Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Pajero zůstane i v nové generaci drsným off-roadem

Nové Pajero nechce být módním autem pro rozvoz dětí do školy, ale pracovitým vozem, který se nebojí terénu.
Zpět na článek
22. 5. 2015 01:18
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 19:47
palec hore pre mitsubishi
ocenujem tento tah so zachovanim terennych kvalit tohto ( mne inak dost blizkeho ) skveleho terenneho auta.... ktore sa ale nestrati ani na dialnici...

budem len rad ak pajero ostane nadalej pajerom ako si ho uz peknych par rokov pamatame , hrkalok do mesta je predsa uz vsade dost.... a aj mitsubishi ich uz par ma.... tak na co nam dalsie :-) ... navyse skutocnych aut do terenu je stale menej takze pajeru ubuda konkurencia z coho moze nakoniec len a len vytazit.... a auta do terenu tie bude stale potreba... ci uz firmam alebo sukromnikom... su oblasti kde su ich schopnosti nenahraditelne...a nejake nalestene murano alebo X5ka nemaju ziadnu sancu ..... jednoducho pajero nie je len na paradu... a to sa mi moc paci .... ked to takto ostane aj nadalej tak v mojich ociach jeho kredit a imidz este stupne :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Bubáq
21. 5. 2015 20:31
Re: palec hore pre mitsubishi
Tentokrát, Toppere, s Tebou zcela souhlasím. I mně je Pajero velmi blízké a dá se říci, že vlastně nemá na trhu konkurenci :-) . Je neskutečně vypiplané, čímž nemyslím elektronické blbůstky.... A tahoun je to skvělý!
21. 5. 2015 20:47
Re: palec hore pre mitsubishi
Samozřejmě, že konkurenci má a docela velkou. Na to kolik se těchto celkově prodá.
Si to vezmeme: LR Defender, Discovery, Mercedes G, Jeep Wrangler no a pak tu máme celý zástup vozu pick-up které udělají stejnou službu.
22. 5. 2015 08:08
Re: palec hore pre mitsubishi
Kde zůstal Land Cruiser, Patrol? :-)
Avatar - tomtoylc
22. 5. 2015 10:00
Re: palec hore pre mitsubishi
presne ako napísal pargi, na tu pravú konkurenciu si zabudol ... defender nie je konkurentom pajeru ale skor land cruiseru rady 70 alebo MB G ... ani discovery moc za terénne auto nepovažujem, nemá to ani tuhý rám ani pevnú nápravu, len kopec elektroniky ktorá sa rada s*rie ... nissan patrol a land cruiser su poslednými žijúcimi legendami v tomto segmente (vrátane vyššie menovaných) !
22. 5. 2015 16:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MadPete
21. 5. 2015 22:31
Re: palec hore pre mitsubishi
Souhlas :yes: A taky je mi sympatický ten velmi korektní výrok jejich šéfa směrem ke konkurenci.
To šéf zastoupení nejmenované korejské značky v ČR by jen odtušil, že nějaká kdysi úspěšná značka z Whitley konkuruje leda pohorkám a on i jeho tereňák jsou letadlo.
Avatar - tomtoylc
22. 5. 2015 10:08
Re: palec hore pre mitsubishi
dlho sa radovať nebudem, do 5 rokov ak nie skôr bude jak nové pajero tak land cruiser ... a ,,šušká,, sa že by mali prísť o tuhý rám a pevnú nápavu v prípade land cruiseru, prečo asi netreba písať ... je to škoda, sám som zvedavý do kedy sa bude vyrábať MB G, Land Cruiser 70 alebo aj wrangler (defender to už má spočítané)
btw. donedávna ešte aj grand vitara patrila do offrodového segmentu, už tomu tak nie je ;-\
Avatar - pratel
22. 5. 2015 01:18
Pajero gen. 5
No som na ten zazrak strasne zvedavy. Mitsubishi si dost s fandami Pajera zahrava. Nie je vela modelov aut, ktore sa recykluju viac ako 10-15 rokov. Sucasne Pajero je s trochou nadsadzky auto z konca roka 1999. A to je dost.

Treba ale povedat, ze tento dokonaly mix SUV a offroadu ma vychytane skoro vsetky muchy, sluzi spolahlivo a plni svoju ulohu. Cas ale leti a uplne nova generacia o 2 roky, bude v podstate striedat konstrukcne 20 rocny automobil. Mitsubishi bolo v problemoch alebo si mozno len zobralo priklad z G-klasse alebo Defendera.

Kazdopadne rozumny tah, ze sa s novym Pajerom nezaradia do húfu nacancanych mestskych SUV. Mitsu z toho bude len tazit. Velmi sa uz nanho tesim, len nech to do nemoty nepredlzuju...
Rozbalit vlákno
7
22. 5. 2015 09:13
Re: Pajero gen. 5
Pajero už je staré, to je bez diskuse. Nebudu vypisovat všechny jeho kvality, kterých je opravdu hodně a vzhledem k jeho určení (off-road) jistě převyšují nedostatky. Ergonomie už je ale na dnešní dobu úděsná, stále to sice není Defender, ale moderní auta jsou už jinde - zkuste si najít ideální polohu pro sezení v Pajeru a pak třeba v Amaroku - jiný svět...
Avatar - tomtoylc
22. 5. 2015 10:02
Re: Pajero gen. 5
amarok ? >:D to bol zlý príklad
22. 5. 2015 11:32
Re: Pajero gen. 5
Jelikož jsem v něm jezdil, tak vím, že nebol :-)
Avatar - pratel
22. 5. 2015 11:07
Re: Pajero gen. 5
Mas pravdu, od zaciatku az doteraz su na Pajere (gen. 3 a 4) veci, ktore Mitsubushi odflaklo. Jednou z nich je aj ergonomia sedenia za volantom. Pedale su prilis blizko, volant zas daleko, zakladne sedadlo katastrofa.

Ocenil by som tichsi vykonnejsi motor (najlepsie V6), 6 kvalt, vyssi prevodovy pomer redukcnej prevodovky, uzavierku aj vpredu, vyssiu svetlu vysku, vacssi rozchod, lepsiu antikoroznu ochranu... Vlastne cele nove auto. Takze uvidime.
22. 5. 2015 11:31
Re: Pajero gen. 5
Ale bohužel až za 2 roky, což mi přijde hodně dlouho ;-\
Na druhou stranu ale Mitsubishi má rozum a prodává Pajero /díky jeho stáří/ za rozumné peníze, což u moderního nástupce asi nelze očekávat. Možná, že to stávající zůstane s přídomkem "Classic" stále v nabídce, i tenhle přístup má u Mitsubishi tradici...
Avatar - pratel
22. 5. 2015 12:16
Re: Pajero gen. 5
Tak tak, nove Pajero ohlasuju uz asi piatym rokom a stale vidime iba mikro facelifty toho sucasneho. Inak sucasne ceny su bezkonkurencne a vypredajove o cca 2 roky budu este lepsie. Tiez je dost mozne, ze ako s variantou Classic to este par rokov potiahnu. Mnoho ludom sucasne Pajero staci tak preco z toho este chvilu netazit?

Ale skutocne som zvedavy ako to bude s tymi terennymi schopnostami naozaj. Nechcem aby to dopadlo ako s Patrolom. Sice vnutri skoro offroad, ale obal skoro luxus.
22. 5. 2015 15:27
Re: Pajero gen. 5
No pokud ti jde o čistě terénní schopnosti a možnost drsného zacházení, tak už současné Pajero je díky absenci klasického rámu do jisté míry kompromisní. Zatím nikdo nevymyslel pro dlouhodobou zátěž spolehlivější řešení než ocelový žebřinový rám...
Z tohoto pohledu je Toyota Land Cruiser lepší volbou. Myslím, že nové Pajero bude, i přes všechna prohlášení o terénních schopnostech, zase o kus více on-road - ale rád se nechám mile překvapit.