Bývalý předseda a generální ředitel společnosti Daimler pro severovýchodní Asii byl jmenován novým předsedou představenstva a generálním ředitelem Borgward Group AG.
Tak to vidím. A kecy, že se zákazníci BMW a spol. pomlátí ve dveřích jejich prodejen (jsou už nějaké nebo to bude e-shop?) nebere vážně ani soused z Boleslavi.
Tiež som si myslel, hlavne keď v Ženeve neukázali ani len žiadnu skicu... Ale aby sme sa nečudovali, vo Frankfurte už môžu prekvapiť rovno premiérou sériového auta SUV.
[odkaz]
[odkaz]
Já myslím, že po 50 letech od zániku je každá značna prázdná a mrtvá. Nicméně sentiment Němců odhádnout nedokážu, třeba je skutečně vzpomínka na dědovu Isabellu naláká ke koupi. Ale spíš myslím že ne a značku budou muset vybudovat od nuly. A to jde v konzervativní Evropě proklatě těžce draho a pomalu.
Vážení, ešte keby ste vedeli vymenovať aspoň jedno socialistické auto tých čias, ktoré by tú metalízu malo. Spartak,Octavia, Felícia, Š-1000, Tatra 603, Wartburg, Trabant, Moskvič, ani Volga o takom niečom nechyrovala. Ba ani Ford Cortina v tých časoch u nás s metalízou nebehala. Takže ten bycykel si dobre opatruj, môj galuskový Favorit z 1971 mal tiež metalízu a čo ako?
Bicikel Pionier nemohl mít jinou barvu.Já mám starý magnetofon a čuduj sa svete Sonet duo taky z té doby měl modrou metalízu.K tomu ještě bytelnou bakelitovou rukojeť :yes:
Keď som bol žiakom ZDŠ, v r.1964 k nám pricestovali vzdialení príbuzní z NSR. A predstavte si, že to auto bola strieborná metalíza, už vtedy, keď u nás vychádzali na trh nové Š-1000. A to auto, ten strieborný skutočný krásavec bol Borgward Isabella. Dodnes si pamätám ten názov, a aj farebné fotografie pred autom ešte máme. Darmo, Kodak bol skutočne kvalitnou značkou.