Novinky
Gilgit
Informace o tom ze se ve firme Volkswagen Poznań kdysi také montovaly automobily Skoda a predevsím ze se tam bude vyrábet nástupce modelu Skoda Roomster v clánku chybí. Zcela logicky, protoze chybely v tiskové zpráve která byla opsána.
Ta informace v tom textu chybí, tím spís ze vysel v médiu s neoficiálním podtitulem "Skoda-Fans aller Länder, vereinigt euch!"
Zase jednou autor který není novinár ale opisovatel.
Ta informace v tom textu chybí, tím spís ze vysel v médiu s neoficiálním podtitulem "Skoda-Fans aller Länder, vereinigt euch!"
Zase jednou autor který není novinár ale opisovatel.
Ta zprava není o skodovce.
Gilgit
Pozoruhodne hloupá poznámka.
Ta zpráva je o rozpocetí výroby nové generace VW Caddy, ukoncení výroby té predchozí generace a zminuje také historii Volkswagen Poznań. Kazdý normální novinár by proto v tomto clánku zmínil i to ze na bázi tohoto automobilu (VW Caddy) v této továrne (Volkswagen Poznań) v blízké budoucnosti nabehne výroba nástupce modelu Skoda Roomster. Tato informace by mela být obsazena v clánku nezávisle na tom ve které zemi vyjde, pro ceského ctenáre je samozrejme zvlást zajímavá.
Protoze clánek je urcen pro ceské ctenáre (a AutoBlesk.cz leze Skode do zadele jak muze) tak by neuskodilo pripomenout drívejsí montáz vozu Skoda v Poznani (kdyz uz se zminuje historie). To by o tom ale autor musel neco vedet.
V tomto prípade je to jasná ukázka toho ze autot se nechová jako novinár písící canek, ale nemyslící opisovatel tiskových zpráv.
Ta zpráva je o rozpocetí výroby nové generace VW Caddy, ukoncení výroby té predchozí generace a zminuje také historii Volkswagen Poznań. Kazdý normální novinár by proto v tomto clánku zmínil i to ze na bázi tohoto automobilu (VW Caddy) v této továrne (Volkswagen Poznań) v blízké budoucnosti nabehne výroba nástupce modelu Skoda Roomster. Tato informace by mela být obsazena v clánku nezávisle na tom ve které zemi vyjde, pro ceského ctenáre je samozrejme zvlást zajímavá.
Protoze clánek je urcen pro ceské ctenáre (a AutoBlesk.cz leze Skode do zadele jak muze) tak by neuskodilo pripomenout drívejsí montáz vozu Skoda v Poznani (kdyz uz se zminuje historie). To by o tom ale autor musel neco vedet.
V tomto prípade je to jasná ukázka toho ze autot se nechová jako novinár písící canek, ale nemyslící opisovatel tiskových zpráv.
A proč? Není to podstatná informace, po pravdě nás to vůbec nezajímá. Akorát jeden tupý Gilgit (asi budeš označen jako nová jednotka blbosti) musí neustále vřískat...
Gilgit
Ze to neznamená pablba s nickem blue.sun, který se sám oznacuje slovem "nás", tak to jeste neznamená ze to nezajímá nikoho.
Ta informace samozrejme podstatná je. To ze jsi takový tupec ze to nechápes je tvuj problém.
Ta informace samozrejme podstatná je. To ze jsi takový tupec ze to nechápes je tvuj problém.
Vidím jen jednoho ublíženého uplakánka, který tenhle problém řeší... Tebe. Divné, že?
Gilgit
No vidís, já zase vidím jednoho pablba který nedokáze rozeznat rozdíl mezi kvalitním a nekvalitním clánkem, mezi autorským textem a opsanoou tiskovou zprávou, a který se verejne chlubí tím ze nechce být líp informován.
Ale evidentne patrís mezi jednoduché osobnosti s omezenou potrebou informací. U techto lidí je zajímavé proc vubec ctou clánky kdyz nemají zájem o co nejvetsí mnozství dobrých informací. Divné, že?
Ale evidentne patrís mezi jednoduché osobnosti s omezenou potrebou informací. U techto lidí je zajímavé proc vubec ctou clánky kdyz nemají zájem o co nejvetsí mnozství dobrých informací. Divné, že?
Už stávající caddyna byla super auto, použitelné naprosto všestranně a prakticky, snad jí tato modernizace prospěje držet krok i v jiných parametrech, a to že se nástupcem roomsteru stane derivát caddyny, bych považoval za výhru 😉
No, já spíš naopak za prohru. Roomster, ať byl designově jaký chtěl, byl něčím jiný. Caddy je výrazně větší auto, navíc vyloženě dodávkoidní oproti civilněji působícímu Roomsteru. Neřekl bych, že mu to prospěje.
A pokud to zase bude s minimální designovou změnou, jak poslední dobou Das konzern předvádí... 8-s
A pokud to zase bude s minimální designovou změnou, jak poslední dobou Das konzern předvádí... 8-s
Samozřejmě Váš názor... Já ho nesdílím. Design roomsteru hodnotit nechci, to je obecně hodně subjektivní a v čase jinak vnímaná záležitost. Ale samotný roomster jsem moc nikdy nechápal, sice velice praktické auto, ale pořád velmi celkově velmi malé. Fajn že mělo vzadu místo nad hlavou a dobře se nakládaly děti, ale vepředu to pořád byla malá fabie kde mají dva problém sedět tak aby si netlačili na ramena.
A v tomto naopak vidím jako ideál caddynu, předek z golfu, tzn. rozhodně žádný obr ale už se to v pohodě dá, a zbytek neskutečná kvanta místa. A že to je dodávkoidní? No samozřejmě, jaké jiné by takové auto mělo být? Pokud chci působit tak si nemůžu koupit ani roomstera, a pokud chci skutečně užitné auto, tak naopak ocením že interiér pár šrámů nebo kopaců od dětí snese. Nemluvím o jízdních vlastnostech, ty byly dík lepšímu podvozku jasně ve prospěch caddyny, a pokud se budeme bavit o verzi Life tak ta mohla mít vybavený interiér tak, že se o tom roomsteru mohlo jenom zdát.
Takže prostě ať počítám jak počítám, škodovka na tomhle hodně vydělá.
A v tomto naopak vidím jako ideál caddynu, předek z golfu, tzn. rozhodně žádný obr ale už se to v pohodě dá, a zbytek neskutečná kvanta místa. A že to je dodávkoidní? No samozřejmě, jaké jiné by takové auto mělo být? Pokud chci působit tak si nemůžu koupit ani roomstera, a pokud chci skutečně užitné auto, tak naopak ocením že interiér pár šrámů nebo kopaců od dětí snese. Nemluvím o jízdních vlastnostech, ty byly dík lepšímu podvozku jasně ve prospěch caddyny, a pokud se budeme bavit o verzi Life tak ta mohla mít vybavený interiér tak, že se o tom roomsteru mohlo jenom zdát.
Takže prostě ať počítám jak počítám, škodovka na tomhle hodně vydělá.
To byl takovej problém v rámci tohoto FL přehodit Navi a ovládaní klimatizace? Nevím, kolik uživatelů si tohle umístění chválilo, že to zůstalo tak, jak to je. :no:
Tak já nevím jestli si není lepší koupit několik let starší, v Německu dělaný Caďour. Za Dobrou cenu s max výbavou než sice dyzyjnově moderní ale polski montovany bez výbavy za docela dost peněz. On ten starej vydrží ještě roky.
Jenže Caddy se bouchá v Polsce už dobře 10 let, nejspíš ale od začátku minulé generace, tzn. 2001. V Hannoveru se pokud vím nikdy nedělal.
Gilgit
Presne tak, minulá generace Caddy se vyrábela v Poznani od listopadu 2003 a nikde jinde na svete tento vuz nebyl vyráben.
Takze ty exempláre vyrobené v Nemecku budou docela unikáty. >😁
Takze ty exempláre vyrobené v Nemecku budou docela unikáty. >😁
Gilgit
Plácás nesmysly. Ale rád se od tebe dozvím víc detailu o výrobe Caddy v Nemecku. >😁
Jo a Opel Astra taky koupite jen ten vyrobenej v Německu. Mnoho štěstí se sháněním mladších 10 let.
Audi TT vyrobené jinde než v Maďarsku ani neshánějte.
Audi TT vyrobené jinde než v Maďarsku ani neshánějte.
Gilgit
Ovsem ta Astra vyrobená v Nemecku mladsí 10 let se sehnat dá. Dokonce ruzné modely.
Prosim, v cem ma byt lepsi ten v Nemecku (Polskyma/Ceskyma/Tureckyma rukama) delanej Caddy pred tim delanym v Polsku (Polskyma rukama) nebo treba roomstrem do ted z CR (Ceske/Slovenske ruky)? Nemec nehrabne ani na jeden a skrze stroje hrabne na vsechny stejne.
Gilgit
V Nemecku samozrejme krome Turku a jiných cizincu pracuje dost nemeckých delníku.
novym autum neverim, hrozne poruchove, dela cim dal mene kvalitne, pohlcuje to kvantita, zlate nejakej starej drzak.
Škoda, že takhle nevypadal Roomster (nemusel by tak brzy skončit).