Krásné auto,za takto vybavený vůz je cena naprosto v pořádku,Základ vidím okolo 400 tisíc.Renault už je 2 v Evrapě a to nevyjel Megane,Laguna,Kadjar :yes::yes:
Cena bude okolo půl milionu. Základ bude obsahovat:
-Autoradio Arkamys CD/MP3/USB, Palubní počítač s TFT diplayem, zrcátka v barvě, tempomat, asistent rozjezdu do kopce, kliky v barvě, LED denní světla, 16" disky z oceli. Motor 1,2TCe. Naopak chybět budou mlhovky, navigace, LED potkávací/dálkové budou jen k verzi BOSE (vrchol).
...to v posledni dobe serviruje, jak se patri. Opravdu deleji jedno vizualne povedene auto za druhym, oproti unylemu Megane a splacane Lagune (o preznackovanych modelelch od Samsungu radeji nepisu) je tohle jako po pokropeni zivou vodou. Uprimne rikam, ze po stale stejnem Megane, Latitude a Koleosu jsem Renault uz odepisoval a jsem rad, ze jsem se mylil, oni si jen ti croissanti chystali pozice pro utok :-) Na tom hornim kouku musim vyzdvihnou t zejmena palubni desku, vlastne komplet interier, to je uz konecne na urovni, vcetne barevneho sladeni infotainmentu (hnusne slovo) s displejem pred ridicem.
Nova Astra, nove Renaulty (Twingo, Clio, Captur) s timto Kadjarem...
No, co dodat - bravo, Evropa! :yes::-)
Vzpominam si, jak Sony jednoho hezkeho dne vydalo tiskove prohlaseni, ze konci s vyrobou CRT obrazovek. Ze uz bude delat jen LCD. Obecne si lidi tukali na celo, ale casem se ukazalo, ze to byl spravny krok.
Renault sice neni ve svem oboru Sony, ale proc vyvijet hromadu motoru, kdyz ta 1,6 vlastne drtive vetsine bude vyhovovat a prave tuto kubaturu vyvijet a ziskat tak maly naskok?
Navic ten motor je tak dobrej, ze ho kupuje i Mercedes, nezapomen >:D
odhaduju ze s normama ktere nejen EU, ale i Cina, Indie nebo Brazilie chysta se jim proste vice kubatur nevyplati vyvyjet, a pokud skousnou i zakaznici "prestiznejsich" znacek a modelu ze najednou maj motory 1.2-1.6 a treba i 3 valce, tak u Renaultu s tim vetsinovy zakaznik asi problem mit nebude
Současný design všech aut, kdy se zvětšují světla a hlavně znaky se mi nelíbí. Za chvilku bude pí... (znak renaultu) od čelního okna po spodní lem nárazníku :no: .
Nevím, od Renaultu jsem nic velkého nečekal a tím pádem ani nejsem zklamaný. Bez diskuze, je to škaredé a předražené. Kvalita bude imho mizerná. I když nedávno Renault prohlašoval, že už konečně zapracuje na kvalitě, pořád o tom nevidím nikde zmínku. Asi to nakonec vzdali. Myslím, že prostě Frantíci neumí udělat dobré auto.
zas len trolluješ ako obyčajne. Že sa ti to nepáči beriem - každému sa nemôže páčiť všetko rovnaké. Ale o technike sa radšej nevyjadruj keď o nej * vieš.
Ty jo nevsiml jsem si, koukal jsem spis na ty huste moderni zavesy zadnich vrat, prinytovane zvenku a na ta opravdu moderni okna, zasazena do gumoveho kedru a zatesnena medvedim ho*vnem >:D
Moc pěkné, jsem rád, že se Renault už vyhrabal ze svého období "bez tváře" a zase dělá výrazný líbivý design. Kvality bych se nebál, horší to bude se ztrátou hodnoty při odprodeji, tam na Koncern zkrátka nikdo nemá.
Třeba se dočkáme i toho, že lidé poznají, že i koncern dělá šmejdy, ale myslím, že to zákazníka netrápí. Když kupuje nové auto, nepočítá, za kolik ho prodá.... a mnohdy si přepočti, za kolik prodáš ojetého Renaulta a za kolik VW a taky za kolik si adekvátní modely koupil :-) Pak už to tak jednoznačné pro koncern není
ono stačí popojet směr Bolzano a dál... a ejhle. Z německé produkce často Benz nebo BMW, koncern abys pohledal... ale Renault zastoupen velmi bohatě... prostě jiný kraj, jiný mrav :-) nebo jiný dav?
Renault tímto vozem válí, to bezesporu.
No, tohle me rozpálilo do běla. Řeší se tu Gilgit, který je sice otravný, ale přímo neškodí (jo, možná tak pověsti ACZ), a k tomuto se nikdo nechtěl moc vyjádřit... díky. Uvidíme, zkusíme kdyžtak napsat SZ.
a svojske auto... renault sa v dizjane uz konecne nasiel... po cliu a capture dalsi do rodiny novych rodinnych renaultov ktore uz vyzeraju moc schopne a moc pekne..... interier hodnotim velmi vysoko..... ta stredova konzola mi pripomina svojou architekturou ceed [odkaz] vs [odkaz] ... ale samozrejme nic v tom nehladam.... tento styl vyznavaju viacere automobilky a kazde auto ma uz dnes nieco co najdeme aj inde... hlavne po stranke ergonomii sa moc vymyslat uz neda... kto chce byt sice pekny ale zaroven aj prakticky .... musi dodrziavat iste dizajnove "overene kroky" ... aj v interieri....
kadjar sa mi paci.... v jeho uspech vobec nepochybujem.... cena je aka je ... ale vzhladom na konkurenciu to asi bude ok..... nestudoval som to podrobne... len viem kolko stoji outlander a ten mi pride cenovo velmi fajn a pritom je aj vacsi....
suma sumarum... renault uz nasiel svoj styl... a to je hlavne ( uz chyba len nova laguna ) .... a podla mna v tomto duchu a v tejto sablone ( maska, svetla, zadne partie ) sa ponesie aj nova laguna a megane.... dufajme :yes: