Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan Qashqai 1.6 DIG-T – Druhý stupeň k úspěchu

Druhá generace Nissanu Qashqai navazuje na úspěch předchůdce. My jsme ji vyzkoušeli s novým nejsilnějším turbomotorem 1.6 DIG-T o výkonu 120 kW.
Zpět na článek
1. 6. 2015 10:03
1. 6. 2015 10:35
1. 6. 2015 10:28
1. 6. 2015 10:42
1. 6. 2015 10:45
1. 6. 2015 10:55
1. 6. 2015 11:12
1. 6. 2015 15:52
1. 6. 2015 15:44
1. 6. 2015 14:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 6. 2015 11:57
1. 6. 2015 15:57
1. 6. 2015 13:29
1. 6. 2015 15:09
1. 6. 2015 15:49
1. 6. 2015 21:33
1. 6. 2015 21:51
1. 6. 2015 11:10
1. 6. 2015 11:18
1. 6. 2015 11:58
1. 6. 2015 13:02
1. 6. 2015 13:30
1. 6. 2015 16:14
1. 6. 2015 17:24
1. 6. 2015 10:03
Aspoň něco
Ok, tak Nissan konečně má k QQ2 adekvátní benzinovou motorizaci. Nicméně pořád k tomuto motoru jaksi chybí 4x4 a automat. Kupovat tato auta bez 4x4 nedává smysl, byť si někteří zákazníci myslí opak, protože v takovém případě dostanu za podstatně větší peníze prostorově vozidlo odpovídající hatchbacku nižší střední třídy a jako bonus (při srovnatelné motorizaci) horší dynamiku a jízdní vlastnosti. Obliba těchto vozidel pouze dokazuje, že zákazníci nepřemýšlejí racionálně.

Jinak k negativům vozu patří ještě příšerné řazení, které je skutečně v duchu té nejhorší francouzské tradice.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 10:19
Re: Aspoň něco
mna najviac prekvapuje aky velky predajny uspech ma kaskaj v eu .. ci uz stary model aky mal .. a aky ma aj ten novy..... volil by som inde ale inak moc pekne auto :yes:
Avatar - CommonUser
1. 6. 2015 10:27
Re: Aspoň něco
Tiez sa zabudlo na hluk od zrkadiel a to uz cca od 100 km/h. Cekni napr. topspeed.sk
2. 6. 2015 08:03
Re: Aspoň něco
Přesně tak, kompakty a jiná auta totiž zrcadla vůbec nemají :yes:
Avatar - CommonUser
2. 6. 2015 10:08
Re: Aspoň něco
No iste a kazde auto ma iny tvar a iny uchyt. CX5 to iste. Velky hluk od zrkadiel, ktory som v inom aute nepocul. A dalsie moznosti na ujcekovi menom GOOGLE:
"mazda cx 5 wind noise" (pre QQ to iste). Kazdy ma inu citlivost ucha... kapisto ?
Avatar - fOE
1. 6. 2015 10:35
Re: Aspoň něco
Co jsou ty podstatne horsi jizdni vlastnosti? Ja totiz potkavam vetsinu SUV ve mestech a tam ma naopak SUV nehlede na to kolik ma hnanych naprav lepsi vlastnosti. Lip se vyrovna s "kvalitou" stredoevropskych mestskych cest, lip se s tim parkuje, najizdi na chodnik, opira kolama o klidne i vysoky patnik atd. Navic diky mestskym rychlostem se ani nijak negativne neprojevi vetsi odpor vyssi stavby takoveho auta. Podobne komfortni HB nizsi stredni jako obdobne velke SUV na rozumnych kolech (cti R16/R17 ktere na SUV patri) neznam.

Naopak, nakup podobneho vozu muze byt klidne racionalne podlozeny, sve nepopiratelne vyhody totiz ma.
Avatar - wakantanka
1. 6. 2015 10:59
Re: Aspoň něco
K výhodám ešte patrí pre niektorých zásadná vec a tou je nastupovanie a vystupovanie.
1. 6. 2015 10:20
OT: Nová Astra
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - fOE
1. 6. 2015 10:29
Re: OT: Nová Astra
Vypada k svetu. :yes:
Avatar - Emel
1. 6. 2015 10:31
Re: OT: Nová Astra
Interiér vypadá pěkně. Exteriér... nevím, za mě nic extra. Ten trojúhelník plechu nad zadním kolem vypadá trošku samoúčelně, na menších kolech to bude brambora.
1. 6. 2015 10:38
Re: OT: Nová Astra
Ale jo, vypadá dobře (i když to už vypadala i současná generace, tedy zvenku, zevnitř to bylo poněkud horší). Klíčové pro "zmrtvýchvstání" této značky bude ovšem nová Insignia, která už má kapku zpoždění a navíc současná verze je pořád taková nějaká nepřesvědčivá - i když nelze přehlédnout, že Opel je kromě VW snad jediný, kdo ve ještě ve střední drží úplnou nabídku, včetně takových věcí, jako je benzín se čtyřkolkou a automatem, a donedávna i šestiválcem - kde jsem ovšem slyšel nepěkné věci ohledně spolehlivosti.

Rozhodně bych jim ten návrat na výsluní přál.
Avatar - Emel
1. 6. 2015 10:40
Re: OT: Nová Astra
Proč myslíš že je klíčová Insignia? Prodejně je klíčová Astra + Corsa...
1. 6. 2015 13:14
Re: OT: Nová Astra
Tak jasně, prodejně ano, ale Insignia je vlajková loď nabídky - podobně jako Mondeo či Passat u konkurence.
1. 6. 2015 10:41
Re: OT: Nová Astra
Pěkný! Líbil by se mi ale spíš barevnej C-sloupek...
Zadní světla celá Giulietta, ale to rozhodně není na škodu :-)
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 10:55
Re: OT: Nová Astra
alfa alebo mozno aj bmw..... postaci vrtulka na veku kufra a pri pohlade zozadu sa vsadim ze ide o novu 1ku ;-)
Avatar - donPedro
1. 6. 2015 11:00
Re: OT: Nová Astra
Sympathisch Blitz aus Rüsselsheim ;-) :yes:
Avatar - Emel
1. 6. 2015 10:28
Hodnocení
Nechci rýpat, přece jen, ban není žádná legrace ;-) , ale nemáte pocit, že 4* dáváte nějak moc často? Z posledních deseti testů dostalo osm aut 4*... méně než 3* už jsem neviděl ani nepamatuju (ok, pamatuju, je to Clio RS).
Rozbalit vlákno
59
Avatar - rimow11
1. 6. 2015 10:33
Re: Hodnocení
máš pravdu, divné sú tie testy. Aj také nekvalitné auto ako lexus gs dostalo len 3 hviezdy..
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 10:40
Re: Hodnocení
podla mna je stupnica pozostavajuca z 5 hviezd moc skromna a zahaluje chyby .... chcelo by to aspon 10 hviezd ako maximum... ved 4 hviezdy ma dnes uz kazde druhe auto.... zle auta uz nie su... ak chceme zvyraznit kto je skutocne lepsi... treba viac hviezdickovu mierku..... ktora vysledky zobrazi detailnejsie...

to je ako s pravitkom... tu uz nestaci meriat na centimetre.... ked vysledky rozlisujeme v milimetroch.....
Avatar - Emel
1. 6. 2015 10:42
Re: Hodnocení
Dávají se přece půlky hvězd, takže teoreticky máš k dispozici desetimístnou škálu... jen se jaksi moc nevyužívá ta část 0-3*.
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 10:43
Re: Hodnocení
lenze je to malo...... vsetky auta uz spadaju stejne do 3 plus... a vyssie ;-) takze sa vzdy pohybujes len v rozmedzi dvoch hviezd....

ked mas 10 hviezdiciek a budes davat aj pol hviezdy.... mas este viac moznosti... jedno auto by malo 7 ine 8 dalsie 8,5 ine 9,5 ... rozdiely by takto uz boli jasne viditelne ;-)

ale to len tak.... moj pohlad.... na hviezdy sa moc spoliehat asi stejne neda.... su len nazorne
Avatar - fOE
1. 6. 2015 10:45
Re: Hodnocení
Problem je v tom jak si nastavis pravidla spis nez v poctu moznych hodnoceni. Dnes mas k dispozici 10 hodnoceni. To musi stacit. Pokud nestaci je problem jinde a to aby ani navyseni na 10 hvezd (20 hodnoceni celkem) nevyresilo.
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 10:48
Re: Hodnocení
ano aj tak sa to da vysvetlit.... ale detailnejsia mierka by iste pomohla... v tak vyrovnanom svete aut je uz moznost pohybu len medzi jednou ci dvomi hviedzami ( 3-5 ) ako dost obmedzena volba .... ja by som kludne daval body.... a nie hviezdy..... alebo by som bol za percenta.... kde maximum by bolo 100 percent ;-) .... ale to uz je vec testerov
Avatar - Dzakobo
1. 6. 2015 10:53
Re: Hodnocení
Já myslím, že udělování hvězd je ok. Pokud například porovnáme malá SUV + malé terénní vozy mezi sebou, tak spodní okraj tvoří pravděpodobně Láďa Niva. To auto si odveze něco mezi 1-2 hvězdami, protože poslouží jen těm nejméně náročným. Přemýšlej vždy v kontextu. ;-)
Avatar - Emel
1. 6. 2015 10:55
Re: Hodnocení
Tak to není. Hvězdy se dávají v kontextu třídy, tedy i lowend - mainstream - prémie. No nic, já na hvězdách zase tak netrvám, je to hodně hrubé zjednodušení... ale dát všem 4* mi přijde spíš jako snaha nikoho se nedotknout a nic nezkazit.
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 10:58
Re: Hodnocení
a prave preto by som bol za sirsiu hviezdickovu stupnicu..... kde 7mickou este citelne nikomu neublizis ... ale 9tka uz jasne ukaze kto je lepsi... ;-) .. chce to sirsiu skalu rozsahu
Avatar - Dzakobo
1. 6. 2015 10:59
Re: Hodnocení
Já to chápu, rozlili si to u Hyundaie a nechce půjčovat auta, tak si to nechtějí pokazit i u jiných zastoupení. Na druhou stranu by snad neměl být problém si to auto půjčit s minimem km z půjčovny a nebo nejlépe koupit a pak prodat...
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 11:03
Re: Hodnocení
Máš hodně zkreslený pohled na finanční stav redakce a na možnosti půjčoven...
Avatar - Dzakobo
1. 6. 2015 11:08
Re: Hodnocení
Ringier je velmi velké vydavatelství, takže pokud chtějí udržet auto.cz na úrovni nejčtenějšího autowebu, tak bez investic se to neobejde. Náklady na test např. i20 by se měly určitě vejít do 40tKč, což i kdyby vyšlo 0 od 0 za za zisky z reklamy, tak kvůli čtenářské základně se vyplatí.
Avatar - Emel
1. 6. 2015 11:12
Re: Hodnocení
Ale jo. Otázka je... vnímají čtenáři negativně to, že tu vlastní test Hyundai i20 nebyl?

A ještě jedna věc - pokud Hyundai není ochotné poskytnout i20 k testu, tak je to hlavně k jejich škodě, že se o tom autě nepíše. Takže jaksi i z výchovných důvodů...
1. 6. 2015 11:19
Re: Hodnocení
Ano, vnímám to negativně. Ne vůči redakci, ale vůči Hyundai. Jejich kampaň je nesmyslná, hloupá a pouze poukazuje na chybějící sebedůvěru.
Avatar - Dzakobo
1. 6. 2015 12:11
Re: Hodnocení
Naprosto souhlasím. Docela dobře chápu lidi, kteří na spol. Hyundai nadávají. Je škoda, když hloupými kroky si značka podřezává větev. Kvůli hádkám dovozce s prodejci mi kousek od domu prodejce zrušil i servis Háčka a živí ho již jen Ford a Mitsu...

A mrzí mne to o to víc, že na adresu mé Elantry, co se týká spolehlivosti, nemůžu napsat jediné špatné slovo. To švagr s konkurenční O1 si užil pěkné patálie. Ale taky jsem si vědom toho, že mám poslední kvalitní Hyundai a i když je líný, prodám ho s těžkým srdcem. Ceedům a spol. už se poruchy nevyhýbají.
Avatar - wakantanka
1. 6. 2015 13:09
Re: Hodnocení
Mne je hlavne veľmi čudné, že na tzv. priamy porovnávací test tú i20 proti Fabii III požičali viackrát a rôznym novinárom. Pri žiadnom z tých porovnávacích testov nepadlo ani slovo, že auto sme si zobrali z požičovne alebo máme ho od dealera lebo zastúpenie automobilky to a to. Takže pravda bude zrejme niekde uprostred.
1. 6. 2015 15:52
Re: Hodnocení
Pokud by nula od nuly pošla, tak proč by to dělali? Aby dělali někomu, kdo jim nevyhoví, zdarma reklamu? Spokojenost čtenářské základny je argument, ale jak se říká, pro jedno kvítí slunce nesvítí. Dokud je to výjimka a ne pravidlo, tak je to tolik pálit nebude.
1. 6. 2015 15:44
Re: Hodnocení
I kdyby těch hvězd bylo 50, výsledek by byl, že je spodních 30 nepoužívaných. Tohle jednoduše vyřešíš tím, že změníš nároky pro zisk půl hvězdy.
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 11:00
Re: Hodnocení
Jo... ale jaké auto by muselo být na jednu či dvě hvězdy? A jak to pak, v kontextu ostatních, starších testů, odůvodníš? Je třeba Logan na jednu hvězdu? Ve srovnání s Octavií asi ano, ale v rámci své kategorie? Clio RS na tři hvězdy... taky to redakce schytala.
Osobně se přikláním spíš k úplnému zrušení hvězdiček.
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 11:03
Re: Hodnocení
a co tak davat percenta.... ;-) .... ako to robia niekde inde....

je lepsie ak vidis ze jedno auto ma 85 percent a ine 92 ... ako keby dali obom zhodne po 4 hviezdy... ak pozadujeme verdikt na urovni mikrochirurga tak musime na to ist s niecim inym ako s krajcirskym metrom... ja som za percenta
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 11:12
Re: Hodnocení
Ne, žádná procenta ani hvězdičky, prostě slovní popis a hodnocení v testu a to je vše. Na závěr shrnout výhody a chyby a jinak nic víc. Pořád to neřeší šíři škály hodnocení, protože kdo dá autu pod 50%? A za co?
Dnes nevznikají špatná auta, jsou jen různí lidé s různými požadavky. Redaktor může zkritizovat (a s oblibou to tu dělají) rodinné MPV či kombi za nesportovní jízdu, ale kupci ocení klidný a komfortní podvozek s úsporným motorem... A tak dál a dál. Text testu tohle pojme, hodnocení hvězdičkami nikdy.
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 11:12
Re: Hodnocení
rozumiem......tak potom len slovne napisat plusy a minusy ( ale aj tie mozu byt niekedy subjektivne ).... a kaslat na hviezdy
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 6. 2015 14:59
Re: Hodnocení
Tak konkretne Plusy a Minusy ma na auto.cz casto pobavia, najma ked je plusom vedla "nizkej nadobudacej ceny" (nizkeho stupna vybavy) "moznost priplatkovej vybavy", ktora posle cenu auta do inej galaxie :-)
1. 6. 2015 11:14
Re: Hodnocení
Procenta? To se na mě nezlob, ale 100 bodovou škálu beru jen jako velmi přitroublou sebereklamu.
5* stačí, zvlášť když se dávají půlhvězdy. Spíš jde o kritiku.
Mělo by každopádně platit, že 2.5* je průměr.

Z mýho pohledu je dost průměrných aut na to, aby v zásadě nedosáhlo ani na tříhvězdičkový ohodnocení.
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 11:16
Re: Hodnocení
nezlobim ;-)

je fakt ze latka je uz posadena tak .... ze uz teraz zrazu nemozu davat kazdemu autu zrazu 2-3 hviezdy... ked doteraz aj lepsi priemer mal pomaly vzdy 4 hviezdy....
1. 6. 2015 11:23
Re: Hodnocení
Třeba bych se nebál dát max průměrnou známku stávajícím řadám Citroenů, Laguně, Insignii, nebo třeba Octa 1,6TDI apod. Obzvláště v některých motorizacích.
Pokud jde o průměrný auto, tak nevidím důvod dávat víc než právě 2 1/2*. To je přesný průměr. Nebo se ti zdá, že většina aut je nadprůměrných?
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 11:36
Re: Hodnocení
Podle toho, co hodnotíš. Jo, zdají se mi nadprůměrná, každý máme svůj náhled na věc. Mně je u prĐele sportovní kostitřasový podvozek a škodovácky nudný interiér, jiní to tu vyzdvihují jako nutnost. Ocením dobrý prostor při menších vnějších rozměrech. Netrápí mě šíře motorové nabídky, pokud i ta stávající mi dostačuje. Prémie mi vůbec nic neříká, přínos opravdu v dnešní době nevidím...
Takže bych klidně vůči tobě hodnotil opačně. Pravdu budeme mít oba a přesto ani jeden.
1. 6. 2015 11:57
Re: Hodnocení
Presny priemer stupnice od 1* do 5* su 3*. 2 1/2 je priemer stupnice od 0 do 5, ale nula hviezdiciek sa myslim nedava.
1. 6. 2015 15:57
Re: Hodnocení
Já tedy beru i žádnou hvězdu jako možnost.
Avatar - kosmonaut
1. 6. 2015 22:25
Re: Hodnocení
jj, a zajímalo by mě auto, které by si tu nulu tady vyjezdilo :-)
Avatar - iudex
1. 6. 2015 13:29
Re: Hodnocení
Presne, niekedy mám pri čítaní testov pocit, že všetci sú nadpriemerní; tak sa potom pýtam, kto je ten priemer a podpriemer?
Redaktor by sa nemal báť veci jasne pomenovať: napr. za špičku strednej triedy považujem BMW M3, za najhoršie v triede napr. Kiu Optima 1,7d; M3 má 5 hviezd, Optima 1; priemerné auto (trebárs 508 2,0HDI) má 3*.
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 15:00
Re: Hodnocení
Jenže to je právě ta blbost, která by vznikla. Už se srovnává nesrovnatelné a naopak v rámci srovnatelného jsou rozdíly skutečně minimální. To pak ale neospravedlní třeba jednu hvězdu pro Hyundai (beztak to plácáte všichni jen ze značkové nenávisti) vůči pěti pro tak adorovaný Passat (který na to taky nemá).
Avatar - Emel
1. 6. 2015 15:09
Re: Hodnocení
Když už to hvězdičkama hodnotím, tak by to mělo mít nějaký smysl, a ne že dám všem 4*.

Že má mít Hyundai 1* vůbec neznamená že je špatné... jen že je nejhorší. Vyloženě špatná auta se ve střední třídě nedělají.
Avatar - iudex
1. 6. 2015 15:49
Re: Hodnocení
Passat nemôže mať 5 hviezd, keďže je tu ešte prémia so 6 či 8 valcami. A ak hodnotenie 5* by dosiahol trebárs Jaguar XE V6S či BMW 335d, tak Passat môže mať v závislosti od motorizácie a výbavy 3,5 až 4,5*. Ak dáš 3/4 áut v triede hodnotenie v rozmedzí pol hviezdy, ako odlíšiš tie rozdiely, ktoré tam jasne sú?
Btw. i40ke by som nedal 1*, za najhoršie auto v triede ho nepovažujem, na druhej strane ten odstup od Passatu tam je, nie že nie.
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 19:30
Re: Hodnocení
Jenže srovnávání prémie (jakkoli ji neberu vážně) s mainstreamem je taky pěkná blbost. Jak srovnávat třídy, když střední prémie odpovídá prostorem spíš nižší střední v mainstreamu? Pořád jsou ty hvězdičky zavádějící.
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2015 20:41
Re: Hodnocení
>:D
Sice ani staru Optimu nepovazujem za najhorsie auto v strednej triede, ale budiš. Ma defakto 1 nie optimalny motor, riadenie vraj nic moc, sice priestranny, ale nie zrovna najkvalitnejsi interier ( jeho architekturu ale berem skor ako plus ) no a potom su to uz len prkotiny, ktore jednemu mozu vadit trochu, inemu extremne...
Takze dajme tomu, ze by dostala 1 * .
Co potom, ak niekto vyrobi auto, ktore by malo dostat horsie hodnotenie ? >:D
Dostalo by 0 *, alebo -1* ? >:D
Avatar - Emel
1. 6. 2015 21:33
Re: Hodnocení
A co když někdo vyrobí skvělé auto a pár aut už dostalo 5*?
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 21:46
Re: Hodnocení
To bys pět hvězd nemohl dát nikdy, protože vždycky někdo může vyrobit ještě lepší auto... A co pak?
Avatar - Emel
1. 6. 2015 21:51
Re: Hodnocení
Pak prostě zpřísním hodnocení dalších testů a ty starší pětihvězdy devalvují, s vědomím toho, že pět hvězd před dvěma lety už by dnes pět hvězd být nemuselo. Podobně jako devalvuje pět hvězd v EURO NCAP. No nic, jsou to jen hvězdičky, už jsem k nim napsal víc než jsem chtěl :-)
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2015 22:07
Re: Hodnocení
Joo, taky nejaky princip by sa na to mohol pouzivat. ;-) :yes:
Avatar - Emel
1. 6. 2015 11:10
Re: Hodnocení
Jaké? No prostě to nejhorší v dané třídě v danou chvíli...
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 11:14
Re: Hodnocení
Nejhorší... takže Insignia třeba za jednu, Superb dvě, Mondeo tři, Mazda čtyři a Passat pět? Stejná kategorie, minimální rozdíly a přesto tak rozdílné hodnocení?
Pořád nevidíš tu absurditu?
Avatar - Emel
1. 6. 2015 11:18
Re: Hodnocení
Třeba i40 1*, Insignia už 3*, M6 a Mondeo 4*, Superb a Passat 5* - třeba. Důležité je využít tu škálu celou, nebo aspoň větší část než 4-4,5-5.

PS: fakticky nejhorší hodnocení je 0*, ne 1*
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 11:20
Re: Hodnocení
a ludia sa potom zlaknu ;-) ked niektore auta budu mat po jednej hviedze ake su to plecky ;-) ..
1. 6. 2015 11:25
Re: Hodnocení
Ať se leknou. Tam, kde jsou průměrný nebo podprůměrný vlastnosti vyváženy cenou, může chlapům v hospodě vyprávět o tom, že ušetřil, tam kde zaplatil stejně jako u naprůměru, ať si to omlouvá třeba originalitou.
1. 6. 2015 11:27
Re: Hodnocení
Pak přichází další stránka věci. Žádnej větší web není nezávislej. Potřebuje příjmy z reklamy. Nikdo z nás by si to jako podnikatel nelajsnul...

Takže jako průměr tu "označujeme" podle mě reálně auta se 3 1,5*.
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 11:37
Re: Hodnocení
A já bych to hodnocení klidně otočil, v některých bodech... A nedostaneme se zase nikam.
Avatar - Emel
1. 6. 2015 11:58
Re: Hodnocení
Jestli bys ty dal i40 5* není tématem diskuse. Tématem je to, že pokud se obecně nepoužívají známky pod 3*, tak si redakce vlastně redukuje škálu na 4-5 stupňů. Aby auto dostalo 3*, tak už to musí být propadák... a to pak vede k tomu, že všechna normální auta mají prostě 4*, špatná 3-3,5* a dobrá 4,5-5*, ten rozptyl je dost malý.
Avatar - Blue Sun
1. 6. 2015 12:45
Re: Hodnocení
Proto říkám, že hvězdičky, procenta či jakékoli jiné hodnocení je nesmyslné. Rozdíly mezi auty nejsou tak výrazné, aby se daly hodnotit podobnou škálou.
Avatar - iudex
1. 6. 2015 13:02
Re: Hodnocení
Ja súhlasím s Emelom, že treba väčší rozptyl. Ak budú mať všetky autá 4 až 4,5*, tak to bude ako v animáku Rodinka úžasných povedal hlavný záporák Syndróm: ... a potom bude každý super. A keď budú všetci super, nebude ním nikto". ;-)
1. 6. 2015 13:28
Re: Hodnocení
Podle mě na 4* musí být auto vynikající, na 5* pak naprosto jedinečný ;-)
Avatar - iudex
1. 6. 2015 13:30
Re: Hodnocení
Áno, viď môj príspevok z 13:29.
Avatar - iudex
1. 6. 2015 17:24
Re: Hodnocení
Čo Ty vieš, možno chcel paja vyjadriť, že je niečoho plný. >:-[]
1. 6. 2015 19:33
Re: Hodnocení
Ne, automatická Apple oprava a není to poprvý >:D
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2015 21:15
Re: Hodnocení
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
1. 6. 2015 12:51
turboefekt 2 - 3 sec?
opravdu takové "zpoždění" při sešlápnutí plyn pedálu? Není to moc?
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2015 15:33
Re: turboefekt 2 - 3 sec?
Kdyz porovnas s atmosferou, tak je i sekunda hodne a prijde ti to pri rychlem razeni jak kdyz motor vypovedel sluzbu a je KO. 2 až 3 sekundy musi byt hodne neprijemne, snad neni ani mozny, jestli je to vubec pravda. QQ ma oproti Yetimu vetsi objem, mensi kroutak, spise si myslim, ze jde ta prodleva na ucet el.plyn. pedalu.
Avatar - iudex
1. 6. 2015 12:58
Výborný test nezaujímavého auta
Pochvala Ondrovi za pútavý, dobre napísaný test, ktorý som bez problémov dočítal do konca, hoci ma tento typ áut vôbec nezaujíma. Samotný QQ dobrý, nemám s ním problém a v danej triede bude asi patriť k tým (naj)lepším, akurát ja akosi nevidím zmysel predokolkového SUV (naopak kvitujem benzínový motor).
Inak schopnosť Ondra pútavo popísať aj zvezenie s jazdne nezaujímavým SUV/crossoverom ma privádza k návrhu, aby Ondro testoval tie emotívnejšie autá, ako bolo nedávne Polo GTI (kde technický pohľad p. Musila až taký žiadúci nie je, skôr to pýta emotívnejšie a na jazdné dojmy zamerané písanie Ondreja).
Rozbalit vlákno
8
1. 6. 2015 13:14
Re: Výborný test nezaujímavého auta
Já si dokonce myslím, že nejlepší je testovat ve dvou :-)
Avatar - iudex
1. 6. 2015 13:21
Re: Výborný test nezaujímavého auta
Chceš tým naznačiť, aby autá dávali testovať Tebe s Dinarom? >:D
1. 6. 2015 13:27
Re: Výborný test nezaujímavého auta
Spíš poslechnout si druhej názor. Harrisů se moc nenarodí a kolikrát si protistrana všimne věcí, který ty ne nebo naopak :-).
Jsem zvědavý, jak na tebe zapůsobí hybrid. Tento, nebo příští víken bych ho měl mít ;-)
Avatar - iudex
1. 6. 2015 13:31
Re: Výborný test nezaujímavého auta
Dobehnem, predsudky voči hybridom nemám (teda s výnimkou i8, tam sa s skrátka neviem zmieriť s tou motorizáciou).
1. 6. 2015 14:07
Re: Výborný test nezaujímavého auta
Chápu, despekt vůči i8 funguje i u skeptika do prvního seriozního sešlápnutí plynu a první zatáčky. A to říkám se vší vážností s přihlédnutím k "zajímavosti" akce Driving experience s dvoulitrovými naftami a xDrivem. Čekal jsem v zásadě něco podobnýho a ejhle...budoucnost zásadně lepší běžný přítomnosti ;-)
1. 6. 2015 18:35
Re: Výborný test nezaujímavého auta
Ahoj,
jaky hybrid budes mit?Dost mne tahle sfera zajima,tak bych rad znal zkusenosti/pocity jinych uzivatelu.Diky.
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 13:18
Re: Výborný test nezaujímavého auta
Už jsem myslel, že redakce má nového člena, ale ne, on to je p.Dusil ;-)
Avatar - iudex
1. 6. 2015 13:20
Re: Výborný test nezaujímavého auta
Sorry, trochu som ho premenoval. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
1. 6. 2015 23:03
Ne, raději knihu!
Auto s francouzskými geny, náhražkovým motorem, bez 4x4 a k tomu ještě s chybějící ruční brzdou? :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2015 18:00
Král konzumu
Qahqai je dokonalým úspěchem marketingu. V době, kdy evropský zákazník sám netušil, co vlastně chce, přišel Nissan s dokonalou pastí na zákazníka. Běžný hatchback s genotypen SUV.

Ano, právě Qashqai dokázal spojit jako jeden z prvních, ne-li jako úplně první, přednosti SUV s klasickým zástupcem nižší střední a nabídnout provozní efektivitu. Zatímco ostatní výrobci šli cestou ohlodávání SUV a nabídli tak zákazníkovi dokonalé pozérské divadlo, které skončí s první letní přeháňkou na kempingové louce, tak Qashqai nabídl polohu, ve které se nikdo nebude muset stydět za tradiční větu - "silničáři zase zaspali"...

Qashqai nabídl tolik uživatelské srozumitelnosti, že ani naprosto zoufalé jméno nezmařilo úspěch tohoto modelu. S druhou generací už se pomalu učíme toto jméno přijmout za své. Samotná nová generace však nastupuje silnější než kdy před tím. A přesně tak, jak to má evropský zákazník rád - úsporný, praktický, velmi pohledný.

Vlastně právě Qashqai jako jeden z opravdu mála modelů dokáže dát otázce "proč nekupovat Golf?" racionální význam. Je to zkrátka tak - proč Golf, když Qashqai je po všech stránkách praktičtější a všestrannější pro každodenní život?
Rozbalit vlákno
1