Novinky
ve znaku kosočtverec. A přesně tam celá tahle mediální masáž skončí. Nebo je to nějaká masová mystifikace ve stylu supermarketu Český sen?
Tiež som si myslel, hlavne keď v Ženeve neukázali ani len žiadnu skicu... Ale aby sme sa nečudovali, vo Frankfurte už môžu prekvapiť rovno premiérou sériového auta SUV.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Představit můžou, ale "pevnost Evropu" nedobyde žádná nová značka za 10 let. Upřímně, většina ji nedobyla vůbec. To už víc věřím úspěchu Qorosu.
Tiež som dosť skeptický, ale tak uvidíme. Oproti Qorosu môže Borgward stavať na histórii značky, ale šance na úspech majú asi podobné...
Já myslím, že po 50 letech od zániku je každá značna prázdná a mrtvá. Nicméně sentiment Němců odhádnout nedokážu, třeba je skutečně vzpomínka na dědovu Isabellu naláká ke koupi. Ale spíš myslím že ne a značku budou muset vybudovat od nuly. A to jde v konzervativní Evropě proklatě těžce draho a pomalu.
Gilgit
Presne tak. Borgward to bude mít tezké a ten plán dosáhnout výrobu 800.000 vozu v roce 2020 je tak nesmyslný ze je tezko ríct proc neco takového vubec zverejnují. Jinak muj známý, nemecký novinár který má vuz Borgward Arabella a který by si samozrejme úspesné ozivení Borgwardu prál, to vsechno vidí stejne negativne jako já, ty a vsichni normálne myslící lidé.
Gilgit
Ve Frankfurtu zrejme nejaké auto ukázou, alespon tak je to naplánováno, ale ten cíl vyrábet v roce 2020 okolo 800.000 vozu rocne je absolutne nesmyslný a nereální.
Já sice fandím každému novému automobilovému projektu, ale v tomto případě mi výše uvedené plány vůbec nepřipadají reálné--- ;-\
Keď som bol žiakom ZDŠ, v r.1964 k nám pricestovali vzdialení príbuzní z NSR. A predstavte si, že to auto bola strieborná metalíza, už vtedy, keď u nás vychádzali na trh nové Š-1000. A to auto, ten strieborný skutočný krásavec bol Borgward Isabella. Dodnes si pamätám ten názov, a aj farebné fotografie pred autom ešte máme. Darmo, Kodak bol skutočne kvalitnou značkou.
Bol, tak ako Borgward.
P.S. Ja mám doma stále bycikel Pionier - asi tak z roku 1964.
A čuduj sa svete, má červenú metalízu.
P.S. Ja mám doma stále bycikel Pionier - asi tak z roku 1964.
A čuduj sa svete, má červenú metalízu.
Bicikel Pionier nemohl mít jinou barvu.Já mám starý magnetofon a čuduj sa svete Sonet duo taky z té doby měl modrou metalízu.K tomu ještě bytelnou bakelitovou rukojeť :yes:
Vážení, ešte keby ste vedeli vymenovať aspoň jedno socialistické auto tých čias, ktoré by tú metalízu malo. Spartak,Octavia, Felícia, Š-1000, Tatra 603, Wartburg, Trabant, Moskvič, ani Volga o takom niečom nechyrovala. Ba ani Ford Cortina v tých časoch u nás s metalízou nebehala. Takže ten bycykel si dobre opatruj, môj galuskový Favorit z 1971 mal tiež metalízu a čo ako?
Tomu cíli by se mohl Borgward trochu priblízit jen kdyby vsechny výrobky cínského partnera Borgwardu vcetne pickupu a nákladních automobilu byly preznackovány na Borgward (to samozrejme není mysleno vázne).
Na druhé strane Ulrich Walker je seriózní zkusený manazer a jeho jmenování je vzhledem na cínské pozadí projektu Borgward zcela logické.
To co v tomto clánku zásadne chybí je práve ta informace o cínském pozadí celého projektu Borgward. Investorem Borgward Group je totiz cínský výrobce Beijing Futian Motor, který je v zahranicí známý pod oznacením Beiqi Foton Motor nebo jenom Foton Motor. Mezi touto firmou a koncernem Daimler existují urcité kooperacní a vlastnické vztahy.
Rada pro Stefice a nekolik dalsích: Necíst, mohli byste se neco dozvedet.