Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz třídy E: Podrobné informace, velká fotogalerie, ceny

Módní trendy se opakují v nepravidelných intervalech a to ví dobře i u nejstarší a prestižní automobilky, jakou je Mercedes-Benz. Hrany nadčasového Mercedesu řady W124 ale nejsou teď už nic proti kubisticky laděným rysům nové generace třídy E (W212).
Zpět na článek
15. 1. 2009 00:21
15. 1. 2009 00:36
15. 1. 2009 00:52
15. 1. 2009 05:51
15. 1. 2009 22:17
15. 1. 2009 10:41
15. 1. 2009 00:55
15. 1. 2009 07:30
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 1. 2009 08:33
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 1. 2009 16:26
neregistrovaný "Horways"
15. 1. 2009 10:47
15. 1. 2009 11:25
neregistrovaný "dCi"
15. 1. 2009 13:15
16. 1. 2009 19:19
15. 1. 2009 13:29
15. 1. 2009 14:12
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 14:13
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 15:47
16. 1. 2009 07:21
neregistrovaný "Pepa Fical"
15. 1. 2009 14:06
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 16:32
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 14:08
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 16:32
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 14:56
15. 1. 2009 17:20
15. 1. 2009 18:21
16. 1. 2009 15:18
16. 1. 2009 15:26
neregistrovaný "507--"
Avatar - da_b0mb
15. 1. 2009 00:21
Interier
To je pecka...majstrstyk! A kdyz koukam na ty zadni sedacky, tak si rikam, ze ne vzdy bych musel sedet za volantem ;-) Peknym prvkem je kupodivu i to zluty osvetleni palubni desky a vyplne dveri...M-Bravo
Rozbalit vlákno
6
15. 1. 2009 00:36
Re: Interier
Nojo, to víš... taxikáři zaplesaj a zahoděj pádla u Kopenhágenu >:D
Avatar - delphino
15. 1. 2009 00:52
Re: Interier
jenže k tomu autu budeš přistupovat s páskou na oči, abys nemusel koukat na ten otřesnej exteriér...
Avatar - S8
15. 1. 2009 05:51
Re: Interier
To je věc názoru a osobního vkusu, ale M-B se za poslední roky silně zlepšuje a posiluje svojí pozici (i opětovným zvýšením kvality) a podle mého názoru určitě nabírají lepší směr než třeba BMW.
15. 1. 2009 22:17
Re: Interier
Asi jsem zaujatý,ale :yes: za celé auto.
BRAVO Mercedes!!!
15. 1. 2009 10:41
Re: Interier
Design MB potřebuje čas, a hlavně vidět na živo. Když jsem poprvé spatřil na fotkách nové Céčko, tak jsem se zděsil. Ve skutečnosti je to ale jedno z nejhezčích aut střední třídy, aspoň tedy sedan! S Éčkem to to bude podobné.
15. 1. 2009 00:55
Spotřeba
Auto je to parádní, ale ta kombinovaná spotřeba to je jako 90km po dálnici mírně z kopce a 10km město? Hmm. Vždyť to má skoro 2 tuny. Až to někdo projedete dejte vědět.
Rozbalit vlákno
0
15. 1. 2009 01:02
Němci třeste se?
No já teda nevim...
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
20
Avatar - T613
15. 1. 2009 07:03
Re: Němci třeste se?
bych se smířil s oběma ;-)
15. 1. 2009 07:10
Re: Němci třeste se?
Ten Jag je jednoznacne lepsi, mas pravdu ;-)
Avatar - T613
15. 1. 2009 07:15
Re: Němci třeste se?
;-) :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 1. 2009 07:30
Re: Němci třeste se?
Souhlas :yes:
15. 1. 2009 08:07
Re: Němci třeste se?
Me ta prehnana hranatost, vypadajici jako by ji dohnal k extremu nekdo z divadla nesedi. Je o neco cistsi nez v pripade GLK, nicmene interier predchoziho E na me pusobil jemnejsim dojmem. Jestli BMW udrzi trend nastaveny radou 7, pak se prave mnichovsti vyhoupnou zpet na spici nemeckeho tria. I A6 ve srovnani se soucasnou petkou beznadejne rychle zastarala a kombinace jemnych oblin s hranami pusobi prijemneji nez prisny diktat primek. Ve stredni tride je to zatim A4, ktere vede v interieru, Cecko opet zbytecne prehnane a BMW3 bez navi vypada jako o 10 let starsi model.
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 1. 2009 08:33
Re: Němci třeste se?
To C se mi libi hodne :yes:
Avatar - Dinar
15. 1. 2009 09:59
Re: Němci třeste se?
Souhlas, co se ale obecně ujalo, je právě to horizontální členění přístrojovky jako nosná myšlenka jejího designu. Je to práce Bangla, a fakt, že přístrojovka pětky dělá někdy dojem kuchyňské linky jde spíše navrub použitých materiálů a provedení. Další modely, X5, 7er nebo nová Z4 jsou na tom mnohem líp, tudy půjde vývoj, Renault slaví úspěch s tím samým, teď Audi ukázalo v A7, že půjde stejnou cestou. MB to s těmi hranami mírně přehnal, ale zas bude svůj, vnitřek XF neudrží svěžest víc než dva roky, pak to bude vypadat už jen nudně a fádně. ;-)
15. 1. 2009 22:21
Re: Němci třeste se?
Jako pravý korejec.
15. 1. 2009 10:22
Re: Němci třeste se?
V čem mam pravdu? Nic jsem neřekl, ale ty si pěkně nadranej! >:D
15. 1. 2009 11:25
Re: Němci třeste se?
Vzdyt to je vsevypovidajici >:-[]
Avatar - jurajos
15. 1. 2009 10:47
Re: Němci třeste se?
Žeby nový Navtechkár?
Akurát nerozumiem prečo tomu chýba zameriavač (čitaj HUD), keď to už má aj taký pežot! >:-[]
15. 1. 2009 10:52
Re: Němci třeste se?
Jakej zaměřovač? Vždyť to čte i bilboardy kolem silnice! >:D
Avatar - jurajos
15. 1. 2009 10:56
Re: Němci třeste se?
A upozorní Ťa na výpredaj záhradných trpaslíkov!
15. 1. 2009 11:14
Re: Němci třeste se?
Hele, trpaslíkový klišé si nech třeba pro VW, tohle auto reaguje na vybranou nabídku kvalitního zboží a surovin! V příští generaci to kilometr dopředu svlíkne stopařku! >:D
Avatar - jurajos
15. 1. 2009 11:28
Re: Němci třeste se?
Sooorač...nevedel som že trpaslíci sa vzťahujú na VW. Inak význam tohto "čítača" mi nie je jasný. Ibaže by si všímal aj smerové tabule. Na to je ovšm navigácia. Tak neviem. ;-\
Len nazabúdaj že stopujú aj chlapi. >:-[]
15. 1. 2009 14:18
Re: Němci třeste se?
myslím, že ten čítač je napr. na značky ako rýchlostné limity a pod.

no a potom aby si si presne vyselektoval stopárov - napr. ani všetky stopárky nie sú práve krásavice ;-)
Avatar - jurajos
15. 1. 2009 14:53
Re: Němci třeste se?
Hej hej...dal som si tu prácu a aj si to konečne prečital! >:-[]
15. 1. 2009 13:04
Re: Němci třeste se?
tak to si počkám na tu příští generaci >:-[]

a do té doby budu zrát, makat na sobě, učit se jazyky... :-!
neregistrovaný "Horways"
15. 1. 2009 16:26
Re: Němci třeste se?
>:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Perun
15. 1. 2009 17:02
Re: Němci třeste se?
Jsi zlý ;-)
15. 1. 2009 09:47
Konečně je zde!
Popravdě jsem očekával s velkým napětí tuto novou generaci krále vyšší střední třídy. Po nádherných mercedesech představených v letech 1998-2002, kdy se celá motorová paleta stuttgartské značky zaoblila a mimořádně zkrásněla, jsem se obával dalšího pokračování. Zkrátka to znamenalo designový vrchol a říkal jse si, že už může být jen hůř. GLK ale ukázal, že návrat k osmdesátým létům lze hravě zvládnout. E-Klasse se rovněž povedla, zvláště interiér. Bravo!
Rozbalit vlákno
2
15. 1. 2009 13:52
Re: Konečně je zde!
Kéž by to byl návrat do osmdesátých let. Bohužel tomu tak není :o( Pokud by se MB vrátil o dvacet a více let zpátky, dělal by pěkná auta. Ovšem dle mého názoru se mu to moc nedaří. Ano, éčko je nejvýznamnější novinkou této třídy. Prodeje budou vysoké. Toť vše, byť to znamená hodně.
15. 1. 2009 15:14
Re: Konečně je zde!
Hodně? Já myslim že skoro všechno, ne? Na excesy pro individualisty jsou tady jiný borci, co umí "krásu", která se v podstatě neprodává.
Avatar - VDC
15. 1. 2009 10:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
15. 1. 2009 11:25
EEEEEE
Samotný předek nic moc, trošku nechápu denní LED světlomety (pokud to ovšem jsou denní LED světlomety), vypadají, jakoby je tam nalepil poslední franta před Bauhausem. Zato boční profil je paráda, no a nekonečný zadní převis spolu s tvarováním zadního blatníku, to je klasa.
Hrany uvnitř nijak neskrývají že jsou pouze pro efekt, což se obávám, že bude celkem rychle vizuálně zastarávat. Nápad vrátit vnitřek ke 124 je super, 124 jej má dodnes úchvatný. Mám ale pocit, ne že by to zkončilo na půl cesty, ale spíše jako by to minulo cíl a zbytečně nesprávnou cestou ušlo ještě pořádnou štreku navíc.
Jinak ale moc pěkně. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
15. 1. 2009 12:02
M, BMW, AUDI pak dlouho nic
a pak je zbytek světa. Ano může být diskuze zda se někomu líbí víc medvěd, bmw nebo audi, zda jeden motor od M je o fous lepší než srovnatelný od bmw nebo audi či naopak, nebo zda kaplička je hezčí tu či onde. Ale konkurovat této trojce v této třídě může jenom Lexus. Pak dlouho dlouho nic protože třeba Jag je zvláštní ale nic víc a navíc ani tu zvláštnost není schopen udržet v nějakém směru ale stále mění filosofii, nahrazuje staré prvky novými a vzápětí je opouští, k některým se pak pokorně vrací atd. prostě příznaky agonie. Prostě už klucí ztratili nit a neumí navázat na perly z minula jako byly třeba MK I-X.
Rozbalit vlákno
1
15. 1. 2009 13:55
Re: M, BMW, AUDI pak dlouho nic
Mno, XF jsem odmítal, ale v reálu není tak hrozná. Jaguar si řekl "už žádné retro". To třeba Citroën navázal s C6 alespoň ëdesignově na DS, CX i XM. Pochopitelně, Citroëny byly, jsou a budou vždy jen pro hrstku fajnšmekrů, kteří nedají dopustit na pohodlí a extravaganci... :-)
Avatar - after99
15. 1. 2009 13:15
Taxi
Kdo si tohle koupí automaticky má práci :-)
Rozbalit vlákno
1
16. 1. 2009 19:19
Re: Taxi
bohužel realita je jiná :-(
15. 1. 2009 13:29
PRIUS
Tak Prius už nie je najaerodynamickejšou sériovou limuzínou na svete - musí sa deliť s Mercedesom E.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 14:12
Re: PRIUS
Nemusí. Prius má hodnotu 0,26.
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 14:13
Re: PRIUS
Pardon, myslel som minulý Pirus.
neregistrovaný "Pepa Fical"
16. 1. 2009 07:21
Re: PRIUS
Samec od Pirani >:D
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 14:06
NEMECKÝ MITO
Ale je to špatné. Šikmokáň, ktorý má tvár natiahnutú do bokov ako podprsenku. A ten zadok z Thalie. 8-s :no: :no: Toto je MERCEDES-BENZ???! Nemôžem tomu uveriť. :no:
Rozbalit vlákno
3
15. 1. 2009 14:50
Re: NEMECKÝ MITO
počuli sme slovo pánovo... :-!
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 16:32
Re: NEMECKÝ MITO
Iné nevieš? Asi ti už vysichá aj voda, čo máš v tej hlave. >:D
16. 1. 2009 07:24
Re: NEMECKÝ MITO
Čo už sa dá na tie tvoje duchaplné myšlinka napísať? Mal by si byť rád, že vôbec niekto reaguje. >:D

Mimochodom, ty nemáš rád ypsilony?
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 14:08
PÁN REDAKTOR, PROSÍM VÁS
Tá hodnota koeficientu aerodynamického odporu nie je jedna z najlešpích u sedanov, ale najlepšia.
Rozbalit vlákno
3
15. 1. 2009 14:49
Re: PÁN REDAKTOR, PROSÍM VÁS
no a čo?
neregistrovaný "507--"
15. 1. 2009 16:32
Re: PÁN REDAKTOR, PROSÍM VÁS
No a to, že ak je najlepší, tak zaslúži si, aby sa to aj povedalo ty tup.
16. 1. 2009 07:25
Re: PÁN REDAKTOR, PROSÍM VÁS
Ale *, slečno... :-!
15. 1. 2009 14:56
PIPINKA
100 lidí 100 chutí, za sebe říkám interiér boží, předek exteriér boží, k zadku mám pár výhrad, ale na fotce to vypadá jinak než v reálu, jak už všichni víme že?
Rozbalit vlákno
0
15. 1. 2009 15:51
Může se kritizovat Mercedes?
Teda ne že bych měl na novým Éčku co kritizovat. Já jen tak, jestli se to vůbec sluší kritizovat tyhle etalony? Třeba když zase nebudu mít ranní erekci a první článek který po ránu uvidím bude o mědvědovi.
Rozbalit vlákno
0
15. 1. 2009 17:20
cina
vyzera to ako z cinskej produkcie >:D
Rozbalit vlákno
0
15. 1. 2009 17:41
(R)evolúcia E-Klasse
Die neue E-Klasse. Tak na túto novinku čakala dlho nielen nemecká motoristická verejnosť. ;-)
Prichádza síce v čase, kedy aj nemeckí businessmeni obracajú každé Euro, ale snáď ten stav nepotrvá dlho...

Úplne prvý dojem bol. 80-roky. Najmä interiér a výplne dverí u mňa, akosi nevedome, ale predsa silne navodili práve túto atmosféru. Je to dobre/zle? Ťažko povedať. Trh je nevyspytateľný a nikto nevie, kam nás a vkus zákazníkov jeho neviditeľná ruka zavedie. Otázne je, či hrany nepodľahnú príliš rýchlo zubu času a tým aj nezáujmu. Exteriér? Bočný profil výborný, evokuje minulú generáciu a pritom ho citlivo rozvíja a posúva novým smerom. Predná časť mi pripomína Lexus GS, a pritom je to typický Mercedes. Výborné... Zadok? Asi najväčšia slabina exteriéru, hlavne svetlomety, nenápadné, postrádajúce "draw attention" prvok. Technológie na výbornej úrovni, zostáva len dúfať, že problémy s elektronikou sú naozaj minulosťou...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
15. 1. 2009 19:10
Re: (R)evolúcia E-Klasse
ak by to naozaj bol návrat k osemdesiatym rokom tak by to pri mercedese bola naozaj výhra ;-)
15. 1. 2009 18:21
Převodovky
Je zajímavý, že nebízejí různé možnosti umístění voliče převodovky. Tipoval bych, že 7G bude na sloupku [odkaz]
a starší 5° automat na středovým tunelu [odkaz] a nebo manuál [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
15. 1. 2009 19:16
Re: Převodovky
Obrázky znám a je to jak říkáš, ale píšou někde o nich konkrétně, jaký skutečně budou?
15. 1. 2009 23:35
Re: Převodovky
7G bude pro V6 nafta/benzin+V8 a starší 5° většinou pro naftový čtyřválce 200/220 CDI.
15. 1. 2009 23:53
Re: Převodovky
Nojo, tak je to i teď... jen snad 7G teď v éčku neni vůbec...
Nebo možná 6°...nevim
16. 1. 2009 19:21
Re: Převodovky
7g je pro V6 a V8 mimo 4kolek
16. 1. 2009 20:10
Re: Převodovky
Ok, proč mimo 4kolek, nevíš?
19. 1. 2009 01:47
Re: Převodovky
u 211-ky se tam nevešla, u 212 možná bude.
Avatar - jpor (RSKa)
15. 1. 2009 22:52
chybný údaj
rázvor starej W211 nie je 2760 ale 2854 mm, takže nárast je len 16 mm a nie dramatických 110.

Inak auto vyzerá dobre, interiér sa mi páči veľmi a moc, podobný ako nové Céčko a v tom sa cítim veľmi veľmi dobre a útulne.
Exteriér pre niektorých diskutabilný ale som si istý že sa to vstrebe. Dizajn sa vždy navrhuje na pár rokov dopredu a tak je pri uvedení aj pochopiteľné, že sa zdá byť taký...ako by trochu predbiehal vkus. Keby sa páčil okamžite, je riziko že za 4-5 rokov bude vyzerať archaicky.
Dúfam, že pri facelifte dostane 63 AMG tie sľubované 2 turbá a teda šancu vyhnať ho na 700 koní >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
15. 1. 2009 23:52
Zezadu Grandeur jak vyšitý
Hmmm, opravdu. Uvidíme na skutečnost...zatím mě to do sedla nepřipíchlo.....interier velmi, velmi zajímavý. Jo, je to Medviďa.... ale Audi je Audi.... :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2009 15:18
E-VROPA KLASSE
Vyžehli si puky na kalhotách, abys vedle nového éčka nevypadal jak moula z pouti u vás na vsi. Tohle auto přepisuje designové dějiny. Mercedes, to jsou ti, co umí. Po tobě se chce jen umět... vidět. Každopádně, ber na vědomí, že koukáš na nejkrásnější sedan planety.

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 15:26
Re: E-VROPA KLASSE
Daj si už dole tie ružové okuliare na značky VW-MERCEDES-BENZ-BMW-AUDI. Nemyslím tým všetko, to teda nie. Ale ty chváliš aj to, čo fakt nejde. Dokonca aj v člnkoch sa hovorí o tom, že BMW MITO (X1) nebolo dobre dizajnovo prijaté a ty chváliš ako dimant a tento strašiak má prepísať dejiny?
ÁNO, PREPÍSAL ICH.
Pretože toto je až šokujúce, čo MERCEDES-BENZ, MERCEDES-BENZ predstavil. Nemôžem tomu uveriť. Zadok vyzerá jak závažie alebo jak kufor z Thalie, a tie šikmoké poňaťahované predné svetlá. To sa už fakt tento SVET zbláznil? Skutočne nechápem, či už aj vo firme, ktorá mala viac než 123 rokov prvotriedny vkus stratili aj kúsok súdnosti, keď sú schopní toto vyprodukovať a pustiť do sveta ako MERCEDES-BENZ? ;-\ :no: :no:
16. 1. 2009 16:25
Re: E-VROPA KLASSE
nektere prvky se mi libi a nektere zase ne, ale nejkrasnejsi sedan planety asi Ne, promin! ;-)