Novinky
No som na ten zazrak strasne zvedavy. Mitsubishi si dost s fandami Pajera zahrava. Nie je vela modelov aut, ktore sa recykluju viac ako 10-15 rokov. Sucasne Pajero je s trochou nadsadzky auto z konca roka 1999. A to je dost.
Treba ale povedat, ze tento dokonaly mix SUV a offroadu ma vychytane skoro vsetky muchy, sluzi spolahlivo a plni svoju ulohu. Cas ale leti a uplne nova generacia o 2 roky, bude v podstate striedat konstrukcne 20 rocny automobil. Mitsubishi bolo v problemoch alebo si mozno len zobralo priklad z G-klasse alebo Defendera.
Kazdopadne rozumny tah, ze sa s novym Pajerom nezaradia do húfu nacancanych mestskych SUV. Mitsu z toho bude len tazit. Velmi sa uz nanho tesim, len nech to do nemoty nepredlzuju...
Treba ale povedat, ze tento dokonaly mix SUV a offroadu ma vychytane skoro vsetky muchy, sluzi spolahlivo a plni svoju ulohu. Cas ale leti a uplne nova generacia o 2 roky, bude v podstate striedat konstrukcne 20 rocny automobil. Mitsubishi bolo v problemoch alebo si mozno len zobralo priklad z G-klasse alebo Defendera.
Kazdopadne rozumny tah, ze sa s novym Pajerom nezaradia do húfu nacancanych mestskych SUV. Mitsu z toho bude len tazit. Velmi sa uz nanho tesim, len nech to do nemoty nepredlzuju...
Pajero už je staré, to je bez diskuse. Nebudu vypisovat všechny jeho kvality, kterých je opravdu hodně a vzhledem k jeho určení (off-road) jistě převyšují nedostatky. Ergonomie už je ale na dnešní dobu úděsná, stále to sice není Defender, ale moderní auta jsou už jinde - zkuste si najít ideální polohu pro sezení v Pajeru a pak třeba v Amaroku - jiný svět...
Mas pravdu, od zaciatku az doteraz su na Pajere (gen. 3 a 4) veci, ktore Mitsubushi odflaklo. Jednou z nich je aj ergonomia sedenia za volantom. Pedale su prilis blizko, volant zas daleko, zakladne sedadlo katastrofa.
Ocenil by som tichsi vykonnejsi motor (najlepsie V6), 6 kvalt, vyssi prevodovy pomer redukcnej prevodovky, uzavierku aj vpredu, vyssiu svetlu vysku, vacssi rozchod, lepsiu antikoroznu ochranu... Vlastne cele nove auto. Takze uvidime.
Ocenil by som tichsi vykonnejsi motor (najlepsie V6), 6 kvalt, vyssi prevodovy pomer redukcnej prevodovky, uzavierku aj vpredu, vyssiu svetlu vysku, vacssi rozchod, lepsiu antikoroznu ochranu... Vlastne cele nove auto. Takze uvidime.
Ale bohužel až za 2 roky, což mi přijde hodně dlouho ;-\
Na druhou stranu ale Mitsubishi má rozum a prodává Pajero /díky jeho stáří/ za rozumné peníze, což u moderního nástupce asi nelze očekávat. Možná, že to stávající zůstane s přídomkem "Classic" stále v nabídce, i tenhle přístup má u Mitsubishi tradici...
Na druhou stranu ale Mitsubishi má rozum a prodává Pajero /díky jeho stáří/ za rozumné peníze, což u moderního nástupce asi nelze očekávat. Možná, že to stávající zůstane s přídomkem "Classic" stále v nabídce, i tenhle přístup má u Mitsubishi tradici...
Tak tak, nove Pajero ohlasuju uz asi piatym rokom a stale vidime iba mikro facelifty toho sucasneho. Inak sucasne ceny su bezkonkurencne a vypredajove o cca 2 roky budu este lepsie. Tiez je dost mozne, ze ako s variantou Classic to este par rokov potiahnu. Mnoho ludom sucasne Pajero staci tak preco z toho este chvilu netazit?
Ale skutocne som zvedavy ako to bude s tymi terennymi schopnostami naozaj. Nechcem aby to dopadlo ako s Patrolom. Sice vnutri skoro offroad, ale obal skoro luxus.
Ale skutocne som zvedavy ako to bude s tymi terennymi schopnostami naozaj. Nechcem aby to dopadlo ako s Patrolom. Sice vnutri skoro offroad, ale obal skoro luxus.
No pokud ti jde o čistě terénní schopnosti a možnost drsného zacházení, tak už současné Pajero je díky absenci klasického rámu do jisté míry kompromisní. Zatím nikdo nevymyslel pro dlouhodobou zátěž spolehlivější řešení než ocelový žebřinový rám...
Z tohoto pohledu je Toyota Land Cruiser lepší volbou. Myslím, že nové Pajero bude, i přes všechna prohlášení o terénních schopnostech, zase o kus více on-road - ale rád se nechám mile překvapit.
Z tohoto pohledu je Toyota Land Cruiser lepší volbou. Myslím, že nové Pajero bude, i přes všechna prohlášení o terénních schopnostech, zase o kus více on-road - ale rád se nechám mile překvapit.
budem len rad ak pajero ostane nadalej pajerom ako si ho uz peknych par rokov pamatame , hrkalok do mesta je predsa uz vsade dost.... a aj mitsubishi ich uz par ma.... tak na co nam dalsie 😄 ... navyse skutocnych aut do terenu je stale menej takze pajeru ubuda konkurencia z coho moze nakoniec len a len vytazit.... a auta do terenu tie bude stale potreba... ci uz firmam alebo sukromnikom... su oblasti kde su ich schopnosti nenahraditelne...a nejake nalestene murano alebo X5ka nemaju ziadnu sancu ..... jednoducho pajero nie je len na paradu... a to sa mi moc paci .... ked to takto ostane aj nadalej tak v mojich ociach jeho kredit a imidz este stupne :yes:
Si to vezmeme: LR Defender, Discovery, Mercedes G, Jeep Wrangler no a pak tu máme celý zástup vozu pick-up které udělají stejnou službu.
To šéf zastoupení nejmenované korejské značky v ČR by jen odtušil, že nějaká kdysi úspěšná značka z Whitley konkuruje leda pohorkám a on i jeho tereňák jsou letadlo.
btw. donedávna ešte aj grand vitara patrila do offrodového segmentu, už tomu tak nie je ;-\