Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
napomáhají velká ven vytažená kola, ale i bez nich je to na pochvalu. Žádný pokus o designové ohromení publika, což je v dané třídě spíše na škodu, ale jednoduchá základní linka, výborně vyvážené proporce, zajímavé a pěkně provedené detaily. Interier dtto. Na Fiat trochu nezvykle "francouzsky" prochromované, ale to je bohužel akt. trend. Celkově určitě za jedna, a pro mně překvapení, že Fiat umí udělat i auto bez pětistovkového postižení. 😉 :yes:
Francouzsky? To už snad více chromu dávají Němci...
Přál bych tomu autu větší prodeje, než odrůdám pětistovky, ale na to je příliš střídmé a praktické...
Přál bych tomu autu větší prodeje, než odrůdám pětistovky, ale na to je příliš střídmé a praktické...
Nejde ani tak o množství chromu, jako o způsob jeho užití, francouzským prochromováním myslím právě ten způsob, což jsou spec. široké chromové lišty, obroubení mřížek v maskách, výplních nárazníků apod., Němci také chromem nešetří, ale je to jiný styl (vyjma MB obecně a krále chromoušů nového passata), spíše tenší lišty i obroubení. Tenhle Fiat je právě v tom francouzském stylu, viz. např. [odkaz] nebo [odkaz] srovnej s [odkaz]
Ludek_II
Jakým autům se vyhnout ? Těm od "F" : Ford, Fiat a Fšecky francouzský :-!
Kolik si jich vlastnil od nova?? Já od fiatu 3 a od vw několik. Jediný co se mě zastavil uprostřed dálnice byl vw.
zkus se taky vyhýbat folcvágnu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A co teprve Ferrari FF...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Měl-li bych to brát podle tebe, tak bych se měl vyhýbat lidem na "L"...
Leni, vem si věci a odstěhuj se zpátky k mamince prosím...ještě dnes 😉
Leni, vem si věci a odstěhuj se zpátky k mamince prosím...ještě dnes 😉
MichalSVK
Teda to som už snáď ani nečakal že Fiat dokáže postaviť tak elegantné auto bez výstrelkov... znova sa len potvrdilo, že pre dosiahnutie dokonalej bočnej línie treba postaviť sedan... [odkaz]
Počkám si ešte na interiér ale vidím to veľmi reálne ako náhradu za Fluenca.
Počkám si ešte na interiér ale vidím to veľmi reálne ako náhradu za Fluenca.
Ano, vidím to taky tak, minimálně v Česku bude Aegea hlavní konkurent Fluence. Doufejme, že i cenově... 😲
No tak pokud Fiat něco umí, tak zabít auto cenou, teda v ČR 😄 Počkej, základní cena 399k a zaregistruje jen předváděčky ...
Co nechápu je, že jako první v Evropě uvede sedan, ty moc v Evropě netáhnou. Lepší by bylo uvést ho společně s HB a za půl roku kombi. Jinak po stránce designu to vypadá dost slušně :yes: Hlavně, že to není další derivát F500...
Co nechápu je, že jako první v Evropě uvede sedan, ty moc v Evropě netáhnou. Lepší by bylo uvést ho společně s HB a za půl roku kombi. Jinak po stránce designu to vypadá dost slušně :yes: Hlavně, že to není další derivát F500...
no... a proč by měl být levnější, než Fábka?
Nechápu...
😒
Nechápu...
😒
Je to jednoduché, jeho konkurence začíná kolem 300k, když pominu Logan za 170k 😉
P301 270k
Fluence 303k
Rapid 313k
Astra Sedan 322k
Tj pokud přijde základní model Aegei za 400k logicky nemá moc šanci. A Fiat opravdu umí zabít své prodeje v Česku cenou + nulový marketing. Nejspíš si myslí, že je prémie jako si to myslí Hyundai (který prodává) >😁
No ale počkejme na realitu...
P301 270k
Fluence 303k
Rapid 313k
Astra Sedan 322k
Tj pokud přijde základní model Aegei za 400k logicky nemá moc šanci. A Fiat opravdu umí zabít své prodeje v Česku cenou + nulový marketing. Nejspíš si myslí, že je prémie jako si to myslí Hyundai (který prodává) >😁
No ale počkejme na realitu...
Arese
Tak teď, když už máme k dispozici i fotografie Aegey z profilu je jisté, že vyvážení jejích proporcí je skutečně skvělé 😄 :yes: Veledůležitá je zejména dostatečná šířka a vytažení kol až těsně k lemům blatníků 😉 :yes: Vzhledem k tomu, že rozvor je taky parádní, jistě nebude problém ani v nabídce prostoru. Italové se totiž chytře nenechali strhnout ke "kupé-střeše", která tak omezuje prostor pro hlavu vzadu u Fluence. První snímky interíéru dokládají, že ani tady se rozhodně nejedná o žádný low-end a to je moc dobře. Tak teď hlavně, aby to Fiat zvládl také marketingově a cenově. A ještě jedno přání - všechny Fiaty, které následovaly po Maree mají beznadějně přeposilované řízení. Tak moc, že režim posilovače City je už úplně zbytečný. Takže bych prosil základní režim posilovače citelně přitvrdit! Už se moc těším, až budou k dispozici kompletní technické údaje a také obrázky verze hatchback a kombi! 😄 :yes:
Pekelná Micinka
Mně tam chybí jedna věc - Fiat. Ten design je opravdu globální a nic neříkající. To nemám rád.
M1chal
Od doby kdy je Fiat spojený s Chryslerem, se mi jeho auto líbí :yes:
Malé sedany většinou vypadají děs, ale tohle se opravdu povedlo
Malé sedany většinou vypadají děs, ale tohle se opravdu povedlo
starý_kluk
No to je gól. To nemá mnoho typů MPV a SUV. Chtěl bych to vidět, jak moc to je pravda - prostřední sedák vypadá opravdu široký a vypadá to i na nějakou možnost jejich seřizování (vzdálenost od dveří jako vepředu).
moreczech
Kdysi to byla automobilka, která stavěla krásná auta. Toto by mělo nést spíše znak Tofaş....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Oproti Linea exterier ma prilis mnoho zbytecnich detajlu ktere kazi "cistotu" karoserie. Mozna tento barok je nutny pro Blizky Vychod ale ne sem.
Bc. Gilgith
Sedan je to hezký.Mě se třeba nelíbí to posazení přední kapoty . Někomu se tá linka může líbit ,ale mě né.Uvidíme za kolik to vlastně budou prodávat.V plné palbě odhaduji mezi 450-500 tis. Uvidíme.
British
Pane bože, konečně!!! Konečně po mnoha letech zase hezké auto od Fiatu.Nemám nic proti "500", ale nejde vše v jednom stylu. 5OOX je moc hezká, nejhezčí ze všech "500", ale od doby Fiatu Marea tady chybí normální rodinný vůz za dobrou cenu.Tak doufejme,že tomu tak bude.Z prvních snímků to vypadá velmi dobře, možná v reálu bude ještě hezčí. Teď ještě slušné materiály uvnitř a mělo by se to chytit. Moc to Fiatu přeji, tak takhle dál a už žádné další deriváty 500 a Pandy.!!!!
Co to je normální rodinný vůz? Myslím, že v nižší a nižší střední třídě je z čeho vybírat, levné sedany existují. C-Elysse, Peugeot 301, Thalia, Rapid.
u nas uz mame aj rio sedan 😉 ..... chvalabohu nevymreli este uplne tieto male sedany :yes😒br />
rapid je inak liftback 😉 a nie klasicky sedan
mne chyba polo classic, cordoba... chyba linea.... tych sedanov bolo kedysi ovela viacej.... mali sme tu hyundai accent... hondu city.... a este par dalsich.... je skoda ze tieto auta miznu ;-\
rapid je inak liftback 😉 a nie klasicky sedan
mne chyba polo classic, cordoba... chyba linea.... tych sedanov bolo kedysi ovela viacej.... mali sme tu hyundai accent... hondu city.... a este par dalsich.... je skoda ze tieto auta miznu ;-\
Aegeu bych ale neřadil mezi malé sedany, je větší než Rapid.
Jj jasně, 2cm na délku, 7cm na šířku, 2cm na výšku a 4cm v rozvoru je opravdu propastný rozdíl, přinejmenším několika tříd >😁 :yes: Promiň, ale to je naprosto srovnatelná konkurence.
To bylo myšleno ve smyslu, že Fiat od doby Marey nemá v nabídce nic takového, nepočítám-li derivát Punta (Linea). Tento nový sedan není žádným upraveným hatchbackem s kufrem, ale svébytně vypadající sedan. A pokud jde o konkurenci v tomto segmentu, tak pohled na ostatní kompaktní sedany jiných značek je z hlediska designu žalostný!! BRAVO FIAT !!!!
pekne tvary.... vidim v tom viacej aut... ale ako celok... bezchybny vysledok... s jasnou tvarou :yes😒br />
fiat 😉 za mna... tentokrat :yes:
z inych uhlov uz nie..... ani spredu.... napriek tomu je ale dost mozne ze ista inspiracia v bmw tam bola...( C stlpik, predne svetla, proporcie auta ... bocna linka pozdl auta ) .. co ale vobec nie je na skodu.... vsetko je uz stejne davno vymyslene ... auta sa uz zacinaju stale viac podobat jedno na druhe.... takze ma to neprekvapuje.... kazdopadne ide o moc pekne auto a mne to pride ako omnoho krajsi pocin ako tie rozne derivaty 500ky :yes: fiat sa vytiahol :yes:
ale nie vazne.... predajom to pomoze to je pravda :yes: .... je dost mozne ze kombik bude mat uplne ine zadne svetla a bude este krajsi :yes:
Pro tebe bude ideál ten hatch 😉 v benzinu samozřejmě