Ojetiny
I když je SW trochu vyšší, přijde mi, že ji trochu přeceňujete, stran konkurentů.
Maroši, díky, zachránils mi úspory. Právě jsem se chystal do áček pro pěknou 307-ku, ale když ty radíš že to nemá smysl- kdo jiný by to už měl vědět. Takže fakt dík!!
Maroši, díky, zachránils mi úspory. Právě jsem se chystal do áček pro pěknou 307-ku, ale když ty radíš že to nemá smysl- kdo jiný by to už měl vědět. Takže fakt dík!!
Ještěže si Maroš nepřečetl tohle. By se mu asi orosilo čelo. To boří veškerý jeho mokrý sny o autech. >😁
www.autoforum.cz/…ika/spolehlivost…
www.autoforum.cz/…ika/spolehlivost…
Preji ti, at ti auto slouzi, zbytecne ho netrap a diesel je jen trapnost co si na to hraje a ještě ...
V okolí znám dvě 307.Že by se nějak vychylovaly z normálu ani náhodou. Jedna má už 170 tis. a snad jen pravidelný servis.Napsat ,že občas zazlobí elekronika se dá použít na mraky aut. Jde o to co je občas.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zajímavé že u článku na ojeté uber auta Škoda nezlobí nic >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chlapci, to byla ironie, do áček pro 307 se nechystám, jen jsem si chtěl z Maroše udělat srandu. Reagovat na něho s vážnou tváří nemá cenu, když je duševně na úrovni, na jaké je. 😉
Jsou ze 70% otázkou interpretace faktů, obecného názoru a tradování. Ty samé závady, které u frantíků a italů tzv. potvrzují pověst nespolehlivosti jsou u němců bagatelizovány jako naopak výjimky z neprůstřelné spolehlivosti a kvality. Takže si těžko vybrat. Snad jen japonce, ale vyrobené v Japonsku!, bych bral za zaručené.
Trochu vlastní zkušenosti s 307: vlastnil jsem krátkou 307 v benzinu 1,6/80kW ve výbavě XT tzn. s prakticky plnou elektronickou výbavou, např. AC klima, všechna el. okna, zrcátka včetně sklopení, alarmu, senzor světel, dešťový senzor ad. od nova v roce 2002 do 2011, najeto 110 000km. Citované poruchy elektroniky v článku odborníka? - já NIC. Známa neřest poruchy přepínání páček pod volantem opravena svépomocí ve spolupráci s šikovným automechanikem a především Peugeot club za min. náklady 200,-Kč. Jediná mechanická porucha za uvedené období byly výměna tyček stabilizátoru (kostí). Pro pořádek nejsem zarytý fanoušek Peugeotu, od roku 2011 vlastním koncernové SUV VW vynášené v testech do nebe (většinou 1 pořadí), ale rozhodně není 307 podprůměrné auto, jak se nám snaží říci uvedený „test“, určitě naopak.
toho stihne hodně. Sem píše o ojetinách, na autorevue stíhá práci redaktora a ještě v meziplynu dělá Honzovi šoféra. :yes😒br />
Konkrétně s tímto článkem se shoduji skoro na 100%. Dieselové 307 bývají olítané je*ky, ale benzínový vůz může být dobrý kup. 307 je na poměry Peugeotu robustní, ale ta elektronika... Pokud někdo potřebuje MPV, tak je otázka, jestli nevzít, co se spolehlivosti týče, neprůstřelnou "zrůdičku" jménem H. Matrix (v 1,6i ho má už 11. rokem strýc, najeto 120tkm a musíme zaťukat na dřevo, jinak by šel z garáže 😄 ).
Konkrétně s tímto článkem se shoduji skoro na 100%. Dieselové 307 bývají olítané je*ky, ale benzínový vůz může být dobrý kup. 307 je na poměry Peugeotu robustní, ale ta elektronika... Pokud někdo potřebuje MPV, tak je otázka, jestli nevzít, co se spolehlivosti týče, neprůstřelnou "zrůdičku" jménem H. Matrix (v 1,6i ho má už 11. rokem strýc, najeto 120tkm a musíme zaťukat na dřevo, jinak by šel z garáže 😄 ).
snad měla být Octavia Combi 2.0 TDI-PD s problémy provařenými jak perník lepší volbou 8-s 8-s
Mimochodem - umí snad někdo u nás ukrást Peugeot >😁 ?
Mimochodem - umí snad někdo u nás ukrást Peugeot >😁 ?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
na nově je věcí... jen skoro nic z toho není pravdivé >😒]
Má pravdu ten chlapec, zrovna nedávno se proflákly aktivity "gangu" specializujícího se výhradně na PSA. 😄
Obecně bych na téma spolehlivost řekl - Němci mají problém s motory, frantíci s elektrikou, ale zase jim jdou dýzly, japonci celkově dobrý, ale taky se občas s něčím perou. Asi neexistuje koupě bez nějakýho kompromisu, nebo mě aspoň nenapadá.
Japonci mají problémy s korozí.
Němci a elektroinstalace taky mají problémy. Superb II nebo Fabia měly problémy (Škodu beru za Němce).
Peugeot není špatnou volbou, antikorozní ochranu umí, což je základ u ojetiny. Motory až na THP dobrý (a THP naopak vzniklo pod německým diktátem), interiéry snáší opotřebení přinejmenším podobně jako VAG.
Němci a elektroinstalace taky mají problémy. Superb II nebo Fabia měly problémy (Škodu beru za Němce).
Peugeot není špatnou volbou, antikorozní ochranu umí, což je základ u ojetiny. Motory až na THP dobrý (a THP naopak vzniklo pod německým diktátem), interiéry snáší opotřebení přinejmenším podobně jako VAG.
S korozí má problémy Mazda, asi ne japonci obecně, ale jak jsem psal- "občas se s něčím perou".
Koroze jako základ- měl jsem za svůj život 25 ojetin od šeti značek, často desetiletých, a nikdy jsem s korozí neměl vážný problém. U mondea MkIII mě spodky dveří štvaly, ale že bych to považoval za základ u ojetiny.....Ale každý máme jiné priority.
Koroze jako základ- měl jsem za svůj život 25 ojetin od šeti značek, často desetiletých, a nikdy jsem s korozí neměl vážný problém. U mondea MkIII mě spodky dveří štvaly, ale že bych to považoval za základ u ojetiny.....Ale každý máme jiné priority.
Koroze je jediný problém, který pokrok v konstrukci skutečně vymítil. Protože kastle teď vydrží dýl fyzicky a auta odchází dřív ekonomicky. Ten zbytek těžko soudit. Ale japonským japoncům stále věřím, koukni někdy na spáry kapoty minulé Mazdy 6 made in Hirošima, tak tenkou a stejnoměrnou jsem na evropském autě nikdy neviděl. To by tomu museli na přípravku dlouho domlouvat gumovou paličkou (to jsem naopak viděl).
No, jestli je už vymýcený problém koroze, bych si netroufal tvrdit. Zvlášť v dnešní době šetření. Ale o upadnutí prorezavělýho dílu jsem neslyšel.
Šetří se, ale pozink a testy v solné komoře se dělají pořád. Občas někdo zkouší strčit někam jen černé železo s KTL, ale to mu pak, světe div se, zrezne při testech a rychle se jde do zinku. Díry v nosných dílech a zvětralé celé plochy jsou podle mě minulostí, na pár nešťastných výjimek (třeba ty mazdy).
My nešťastníci v nešťastných Mazdách pak musíme přemýšlet nad nástřikem podvozku u novýho auta. ;-\
Měl jsem 25 ojetin ... o tom to asi je. Jestli u tebe ojetina vydržela průměrně půl roku, tak bavit se o korozi vůbec nemá smysl. Pokud si ale auto držíš dýl, tak koroze je to, co rozhoduje, jestli do auta má smysl "sypat" další peníze nebo ne 😉
Zkrátka pokud je kastle OK, pak ostatní se vždycky dá řešit. Ale neměl jsem zrovna na mysli jen korozi karoserie, ale u japonců často hnijou i podvozkové díly. Je to logické, středoevropské zimní zasolené silnice jsou prostě extrém.
Zkrátka pokud je kastle OK, pak ostatní se vždycky dá řešit. Ale neměl jsem zrovna na mysli jen korozi karoserie, ale u japonců často hnijou i podvozkové díly. Je to logické, středoevropské zimní zasolené silnice jsou prostě extrém.
Na tom něco bude.
25 aut, na tom jsi musel prodělávat gatě ... nebo naopak vydělávat, jestli jsi překupník >😁
A) je správně 😉
No, každý máme něco. Já dvacátý sedmý auto a jdu si stavět čtvrtý dům během osmi let. Manželka už se s tím asi smířila. 😄
No, každý máme něco. Já dvacátý sedmý auto a jdu si stavět čtvrtý dům během osmi let. Manželka už se s tím asi smířila. 😄
Hezké auto, ale pokud člověk chce prestiž, tak by se měl kouknout po Škodě Octavii, nejlépe v dieselu, ideál 2.0 TDi, brutální zátah, klid a nízká spotřeba.
Mám 307sw od novoty r.v. 2005 s 1,6 benzín a auto jezdí parádně.
Mám už přes 200 000 km a spotřeba se držela kolem 7l.
Páčky blinkrů mi měnili v záruce, jakmile jsem vyhodil blinkr, současně se sepla dálková světla
Mám už přes 200 000 km a spotřeba se držela kolem 7l.
Páčky blinkrů mi měnili v záruce, jakmile jsem vyhodil blinkr, současně se sepla dálková světla
Zdravim, koupil jsem ojety peugeot 307 SW v auto esa, auto zacalo mit problem se spojkou a prevodovkou asi po 800km, po dalsich 500km klekla elektronika, auto za vsechny prachy!!! Toto auto si nekupujte.
No jo no, to auto může být klidně někde z povodní, totální bouračky, kde super-český-automechanik zbastlil co se dalo. Já mám kamaráda, co má z bazaru Mercedes C 2.2 diesel (2006) a mohl by psát to samé.... Prostě český bazar no 8-s Nedávno kamarád po mnoha letech zjístil, že jeho bazarový C3 je složen ze dvou aut...atd.atd..😄
Nebrat, nikdy, v žádné sitaci za žádné peníze 8-s
Že se tímto tvrzením sám neřídíš.... Ale chápu, s holým zadkem se toho v áčkách pořídit moc nedá >😒]
Opravy/výmeny: spojka, rozvody, spodný čap ľavého ramena, otváranie kufra, batéria, výfuk.
Asi tak. 😉
https😐/www.peugeot-club.com/index.php…
To auto má obrovský vnitřní prostor, obrovskou variabilitu, řazení OK , ještě jsem měnil výfuk a zadní tlumiče a komplet brzdy. Jinak opravdová pohoda.
😄 😄