Ekonomika
Nechci kvůli každému kuželu a sekačce vypínat tempomat. Navíc v českém národě panikářů první před osmdesátkou brutálně přibrzdí, druhý se lekne a vyhodí varovná a třetí rovnou zastaví. Čtvrtý to nahulí do třetího a patý to vyfotí a pošle do TV Nova.
A až ta úsekovka bude všude tak se na těch 80 ani nerozjedeme, protože se půlka bude bát a druhá si řekne, že nemá cenu spěchat a nebo tu dálnici zablokují naschvál, aby to ten blb zase zrušil
To s bržděním je pravda, je to hnus. Jenže by se samozřejmě nic nedělo, kdyby dotyčný zpomalil na tu stovku, která je 500 nebo kolik metrů před tím a nikdo by panikařit nemusel. Když nepočítám ty, kteří panikaří kvůli nějakému spěchavci, co se do pruhu vecpal na poslední chvíli ve sto čtyřiceti ještě se drze domnívaje, že ho ostatní mají pustit "podle zipu" >😁
Sice je celá silniční síť na pytel, ale dá se 20 miliard na měření rychlosti. Souhlasí s tím tady někdo a proč?
souhlasím. Proč? Protože Češi nejsou národem, který je ochotný respektovat pravidla. Kdyby lidi tady nebyly hovada, nepotřebujeme úsekové měření. Vše je o lidech.
Lepší 780 km bezpečných dálnic než 800 km dálniční džungle :-!
Lepší 780 km bezpečných dálnic než 800 km dálniční džungle :-!
780 km bezpečných dálnic? A kde prosímtě? 😲 Snad do toho nepočítáš ty panelové tragédie, kde mám snad i ve 100 km/h pocit, že spíš skákám než jedu, nebo ty parodie na dálnice bez svodidel, plotů i odstavných pruhů a s vyjetými kolejemi, v nichž člověk za deště spíš pluje. Já tedy vidím úplně jiné a podstatnější věci, do nichž by se měly kvůli naší bezpečnosti investovat desítky miliard, než buzerace lidí (mírně) překračujících rychlost.
To by som rad vedel, kto ti dava minusky za presny popis stavu ceskych dialnic.
Pani, D1 by bola nelegalna v kazdej normalnej krajine, pretoze tazko mozno za cestu povazovat povrch, kde kolesa su z povrchom v kontakte len sporadicky 😄
Pani, D1 by bola nelegalna v kazdej normalnej krajine, pretoze tazko mozno za cestu povazovat povrch, kde kolesa su z povrchom v kontakte len sporadicky 😄
vidíš, a češi jsou na takové (de)mentální úrovni, že ani na silnici naprosto tragického stavu nejsou schopni dodržovat MAX. povolenou rychlost, ačkoliv každý soudný jedinec by naopak jel pod limit :-! :-!
i nekvalitní dálnice může být provozem bezpečná. I kvalitní úsek může být velmi nebezpečný. Zkrátka mícháš dvě věci dohromady :-! :-!
Znám mnoho konkrétních úseků - velmi kvalitní a dokonce i přehledné. A přesto jsou to místa velmi tragických a častých dopravních nehod.
Znám mnoho konkrétních úseků - velmi kvalitní a dokonce i přehledné. A přesto jsou to místa velmi tragických a častých dopravních nehod.
a přesně o tom to je, ve 100 kmh poskakuješ a ve 160 kmh přes ty pražce plavně letíš >😒]
Tak se nech očipovat nějakou formou zařízení, která tě zabije pokud by jsi se pokusil někoho zabít ( předpokládejme, že zařízení funguje bez jakéhokoliv omylu a zabije opravdu pouze toho kdo chtěl reálně někoho zabít, nikdy nemůže selhat a nikdo ho nemůže na dálku ovládat. Také by bylo miniaturní a ani by jsi o něm nevěděl ). Pokud jsi slušný člověk, který respektuje pravidla nemáš se čeho bát ne ? Přece by jsi nikdy neuvažoval o tom, že někoho zabiješ ne ? Nechal by jsi policii čr, aby ti takový přístroj dala do těla ? Naprosto upřímně mi na toto odpověz a pak podle toho jak odpovíš přehodnoť(a nebo ne) svůj názor ...
Mýtná brána tě zastaví nebo dokonce sebere auto po překročení rychlosti?
Mě jde spíš o ty tvrzení, že slušnej člověk se nemá čeho bát apod. Rohypnol to tady cpe v každé diskuzi.
proč bych přehodnocoval svůj názor podle úplně zcestné úvahy? Úvaha někoho zabít snad není trestný čin, nebyl a ani nebude. Navíc nikdo nedokáže předvídat, takže tvůj příměr je úplně zcestný.
Tím spíš, že vychází z premisi neomylnosti a nevratného řešení, což zcela odporuje našemu právnímu pojetí, kdy se předpokládá jak omylnost, tak přezkoumatelnost. Takže přípěr je úplně zle 8-s :-!
Asi jsi moc zaujatě sledoval Minority Report >😁 >😒] >😒]
Tím spíš, že vychází z premisi neomylnosti a nevratného řešení, což zcela odporuje našemu právnímu pojetí, kdy se předpokládá jak omylnost, tak přezkoumatelnost. Takže přípěr je úplně zle 8-s :-!
Asi jsi moc zaujatě sledoval Minority Report >😁 >😒] >😒]
Jasně, nemusíš s tím souhlasit, ale tvůj příměr s čipem je hóódně přehnaný. Brána by byla pouze dalším radarem. Já v tom velkého bratra nevidím, jen zvyšující se kontrolu.
Samotný fakt, že stát by věděl, že jsem včera jel do Prahy a pak do Plzně, mě nechává zcela chladným.
Samotný fakt, že stát by věděl, že jsem včera jel do Prahy a pak do Plzně, mě nechává zcela chladným.
Nejde o příměr k radarům jde o princip. Pokud si je tak jist svojí čestností a tím, že je slušný člověk. Proč by se měl obávat, že by někoho zabil ?
Rohypnole, zcela jsi mě nepochopil. Nejde o myšlenku a minority report. Jde o to,že jestli jsi si naprosto jistý, že v budoucnu nikoho nezabiješ protože jsi slušný občan, tak proč si to nenechat pojistit tím, že pokud by k tomu došlo automaticky zemřeš. Udělal by jsi to ?
Rohypnole, zcela jsi mě nepochopil. Nejde o myšlenku a minority report. Jde o to,že jestli jsi si naprosto jistý, že v budoucnu nikoho nezabiješ protože jsi slušný občan, tak proč si to nenechat pojistit tím, že pokud by k tomu došlo automaticky zemřeš. Udělal by jsi to ?
I slušný člověk může někoho zabít. Nejsem vrah, ale ten čip bych nebyl ochoten si dát.
Ty se vlastně ptáš, jestli by někdo radši dal svůj život, než někoho zabil.
A jinak- můžeš jet rychle, i když jsi slušný člověk. Jen počítáš s tím, že tě můžou chytit a zaplatíš.
Ty se vlastně ptáš, jestli by někdo radši dal svůj život, než někoho zabil.
A jinak- můžeš jet rychle, i když jsi slušný člověk. Jen počítáš s tím, že tě můžou chytit a zaplatíš.
Protože úsekové měření nikomu nebrání porušit max. povolenou rychlost. Jen bude muset počítat s tím, že bude muset mít co vysvětlovat. Úplně jednoduché.
Navíc garantuji ti, že i slušný člověk zabije za určitých podmínek. Jestli zabiješ nebo ne neurčuje, jestli jsi slušný člověk. To bychom asi úplně logicky neměli v armádě jediného slušného vojáka nebo naopak bychom měli armádu k ničemu >😒] :-!
Navíc garantuji ti, že i slušný člověk zabije za určitých podmínek. Jestli zabiješ nebo ne neurčuje, jestli jsi slušný člověk. To bychom asi úplně logicky neměli v armádě jediného slušného vojáka nebo naopak bychom měli armádu k ničemu >😒] :-!
mýliš sa v podstatnej veci, aj keby sa jazdilo bezpečne bez nehôd, tak ti vysvetlia, že tie úsekové merania potrebujeme (pre zvýšenie plynulosti, preventívnu ochranu a pod., nič ľahšie ako vymyslieť krycí dôvod), lebo skutočný dôvod aplikácie je vyberanie prachov od ľudí pod zámienkou ich ochrany, takže mýtne brány by merali bez ohľadu na to, ako jazdíme, lebo na nich dokážu ryžovať.
20 miliard. To je jádro pudla. Zlodějští zmr.di jen vymýšleli, za co je utratí. Měření rychlosti a !!!!!!předvídání sesuvů půdy!!!!! není cíl, jen cesta.
Naprosto neomluvitelná suma za blbý měření. za to by bylo na rok 20 tisíc policajtů, každej se svou vlastní novou oktávkou.
Edit: kdyby se na šest základních úseků dálnic nasadilo na každý z nich 10 dvoučlenných posádek, každé se koupila a pak servisovala slušná oktávka, za 10 let by to stálo 1,2miliardy.
Naprosto neomluvitelná suma za blbý měření. za to by bylo na rok 20 tisíc policajtů, každej se svou vlastní novou oktávkou.
Edit: kdyby se na šest základních úseků dálnic nasadilo na každý z nich 10 dvoučlenných posádek, každé se koupila a pak servisovala slušná oktávka, za 10 let by to stálo 1,2miliardy.
ok, tak kritizujme, že to má stát 20 mld. Nemám s tím problém 😉
Já zas asi nemám problém s měřením. Nedávno tu jeden dálniční polda prohlásil, že pokutují až nad 145kmh. Rozumná tolerance.
Dnes jsem v obci solil pětikilo za 63kmh, s tím, že mi řekli, že pokutují nad 62kmh. >😁
Dnes jsem v obci solil pětikilo za 63kmh, s tím, že mi řekli, že pokutují nad 62kmh. >😁
Přesně tak, ať to dají třeba na policii, slušné vybavení a vzdělaní policisté. To by stálo setinu té částky a bylo by to k něčemu.
Nepřestanu se nikdy divit že s tím někdo souhlasí...
Nepřestanu se nikdy divit že s tím někdo souhlasí...
20 miliard je na celý "akční plán", ne jenom na měření.
Co obsahuje ten akční plán, že se za to má utratit tolik peněz?
Je to 20 miliard! to je hrozný množství peněz a co z toho bude na těch několika km našich dálnic? I když by to byla slušná odpočívadla, průjezdné vážení kamionů na všech úsecích a kompletně nové značení tak je to velká částka.
Je to 20 miliard! to je hrozný množství peněz a co z toho bude na těch několika km našich dálnic? I když by to byla slušná odpočívadla, průjezdné vážení kamionů na všech úsecích a kompletně nové značení tak je to velká částka.
Je to dost velké množství peněz a taky by mě zajímalo co tam všechno je. Kdyby se auto.cz nesoustředili na takovéto kliko-tvorné články, tak bychom to možná věděli. Rychlé hledání napovídá, že to je akční plán zaměřený na inteligentní dopravní systémy, viz ČTK [odkaz]
20 miliard za další cedule nad dálnicí? Dálniční síť je tragická a žádné řízení to nezmění.
Kolik je tu dálnic? 20 miliard to je 25 000 000 na každý km. A co za to bude užitečného?
Kolik je tu dálnic? 20 miliard to je 25 000 000 na každý km. A co za to bude užitečného?
Je na novinářích, aby to zjistili a informace nám v celku nezkreslené předali 😄
Takže ty s tím souhlasíš aniž víš co to je?
Ne, jen říkám, že 20 miliard nestojí jen měření rychlosti.
Keď sa hovorí 20 miliárd, tak na konci to cez rôzne dodatky bude 40 (to už nikto neodkontroluje a nebude mať silu riešiť). Žiadna dlhodobá štátna zakázka sa za pôvodnú sumu nerealizovala, vždy sa vymyslí dôvod na navýšenie sumy. Keď si k tomu prirátaš o koľko nás oberú cez pokuty, tak sa dá kľudne povedať, že z našich vreciek vytiahnu na takúto sprostosť odhadom 60 miliárd. No nekúp to.
Oni nás "neoberou" přes pokuty. Pokuta je vina jen a pouze řidiče, který se rozhodl nedodržovat zákon.
A je celkem jedno, kolik z plátců daně "vytáhnou" když nevíme na co všechno to je. Chápu, že takové halekání je lákavé, ale nehodlám být součástí davu chátry nadávajícího na cokoliv, co stát udělá, střílejíce při tom čísla od boku jako základ jejich argumentů.
A je celkem jedno, kolik z plátců daně "vytáhnou" když nevíme na co všechno to je. Chápu, že takové halekání je lákavé, ale nehodlám být součástí davu chátry nadávajícího na cokoliv, co stát udělá, střílejíce při tom čísla od boku jako základ jejich argumentů.
Je to ca. 16,5, nyní je v provozu ca. 1200km D + R silnic.
částka velká, nadruhou stranu, pokud to má fungovat nemůže se systém omezit jen na dálnice ale musí dopravu sčítat už na přivaděčích, souběžných komunikacích (kvůli případné možnosti svedení části dopravy) atd. Takže ta částka na 1 km nakonec může být řádově jinde.
částka velká, nadruhou stranu, pokud to má fungovat nemůže se systém omezit jen na dálnice ale musí dopravu sčítat už na přivaděčích, souběžných komunikacích (kvůli případné možnosti svedení části dopravy) atd. Takže ta částka na 1 km nakonec může být řádově jinde.
ještě by to chtělo nás očipovat a při náznaku jakékoliv anomálie trestat. Je to jednodušší než se starat o stavbu dálnic a jiné infrastruktury a jejich údržbu. A my budeme od rána do večera makat abysme mohli splácet pokuty a auto s kterým jezdíme akorát tak do práce a do řetězce pro jídlo, abysme ten den v tý práci vydrželi.
Ťoka netrápí, že se po dálnicích, za které sami tolik platíme, nedá jezdit, že mnohdy v nebezpečných úsecích chybí i svodidla a o plotech proti zvěři ani nemluvě, nebo že přes veřejné zakázky unikají miliardy, které se jednoduše promlčí a nikdo za ně nenese odpovědnost. Prostě vezme 20 miliard z rozpočtu a vyhodí je za to, aby nás mohl na každém kroku kontrolovat, měřit a buzerovat, protože rychlost zabíjí, že jo... :no: Nemám slov.
měřit, kontrolovat, buzerovat... Vysvětli mě, jak se úsekové měření dotkne někoho, kdo respektuje pravidla???
Já ale nechci být předmětem absolutní státní kontroly pohybu občana. Tohle není jen o rychlosti, ale o soustavném sledování pohybu lidí.
není. Pokud budeš dodržovat předpisy, systém tě nezaznamená. Bude zkrátka jen vidět tvá "špína". Ale chápu, že když někdo porušuje předpisy, tak se náhle cítí strašně poškozený na svých právech soustavně porušovat předpisy :-!
Jde pouze a jen o to, že nejsme všichni stejní...nemáme stejná auta, řidičské schopnosti , nejezdíme jen ve špičce, ale i v noci atd. Nařízení typu Ťokova z nás pak dělají typizované ovečky, které se mají chovat všechny stejně...podle toho, jak chytrý úředník v daném úseku nastaví max. rychlost. PS: 90% svých jízd po D1 odjedu do 150kmh
ale houby. Píšeš úplné bludy. On někdo přikazuje 130 kmh??? Jde jen a pouze o strop. Max. 130 kmh je strop a do této rychlosti máš od 80 kmh naprostou libovůli :-!
To myslíš tak, že s Allroadem mimo špičku vyježděný řidič by měl mít dovoleno 180, ve špičce 150, začátečník s Allroadem 130, s oktávkou 115, vyježděný s oktávkou v noci 160, ve špičce 130 atd?
To by byly netypizované ovečky?
To by byly netypizované ovečky?
To si ve své naivitě myslíš jen ty sám... Realita je, bohužel, zcela jiná.
Jistě, obyčejný Franta z vesnice se nejspíš nemusí ničím podobným trápit, nejezdí více jak stodeset a jeho největší ambice jsou mít větší brambory, než Pepa vedle. Jenže jakmile chceš jen trošku více, ne-li pak vykonávat nějakou vysokou či veřejnou funkci, tohle se snadno může obrátit proti tobě. "On chce být poslancem? Podívejte se, každý týden jezdil sám do XXX (dosaď dle potřeby) a přitom doma nechává manželku a dvě děti! Hrůza!" Bulvár umí být mocný a dostane se k čemu chce...
Jistě, obyčejný Franta z vesnice se nejspíš nemusí ničím podobným trápit, nejezdí více jak stodeset a jeho největší ambice jsou mít větší brambory, než Pepa vedle. Jenže jakmile chceš jen trošku více, ne-li pak vykonávat nějakou vysokou či veřejnou funkci, tohle se snadno může obrátit proti tobě. "On chce být poslancem? Podívejte se, každý týden jezdil sám do XXX (dosaď dle potřeby) a přitom doma nechává manželku a dvě děti! Hrůza!" Bulvár umí být mocný a dostane se k čemu chce...
Zkus "přemýšlet" i naopak. Vysvětli mě, jak se úsekové měření dotkne někoho, kdo pojede 10 km 200 km/h způsobem, kdy ohrozí desítky aut a pak se před mýtnou bránou zastaví na pár minut na kafe?
Nepotřebuji přemýšlet naopak, stačí použit selský rozum. Proč řidiči jezdí rychle? Není to proto, že spěchají??
Když půjdu na kafe na 10 minut, tak asi ušetřím kolik času??
Takže ano, to 0,01% řidičů, kteří pojedou tebou popsaným stylem to neodchytí. A to je opravdu zcela fatální selhání systému, že >😁 >😒] 8-s 8-s
Když půjdu na kafe na 10 minut, tak asi ušetřím kolik času??
Takže ano, to 0,01% řidičů, kteří pojedou tebou popsaným stylem to neodchytí. A to je opravdu zcela fatální selhání systému, že >😁 >😒] 8-s 8-s
Jenže to 0,01% řidičů způsobí během své prasojízdy tolik krizových a stresových situací, kolik neudělá za tutéž dobu zbytek ostatních dohromady. A to JE fatální selhání systému.
Sám jsem viděl dvě nehody kvůli takovému tupci, který myškováním vyděsil méně zkušeného řidiče, ten se lekl, prudce zabrzdil a auto za ním do něj vrazilo. Viník nehody vysmátý někde v háji, za ním dvě rozbitá auta...
Sám jsem viděl dvě nehody kvůli takovému tupci, který myškováním vyděsil méně zkušeného řidiče, ten se lekl, prudce zabrzdil a auto za ním do něj vrazilo. Viník nehody vysmátý někde v háji, za ním dvě rozbitá auta...
Věci se mají tak, že kdyby pan Ťok těch 20mld z rozpočtu jeden rok neutratil, tak by je příští rok v rozpočtu nedostal. Ministerstvo by tedy dostalo o 20mld méně. Proto každé ministerstvo a všechny sekce každého ministerstva dělají vše pro to, aby utratily všechny peníze z rozpočtu a pokud možno ještě více, aby mohly příští finanční rok žádat v rozpočtu o jeho navýšení. V tomto případě a tohoto ministerstva jsou to zase motoristé, snadný cíl , vše zamaskováno za vděčné klišé o záchraně lidských životů, když ve skutečnosti jde ministerský rozpočet a blahobyt státních zaměstnanců. A my motoristé, pokud se nespojíme a nevytvoříme organizovanou nátlakovou skupinu voličů, se kterou budou muset pan Ťok a podobní politici před volbamí počítat, tak nás budou na věky odrbávat. V Austrálii se tak už stalo a motoristé mají vlastního senátora, který v patovém Senátu má velké slovo. Znovu zavedená neomezená rychlost na dálnicích v Severním Teritoriu je toho nejlepší vizitkou. :-!
jistě, tímhle pohledem navrhuji, abychom se bránili výstavbě nových dálnic a rekonstrukcím těch stávajících, protože přes výběrová řízení jen rozkrádají naše peníze stavební (a na ně napojené) firmy a vůbec nejde o výstavbu či rekonstrukce silnic... Ach jo 8-s
Ty peníze ještě nikde vyčleněné a schválené nejsou. To je v článku napsané.
Nikoliv, stačilo by místo airbagů dát hřeby, policii dát právo okamžitě střílet za porušení rychlosti, a hned by se tu jezdilo v klidu.
Všude kamery, všude radary... Jsme v *?
... ve Švýcarsku .... tam se měří fakt všude 😉
To je pravda. Ale taky jsem tam viděl mnohem méně "nevysvětlitelných" omezení. Chce-li stát, aby lidi dodržovali nařízení, musí ta nařízení dávat smysl. A ne dát omezení 50 km/h na délku 5 kilometrů, protože se tam někde včera kopala jedna díra. Tímhle ve Švýcarsku opravdu nejsme.
A ty ostatní věci co mají ve Švýcarsku mám kde?
Schází ti třeba zákaz splachování po 22 hod ? 😉
Já jsem měl na mysli třeba referendum a minimální mzdu a taky se během jízdy může popíjet pivo... ale chápu, že diktátor si vybere vždycky pouze omezující a šmírující zákony
To to trvalo. Ale dočkali jsme se. Kdo respektuje pravidla, nemá se čeho obávat.
Jen se stále opakuje ta samá chyba, neustále dokola. Jestliže je problém ve vymáhání pokut a v dokazování přes neskutečně nepružné správní řízení, tak můžeme mít radary na každém patníku a stejně to bude platné jak mrtvému zimník...
Není to ani zdaleka způsob dosažení cíle, ale je to krok tím nejlepším možným směrem :yes: :yes: :yes:
Jen se stále opakuje ta samá chyba, neustále dokola. Jestliže je problém ve vymáhání pokut a v dokazování přes neskutečně nepružné správní řízení, tak můžeme mít radary na každém patníku a stejně to bude platné jak mrtvému zimník...
Není to ani zdaleka způsob dosažení cíle, ale je to krok tím nejlepším možným směrem :yes: :yes: :yes:
Já bych navrhoval, aby se posílalo Babišovi info o tom co udělám s každou korunou, kdo dělá všechno poctivě nemá se čeho bát :-!
Ještě nikdo nenapsal kolik nehod je na dálnici způsobeno tím, že někdo jede víc jak 130...
Ještě nikdo nenapsal kolik nehod je na dálnici způsobeno tím, že někdo jede víc jak 130...
úplně špatně. Úsekové měření se týká JEN TĚCH, kteří porušují pravidla. Tak proč by mě to mělo vadit??
Třeba proto, že za těch 20mld. se mohla opravit dálnice a nebo vyléčit děti? A doufám, že když je někde cedule omezení rychlosti a za 20m zase končí, že pěkně zpomalíš.
V ČR někdo do hodiny po schválení vymyslí jak to o***, v podstatě už je to vymyšlené jenom to zatím není potřeba aplikovat.
V ČR někdo do hodiny po schválení vymyslí jak to o***, v podstatě už je to vymyšlené jenom to zatím není potřeba aplikovat.
Dneska vyloženě NEmáš svůj den... A nebo jsi příživník na státním systému sledování lidí...
To máš fuk, aj tak nikdy nevieš, kde ťa vidí aká kamera o ktorej nevieš.
Radar na každom druhom kilometri je nepríjemný ale zároveň aj pozitívny, nebezpečných "strelcov" určite ubudne.
Investovaná suma určite mnohých škrie, na druhú stranu tí, čo budú napriek vedomosti o permanentnej kontrole rýchlosť prekračovať, ju postupne na pokutách zase do kasy vrátia.
Kamery na každom rohu sú nepríjemné, ale tiež zároveň pozitívne, okrem nás totiž snímajú aj všetkých zlodejov, násilníkov, chuligánov, výtržníkov a všetkých možných hajzlov, ktorí nám znepríjemňujú život vo väčšine prípadov skrytí a nepolapiteľní.
Takže suma-sumárum, ak sa niekto rozhodne, že nás sledovať bude, aj tak s tým nič nedokážeme, pretože potom to bude robiť tiež, len to verejne neprizná. Lepšie je nájsť na tom aj niečo pozitívne, a kašlať na to.
Radar na každom druhom kilometri je nepríjemný ale zároveň aj pozitívny, nebezpečných "strelcov" určite ubudne.
Investovaná suma určite mnohých škrie, na druhú stranu tí, čo budú napriek vedomosti o permanentnej kontrole rýchlosť prekračovať, ju postupne na pokutách zase do kasy vrátia.
Kamery na každom rohu sú nepríjemné, ale tiež zároveň pozitívne, okrem nás totiž snímajú aj všetkých zlodejov, násilníkov, chuligánov, výtržníkov a všetkých možných hajzlov, ktorí nám znepríjemňujú život vo väčšine prípadov skrytí a nepolapiteľní.
Takže suma-sumárum, ak sa niekto rozhodne, že nás sledovať bude, aj tak s tým nič nedokážeme, pretože potom to bude robiť tiež, len to verejne neprizná. Lepšie je nájsť na tom aj niečo pozitívne, a kašlať na to.
No som zvedavy ako bezpecne sa citis na tych kamerami pokrytych usekoch v noci, ked aj pangli na to kaslu, sedia vykempeni niekde v aute na odlahlych parkoviskach a driemu v nich... >😒]
A nejaky raklo s kuklou na hlave si zmysli, ze zrovna ty by si mohol mat v penazenke pre neho zaujimavu sumu .... 8-s
Rak som zvedavy, aku uspesnost by si mal pri popise pachatela a ako kvalitne by ho zosnimali tie tvoje kamery v noci pri nedajboh zgorsenych poveternostnych podmienkach - napr. v zime - klasicka inverzna oblacnost a snehova fujavica... >😒]
A nejaky raklo s kuklou na hlave si zmysli, ze zrovna ty by si mohol mat v penazenke pre neho zaujimavu sumu .... 8-s
Rak som zvedavy, aku uspesnost by si mal pri popise pachatela a ako kvalitne by ho zosnimali tie tvoje kamery v noci pri nedajboh zgorsenych poveternostnych podmienkach - napr. v zime - klasicka inverzna oblacnost a snehova fujavica... >😒]
jasně, zkrátka když něco chci zkrtizovat, tak si najdu důvod. A když ho nenajdu, tak si ho vytvořím 8-s
Už tě vidím, jak když ti nějakej benga vymydlí na parkovišti auto, tak první, po čem budeš čmuchat jak alík, budou bezpečnostní kamery >😒] 8-s :-!
Už tě vidím, jak když ti nějakej benga vymydlí na parkovišti auto, tak první, po čem budeš čmuchat jak alík, budou bezpečnostní kamery >😒] 8-s :-!
Ty se nechceš svobodně byť jen na chvíli rozjet třeba na 16o km/h.
ÚSEKOVÉ, takže když to budu mydlit třeba 180 a na benzince nechám zapéct turbo, tak se stále můžu chovat svobodně, tedy svobodně můžu porušovat pravidla >😒] :-! :-!
Nie.
Je mě váš líto 8-s
Na vyšantenie sa môžeš použiť okruh, alebo sa ísť vyblbnúť hoci na motokáry alebo štvorkolky, možností je až až. Ak chceš vedome porušovať pravidlá, nemáš na verejnej komunikácii čo robiť. Čo by ti asi povedal správca parku, keby si zatúžil vyváľať sa v tulipánoch a trošku tak porušiť pravidlá? Však to iba občas...
Ale já se nechci vysantit. Chci se bezpečně a rychle dostat třeba na druhý konec republiky.Na 16o není nic zlého.
ja si chci doma tisknout penize. taky tim nikomu nebudu ublizovat.
Poprvé a asi naposledy :yes: :yes:
nedolejzej >😒]
Mám nějakou romantickou. Ale neboj, pod další škodovkou to napravím.
muzes uz pod touranem
Nechápu Tvoje ovace nad tímto způsobem utracení 20ti miliard z našich daní. Bezpečnost na dálnicích podle mně ovlivňují daleko více jiné věci, než maximální povolená rychlost (viz dálnice v DE).
Jezdím občas Brno - Bratislava a je to tragédie. Za toto ročné zaplatím (kromě svých daní) dalších 1500 Kč. Pravý pruh je prakticky nepoužitelný - ano, mám své auto rád. Pokud to není nutné, tak se v něm nezdržuji. Nemíním podvozek měnit po nékolika 1000 km. A ano, snažím se dodržovat reálných 130 km/h, problém mi to nedělá. Ale nemám problém ani s řidiči, kteŕí jedou 160 km/h. Reálné ohrožení je prakticky nulové. S čím mám problém, je povrch, kde se drží voda. Úseky, kde není oplocení. Chybějící svodidla. Všechno tohle je daleko nebezpečnější a podle mně je zde prostor, kde by těch 20 Mld prospělo daleko víc.
Jsem původem z východu Slovenska a jak tam vypadají dálnice po šesti letech, co bydlím v ČR, je naprosto neuvěřitelné. Kvalitní povrch i znaćení. Tady? Pořád stejné panely. :no:
Jezdím občas Brno - Bratislava a je to tragédie. Za toto ročné zaplatím (kromě svých daní) dalších 1500 Kč. Pravý pruh je prakticky nepoužitelný - ano, mám své auto rád. Pokud to není nutné, tak se v něm nezdržuji. Nemíním podvozek měnit po nékolika 1000 km. A ano, snažím se dodržovat reálných 130 km/h, problém mi to nedělá. Ale nemám problém ani s řidiči, kteŕí jedou 160 km/h. Reálné ohrožení je prakticky nulové. S čím mám problém, je povrch, kde se drží voda. Úseky, kde není oplocení. Chybějící svodidla. Všechno tohle je daleko nebezpečnější a podle mně je zde prostor, kde by těch 20 Mld prospělo daleko víc.
Jsem původem z východu Slovenska a jak tam vypadají dálnice po šesti letech, co bydlím v ČR, je naprosto neuvěřitelné. Kvalitní povrch i znaćení. Tady? Pořád stejné panely. :no:
nikde netvrdím, že 20 mld je adekvátní. Nicméně úsekovému měření rychlosti principem tleskám ve stoje.
Ok, jestli to má stát 20 mld., bavme se, proč je to tak předražené, tam by měla být vedena debata.
Ok, jestli to má stát 20 mld., bavme se, proč je to tak předražené, tam by měla být vedena debata.
A kde jsi vzal těch 20 mld? Úsekové měření je jen části většího projektu, který je za těch 20 mld.
Zeptej se lidí v Litomyšli, Třebový, Hradci apod jak by utratili podobný peníze na elektronický serepetičky. Zeptej se pozůstalých... Internetovej hrdino s prodejnou náhubků pro celou republiku...
V tvým případě nutnost omezit se snad dá i pochopit.
V tvým případě nutnost omezit se snad dá i pochopit.
Když čtu ty články o zpoplatnění vjezdu do měst, o zvýhodnění určitých vozů nejen tam, ale i na německých dálnicích od roku 2016 a o měření rychlosti u nás, tak jsem docela rád, že jsem se zbavil všeho rychlého a žravého. S Priusem jsem vlastně takový pomalý cestovatel v čase 😉
počkej až přijde i na tebe, až se emisní norma bude odvíjet od kapacity a typu baterií >😁 >😒]
ved hej, ale nazad >😁 >😁 >😁 >😁
Občas se musí udělat krok zpět, aby se ti co spěchají spolu srazili a ty po nich potom přejdeš 😉
Sice pekna filozofia, ale nestotoznujem sa s nou... 😉
Rychlost mi viac krat pomohla, nez urobila problem. Dokonca x krat moja rychlost dokazala byt napomocna ludom, ktori ma potrebovali.
Rychlost mi viac krat pomohla, nez urobila problem. Dokonca x krat moja rychlost dokazala byt napomocna ludom, ktori ma potrebovali.
Tesla časom nebude? Aj tak ten NAJ bol Avantime. 😉
4. ledna 2007 v 08:15 Český Rozhlas
,,Česká policie chce na mýtných branách měřit rychlost, informuje Právo. Od instalované technologie firmy Kapsch si slibuje i pomoc při hledání ukradených aut. Minísterstvo dopravy to považuje za technicky možné - kamery jsou na branách už teď. Policii vzkazuje: počkejme rok, až uvidíme, jak celý systém funguje. Deník ale připomíná, že rakouští a němečtí policisté mýtný systém využívat nesmějí,,.
Bylo to v plánu od začátku, jen ty špatný věci musí na občánka tak nějak postupně, aby se nečertil. Kamiony jsou špatný jupí. A ejhle už budou měřit i to pako co se v hospodě vychloubalo, jak to bude super na ty firmy bohatý. Postavíme předražené brány, vybereme prachy, budeme měřit rychlost, vybereme prachy. A pak to tady místní salámisti přivítají s tím, že to je přece super, protože se slušnej člověk nemá přece ničeho bát. Takže vy výsledku dostane takovej salámista 25 let natvrdo, protože vykecává s fízlem o vraždě sousedky ( protože se přece nemá čeho bát ), podporuje nadšeně měření všude možně aby pak platil pokuty kdy si cestou do chorvatska nevšiml 80tky před bránou, propustí ho z práce protože díky daním na něj prostě ten bohatej podnikatel prostě nevydělá a nakonec jak bude sedět v tom baráku co mu vybílí exekutoři ( joo slušnej člověk ten se přece nezadluží žejo ) - tak možná potom teda nedá svůj hlas za koblihu a příslib, že bude líp.
,,Česká policie chce na mýtných branách měřit rychlost, informuje Právo. Od instalované technologie firmy Kapsch si slibuje i pomoc při hledání ukradených aut. Minísterstvo dopravy to považuje za technicky možné - kamery jsou na branách už teď. Policii vzkazuje: počkejme rok, až uvidíme, jak celý systém funguje. Deník ale připomíná, že rakouští a němečtí policisté mýtný systém využívat nesmějí,,.
Bylo to v plánu od začátku, jen ty špatný věci musí na občánka tak nějak postupně, aby se nečertil. Kamiony jsou špatný jupí. A ejhle už budou měřit i to pako co se v hospodě vychloubalo, jak to bude super na ty firmy bohatý. Postavíme předražené brány, vybereme prachy, budeme měřit rychlost, vybereme prachy. A pak to tady místní salámisti přivítají s tím, že to je přece super, protože se slušnej člověk nemá přece ničeho bát. Takže vy výsledku dostane takovej salámista 25 let natvrdo, protože vykecává s fízlem o vraždě sousedky ( protože se přece nemá čeho bát ), podporuje nadšeně měření všude možně aby pak platil pokuty kdy si cestou do chorvatska nevšiml 80tky před bránou, propustí ho z práce protože díky daním na něj prostě ten bohatej podnikatel prostě nevydělá a nakonec jak bude sedět v tom baráku co mu vybílí exekutoři ( joo slušnej člověk ten se přece nezadluží žejo ) - tak možná potom teda nedá svůj hlas za koblihu a příslib, že bude líp.
Pro slušného řidiče se vůbec nic nemění. Pro choleriky se jízda prodraží. A vyblikávající, troubící cholerické magory, jedoucí příliš rychle a nebezpečně, typu Trpišovský, apod. budou lépe k vidění na kamerách. A vůbec, nebýt kamer tak to zvíře stále ohrožuje všechny slušné řidiče okolo.
Zákony nejsou "od toho aby se dodržovaly", ale
proto aby chránily státem chráněný zájem: zdraví a
životy občanů a jejich majetek. V okamžiku kdy
dojde k porušení zákona/předpisu aniž by chybělo
riziko pro jeden z těchto 3 faktorů se nejedná o
přestupek (to vyplývá i ze zákona o přestupcích, už
z definice), a z hlediska úřadů jde o čistou
buzeraci.
Znovu, proti této snaze vynucovat dodržení
předpisů tam, kde je to až absurdní vystupují i
soudci Nejvyššího správního soudu právě proto,
protože je to špatně jak z právního tak z
psychologického hlediska, a v konečném důsledku
to podrývá důvěru občanů v zákony.
proto aby chránily státem chráněný zájem: zdraví a
životy občanů a jejich majetek. V okamžiku kdy
dojde k porušení zákona/předpisu aniž by chybělo
riziko pro jeden z těchto 3 faktorů se nejedná o
přestupek (to vyplývá i ze zákona o přestupcích, už
z definice), a z hlediska úřadů jde o čistou
buzeraci.
Znovu, proti této snaze vynucovat dodržení
předpisů tam, kde je to až absurdní vystupují i
soudci Nejvyššího správního soudu právě proto,
protože je to špatně jak z právního tak z
psychologického hlediska, a v konečném důsledku
to podrývá důvěru občanů v zákony.
ano, jenže tento suše teoretický právnický pohled je na naprosto tenkém ledě. Je to jen plácání teoretiků.
Běžná rovina je ale úplně jinak postavená, protože není v rovině výkladu právní normy, ale v rovině aplikace právní normy. A těžko se dva právníci shodnou na tom, co je to to "ohrožení chráněného zájmu", co už je to "nepřiměřené riziko".
Běžná rovina je ale úplně jinak postavená, protože není v rovině výkladu právní normy, ale v rovině aplikace právní normy. A těžko se dva právníci shodnou na tom, co je to to "ohrožení chráněného zájmu", co už je to "nepřiměřené riziko".
I v praxi to bylo úspěšně uplatněno. Právníci se možná neshodnou, ale od tohoto tu máme soudce. Ten systém, jak je nastavený, funguje proto, že se lidé moc nebrání. Ať už neví, že by mohli, nebo jim to za to prostě nestojí a radši zaplatí. Z takové situace však nemohu být nadšený.
soudce není nic než právník 😉 Takže ono se zkrátka neshodnou ani ti soudci. Jen tam zkrátka platí, že výše postavený dál dočůrá >😒]
A věř mi, že když čtu soudní rozhodnutí, tak mi to hlava opravdu nebere, co jsou soudci schopni vyřknout za rozsudky... Pojem právní stát je v ČR pouhá chiméra. Ale ano, po 20 letech marného odvolávání se občas svého práva opravdu domůžeš 8-s
A věř mi, že když čtu soudní rozhodnutí, tak mi to hlava opravdu nebere, co jsou soudci schopni vyřknout za rozsudky... Pojem právní stát je v ČR pouhá chiméra. Ale ano, po 20 letech marného odvolávání se občas svého práva opravdu domůžeš 8-s
Je to dle rozsudku č.j. 5 As 104/2008 - 45 Nejvyššího správního soudu.
Stručně třeba pro překročení rychlosti😒br /> V dopravním přestupkovém řízení se musí dle rozsudku č.j. 5 As 104/2008 - 45 Nejvyššího správního soudu prokazovat také společenská nebezpečnost přestupkového jednání, který právem chráněný zájem byl porušen či ohrožen a jakým způsobem, potažmo v jaké intenzitě, tedy materiální znak přestupku. Pokud naopak správní orgán neprokáže naplnění jak formálních, tak materiálních znaků přestupku, má povinnost (nikoliv pouze možnost) řízení zastavit podle § 76 odst. 1 písm. a) zákona o přestupcích. Nejvyšší správní soud tak odmítl, že by překročení nejvyšší povolené rychlosti naplňovalo automaticky materiální znak přestupku.
Stručně třeba pro překročení rychlosti😒br /> V dopravním přestupkovém řízení se musí dle rozsudku č.j. 5 As 104/2008 - 45 Nejvyššího správního soudu prokazovat také společenská nebezpečnost přestupkového jednání, který právem chráněný zájem byl porušen či ohrožen a jakým způsobem, potažmo v jaké intenzitě, tedy materiální znak přestupku. Pokud naopak správní orgán neprokáže naplnění jak formálních, tak materiálních znaků přestupku, má povinnost (nikoliv pouze možnost) řízení zastavit podle § 76 odst. 1 písm. a) zákona o přestupcích. Nejvyšší správní soud tak odmítl, že by překročení nejvyšší povolené rychlosti naplňovalo automaticky materiální znak přestupku.
"V okamžiku kdy dojde k porušení zákona/předpisu aniž by chybělo riziko pro jeden z těchto 3 faktorů"
A o tom rozhodujete vy?
A o tom rozhodujete vy?
Pokud má někdo řidičský průkaz, tak je snad svéprávný, ne? Pokud je to předmětem sporu, tak o tom rozhodne soudce. Ale chtěl bych je vidět, jak před soudem dokáží ohrožení státem chráněného zájmu z úsekového měření.
Nene, o tom nerozhoduju. Nevím jak jste na to přišel.
O tom rozhoduje správní orgán.
Je to dle rozsudku č.j. 5 As 104/2008 - 45 Nejvyššího správního soudu.
Zde ke studiu😒br /> [odkaz]
O tom rozhoduje správní orgán.
Je to dle rozsudku č.j. 5 As 104/2008 - 45 Nejvyššího správního soudu.
Zde ke studiu😒br /> [odkaz]
A na koho to padne? Pokuty padnou na obyčejné řidiče kteří při předjíždění překročili rychlost o 5km/h.
Ti šikovnější budou mít zaplacené členství ve VIP klubu, kde jejich RZ nebudou načítány.
Stejně jako fungují whitelisty v Praze, kde po zaplacení úplatku mé auto neměří a ebo nadávají pokutu za parkování.
Ti šikovnější budou mít zaplacené členství ve VIP klubu, kde jejich RZ nebudou načítány.
Stejně jako fungují whitelisty v Praze, kde po zaplacení úplatku mé auto neměří a ebo nadávají pokutu za parkování.
Je to uz par let co se zvolila varianta mytnych bran ... bohuzel zrovna tato varianta ... nicmene to co bych chtel zminit je predevsim to, ze tehdejsi vlada resp ministr tvrdil, ze tyto brany nebudou slouzit pro mereni rychlosti ... rok se s rokem sesel a je to tu. Mytne brany budou merit rychlost!
Samotne mereni rychlosti neni to co me vadi nejvice, ale mnohym nedochazi to podstatne a to je skutecnost, ze timto bude "velky bratr" presne evidovat kde a kdy jelo dane auto a navic bude nejspis i zdokumentovano, kdo to auto ridil. Nevim jak Vam ostatnim, ale me toto vadi!!
Samotne mereni rychlosti neni to co me vadi nejvice, ale mnohym nedochazi to podstatne a to je skutecnost, ze timto bude "velky bratr" presne evidovat kde a kdy jelo dane auto a navic bude nejspis i zdokumentovano, kdo to auto ridil. Nevim jak Vam ostatnim, ale me toto vadi!!
kdes na tom byl? Úplně jednoduše lze nastavit systém tak, že bude zachytávat pouze přestupkové případy. Navíc ani z fotky nic nepoznáš, protože relevantní informaci budeš mít pouze po propojení s registrem... A stále vůbec nebudeš tušit, kdo v tom autě řídil...
Za naše daně soudruh Ťok radši vydá miliardy na měření rychlosti místo na zkvalitnění silniční a dálniční sítě?
Považuju to za krok, který je za hranou trestního zákona! Nebude od věci podat na něj trestní oznámení.
Dálnice jsou nejbezpečnější komunikace a Ťok místo jejich financování míní vyhazovat finanční prostředky na represi, jednoznačně tak brání výstavbě dálniční sítě, zvyšuje nehodovost a počet úmrtí na komunikacích.
To, že se tu najde pár hýkalů, kteří bez rozmyšlení jako ovce kývají mě ani nepřekvapuje, krok Ťoka pak velmi.
Nesmíme dopustit, aby podobní dobytci rozhodovali o strategii směřování naší společnosti!
Považuju to za krok, který je za hranou trestního zákona! Nebude od věci podat na něj trestní oznámení.
Dálnice jsou nejbezpečnější komunikace a Ťok místo jejich financování míní vyhazovat finanční prostředky na represi, jednoznačně tak brání výstavbě dálniční sítě, zvyšuje nehodovost a počet úmrtí na komunikacích.
To, že se tu najde pár hýkalů, kteří bez rozmyšlení jako ovce kývají mě ani nepřekvapuje, krok Ťoka pak velmi.
Nesmíme dopustit, aby podobní dobytci rozhodovali o strategii směřování naší společnosti!
Než zase začneš ty arogantní rozumbrado všem nadávat do soudruhů, oveček a ***ů, tak si přečti, o čem tady diskutuješ. Těch 20 miliard není určeno na měření rychlosti. není takový problém si najít, co vše v tom projektu za 20 miliard je. Tobě ale poslední dobou arogantní pocit nadřazenosti zatemňuje mozek. Dinarovatíš.
Vím, že vám smýšlejícím "rovnoprávně" je něco podobně direktivně komunistickýho po vůli... Řidiči v ČR nepotřebují náhubek, potřebují kvalitní dopravní infrastrukturu, ne úsekový měření...
Btw, nikde jsem nepsal o 20-ti miliardách! Nauč se číst odboráři. Nemíním se s tebou bavit o třtích osobách, ale mohl by jsi si hvízdat mít alespoň část Dinarova rozhledu 😉
Btw, nikde jsem nepsal o 20-ti miliardách! Nauč se číst odboráři. Nemíním se s tebou bavit o třtích osobách, ale mohl by jsi si hvízdat mít alespoň část Dinarova rozhledu 😉
Mohl bych pak všem nadávat do soudruhů, odborářů, ***ů, ovcí, omezenců, dobytků, hýkalů,...Jako ty.
Nebyl jsi to náhodou ty, kdo tu rozvíjel teorii, jak se má podnikatel v případě úspěchu spravedlivě se všemi dělit? 😉
Ale to je okrajový, pakliže vnímáš víc potřebu investovat do kontroly než výstavby nových komunikací, kup si raději lítačku na vlak.
Ale to je okrajový, pakliže vnímáš víc potřebu investovat do kontroly než výstavby nových komunikací, kup si raději lítačku na vlak.
Co to zase meleš? Nauč se číst a chápat psaný text. Třeba tady jsem se k tématu ještě nevyjádřil. Jen zatím řeším, proč tady každý nadává na vyhozené miliardy za restrikce, když nikdo neví, co v tom projektu za 20 miliard je. Nebo ty víš kolik bude stát to měření? Znáš snad provázanost s jinými funkcemi, které nemusí být restriktivní? Těch otázek je spousta a bez podrobnějších znalostí je tvé nadávání do ***ů jen tupé plácání.
Sakra, tady se to zase hemží anarchisty...
Bratři, já bych povolil neomezenou rychlost a zrušil všechny zákony, úplně se vidím, jak v parádní úpravě ála Carmageddon trachtím svým obrovským Kenworthem D1 a dělám si cestu do Brna, všudem mrtví a já se beztrestně * (věřili byste, že slovo ř-í-t-í-m je hrubé a zakázané?) v dál... ACHHHHHH!
A-nar-chiéééé, a-nar-chiéééééé, anarchijjjjééééé!
Středověěěěěk, pravěěěěk!
Bratři, já bych povolil neomezenou rychlost a zrušil všechny zákony, úplně se vidím, jak v parádní úpravě ála Carmageddon trachtím svým obrovským Kenworthem D1 a dělám si cestu do Brna, všudem mrtví a já se beztrestně * (věřili byste, že slovo ř-í-t-í-m je hrubé a zakázané?) v dál... ACHHHHHH!
A-nar-chiéééé, a-nar-chiéééééé, anarchijjjjééééé!
Středověěěěěk, pravěěěěk!
Dost jednoduchý...uvažuj jak míní soudruh ministr vynaložit peníze na dopravní infrastrukturu
To byl taky záměr... předpokládám, že soudruh Řebíček by vynaložil státní peníze MD výrazně lépe, že? :-!
Aha, takže ty posuzuješ vládu podle ***ů z minulosti? To je mi tě líto!
8-s
Nechci mít ve vládní garnituře ***y, ať jsou menší nebo větší. Ťokovy kroky však jasný známky idiocie mají. Bez ohledu na ještě tupější předchůdce...
Švýcarsko je opravdu země plná ***ů ... 8-s 8-s :no😒br />
Rakousko omezilo kvůli ekologii rychlost na dalších dálničních tazích. Rychlost klesla ze 130 km/h na 100 km/h, případně až na 80 km/h. Na dálnicích také přibyl systém úsekového měření rychlosti. Země plná ***ů...
8-s 8-s :no:
Rakousko omezilo kvůli ekologii rychlost na dalších dálničních tazích. Rychlost klesla ze 130 km/h na 100 km/h, případně až na 80 km/h. Na dálnicích také přibyl systém úsekového měření rychlosti. Země plná ***ů...
8-s 8-s :no:
😄
Stát a tedy BIS a tedy i velký bratr teď bude schopen s použitím SW pro rozpoznávání lidských tváří vědět o každém vašem kroku i když si vypnete mobil. Jako další krok očekávám zákaz používání slunečních clon v autech, aby bylo řidiči vidět do tváře.
Politický systém, který má totální kontrolu se jmenuje jak? No přece totalita! 8-s
Politický systém, který má totální kontrolu se jmenuje jak? No přece totalita! 8-s
"právě ŘSD už v minulosti uvádělo, že nedodržování povolené osmdesátikilometrové rychlosti v místě uzavírek na D1 už stálo život několik jejích pracovníků, kteří se v místech pohybují. Použití klasických mobilních radarů v těchto místech je podle Ťoka zatím problematické, protože se nedaří pokuty za rychlou jízdu efektivně vybírat. S tím by měly takzvané kontrolní mýtné brány vybavené mimo jiné citlivými kamerami výrazně pomoci."
.... fascinujici, skvele souveti, zajimalo by mne jestli je to licence novinare anebo tohle fakt Tok rekl. Takze mame problem: ridici jezdi rychle v miste uzavirek a to tak, ze to stalo dokonce zivot nekolika pracoviniku - mobilni radary se uzit nemohou, protoze se nedari efektivne vybrat pokuty...kde se v te druhe casti vytratili ti mrtvi? >😁
.... fascinujici, skvele souveti, zajimalo by mne jestli je to licence novinare anebo tohle fakt Tok rekl. Takze mame problem: ridici jezdi rychle v miste uzavirek a to tak, ze to stalo dokonce zivot nekolika pracoviniku - mobilni radary se uzit nemohou, protoze se nedari efektivne vybrat pokuty...kde se v te druhe casti vytratili ti mrtvi? >😁
Nedá se to chápat tak, že v uzavírkách tě kvůli plynulosti provozu nemůžou stavět, ale s kvalitní fotkou z mýtné brány tě doženou?
Jasne, ze jo. Jenomze tady jde o prevenci, tady jde o to, aby dalsi mrtvi pracovnici nebyli, ne? A Tok cosi drmoli o "efektivite vybirani pokut"...., samozrejme da se vymyslet lepsi proces jenomze to by kazdy problem nesmel mit v reseni defaultne nastavenou promenou "firma Kapsch". >😁
Nejsmutnější na tomto "nápadu" je skutečnost, že nejvíc "smrťáků" je na silnicích první třídy a po realizaci tohoto "nápadu" jich bude ještě víc... ;-\
to je 25 000 000 na kilometr. Teď si představte jaky by to bylo krásný když se ty peníze, když už se musí utratit, utrati rozumně. Všude krásný značení, ploty, krásný odpocivadla, mezi pruhy desky proti oslnění, nikde žádný přetížený kamión protože se všude vazi a tak se neničí dálnice. Možná by i pak lidi jezdili pomaleji, když by řidič nebyl naštvaný ze platí jak blázen a na hnusný silnici ho ještě buzeruje policajt.😉
S fungujícím dopravním systémem souhlasím, ale problém je jinde😒br />
- v případě, že se postaví dálnice HK/Mohelnice uleví se D1 natolik, že spousta opatření by odpadla
- Ťok ví, že investicí do výstavby nových dálničních úseků státní kasa nezíská už o mnoho více peněz než doposud, proto se soustředí na opatření, která kasu budou plnit efektivněji
- bezpečnost je v tomto případě vzata jako zástupný důvod, absolutně o ni nejde. Ta by se řešila bohatší dálniční sítí, toto opatření je pouze rychlokvaškou na výběr financí
- proč se neřeší vestavěné váhy na přetížené kamiony? Proč se neřeší obchvaty? Proč se nerekonstruuje efektivně?
Ťok i celý ministerstvo je řízeno někým jiným a jen plní požadavky dobytčích výběrčích. Je to neskutečná ostuda.
- Ťok ví, že investicí do výstavby nových dálničních úseků státní kasa nezíská už o mnoho více peněz než doposud, proto se soustředí na opatření, která kasu budou plnit efektivněji
- bezpečnost je v tomto případě vzata jako zástupný důvod, absolutně o ni nejde. Ta by se řešila bohatší dálniční sítí, toto opatření je pouze rychlokvaškou na výběr financí
- proč se neřeší vestavěné váhy na přetížené kamiony? Proč se neřeší obchvaty? Proč se nerekonstruuje efektivně?
Ťok i celý ministerstvo je řízeno někým jiným a jen plní požadavky dobytčích výběrčích. Je to neskutečná ostuda.
Tak po tomhle "upřesnění" už můžu souhlasit i s tvým předešlým příspěvkem "zmetci", který mi na první přečtení přišel , no, divnej. Ale pod tohle se podepíšu :yes:
Ona je ta nervozita v Anofertu už docela citelná, výběr daní nejde dle předpokladů, důsledky budou citelnější za rok až dva, a to už se opět blížíme k volbám. Takže The Big Boss je hodně nervozní a nutí všechny tlačit na pilu. Doprava je klasický léty prověřený zdroj, na boj s pyrátem stádo stále ještě slyší, takže tenhle Ťokův krok je jen jedním z mnoha, které přijdou.
Podstatné ale je, že sušnej člověk se nemá čeho bát. 😉
Podstatné ale je, že sušnej člověk se nemá čeho bát. 😉
Tohle je zhruba stejnej systém, jako si koupit olítanou hujdu se sjetými pneumatikami a prázdnou nádrží a první krok co nový majitel udělá je, že koupí chlupatej volant a mračítka.
Peníze z fondu dopravní infrastruktury mají jít primárně na výstavbu dálnic a rekonstrukce silnic, výstavbu obchvatů. Tam se šetří lidský životy, ne tímto.
Jen pár omezenců bude troubit jak je to super... To jsou ti týpci, co se ještě ve 30-ti ptají maminky, zda-li si má vzít na ples košili nebo stačí tričko se Sandokanem, který nosí už čtvrtý den...
Peníze z fondu dopravní infrastruktury mají jít primárně na výstavbu dálnic a rekonstrukce silnic, výstavbu obchvatů. Tam se šetří lidský životy, ne tímto.
Jen pár omezenců bude troubit jak je to super... To jsou ti týpci, co se ještě ve 30-ti ptají maminky, zda-li si má vzít na ples košili nebo stačí tričko se Sandokanem, který nosí už čtvrtý den...
Co znamena "plati jak blazen"?
Jestli tim myslis placeni nasi dalnicni site, tak doporucuju si zajet na dalnici nekam na zapad od nas, treba takova Francie, nebo Italie jsou hezkym prikladem - mimo dalnici se prakticky nehnes, to je non-stop zacpa, a na dalnici zaplatis cca 10EUR za 100km, takze pokud jedes treba pres itosku nekam dolu k Brindisi, nebo na Sicilii, tak neni problem dat 70EUR tam a 70EUR cestou zpet, o cenach benzinu kolem dalnic radeji nemluvim.
A pak prijedes domu do CZ a hele - dalnice sice nic moc, ale cena cca 60EUR na vsechny useky a na cely rok. Pohoda...
Tim samozrejme neomlouvam a ani neschvaluju ten mizernej stav D1, ani to dodatecne vybirani z clanku nahore.
Jestli tim myslis placeni nasi dalnicni site, tak doporucuju si zajet na dalnici nekam na zapad od nas, treba takova Francie, nebo Italie jsou hezkym prikladem - mimo dalnici se prakticky nehnes, to je non-stop zacpa, a na dalnici zaplatis cca 10EUR za 100km, takze pokud jedes treba pres itosku nekam dolu k Brindisi, nebo na Sicilii, tak neni problem dat 70EUR tam a 70EUR cestou zpet, o cenach benzinu kolem dalnic radeji nemluvim.
A pak prijedes domu do CZ a hele - dalnice sice nic moc, ale cena cca 60EUR na vsechny useky a na cely rok. Pohoda...
Tim samozrejme neomlouvam a ani neschvaluju ten mizernej stav D1, ani to dodatecne vybirani z clanku nahore.
Naprostý souhlas. Je tolik nesrovnatelně důležitějších míst, do nichž je třeba investovat a která ohrožují naši bezpečnost, a my vyhodíme 20 miliard (!!!) za takový pochybný nesmysl? Něco takového mu přece nemůže projít. A nechápu, jak s tím vůbec někdo, kdo po českých dálnicích pravidelně jezdí, může souhlasit.. 8-s
Stejně jde jen o to, jak naplnit kasu 😄
Kdo za tím stojí je otázka, jestli to ale projde, tak se radši vracím zpět k naftové 1.6 😐
Kdo za tím stojí je otázka, jestli to ale projde, tak se radši vracím zpět k naftové 1.6 😐
Co pořád máte s tou kasou?
Pokuty jsou v Čechystánu tak směšně nízké a právo nevymahatelné, že o naplnění státní kasy penězi z přestupků (...***ů nerespektujících pravidla (zákony) demokratické společnosti) zde nemůže být řeč! :-!
Pokuty jsou v Čechystánu tak směšně nízké a právo nevymahatelné, že o naplnění státní kasy penězi z přestupků (...***ů nerespektujících pravidla (zákony) demokratické společnosti) zde nemůže být řeč! :-!
>😁
Bohužel každý občas jednou, občas, dost často porušuje zákon.
Dokonce i vy.
To že je právo nevymahatelné způsobili politici.
To že jsou pokuty směšně nízké? Nemyslím si. Pokutu provází odejmutí bodů.
Bohužel v Čr běžně funguje systém úplatků kdy je možné být zařazen na whitelist a být tak netrestán.
My zde v Česku máme korporátní olygarchii v kombinací s demokracií.
Bohužel každý občas jednou, občas, dost často porušuje zákon.
Dokonce i vy.
To že je právo nevymahatelné způsobili politici.
To že jsou pokuty směšně nízké? Nemyslím si. Pokutu provází odejmutí bodů.
Bohužel v Čr běžně funguje systém úplatků kdy je možné být zařazen na whitelist a být tak netrestán.
My zde v Česku máme korporátní olygarchii v kombinací s demokracií.
Zase business pro výherce již předem vyhraného tendru na výběr mýtného? Nebo jak tohle mám chápat? Táhne se za vaším ministerstvem docela hustý smrad... je to nechutné.
Zásadně nesouhlasím s tím, aby byly mýtné brány zneužívány k diktátu ze strany státní moci. Pokud vím, tak při výstavbě se vláda dušovala, že mýtné brány nebudou zneužívány ke sledování nekomerčních vozidel.
Místo příjemného života připravujete na člověka jednu past za druhou. Je to nechutné a neslušné.
Zásadně nesouhlasím s tím, aby byly mýtné brány zneužívány k diktátu ze strany státní moci. Pokud vím, tak při výstavbě se vláda dušovala, že mýtné brány nebudou zneužívány ke sledování nekomerčních vozidel.
Místo příjemného života připravujete na člověka jednu past za druhou. Je to nechutné a neslušné.
Jo tak sledování dodržování zákonů je zneužívání. Jak si to vůbec mohou dovolit chtít po občanech státu, aby dodržovali zákony! Skandální.
Když zákon občané všeobecně nedodržují, tak to v podstatě znamená, že zákon je špatný a je ho potřeba změnit tak, aby byl v souladu s většinovým myšlením a logikou.
Soudci Nejvyššího správního soudu v rozsudku č.j. 5 As 104/2008 - 45 to rozhodli jinak.
Koho např. ohrožuji když pojedu 110km/h tacho na prázdné rovné silnici uprostřed polí?
Když nedám na prázdném kruháči blinkr?
Koho např. ohrožuji když pojedu 110km/h tacho na prázdné rovné silnici uprostřed polí?
Když nedám na prázdném kruháči blinkr?
Pokládá si tady vůbec někdo otázku, co dává někomu právo stanovit si dle své libovůle nějaký limit a ten všem vnutit? Zákon má přece odrážet pravidla vnímaná většinou společnosti jako přirozená...A ne něco nastavit a pak všem vnucovat, že tak je to dobře a kastovat...
Proč je to nastaveno na 130, když většina lidí jezdí rychleji? Proč osobní auto může jet jen o 30 km/h rychleji, než 40ti tunový náklaďák?
Proč má někdo pocit, že když jede státem nastavenou rychlostí, tak je nejlepší řidič na silnicích a ostatní jsou hovada? Proč v německu nejsou všichni dávno mrtví? Proč na ostrově Man neumírají i mimo dálnice?
Proč před padesáti lety byly stejné rychlostní limity, když technika se nedá srovnávat?
Proč passaty neměří dodržování bezpečné vzdálenosti? Soustředění se na řízení? namátkově technický stav aut?
Každý chce mít ten svět hezoučkej a jednoduchej a rychlost je vyjádřitelná, změřitelná a hmatatelná. Lepší ohrádku pro ovečky, aby pohledal a ještě dá těm mravokárným pseudoovečkám morální právo šikanovat ostatní. A tohle se pak odráží ve všech sférách a společnost jde do kopru.
Proč je to nastaveno na 130, když většina lidí jezdí rychleji? Proč osobní auto může jet jen o 30 km/h rychleji, než 40ti tunový náklaďák?
Proč má někdo pocit, že když jede státem nastavenou rychlostí, tak je nejlepší řidič na silnicích a ostatní jsou hovada? Proč v německu nejsou všichni dávno mrtví? Proč na ostrově Man neumírají i mimo dálnice?
Proč před padesáti lety byly stejné rychlostní limity, když technika se nedá srovnávat?
Proč passaty neměří dodržování bezpečné vzdálenosti? Soustředění se na řízení? namátkově technický stav aut?
Každý chce mít ten svět hezoučkej a jednoduchej a rychlost je vyjádřitelná, změřitelná a hmatatelná. Lepší ohrádku pro ovečky, aby pohledal a ještě dá těm mravokárným pseudoovečkám morální právo šikanovat ostatní. A tohle se pak odráží ve všech sférách a společnost jde do kopru.
Rychlost na dálnici je stanovena rozumně. Reflektuje stav vozového parku, řidičů,cest.
Pokud někteří řidiči jezdí 100kmh, pak 150kmh není dvakrát bezpečná, rozdíl rychlostí bude dost velký. Tentýž důvod, proč osobák jen o 30km rychleji, než kamion- rozdíl rychlostí.
Pokud někteří řidiči jezdí 100kmh, pak 150kmh není dvakrát bezpečná, rozdíl rychlostí bude dost velký. Tentýž důvod, proč osobák jen o 30km rychleji, než kamion- rozdíl rychlostí.
Bohužel, to že je to takhle nastaveno si myslíš, respektive někdo to asi i tvrdí. Protože Tobě to přijde rozumné, tak s tím souhlasíš.
Já se ptám, jak došli závěru, že to bude zrovna 130.
Já se ptám, jak došli závěru, že to bude zrovna 130.
Jak došli k závěru, že to bude zrovna 130?
a) řekli si, že máme lepší auta, tak můžou dřívějších 120kmh o něco zvednout
b)podívali se do okolních zemí
c)někdy někdo to dozajista počítal
nebo
d) podobně jako došli k hranici dospělosti 18let.
Ty by sis představoval maximálku kolik? 150? A jak bys k tomu číslu došel?
Určitě daleko objektivněji, než dopravní odborníci.
Nijak nevylučuji debatu o zvýšení maximálky (a ona pravidelně probíhá), ale to cos napsal, jsou kraviny.
a) řekli si, že máme lepší auta, tak můžou dřívějších 120kmh o něco zvednout
b)podívali se do okolních zemí
c)někdy někdo to dozajista počítal
nebo
d) podobně jako došli k hranici dospělosti 18let.
Ty by sis představoval maximálku kolik? 150? A jak bys k tomu číslu došel?
Určitě daleko objektivněji, než dopravní odborníci.
Nijak nevylučuji debatu o zvýšení maximálky (a ona pravidelně probíhá), ale to cos napsal, jsou kraviny.
Zaprvé tady pořád jenom píšeš, jak si ty myslíš, že to někdo nastavil, protože důvěřuješ tomu, že je to nastaveno rozumně. Nebo jsi to někde zjistil a můžeme to brát jako oficiální vstup?
Každopádně jak jsem psal níže v diskusi s Aoyagi Aichou, stejně to nakonec dopadne tak, že si plénum z nějakého důvodu řekne "Ok, 160 je cajk", ale jeden člověk pak řekne "A není".
A Já rozhodně nechci žádnou maximálku stanovovat..z vlastní zkušenosti můžu říct, že když je třeba D11 prázdná, dá se po ní jet velmi velmi rychle. Když je plná, je i 130 velice hodně. Někdy to jde rychleji, někdy pomaleji. Plošná represe nedává smysl, protože nereflektuje ani to, že podmínky jsou skvělé a dá se jet rychle, ani to, že podmínky jsou mizerné a i 80 je na hranici rizika. Jako takto tupý nástroj je to pouze předmětem šikany.
Každopádně jak jsem psal níže v diskusi s Aoyagi Aichou, stejně to nakonec dopadne tak, že si plénum z nějakého důvodu řekne "Ok, 160 je cajk", ale jeden člověk pak řekne "A není".
A Já rozhodně nechci žádnou maximálku stanovovat..z vlastní zkušenosti můžu říct, že když je třeba D11 prázdná, dá se po ní jet velmi velmi rychle. Když je plná, je i 130 velice hodně. Někdy to jde rychleji, někdy pomaleji. Plošná represe nedává smysl, protože nereflektuje ani to, že podmínky jsou skvělé a dá se jet rychle, ani to, že podmínky jsou mizerné a i 80 je na hranici rizika. Jako takto tupý nástroj je to pouze předmětem šikany.
Ad druhý odstavec- pořád dokola to samý- jak bys to udělal? Dálkově ovládaný digitální značky, který podle aktuální situace povolí různé rychlosti? Nemám žádný důkaz, podle čeho vymysleli 130. Myslím, že jen podle zkušenosti, protože se do toho musí vejít všichni a všechno, je to kompromis. Musí se tam vejít Audi A8 i trabant a Favorit, musí se tam vejít čtyřicetiletý řidič ve výborné kondici se spoustou zkušeností, stejně jako děda nebo mladík s mokrým řidičákem. Musí se tam vejít za deště guma s minimálním zákonným vzorkem.
A musí se tam vejít zejména reakční doba běžnýho řidiče. A za tu reakční dobu ujedeš jinou vzdálenost v rychlosti 130, a jinou ve 160.
Já se nehádám, že zvýšením rychlosti na 140 přibudou stovky mrtvých, a nebojuji za 130. Ale věřím, že to není čistě jen politické rozhodnutí, že o tom přemýšlí někdo komplexně a že zkrátka nejde vyhovět všem. Je to kompromis
A musí se tam vejít zejména reakční doba běžnýho řidiče. A za tu reakční dobu ujedeš jinou vzdálenost v rychlosti 130, a jinou ve 160.
Já se nehádám, že zvýšením rychlosti na 140 přibudou stovky mrtvých, a nebojuji za 130. Ale věřím, že to není čistě jen politické rozhodnutí, že o tom přemýšlí někdo komplexně a že zkrátka nejde vyhovět všem. Je to kompromis
Tak na to doporucujem pohlad do minulosti, aky bol vozovy park, vyucba v autoskolach...v casoch, ked sa uzakonovalo zvysenie MPR zo 110 na 130... 😉
Plus, pohlad na realny stav vozoveho parku, ktory sa bezne pohybuje po cestach dnes. ( nie tie veterany, ktore stale figuruju v statistikach ako prihlasene a s platnou STK, ale to, co na cestach casto jazdi. A okrem toho - veterany jazdili aj predtym, a pre niektore z nich ani tych 110 uz nebolo "bohvieco"... 😉 )
Plus, pohlad na realny stav vozoveho parku, ktory sa bezne pohybuje po cestach dnes. ( nie tie veterany, ktore stale figuruju v statistikach ako prihlasene a s platnou STK, ale to, co na cestach casto jazdi. A okrem toho - veterany jazdili aj predtym, a pre niektore z nich ani tych 110 uz nebolo "bohvieco"... 😉 )
Ano, a v té minulosti byly prázdné dálnice. I dnes jezdí dost starých aut, Š120 je vzácnost, ale felda a favorit ne.
ved v poriadku, a deje sa nieco ? Tak to Facko by islo max. 130-140 podla stavu motora >😒] Felda by sa mohla dostat aj na tych 150-160. Keby aj just jazdili len 120, nic sa nedeje - ich soferi by vedeli, ze podla zakona je realny predpoklad ze musia ratat aj s rychlejsimi ucastnikmi na dialnici, tak by si len svoj objehaci manever proti nejakemu kamionu museli lepsie naplanovat a lepsie sledovat spätne zrkadla - nic viac, nic menej... 😉
Felda ve 160 mi nepřijde moc bezpečná- a právě v tom vidím problém. Ale možná se s feldou pletu.
Ale taky nikdo netvrdí, že by někdo s Felicií těch 160 musel jezdit. Teď taky 130 km/h pro třeba Š120 je asi podobně bezpečné, jako se Superbem 220 km/h. Za jakýchkoliv podmínek a při jakkoliv vysoké povolené rychlosti musíš především přizpůsobit rychlost podmínkám na silnici a stavu provozu, to je na prvním místě. Platí to i při současných max 130, stejně tak by to platilo i při 160. Já bych byl pro 60 v obci (v noci 70), mimo obec 110 a na dálnici neomezené. Stejně by to víceméně odpovídalo reálnému stavu provozu. Kdo si myslí, že je potřeba neustále něco víc a víc omezovat, je omezenej sám, průzkumy a realita provozu ukazuje opak.
Karleeee...trosku / dost si to zjednodusil : "...Reflektuje stav vozového parku, řidičů,cest..."
To mate fakt o tolko horsich vodicov ako nemci ? a o tolko horsie auta ako ti nemci ? To snad nieeee... ;-\ Aj ty to vies, aj vsetci to vedia. Len je proste jednoduchsie sa na nieco takto jednoducho vyhovorit, ako urobit nieco preto, nech sa tie limity nastavia trochu normalnejsie a viac reflektujuc aktulanu situaciu... 😉
Po precitani si clanku o vasich autoskolach, po skusenostiach s vasim priemernym vozovym parkom ( a teda tym, co stretavam na vasich cestach ), a po skusenostiach s vasimi vodicmi mi absolutne neprijde mierne ( 150-160 km/h ) navysenie rychlosti ako nieco, co by malo sposobit na vasich cestach viac problemov. Sam som toho nazoru, ze prevazna vacsina soferov by sa ukludnila - hlavne ten psychicky blok - idem 150/160 a je to NORMALNE - by mal pozitivny efekt na plynulost a bezpecnost premavky na vasich dialniciach.
Keby este aj autoskoly trochu zapracovali na vychove a jazdeckej priprave vasich novych soferov, vsetko by uz bolo absolutne v poradecku. 😄
rozhodne totiz nieje problem o cosi vacsia rozdielova rychlost uz teraz pre normalneho sofera. Tak ale ked treba, nech sa to este trochu potrenuje, noooo... :-!
Zaujimalo by ma, kolko hodin v ramci autoskoly stravi kadet v Nemecku na Autobahne... 😉
To mate fakt o tolko horsich vodicov ako nemci ? a o tolko horsie auta ako ti nemci ? To snad nieeee... ;-\ Aj ty to vies, aj vsetci to vedia. Len je proste jednoduchsie sa na nieco takto jednoducho vyhovorit, ako urobit nieco preto, nech sa tie limity nastavia trochu normalnejsie a viac reflektujuc aktulanu situaciu... 😉
Po precitani si clanku o vasich autoskolach, po skusenostiach s vasim priemernym vozovym parkom ( a teda tym, co stretavam na vasich cestach ), a po skusenostiach s vasimi vodicmi mi absolutne neprijde mierne ( 150-160 km/h ) navysenie rychlosti ako nieco, co by malo sposobit na vasich cestach viac problemov. Sam som toho nazoru, ze prevazna vacsina soferov by sa ukludnila - hlavne ten psychicky blok - idem 150/160 a je to NORMALNE - by mal pozitivny efekt na plynulost a bezpecnost premavky na vasich dialniciach.
Keby este aj autoskoly trochu zapracovali na vychove a jazdeckej priprave vasich novych soferov, vsetko by uz bolo absolutne v poradecku. 😄
rozhodne totiz nieje problem o cosi vacsia rozdielova rychlost uz teraz pre normalneho sofera. Tak ale ked treba, nech sa to este trochu potrenuje, noooo... :-!
Zaujimalo by ma, kolko hodin v ramci autoskoly stravi kadet v Nemecku na Autobahne... 😉
Opravdu ti přijde, že limit odráží stav vozového parku? Kdy se naposledy změnil? Naprosto souhlasím s tím, že relativní rychlost je ta nebezpečná, situace na silnicích však není stálá. A ze zákona mám povinnost se přizpůsobit. Tak proč fixní limit? Který nezohledňuje vůbec nic.
A jak by sis to představoval, když ne fixní limit? Viděl jsem někde na severu v obci značku povolující 70kmh po- nevím už- 23té hodině. Tohle si dovedu představit i na dálnici. A co dál? Může stejnou rychlostí stejně bezpečně jezdit každý auto?
Osobně na limity nevěřím. Dokud je na mně, abych situaci odhadl a přizpůsobil se (s čímž souhlasím), tak bych preferoval, aby mi od stolu nekecali do řízení. Když řidičům svěří celkem kritické přizpůsobování se špatným podmínkám, proč jim nedat volnost i v těch lepších? Samozřejmě si uvědomuji problémy s tím spojené, ale základní myšlenka stojí. Na jižní spojce bývalo v noci 110 (nebo 100, už si nejsem jistý) místo 80 přes den, jestli si dobře ze studijních let pamatuji (nevím, jak je to teď). Ano, i to je cesta, nastavit limity tak, aby lépe reflektovaly skutečnost. Člověku pak budou méně vadit a nebudou mu připadat tak zbytečné a hloupé, což lidi moc nemotivuje k jejich dodržování.
Jestli si dobře pamatuji, v UK zavedli rychlostní limit na dálnicích, protože byla určitá skupina lidí pobouřená, že si někteří dovolí jezdit po dálnici rychle (mluvilo se vysloveně o závodění). Ne, protože by lidé umírali. Kdyby takoví lidé pokaždé dosáhli svého, tak nemohu nic dělat. Nemohl bych létat, jezdit na kole v lese, plavat v jezeře atd. Vždy se najde někdo, kdo o to nemá zájem, ale rád by to ostatním zakázal. Někdo by mohl mluvit o závisti, ale na vlastní uši a oči jsme se přesvědčil, že někdy lidé prostě nechápou, jak by to někoho mohlo bavit, když je to nezajímá, a nevidí důvod, proč by měl mít možnost to provozovat. Čuměl jsem jako puk. A ve východní části Evropy to nebylo. Trochu odbočka, ale co.
Jestli si dobře pamatuji, v UK zavedli rychlostní limit na dálnicích, protože byla určitá skupina lidí pobouřená, že si někteří dovolí jezdit po dálnici rychle (mluvilo se vysloveně o závodění). Ne, protože by lidé umírali. Kdyby takoví lidé pokaždé dosáhli svého, tak nemohu nic dělat. Nemohl bych létat, jezdit na kole v lese, plavat v jezeře atd. Vždy se najde někdo, kdo o to nemá zájem, ale rád by to ostatním zakázal. Někdo by mohl mluvit o závisti, ale na vlastní uši a oči jsme se přesvědčil, že někdy lidé prostě nechápou, jak by to někoho mohlo bavit, když je to nezajímá, a nevidí důvod, proč by měl mít možnost to provozovat. Čuměl jsem jako puk. A ve východní části Evropy to nebylo. Trochu odbočka, ale co.
Hmm, bez limitu jako v Německu - dovedl bych si to představit s mírně rozumnějšími řidiči než čechy (zlepšuje se to), a s třemi pruhy dálnice. A potom k tomu- způsobíš nehodu ve vysoké rychlosti- daleko horší postih, než běžně. Podobně, jako rakouská tolerance k alkoholu za volantem- jeď, ale nedej bože, abys něco zavinil.
Na našich dálnicích si těžko představuji jeden pruh jedoucí stovkou, a druhý míjející ho další stovkou.
Ale chápu, že s plně uvědomělými řidiči by to bez limitu šlo. Možná by se jezdilo stejně rychle, jako teď.
Na našich dálnicích si těžko představuji jeden pruh jedoucí stovkou, a druhý míjející ho další stovkou.
Ale chápu, že s plně uvědomělými řidiči by to bez limitu šlo. Možná by se jezdilo stejně rychle, jako teď.
Ano, s tím principem souhlasím. Chceš jet rychleji, než je doporučená rychlost, fajn. Ale běda, jak to nezvládneš.
V tomhle směru si myslím, že je potřeba lidi tak trochu hodit do vody. Tím, že lidi chráníš, se ničemu novému nenaučí (nebo se budou učit jen pomalu). To samé platí u dětí. Učíme se zkušenostmi. Když chceš zajistit bezpečí, tak jim dáš bezpečný prostor, kde je můžou získat. Ne že to zakážeš a budou to dělat za tvými zády. A jak se říká, zakázané ovoce chutná nejlépe.
Myslím si, že by nárůst rychlosti nebyl nějak dramatický, až by opadlo to prvotní nadšení, kdy by si to kde kdo chtěl zkusit. Stav silnice se nezmění a není to zrovna ekonomické.
V tomhle směru si myslím, že je potřeba lidi tak trochu hodit do vody. Tím, že lidi chráníš, se ničemu novému nenaučí (nebo se budou učit jen pomalu). To samé platí u dětí. Učíme se zkušenostmi. Když chceš zajistit bezpečí, tak jim dáš bezpečný prostor, kde je můžou získat. Ne že to zakážeš a budou to dělat za tvými zády. A jak se říká, zakázané ovoce chutná nejlépe.
Myslím si, že by nárůst rychlosti nebyl nějak dramatický, až by opadlo to prvotní nadšení, kdy by si to kde kdo chtěl zkusit. Stav silnice se nezmění a není to zrovna ekonomické.
Jenže když se projedeš po tom Německu, tak uvidíš, že ta neomezená rychlost platí právě často na těch usecích silnic, kde jsou pouze dva pruhy a paradoxně v místech, kde je víc pruhů, je povolená třeba jen 120. Je to místy trochu nelogické, ale je to tak a funguje to. Nebojím se vyšších rychlostních rozdílů mezi auty na dálnici, chce to jen víc koukat do zrcátek, což je vůbec jedno ze základních pravidel za volantem. A kdo si na vyšší rychlost netroufá, nucen není. Na úzké klikaté okresce mezi lesy, kde je formálně max 90kmh, taky přece pojedeš míň. A proč? Protože přizpůsobíš rychlost stavu silnic a okolí. A stejně je to i kdykoliv a kdekoliv jinde a za jakéhokoliv stanoveného limitu.
"Pokládá si tady vůbec někdo otázku, co dává někomu právo stanovit si dle své libovůle nějaký limit a ten všem vnutit?"
Ne, většina lidí ví, že vláda má vládní mandát. Překvapivé, že?
Ne, většina lidí ví, že vláda má vládní mandát. Překvapivé, že?
Zaprvé vláda to nestanovuje. Zadruhé: takže když nám vláda nastaví povinně jezdit minimálně 200, tak s tím budeš taky OK?
Zákon může iniciovat kdokoliv ze státní moci. Vláda, parlament, senát, sněmovna, prezident, to za prvé.
A za druhé, nejsme v kašpárkově, takže máme jen minimum nesmyslných/nelogických zákonů. Že v tom někteří logiku nevidí je jejich problém.
A ano, byl bych s tím OK, kdyby ty silnice jízdu 200 umožňovaly. Aspoň by prořídl provoz, než by se rozhodli to vrátit zpátky na 70 nebo kolik to je dnes.
A za druhé, nejsme v kašpárkově, takže máme jen minimum nesmyslných/nelogických zákonů. Že v tom někteří logiku nevidí je jejich problém.
A ano, byl bych s tím OK, kdyby ty silnice jízdu 200 umožňovaly. Aspoň by prořídl provoz, než by se rozhodli to vrátit zpátky na 70 nebo kolik to je dnes.
Byla by krása, kdyby to tak bylo..ale vždyť se podívej na tu kauzu teď: Sněmovna řekla "Zvyšme na 160 (místy)". Ale Ťok řekl: "Ne".
Tak mi řekni, jak se ten limit určuje?
Tak mi řekni, jak se ten limit určuje?
Očividně tak, že někdo navrhne zákon, a pak se všichni dohodnou. Nebo ne.
Což ale jak vidno nefunguje.
Takže znova. Proč jsme tady všichni šikanováni rozhodnutím jednoho mamlase, kterej je ve funkci pár měsíců, a proč třeba ty osobně máš pocit, že zrovna jeho rozhodnutí stojí za celoplošnou represi?
Takže znova. Proč jsme tady všichni šikanováni rozhodnutím jednoho mamlase, kterej je ve funkci pár měsíců, a proč třeba ty osobně máš pocit, že zrovna jeho rozhodnutí stojí za celoplošnou represi?
Protože mám mozek a nemyslím jen na sebe.
Takže opomineme to, že limit je nastaven v lepším případě na základě toho, že banda lidí ještě v pondělí říká"rychlost zabíjí" a ve středu řeknou.."hmm, ne 160 je OK". I to, že pak si to stejně někdo nastaví podle toho, že už se asi dávno s někým dohodnul na 20 mld zakázce.
Necháme to pouze v rovině: Někdo to tak nastavil, tak to pojďme dodržovat, ať se tu všichni nepozabíjíme. To je myšleno tím "Mám mozek a nemyslím jen na sebe"?
Necháme to pouze v rovině: Někdo to tak nastavil, tak to pojďme dodržovat, ať se tu všichni nepozabíjíme. To je myšleno tím "Mám mozek a nemyslím jen na sebe"?
Ano, rozhodně lepší, když se zvolená banda lidí takhle dohaduje, než když přijde nějaký jeden Franta a řekne "zrušme zákony".
S tím souhlasím.
Ale zpátky k té mé úvodní otázce: Proč to nemůže být stanoveno rozumně, zdůvodněno a proč se nezaměřit i na ty skutečně nebezpečné jevy, jako auta nalepená dva metry za kamionem, byť v nižší, než povolené rychlosti?
Ale zpátky k té mé úvodní otázce: Proč to nemůže být stanoveno rozumně, zdůvodněno a proč se nezaměřit i na ty skutečně nebezpečné jevy, jako auta nalepená dva metry za kamionem, byť v nižší, než povolené rychlosti?
Rozumně to zdůvodnit moc nejde vzhledem k tomu, že i těch 130 je rychlost nad "rozumnou" rychlostí. To by si takhle mohl stěžovat někdo do nekonečna. "Ale moje auto může bezpečně jezdit 350, tak proč je maximální rychlost 200?"...
Co se týká ostatního prasení na silnici (lepení, neblikání, atd.) tak tak nějak doufám, že se tím ten úžasný "akční plán" bude zabývat také. Snad se ministerstvo uráčí a sdělí nám za co přesně to hodlá těch 20 miliard utratit.
Co se týká ostatního prasení na silnici (lepení, neblikání, atd.) tak tak nějak doufám, že se tím ten úžasný "akční plán" bude zabývat také. Snad se ministerstvo uráčí a sdělí nám za co přesně to hodlá těch 20 miliard utratit.
Přesně tak, a proto, jak jsem napsal i výše😒br />
Osobně nechci žádnou maximálku stanovovat...o to vůbec nejde...z vlastní zkušenosti můžu říct, že když je třeba D11 prázdná, dá se po ní jet velmi velmi rychle. Když je plná, je i 130 velice hodně. Někdy to jde rychleji, někdy pomaleji.
Plošná represe nedává smysl, protože nereflektuje ani to, že podmínky jsou skvělé a dá se jet rychle, ani to, že podmínky jsou mizerné a i 80 je na hranici rizika, ale systém nastavený na 130 to jakoby "posvětí". Jako takto tupý nástroj je to pouze předmětem šikany a matení populace domněnkou, že když jedu tolik, kolik je povoleno, nemůže se nic stát.
Plošná represe nedává smysl, protože nereflektuje ani to, že podmínky jsou skvělé a dá se jet rychle, ani to, že podmínky jsou mizerné a i 80 je na hranici rizika, ale systém nastavený na 130 to jakoby "posvětí". Jako takto tupý nástroj je to pouze předmětem šikany a matení populace domněnkou, že když jedu tolik, kolik je povoleno, nemůže se nic stát.
Tohle by pokryl uvědomělý policista, který má pravomoc posoudit aktuální situaci a nechat tě být v noci na prázdné dálnici ve 180, nebo pokutovat ve vánici za 120. Ale to je ideál, naprosto nereálný.
Proč? Protože je to takto jednodušší. Nic víc v tom nehledej... A samosebou se to líp rozmazává v bulvárních mediích.
Kolik nehod, zranění a úmrtí může mít na svědomí trasa HK-Olomouc vedená dvěma pruhy? Kolik by jich bylo po výstavbě dálničního spojení?
Na to pogové, rohypnolové a jim podobní nemyslí... tady se láme chleba.
Kolik nehod, zranění a úmrtí může mít na svědomí trasa HK-Olomouc vedená dvěma pruhy? Kolik by jich bylo po výstavbě dálničního spojení?
Na to pogové, rohypnolové a jim podobní nemyslí... tady se láme chleba.
Ještě že tě tady máme. Ty myslíš na všechno a vše nám pěkně vysvětlíš. Hned máme větší rozhled.
Ty toho moc nenajezdíš podle všeho. Dokážeš alespoň rozlišit silnici dálničního typu od běžných dvouproudých? Dokážeš sám usoudit pozitiva a negativa? Vnímáš rozdíl v bezpečnosti?
a kedy ma jazdit ? Cez den v robote na salone, zvysok dna tu... >😒]
Vem si, že by někdo v SK vzal skoro miliardu EUR a místo dostavby tahu Žilina-Košice nakoupil elektronický udělátka na stávající dálnice.
starý môj >😁 to by dopadlo podobnym prevratom ako majdan v Kyjeve !!! >😒]
Kladeš otázku, proč má ministerstvo dopravy utrácet tak obrovskou sumu za projekt výběru daní, když za tímto účelem jsou tu už dvě jiná ministerstva (daně - finance, pokuty - vnitro) se spoustou už existujících nástrojů výběru, místo toho, aby investovalo do projektů zaměřených na to, co je primárně, z hlediska investic, jeho účelem, tedy rozvoj dopravní infrastruktury.
Tvá otázka je logická, nelogické a hloupé jsou reakce, které tě za takto položenou otázku, resp. nelibost nad takovým počínáním ministerstva dopravy okamžitě pasují na člověka, který chce žít mimo zákon a vraždit na dálnicích nevinné rohypnoly. Je to čirá tupost oslíků, kteří zírajíc lačně na Babišovu mrkvičku třepotající se před jejich čumáčky slepě běží do propasti pár metrů před nimi.
Tvá otázka je logická, nelogické a hloupé jsou reakce, které tě za takto položenou otázku, resp. nelibost nad takovým počínáním ministerstva dopravy okamžitě pasují na člověka, který chce žít mimo zákon a vraždit na dálnicích nevinné rohypnoly. Je to čirá tupost oslíků, kteří zírajíc lačně na Babišovu mrkvičku třepotající se před jejich čumáčky slepě běží do propasti pár metrů před nimi.
Je to marný...nakonec si zřejmě zasloužíme opravdu všichni náhubek. neschopnost vnímat věci v širším spektru je ubíjející. Nejde přece o rychlost, jde o částku a směr, kam bude investována.
Lidé schvalující podobný jednání jsou vrahy. Bez pardonu.
Lidé schvalující podobný jednání jsou vrahy. Bez pardonu.
Pokládá si tady vůbec někdo otázku, co dává někomu právo stanovit...?
Víš co dává právo stanovit? Úplně neslýchaně to jsou svobodné, rovné, přímé, demokratické volby.
Úplně nečekaně to je obsaženo v listině základních lidských práv a svobod.
Hrůza, co? >😒] >😒] >😒]
Víš co dává právo stanovit? Úplně neslýchaně to jsou svobodné, rovné, přímé, demokratické volby.
Úplně nečekaně to je obsaženo v listině základních lidských práv a svobod.
Hrůza, co? >😒] >😒] >😒]
Volby? Jaké volby? Myslíš tu komedii jednou za 4 roky?
Kdy nám politici navěší bulíky na nos a řeknou co vše zařídí, zruší, opraví a připraví?
A pak když jim člověk uvěří tak se na něj vyprdnou a udělají si to jak chtějí a není je možné odvolat?
Myslíš ty ovlivněné (nechci napsat zmanipulované) volby? Kdy je dopředu přibližně rozhodnuto kdo má zvítězit?
Fakt demokratická volba. >😁 >😁 >😁
Kdy nám politici navěší bulíky na nos a řeknou co vše zařídí, zruší, opraví a připraví?
A pak když jim člověk uvěří tak se na něj vyprdnou a udělají si to jak chtějí a není je možné odvolat?
Myslíš ty ovlivněné (nechci napsat zmanipulované) volby? Kdy je dopředu přibližně rozhodnuto kdo má zvítězit?
Fakt demokratická volba. >😁 >😁 >😁
... aneb kdo není shcopen respektovat pravidla, tak chytá amok zlosti, že mu nebude umožněno jeho výsostné beztrestné porušování pravidel.
Ještě nikdo neví, kolik systém bude stát, ale už se ví, že jde jen o rozkrádání a neúčelné vyhazování peněz...
Ještě nikdo neví, jak konkrétně bude systém nastaven, ale už teď je jasné, že jde o omezování svobody....
Jistě, jde o omezení svobody porušovat pravidla. Jde o omezení jedinců, kteří nepochopili, co je významem slova maximální. Jde o omezení českého jájínka, který všude byl, všechno zná a všechno ví nejlíp a zlovolný stát náhle připravuje nástroj pomsty na všechny poctivé řidiče nedodržující pravidla...
A tak zloději křičí chyťte zloděje...
My co se snažíme pohybovat v mezích zákona jsme v klidu. My, co se dokážeme poučit z vyspělých evropských zemí jsme v klidu. Všude je trend snižování maximální povolené rychlosti a proměnného značení s regulací dle provozu a podmínek. Moderní systémy řízení a sledování dopravy jsou jasným trendem vyspělých zemí.
My, co tohle chápeme, jsme v klidu :-! :-!
Ještě nikdo neví, kolik systém bude stát, ale už se ví, že jde jen o rozkrádání a neúčelné vyhazování peněz...
Ještě nikdo neví, jak konkrétně bude systém nastaven, ale už teď je jasné, že jde o omezování svobody....
Jistě, jde o omezení svobody porušovat pravidla. Jde o omezení jedinců, kteří nepochopili, co je významem slova maximální. Jde o omezení českého jájínka, který všude byl, všechno zná a všechno ví nejlíp a zlovolný stát náhle připravuje nástroj pomsty na všechny poctivé řidiče nedodržující pravidla...
A tak zloději křičí chyťte zloděje...
My co se snažíme pohybovat v mezích zákona jsme v klidu. My, co se dokážeme poučit z vyspělých evropských zemí jsme v klidu. Všude je trend snižování maximální povolené rychlosti a proměnného značení s regulací dle provozu a podmínek. Moderní systémy řízení a sledování dopravy jsou jasným trendem vyspělých zemí.
My, co tohle chápeme, jsme v klidu :-! :-!
...zabučala ovca, keď ju pastier ( ten váš slávny minister ) poslal na pašu >😁
Samozrejme ze pastier postavil brany s kamerami, aby mu tie ovce nebehali rychlejsie ako treba, a beda tej ovci, ktora sa niecim previni !!!! Hned sup pod noznice ! - ostrihat, podojit, dat menej zrat a obmedzit vybeh !!!! >😁 >😁 >😁 >😁
OK, tebe teda prajem stastny zivot v tvojom kosiari s tvojim pastierom >😁 :yes😒br />
A vy ostatni, hadam si tam nabuduce zvolite nejaku lepsiu bandu >😒]
Samozrejme ze pastier postavil brany s kamerami, aby mu tie ovce nebehali rychlejsie ako treba, a beda tej ovci, ktora sa niecim previni !!!! Hned sup pod noznice ! - ostrihat, podojit, dat menej zrat a obmedzit vybeh !!!! >😁 >😁 >😁 >😁
OK, tebe teda prajem stastny zivot v tvojom kosiari s tvojim pastierom >😁 :yes😒br />
A vy ostatni, hadam si tam nabuduce zvolite nejaku lepsiu bandu >😒]
Ano, ty jsi přesně ten zloděj, o kterém jsem psal. Ten, kdo se snaží pohybovat v mezích zákona, je podle něj pouhá ovce k porážce...
Ale vzhledem k tvému intelektu mám pochopení a dám ti radu - vygoogli si význam slova "maximální", pak slova "povolená", a v tvém případě raději i slova "rychlost". Není to sice zárukou, že pochopíš význam těch tří slov dohromady, ale bude to dobrý základ >😒] >😒] :-!
Ale vzhledem k tvému intelektu mám pochopení a dám ti radu - vygoogli si význam slova "maximální", pak slova "povolená", a v tvém případě raději i slova "rychlost". Není to sice zárukou, že pochopíš význam těch tří slov dohromady, ale bude to dobrý základ >😒] >😒] :-!
jasne pan lietadlo >😁
a nieco pre mierne pokrocilych tam nemas ? 😲
EDIT😒br /> PS: S tymi zlodejmi a podobne trosku opatrnejsie...taka prostorekost nieje vzdy prospesna... :-!
a nieco pre mierne pokrocilych tam nemas ? 😲
EDIT😒br /> PS: S tymi zlodejmi a podobne trosku opatrnejsie...taka prostorekost nieje vzdy prospesna... :-!
vůbec tam nešlo o zloděje ve smyslu zlodějiny, ale o pouhý příměr.
Rohypnole. Já křičím a hodně. Nelíbí se mi omezování svobod. Protože to končí totalitou. A tu jsme tu již měli., Proč se tedy nepoučit???
Nejde tu o pitomou maximálku na dálnici. Nejde tu o parkování v modrých zónách. Tady jde o budoucnost našich dětí. Politici si z nás dělaj legraci - slušně řečeno. A nikomu z obyvatel to ale nedochází.
Křičím, ale zákony dodržuju.
Pokutu jsem v životě nedostal a to mám najeto cca 300 000km. Na dálnici jezdím většinou kolem 110-120km/h tacho. Občas 130km/h tacho a vyjimečně, když se na mě tlačí audinka s politikem, tak zrychlím na max 160km/h tacho abych ji udělal místo a mohla mě předjet.
Nejde tu o pitomou maximálku na dálnici. Nejde tu o parkování v modrých zónách. Tady jde o budoucnost našich dětí. Politici si z nás dělaj legraci - slušně řečeno. A nikomu z obyvatel to ale nedochází.
Křičím, ale zákony dodržuju.
Pokutu jsem v životě nedostal a to mám najeto cca 300 000km. Na dálnici jezdím většinou kolem 110-120km/h tacho. Občas 130km/h tacho a vyjimečně, když se na mě tlačí audinka s politikem, tak zrychlím na max 160km/h tacho abych ji udělal místo a mohla mě předjet.
Ano, doteď jsme mohli svobodně porušovat maximální povolenou rychlost. Úsekové měření tohle zatrhne. Tomu ty říkáš omezování svobod??
Když někde umístí stacionární radar, tak to taky považuješ za omezení svobody?
Jasně, ono vlastně celý zákon o provozu na pozemních komunikacích je jedno velké omezení svobody, prootže si nemůžu jet jak se mi zachce >😒] 8-s 8-s
Když někde umístí stacionární radar, tak to taky považuješ za omezení svobody?
Jasně, ono vlastně celý zákon o provozu na pozemních komunikacích je jedno velké omezení svobody, prootže si nemůžu jet jak se mi zachce >😒] 8-s 8-s
"Ano, doteď jsme mohli svobodně porušovat maximální povolenou rychlost. Úsekové měření tohle zatrhne. Tomu ty říkáš omezování svobod??"
Omezení svobody je to že tě bude kamera ukládat někam do systému. Čas, majitele auta a tvůj obličej, kde jsi najel na dálnici a kde sjel.
"Když někde umístí stacionární radar, tak to taky považuješ za omezení svobody?"
Stacionarni radar vyfotí jen v případě porušení rychlosti. Měřící brána úsekového měření fotí všechny a vždy. Trochu rozdíl, nemyslíš?
"Jasně, ono vlastně celý zákon o provozu na pozemních komunikacích je jedno velké omezení svobody, prootže si nemůžu jet jak se mi zachce"
Pokud jsou zákony napsány s souladu se svobodou jednotlivce tak proč ne.
Omezení svobody je to že tě bude kamera ukládat někam do systému. Čas, majitele auta a tvůj obličej, kde jsi najel na dálnici a kde sjel.
"Když někde umístí stacionární radar, tak to taky považuješ za omezení svobody?"
Stacionarni radar vyfotí jen v případě porušení rychlosti. Měřící brána úsekového měření fotí všechny a vždy. Trochu rozdíl, nemyslíš?
"Jasně, ono vlastně celý zákon o provozu na pozemních komunikacích je jedno velké omezení svobody, prootže si nemůžu jet jak se mi zachce"
Pokud jsou zákony napsány s souladu se svobodou jednotlivce tak proč ne.
Cituji: "My co se snažíme pohybovat v mezích zákona jsme v klidu. My, co se dokážeme poučit z vyspělých evropských zemí jsme v klidu."
Každej má nějak nastavenej cit na pocit svojí svobody. Já jsem kupříkladu tleskal všemu co se sem hrnulo před nedávnem. Stručně: EU, bodový systém, více aut pro Policii na honění pyrátů, více polcistů, atd.... .
Ale prozřel jsem, zjistil jsem, že my obyčejní občané sloužíme státu jen pro jeho zisk. Pro zisk několika oligarchů kteří to tady ovládají. Kteří ovládají politiky, exekuce, justici, atd... . Zjistil jsem že svobody jsou nám omezovány (poslední dobou velice rychle). Demokracie nefunguje. Přímá odvolatelnost politika taky ne. Politik nemá žádnou zodpovědnost. Svoboda nefunguje. Policie prohledává diskuse na internetu a stíhá pak lidi za jejich názory.
Ne. Posouvám se špatným směrem. Jdeme k totalitě. A jen proto, že to je pohodlné pro většinu lidí - lidi nechtěji mít zodpovědnost (za sebe, za své skutky, ...).
Lidi se odklonili od sebe sama a přiklání se k materiální stránce života (každej hrabe pro sebe, atd..). 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Každej má nějak nastavenej cit na pocit svojí svobody. Já jsem kupříkladu tleskal všemu co se sem hrnulo před nedávnem. Stručně: EU, bodový systém, více aut pro Policii na honění pyrátů, více polcistů, atd.... .
Ale prozřel jsem, zjistil jsem, že my obyčejní občané sloužíme státu jen pro jeho zisk. Pro zisk několika oligarchů kteří to tady ovládají. Kteří ovládají politiky, exekuce, justici, atd... . Zjistil jsem že svobody jsou nám omezovány (poslední dobou velice rychle). Demokracie nefunguje. Přímá odvolatelnost politika taky ne. Politik nemá žádnou zodpovědnost. Svoboda nefunguje. Policie prohledává diskuse na internetu a stíhá pak lidi za jejich názory.
Ne. Posouvám se špatným směrem. Jdeme k totalitě. A jen proto, že to je pohodlné pro většinu lidí - lidi nechtěji mít zodpovědnost (za sebe, za své skutky, ...).
Lidi se odklonili od sebe sama a přiklání se k materiální stránce života (každej hrabe pro sebe, atd..). 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
ano, sloužíme státu a stát ti nikdy pomocnou ruku nepodá, naopak ti bude jen a jen komplikovat život. Ale tohle je úplně jiná kapitola.
Demokracie funguje, jenže vše je o lidech. A jelikož sametová revoluce nebyla žádnou revolucí, ale lidi si tu jen převlíkli rudý kabát za modrý, tak se logicky mnoho ani změnit nemohlo... Změnilo se jen to, že mnozí dostali příležitost rozkrádat. A časem se stalo z rozkrádání společenská norma. Jenže to jsme zase u toho starého dobře známého - kdo nekrade, okrádá rodinu :-!
Demokracie funguje, jenže vše je o lidech. A jelikož sametová revoluce nebyla žádnou revolucí, ale lidi si tu jen převlíkli rudý kabát za modrý, tak se logicky mnoho ani změnit nemohlo... Změnilo se jen to, že mnozí dostali příležitost rozkrádat. A časem se stalo z rozkrádání společenská norma. Jenže to jsme zase u toho starého dobře známého - kdo nekrade, okrádá rodinu :-!
Plán dobrý, řešené to předpokládám bude úsekovým měřením, že? Prý jsou ale už tak zavaleni takovou hromadou přestupků od nevychovaných řidičů, že to nestíhají řešit a přestupek propadá, mají tedy v plánu něco ve smyslu "když radar řidiči naměří překročenou rychlost, rovnou se mu automaticky pošle složenka"?
Už teď se např v Praze před kamerami neschováš, jsou skoro všude. Toto "sledování" nevede k řidičské zodpovědnosti, ale k represi a vybírání peněz. Nejde o rychlost, ale o státní kasu 😉
Nevidím nic špatného na tom, že si přišlápneš pedál na dálnici - od toho tu jsou, aby ses rychleji a bezpečněji dostal z bodu A do bodu B. Reálná rychlost osobních aut na dálnici (až na pár magorů) je 140-150km/h a je to tak akorát na plynulý provoz :yes:
Ještě jinak - i dobré věci jdou realizovat špatně. Takže pokud by někdo systém nastavil tak, že data všech (tj. i jedoucích dle pravidel) budou zaznamenávána, navíc bude limit pro porušení nastaven na "135", tak je to samozřejmě zle.
To ale neznamená, že bych se měl primárně stavět proti, protože je přeci dopředu jasné, že stát to nastaví špatně 😉
Jestl itvrdíš, že reálná rychlost provozu je 140 - 150 (a já souhlasím), tak zároveň tvrdíš, že ten, kdo dodržuje MAX. rychlost, je vlastně "překážkou" reálného provozu. A já opět souhlasím. Ale přesně tohla je prostě špatně. Jestliže někdo, kdo se pohybuje v mezích zákona, je prostě ten "blb", tak je něco evidentně hooodně špatně :-!
A je fakt i to co píše AUDIRS6, že policejní Superby neberou pod tacho 150km/h, tj když dáš tempomat na 145 jsi relativně v pohodě 😉
Ale také jezdím na tempomat. Na vlastní nohu bych nemohl jet blízko limitu (bez HUD). Není to tak hrozné jako ve městech, ale pořád přes limit přeskočím raz dva.
Takze pokial pojdem podla GPS / resp. policajneho radaru ociachovanych 143, tak sa nic nedeje...Dnes si sa zase pustil na tenky lad...
PS: Psov mam rad, preto nerob tomu svojmu zle a sundaj mu tu bednu z krku ! >😒]
Tak si klidně jezdi 143 tacho (130 GPS), čemu to vadí? Copak toho se nějak sledování rychlosti dotkne??
143 GPS - za to ta nespokutuju, lebo to mohol ukazat tvoj tachometer !
Pritom tachometer ti v tom momente moze ukazovat kludne aj 150 ty dyldo matildo ! :-!
Že tě třeba poliši pustí i s reálnýma 143, je věcí úplně jinou, protože jednak jde o nějako jejich toleranci, co ještě pustěj, jednak jde o přesnost jejich měřícího přístroje.
Takže za to, co jsi napsal, se styď :-! :-!
cili nad radarovych 133,9 muzes dostat pokutu
u laserove pistole a usekoveho mereni se odecita 3%
u radaru 5-7%
Princip je ale jednoduchy😒br /> je povolena zakonom odchylka tachometra 10%, tzn., ze mozem ist GPS 143 a tachometer mi moze ukazovat 130. toto je proste fakt. Takze keby si aj ty isiel na takom aute 130, ktore by islo ale realne 143, zakon neporusujes, lebo odchylku mas v tolerancii a preto pokutu nedostanes.
Viac sa mi to uz omielat nechce, but to chapes, alebo nie.
A priratavaj alebo odratavaj si co chces. :-!
Tuto temu koncim, ak mas nieco lepsie, daj...
GPS ukazuje de facto přesně, +-"2" kmh neřeším. Takže pokud jedeš 143 GPS, tak jedeš 143 kmh reálně. Pokud jedeš 143 kmh reálně, tak tacho na palubce ti MUSÍ UKAZOVAT 143 kmh, toleranci máš +10%, takže ti může ukazovat až o +14 kmh víc, ale nikdy ne míň!!!!!
Věc je ještě trochu složitější, ale jestli nechápeš toto, tak víc ani nemá smysl rozebírat 8-s 8-s
ako si inac vysvetlis, ze pokial ides tacho 130, tak ti GPS ukaze dajme tomu 123 ???
Vidim, ze to mas dopletene riadne >😁
takto sa totiz konstruuju a vyrabaju vsetky auta - na zamernu negativnu odchylku, aby si nahodou nesiel viac.
Ale s tym, co mas na krku je to fakt problem pochopit a este s tymi tabletkami... 8-s
To je přesný opak toho, co píšeš teď.
Takze prerusujem debatu a idem to googlit, a porovnavat s nasou legislativou, lebo toto su pre mna nove informacie. :😉
Alebo je to tym, ze nas to ucili inac... 8-s
% sanca, ze kedysi dostanes rozum a slusne vychovanie je 0,00 howno :-!
Za normálních okolností tachometr vždy ukazuje vyšší než skutečnou rychlost. Dovedu si ale představit, že když dáš na auto větší kola než na která je tacho nastavený (a nepřestavíš to), může to jít i naopak.
takže znovu - jsi tak hloupý nebo neumíš česky?
A ty mě chceš poučovat o čínských pneu >😒] 8-s 8-s
Vdaka nemu som sa ponoril do googlu a zistil tu chybu, ktoru som mal v sebe vsugerovanu uz od autoskoly, nakolko odvtedy som sa s nikym nemusel bavit o rozdiele medzi pozitivnou a negativnou odchylkou tachometru.
Teraz mi je jasne, ze negativna je nepripustna. Ale nie vdaka tebe, ale vdaka nemu !
tak nehraj hrdinu a zober si z toho ponaucenie. Ja som si zobral a v mojom prispevku je hadam jasne, ze aj chybu priznal. Od toho sa povazujem za chlapa, ze si chybu viem priznat.
...narozdiel od teba a tvojom nezmyselnom obhajovani menej kvalitnych gum, s ktorymi keby si nedobrzdil a nabural do mna, tak vo vacsej rychlosti, cim by si mi sposobil vacsiu skodu na aute a vacsiu zlost, co by bolo priamo umerne mojej reakcii na teba, od coho by sa odvijal tvoj stav do prijazdu panglov... >😒]
s tou poslednou castou zartujem, ale predstav si, ze by si fakt natrafil na niekoho nie tak dobrackeho ako som ja...co potom... >😒]
ok, uznal jsi chybu, to se cení :yes😒br />
Co se pneumatik týká, evidentně stále netušíš která bije. Brzdná dráha je výsledkem mnoha faktorů a pneu hrají pouze jednu část, a světe div se, vůbec ne tu nejdůležitější. Tou je totiž řidič a jeho styl jízdy a přizpůsobení rychlosti a jeho pozornost. A pokud pneu splňuje legislativní požadavky a navíc nepropadá v testech, není nijak nebezpečná. S přístupem, že "s lepší pneu by byla škoda přeci menší" by podle tebe nemělo smysl kupovat nic než nejlepší pneu - a je otázkou, co je to ta nejlepší pneu...
Rychlost udávaná rychloměrem nesmí být nikdy nižší než skutečná rychlost. Je stanovena i maximální odchylka, která určuje, že např. při údaji rychloměru 50 km/h je minimální skutečná rychlost 41 km/h.
Je přesně stanoven vzorec, podle kterého se přípustná odchylka rychloměru určuje.
VZOREC- ( 0 d Vą - V˛ d V˛ / 10 + 4 km/hod ) Vą - údaj rychloměru V˛ - skutečná rychlost
To mi řekněte, jak plynulá je jízda ve dvou pruzích, když se všude motají kamiony jedoucí 95 a méně?
"Reálná" rychlost má být co, prosím? Rychlost, kterou jedou "všichni", nebo rychlost, která vám osobně vyhovuje?
Dôkaz? Oveľa väčším nebezpečím sú niektoré križovatky, niektoré úseky ciest, ktoré potrebujú peniaze na rekonštrukciu, ale oni sa sústreďujú na vyberanie pokút na diaľnici, kde prekročenie rýchlosti neznamená automaticky zvýšenú nehodovosť.
Možno si úradník, možno si policajt, možno si štátny zamestnanec, to by veľa vysvetľovalo.
Pred pár rokmi, v čase porevolučného naivizmu som sa na to pozeral ako ty, dnes, keď vidím do zákulisia, viem, že o nič iné ako o prachy do vlastnej kapsy im nejde.