude v podstatě kategorií samo pro sebe. Zdá se mi totiž jako trošku jiná liga, než stará Linea (alias Punto s kufrem)...
Avatar - Jaros71
Jaros71
Stilo wagon - tedy verze kombi - byla až nepohodlná sedadla a zadní torzní příčku s moc měkkým řízením, docela fajn.
Auto bylo pěkné a prostorné..za dobrou cenu.
Bohužel se design hatchbacku nepovedl..to je fakt.
Ale interier byl ergonomicky výborný a kvalitní.
Kombík nyní FIATU moc chybí.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Snad bude Punto v tomto duchu..další variace 500 by byl velký omyl!
Taky ten kombík je moc potřeba , v EU zcela jistě. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vzhledem k trhům, na které se orientuje, nabídce motorizací a předchůdci bych jej tipoval spíš na konkurenta vozů jako Rapid, Fluence apod. než Jetty.
Comprs
Ano kvalita asi nebude stejná jako u A3, ale tohle mě baví víc je to svěží, Audi se striktně drží svého designového směru, který už před pěti lety nemohl překvapit a to se mi líbí u tohodle Fiatu ten mě prostě překvapil, ale na obranu Audi, není těžké se dostat na vrchol, ale udržet, tak držím Fiatu palečky :yes😒br />
A možná jestli není škoda, že Superb nešel evolucí zadních partií, ne že by se mi nový zadek nelíbil, ale dost mi připomíná A6
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Lháři a demagogu. Tak ses potulil ... Gilgite, jsi sedmilhář, který používá primitivní techniky lhaní, za které by se mělo stydět i pětileté dítě. Osočuješ mne, že souhlasím se střílením do lidí. Dokaž to. Jinak sis dal opět vlastní gol a nadělal do pusiny. Není to poprvé ani naposledy. Nicméně, seber šanon a běž dělat to, na co jsi dobrý - udávat a pobekávat.
Gilgit
OK, potom jsem te spatne pochopil. Tak se omlouvám.
Arese
Promiň, ale srovnávat tuto nádhernou fiatí novinku s megaprůserem jménem Stilo, to je fakt mimo mísu 8-s :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak 40% třeba slova Fiat, 301/Elysee, 500 a 208, tomu rozumim >😁
PinkHead
Nie mne vadia tupe kecy na detskej urovni ako od flyboyedu ale ked niekto vie viac a seriozne piše tak v poriadku to je.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ja som bol tiež presvedčený, že Poľštine vôbec nerozumiem, ale raz som sa trochu pripitý bavil v Nemecku s jednou Poľkou a bol som prekvapený, ako som jej rozumel. Táto schopnosť dokonca vydržala aj po vytriezvení, ale ja som na ňu musel anglicky, Slovenčine nerozumela. ;-\
Avatar - pumpkin
pumpkin
Z renderov vyzerá rovnako ako pri živej premiére. Už len to vytiahnuť na denné svetlo, ale pochybujem že by nastal nečakaný šok. 😄
[odkaz]
Comprs
Tohle vůbec nevypadá špatně a už jenom jaká diskuze se strhla pod jeho článkem napovídá, že tohle nebude šedá myška. Já v tom vidím v prvé řadě dvojkového Superba zadní pohled, základní silueta, zepředu Dodge Durango ta maska nevím proč, šli na to chytře brali inspiraci u větších aut a zabalili to do kompaktního sedanu, tohle se mi hodně líbí dokonce víc než A3 sedan
kundalini_it
Navíc jsem kouknul na video z premiéry a v reálu to auto vypadá opravdu pěkně :yes:
starý_kluk
Ano - ergonomie vždycky byla vzorová. Když si člověk na aurtosalonech posedal do hodně aut, všude něco našel - někde až dost - ale u Fiatu nebylo co řešit. Kolikrát jsem si uvědomil, že aniž bych věděl, kdo přede mnou seděl, nemusel jsem si moc štelovat pozaz a i vzadu se přitom dobře sedělo. Např. i řadicí páka: člověku spadla ruka z volantu přímo na ní - u jiných je kolikrát i o 10cm vpravo a na 5.st. je potřeba si natáhnout trup těla.
XTad
Tak tohle miri o neco vice do lowendu, nez oktavka, ale i ty jezdi casto v jeste slabsi 1.6ce. Navic pro italsky auta je to charakteristicky, na papire nic moc, ale jely jak z praku.
starý_kluk
Tak tak.
I vnitřek je stylisticky jemný, vyrovnaný a v souladu s vnějškem (žádné tubusy vytažené z kruhových hlavních přístrojů, ale přehledná přívětivá kaplička atd.). Též výhled před vůz vypadá velmi dobře - rozhodně nebude vidět kapota a přitom spodní okraj čelního okna je nízko a pod vrcholem kapličky, v šikmém směru spodního okraje zorného úhlu řidiče - též fiaťácké!
Arese
Fiat moc neumí facelifty, ale originální design má většinou na jedničku 😉 :yes:
starý_kluk
Svažující se kapotu modelů od 80-ých let si musel bohužel odpustit (náraz s chodcem, resp. zabránění jeho zpětnému pádu před vůz), nicméně zaoblená příď tu je (nemá tlamu jako jiní) a celkově je stylisticky uhlazený a přitom nápaditý. Boční prolis navazuje na lampy vepředu i vzadu, prochází klikami a probíhá kolem přídě i zádě (jakoby vzpomínka na Fiat 1300 a 1500 – to připomíná i přední maska s částěčně zapuštěnými světly do jejích horních rohů), boční blinkřík leží v pomyslné přímce dolnější rohů obou lapm, … , vepředu se boční prolis nijak nezvedá nad obočí předního kola, nebo naopak nesměřuje do něj, jako u jiných a boční okna jsou dostatečně veliká, … Tím vším má navrch od ostatních Jen délka zadních dveří u prahu není moc velká – možná klam, protože B-sloupek je dostatečně skloněn vzad (pohled uvnitř).
Inu sympaťák.
cudzinec11
To mu fakt nerozumies? Ja mu rozumiem na 95 percent... Po polsky sice pisat neviem, a hovorit horko-tazko lamane nieco, tak ale ved niektore narecia su tazsie zrozumitelne ako polstina...
Avatar - Emel
Emel
Jenže tyhle levnější alternativy mají cílit na rodiny... a tam je kufr a jeho přístupnost podstatná. Sedan je pro cílovou skupinu výstřel mimo, liftback je fajn a kombík ještě víc fajn.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kombik v této lowendovější sféře by alespoň ve střední Evropě mohl být celkem klíčovým modelem, protože takových aut se u nás moc nenabízí. Tenhle model Fiatu chápu na pomezí B a C segmentu (jako tebou zmíněný Rapid), takže nabídne trochu více prostoru oproti klasiků Bsegmentu (I když Fabie teda hodně tlačí na pilu). Myslím, že dost lidí ještě Dacii (jediný lowend co nabízí kombiky) bere jako trochu outsidera, auto, které značí, že majitel nemá tolik peněz ( a i přesto prodává solidně), tak podobně lazený Fiat by mohl být dobrou volbou, když Škodovka (u té to vzhledem k Fabii chapu) a PSA spí.
PinkHead
Designovo je to velmy konkurencie schopne ale len či to bude spolahlive >😁
Dixik2
Měl být bez nástupce.Původně Bravo a Sedici měl nahradit 500X,ale bude nástupce.To netuším,ale je to možné.
Avatar - wakantanka
wakantanka
čo ja viem, z funkčného a ergonomického hľadiska mu nemám veľmi čo vytknúť. Display pekne hore, ovládanie ventilácie zachované (nie cez menu infotainmentu), mne osobne kole oči to množstvo tlačidiel na volante. Dom strašne zvedavý na cenovú politiku, potom už to také terno byť nemusí.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mám taký pocit, že Octávka nos neutrie. Jednak si už stihla vydobyť na trhoch nejaké to renomé a jednak je (mám taký pocit) o pol až číslo väčšia.
Velkoodběratel_kukuřice
Příď podobná CLA, to se mi líbí. :-!
Gilgit
Ja jsem psal o konkrétních osobách které zijí v Moravskoslezském kraji. Ten kraj samozrejme za lidi kterí se nachází na jeho území nemuze.
Gilgit
Presne tak.
Baxter
Sedany letí všude ve světě, kromě Evropy. Z mého pohledu je sedan praktičtější než liftback. Vozím každý den do práce aktovku a neotebook, dám to do kufru a jedu. Představa, že bych 4x denně otevíral namísto lehkého víka kufru obrovský rám okna liftbacku mi přijde šílený. Za 6 let co mám sedan, jsem akorát tak 2x, 3x řešil problém jak něco odvézt, tak jsem to dal na zadní sedadlo.
kundalini_it
Co máte proti sedanu? Že je Evropa zdegenerovaná hatchi neznamená, že to budou všichni akceptovat. Fiat není asijská automobilka, ale globální.
tradon
Zajimave, vetsina evropskych automobilek zacina verzi hatchback a pak teprve pridava sedan/kombi. Asi je uz Fiat spise asijska automobilka 😄 Ale ted vazne, je to hezke auto.
starý_kluk
.... a uklonit se před panem konstruktérem Dantem Giacosou, který se ještě o počátek této šňůry na sklonku své celoživtní práce zasloužil a vyzdvihněme k tomu ještě jeho počátek předního pohonu okamžitě s motorem a převodovkou napříč: A112-127-128. Jeho geniální a vtipný duch je tu s námi přes všechny peripetie doteď. Zaplať pánbů!!
MariAchi
Presne, staci zkouset opakovane narvat kocarek do kufru seanu a volba je jasna.
Spis cekam, ze od tohoto sedanu Fiat casem odvodi jako kombi, tak HB.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jsou to rendery, záleží jak to bude v reálu 😄 Dizajn je povedenější, je to přecijen Ital, ti to umí, ale porporčně to zatím na konkurenta 301/elyesse vypada 😄 Přál bych fiatu, aby se dotáhl kvalitou alespoň na Škodovácký "lowend" Rapida 😄
Avatar - euro89
euro89
Tohle auto bude doma ale v Turecku a celkově je zaměřeno hlavně na trhy blízkého a středního východu. V Evropě se tyhle auta stejně prodávají minimálně. Třeba tady v Bavorsku potkám Rapid/Toledo tak jedno za týden, 301/C-Elyseé jsem tu snad ještě neviděl (ani nevím, zda se tu prodávají). Jinak za mě jednoznačně raději sedan, než hatchback/liftback. :yes: Naopak mi v posledních letech na evropském trhu malé sedany chybí. Auta jako Fiat Duna, VW Derby, Corsa sedan, Toyota Tercel a pod. bych na trhu znovu uvítal.
Gilgit
:yes:
Gilgit
:yes:
Avatar - MadPete
MadPete
Na Fiata bych to na první pohled nešacoval, ale líbí se mi to. Ovšem x-tý nepraktický sedan na evropském trhu terno neudělá. Hatch a kombi mají větší šanci. Nicměně i tak se obávám, že do konce dekády se Fiat v Evropě smrskne na výrobce 500něco a užitkáčů, časy se mění.
Avatar - miromen
miromen
Podivej se ještě jednou a pořadně. Pravě ty změny ač většinou v detailech dělaji interier noveho Fiatu dospělejšim a pro mě určitě koukatelnějšim. Navic se jedna o uspornějši model takže ještě o to huř pro 500X. Mě přijde že Fiat děla ty interiery pro nějakou menšinu nebo ženske.

[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
GTI měl šarm a esprit. Je to inteligentní chlap a má srdce.
Gilgit
Takze jeste jeden kterému vadí kdyz nekdo ví neco víc nez on nebo opraví/doplní informace clánku.
MariAchi
A pokud se zachovame realisticky, tak si i rovnou napiseme proc: Rapid/Toledo jsou liftbacky, takze jsou realne lepe pouzitelne, nez jakykoliv sedan.
Avatar - MadPete
MadPete
Já v tom vidím dost tvarů ze škodovek, hlavně ze zadního trojpohledu, což ale není proti ničemu. Škodovka je tygrem na poli malých velkých dostupných aut, proč ji nenásledovat.
Gilgit
Joudíku@W, pokud cloveku jako tobe chybí inteligence (viz ruzné prísevky tvého autorství), tak dokáze jen primitvne urázet a kopat.
Gilgit
Ty. >😁 >😁 >😁
Gilgit
Takze jeste jednou, odpade: Clovek s nickem Ji/Ri nadsene pritakává cloveku s nickem Stefic poté co jsem napsal o cem Stefic píse, tedy o tom jak rád by do nekoho jiného strílel. Lidský odpad pritakává lidskému odpadu. Dve spríznené duse s podobnou mentalitou.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
A vytačíš se jak malinký smrad se spodarama od ... Napis konečně, kdo je ten odpad, protože zatím zloděj křičí... Dal to znáš, lháři 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Opět lžeš a kroutis. Jsi lhář, udavac a demagog.
Gilgit
Nenadelal. Nejvetsí odpad mezi diskutéry na Auto.cz jsou nicky Ji/Ri a Stefic takze není o cem psát. Chyba kterou delám je ze s odpadem komunikuji.

Takze jeste jednou a naposle😜 Clovek s nickem Ji/Ri nadsene pritakává cloveku s nickem Stefic poté co jsem napsal o cem Stefic píse, tedy o tom jak rád by do nekoho jiného strílel. Lidský odpad pritakává lidskému odpadu. Dve spríznené duse s podobnou mentalitou.

Vsechno je to tady pekne nahore v diskusi napsáno a je fajn ze tentokrát se naslo nekolik lidí kterí napsali co si o osobe s nickem Stefic, které nick Ji/Ri tak nadsene pritakává, myslí. Oznacení "mentální lůza" pro osobu Stefice jsem mimochodem nepouzil já ale clovek kterého dobre znás. Ji/Ri apladuje "mentální lůze". To sedí.

>😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Takže sis nadelal do kalhot. Škoda, ze jsi jen takový křikloun. A taky lhář a demagog. Povětšinou tu vykrikujes to, co delas sám. Nebolí zloděj křičí chytte zloděje. Přesně tohle byla rétorika pana Ratha. Přeji hezky večer, lháři.
Gilgit
Kdyz nectes co písu tak je zbytecné ti neco psát. Takze bez zase aplaudovat primitivovi s nickem Stefic, to je tvoje mentální kategorie.
starý_kluk
To ano - to je ta snaha italská: vymyslet, postavit, radost z díla. Ale prodat to ... . Například mám velmi velmi dobré zkušenosti s řízením motoru od Magneti Marelli v Puntu 1 - naprosto přesná funkce kdykoliv bez všelikého "klopýtání" konkurence dle měnících se podmínek. Přesto jsou v italských autech cizí jednotky.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Bohužel asi nebude. 😒 Už mi těch variací přijde až až...
Avatar - Emel
Emel
Italský trh je specifický, v Top 20 jsou mini, subkompakty, malé crossovery... a Golf, Qashqai a Giulietta.
stréc od piva
třeba v Itálii Škovodka je tak minimálně zastoupená,že jim slovo Octavia nic neříká >😒]
Avatar - martin.filak
martin.filak
Škoda, že si patent na Common rail Magneti Marelli nenechalo, Fiat z toho mohl v této době krásně těžit.
Gilgit
:yes:
topten
samozrejme ze se da i 77kW jezdit, jenze situaci, kdy z toho motoru musíš vyždímat maximum je podstatne vic, nez motor, který ma třeba 120kW.
silnejsi motor prinasi do auta, mnohem pohodovejsi jizdu, třeba proto, ze ho nemusíš tolik tocit a radit, a taky samozrejme o něco dyl vydrzi.
me se proste 88kW jako vrcholna motorizace pro auto velikosti oktafky zda velmi malo, tolik se nabízí v autech o tridu mensich
starý_kluk
A nejen italského. A co lidí vychoval. Vzpomeňme jen v motorech na počátky regulace časování ventilů už kolem r. 1980 s vloženým vahadlem (Multiair je dnešní výsledek), první rychloběžné diesely na světě (comonrail) a první jejich vícenásobný vstřik (Multijet), ... .
Avatar - martin.filak
martin.filak
Já jsem "venku" právě těch 20 let, ale o to nejde. Totiž i za tak krátkou dobu, co mám řidičák jsem pochopil, že na dálniční jízdu i v levém pruhu to stačí a ve městě člověk vůbec nic nenaspěchá, tak proč chtít víc? Abych se mohl před kamarádama akorát vytahovat s číslama a maximální výkon motoru využil jen párkrát za celou dobu? Když člověk u jízdy trochu přemýšlí, tak si vystačí s podstatně menším počtem koníků a přitom jede obdobně svižně jako kdejaký chipnutý "borec," co umí jezdit stylem brzda-plyn.
Gilgit
Bude. Výroba verzí hatchback a kombi zacne v roce 2016.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To je těžké, když dneska musí být i autobus a traktor sportovní. Vzpomeň na kritiku, která pronásledovala Fluence, stavěný pro vyloženě komfortní a pohodovou jízdu...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Je bavit se a "bavit se". >😁 >😁 >😁
Ale je fakt, že na závodech v Polsku se s nimi běžně nějak dorozumím, i když mi to dá práci...
Gilgit
Skoro absolutní souhlas. Já bych za sebe jen vynechal to slovo "témer" v poslední vete. At se darí kazdému.
webpaja
Bohatě stačí? Byl jsi posledních 20 let venku? 😄
Avatar - Jaros71
Jaros71
:yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
BINGO ! :yes:
Avatar - Kolouš
Kolouš
Taky si myslim. Sef M rozhodne nebude takovy jouda, jak je mu v diskuzich na a.cz prisuzovano. To cislo co jsi psal, si myslim, ze by mohlo byt ve skutecnosti/ budoucnosti i realne. tento model ma sanci oslovit sirsi trhy a to je dobre. Jsem rad za kazdy uspech temer jakekoliv automobilky
Avatar - Jaros71
Jaros71
Konečně podařený FIAT co není variací na 500... :yes:
Kéžby v tomto duchu přišlo i nové Punto!
Pokud ho pokazí retro stylem 500 , nebyla by to trefa do černého.
Toto auto se ale Fiatu designem povedlo..
😄
Arese
No, upřímně řečeno, já bych se vůbec neodříkal ani 1.4 T-Jet /88 kW + 6kvalt. Přesně tuto motorizaci přece ze začátka nabízela i Linea. 😄 :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ne-e, to je překlep.. tam patřilo 1.4.
😒
A měla by to být evoluce tradiční 1.4 16V.. jen se 70kW a přitom Euro 6.

Uvidíme.
Gilgit
Presne tak. Dante Giacosa je velké jméno italského automobilového prumyslu.
Arese
Tak mě napadá - ta 1.7/70 kW, to asi bude plynovka, ne?
Arese
I na těch reálných fotkách to auto vypadá fakt moc pěkně, jenom bych ještě chtěl vidět čistý bok a taky zadní sedadla a kufr. A podrobné technické údaje! Snad to nebude dlouho trvat! 😉
Arese
Tak ta atmosférická 1.6 s 81 kW by byla pro takovýto levný sedan super! Přesně nějaký takový motor v Evropě velice chybí Rapidu...
Arese
No jasně, 301 nebo Dacia jsou totální low-endy, toto je opravdu spíš proti Rapidu a Fluenci.
Arese
Já netvrdím, že neměl šarm a už vůbec ne, že není inteligentní. Ale na druhé straně je fakt, že jakmile se objevil nějaký příspěvek z oblasti italského automobilového průmyslu, viděl rudě a ztrácel soudnost :-! Apropos, nevíte někdo, kam zmizel a proč už sem nechodí?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Obávám se, že jméno Aegea je definitivní.. víceméně.
😉

A ano, tohle je směrovaný proti VW Jetta... ne proti 301.
A líbí se mi to.. pokud lze podle fotek odhadnout.
Těším se, až to uvídím v reále.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Těžko se vyslovuje, ale lepší než 500něco..
😉

A existují už i fotky.. a vypadá fajn😒br /> [odkaz]

A motory budou 1.7 70kW nebo 1.6 81kW... obojí zní dobře... atmosférické čtyřválce.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Myslíš tu slovanskou vzájemnost, kde moravskoslezský kraj je pro tebe tlupa primitivů a odpadu? ... hm, zajímavý obrat a gratuluji k němu .
Gilgit
:yes:
kundalini_it
Ano srovnávám design s A3 sedan 😄
Baxter
Tady to vypadá na vrcholné motorizace 1.4 Tjet 88Kw a 1.6 MultiAir 88Kw. Taky by se mi líbil 1.4 MultiAir 103Kw, ale vzhledem k zaměření klíčových trhů (Turecko), kde etí hlavně nafťáky, by tvořila asi minimum prodejů. U Liney také postupem času TJet z nabídky zmizel.
Somewhere je už preč
Tiež je zvláštne jak stále letia sedany. V Turecku, Číne...a kde ešte? V Európe sa zväčša asi kupujú len kvôli cene, v teritóriu pod strednou triedou mi príde tento typ karosérie dosť nepraktický, i keď pekný. Ale v nižších cenových hladinách nebýva krása na popredných priečkach záujmu.
Avatar - Emel
Emel
Jasně, s top motorizací 88kW (nejspíš v naftě) je to vlastně prémiovka 😉
Avatar - euro89
euro89
Mě sice sice tenhle nový Fiat líbí, ale zase objektivně: s A3 lze srovnat opravdu jen design, ve všech ostatních směrech je to menší, slabší, jednodušší, levnější, zkrátka o třídu níže. Což není nic proti Fiatu, ale jednoduše to tak je. Jsou to auta rozdílných tříd i zaměření.
kundalini_it
Tak se kouni na video z premiéry 😄
Avatar - Avanti
Avanti
Uvidime nazivo - u fiatikov to byva vzdy nazivo o poznanie lepsie, z obrazku mi to zatial az tak nechuti. Ale co sa tyka interieru a kompletnej karoserie (mierne vynimajuc ten komentovany zadok), krasna elegancia a opät dokaz, ze rodisko stylu aut je v Taliansku a nikde inde.
Arese
Škoda, že už není k dispozici fotka AEgey z profilu a taky podrobné technické údaje, nebo alespoň přesné motorizace.
Arese
Ergonomie interiérů byla u Fiatu vždy silnou stránkou - vždy uměl geniálě skloubit vrcholnou funkčnost s dobrou ergonomi a neuvěřitelnou prostorností. U AEgey to určitě nebude jinak! 😄
P.S. Až do teď byl můj favorit při výběru mého příštího auta Seat Leon ST (už jsem se bál, že Fiat bude fakt dělat jen různé pětistovky), ale teď si určitě počkám na AEgeu kombi a pak se teprve uvidí 😄
starý_kluk
Jo jo; ale přitom historickým Boukem zaplavil celý svět. Umění VW prodávat je veliké. Kdyby měl jenom zlomek nápadů Fiatu, tak .... Fiatu - jakoby mu kolikrát stačilo, že to už vymyslel. To je typicky italské - nápady za nic nemají, ony jdou sami.
Arese
Když Fiat přišel s geniální "stoosmadvacítkou", Volkswagen byl ještě plně závíslý na prodejích Brouka a jeho většího sourozence se vzduchem chlazeným motorem vzadu... >😁
Arese
Při příležitosti premiéry nového Fiatu AEgea jistě neuškodí si připomenout, na jak dlouhou a úspěšnou tradici navazuje: Fiat: 1300/1500, 124/125, 132, 131, Argenta, Regata, Tempra, Marea, Linea 😄 :yes: :yes: :yes:
Makovnik
Snad to spravia pri facelifte; tiez sa tomu cudujem, kedze s tym prisla uz Alfa 147 a to je veraboze 15rokov dozadu.
XTad
Ja ho tam prave vidim dost. Hlavne tvarem a celkovym sklonem okna a odtokovou hranou vika kufru.
XTad
Za me zase zadek moc dobry, i kdyz svetla trochu komplikovany, ale cely to ma takovej ten italskej smrnc, ale predek az moc pripomina dodge.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak Linea, pokud vím, výkonnější motorizace také neměla.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to je fakt ....... ale rapid je podstatne uzsi... tusim az nejakych 7,5cm od tohto fiata..... netvrdim ze by mi 88KW nestacilo.. 😉 ... ale autu tychto proporcii by rozhodne svedcal nejaky 110 kw turbomotor v benzine 😉 ... nevadi... stejne asi najpredavanejsi bude ten s 88kw :yes:
JayDeeSq
a myslím že na kombi se bude ještě pěkných pár let čekat dále...jinak spíš od stila mw, croma byla vyšší třída a hlavně dost drahá, tohle by mělo navázat na cca regatu,tempru,mareu,stilo mw..akorát to mělo přijit tak o 10let dříve a ne když už všichni zákaznici jsou rozutíkaný jinde..
Avatar - Avanti
Avanti
Myslim, si ze ten zadok bude asi predpiprava pre Chrysler 100, nakolko tam necitim rydzy "italsky styl"
[odkaz]

Inak Fiat :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Škodovky, kus BMW, kus M-B... je to taková skládačka aktuálních trendů, ale vlastně docela povedená. Na čtyřapůlmetrový sedan vlastně velice povedená.
Avatar - Emel
Emel
Je to víceméně na úrovni Rapida, ten má tuším strop 1.4TSI 92kW...
MariAchi
Jako jo, je to sice jen v detailech hezci, nez 301/Elysee, ale prave tim tuplem to potesi, ze italove dokazali takovy sedan vizualne dotahnout. Nebere me palubni deska, zejmena stredova cast s displejem, nejak mi tam nepasuje, ale i to je lepsi, nez levne reseni z 301/Elysee.
Docela me zajima, jestli Fiat zapracuje markanty pride do dalsich modelu (vyjma rady 500).
Mino21
No, mně se to až tak moc nelíbí. Předek je super, ale ten zadek... Cožpak už nejde udělat zadek na sedanu takový, aby se hrana kufru tak divně nekroutila směrem nahoru? Palubka je taky trochu divná. Místo toho, aby řidiče obklopovala, tak se na bocích odtahuje.
Michal95
Už se těším na první srovnávací test,kde se nejspíš postaví proti škodě rapid,seatu toledo,renaultu fluence,peugeotu 301 a citroenu c-ellysé
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nemalo byť Bravo bez priameho nástupcu? Alebo to má byť ten hatchback z tohto auta odvodený?
zlysoused
je vyvážený, ale interiér vypadá strašně.
Gilgit
Jeste jednou: Ty dobre vís které. Nemám zámer se opakovat.
Gilgit
Ne, na základe pár písmenek neumím poznat psychologický profil ani ceho onen clovek dosáhl.

Ale na základe vetsího poctu príspevku (rekl bych ze jich bylo nejmín 100 az 150) které obsahovaly sprosté urázky nejruznejsího druhu, extrémní fekální vulgarity, primitivní pomluvy a lzi vcetne známého obvinení nekoho ze je zlodej za to ze korektne napíse jaká je situace s cínskými kopiemi since neumím poznat psychologický profil protoze nemám odoborné vzdelání v tomto smeru, ale umím poznat ze ten clovek se chová jako poslední odpad.

Ceho ten clovek dosáhl je zcela nepodstatné. Jsou lidé kterí neceho dosáhli a presto se chovají jako odpad. Nevidím v tom rozdíl. Nebo spís vidím. Jedna vec je pokud se jako odpad chová clovek typu petrumr, který je proste zcela evidentne clovek mdlého rozumu a na víc nemá, a je o hodne horsí kdyz se jako odpad chovás ty který petrumra intelektuálne zásadne prevysujes.

Ale to ty sám vsechno vís.
Gilgit
Opakuji se ale nedá se nic delat: Nadsene pritakávás autorovi príspevku potom co jsem napsal o co v tom príspevku jde, tedy o to jak rád by do nekoho jiného strílel. To si tady muze kazdý precíst a tvoje kecy o lhaní a demagogii si muzes strcit za klobouk.

Jinak reakce na nick Stefic v této diskusi se dají rozdelit do dvou skupin a je príznacné ve které se nacházís ty. >😁

Jo a co se týce tech chlapečku tak to je tvuj problém. >😁
Gilgit
Ty dobre vís které. Patrís totiz mezi ne.
Gilgit
Presne tak. Tímto modelem má Fiat dobre nakroceno, prístí rok se pridají hatchback a kombi.

Jinak plánované pocty vyrobených kusu jsem napsal do prvního vlákna na zacátku diskuse.
Gilgit
Dukaz je v diskusi. Nadsene pritakávás autorovi príspevku potom co jsem napsal o co v tom príspevku jde, tedy o to jak rád by do nekoho jiného strílel. Vsechno je tady pekne pod sebou.
Avatar - martin.filak
martin.filak
Co my víme.... třeba tam hodí i 2,4 16V z Freemontu. >😁 >😁 A chci vidět životnost takového nadopovaného motůrku VW.
peterle
Toto bude maximálne konkurovať rapidu. Ale nie v prístupnosti kufra.
Avatar - Stejsn
Stejsn
jen to vypadá málo jako Fiat (opakování případu Stilo). Akorát doufám, že odvozené kombi zase nezmrvěj tím, že na něj použijí zadní boční dveře ze sedanu a tím i šikmý C-sloupek.
Avatar - Emel
Emel
Linea byla ale dost bída... tohle minimálně vypadá lépe.
MariAchi
Jezismarjaa tohle tu nepis!!! Uvidis, jak si to vyzeres, ja te varoval...
Gilgit
Neokecás to. Nadsene pritakávás cloveku který píse o tom jak rád by do nekoho jiného strílel. To je ten "jediný" Ji/Ri.
Gilgit
Nechytás. Nadsene pritakávás autorovi tohoto príspevku potom co jsem napsal o co v tom príspevku jde. Takze s ním souhlasís. Dalsí komentát je zbytecný.
Nicco
zepredu Mondeo, profil BMW3 a zezadu Ropid
Gilgit
V souvislosti s tím co píses ted i s událostmi posledních mesícu lze tvuj príspevek povazovat za nebezpecné vyhrozování které muze zpusobit duvodnou obavu.
Gilgit
Já jen poukazuji na to ze ty jako clovek nízké inteligence (viz mnoho tvých nesmyslných príspevku) dokázes jen primitivne urázet a kopat.

To ze ti aplaudují lidé kterí jsou nadseni príspevkem cloveka který píse jak rád by zastrelil nekoho jiného to jenom pekne dokresluje.
Gilgit
Fajn. Dalsí co souhlasí se strílením do lidí.
Gilgit
Trochu níz je ten príspevek kterému nadsene pritakávás. Dalsí komentár je zbytecný.
Gilgit
Pod úroven coveka který chrlí fekální vulgarity, pomluvy a lzi? Pod tvojí úrovní uz totiz zádná není. >😁

Ale fajn. Kdo chce kam, pomozme mu tam. >😁
Gilgit
Ji/Ri, autor mnoha primitvních fekálních vulgarit, pomluv a lzí, mi nebude prikazovat jestli mám mlcet.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
... od Fiatu bych po stránce designu čekal od dost víc
Gilgit
V souvislosti s tím co píses ted i s událostmi posledních mesícu lze tvuj príspevek povazovat za nebezpecné vyhrozování které muze zpusobit duvodnou obavu.
Gilgit
OK, jak chces. Co je moc, to je moc.
Gilgit
Takze dalsí co souhlasí s práním strílet do lidí. Zajimavé, i kdyz u tebe nikoliv prekvapivé.

Jinak obvyklé kecy. Jen s tím znemoznováním se to más trochu spatne. Znemoznujes se ty radou hloupých príspevku bez hlavy a paty které odpovídají tvé inteligenci. Nekteré tvoje "názory" jsou vázne perly. Jasne ze s takovým vybavení uz jenom dokázes urázet,
Gilgit
Stefic je clovek nízké inteligence jehoz odporného príspevku o strílení si v prosinci vsimlo nekolik diskutéru. Ovsem krome toho jednoho príspevku, který se musí hnusit kazdému trochu normálnímu cloveku (tobe a jemu samozrejme ne), na mnozství primitivních a fekálních vulgarit, lzí a pomluv autorství nicku Ji/Ri nemá.

Samozrejme ze opet sírís na verejnosti lzi a pomluvy. Ale rád si poslechnu vysvetlení proc jsem "lhář".