, arogance ještě nikdy nebyla tak pompézní. Černá barva, 22' kola, privacy glass, známka invalidy za oknem. Škoda že na to nemám. Ale co ti chudáci, co si teď koupí Q7 a za chvíi budou muset usínat s vědomím, že už nemají tu největší a nejdražší obludu co je k mání?!
Já vím, budou si to kupovat rozrostlé rodiny trampů co tahají každý víkend na valníku letadlovou loď nebo stádo koní a fakt to potřebují. Teda v Americe a 10 lidí ročně v Evropě. U nás každý, kdo vyškrábne nějak někde aspoň akontaci, už jen pro ten pocit, že na václavák prostě v ničem větším dojet nemohl.
som cital nedavno ze audi uz v buducnosti viac vsadi na SUVecka... ktore budu tvorit drvivu vacsinu z predaja...... zeby tento dalsi model s nazvom Q8 bol zaciatok konca klasickych modelov audi? uprimne... kto si kupi za par rokov A8micku ked tu bude mat Q7 alebo aj Q8 ... ;-) .... uz dnes nejeden milionar radsej zvoli luxusne velke SUV ( range rover, GL, Q7 ) pred klasickou limuzinou ..... a tato Q8 tento odklon od limuzin podla mna este zvysi ... nehovoriac o tom ze na luxusnom velkom SUV uz pracuje aj Jeep ;-) zda sa ze velke ( neprakticke ) limuziny to maju pomaly ale isto zratane.... ci to brat ako pozitivny alebo negativny fakt.. tazko povedat.... ale aby som sa nehral na hrdinu.... tak sa musim priznat ze sam by som uprednostnil velky range rover pred S-kovym mercedesom ak by som si mohol vybrat ;-) SUV su skratka v kurze ... a kazda znacka to vie a chce vyuzit
Niekedy strielas do tmy, ako napriklad aj teraz. Podla mna velke limuziny tu s nami budu dlhsie ako tie SUVcka. Nie kazdy potrebuje zo seba robit čáva...
Mezi tím, jak si poradila dosavadní Q7 vs A8 (obě na vzduchu) s rozbitými partiemi D1, není zásadnější rozdíl. Podstatnější je konkrétní nízkoprofilovost obutých pneumatik.
A aerodynamický i celkový komfort hovoří (zejména na dálnici) jasně ve prospěch A8.
Měl jsem možnost jezdit (včetně dálnice) v jednom dni jak Q7 V12 TDI, tak A8 V8 TDI a ani ten dvanáctiválec nepomohl Q7 k lepšímu komfortu. A8 byla celkově zřetelně lepším autem i přes "absenci" 4 válců.
jo tak kdyby auto bylo díky více válcům komfortnější, tak si koupím Veyron, ne to byl vtípek:) bohužel jsem neměl možnost tyhle auta porovnat, ale s pohodlím bych přeci jen vsadil na A8, určitě je to taky dost o obutí, kamarádka má na své Q7 21" kola, naproti tomu si myslím, že nějaký 18" s profilem gumy 60 musí být velkej rozdíl, jel jsem třeba poslední MB "S" na menších kolech,ale vždycky jen chvíli, to člověk moc nepozná.. sice je to o kategorii dvě jinde,ale hodně plavnej podvozek mi přišel u C5