Jako jediní z Česka jsme se oficiálně účastnili prvního odhalení nového kompaktního sedanu od Fiatu. Ceremoniál proběhl v rámci autosalonu v tureckém Istanbulu.
z toho pohladu v odkaze...... mi to propomina bmw 3
z inych uhlov uz nie..... ani spredu.... napriek tomu je ale dost mozne ze ista inspiracia v bmw tam bola...( C stlpik, predne svetla, proporcie auta ... bocna linka pozdl auta ) .. co ale vobec nie je na skodu.... vsetko je uz stejne davno vymyslene ... auta sa uz zacinaju stale viac podobat jedno na druhe.... takze ma to neprekvapuje.... kazdopadne ide o moc pekne auto a mne to pride ako omnoho krajsi pocin ako tie rozne derivaty 500ky :yes: fiat sa vytiahol :yes:
Já teda musím vyjádřit spíš zklamání. První fotky byly parádní ale když se podívám teď na ten zadek zezadu z fotek naživo, tak mi to připomíná jen trochu hezčí Thalii :-) Pravda, ze všech ostatních stran je to moc pěkné auto a ten obrázek jak jsi dával odkaz je to fakt hezký ale ten zadek je prostě takovej divnej :-)
Thalii? To snad ne, ta je úzká jak jezevčík, tohle je daleko vyváženější :-) Mne to příjemě překvapilo, ještě jaký bude interiér a super zpráva je, že bude kombik!
Tak kombik a dízl jde ruku v ruce.... kombik kupuješ, abys mohl vozit náklad a na to se logicky hodí více dízlový motor, který nabídne nižší spotřebu a vyšší kroutící moment již v nižších otáčkách.
Pro tebe bude ideál ten hatch ;) v benzinu samozřejmě
ja dufam ze budu tieto auta aj u nas... fiat by s tym u nas mohol mat velky uspech.... a uz nebude dovod fiatistov odchadzat od brava a punta ku konkurencii z azie alebo francie ked tu bude tento pekny fiat.... v roznych karosarskych verziach.... v dobrej cene a sikovnych rozmeroch... len ta vykonova paleta mi pride trosku poskromnejsia ...
V této třídě to půjde, pevně věřím, i bez dieslu. Ten by v nabídce chybět, samozřejmě, neměl, ale byl bych rád, kdyby z něho zákazníci udělali okrajovou záležitost :-!
Jasne c - stĺpik - bavo ako vyšité,,,, úplne súhlasím... možno sa to bude volať Fiat 3er :-) ale každopádne kupujem sporitelničku...toto je presne čo chcem... P 301/Elyzé, rapid??? - to sú thalie... ale toto talianske bavo :-)... a tá šírka...toto auto má všetko čo má mať - motory budú bezproblémové, karoséria určite zinok... 5 miest na sedenie - 510 l kufor, servis predpokladám nebude nijak náročný.... nebude sa to kradnúť...tak nech mi niekto povie čo v tejto kategórii ponúka lepšie iná automobilka? A ešte je aj pekné :-) Len cena.. bojim bojim...
napomáhají velká ven vytažená kola, ale i bez nich je to na pochvalu. Žádný pokus o designové ohromení publika, což je v dané třídě spíše na škodu, ale jednoduchá základní linka, výborně vyvážené proporce, zajímavé a pěkně provedené detaily. Interier dtto. Na Fiat trochu nezvykle "francouzsky" prochromované, ale to je bohužel akt. trend. Celkově určitě za jedna, a pro mně překvapení, že Fiat umí udělat i auto bez pětistovkového postižení. ;-):yes:
Francouzsky? To už snad více chromu dávají Němci...
Přál bych tomu autu větší prodeje, než odrůdám pětistovky, ale na to je příliš střídmé a praktické...
Nejde ani tak o množství chromu, jako o způsob jeho užití, francouzským prochromováním myslím právě ten způsob, což jsou spec. široké chromové lišty, obroubení mřížek v maskách, výplních nárazníků apod., Němci také chromem nešetří, ale je to jiný styl (vyjma MB obecně a krále chromoušů nového passata), spíše tenší lišty i obroubení. Tenhle Fiat je právě v tom francouzském stylu, viz. např. [odkaz] nebo [odkaz] srovnej s [odkaz]
Teda to som už snáď ani nečakal že Fiat dokáže postaviť tak elegantné auto bez výstrelkov... znova sa len potvrdilo, že pre dosiahnutie dokonalej bočnej línie treba postaviť sedan... [odkaz]
Počkám si ešte na interiér ale vidím to veľmi reálne ako náhradu za Fluenca.
No tak pokud Fiat něco umí, tak zabít auto cenou, teda v ČR :-) Počkej, základní cena 399k a zaregistruje jen předváděčky ...
Co nechápu je, že jako první v Evropě uvede sedan, ty moc v Evropě netáhnou. Lepší by bylo uvést ho společně s HB a za půl roku kombi. Jinak po stránce designu to vypadá dost slušně :yes: Hlavně, že to není další derivát F500...
Je to jednoduché, jeho konkurence začíná kolem 300k, když pominu Logan za 170k ;-)
P301 270k
Fluence 303k
Rapid 313k
Astra Sedan 322k
Tj pokud přijde základní model Aegei za 400k logicky nemá moc šanci. A Fiat opravdu umí zabít své prodeje v Česku cenou + nulový marketing. Nejspíš si myslí, že je prémie jako si to myslí Hyundai (který prodává) >:D
Tak teď, když už máme k dispozici i fotografie Aegey z profilu je jisté, že vyvážení jejích proporcí je skutečně skvělé :-):yes: Veledůležitá je zejména dostatečná šířka a vytažení kol až těsně k lemům blatníků ;-):yes: Vzhledem k tomu, že rozvor je taky parádní, jistě nebude problém ani v nabídce prostoru. Italové se totiž chytře nenechali strhnout ke "kupé-střeše", která tak omezuje prostor pro hlavu vzadu u Fluence. První snímky interíéru dokládají, že ani tady se rozhodně nejedná o žádný low-end a to je moc dobře. Tak teď hlavně, aby to Fiat zvládl také marketingově a cenově. A ještě jedno přání - všechny Fiaty, které následovaly po Maree mají beznadějně přeposilované řízení. Tak moc, že režim posilovače City je už úplně zbytečný. Takže bych prosil základní režim posilovače citelně přitvrdit! Už se moc těším, až budou k dispozici kompletní technické údaje a také obrázky verze hatchback a kombi! :-):yes:
No to je gól. To nemá mnoho typů MPV a SUV. Chtěl bych to vidět, jak moc to je pravda - prostřední sedák vypadá opravdu široký a vypadá to i na nějakou možnost jejich seřizování (vzdálenost od dveří jako vepředu).
Sedan je to hezký.Mě se třeba nelíbí to posazení přední kapoty . Někomu se tá linka může líbit ,ale mě né.Uvidíme za kolik to vlastně budou prodávat.V plné palbě odhaduji mezi 450-500 tis. Uvidíme.
Pane bože, konečně!!! Konečně po mnoha letech zase hezké auto od Fiatu.Nemám nic proti "500", ale nejde vše v jednom stylu. 5OOX je moc hezká, nejhezčí ze všech "500", ale od doby Fiatu Marea tady chybí normální rodinný vůz za dobrou cenu.Tak doufejme,že tomu tak bude.Z prvních snímků to vypadá velmi dobře, možná v reálu bude ještě hezčí. Teď ještě slušné materiály uvnitř a mělo by se to chytit. Moc to Fiatu přeji, tak takhle dál a už žádné další deriváty 500 a Pandy.!!!!
Co to je normální rodinný vůz? Myslím, že v nižší a nižší střední třídě je z čeho vybírat, levné sedany existují. C-Elysse, Peugeot 301, Thalia, Rapid.
u nas uz mame aj rio sedan ;-) ..... chvalabohu nevymreli este uplne tieto male sedany :yes:
rapid je inak liftback ;-) a nie klasicky sedan
mne chyba polo classic, cordoba... chyba linea.... tych sedanov bolo kedysi ovela viacej.... mali sme tu hyundai accent... hondu city.... a este par dalsich.... je skoda ze tieto auta miznu ;-\
Jj jasně, 2cm na délku, 7cm na šířku, 2cm na výšku a 4cm v rozvoru je opravdu propastný rozdíl, přinejmenším několika tříd >:D:yes: Promiň, ale to je naprosto srovnatelná konkurence.
Takhle jsem to nemyslel. Jen jsem chtěl připomenout, že Aegeu nelze příliš míchat s malými sedánky jako Cordoba nebo Rio sedan, jelikož jde o vůz jasně patřící do nižší střední třídy (kam řadím i Rapid). :-)
To bylo myšleno ve smyslu, že Fiat od doby Marey nemá v nabídce nic takového, nepočítám-li derivát Punta (Linea). Tento nový sedan není žádným upraveným hatchbackem s kufrem, ale svébytně vypadající sedan. A pokud jde o konkurenci v tomto segmentu, tak pohled na ostatní kompaktní sedany jiných značek je z hlediska designu žalostný!! BRAVO FIAT !!!!