Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche nebude vyrábět auta mimo Německo

16 komentářů

Avatar - fOE
fOE
Z clanku:"Interiér se přidává až v Lipsku, kde také probíhá finální montáž a pečlivá výstupní kontrola."

Co presne si muzu predstavit pod "probiha finalni montaz"?
V Jakem stavu oupousti Cayenne brany VW v Bratislave? Jen kastle, nebo uz na podvozku a osazena motorem s prevodovkou, nebo navic k tomu uz i svetlama, veskerou kabelazi atd. a v lipsku se uz jen kompletuje interier a "kontroluje"?

Diky.
_MT_
"Svatba" (spojení pohonného ústrojí a podvozku s karoserií) probíhá v Lipsku (pokud se něco nezměnilo). A také Osnabrücku (předpokládám, že proces je stejný jako v Lipsku), protože Lipsko nestíhá.
Avatar - fOE
fOE
Diky.
_MT_
Za málo. Když už jsem u rozdávání informací. 😄 Karoserie Panamery pro změnu dělá VW v Hannoveru. Jak se továrna v Lipsku rozšiřuje (dříve karosárnu ani lakovnu neměli), časem by měla výroba přejít tam. První sérii by měli snad udělat v polovině letošního roku.
Nimra
Nedělal se náhodou Boxster jeden čas ve Finsku? Anebo jsem úplně mimo?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejseš [odkaz] [odkaz] >😒]
_MT_
I Cayman. Dělal je Valmet. Dnes je vyrábí v Osnabrücku (vedle hlavní výroby v Zuffenhausenu). Osnabrück používají pro vykrývání silné poptávky (a to i pro Cayenne). Plánovali navýšit kapacitu v Zuffenhausenu, aby zvládli pokrýt výrobu všech sportovních modelů "doma," to však ještě nějakou dobu bude trvat.
To mas tak, vzdy sa vyrabali a budu vyrabat v Nemecku, s vynimkou pripadov, ked sa v Nemecku nevyrabali resp. nevyrabaju.

Takze v DE sa vyrabaju vzdy, ked sa vyrabaju v DE.

Strasne mi to pripomina 'argumentaciu' v knihe 1984 v style "vzdy sme boli vo vojne s Euraziou" - s vynimkou pripadov, ked sme neboli.

Informacia o vyrobe vo Finsku mala v clanku jednoznacne zazniet hned pri info o ciastocnej vyrobe v Bratislave.
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
No jakmile jde o německou značku, tak budem masírovaní každý týden o tom, jak je to Made in Germany, i kdyby v Německu jen lepili znáček na kapotu. >😒] Jo, kdyby šlo o americkou značku, tak je země, kde leží výrobní linka (Korea, Mexiko, Indie) v každém nadpisu jako ta nejdůležitější informace.
frite
Vzpomínám si jak na jednom serveru uživatelů motorek BMW odmítali přijmout informaci, že jejich miláčci se z velké části (a některé komplet) dělají v číně.
To se tě skupině germanofilů (co do té chvíle shazovali Italské a Japonské motorky v každé větě) zhroutil svět že si koupili čínu s BMW příplatkem....
dodo24
Tak potom neviem preco stavaju novu halu v Bratislave, ked nechcu vyrabat mimo DE.
Inak aj v mediach prebehla taka informacia ze sa od roku 2017 bude Cayenne vyrabat komplet v BA.
_MT_
Myslíš karosárnu? Měli by tam vyrábět karoserie pro SUV od Bentley. Dříve se mluvilo i o Lamborghini.
Nicco
A potom tu nedavno byl clanek, ze Lambo ani Bently tedy ne, ale ze Cayenne bude completne v BA
_MT_
Karoserie pro Cayenne tam dělají od začátku, nepotřebují pro ně stavět karosárnu. Ano, teoreticky by mohli chtít jen navýšit kapacitu pro stávající portfolio. Uvidíme, jak se do budoucna Porsche popere s přetíženými továrnami a jestli dodrží slova Bernharda Maiera a Cayenne i v příští generaci budou kompletovat v Německu.

V dubnu ANE publikoval vyjádření mluvčího Bentley, že tam budou dělat karoserie pro Bentaygu a následně je pošlou do Crewe (vypadá to, že nelakované). Lamborghini asi padlo, když dostali dobrou nabídku v Itálii. Teoreticky je však pořád možnost, že by karoserie vyráběli jinde. Nevšiml jsem si, že by mluvili o výrobě konkrétně karoserií v Itálii, ani plánů na rozšíření/ vybudování nové karosárny.
dodo24
Ano, uz sa stavia karosaren pre Porsche. Malo by z Ba vychadzat hotove auto. Hala pre Bentley uz davno stoji, o tom sa neda ani diskutovat.
Spook
To je dobre