Novinky
MadPete
3
Tak to vidím. A kecy, že se zákazníci BMW a spol. pomlátí ve dveřích jejich prodejen (jsou už nějaké nebo to bude e-shop?) nebere vážně ani soused z Boleslavi.
Přejít do diskuze
Já sice fandím každému novému automobilovému projektu, ale v tomto případě mi výše uvedené plány vůbec nepřipadají reálné--- ;-\
Tiež som si myslel, hlavne keď v Ženeve neukázali ani len žiadnu skicu... Ale aby sme sa nečudovali, vo Frankfurte už môžu prekvapiť rovno premiérou sériového auta SUV.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Já myslím, že po 50 letech od zániku je každá značna prázdná a mrtvá. Nicméně sentiment Němců odhádnout nedokážu, třeba je skutečně vzpomínka na dědovu Isabellu naláká ke koupi. Ale spíš myslím že ne a značku budou muset vybudovat od nuly. A to jde v konzervativní Evropě proklatě těžce draho a pomalu.
Představit můžou, ale "pevnost Evropu" nedobyde žádná nová značka za 10 let. Upřímně, většina ji nedobyla vůbec. To už víc věřím úspěchu Qorosu.
ve znaku kosočtverec. A přesně tam celá tahle mediální masáž skončí. Nebo je to nějaká masová mystifikace ve stylu supermarketu Český sen?
Vážení, ešte keby ste vedeli vymenovať aspoň jedno socialistické auto tých čias, ktoré by tú metalízu malo. Spartak,Octavia, Felícia, Š-1000, Tatra 603, Wartburg, Trabant, Moskvič, ani Volga o takom niečom nechyrovala. Ba ani Ford Cortina v tých časoch u nás s metalízou nebehala. Takže ten bycykel si dobre opatruj, môj galuskový Favorit z 1971 mal tiež metalízu a čo ako?
Bicikel Pionier nemohl mít jinou barvu.Já mám starý magnetofon a čuduj sa svete Sonet duo taky z té doby měl modrou metalízu.K tomu ještě bytelnou bakelitovou rukojeť :yes:
Bol, tak ako Borgward.
P.S. Ja mám doma stále bycikel Pionier - asi tak z roku 1964.
A čuduj sa svete, má červenú metalízu.
P.S. Ja mám doma stále bycikel Pionier - asi tak z roku 1964.
A čuduj sa svete, má červenú metalízu.
Keď som bol žiakom ZDŠ, v r.1964 k nám pricestovali vzdialení príbuzní z NSR. A predstavte si, že to auto bola strieborná metalíza, už vtedy, keď u nás vychádzali na trh nové Š-1000. A to auto, ten strieborný skutočný krásavec bol Borgward Isabella. Dodnes si pamätám ten názov, a aj farebné fotografie pred autom ešte máme. Darmo, Kodak bol skutočne kvalitnou značkou.
Že vraj vlastné platformy, vlastné motory, ... + fabrika, preplatený menežment = fiasko! 😉
Tiež som dosť skeptický, ale tak uvidíme. Oproti Qorosu môže Borgward stavať na histórii značky, ale šance na úspech majú asi podobné...