Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW = kdy nový znamená starý
| 2. 6. 2015 12:11
Stálo by za to o "novém" Caddy mluvit jako o velkém FL, protože to nic jiného není. To, že se s FL přejde na motory splňující novější Euro normu, malinko se upraví přístrojový štít a pozmění optika světel je totiž běžné téměř u všech FL. Jen VW o tom mluví jako o nové generace.
Hlavní důvod je ten, že to auto tu je od roku 2003 ( tedy 12 let, poznámka pro redakci) a tak už jim bylo blbé to dál prezentovat jako současný model.

Velmi smutná zpráva ( tady asi zákazníci čekali o moc víc) je stále zadní tuhá náprava s listovými pery. U Furgonu to chápu a vlastně se to může i hodit, ale u Life verze, která se má tvářit jako rodinné MPV? WTF? Tady konkurence umí nabídnout o dost víc - například i zadní víceprvkovou nápravu ( Fiat Doblo /Opel Combo u osobního provedení) nebo aspoň vinuté pružiny.

Dosavadní Caddy se mi hodně líbil, ale z nového jsem zklamaný - hlavně z využití stávající platformi = úzký a zastaré řešení zadní nápravy.

Pokud bych dnes měl vybírat v této kategorii, tak bych vybíral jednoznačně mezi Fiat/Opel a Fordem, před 10 lety by to byl právě Caddy - bohužel.
VW = kdy nový znamená starý
| 2. 6. 2015 12:28
Jestlize je kastle stejna tak jde o FL a tady je shodna jeste vetsina dalsich dilu. U FL se meni hlavne svetla, coz je tady take stalo. Prodeje vw nejsou o kvalitach, ale o zvyku, coz dokazuji prodeje aut prumerne, nekdy i podprumerne, kvality z dilu vysokeho stari.

Kde je rozdil mimo svetel a narazniku, coz se bezne dela u FL?
[odkaz]
[odkaz]
Vidim zrcatko a blinkr >:-[]
VW = kdy nový znamená starý
| 2. 6. 2015 12:48
U faceliftu neděláš homologaci. Když u vw nechali caddyho znovu celý homologovat, ať si mu klidně "nová generace" říkají.
VW = kdy nový znamená starý
| 2. 6. 2015 13:20
Je otazka co homologovali, homologaci podlehaji i konstrukcni casti a vybavy vozidel.
Avatar - twistedTSD
VW = kdy nový znamená starý
| 2. 6. 2015 13:25
No, v tom případě je zase faceliftem i poslední eSko. :-)
Avatar - LEGOPARK
VW = kdy nový znamená starý
| 2. 6. 2015 13:02
Ono toto je problem skoro vsekych automobiliek dnes a je za tym zasraty makreting! Uplne sa vytratilo slovo "facelift" a kazda mala zmena uz je propagovana, ako "novy model". Jasne - slovo "novy" predava lepsie ako slovo "faceliftovany stary". Je to ale trapne a je to klamanie.
Avatar - nalimer
VW = kdy nový znamená starý
| 2. 6. 2015 18:28
Otázka znie, ako nazvať nový Roomster. Ten tiež vychádza z Caddy.
extremne hnusna krabice
| 2. 6. 2015 12:24
kterou v pripade cikanstru dorazi jeste navic ten zezvejkanej vandrak >:-[]
Avatar - AUDIRS6
extremne hnusna krabice
| 2. 6. 2015 13:23
som zvedavy, kedy dorazi niekto teba :-! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
extremne hnusna krabice
| 2. 6. 2015 13:57
Kde nic není ani smrt nebere. holden_holden se drží svýho štěkání...nikdy z něj nic konstruktivního k autům nevypadlo. :-!
extremne hnusna krabice
| 2. 6. 2015 21:33
hosi meli by jste zlepsit chovani a vyjadrovat se k tematu. jste nejaci psychicky labilni a reagujete jak bejk na rudej hadr.
extremne hnusna krabice
| 2. 6. 2015 21:42
Ty si sa k téme vyjadril , keď tu poučuješ ostatných?
extremne hnusna krabice
| 2. 6. 2015 21:54
ano ja se vyjadril k te hnusne nevzhledne krabici kterou jeste zprzni ten zezvejkanej vandrak. to je muj nazor na tuto hruzu
extremne hnusna krabice
| 3. 6. 2015 07:10
Téma hloupýho plivání jsi rozdmýchal ty, nic normálního vyjma urážek jsem od tebe nikdy nečetl.
Avatar - BIGPAPA
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 12:35
Kde jste prosím našli, že VW Golf má motor 1,0 TSI 8-s 8-s 8-s je zvláštní, že ani oficiální místa o tomto nevědí :no: že by křišťálová koule?
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 12:52
Novinka k lepšímu.

Apropos, blahopřeji redakci, že vytvořila takto obsáhlý článek o 10 let starém autě. To by jeden fakt nesvedl.

>:-[] >:-[]
Avatar - miromen
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 12:55
V DE ceniku už je v nabidce.

[odkaz]
Avatar - miromen
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 12:58
Avatar - LEGOPARK
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 13:03
V Nemecku Ty blbecek!
Avatar - BIGPAPA
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 13:24
vcelku silná slova.... honič ega z asie?

český trh 1,0TSI v ceníku nemá, tak nechápu proč se zajímat o sousední trhy, které mají uplně jiné specifika....
Avatar - AUDIRS6
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 13:26
CZ weby su k zaplakaniu... :-!
Avatar - LEGOPARK
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 13:36
Citujem Ta: "Kde jste prosím našli, že VW Golf má motor 1,0 TSI ". A na to si dostal odpovede. Tak tu teraz neplet CR do toho. Btw. v CR ho za mesiac budes mat tiez.
Proste si priznaj, ze si pochybil, ze si o tom nevedel.
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 13:59
Přiznání o pochybení se nedočkáš, čím chatrnější příspěvek, tím chatrnější povědomí.
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 19:39
Odpoveď neprekáža, prekážajú dve posledné slová. Zarábaš si na ban. Správaj sa slušne.
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 21:44
rozšíri rady :-!
Avatar - AUDIRS6
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 13:25
nespi ;-)
[odkaz]

a vsade kde bola 1.2 TSI, bude casom tato 1.0 TSI... :-!
Milá redakce......
| 2. 6. 2015 18:31
Má ho Golf BlueMotion.
caddy-OT
| 2. 6. 2015 12:59
dobry den,vasi definici pojmu caddy jste mne rozesmal,az jsem malem spadnul ze zidle >:D viz. "Caddy se původně říkalo člověku, jenž sbírá golfistům odpálené míčky".Dokazete si predstavit,ze nekdo plati za sbirani odpalenych micku-neni to nahodou "nosic" golfovych holi ;-) ?Jinak jsem zvedav,nakolik se caddy zlepsil,mame jich par a zeby ridici jasali nadsenim oproti partnerum atd.,to se rici neda ;-\ .
caddy-OT
| 2. 6. 2015 13:15
Když jsem caddyho dal do googlu vypadlo : CADDY means "Cadillac"
caddy-OT
| 2. 6. 2015 13:21
tech vyznamu je asi vice:-).. Mne "rozsekala" predstava,ze platim cloveka za to,aby mi vzal opaleny micek z greenu,ktery jsem se na nej usilovne snazil umistit ;-)
caddy-OT
| 2. 6. 2015 13:27
Asi jo ... V Rumunsku v Golf and Polo Club Selas mají takový výborný driving - asi 50 metrů široký vysekaný pás v kukuřici, takže většina míčků končí samozřejmě v kukuřici a je fakt, že tam mají takového týpka, co prolejzá kukuřici a snaží se ty míčky najít ...
caddy-OT
| 2. 6. 2015 13:35
pokud vim,tak tuhle sluzbu delaji na vsech hristich,pouze micky neodevzdavaji hracum,ale prodavaji.Caddyho si beru sebou pouze pro neseni bagu atd. urcite by mne dostal,pokud by mi sebral mnou odpaleny micek-pak by golf nemel logiku/smysl.
caddy-OT
| 2. 6. 2015 14:08
Máš samozřejmě pravdu s caddym. S drivingem je to tak, že se používají speciální míče, které nejsou tak dobré, jako ty co se s nima normálně hraje. U nás (v ČR) se tyhle míčky sbírají autem se sběrákem a vracejí se do výdejního automatu.
Majstrštyk!!!
| 2. 6. 2015 13:12
.... no a máme to tady všechno hezky napsáno od odborníků.... jedno je jasné, konkurence pomalu může zavírat svoje výrobní linky, protože tento "nový" Caddy trh zcela ovládne....

Pogratulujme tedy německým inženýrům a poklekněme do prachu u silnice....

Dovolím si vypíchnout ty největší hity:
1) "proč měnit něco, co funguje" - tak tak, můj děda takhle 15 let obhajoval Trabanta....
2) "tuhá zadní náprava je vítaným řešením" - věřím, že příště nás VW oblaží třeba žebřiňákem
3) "1.0 TSi stačí pětikvalt a je dostatečně dynamický" - ale jako jo, pokud s tím chci jet koupit rohlík a nemám to daleko, asi to bude stačit....
4) "Mimo město není problém jet za 5.5"... já jezdím občas v Doblu 1.6JTD a na takovou spotřebu bych se musel hodně snažit.... ale jako jo, pokud někdo má nervy jezdit 80kmh a nepředjížďet, asi to je teoreticky možné.... (pánové raději asi nezkoušeli kolik to žere třeba při 130, že....)
5) "pod kapotou trůní tříválec".... no.... >:D >:D >:D >:D
6) "Řídí se jako dobrý osobní automobil" & "Odolná a věčná tuhá zadní náprava s listovými péry"... no ty wole proč ostatní výrobci dobrých osobních automobilů ztrácí čas s nějakými multilinky a nevalí tam listové pera,když to stačí....

Suma sumárum, jdu zapálit Doblo a zapsat se do pořadníku k VW, pospíchám, brzo nebudou.... ;-)
Avatar - wakantanka
Majstrštyk!!!
| 2. 6. 2015 13:32
:yes: super napísané, niečo podobné ma napadlo pri čítaní, ale nesformulovall by som to takto trefne >:D
Avatar - strýček BOB
Majstrštyk!!!
| 2. 6. 2015 14:08
Víceprvek je mrtvý, nastupují listové pružiny. >:D
Majstrštyk!!!
| 2. 6. 2015 19:50
Počul som, že nový Roomster pôjde ešte ďalej, zadná náprava bude odpružená jedným listovým perom naprieč nad nápravou. Konkurencia to dokonca dávala dopredu. Vyskúšané v praxi na 15 000 000 kusoch! >:D
Majstrštyk!!!
| 2. 6. 2015 14:13
:yes:
Majstrštyk!!!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 2. 6. 2015 16:19
Amen :yes:
Avatar - pumpkin
Majstrštyk!!!
| 2. 6. 2015 16:47
Veď počkaj, príde to v nejakej low-costovej verzii ako Roomster a chalupári predajcom utrhnú ruky. >:D
Avatar - boost.
Majstrštyk!!!
| 2. 6. 2015 17:17
:yes: :yes: :yes:
Majstrštyk!!!
| 2. 6. 2015 19:05
jo, to je trefné >:D ;-)
Majstrštyk!!!
| 2. 6. 2015 21:47
S tuhou nápravou u úžitkového vozidla problém nemám, problém je v adoráciach testera na toto riešenie.
Pekné...
| 2. 6. 2015 13:12
...len škoda, že nemá škrabku na ľad vo viečku nádrže... >:D
Avatar - pumpkin
Pekné...
| 2. 6. 2015 16:48
Neboj, onedlho to predstavia aj v Simply clever verzii. :-)
Avatar - strýček BOB
Roomster II...
| 2. 6. 2015 14:05
Když koukám na tu odpornou krabici a představím si, že této dodávky bude Škoda krouhat svoje MPV, tak si říkám, že Roomster I. bude doceněn až s příchodem nové generace.
Roomster II...
| 2. 6. 2015 21:49
Nebude, voči roomsteru je toto auto dizajnový skvôst bez ohľadu na uhol pohľadu , z ktorého sa na neho pozerám ;-)
Tomáš Dusil, osobák nezkusil
| 2. 6. 2015 14:09
Tomáši, vzhledem k tomu, že se jedná o nepříliš výrazný facelift a nebude se zásadně lišit od předchůdce, pak se domnívám, že by ses měl občas projet nějakým osobním autem.
Caddy jsem jednou dostal jako náhradní vůz od dealera Audi.
Čekaje osobák upravený na dodávku byl jsem překvapen opakem. Nový auto se všemi průvodními znaky dodávky, uhopsaným a tvrdým podvozkem, rezonující zadní částí kabiny.
To co jste sepsal by i nestor příspěvků ACZ, nick GTI nazval perlami do Zlatého ventilku a to, že mu Wolfsburská produkce byla blízká...
Nereagovat na růžový klišé podobnýho typu, sepsaný profesionálem se opravdu nedá. Neumím si představit co by mě mohlo donutit sepsat podobný článek.

Mimochodem, Caddy považuji za velmi slušnou dodávku...ale s osobákem jízda s ním nemá nic společnýho. :-! ;-)
Tomáš Dusil, osobák nezkusil
| 2. 6. 2015 14:55
... zdálo se mi že už jsi tady něco podobného psal, vidím že si to pamatuju správně.... Já mám najeto nějakých 20tkm v tom Doblu, co má vzadu víceprvek a všichni se +/- shodují, že to je z pohledu jízdních vlastností jedna z nejlepších dodávek.... A přesto prostě okamžitě poznáš že to není osobák.... Zadek teda neskáče, ale třeba při přejezdu tvrdších nerovností to celkem kope do volantu.... Směrová stabilita je logicky taky horší, prostě se holt všude projevují rozměry a zaměření auta....

Jsou dobré dodávky a horší dodávky, ale ŽÁDNÁ z principu nemůže jezdit jak osobák.... Moje ex-Bravo (které naopak dnes už patří podvozkově k někam k průměru možná i níž) je na jízdu 1000x příjemnější než Doblo....

Já ten článek výše beru jako vyvolání GTI-ho a snaha oživit zlatý ventilek... jinak si to nedokážu vysvětlit.... ;-)
Tomáš Dusil, osobák nezkusil
| 2. 6. 2015 15:13
Caddy s listovými pery funguje, když ho naložíš, tedy jedeš tak, k čemu je určen. Ale napsat, že jezdí jako dobrý osobák je zřetelně mimo.
Dobló jsem nezkusil, ale vím, že s Caddym bych delší trasu místo osobáku jezdit nechtěl. Ani VW ho tak neplánoval...od toho mají Touran. ;-)
Nabídnout to samý jako právě v Touranu, kradou sami sobě zákazníky. Proto to obstarožní, ale na van funkční řešení, proto se Caddy NEDÁ srovnávat s osobákem.
Tomáš Dusil, osobák nezkusil
| 2. 6. 2015 15:14
Vzpomínáte tady pánové GTIho, ale co s ním vlastně je, že už nepíše? Nerad to přiznávám, ale chybí mi tu.
Tomáš Dusil, osobák nezkusil
| 2. 6. 2015 15:24
Nevím co se zlomilo, ale každopádně je v pořádku ;-)
Tomáš Dusil, osobák nezkusil
| 2. 6. 2015 15:32
Tak to je dobrá zpráva.
Tomáš Dusil, osobák nezkusil
| 2. 6. 2015 21:53
To , že dobló, resp. skultúrnené dodávky nejazdia ako osobáky je každému jasné i cez pokrok, ktorý táto kategória aut prekonala. Fyziku neohneme....
Avatar - boost.
Tomáš Dusil, osobák nezkusil
| 2. 6. 2015 17:18
:yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
caddy ..
| 2. 6. 2015 16:41
jazdil som starsim caddy kedysi davno..... dva mesiace s rocnikom 2008 upravenym pre prevoz imobilnych pacientov a trvam na tom ze ako auto pre firmu ok.... proste tank .... posluzi... ako ma... je to pojazdna robustna skatula.... ale ako osobneho spolocnika na zivot by som ho nechcel... interier je doslova pochmurny akoby za trest.... vonkajsi dizajn to je kapitola sama o sebe.... v podstate stary pohrebak skoda 1203ka vyzera lepsie .... v praxi som sa na jazdu tymto autom nikdy netesil.... nuda... a v reale ani lacny caddy moc nie je.... a v original vw servise sa plati za kazdu blbost... pre sukromneho zakaznika ( ktory sa musi takto nechat osklbat ) je to defakto nevhodna volba.... ale kto na to ma prosim....

moja volba by bola v tomto segmente fiat doblo bez vahania...... :yes:
Avatar - pumpkin
caddy ..
| 2. 6. 2015 16:58
caddysi dávno... :-)
caddy ..
| 2. 6. 2015 21:57
To čo píšeš je to logické,caddy je primárne dodávka so všetkými pozitívami aj negatívami.To že ako remeselník môžeš mať cez deň auto na prácu a večer na prevoz rodiny je tiež ok, len musíš podstúpiť nejaký ten kompromis (úžitok vs. komfort vs. jazda).
Slovo nevhodná voľba u súkromnej osoby by som nepoužíval, keďže každý máme iné priority a požiadavky...
caddy ..
| 3. 6. 2015 07:12
Srovnání s 1203-kou mě jen utvrdilo v tom, že jsi zase měl "svůk den" ;-)
caddy ..
| 3. 6. 2015 09:44
Neprekvapil ani nesklamal :-)
caddy ..
| 3. 6. 2015 07:12
Srovnání s 1203-kou mě jen utvrdilo v tom, že jsi zase měl "svůj den" ;-)
proč ne
| 2. 6. 2015 17:26
Ale jo jako užitkáč proč ne, ale vozit v tom rodinu nebo lidi je totální nesmysl. Na žebřiňácích jezdila jen černá menšina.
Avatar - nalimer
proč ne
| 2. 6. 2015 18:32
Čo tam po tom. Ale keď si človek vybaví Caddy na rodinný obraz, zrazu prekoná aj cenovku VW strednej triedy.
proč ne
| 2. 6. 2015 19:10
jj Caddy 2.0TDI 4M Comfortline s manuálem s přehledem atakuje 750k Kč a to je opravdu moooc :no:

Stačí se podívat na Highline, aby se výbavou dostal k osobním autům a jsi o 100k výše :-O
proč ne
| 2. 6. 2015 21:59
Málo to nie je, cena by asi nebola pre tejto konfigurácií cenníková a pokiaľ chceš malý náklaďák a štvorkolku tak prečo nie. Je to len o potrebách, využití a veľkosti peňaženky
Pro redakci - vyvažováky
| 3. 6. 2015 10:24
V Caddy je požita verze dvoulitru bez vyvažováků. Motory 55 kW - 110 kW jsou zcela shodné, včetně turba (!) .
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Caddy jízda a Caddy na golfu
| 4. 6. 2015 09:37
Zdravím diskutující.

S Caddy a nosičem golfových míčků jsem se fakt netrefil. Za to se omlouvám. Ano je to samozřejmě člověk, který nosí tašku golfistům. Je fakt, že mě golf vůbec nezajímá, nicméně tohle bych asi vědět měl. K té zadní nápravě. Doblo využívá podobnou konstrukci jako Alfa Romeo Giulietta s tím, rozdílem, že podélná ramena jsou z oceli namísto hliníku. Pouze jsem to viděl, bohužel s autem nejel.

Nicméně asi se shodneme na tom, že z hlediska životnosti je řešení VW Caddy lepší, než v případě Fiatu Doblo. Jasně z pohledu jízdy asi ne, i když jak jistě víte, jen víceprvková náprava sama o sobě dobré jízdní vlastnosti nezaručí. Stará korejská auta (myslím ta z 90. let) měla také víceprvky že by jezdila nějak dobře si tedy nepamatuju. Ale možná na to máte jiný názor. Jasně, Caddy není žádná nová generace, ale jen výrazná modernizace, stejně jako Polo či T6. A le to tam přece píši. Nikde netvrdím, že je to auto úplně nové. :-)
caddy
| 1. 4. 2016 20:27
Zdravím,
s touto dodávkou mám bohaté zkušenosti a mohu jen doporučit. Když jsem přemýšlel, jestli koupit, nebo ne, hodně mi pomohla firma dodavky-express.cz , která mi poskytla pronájem za rozumnou cenu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku