Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo GTI – Změna jako řemen

Omlazený Volkswagen Polo vyměnil původní motor 1.4 TSI s unikátním přeplňováním kompresorem a turbodmychadlem za velmi zajímavou variantu 1.8 TSI s výkonem 141 kW.
Zpět na článek
29. 5. 2015 10:53
29. 5. 2015 11:32
29. 5. 2015 16:44
29. 5. 2015 15:21
29. 5. 2015 22:28
29. 5. 2015 10:41
Konkurence zničena
Polo nemá konkurenci, podobně jako Golf dá za stejné prachy co konkurence nejoptimálnější a nejvyváženější model. Z hlediska motorizace, poměr cena/výkon a užitná hodnota je to nejlepší, co se dá ve třídě sehnat. Je by to chtělo ho možná trošičku přiostřit a odlišit od normálních Pol, přece jen nějaký červený pásek a jiná kola jsou dost málo.
Rozbalit vlákno
67
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:06
Re: Konkurence zničena
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

Spíš naopak. Polo konečně dohnalo konkurenci
29. 5. 2015 11:15
Re: Konkurence zničena
Docela by me zajimalo, co o tech tebou odkazovanych autech vis - respektive co o nich znas z vlastni zkusenosti.
Protoze za sebe muzu rict jedine - zatim u zadneho auta se nerozchazela moje osobni zkusenost s novinarskymi testy tolik, jako u techto malych vzteklounu.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:16
Re: Konkurence zničena
Zkus to konkretizovat. U kterýho si měl největší rozdíly od novinářů?
Avatar - Ozzman
29. 5. 2015 11:24
Re: Konkurence zničena
A které si jel ty?
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:47
Re: Konkurence zničena
Jen 2 z nich navíc to už nějaká chvíle je. Tohle neni úplně moje kategorie
29. 5. 2015 12:40
Re: Konkurence zničena
A které jsi řídil? ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:46
Re: Konkurence zničena
Vidim že to na tebe zase přišlo :yes: >:D

Prozradíš mi konečně co tě to to ráno v diskuzi nad testem SM chytlo? Že tě to dodneska nepustilo? >:-[]
29. 5. 2015 12:56
Re: Konkurence zničena
To nebyl test světa motorů baby... ;-) Klid, jen jsem se zeptal. Jet neznamená automaticky řídit :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 14:17
Re: Konkurence zničena
Nevim jak ty ale já už plenky nenosim už delší dobu. Ty už zase jo? ;-)

Byl to test SM ale to je fuk :-)
29. 5. 2015 14:26
Re: Konkurence zničena
Jaký plenky? Nerozumím řeči tvého kmene :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 15:58
Re: Konkurence zničena
[odkaz] = [odkaz]
[odkaz] = [odkaz] ?
Já sem někde uprostřed :-)
29. 5. 2015 16:19
Re: Konkurence zničena
Jsi uprostřed? Tedy občas používáš seniorský a občas juniorský. To je mi tě líto ;-) .

Mě neřeš, chodím sem kvůli autům ne kvůli zjišťování věku přispivatelů, ale nepotřebuju ani jedny :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 16:29
Re: Konkurence zničena
Dobrý nechme to :-)
Avatar - Emel
29. 5. 2015 16:33
Re: Konkurence zničena
Že ses vyděsil při pohledu na titulní stránku ;-) ?
(vtip)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 17:44
Re: Konkurence zničena
Skoro jo >:-[]
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 19:59
Re: Konkurence zničena
>:D Upřímně, je mi to proti srsti. Za celou svou existenci tady jsem si nikoho nedal ani na hate-list. S kým se nechci bavit, toho ignoruju. Petrumr byl takovej jednoduchej, Gilgit mě někdy štval útočností a občas zapomínal na elementární slušnost vůči redaktorům. Ale že by to bylo na výmaz ? Já nevím, podle mě se tím nic nevyřeší. Ignorace naopak funguje bezvadně. Dotyčný si pak svoje "fóry" může říkat tak do zdi.
29. 5. 2015 20:02
Re: Konkurence zničena
Ty máš mezigalaktický přesuny příspěvků >:-[]
29. 5. 2015 15:47
Re: Konkurence zničena
Potom kdo utika z diskuse...
29. 5. 2015 11:25
Re: Konkurence zničena
U FieSTy a Clia. Citroen jsem nejel - tedy ne tak, abych o nem nejak referoval. Corsa OPC je pak u nas takova vzacnost, ze sehnat ji na projizdku se rovna zazraku, no projel jsem se v predchozi verzi Nurburgring edition a u te se moje dojmy s testem v podstate shodly.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:46
Re: Konkurence zničena
Já jel Cliem jen minulou generací a bohužel novinářum věřim že tahle je horší
Corsu OPC bych taky zkusil. Nikdy sem Opel nemusel ale soudě podle Insignie OPC hodně se zlepšili
29. 5. 2015 11:53
Re: Konkurence zničena
Je horsi co se tyka absolutniho ovladani a jizdy na krev, ale je podstatne lepsi celkove, to ale nikdo nezminil.
Novinarum si klidne ver, ale pak aspon nerozumuj, jako kdybys ta auta opravdu znal ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:59
Re: Konkurence zničena
Teď mi neuteč a ukaž mi kde rozumuju >:-[]
29. 5. 2015 12:31
Re: Konkurence zničena
"Polo konecne dohnalo konkurenci".

Nevis o nem nic, ale vis, ze pred tim byla konkurence lepsi a ted uz ji Polo dohnalo, no ja se kolem malych HH motam dost dlouho a nic podobneho bych netvrdil.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:43
Re: Konkurence zničena
A jaký si vymotal pořadí těch pěti nebo šesti ty? ;-)
29. 5. 2015 12:49
Re: Konkurence zničena
Tak z toho, co jsem jel, jen soucasne generace: FieSTa, Clio RS, pak dlouho nic a P208GTi, a pokud se Corsa trochu zkultivovala, tak OPC. A prave mi to tak pripada, ze to, co mi na tech prvnich dvou vadi (hodne ultimativni jizda ve FieSTe a mizerny interier v Cliu, spolu s nechopnosti obou jet aspon trochu relaxovane, kdyz clovek nechce zrovna zavodit) by mohlo Polo eliminovat, takze pokud se Polo GTI chova tak, jak si myslim, slo by na prvni misto. SSS nepocitam, to je takovej zvlastni soliter...
29. 5. 2015 15:51
Re: Konkurence zničena
Neni Z, myslim , ze jsem tu o tech autech napsal dost, staci jen dohledat...
29. 5. 2015 12:41
Re: Konkurence zničena
Soudit podle Insignie (předpokládám co kdo kde napsal) Corsu chce sakra odvahu ;-)
29. 5. 2015 12:42
Re: Konkurence zničena
Jo no, funny as usual... >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:47
Re: Konkurence zničena
Webpaja opravdu občas něco přehlídne v textu a pak je schopnej se půl dne hádat navíc mi tohle dělá schválně. Mám to brát že ani ty nechápeš psanej text? ;-)
29. 5. 2015 12:51
Re: Konkurence zničena
Ale ty mudrlante... Jde o to, že se potřebuješ vyjádřit ke všemu. I k tomu o čem nemáš vyjma načtených testů ani páru.

Přitom zrovna tady se přímo nabízí nechat kluky, kteří srovnali v daný kategorii kde co (Mariachi a Woody) vypsat se a případně se max zeptat. Jejich jízdní zážitky a popis jsou pro mě mnohem cennější, neboť vím jak umí řídit. :-)

Já jsem tady třeba naprosto mimo...takže šoupu nohama ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:44
Re: Konkurence zničena
Kdybys uměl číst tak ani ne :-)
29. 5. 2015 12:48
Re: Konkurence zničena
"Nikdy sem Opel nemusel ale soudě podle Insignie OPC hodně se zlepšili". Číst umím, ty umíš psát? :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:52
Re: Konkurence zničena
Jo fajn v čtení slov to nebude :-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:03
Re: Konkurence zničena
S předchozím Cliem jsem toho moc nenajezdil, ale i z toho mála je zřejmé, že je nové Clio RS prostě hlavně jiné. A to tak jiné, že se od toho testéři často nedokáží oprostit a pohlížet na něj jako na nové auto. To by, myslím, ty jejich závěry vyznívaly přece jen jinak. Ostatně, takovej Kuba Rejlek na nové C-RS napoprvé taky dštil síru a když ho pak vzal do Bělé p/B, v přímém přenosu přehodnocoval názory.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:17
Re: Konkurence zničena
Jo to může bejt správnej pohled! Nejhorší je že často mám pocit že jeden dva novináři udaj tón a ostatní pak už jen opisujou. Dělám v trochu jinym oboru a tam to tak funguje. A běda když se někdo opováží tu nastavenou linii narušit :-)
29. 5. 2015 12:17
Re: Konkurence zničena
No myslím, že odsouzení všech novinářů co kdy Clio kritizovali, že se nedokázali odprostit od předchozí generace, vážně není správná. Zrovna včera jsem se s Kubou o Polu a konkurentech bavil a na adresu Clia toho mnoho pozitivního nezaznělo, ačkoliv samozřejmě má i své světlé stránky. :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:50
Re: Konkurence zničena
A co jste vydiskutovali? Nebylo by tam něco co by se alespoň vzdáleně podobalo pořadí? ;-)

U toho Pola ideálně obě verze i 1,4 TSI i tuhle novinku
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:53
Re: Konkurence zničena
Tak takhle jsem to zase nemyslel. ;-) Clio není žádná posvátná kráva. Jen je v jeho případě rozptyl hodnocení až zarážející...nemyslíte ? Např. kdybych ho nejel, tak z testů vážně nevím, jestli novinářům nenastavují podvozek pokaždé jinak. Od prkna k měchuřině. Těch rozporuplných testů už bylo víc, ani se mi je nechce vyjmenovávat. A mimochodem, ten Váš k nim nepatří. Bavili jsme se o tom už právě v diskusi pod ním a uznávám, že Vy jste to auto opravdu vyzkoušel. Takže Váš názor respektuji, i když ve všem nesouhlasím. Co se týká J.Rejlka, to video s korekcí názorů si natočil on sám....v tom jsem bez viny. :-)
29. 5. 2015 13:05
Re: Konkurence zničena
Ten podvozek je totiž prkenný, ale auto se dosti naklání. Takže pravdu mají všichni. Každopádně rozporuplné to auto opravdu je a obávám se, že sjednocený názor na něj ani nelze získat. :-)
29. 5. 2015 13:35
Re: Konkurence zničena
Ale jde, jen je treba shromazdit na jedno misto vsechny, kteri jej jeli a trochu tequily... No, asi hodne tequily :-)
29. 5. 2015 11:41
Re: Konkurence zničena
DS3 drahé, malé, nepraktické, Clio - pouze automat, testy ho nepříliš pochválily, Fiesta ST - vhodná na ježdění, asi nejlepší, ale praktičnost + interiér nic moc, OPC na to jsem zvědavý, 208 Gti o trošku lepší než Fiesta St, ale zase jenom 3 dveřák, každému se líbí něco jiného, ale Polo je z nich nejlepší. 1. Polo 2. 208 Gti 3. Fiesta 4. OPC a RS
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 11:49
Re: Konkurence zničena
Vlastní zkušenost nebo jen teorie ? Ve shodě s mariachim musím říct, že zrovna v této třídě supermini HH jsem jenom zíral, jak se moje poznatky liší od testů. U Clia RS, u Fiesty ST ale i u 208 GTi. Tady je něco o Polu a zároveň o Cliu. ;-)
[odkaz]
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
29. 5. 2015 11:57
Re: Konkurence zničena
Zajímavé postřehy. Mám osobní zkušenost se všemi těmito auty, teda s výjimkou poslední Corsy OPC, takže to mohu trochu srovnat. A slibuju, nebudu psát nic o technice. :-) Pro mě je jasně nejostřejším vozem dané skupiny Fiesta ST. U ní čim rychleji jedete, tím lépe zatáčí. A tak je tomu u všech opravdových sportovních aut. Je to to, čím se liší rychlá rodinná auta od sportáků. Clio R.S. se mi kdysi líbilo na okruhu Czech ring, ale pak silnici při týdenním ježdění jsem byl spíše zklamaný. Naopak Peugeot 208 GTI docela překvapil. Hlavně motor, ale i podvozek svoji lehkostí. Corsu OPC jsem kdysi řídil, ale ještě verzi před modernizací. A to mě nějak nenadchlo, ani nevím proč. Jednoznačně nejlepší ovladatelnsot mělo Clio R. S. minulé generace, ale zase moc nejelo.
29. 5. 2015 11:21
Re: Konkurence zničena
Nejoptimalnejsi :yes: >:D
29. 5. 2015 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 5. 2015 11:43
Re: Konkurence zničena
Jen se směj, líbí se ti, když na zadní sedačky skáčeš ? V 3 dveřáku běžná věc, pokud to nekupuješ pro 2 lidi. Za další v rozmezí 500-550 můžeš mít Ceed Gt a to je o třídu výš. Ta praktičnost je dnes vážně dost důležitá.
29. 5. 2015 11:46
Re: Konkurence zničena
Nemyslim, ze by zajemci o maly HH uvazovali, jestli nevzit radeji podstatne mekci Ceed GT. A stejne tak zajemci o Ceed GT (btw.: i ten se dela jako tridverak, ve verzi ProCeed GT) uvazovali o malem HH.
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 11:51
Re: Konkurence zničena
No, někdy je to všelijaký a člověk v těch třídách trochu kličkuje, aby si nakonec koupil větší auto s 3 dveřmi. >:D ;-)
29. 5. 2015 11:56
Re: Konkurence zničena
Muze bejt, pokud to nema byt z 50% rodinnej dostavnik, tak je tridver lepsi, uz kvuliva nastupovani.

No ja to spis myslel tak, ze Ford je malej a tvrdej, ale Ceed je velkej a mekkej... No, furt je to o autech >:D
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:09
Re: Konkurence zničena
Už jsem se lek... >:-[]
29. 5. 2015 12:38
Re: Konkurence zničena
Vis jak...Chtel jsem napsat, ze jde o to, jestli to chces mit mekky a velky, nebo maly a tvrdy, to Polo je tak nekde mezi, je sice maly, ale muze bejt mekky i tvrdy a ma primej vstrik, ale...no radeji uz nic >:D
29. 5. 2015 12:46
Re: Konkurence zničena
Jste měli pokoj spolu? >:-[]
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:56
Re: Konkurence zničena
Největší prasák je Emel - prej dvojitý přeplňování. >:D >:D >:D
29. 5. 2015 13:00
Re: Konkurence zničena
To si ani nechci představovat... >:-[] radši!
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:06
Re: Konkurence zničena
Čo Ti vyviedol? Lebo ja som s ním bol raz na izbe a našťastie nič podobné nenaznačoval. >:-[]
29. 5. 2015 13:07
Re: Konkurence zničena
Uspal tě Rohypnolem kamaráde! >:-[]
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:14
Re: Konkurence zničena
Já s ním naštěstí na pokoji nebyl...a vzhledem k tomu, jak se "rozjel" u večeře, jsem dobře udělal. >:D ;-)
29. 5. 2015 13:21
Re: Konkurence zničena
Sakra, koukám, že mi některá konverzace unikla. No na blog by to vydalo >:-[]
Avatar - Emel
29. 5. 2015 15:23
Re: Konkurence zničena
Mě to asi taky uniklo >:-[]
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:58
Re: Konkurence zničena
Furt je to o autech ? Trochu se v tom ztrácím... >:-[]
29. 5. 2015 13:38
Re: Konkurence zničena
No jasne, to bylo o technice...Ted jen dodat ty jizdni dojmy >:-[]
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:46
Re: Konkurence zničena
To se těším, kdo to sepíše ? >:D
29. 5. 2015 14:44
Re: Konkurence zničena
Trochu se toho bojim... >:D
Avatar - Emel
29. 5. 2015 15:22
Re: Konkurence zničena
Nastupování? Blah, no kvůli tomu bych asi 3dv nekupoval.

Můžu napsat nějaké řeči o tom, jak se ty dveře hůř otevírají mezi auty na parkovišti nebo jak se hůř dosáhne pro pás, ale faktem je, že bych nic z toho jako argument při koupi asi moc neřešil.
29. 5. 2015 15:45
Re: Konkurence zničena
Ze ty, ale ja s postavou Michelina mam to nastupovani krapitko jinaci, vime? To je tak kdyz si s sebou do auta beres vlastni airbag >:D
29. 5. 2015 12:09
Re: Konkurence zničena
Nejde o to, co se komu líbí, ale že slovo "nejoptimálnější" je nesmysl. "Optimální" je absolutní vyjádření.
To je jako říct, že někdo dojel do cíle nejprvnější.

Konec gramatického okénka, přepínám.
29. 5. 2015 10:52
Famózních 141 kW
Tak nevím, spíše bych napsal průměrných, jelikož Fiesta nabídne myslím 134 a třeba Clio RS rovnou 147, tohle zapadá někam doprostřed, průměr. Líbí se mi však, že Polo dostalo 1,8, což by se dalo považovat trochu za nedostatek oproti konkurenci s podobnými výkony a 1,6 motorům, já v tom ovšem vidím jasný klad.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 11:53
Re: Famózních 141 kW
Na té 1.8 je nesmírně zajímavý ten krouťák (tedy u manuálu), ale jak vyplývá z odkazu, co jsem dal výše, ani to není všelék a s menším krouťákem zase jedeš jinak, třeba zábavněji.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:58
Re: Famózních 141 kW
Zrovna v týhle kategorii de předevšim vo zábavu. Jestli je konkurent vo nějakou desetinu rychlejší nebo pomalejší bych moc neřešil podstatný je celkový naladěnía pocit z auta
29. 5. 2015 12:40
Re: Famózních 141 kW
Taky jde o to, co je pro tebe zabava - jestli nechat se vrazit do sedadla 320Nm, nebo "jet rychle i spomalym autem", to pak muze to "silne" Polo podelat i SSS s "ubohou" 1,6 bez primeho vstriku, bez turba, bez DSG a prepinatelnejch tlumicu...
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:02
Re: Famózních 141 kW
Podpis. U Swifta platí "kdo brzdí, ztrácí" a naučit se ho vodit, abys brzdit nemusel, jo - pro mě to zábava je. ;-)
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:15
Re: Famózních 141 kW
Ale aj to zarazenie do sedadla má svoje čaro. ;-)
29. 5. 2015 13:26
Re: Famózních 141 kW
To je to co ti u auta odejde nejdriv, ten pocit jaky ti pri zarazeni do sedadel, po tydnu je z toho jen zatlaceni do sedadel a po dvou tydnech jen "neni to nejhorsi". :-)
29. 5. 2015 13:28
Re: Famózních 141 kW
To ale i v případě dvojnásobku koní :-)
29. 5. 2015 13:50
Re: Famózních 141 kW
Jasne, to plati obecne. ;-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:33
Re: Famózních 141 kW
Právě jsem to chtěl napsat...už to odeznívá. ;-)
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:36
Re: Famózních 141 kW
Jasné, na výkon si zvykneš rýchlo, ale kým u výkonného auta sa časom dostaneš do fázy "nie je to najhoršie", pri bežnom aute príde "sakra, nutne by to chcelo o polovicu viac koní". >:D
Keď som prednedávnom šoféroval 300k kompakt, tak pri plnom plyne som si povedal: nie je to zlé, ale čakal som možno trochu viac, zatiaľ čo pán, čo jazdil po mne, pri polovičnom plyne len híkal od nadšenia.
29. 5. 2015 12:58
Re: Famózních 141 kW
Pakliže jde o zábavu, pak souhlas, neřešit desetiny. Znám auta nesmírně efektivní a rychlý, přesto s nimi zábava není, pokud se nebavíme o natírání souseda na semaforech. Bez diskuze ano :-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:24
Re: Famózních 141 kW
Ano, je to dětinské, ale aspoň malá odveta za tu jeho kočku,co mi chodí s.rát do růží. >:D
29. 5. 2015 13:39
Re: Famózních 141 kW
>:-[] :yes: :yes: :yes:
29. 5. 2015 13:40
Re: Famózních 141 kW
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:14
Re: Famózních 141 kW
Samotná rýchlosť nie je všetko, ale rozhodne je súčasťou zábavy. Raz na argument o nepodstatnosti rýchlosti povedal Dinar: a išiel si už tristovkou? Garantujem Ti, že pri tej rýchlosti sa na na nudu sťažovať nebudeš. ;-)
29. 5. 2015 13:42
Re: Famózních 141 kW
Dle GPS 330+.
A znovu uz nechci, dekuji pekne.
No, ale to bylo na motorce, mozna v aute je to jine... Ten sileny pocit, ze uz je to davno v haji a pri sebemensi chybicce nemam zadnou sanci na preziti, spolu s uklidnujicim pocitem, ze az pri brzdeni utikam hrobnikovi z lopaty... Kdo nezkusil, mel by, to je fakt.
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:47
Re: Famózních 141 kW
Tak motorka je iný svet, tam pomaly všetko nad diaľničnú rýchlosť je istota darovania orgánov. Mňa samotného tiež čisto rýchla jazda neláka, maximálku svojho auta asi nikdy nevyskúšam (aj na okruhu som šiel len cca. 200), ale viem si asi predstaviť, čo s hladinou adrenalínu spraví ešte 100 km/h navyše.
29. 5. 2015 14:46
Re: Famózních 141 kW
No...asi neumis, od nejakych 250-260 je kazdych 10km/h navic narez na druhou, ve chvili, kdyz jsem si rikal, ze uz musim jet tak 320, mrknul jsem na rychlomer a byl jen lehce pres 300, to odpovida cca 270-280... A ta bestie porad tahla na petku a sestka teprve cekala... Masakr, no.
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:10
Re: Famózních 141 kW
Ako už písal woody, nejde len o ten absolútny výkon, ale aj o ten krútiak. Rozdiel Clio-Polo vo výkone je len 6 kW, čo sú zanedbateľné 4%, ale pri krútiaku má PGTI náskok 80 Nm, čo je 33% a to už je cítiť. Preto sa motor PGTI môže prejavovať ako silnejší, než motor CRS.
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 14:05
Re: Famózních 141 kW
Pripada mi to tak, alebo sme tu my dvaja jedini, ktori by uprednostnili tie Nm s "fofrklackom" pred DSG-ckom a mensim krutiakom ? >:D
Avatar - Emel
29. 5. 2015 15:25
Re: Famózních 141 kW
Všichni :-)
29. 5. 2015 14:55
Re: Famózních 141 kW
Podobné dilema jsem řešil před pár týdny. Pak jsem si střihnul oblíbenou horskou RZtu a bylo jasno. Ten pocit při přeřazení, kdy člověk zadupne plyn do podlahy, mu žádný automat nedá ...
29. 5. 2015 15:09
Re: Famózních 141 kW
Co je ta tvoje horska RZta?
29. 5. 2015 15:12
Re: Famózních 141 kW
Dušná od Malé Bystřice ...
29. 5. 2015 15:27
Re: Famózních 141 kW
Kolem Bystricky, nebo na opacnou stranu?
Avatar - white label
29. 5. 2015 15:39
Re: Famózních 141 kW
Tam kde jsme jezdili my na srazu, směrem nahoru k vrcholu trasy, kde pak u zastávky stála naše auta.
29. 5. 2015 15:44
Re: Famózních 141 kW
A pak dale pres ten kopec dolu, ano?

Zkusim se tam projet, ale je fakt, ze dyyyyzl asi nikoho lekat nebude, spis to bude na pohodu, jako s jezkometem >:D
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 15:49
Re: Famózních 141 kW
Jako s ježkometem ? Takže si budeš dávat Porsche k svačince ? >:D ;-)
29. 5. 2015 15:56
Re: Famózních 141 kW
Tak pokud se s nim bude po ceste motat ten samy lenochod, co tehdy, tak kazdopadne >:D
29. 5. 2015 21:24
Re: Famózních 141 kW
Od přehrady směr Vsetín. Před nějakými 25 lety se tady jezdily bodované závody do vrchu (evropské?), později už jen nějaké "lokálky". A něco podobného je z obou stran na trase ValMez - Malá Lhota - Velká Lhota. Oba kopce mám po cestě jako alternativní trasu do práce, takže když si náhodou přivstanu, tak tam vypálím karbon.
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 15:36
Re: Famózních 141 kW
Tak za prvé, původně nastolená otázka byla srovnání 320 Nm u Pola GTI manual vs. 240 Nm u Clia RS. A k tomu se vázal můj odkaz a resumé, že s deficitem Nm musíš jezdit jinak, a klidně to může být i zábavnější.

Pokud se týká konkrétně Pola GTI, tak tam je ta volba dosti usnadněná. Plus 40 tisíc, mínus 70 Nm a ještě ke všemu suchá dvojspojka. Tady bych volil manuál bez váhání. Takže si mě klidně připiš na seznam, jakkoliv obecně se nářkům na automaty spíše směju. Iudex o něco níže píše, že do auta pro zábavu by automat ani neuvažoval....no, podle mého jednak hot-hatche nejsou auta čistě pro zábavu a druhak iudex v tomto ohledu jaksi není úplně nestranná osoba. Zeptej se ho schválně, jestli by tedy chtěl automat do rodinného auta střední třídy, pokud by měl možnost zvolit manuál. ;-) >:-[]
29. 5. 2015 15:03
Re: Famózních 141 kW
S automatem je po výhodě :-)
Avatar - iudex
29. 5. 2015 15:14
Re: Famózních 141 kW
O automate do auta pre zábavu by som ani neuvažoval (naviac VW to rozhodnutie značne uľahčilo tým obmedzením pre DSG). ;-)
29. 5. 2015 15:29
Re: Famózních 141 kW
Jak uz jsem psal - jde o to, jak se to chova. Osobne klidne radeji automat s padly, nez neochotny manual, ale je treba pro tohle posouzeni vyzkouset obe verze.
Avatar - MadPete
29. 5. 2015 10:53
Tohle Polo
se mi vždycky dost líbilo. Dost podivné, protože je od značky a ve velikosti, ve které zřejmě už nikdy nakupovat nebudu. Ale mít ho a navíc v GTi je lákavá představa. Asi přestanu plkat na netu a najdu si pořádnou práci.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
29. 5. 2015 12:20
Re: Tohle Polo
Mi se taky líbí jeho koncept. Jen by ho mohli udělat trochu odlišnější od běžných modelů. Třeba alespoň možnostmi individualizace.
29. 5. 2015 11:09
Pane Dusile,
Technicky popis je paradni, no chtelo by to popsat trochu i jizdu, ktera mi prijde - zvlast u sportovne ladeneho modelu - podstatne dulezitejsi, nez aby byla odbyta jen par nic moc nerikajicimi vetami.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
29. 5. 2015 11:31
Re: Pane Dusile,
Asi máte pravdu. Snažil jsem to nějak podpořit tou technikou, zejména toho motoru. Tohle mi ale nikdy moc nešlo.
29. 5. 2015 11:33
Re: Pane Dusile,
Ja tu techniku celkem hltam, no nepomer mezi popisem techniky a jizdy je znacny. Tak se treba na testovani domluvte s nekym, kdo umi napsat jizdni dojmy a napiste test spolu.
Avatar - dal
29. 5. 2015 11:32
Re: Pane Dusile,
Když testoval Seata Leon X-Perience1,8tsi, tak jsem si myslel, že to Dusil odflákl.
Teď si myslím, že to prostě neumí napsat tak, aby to bylo čtivé.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
29. 5. 2015 11:49
Re: Pane Dusile,
Asi jak kdy. Ono je paradoxně těžší napsat čtivý dlouhý text, než krátký. Upřímně taky radši píšu třeba ojetiny apod. Tam to není tolik o pocitech, jako spíš o faktech. Ale jasně, žádný literát nejsem. To uznávám. Na druhou stranu, k čemu je literát, který o autech nic neví. Asi tam nemusel být tolik popis té techniky. Tím pádem by to ale bylo samozřejmě kratší. Taky mi přijde divné neustále popisovat, jak se v autě sedí apod. To je na každém, navíc Polo tady bylo tak proč to psát znova? Ale možná to někdy vyžaduje. K tomu odfláknutí. Nepřijde mi, že bych něco odfláknul, naopak, jsou tam podle mě zajímavé postřehy. Nicméně není to taková dojmologie, jakou tady asi někteří chtějí. Ale to tak holt je. Někdo píše jen dojmy, jiný raději fakta. Jsem ten druhý.
29. 5. 2015 11:51
Re: Pane Dusile,
Vzdyt pisu - nechte to projet jeste nekoho, kdo sepise jizdni dojmy a pak z toho ten test smichejte. Prece s tim testovanym autem nejezdite jen vy sam, nebo ano?
29. 5. 2015 12:01
Re: Pane Dusile,
Za mně spokojenost Pane Dusile. Už měsíc koukám po nějakém malém HH a příští týden plánuji podepsat právě Polo GTI. Mám vlastní zkušenosti s jízdou a chyběl mi právě nějaký hlubší technický popis, který jste, dle mého názoru, odvedl na jedničku. Tím jste ještě podpořil mé rozhodnutí koupit.

Zkoušel jsem Fiestu ST a přesto, že nabídne dravější jízdu, tak nevzhledný a nepraktický interiér spolu s nepohodlnými (na dlouhou jízdu) sedačkami mi nedovolí zvolit Forda. Naproti tomu má nové GTI vkusný praktický interiér, nabízí 5-ti dveřovou variantu a běžná jízda je velmi pohodlná.

Co se týče ostatních konkurentů, tak Corsa OPC začíná na Kč 554 900,-- což je od 94 tis Kč více než Polo GTI. A všichni tři Francouzi jsou mi nesympatičtí, takže nepřipadají v úvahu. Pokud někoho napadne ještě další srovnatelná konkurence, prosím podělte se :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:02
Re: Pane Dusile,
Žádná další neni. 3 frantíky si vyřadil stejně jako Fiestu a Corsa která je podle mě možná nejlepší je ti drahá. Vybráno :-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:13
Re: Pane Dusile,
Tak ještě třeba Miník, ale cenově je to už řacha. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:18
Re: Pane Dusile,
Jo toho beru že je jinde. Ale samozřejmě konkurent to je
29. 5. 2015 12:45
Re: Pane Dusile,
Příliš jsi odseparoval prakticky veškerou konkurenci, jestli ti sedí Polo...pak ho vem. Nic dalšího nenajdeš, pokud apriori nesedí třeba frantíci ;-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:05
Re: Pane Dusile,
Nápadně ten jeho výběr připomíná některá výběrová řízení ve státní správě. >:-[]
29. 5. 2015 13:07
Re: Pane Dusile,
Ale tohle jsou privátní investice a osobní preference, tedy akceptuji :-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:25
Re: Pane Dusile,
Já taky, však to byl jen vtípek. ;-)
29. 5. 2015 18:41