Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Miloš Zeman si dnes slavnostně převzal novou Škodu Superb

Český prezident bude opět jezdit v českém voze. Miloš Zeman si dnes z rukou šéfa prodejní organizace Škoda Auto ČR převzal klíček od nového Superbu 2.0 TSI (206 kW).
Zpět na článek
5. 6. 2015 15:42
5. 6. 2015 15:44
5. 6. 2015 16:05
5. 6. 2015 17:10
5. 6. 2015 20:23
5. 6. 2015 16:26
5. 6. 2015 16:37
5. 6. 2015 19:13
5. 6. 2015 21:13
5. 6. 2015 22:12
6. 6. 2015 01:36
6. 6. 2015 23:23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 6. 2015 17:36
5. 6. 2015 21:30
5. 6. 2015 22:11
5. 6. 2015 22:26
6. 6. 2015 07:14
6. 6. 2015 12:32
6. 6. 2015 20:02
6. 6. 2015 20:36
7. 6. 2015 07:42
7. 6. 2015 10:19
8. 6. 2015 11:36
8. 6. 2015 12:10
6. 6. 2015 13:52
5. 6. 2015 22:32
5. 6. 2015 22:42
5. 6. 2015 23:53
6. 6. 2015 00:49
6. 6. 2015 10:08
6. 6. 2015 10:39
6. 6. 2015 10:44
6. 6. 2015 10:57
6. 6. 2015 11:12
6. 6. 2015 11:43
6. 6. 2015 12:30
9. 6. 2015 11:21
6. 6. 2015 23:41
7. 6. 2015 07:51
8. 6. 2015 09:26
8. 6. 2015 16:53
8. 6. 2015 17:16
8. 6. 2015 17:22
8. 6. 2015 17:33
8. 6. 2015 17:58
8. 6. 2015 20:50
8. 6. 2015 21:28
8. 6. 2015 21:32
8. 6. 2015 21:17
8. 6. 2015 21:34
8. 6. 2015 21:32
8. 6. 2015 22:24
8. 6. 2015 21:36
5. 6. 2015 23:52
6. 6. 2015 02:47
6. 6. 2015 13:20
10. 6. 2015 00:36
6. 6. 2015 13:32
6. 6. 2015 17:24
7. 6. 2015 08:12
7. 6. 2015 11:44
6. 6. 2015 22:00
9. 6. 2015 10:48
5. 6. 2015 14:57
President edition
rozdiel medzi L&K je iba ten, ze president edition ma vzadu bar.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Barry Lyndon
5. 6. 2015 15:11
Re: President edition
Ovarová hlava se vozí vepředu - vzadu by totiž musela být na stranu (viz. test na auto.cz - při postavě 170 cm vzadu v pohodě, při postavě 188 cm vzadu musí být hlava na stranu)
Avatar - boost.
5. 6. 2015 15:12
Re: President edition
Tak on ji má furt na stranu. ;-)
5. 6. 2015 15:14
Re: President edition
Koukam ze jsme napsali skoro to samý >:D
Avatar - boost.
5. 6. 2015 15:43
Re: President edition
Já o minutu dřív. Heč. :-!
7. 6. 2015 14:45
Re: President edition
TO JE NUDA CHLAPCI :-) NO KAŽDOPÁDNĚ TO MÁ:

1) ZAS MOTOR VPŘEDU
2) HALDEX NA ZADNÍ
3) ROZLOŽENÍ VÁHY PŘETÍŽENÍ VOZU NA PŘEDEK MINIMÁLNĚ 60 : 40
4) CO2 emise a jenom 206 kW ?? :'-( :'-(

TAK TO JE BÍDA SOUDRUZI, POPELNÍČEK NEPOPELNIČKA [odkaz] TENHLE SPALOVÁK Z NĚMECKÉHO KONCERNU VW SA MI VŮBEC NEPÁČÍ. BYCH RADŠÍ PRO HLAVU STÁTU :

1) STABILNÍ BYTELNOU OCELOVO-HLINÍKOVOU KAROSERIÍ S 5* V TESTECH BEZPEČNOSTI
2) IDEÁLNÍ ROZLOŽENÍ VÁHY VOZU 50:50
3) A OPRAVDOVÝ BEZHALDEX POHON 4x4 AWD S 515kW ;-) [odkaz]
4) NEDRNCAVÝ PNEUMATICKÝ PODVOZOK AIRMATIC OD MERCEDES BENZ [odkaz] ;-)
5) 0% EMISE CO2 [odkaz] ... když tedy do tý €U ...
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
5. 6. 2015 15:13
Re: President edition
Tak hlavu na stranu má standartne, takže muze sedět i vzadu >:D
Avatar - Barry Lyndon
5. 6. 2015 15:17
Re: President edition
ale co když je to na opačnou stranu? To by problém neřešilo, ba právě naopak!!! >:D
5. 6. 2015 15:19
Re: President edition
Musel by sedět na druhy straně :-)
Avatar - Barry Lyndon
5. 6. 2015 15:26
Re: President edition
jako vlevo? Ještě to tak, vystoupí a přejede ho auto! Národní tragédie by to byla >:D :no:
5. 6. 2015 16:41
Re: President edition
Jednu L&K jsem si dnes musel vyfotit ;-) [odkaz]
5. 6. 2015 18:14
Re: President edition
to je ta co milos vraci? >:-[]
Avatar - Barry Lyndon
5. 6. 2015 15:16
na těch 19náctkách to bude panu prezidentovi drncat tuplem,
když to prý drncá už na 18náctkách. Navíc lomozivé šasi a špatně odhlučněný podvozek, toporné rozjezdy (vše pouze cituji auto.cz)... to zas budou bonmoty (viz. minule) >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - BIGPAPA
5. 6. 2015 15:24
Re: na těch 19náctkách to bude panu prezidentovi drncat tupl
ještě bych jako bonus přepl DCC panu prezidentovi do režimu sport....
Avatar - Barry Lyndon
5. 6. 2015 15:29
Re: na těch 19náctkách to bude panu prezidentovi drncat tupl
zlá, moc zlá slůvka!
5. 6. 2015 16:15
Re: na těch 19náctkách to bude panu prezidentovi drncat tupl
Přečti si pár testů 2.0 TSI. Je lépe vyvážená než 2.0 TDI a má jinak nastavený podvozek, ještě více do komfortu.

Takže nejvýkonnější verze je zároveň podvozkově nejkomfortnější.
Avatar - Barry Lyndon
5. 6. 2015 16:42
Re: na těch 19náctkách to bude panu prezidentovi drncat tupl
tak bylo by to dobře, kdyby to tak bylo! Chystám se jsem omrknou 1.8 TSI mauál a 2.0 TSI předohrab... tak uvidíme...
5. 6. 2015 16:31
Re: na těch 19náctkách to bude panu prezidentovi drncat tupl
No v jinem testu zase rikali, ze zejmena v komfortnim rezimu je to az moc pohodlne, resp. houpave, no a lomozive sasi, to snad ani neni cesky.
Avatar - Barry Lyndon
5. 6. 2015 16:39
Re: na těch 19náctkách to bude panu prezidentovi drncat tupl
testy p. Jandy znám a řekl bych, že bývají výborné, ale ten jeho chvalozpěv na úchvatnou pohodlnost Superbu 2.0 TSI ... nevím nevím... :-)
5. 6. 2015 16:48
Re: na těch 19náctkách to bude panu prezidentovi drncat tupl
Ja mam pocit, ze neco podobneho jsem cet v predseriovem testu i tady. Jinak u Jandy mi prijde, ze do kazdeho obycejnejsiho auta seda se strasne nizkym ocekavanim a potom je unesen tim, ze se to vubec rozjede atp.
5. 6. 2015 15:35
Hradní ožrala
Hradního ožralu by měli vozit vzadu v Praktiku s omyvatelnou podlážkou...
Rozbalit vlákno
76
Avatar - beibej
5. 6. 2015 15:51
Re: Hradní ožrala
to znáš viď? tak vozí tebe co? >:D
Avatar - Jaros71
5. 6. 2015 17:09
Re: Hradní ožrala
Myslím , že bys měl především ocenit , že si český prezident nevozí zadek v Audi za 3,5 mega..!
Osobně bych viděl jako NORMÁLNÍ , ŽE BY VŠICHNI STÁTNÍ ÚŘEDNÍCI , MISNISTŘI A SOUDCI , měli využívat výhradně české vozy..tedy konkrétně Škodu Superb.

Auta ze Škodovky od dob Favoritu dost povyrostla , a technika je na světové úrovni.

Jestli drncá , nebo ne , bude dané asi spíš stavem českých a moravských tankodromů , vydávaných za silnice!

Prezident za toto gesto zaslouží absolutorium!

:yes: :yes: :yes: :yes:
5. 6. 2015 17:30
Re: Hradní ožrala
Hoši, až to dotáhnete na prezidenta jako von, tak můžete pindat :yes:
5. 6. 2015 18:49
Re: Hradní ožrala
Tak na prezidenta to nedotáhne celkem dost občanů Čr, to je fajn argument. Já mám kolem sebe zase dost lidí co nemají ambice být prezidentem, ale nemluví jako ve čtvrtý cenový. Zeman zapomíná, že nereprezentuje sebe, ale post prezidenta!
Avatar - habanero1
6. 6. 2015 00:55
Re: Hradní ožrala
Zeman je zeman, putinova služebná s projevem 5. cenové, to už jsme zažili tolikrát :-) kdo to nevidí, tak to vidět nechce.. ;-) Že chce jezdit českým autem je v pořádku, jehla v kupě negativ.
7. 6. 2015 20:02
Re: Hradní ožrala
Lepší než Šláfnberg. Ten by byl zase Obamova služebná a to by mě teda štvalo mnohem víc.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 22:11
Re: Hradní ožrala
Radši pod Ruskem než Amerikou? To teda nevim nevim >:-[]
8. 6. 2015 09:07
Re: Hradní ožrala
Nejradši pod nikým. Jsme samostatný stát nemusíme být nikomu vražený v zadku. Rusko i Amerika jsou velmoci, který sledujou jen svoje zájmy. Všechno ostatní je jim ukradný pokud z toho nekoukají peníze nebo nějakej vojenskej záměr. V podstatě je to obojí obdobná pakáž. Nicméně Rusko je mi bližší tím, že nerozvrací autonomní státy, nevyvolává v nich války, aby tam pak mohli dodávat zbraně.
Avatar - 300-Hurst
8. 6. 2015 14:19
Re: Hradní ožrala
Nechápu jak můžes napsat, že Rusko nerozvrací okolní státy. Buď jsi se teď narodil, nebo jsi nedával v hodinách dějepisu pozor ...
8. 6. 2015 16:04
Re: Hradní ožrala
Uveď mi prosím tě příklady. Řekněme od války. Za rozvrácený stát budeme počítat zemi kde Rusko podporou opozice případně nějaké místní vojenské junty dosáhlo svržení vlády. Načež v této zemi propukla buď občanská válka nebo moc získala prorusky orientovaná vláda, která začala poslouchat rozkazy z Moskvy.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 16:21
Re: Hradní ožrala
Všechny státy bejvalýho SSSR a státy sovětský zóny? Teda všechno od Chebu po Čukotku? Aktuálně východní Ukrajina? :-)

Rusko a USA používaj trochu rozdílný metody ale to je celý. Je na tobě aby sis zvolil jestli je ti bližší ruský smýšlení chování a realita [odkaz] nebo spíš ta euroatlantická
Já viděl všechny bondovky takže já v tom mám jasno ;-)

Podle počtu :no: vidim že realitu si moc lidí přiznat neumí nebo nechce >:-[]
Bohužel :-|
9. 6. 2015 08:51
Re: Hradní ožrala
Jo tak všechny státy bývalýho SSSR. No to je ovšem dost bída nemyslíš? To je jako kdyby si napsal o tom, že v Americe byla válka severu proti jihu. Navíc se bavíme o státech bývalého SSSR. Nevím o tom, že by Rusko na rozdíl od Amíků strkali prsty do válečných konfliktů na jiných kontinentech v úplně cizích zemích a stavěli si tam vojenské základny. A s Ukrajinou na mě nechoď. To že Rusko separatisty materiálně podporuje nevidím jako nic divnýho. Amíci podporovali a i v současný době podporujou kdejakou verbež po světě a nikomu to nepřijde divný. Momentálně třeba Saudskou Arábii. Nicméně aby si mě špatně nechápal. Nejsem žádnej obdivovatel Ruska. Jen kdybych si měl vybrat, kterýmu státu fandím, tak si momentálně vyberu Rusko, ale je to takový rozhodnutí asi jako když se vybíral před pár lety prezident. Jeden kandidát horší než druhej a ty si z toho vyber. ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2015 10:45
Re: Hradní ožrala
Vím že si lidi neuměj vybrat, viz [odkaz] Ale naprosto nesouhlasim že nebyla možnost zvolit slušnýho prezidenta. Byla, jen sme prostě zvolili blbě to je celý ;-)
Před 150 lety americká občanská válka, teda válka severu proti jihu dopadla dobře a byla pro dobrou věc. Na Ukrajině teď de jen o pozemní přístup na Krym [odkaz] a dopadne skoro určitě blbě. To jak až do roku 1989 Rusko ovládalo všechny okolní státy bylo naopak hodně špatně. Představuješ si snad že za socialismu všude nebyly ruský vojenský základny [odkaz] ? Nebo že do budoucna už Rusko žádný nechce [odkaz]
Zkus do důsledků podumat co to znamená fandit dnešnímu ruskýmu vedení. Myslim že ideální by byla třeba jen týdení exkurze do dob SSSR [odkaz] :-) Nezdůrazňuju KGB minulost vládce Ruska která mě osobně dost vadí, protože vim že z nějakýho mě hůř pochopitelnýho důvodu to hodně lidem už zase vůbec nevadí
9. 6. 2015 11:59
Re: Hradní ožrala
Z tý sbírky lepší prezident zvolit nešel. Byl to výběr typu: vyber si jestli chceš zlomit levou nebo pravou nohu. Hele já myslím, že pozemní přístup na Krym je utopická myšlenka. To nedopadne. I kdyby se nakrásně povedlo osamostatnit Doněckou a Luhanskou oblast, což vypadá, že se povede, tak to stejně nic neřeší. Bylo by potřeba získat i Záporožskou oblast a vzhledem k tomu jak se tam situace vyvíjí to je dost nereálná myšlenka. Jinak na Ukrajině jde myslím hlavně o to, aby se NATO (rozuměj USA) dostalo blíž k Rusku se zbraněma, akorát západ nečekal jak se proti tomu Rusko postaví. Dopadne to tam jako s Gruzií. Prostě se Ukrajina rozpadne na 2-3 státy (případně autonomní oblasti). Zbytek se mi s tebou nechce diskutovat. Ty seš prostě nadšenej proamericky orientovanej člověk a s tím se nedá nic dělat. Taky jsem ještě před 10 lety bejval, ale postupem času jsem ten svůj postoj přehodnotil. Třeba k tomu taky dospěješ. V zásadě ale nevidím rozdíl jestli byl někdo u KGB nebo u CIA. V principu je to stejný.
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2015 12:10
Re: Hradní ožrala
Lepší možnosti a ne jedna tam jednoznačně byly. Tenhle prezident zatim naděl víc škody a mezinárodní ostudy než užitku [odkaz] Jediný plus je že v ruskym tisku [odkaz] je citovanej asi 4x víc než třeba německej prezident. Otázka je jestli je to fakt plus >:-[]
Že by Rusko chtělo a hlavně potřebovalo přístup na Krym o tom asi žádná. Jak to dopadne uvidíme
Ukrajina nemá šanci dostat se do NATO takže na americký zbraně na Ukrajině můžeš zapomenout. Možná umístí nějaký zbraně Rusko na Krym. Ukrajina bude dál zemí která nemá šanci dostat se do EU nebo NATO a Rusko nad ní bude chtít mít dál vliv. Pro Ukrajinu to vidim prostě blbě
Úplně špatně si vykládáš tu nadšenou proameričnost. Je to jak sem napsal už dřív musíš si vybrat. Tak jako třeba při volbě prezidenta. Od první chvíle jsem přesvědčenej že sme vybrali blbě a praxe mi to spíš jen potvrzuje
A když mám volit mezi stylem jakym žije euroatlantická civilizace nebo tim ruskym je to hodně snadná volba
Šéf CIA spíš nikdy nebude prezidentem premiérem a zase prezidentem - a ne proto že v USA premiéra nemaj ;-)
Avatar - 300-Hurst
10. 6. 2015 09:23
Re: Hradní ožrala
To si snad ze mě děláš srandu :-) Kdyby jsi napsal po rozpadu SSSR a i těch by bylo několik. Např.oblast Jižní Osetie a Abcházie.
Ale nejlepší, když použiji příměr. Představsi, kdyby se USA za éry SSSR chovali stejně jako Rusko, tak nejspíše k sobě připojí Kanadu, Mexiko, velkou část karibiku a státy střední ameriky až po Panamu. Ve své sféře vlivu by samozřejmě měli ještě státy jako Ekvádor, Venezuelu, Peru a Columbii, stejně tak jako SSSR ovládalo velkou část balkánu a státy střední Evropy (bohužel i nás :-( )
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2015 10:15
Re: Hradní ožrala
Dobrej příměr :yes: :-)

Spousta lidí si bohužel vůbec nepřipouští co je Rusko zač [odkaz] Bylo takový vždycky a po krátkym zkrotnutí po zhroucení socialistickýho bloku se jen vracej do starejch kolejí :-|
11. 6. 2015 13:33
Re: Hradní ožrala
Rusáci jsou zvyklí zabírat vojensky - primitivně. Přijedou s tankama obsadí. Amíci to dělají mnohem fikaněji. Svrhnou v daným státě vládu a zařídí aby se dostala k moci správná parta, která jim půjde na ruku a bude dělat to co kluci v USA řeknou. Musím uznat, že jejich přístup je mnohem čistší. Specielně třeba ta Panama. A nemysli si, že by se jim nelíbilo to udělat ve Venezuele zrovna tak. Bohužel nechápou, že jejich demokracie všude nefunguje. Takže např. po zavraždění Kadáfího způsobili (společně s Francií a Anglií) v Lybii totální kolaps, který si vyžíráme teď v podobě uprchlíků. Počkej si jak dopadne Kuba. Za pár let tam bude převrat uvidíš. Fakt je že díky bezdůvodným americkým sankcím tam lidi žijou hodně chudě, ale až se jim tam rozvine americkej konzumní kapitalismus, tak budou Kubánci teda čumět.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 15:52
Re: Hradní ožrala
[odkaz] [odkaz] ;-)
5. 6. 2015 21:37
Re: Hradní ožrala
Ale to je mozna ta jedina vec, kterou na Zemanovi ocenuju. Ze jezdi v ceskym aute. A naopak Ten ktery ukrad propisku to s tim drncanim prehnal. Jeho pr*el byla hodna tak maximalne zebrinaku. Jinak to, ze si burani zvolili burana respektuju. Snad to vyjde priste...
5. 6. 2015 22:11
Re: Hradní ožrala
A to si jako myslíš že on se v tom fakt bude vozit??? Koukám, že Zemanova propaganda působí...
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 22:15
Re: Hradní ožrala
"Prezident Miloš Zeman bude dál jezdit škodovkou". Všimni si zejména slova "dál".
5. 6. 2015 22:20
Re: Hradní ožrala
No ty jo, tak to čučím. Koukal jsem, že většinu toho fakt najezdí v Superbu. A jak jsem mu křivdil. No, tak má po dlouhé době nějaké to plus
Avatar - white label
5. 6. 2015 22:32
Re: Hradní ožrala
Jezdil v tom doteď, tak proč by neměl jezdit dál, navíc novou generací? Chce v tom být vidět, ne o tom jenom mluvit/psát, jediné cos trefil je fakt, ýe je to součást jeho "lidové" propagandy...
Avatar - Pepa_007
5. 6. 2015 19:19
Re: Hradní ožrala
Nevím proč se navážíte do svého prezidenta? Je to první lidmi zvolený prezident ČR.

BTW: Havel byl taky hradní ožrala?? Řekl bych že ze všech naši prezidentů nejvíc chlastal pan Havel.
5. 6. 2015 19:42
Re: Hradní ožrala
Nebožtík Václav Havel se rád napil, to je známo. Václav Klaus zase uměl za peníze zařídit úplně všechno (i když jsem ho měl hlavně za jeho euroskepticismus hodně rád). Zeman nijak nevyčnívá, v téhle společnosti.
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 19:45
Re: Hradní ožrala
Jak jsem Klause nesnášel a nesnáším, zpětným pohledem je proti Zemanovi beránek- ne coby člověk, ale coby president.
Avatar - AUDIRS6
5. 6. 2015 20:00
Re: Hradní ožrala
a ak mozem spoza rieky Moravy pridat nazor na Klausa...:
Najskor som ho nenavidel ( este za cias ČSFR ), to ako vydrbal s Mečiarom pri deleni statneho majetku pri rozpade ČSFR ale s odstupom casu sposobilo, ze mam pred nim velky respekt. A nielen to, celkovo to bol jeden z najschopnejsich politikov akeho sa dalo vtedy najst ( skoda, ze Dubček toho viac nestihol a to ani neidem rozduchavat tie konspiracne teorie o jeho smrti... :-! ) Hlavne vdaka nemu ste vy raketovo rastli a my ( niektori a mozno aj viaceri ) vam len ticho zavideli... ;-\
To, ake mal potom nejake "excesy" alebo co, to uz ja neviem a ani som sa o to nezaujimal...
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 20:04
Re: Hradní ožrala
Dubčeka je škoda, věřím, že to byl slušný člověk.
Ad Klaus- "jeden z nejschopnějších politiků"- ano, a to podle mě zcela zásadně koliduje s tím "slušným člověkem".
5. 6. 2015 22:00
Re: Hradní ožrala
tak nějak, duo Klaus a Mečiar si není tolik nepodobné
5. 6. 2015 22:27
Re: Hradní ožrala
Počkej, takže my jsme vás odrbali při dělení? Konkrétnější info bych ocenil:)
Co si pamatuju, tak svojí cestou jste chtěli jít hlavně vy...
6. 6. 2015 16:38
Re: Hradní ožrala
ano aj taketo nazory sa casto dozvedam u nas. V kazdom pripade je to uz asi jedno a nemusime si urcite nic vycitat. Za tych 21 rokov sa vela udialo a jedinu hlavnu vinu na vase plecia davam za to, ze ste nam neukradli meciara. Lebo stav politiky na slovensku je priamym zrkadlom naroda. Bohuzial.
Avatar - habanero1
6. 6. 2015 01:09
Re: Hradní ožrala
Lidem v hlavách totiž evidentně hráblo, to byl opravdu výběr mezi ospalou a ožralou, ale Zemana samozřejmě nikdy, to radši Láďu Hrušku. Dále se do něj navážím jelikož: leze do zadku putinovi, schvaluje ruské výpady na východní Ukrajině, jezdí na putinovy večírky jako jediný nebo jeden z mála politiků EU, podporuje to čuně Fica, dělá naschvály vysokoškolským profesorům kvůli tomu, že na něj mají svůj názor, je ožralej v TV, jeho vyjádření k únosu těch 2 dívek, vyjadřování v médiích, říká v Číně, že ČR uznává celistvost Číny včetně Tibetu, kunda sem kunda tam a už toho mám dost, stačilo, je mi z toho člověka zle a to nás má reprezentovat..
6. 6. 2015 10:01
Re: Hradní ožrala
Takže jinými slovy, aby sis Zemana jako prezidenta vážil, musí zastávat tvoje názory a řídit se jimi:) nenapadlo tě, že existuje skupina občanů, která má názory odlišné a těm naopak Zeman vyhovuje?
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2015 13:21
Re: Hradní ožrala
Abych si Zemana vážil, v první řadě by se nesměl chovat jako arogantní brouk pytlík, který si ve svém úřadu dělá absolutně co chce. Od ku*d v živém vysílání přes trapnou pomstychtivost vůči vysokoškolským rektorům nebo tragikomedii s Peroutkou až po vlezdozadkovství v Číně.

Zeman prohlásil, že chce být prezidentem všech občanů. Nevypadá to tak.
Avatar - boost.
6. 6. 2015 17:50
Re: Hradní ožrala
Neříkal náhodou "dolních deseti milionů"? Už tímhle u mě klesnul.
7. 6. 2015 16:18
Re: Hradní ožrala
Migu, ono by stačilo, kdyby se choval jako prezident, jako reprezentant této země. Já politiku neřeším, ale když jsi třeba v neděli UK v hospodě na pivu s přáteli a v tv vidíš, jak se to to prase potácí a celá hospoda se směje.. No a ty jsi občan té země... Není to nic moc. (osobní zkušenost)
Avatar - habanero1
8. 6. 2015 18:02
Re: Hradní ožrala
Paneboze moc dobre vis, ze vim, ze existuje skupina lidi kterym Zeman vyhovuje, tak ze me nedelej *.. Jenom je mi te skupiny lito, protoze si neuvedomujou, co to je za hovado.. Pokud jsi takovy typ, ze ti nevadi ty veci, co jsem vypsal, tak nema cenu se dal bavit, protoze kdo tohle schvaluje je uplne jinde, nez ja a nikdy se neshodneme...
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 18:11
Re: Hradní ožrala
Pod to bych se podepsal
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 18:23
Re: Hradní ožrala
Sám bych to líp nenapsal :-)
7. 6. 2015 20:00
Re: Hradní ožrala
Myslíš Havla >:D
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 22:12
Re: Hradní ožrala
Buď klidnej někdo jako Havel se prezidentem už nikdy nestane
Někdo jako Zeman určitě jo >:-[]
Avatar - white label
7. 6. 2015 23:55
Re: Hradní ožrala
Těm (Mig a spol.), kdo naivně obhajují současný Putinův režim (včetně jeho propagandy) doporučuji dnešní reportáž v pořadu 168 hodin na ČT.
My jim lezeme (prostřednictvím Zemana) do zadku, a oni po nás za to (drze) chtějí poděkování za jejich druhé "osvobození" v roce 1968. Když budeme dál tak hodní, rádi nás přijdou "osvobodit" znovu.
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 06:49
Re: Hradní ožrala
Pravděpodobně myslíš i mě? Nebyli jsme nikdy součástí sovětského svazu, takže nic takového jako na Ukrajině tu neočekávám. Propagandu máme i my, nadšený nejsem ani z jedné.
Daleko větší strach než z Ruské invaze mám z toho, že USA výrazněji zasáhnou do dění na Ukrajině a vypukne otevřená válka.
8. 6. 2015 09:13
Re: Hradní ožrala
Tak tak propaganda nezkončila s 2 sv válkou nebo sametovou revolucí. Ta žije pořád a melou nám ji do hlavy každej den. Souhlasím s tebou, že strach z Ruska je zbytečná starost. Taky mám větší strach z USA. Jejich nápady jako rozmisťování svých jaderných raket v Evropě mě dost děsí. Není mi dost dobře jasný z jakýho titulu si vůbec dovolujou o něčem takovým uvažovat. Možná by si Evropa taky měla na americký území nainstalovat nějaký jaderný zbraně. Kdo ví jak by se to amíkům líbilo. Nevím proč se ten americkej dobytek nedrží v rámci svého kontinentu a snaží se neustále někam roztahovat.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 10:22
Re: Hradní ožrala
Když čtu tvý politický názory fakt by mě zajímalo kolik ti je :-)
8. 6. 2015 13:36
Re: Hradní ožrala
Kolik by sis tipnul? :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 13:46
Re: Hradní ožrala
No právě že vůbec nevim. Tohle nejspíš neni o tobě ale mě nejvíc děsí lidi co nezažili socialismus ale volaj po jeho návratu :-|
8. 6. 2015 15:58
Re: Hradní ožrala
Hele 35 když tě to tak zajímá, ale já nikde nic nepsal o tom, že bych chtěl nastolovat zpátky socialismus 8-s
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 16:02
Re: Hradní ožrala
Tak to nejsme zas tak daleko od sebe jen mě dali rodiče asi důkladnější poučení :-)

No vědomě možná ne ale názorama mu máš blíž než si asi připouštíš ;-)

Doufám že ta současná ostalgie jak nenápadně přišla tak stejně zase zmizí. Pro některý z nás je to doslova utrpení :-)
8. 6. 2015 16:14
Re: Hradní ožrala
Hele neplatí úměra, že čím víc se ti líbí černá, tak tím míň se ti líbí bílá ;-) Takže fakt, že nesnáším Ameriku s její rozpínavostí a tím jak po světě všude rozpoutávají konflikty aby tam mohli buď dodávat kvéry nebo těžit nerostný bohatství, neznamená, že bych chtěl, aby se nám tady producírovali Rusáci, ale nechci tady ani žádný americký radary nebo jejich jaderný zbraně v Evropě. Nevím proč by si Evropa měla sama ze sebe dělat cíl umístěním amerických zbraní.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 16:42
Re: Hradní ožrala
No žijem zrovna v době kdy USA funkci světovýho četníka opouští. Je otázka co přesně to přinese. Obamův styl že to s Ruskem zkusí po dobrym byla asi chyba [odkaz] a dopadlo to spíš blbě. Je možný že s prezidentem typu Reagan by Krym byl dál ukrajinskym poloostrovem [odkaz]

Evropa dlouhodobě silně ztrácí víc se osamostatňovat by byla dokonce hrubá chyba. Uvidíme jestli rusáci fakt daj jaderný zbraně na Krym. Pak by asi přišel definitivní návrat studený války a návrat americkejch jadernejch zbraní do Evropy
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 09:45
Re: Hradní ožrala
S Ukrajinou je snadný řikat co kdo udělal špatně hodně těžký co udělat dobře
USA na Ukrajinou nepůjdou, Rusko bohužel jo :-|
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 09:43
Re: Hradní ožrala
Zeman nepřekvapil ale Fico ho trumfnul [odkaz] >:-[]
Avatar - habanero1
8. 6. 2015 17:56
Re: Hradní ožrala
Fico je k smichu to uz bylo videt davno a uz uplne od prezidentskych diskuzi >:D co tam placal a snazil se potapet Kisku, no magor...jinak asi nejlepsi je si do Ruska zajet ci zaletet a podivat se jak to tam funguje a potom si zaletet do Usa >:D potom si clovek udela obrazek, jak to ma vypadat a jak ne.. >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 10:47
Re: Hradní ožrala
Já jim doporučuju pár tejdnů na východní Ukrajině, na Krymu nebo kdekoli v Rusku. Neni nad vlastní zkušenost >:-[]
8. 6. 2015 22:11
Re: Hradní ožrala
Já nemusím rusáky ani trochu, ale zrovna tak nechápu idioty, co obhajují USA, protože je to totéž v bleděmodrém... zajímalo by mně, co by se stalo, kdybychom nebyli v NATO? to by nás Rusko napadnulo?:)
Avatar - white label
9. 6. 2015 18:06
Re: Hradní ožrala
Mnohem zásadnější otázka je, co by se stalo, kdyby Rusko chtělo svůj vliv v bývalém Československu zpátky a my nebyli v NATO. Jak daleko je to z Ukrajiny na Slovensko snad nemusím nikomu připomínat.
Ukrajina je svrchovaný stát stejně jako SR, nebo ČR. V principu je (v tomto ohledu) je jediný rozdíl v tom, že Ukrajina není členem NATO, zatím co my ano.
Avatar - _Karel_
9. 6. 2015 18:19
Re: Hradní ožrala
Přece jen vidím rozdíl mezi Ukrajinou a námi nebo Poláky- Ukrajina byla historicky součástí SSSR a Putin se podle mě snaží o "znovunabytí ztracených pozic", navíc evidentně vyprovokované snahou Ukrajiny vstoupit do NATO. Ani jedno není morálně ospravedlnitelné, ale pro mě je minimálně druhý důvod vcelku pochopitelný.
Avatar - white label
9. 6. 2015 18:43
Re: Hradní ožrala
Chceš tím snad říct, že případná (následná) snaha Ruska získat zpět svůj vliv i v bývalém Československu by naopak nebyla snahou o "znovunabytí ztracených pozic"???
Ukrajina je pro Rusko (mimo jiné) i jakýmsi prubířským kamenem toho, co si dnes mohou dovolit, A pokud si dnes tohle dovolí na Ukrajině (a projde jim to relativně v pohodě), proč by si zítra něco podobného nemohli dovolit o kousek vedle? Až na to NATO v tom (pro Rusko!) nevidím problém, stačí jim jen chtít to taky zpátky, stejně jako chtějí Ukrajinu.
O Hitlerovi si ze začátku taky Evropa pohodlně myslela, že mu budou stačit Sudety, které Německo dostalo (defakto se souhlasem Evropy) "zpátky"... a co se z toho následně vyklubalo dobře víme.
Avatar - _Karel_
9. 6. 2015 19:39
Re: Hradní ožrala
Bývalé Československo nebylo nikdy součástí SSSR. Analogie s Hitlerem- to by byl průser. Ale reálně se toho moc nebojím (Hammunasakra- vím, že mám růžové brýle >:D ). Snad se nedočkáme toho, že bys mi musel říct: "já to říkal".
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2015 19:44
Re: Hradní ožrala
Taky doufám! >:-[]
Avatar - white label
9. 6. 2015 21:20
Re: Hradní ožrala
Bývalé Československo bylo součástí východního bloku, který byl pod tvrdým vedením SSSR, navíc přímo kontrolovaným armádou, která nás v r. 1968 dlouhodobě obsadila.
Už to mi přijde dostatečný argument na to, abych zpochybnil tvrzení, že jsme prakticky nikdy nebyli součástí SSSR (byli jsem "jen" jedním z jejich satelitů). Nevím jak ty, ale já si třeba ještě dobře pamatuji na povinné vyvěšování sovětských vlaječek v každém okně do ulice. K čemu, když jsme nikdy nebyli součástí SSSR?
"Já jsem vám to říkal..." je typický nápis na náhrobku hypochondra.
;-)
Avatar - _Karel_
9. 6. 2015 21:30
Re: Hradní ožrala
Tohle neberu. Podobnou logikou by se měli bát i východní Němci.
Byli jsme povinně ideoví přátelé. Ne jedna z republik Sovětského svazu.
Avatar - white label
9. 6. 2015 21:38
Re: Hradní ožrala
Jak jsem napsal, byli jsme jedním z jejich satelitů, ale rozhodně jsme reálně nebyli svrchovaným státem, to by tu od r. 68 byly svobodné volby, což se "díky" SSSR nestalo. Prostě žádnou demokracii a skutečnou nezávislost, a nejen nám, nedovolili, viz Maďarské povstání apod.
Němci jsou po spojení dvou částí Německa kapitola sama pro sebe, ovšem podobnou logikou jakou se můžeme obávat my, se může obávat kdokoli jiný z tehdejšího východního bloku.
Avatar - _Karel_
9. 6. 2015 19:50
Re: Hradní ožrala
Mimochodem- mám u tebe panáka. Jen kvůli mě máš od Hammunasakry dva :yes: . Ty, takový intrikán ;-)
Avatar - white label
9. 6. 2015 21:30
Re: Hradní ožrala
Jen v této diskusi už od něj mám minimálně 2 x dva :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2015 10:16
Re: Hradní ožrala
Pohled na svět a politiku máme prostě shodnej ;-)
Avatar - white label
10. 6. 2015 23:17
Re: Hradní ožrala
Vyloženě se v tomto ohledu shoduji s Kasparovem, mimo jiné člověkem, který toho ví nejen o Rusku mnohem víc, než všichni tady dohromady.
[odkaz]
11. 6. 2015 08:18
Re: Hradní ožrala
Nemyslím, že Rusku šlo primárně o znovunabytí ztracených pozic. Troufám si tvrdit, že Rusko by bylo nejradši, kdyby byl na Ukrajině klid. Nebýt majdanu neanektovali by Krym a nepodporovali separatisty. Čili kdyby západ hned na začátku řekl, že v rámci zachování dobrých vztahů s Ruskem chce, aby Ukrajina zůstala neutrální, tak se tam teď neválčí. Jenže to už amíci byli celý nadržený jak budou jejich válečný plavidla moct operovat v Černým moři a využívat Ukrajinských vojenských základen jakožto svého nového spojence a Rusáci jim udělali čáru přes rozpočet anexí Krymu a snahou o vytvoření Luhanský a Doněcký republiky jakožto nárazníkových států. Pochybuju, že se Rusku povede dosáhnout větších úspěchů. Nějaký obsazování půlky Evropy a otevřený útok na členský státy je naprostý nesmysl.
Avatar - _Karel_
11. 6. 2015 16:27
Re: Hradní ožrala
Zcela souhlasím.
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2015 19:15
Re: Hradní ožrala
Území dnešní Ukrajiny ovládalo i Polsko nebo Litva ;-)
Souhlasim že Putin chce znovuovládnou bývalá území SSSR ale jsme v 21. století a od toho aby se tohle nedělo máme mezinárodní smlouvy. Jejich porušování ohledně Krymu a východních částí Ukrajiny ze strany Ruska je naprosto flagrantní :-|
Avatar - boost.
5. 6. 2015 15:42
Líbí se mi
jak někdo dal všem palec dolů. Že by mluvčí? >:-[]
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2015 15:44
Re: Líbí se mi
Nebo Peroutka, to je taky pěkná ***.
5. 6. 2015 16:05
Ale jo...
Ač k našemu současnému prezidentovi příliš úcty nechovám, v tomhle případě věřím, že jde z jeho strany o opravdu upřímný postoj ve věci podpory českých věcí. :yes:

(byť je pravda, že Superb III je opravdu dobrý, a například Octavia Long by pro prezidenta země před těmi patnácti lety opravdu asi nebylo dostatečně reprezentativní auto)
Rozbalit vlákno
2
5. 6. 2015 20:23
Re: Ale jo...
V podstatě souhlas, podpora českých výrobků je chválihodná ;-)
5. 6. 2015 16:26
sedacky
hlavne aby mel odvetravany sedacky
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2015 16:37
mhm
Pro Ovara škoda...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
5. 6. 2015 17:23
ja si pamatam
ked este kedysi davno bola octavia I. ako prezidentsky voz .. tusim to bola nejaka specialna long verzia... s sirsim stredovym slpikom ;-)

a potom uz prisli superby.... a tie su dodnes ;-)

sucasny novy superb je ako prezidentska limuzina ideal....proste je to konzervativna limuzina .... vhodna hadam na vsetko - od prezidenstskej limuziny az po pohrebak ( verzia kombi ) ... alebo ako sprievodne vozidlo na Tour de France.... velmi univerzalne auto....
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
5. 6. 2015 18:06
Re: ja si pamatam
jo to je ono...... tam bolo o nejakych 5-6cm predlzeny razvor.... maskuje to ten sirsi stredovy stlpik.... to je ono.... :yes:
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2015 13:27
Re: ja si pamatam
Dnes hodně velká raritka. Pár jich údajně ještě huntují úřady, některé už to mají za sebou.
5. 6. 2015 17:50
Re: ja si pamatam
Zaujimave, ze tym idealom ziaden iny prezident nejazdi. Superb nedosahuje ani zdaleka parametre bezne pouzivanych prezidentskych limuzin, je to typicke auto strednych manazerov v Europe, v Cesku a na Slovensku mozno aj vyssieho managementu.
Na druhej strane je dobre ze cesky prezident podporuje ceskych producentov, aj ked u Skody je oznacenie cesky velmi problematicke.
Tie taraniny o tom ako je Suberb vhodny na vsetko su smiesne, tak isto by sa to dalo napisat napriklad o Dacii MPV. Ozaj ktore auto by nebolo vhodne ako sprievodne na TdF? Nejak si take ani neviem predstavit.
Avatar - 3_diamanty
5. 6. 2015 18:10
Re: ja si pamatam
ved hej... sprievodne auto TdF je dnes uz aj jaguar XF kombi.... ;-) .... tuto rolu zvladne asi kazde auto ... s vynimkou taty nano alebo matizu .... ci elektromobilov ( ktorym by v polovici kazdej jednej etapy dosla stava ) ;-)

u nas maju politici ine masiny..... ale otazne je ci ich naozaj aj potrebuju... mnohym by bez debaty iste postacil aj tento superb.... :yes:
5. 6. 2015 18:58
Re: ja si pamatam
Ad Tour: Smart? Z4? Golf Cabriolet? Už ti naskočila představivost?
5. 6. 2015 17:45
Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlupákov
pádom by slušnosť a úcta voči jeho osobe mala byť automatická a samozrejmá.
Vaše reakcie sú prejavom malosti a úbohosti a národ sa za vás musí hanbiť.
Rozbalit vlákno
22
5. 6. 2015 17:58
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Tudletu primovou teorii, ze kdyz je nekdo vysoce postavenej, tak nemuze bejt hovado, jsem covece naposledy slysel na prvnim stupni zakladni skoly. A jsi zde hostem, tudiz si hlasky o hambicim se narodu schovej smer Bratislava, bratre:)
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 18:05
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Kecy prdy. Důvod k úctě je ten, že si ho ze dvou kandidátů zvolilo víc lidí? To ti stačí k tomu, aby sis někoho vážil? Člověk, který uráží všechny okolo a chová se jak se chová, si možná díky svému úřadu může zasloužit elementární slušnost, ale ani náhodou úctu. Ta se nezískává zvolením.
Je pro mě holým faktem , že je to mstivý člověk, který hodnotí lidi zejména podle toho, jestli ho mají rádi nebo jsou mu prospěšní.
Avatar - Pepa_007
5. 6. 2015 19:29
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Neřekl bych.
Bohužel on má tu smůlu, že jsou na něj média a politici zasedlý a tak nechají každej jeho exces pěkně probrat v TV, novinách a na netu.
Prostě je tu někdo, komu leží Zeman pořádně v žaludku. A ten někdo je hodně mocnej. Prostě Zeman neskáče jak mocní tohoto státu pískají. :-)

Má předpověď? Bude zrušena volba prezidenta lidmi a přesunou to na politiky. Další prezident bude bývalý agent STB s krycím jménem Bureš.
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 19:42
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Co konkrétně bys neřekl? Že ho novináři nemilují (na rozdíl od K.Sch.) je fakt.
No a? I bez nich si udělám svůj obrázek. Stačí se podívat, komu dává vyznamenání, a komu dělá problémy (profesoři). O jeho mstivosti vůči těm, co mu kdysi proti Klausovi nedali hlas, netřeba hovořit. To, co udělal Sobotkovi po volbách (Hašek), je pro něj typické. Ad "ochlasta Havel"- on byl někde viděn opilý? Na nějaké akci, kde byla očekávána důstojnost?

Ad Babiš- co by dělal s postem presidenta? Na to bych nevsadil ani pětník. Pokud chce v politice vydělávat peníze, pak je post presidenta málo vhodný. Pokud chce potírat korupci, pak ještě míň.
Avatar - Pepa_007
5. 6. 2015 20:24
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Politici a novináři jej nemilují.
A ty znáš ty nejmenované profesory? A tedy znáš pravé důvody proč jim to nedal?
Problém Zemana je ten, že si dělá co chce. A nechce bejt loutka mocných. Proto se ho v médiích více všímají.

Havel nevím zda byl viděn opilej. Zeman taky nedokážu posoudit. Že byl někdy v TV opilej Zeman je jen doměnka médií. Ale bez důkazů. Bohužel.

Ad Babiš - Babišovi nejde už o peníze. Jde mu o moc. Přetransformovat ČR na oligarchii.
Babiš nechce potírat korupci. Jen na to lidi slyší a tak o tom mluví. Bohužel.

Nikdy nepochopím jak může bejt majitel obrovského koncernu ministrem financí. A ještě k tomu je to bejvalej agent STB. A také původ základního kapitálu pro rozjezd své firmy nikdy nevysvětlil.
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 20:41
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Původ základního kapitálu- půjčil si od zahraničních bank a úvěry splatil. Tohle info mám já a běžně jsem se ho dočetl- dávno před volbami.
"Problém Zemana je ten, že si dělá co chce" - přesně tak. Jen ty v tom zřejmě vidíš přednost, já ne.

Profesoři- když pominu, že není jeho pravomocí je lustrovat, on je má jen slavnostně jmenovat- pak v minulé várce odmítl M.C.Putnu, který ho veřejně kritizoval. Oficiálním důvodem byla jeho účast v pochodu gayů.

Opilého Zemana mohl vidět v TV každý. Důkaz sice není, ale ani nemůže být. Jak ho získat? Opilost byla evidentní.

Babiš- mým jádrem pudla nebylo, co Babiš chce nebo nechce, ale to, že funkce presidenta mu jeho cíle příliš nesplní.
6. 6. 2015 00:01
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
To, ze je nekdo uspesny ve sve profesi (pricemz politik je dnes trochu pochybne zamestani) jeste neznamena, ze musi byt dobry clovek. A kdo se chova, tak, jako Zeman, tak jim proste byt nemuze. Uz jenom to jeho sebestredne, arogantni, jedovate a povysene vystupovani, kdy s druhym mluvi se snahou ho nejvice zesmesnit... Rad se posloucha a od druhych vyzaduje totez. A ty jeho zvasty jsou opravdu daleko za carou. Aby prezident prohlasil "Smrt abstinentum a vegetarianum", verejne vyzyval ke zniceni islamskeho sveta... Navic je zajimave, ze ostatni politici takovy problem s novinari nemaji. Tim netvrdim, ze od reality odstrizeny Schwarzenberg by byl vyrazne lepsi volba.
6. 6. 2015 14:49
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
A kto vám ho teda preboha zvolil?
Avatar - _Karel_
6. 6. 2015 15:17
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Co tě proboha vedlo k tak hloupé otázce? Vy si na Slovensku volíte jen politiky, na které je pak celý národ bez výjimek pyšný? Máme asi 8,5mil. voličů a 2,5mil. z nich si ze dvou kandidátů vybralo Zemana.
6. 6. 2015 16:04
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Já nejsem Slovák, jenom na Slovensku žiju. A někdy taky slovensky "rozprávam".
Když 2,5 miliónu volilo Zemana, kde byl ten zbytek, že nedokázal zvolit protikandidáta?
To je nejlepší, brečet, koho ti blbci zvolili a sám se neobtěžovat. Jak typické.
Avatar - AUDIRS6
5. 6. 2015 18:55
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
OT:
Bavi ta mat nadpis dlhsi ako zvysok textu ?
Na buduce kludne nadpis na 10 riadkov a ako text staci bodka. 8-s
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 19:11
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
:-) :yes:
Avatar - AUDIRS6
5. 6. 2015 19:21
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
;-)
PS: Mrkni sa este "pod Auris..." ;-)
Avatar - Katikakus
5. 6. 2015 19:14
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Uctu si musis chlapce zaslouzit - svymi ciny i slovy, at jsi obycejny delnik nebo prezident. To cos napsal je naprosty blabol nekoho, kdo o ucte nema nejmensi poneti.
Avatar - Skipper
5. 6. 2015 19:19
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Aaaa. Ovčáček byl na lekci slovenčiny? ;-) Ale teď vážné. Tady bych politiku a prezidenty moc neřešil. Spíśe ten superb - vypadá hodné dobře...
Avatar - Machýrek
7. 6. 2015 22:07
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Tak tak. Za me palec nahoru, jen tech dvou veverek je mi lito.
Avatar - Machýrek
6. 6. 2015 02:47
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Co to meles? Prezident neni zadnej buh. Je to urednik. Statni zamestatnec. Nic vic. Akorat z podstaty ma vetsi prostor, ktery by mel naplnit nejakym kontentem. Aktualni urednik ten kontent naplnuje zpusobem, ze jeho kredit se blizi nule. Je uplne jedno, jestli chlasta. Zalezi jen na obsahu. Forma se zapomene. Srovnej s obsahem VH. To co tu ted mame je akorat trapna legrace. Neco jako zpackana parodie na Felixe Holzmana.
6. 6. 2015 14:17
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Jak hlboko môže klesnúť kultúrnosť národa. Výsledkom demokracie je degenerácia, a je citeľné, jak deformovane už myslíme. Je mi z toho normálne smutno.
Avatar - Machýrek
7. 6. 2015 21:51
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Tak to mas dobry. Me z toho na hlave narostly tykadla ;-)
7. 6. 2015 18:29
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Ivan, to si ty?

Preco by takyto ludia mali pozivat vaznost? Vacsina politikov nic prospesne v zivote neurobila.

Vyber vyrokov nasho (chvalabohu, ze zialbohu) uz byvale prezidenta hlavy statu:

"Rozhodnúť sa kandidovať do funkcie prezidenta hlavy štátu nikdy nie je jednoduché.“ – povedal počas verejného oznámenia opätovnej kandidatúry na post prezidenta

„Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu… ehm… Balkánu…“ - padlo počas prejavu na valnom zhromaždení OSN v New Yorku

“Google slúži na rozhovory cez internet.” - odpoveď na otázku redaktorky, čo je Google

„Chcem vám poďakovať za podporu pri organizovaní stretnutia s novou hlavou katolíckej cirkvi pápežom Dominikom XVI.” – povedal na margo pápeža Benedikta XVI.

„Tam to máte všetko biele na čiernom.“ – odpoveď na otázku k téme nevymenovania šéfa prokuratúry

"Na druhej strane si myslím, že Slovensko niekedy, žiaľbohu, a niekedy je to aj chvalabohu, že žiaľbohu, že na Slovensku predsa len tá pracovná sila je ešte stále lacnejšia a teraz, chvalabohu, že je lacnejšia.“

„Srbsko je krajina, ktorá dynamicky začala rozvíjať svoje hospodárstvo. Má veľký potenciál do budúcna v rozvoji turistiky. Srbské pobrežie…” - nič by na tom nebolo vtipné, keby Srbsko nie je vnútrozemskou krajinou

„Reforma sektora je kľúčovou zložkou… bezpečnostného sektora je kultúrnou zložkou… kľúčovou pri vývoji a tvorbe fungujúceho právneho štátu.” - povedal na valnom zhromaždení OSN, a pôvodné znenie malo byť tejto vety malo byť: “Reforma bezpečnostného sektora je kľúčovou zložkou post-konfliktového vývoja a tvorby fungujúceho právneho štátu.”

„Odpoviem vám dvoma slovami – áno, máte pravdu.“ - jeho odpoveď študentom počas besedy

„Dovoľte, aby som maratón mieru otvoril opäť. Česť víťazom a sláva porazeným!” - týmto výrokom otvoril Košický maratón mieru

„Myslím sociálne a cítim sociálne a myslím národne.“ - výrok na tlačovej konferencii po voľbách

„Nesúhlasím s tými, ktorí hovoria, že je to protiústavný zákon. Je v rozpore s dvoma článkami ústavy a nie s celou ústavou.” - jeho výrok na tému zákona o diaľniciach, ktorý bol nakoniec sú dom označený ako protiústavný

„Ja som skoro 400 dní absolvoval cestami po Slovensku, čo je skoro jeden rok kompletne.“ - v relácii TA3 V politike

Viac nezmyslov na [odkaz]
Avatar - _Karel_
7. 6. 2015 19:08
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
>:D :yes: za to, jak jsem se zasmál, a :no: za to, jak mě bolí za krkem z nevěřícného kroucení hlavou. To máme ještě trochu štěstí, že naši poslední presidenti byli aspoň inteligentní, i když s podivnými morálními a povahovými vlastnostmi.
7. 6. 2015 20:05
Re: Pozitívne gesto prezidenta štátu, a tu sa rojí kopa hlup
Zbytečný rozčilování. Je třeba vycházet z faktu, že většinu národa tvoří pitomci. S tím se holt nedá nic dělat. ;-)
Avatar - Pepa_007
5. 6. 2015 19:13
:-))
Kdybych řekl před 15-20 lety že prezident bude jezdit ve škodovce. A že ta škodka bude mít čtyřválcový dvoulitr v benzínu tak tomu nikdo neuvěří.

Kde máme poctivé V6ky v těchto limuzínách?
Proč dává Ford do Mondea 1.0L tříválec?

8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
5
5. 6. 2015 21:13
Re: :-))
Poďakuj sa EU za EU6 . ;-) :-!
Avatar - Pepa_007
5. 6. 2015 22:12
Re: :-))
EU děkuju ti:
- za down sizing kdy do Mondea dáváme litrový tříválec.
- za kvóty, aby jsme mohli ubytovat v ČR dostatek uprchlíků
- za odstranění samostatnosti ČR v oboru potravin
- filtry pevných částic v naftovejch motorech
- za sledování produkce neškodného plynu CO2
- za dotace aby bylo co rozkrádat
- ... to bych tu seděl do rána. >:D
Avatar - habanero1
6. 6. 2015 01:36
Re: :-))
Litrový tříválec v Mondeu si nikdo kupovat nemusí.
Uprchlíky bohužel dostane každý, záleží na lidech, jak si od nich nechají * na hlavu, pokud teda. Jde s nimi zatočit dost rychle, je nás 10 milionů.
Potraviny?
Bez DPF by byl ve městech smrad a dým, buďme rádi i přes dušení motoru.
CO2 je hloupost, souhlasím, stejně si ty V8 kupuje jen pár lidí, tak nechápu tuhle nesmyslnost...
Za dotace buďme opět rádi, kolik pěkných věcí se za ně postavilo a tím nemyslím zkorumpované stavby, ale dětská hřiště, sportoviště, silnice, dotace na stavby atd. To, že je politici rozkradou a nejdou za to na 10 let do vězení je opět problém justice a systému, který to dovoluje.

Abych to zkrátil, myslím, že EU nám dala mnohem víc, než vzala, zaměřujme se na ty důležité věci...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 6. 2015 23:23
Re: :-))
Gratulujem!

Prave si vsetkym dokazal, ze co sa tyka politiky, znalosti fungovania EU, chemie, fyziky, sedliackeho rozumu, aut a potravinarstva si absolutny nedouk.
Avatar - habanero1
8. 6. 2015 17:36
Re: :-))
Skoda ze se nezmuzes na nic vic nez na tohle ... Kdyby jsi odepsal, kde vidis problem, tak bych se mozna alespon zamyslel, ale takhle jsi nedokazal vubec nic.
Avatar - flyboyeda
5. 6. 2015 20:58
Klement a Gottwald
tu předchozí generaci sem mu nezáviděl , vůbec se mi nelíbyla,ale tu novou mu závidím, nový superb je excelentní, jediné co mi na něm vadí jsou ty nízkoobsahové motory co se k takovému auto nehodí,

třeba 1.4 ka, no dovol to je snad špatný vtip, takové auto s obsahem 1,4 to je k smíchu, jenom mě napadá že se bude nový superb vyrábět dlouho a EU je sviňa, tak asi proto ty malé obsahy , myslí dopředů klucí a holky z Mladé Boleslavi, snad bude mít superb 4. generace obsah aspoň 1 litr a snad 4 válce , nebo aspoň 3
Rozbalit vlákno
14
5. 6. 2015 21:36
Re: Klement a Gottwald
Tá EU je poriadna sviňa to ti poviem ale keď dáš do 4-valca poriadny výkon tak to môže kľudne nahradiť atmo. V6. Len ten 4-valec treba vyrobiť z kvalitnejšieho materiálu aby to naozaj vydržalo ;-)

O 4. generácie ťažko hovoriť ale buďme radi, že sú tam také motory aké sú lebo podľa mňa to pôjde k horšiemu a nie k lepšiemu.

Ale čo má zaujalo tak to bol únik info. o novej A4 vraj dostane V6 s 9-stupňovou aut. prevodovkou a podľa presnejšich info bude spĺňať EU6. Ale prečo VW koncern tvrdil, že preto Passat a Superb nedostal V6 kvôli EU6. Tak to mi trošku príde proti zdravému rozumu toto. ;-\ :-!
Avatar - AUDIRS6
5. 6. 2015 21:48
Re: Klement a Gottwald
lebo stara VR6 by s nou mala problemy...
Audi a jej vsetko od A4 hore pouzivaju vdaka konfiguracii motor pozdlzne, normalne V-ckove motory a tie problemy s normami nemaju, lebo sa na ne vzdy upravuju, pripadne ak sa s 1 V6-kou nerata, 2. V6 ju nahradi... ;-)
Nova VR6 TSI sa uz veselo testuje a ak budu chalani v Bolke posluchat chlapov z Wolfsburgu, tak moooozno casoooom, ju aj dostanu :-) Rozhodne aspon tomu "hradnemu" Supovi by slusala, nehovoriac o tom, ze zakaznikov by si ziskala aj normalne vcelku dost ( v min. gen. bola VR6 najpredavanejsia benzinova varianta !!!!! )

A teraz nieco pre Škodovakov na pohonenie ega, ze ktoze to bude mat zadne svetla ako novy Sup >:D ????
Pre mna je to skor nemile piatkove poobednajsie prekvapenie ( furt sa ale spolieham, ze to podstatne je zalepene foliou a preto to vyzera tak čudne... 8-s )
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2015 22:33
Re: Klement a Gottwald
Jj design posledních Audi je opravdu podivný [odkaz] :-|
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 22:38
Re: Klement a Gottwald
Přijde ti to podobný Superbu? Já ho tam nějak nevidím.
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2015 23:36
Re: Klement a Gottwald
Přijde mi hlavně podivný. Uvidíme až budou ofiko fotky. Rozdílnější než [odkaz] určitě budou :-)
Avatar - wikinko
5. 6. 2015 21:42
Re: Klement a Gottwald
ty fakt tu 1,4 nechapes? kde si bol v zivote najdalej z ciech? v jeleniej gure?
tak v skratke. vo viacerych vyspelejsich statoch EU vdaka registracnej dani a cestnej dani sa ani iny superb nebude predavat, iba 1,4tsi alebo 1,6tdi. predpokladam ze napriklad v dansku alebo irsku 2,0tdi a 2,0tsi ani nebudu v cenniku, lebo nedavaju zmysel. rozdiel v rocnej cestnej dani v takychto krajinach je medzi 1,6tdi a 2,0tdi cca 3.000 euro.
Uz chapes? a mimochodom, aj superb s 1,4tsi je ovela rychlejsi ako tvoje 'ridicske' schopnosti.
Avatar - Pepa_007
5. 6. 2015 22:15
Re: Klement a Gottwald
Vyspělých..... >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Otázka je jak posoudit, že země je vyspělá. >:D
Avatar - habanero1
6. 6. 2015 01:42
Re: Klement a Gottwald
HDP? Minimální mzda? Průměrná mzda? Počet nemovitostí a obecně majetku na obyvatele? Průměrné stáří automobilů? Průměrný důchod? Myslím, že ukazatelů je dost.
6. 6. 2015 08:54
Re: Klement a Gottwald
Se mzdami bych byl opatrný. Podle nich by bylo Řecko 2x vyspělejší než ČR :-)
Avatar - Pepa_007
6. 6. 2015 09:39
Re: Klement a Gottwald
... ještě bych do toho zahrnul další ukazatele:
Den danové svobody.
Míra obecné svobody.
Pocit míry korupce ve spolecnosti.
Míra byrokracie.
Stupeň demokracie.
Avatar - _Karel_
6. 6. 2015 10:29
Re: Klement a Gottwald
Podle zdanění by Švédsko bylo hodně nevyspělá země.
Stupeň demokracie- pokud se nebudeme srovnávat s Ruskem, tak vidím naši demokracii i svobodu na stejné úrovni se zbytkem západní Evropy.
Avatar - Pepa_007
5. 6. 2015 22:14
Re: Klement a Gottwald
Litr a 4 válce jo? >:D Bude to litr a jen 3 válce. >:D
Avatar - Stejsn
5. 6. 2015 21:30
Jako jo,
ač toho chlapa bytostně nesnáším, tak proti tomuhle nemůžu říct ani slovo. Když se tu adekvátní auto vyrábí, je dobře že ho prezident používá. Jen si myslím že mu mohli nechat udělat special long edition, jako byly kdysi ty prodloužené hradní oktávky. Prostě aspoň nějakou exkluzivitu. Mohli to nechat udělaj Jelínkovi v Boleslavi, ten zkušenost s prodlužováním rozvoru má (Laureta) a bylo by to úplně čupr.
Rozbalit vlákno
74
Avatar - Katikakus
5. 6. 2015 22:02
Re: Jako jo,
On ho ale, stejne jako Klaus, zrejme pouzivat vubec nebude. Tohle je jenom o marketingu. Nic vic. A z pohlefu marketingu je to dobry tah. Bravo Skoda.
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 22:11
Re: Jako jo,
Jak jsi na to přišel? Pevně věřím tomu, že s ním bude běžně jezdit.
Avatar - Katikakus
5. 6. 2015 22:22
Re: Jako jo,
Pevně věřit jistě můžeš ;-)
5. 6. 2015 22:12
Re: Jako jo,
jenže on narozdíl od Klause v tom Superbu jezdí pořád od nástupu. To jen Klaus se nechal vyfotit a pak jezdil A8
Avatar - Katikakus
5. 6. 2015 22:23
Re: Jako jo,
Je mi to jedno. Toho primitiva nesleduji.
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 22:26
Re: Jako jo,
Sledovat ho nemusíš, chápu. Ale pak nepiš, že se Superbem nebude jezdit.
Zeman je totiž kupodivu materiálně poměrně skromný.
Avatar - Katikakus
6. 6. 2015 00:01
Re: Jako jo,
Karle, psat muzu a budu, co ja uznam za vhodne.
Avatar - _Karel_
6. 6. 2015 07:14
Re: Jako jo,
To samozřejmě můžeš. Můžeš třeba psát, že Zeman má blond vlasy, a bude to zhruba stejně pravdivý, jako to, že nebude jezdit Superbem.
Avatar - Katikakus
6. 6. 2015 11:43
Re: Jako jo,
Promin, ze jsem ti sahl na idol... 8-s
Avatar - _Karel_
6. 6. 2015 12:32
Re: Jako jo,
Mě? Četl jsi vůbec tuhle diskuzi? Můj idol?
Napsals evidentní blbost a já tě slušně opravil. Jestli se tě to tak dotklo, dám si příště pozor, abych na tebe nereagoval.
Avatar - Emel
6. 6. 2015 20:02
Re: Jako jo,
Ale Katikatusovi nikdy nevadilo, že v diskusi plácá... tak proč by mu to mělo vadit teď?
Avatar - _Karel_
6. 6. 2015 20:36
Re: Jako jo,
Ne každý umí uznat, že se spletl.
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2015 23:26
Re: Jako jo,
To je fakt [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
7. 6. 2015 07:42
Re: Jako jo,
Na to jsem tu už narážel, ano, to je extra trapas. Ale Ovčáček hledá >:D
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 10:16
Re: Jako jo,
Z trapasu se během měsíců stala už spíš ubohost. Že Ovčáček hledá něco co neexistuje ví dnes snad už každej a za fakt ultratrapný považuju to vyhlášení odměny platný od konce tohohle měsíce. To je z mýho pohledu degradace úrovně hlavy státu pro kterou už nemám systém hodnocení 8-s
Avatar - _Karel_
7. 6. 2015 10:19
Re: Jako jo,
Máš pravdu, "ubohost" to vystihuje líp. Zajímalo by mě, jestli by to některý z fans dokázal obhájit.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 10:24
Re: Jako jo,
Mig se hlásil že ho volil a tak trochu naznačil že až tak úplně zásadní výhrady nemá.. >:-[]

Mám zkušenost že většinou z takovou debatu přerušej, sehrajou nějakou scénu, utečou od ní. Prostě to co neni příjemný nediskutujou. A tohle fakt už hodně ujetý je
8. 6. 2015 11:36
Re: Jako jo,
Já myslím, že daleko ujetější je vydávat se za chlapa, když jsem ženská, překrucovat, mlžit, lhát, uhýbat, hrát si na chudinku a potom po SZ sprostě nadávat... no prostě takové ty "ženské zbraně" >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 11:40
Re: Jako jo,
Tak pro stát je rozhodně horší zvolit Zemana než po letech od bazénu v Thajsku blít na někoho koho si nikdy ani neviděl. Podumej vo tom >:-[]
No a zkusíš obhájit tu megatrapárnu nebo souhlasíš se mnou a Karlem? :-)
8. 6. 2015 12:10
Re: Jako jo,
nemělo tam být vod bazénu, když píšeš vo tom?
jéžíš ty seš blbka, čím starší tím větší:)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 12:20
Re: Jako jo,
Ty seš asi větší vůl než sem mylel >:-[]

Tak co bude s tou Zemanovou megatrapárnou? Zvládneš odpovědět nebo klasika? ;-)

Škoda že ti nemůžu vysvětlit jak moc si vedle jak ta jedle >:D
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2015 13:32
Re: Jako jo,
Zeman můj idol skutečně není, ale faktem je, že jsem jej v ničem jiném než Sup snad ještě neviděl.
6. 6. 2015 13:52
Re: Jako jo,
Katikatusi, uznávám tvoje svaté právo tady psát nesmysly. Jako třeba ten, že Zeman v Superbu nejezdí.
Stejně tak uznávám právo ostatních ti napsat, že jsi s tímhle tvrzením úplně mimo.
Avatar - white label
5. 6. 2015 22:28
Re: Jako jo,
Ale bude, je to ideální příležitost pro exhibicionistického lidového populistu a jeho sebe prezentaci "vlastenectví".
Pije pivo, likéry a destiláty (a to i před odemykáním korunovačních klenotů), jí tlačenku a klobásy, kouří kde to jen jde (nebyl by popelníček), jezdí ve Škodovce..., příkladně signifikantní zástupce naší malé (malé od slova malost) české kotllny...
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 22:32
Re: Jako jo,
Už kmotr Mrázek o Zemanovi údajně prohlašoval, že mu stačí chleba s máslem a okurek (v souvislosti s úplatností). Celkově se dá vysledovat, že tlačenka, klobásy a Superb jsou mu celkem přirozené, v tom populismus nevidím.
Avatar - white label
5. 6. 2015 22:37
Re: Jako jo,
Na tom, že to tak má nic populistického není, teda pokud by to bral jako samozřejmost a "nenápadně" na to sám neupozorňoval ostatní.
Avatar - _Karel_
5. 6. 2015 22:42
Re: Jako jo,
Tak to trochu opravím: jeho strava a auto mu podle mě skutečně vyhovují, nedělá to zřejmě apriori kvůli popularitě. Že na tom jen tak mimochodem nahání body je možné, nevšiml jsem si toho, ale netvrdím, že ne.
5. 6. 2015 23:53
Re: Jako jo,
Ja myslim, ze byt to na nem, tak porad jezdi ve starem stribrnem jednickovem, ktery byl k videni behem prezidentske volby...
Avatar - white label
6. 6. 2015 00:24
Re: Jako jo,
Já ale nikde netvrdím, že by mu nevyhovovaly, jen se to prostě snaží "prodat"... a docela se mu to daří.
Avatar - rokyta.p
6. 6. 2015 00:49
Re: Jako jo,
já když pozoruji Zemana, tak pro něj maximálně Favorita >:D náš stát by to i dobře charakterizovalo >:D Superb je od něj hezké symbolické gesto, on v tom náhodou ale fakt jezdí, ne jak Venca Klauzič, co se vyfotil a pak tradá Audina. A samotné auto? To je jak Mondeo, nenadchne neurazí
6. 6. 2015 10:08
Re: Jako jo,
Ten zástupce naší české kotliny přečetl tolik knih a má takový přehled, jaký ty mít nikdy nebudeš, a v přímé diskusi s ním by sis pravděpodobně připadal jako naprostý prosťáček.
Jestli je ti stydno za to, že má rád prosté české jídla, které jsou součástí naší kultury, pak se stydíš za svoje češství.
Jenom špatný pták si kálí do svého hnízda.
Ty podáváš ve své restauraci pravděpodobně jen italskou a francouzskou kuchyni, že?
Avatar - _Karel_
6. 6. 2015 10:39
Re: Jako jo,
Nepochybně je to sečtělý člověk s rozhledem, jen si bohužel nepamatuje kdo co napsal >:-[]
6. 6. 2015 10:44
Re: Jako jo,
Miloš Zeman má spoustu chyb a ačkoliv jsem ho volil, hodně věcí mu aktuálně zazlívám.
Ale jde spíš o formu, než obsah.
Avatar - _Karel_
6. 6. 2015 10:57
Re: Jako jo,
Já se volby raději zdržel, byl pro mě jen menším zlem než Sch., ale kromě formy, která je zřejmá, mi vadí i velká část obsahu. Neupírám mu i kladné stránky, kam vedle skromnosti jde řadit i tebou zmíněný velký přehled.
6. 6. 2015 11:12
Re: Jako jo,
To je presne ono. Pri diskuzi se Zemanem by se clovek citil jako prostacek (s patricnym Zemanovym pricinenim), zatimco diskuze s nekym skutecne moudrym byva obohacujici. Jinak ano, clovek, ktery cely zivot lezi v knizkach, nebo je nalozeny v lihu bude mit jistou intelektualni, resp. znalostni prevahu, ale to je asi tak vsechno.
Avatar - _Karel_
6. 6. 2015 11:43
Re: Jako jo,
Přesné, zejména první dvě věty. :yes:
6. 6. 2015 12:30
Re: Jako jo,
Ne každý úspěšný člověk se ubrání aroganci, to je pravda. Tady na auto.cz jsou často arogantní i ti, co žádného úspěchu nedosáhli:)
Avatar - petr164
9. 6. 2015 11:21
Re: Jako jo,
Tak nějak si připomínám, jak se asi cítil diskutující s Vašíkem Klausů... Přitom MZ má schopnost komplexnější analýzy i syntézy na reálně socioekonomickém základě než kdy měl VK (mám k dispozici tvůrčí díla obou a je to nesrovnatelné). Pro VK musí být povolání lehce popíjejícího a neuropatického důchodce do prezidetské pozice pořádným dloubancem pod žebra... MZ i VK se zasloužili.a úspěchů bezpochyby dosáhli stejně jako Škoda Auto, a to i před sametovým výprodejem. Co je to úspěch a jak se měří? Zamýšlí se nad tím ten, kdo s tím pojeme operuje?
Avatar - white label
6. 6. 2015 16:58
Re: Jako jo,
Ublížený Mig se pokouší o diskusní "mstu" (těší mě, že mě čteš a sleduješ s maximální pozorností) , dětinsky "argumentuje" domnělými informacemi z osobního života diskutujících. >:D
Žádnou restauraci nemám, takže musíš slídit víc, abys měl aspoň nějaké "argumenty", když už ti chybí koule na racionální dospělou diskusi.

Zřejmě už toho přečetl tolik (všeho moc škodí), že už ani neví co kdo kdy napsal, viz nejen Peroutka propíraný v poslední době. Prostřednictvím svých jednoduchých (mnohdy laciných) bonmotů (často si plete i autory údajných citací) "intelektuálně" ohromuje (podle tvé reakce zřejmě i tebe) svou voličskou základnu, která má (mimochodem) v průměru prokazatelně nižší stupeň vzdělání, než ta část, která ho naopak nevolila. A i kdyby četl knihy nepřetržitě už od raného dětství, rozhodně to není záruka ryzího charakteru a moudrosti, kterou bych od prezidenta ČR očekával. A právě to, že se s každým, kdo si s ním dovolí nesouhlasit, snaží diskutovat tak, aby si připadali jako prosťáček, ukazuje na jeho malost a ješitnost.
Jestli aktuálně můžeme něco závidět Sovákům, tak je to v prvé řadě jejich současný prezident, který (mimo jiné!) ke svému zvolení nepotřeboval upozorňovat na to, že má rád halušky a borovičku...., stejně jako laciné/zmatené bonmoty.
Ale to ty nemůžeš pochopit, jinak bys nemohl psát nesmysly o tom, že je mi údajně stydno za to, co Miloš Zeman (údajně) konzumuje apod. V souvislosti s ním je mi totiž stydno za zcela jiné věci. To co jsem psal, nebylo o jeho jídelníčku, ale o jeho volební kampani a jeho voličích a možná nebude náhodou, že se tě to tak osobně zasáhlo.
6. 6. 2015 23:41
Re: Jako jo,
sleduje? Reagoval jsem tu dávno před tím na další tři nebo čtyři diskutéry, ale tebe sleduju:))) před pár dny jsi psal, že hoši z auto.cz k tobě chodí na zmrzlinu, tak nevím co to meleš o slídění ty jelito (které jakožto velikán české kotliny nejíš:)))
Diskusní pomsta, to je teda něco:)
Radši už nic, ještě mne narknes ze stalkingu :yes:
Avatar - white label
7. 6. 2015 01:16
Re: Jako jo,
Kdybych měl restauraci, tak ke mně asi nechodí na zmrzlinu, ale především na jídlo. Ale hlavně, co má společného informace o tom, že ke mně někdo jezdí na zmrzlinu se Zemanem? Co bude příště, někomu tu napíšu třeba kolik mám dětí, a ty budeš v další diskusi "argumentovat" tím,. že se o ně určitě dobře nestarám, i když o tom konkrétně víš kulové?
A i kdybych restauraci měl, proč bych v ní musel nabízet zrovna českou kuchyni, nehledě na to, že jsou i typičtější jídla pro českou kuchyni, než klobásy a tlačenka, takže když např. někdo nemusí tlačenku a klobásy, tak je podle tebe automaticky odpůrce celé české kuchyně?
Úroveň člověka není primárně to o tom co jí, ale čím/jak se prezentuje, jak se chová atd.
Že ty jsi z mého příspěvku vyčetl něco, co tam není, a přitom ti jeho podstata unikla, není můj problém.
Ale už jsem si u tebe zvykl (a nejen já), že pokud něco nepochopíš (nebo pochopit nechceš) hned napoprvé, je další snaha zbytečná, viz minulá diskuse s několika nicky, kdy jsi zmateně skákal z obecné roviny ke konkrétnímu případu, aniž bys to následně alespoň přiznal.
7. 6. 2015 07:51
Re: Jako jo,
Tak máš třeba stánek se zmrzlinou, to je fuk...
zopakuju tvůj příspěvek

"Ale bude, je to ideální příležitost pro exhibicionistického lidového populistu a jeho sebe prezentaci "vlastenectví".
Pije pivo, likéry a destiláty (a to i před odemykáním korunovačních klenotů), jí tlačenku a klobásy, kouří kde to jen jde (nebyl by popelníček), jezdí ve Škodovce..., příkladně signifikantní zástupce naší malé (malé od slova malost) české kotllny..."

ať si každý udělá obrázek o tom, jestli jsem v tom viděl něco, co tam není...
Avatar - white label
7. 6. 2015 15:48
Re: Jako jo,
Zase vedle, ale teď je to (pro změnu) podle tebe fuk, tak proč tu vůbec řešíš co mám/nemám, když to s tématem diskuse nijak nesouvisí?
Znovu píšu, že to není o tom, co konzumuje, ale o tom to jak se chová, čím se prezentuje s kalkulem zalíbit se většině ("prostých") voličů.
Chlastáš, hulíš, kouříš, mluvíš sprostě..., no a co, když to může veřejně dělat (svého času budoucí) prezident, tak se taky nemáme za co stydět, naopak, ze slabiny uděláme přednost, je to prostě jeden z nás, ten správný lidový prezident..,
Taky je vidět jeho proměna po zvolení, kdy už nad racionálním populistou převládá jeho upřímnější forma, ješitného exhibicionisty.
8. 6. 2015 09:26
Re: Jako jo,
áááách jo.
takže: o tvém vztahu k potravinám jsem psal jenom kvůli tomu, co jsi tady psal o klobásách a tlačence. mohl jsem taky napsat, jestli klobásy a tlačenku zcela nejíš,
abys nebyl křupanem z Česka /Moravy/. Přijde mi to pořádně uhozené. Když jsem na Slovensku, objednám si halušky, když jsem v Thajsku, dám si thajské jídlo a nepřijde mi na tom nic zvláštního. Je to součást naší kultury a nevidím důvod, proč by to nemohl jíst prezident. Jestli kouří a pije? Winston Churchill nekouřil a nepil? A byl špatný politik?
Podle mně jsou tyhle věci naprosto podružné a nijak nesouvisí s jeho politickýma kvalitama. Nebo jsi odsuzoval Václava Havla za to, že pil a kouřil? (a ne málo)
Avatar - white label
8. 6. 2015 12:09
Re: Jako jo,
Napsal jsem ti už dvakrát, že o to, co dokola omíláš, mi nejde, prostě opět nutně potřebuješ restart. Churchilla vedle Zemana raději nevzpomínej, hraničilo by to se zneuctěním Churchillovy památky.
Havel se opilecky nepotácet při odemykání korunovačních klenotů apod.
Havel netvrdil, že pokud se začne kouřit později, tak to není vůbec škodlivé a proto to zrovna jemu vůbec neškodí.
Havel nepotřeboval dokazovat své "češství" plky o tlačence, klobásách, nebo slivovici.
Havel nemluvil sprostě nejen při Hovorech z Lán.
Přes všechny výhrady, které k Havlovi můžeme mít, to byla osobnost, Zeman je proti němu pouhý sebestředný postkomunistický pantáta...
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 16:53
Re: Jako jo,
Pod Havla se podepisuji. Měl své chyby, někdy se mýlil, ale byl to slušný člověk a Osobnost.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 16:57
Re: Jako jo,
Chyby má každej a nejspíš je měl i Gándhí ;-)

Obávám se že slušnější člověk tady prezidentem nikdy nebude. I když [odkaz] žejo :-)

A šance tu sou [odkaz] ;-)
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 17:16
Re: Jako jo,
Tak ta šance tu není. Ne, že by nebyla slušnej člověk, to ne. Ale skončila v poslední volbě jak skončila. A mě (alespoň na zevrubný pohled) přišlo, že by se v tom moc plácala - zrovna profi by asi nebyla. I když to není ani Zeman, má-li být prezident zejména reprezentant. Já volil služební pivo, přijde mi taky jako slušnej člověk, a asi by to zvládl.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 17:19
Re: Jako jo,
Já bych jí nepodceňoval ale souhlasim že reálná šance aby byl zvolenej někdo jako Havel je vpodstatě totální nula. Dneska by nezvolili ani jeho. Bylo to daný výjímečnou dobou a okolnostma
Krucinal služební pivo je kdo? Asi mám bohatší rodiče než sem myslel :-)
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 17:22
Re: Jako jo,
Dienstbier ;-)
Ano, asi by ho dnes nezvolili. Půlka národa ho nenávidí že je bohatej, druhá půlka za rozkradení republiky, jako by tomu pomohl on. Nohavicova "Pane Prezidente" je výstižná, pokud ji chápu správně. Všichni si do něj přelili svoje zklamání.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 17:25
Re: Jako jo,
Jo jasně. Doufám že se tě nedotknu. U něj je problém že to asi myslí opravdu dobře ale je blbej. Myslim ve smyslu: naivní trouba. Možná tě muj názor překvapí ale ta TF ho dle mě převyšuje snad i několikanásobně
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 17:33
Re: Jako jo,
Ne, nijak mě neurážíš, něco s ním asi úplně v pořádku není, moc nevychází se spoustou spolustraníků. Jestli je hloupej, to nevím, spíš jde občas hlavou proti zdi. Ale má u mě body i za to, že ho nenávidí Zdenda Bazén Škromach.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 17:44
Re: Jako jo,
To nevycházení může bejt jen to že je fakt slušnej a myslí to dobře. To se neodpouští ;-)

Nejen Bazén i Zeman. Za to má zas plusový body ode mě :-)

Ne vážně: Zřejmě to opravdu myslí dobře ale..
Jsou tu lidi kteří by byli důstojnými nástupci Havela [odkaz] ale v pokud nepřijde zas nějakej zlom extrém atd. neni šance že by byli zvolený

Vem si že před poslední volbou lidi tvrdili že chtěj nejlíp nepolitika slušnýho člověka nesvázanýho s minulostí. A koho zvolili? >:-[]
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 17:58
Re: Jako jo,
Asi zvolili svůj obraz. ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 18:08
Re: Jako jo,
Jo to může bejt pravda. Nicméně to by znamenalo že sme docela v ;-\
8. 6. 2015 20:50
Re: Jako jo,
Obviňuješ Zemana z toho, že se snaží zalíbit jednoduchým lidem a přitom ho odsuzuješ na základě těch nejpovrchnějších věcí... tak v tom případě ti tohle musí Havla naprosto znechutit
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 21:05
Re: Jako jo,
Že seš vůl mi řekla už Ket a moje zkušenost to jen potvrzuje ale po týhle diskuzi si eště povýšil :yes: >:-[]
8. 6. 2015 21:28
Re: Jako jo,
od té staré rachejtle je to lichotka:) že jí to vzkazuju
;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 21:30
Re: Jako jo,
Stará rachejtle? Co ti udělala? To ti šlápla na koule nebo co? >:D

Nebudeš ty starší než ona? ;-)
8. 6. 2015 21:32
Re: Jako jo,
je mi 57, takže o dva míň než jí >:-[]
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 21:17
Re: Jako jo,
Snad chápu správně, že neprezentuješ svůj názor na Havla, jen se snažíš říct "nehodnoťte Zemana stejně povrchně jako blbečkové typu A.Bartoš hodnotí Havla"??
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 21:28
Re: Jako jo,
Krásná vlastnost vidět na všem jen to pěkné :yes: :-)

Jak si stojíš při zpětnym zhodnocenim s realitou? ;-)
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 21:34
Re: Jako jo,
S realitou- jak kdy. ;-) Jsem takový mile naivní :-)
8. 6. 2015 21:32
Re: Jako jo,
Václava Havla jsem nikdy neměl rád, nicméně, aspoň od různých individuí v téhle diskuzi, nikdy jsem se nesnížil k jeho urážkám. Mysli si o Zemanovi co chceš, já si budu myslet co budu chtít o Havlovi.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 21:35
Re: Jako jo,
A Karel tě viděl tak růžově :-)

Nejde o tvuj nebo číkoli názor ale o to co jako hlava státu představovali pro stát a jakym byli a jsou vzorem pro lidi. A tam je mezi nima doslova gigantickej rozdíl

Tak nějak mě nepřekvapuje že zrovna ty seš Zemanův volič a fanda ;-)
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 22:24
Re: Jako jo,
Zřejmě jsi měl pravdu, růžový brýle. ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 22:35
Re: Jako jo,
Svým způsobem je to hezká vlastnost :-)
Avatar - _Karel_
8. 6. 2015 21:36
Re: Jako jo,
Já to myslel tak, jestli ti podobný články jako z tvého odkazu mluví z duše. Právo na názor ti neberu.
Avatar - white label
5. 6. 2015 22:07
Re: Jako jo,
Vzthledem k tomu, že Miloš se stejně "tradičně" cpe dopředu, nevidím příliš důvod pro long verzi speciálně pro něj, nehledě na to, že zrovna Superb (na rozdíl od vzpomínané O1) v podélném směru nedostatkem prostoru netrpí, spíš naopak.
5. 6. 2015 23:52
Re: Jako jo,
No on superb uz je "long" docela dost, navic Zeman jezdi vpredu...
5. 6. 2015 22:09
Míla Břečka aneb lidové vozidlo pro lidového prezidenta
holt sem tam úrážka dávno odešlých novinářů, mluva v rozhlasu na úrovni manuálního pracovníka, populismus tak zjevný, až se pro polovinu národa stane modlou, ruský patolízal, no prostě Míla Břečka v akci, i kdyby byl tento člověk polobohem, můj respekt by si nezasloužil, jen se trochu bojím, že další volební období ovládne opět lidový prezident většiny :no:
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2015 23:09
milos si
takovejhle sh*it fakt nezaslouzi. prece jen je to hlava statu
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machýrek
6. 6. 2015 02:47
milos si
Co to meles? Prezident neni zadnej buh. Je to urednik. Statni zamestatnec. Nic vic. Akorat z podstaty ma vetsi prostor, ktery by mel naplnit nejakym kontentem. Aktualni urednik ten kontent naplnuje zpusobem, ze jeho kredit se blizi nule. Je uplne jedno, jestli chlasta. Zalezi jen na obsahu. Forma se zapomene. Srovnej s obsahem VH. To co tu ted mame je akorat trapna legrace. Neco jako zpackana parodie na Felixe Holzmana.
Rozbalit vlákno
2
6. 6. 2015 13:20
Re: milos si
Máš v tom poněkud zmatek, úřednické a politické pozice jsou zásadně jiné. Prezident coby volená pozice je samozřejmě politická funkce a nikoliv úřední. ;-)
Avatar - Machýrek
10. 6. 2015 00:36
Re: milos si
Ja vim. Mas pravdu.
6. 6. 2015 05:39
Prezident si převzal Škodovku.
Zajímavá diskuze, z nichž mnozí diskutují ne k předloženému tématu a to,že Škoda už od r. 2007 není české auto,ale vlastníkem škodovky je podle google německá firma Volkswagen international finance se sídlem v Amsterodamu, tak kde máte to české auto?
Někteří diskutující si pletou diskuzi o automobilech s diskuzí o politice a docela to hraničí i s urážkami, ale co máme demokracii NE!
Rozbalit vlákno
12
6. 6. 2015 09:01
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Dle tvé teorie by ani polovina vyrobených piv u nás nebyla česká >:D
7. 6. 2015 07:28
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Tady nejde o teorie, ale o skutečnosti,pokud to dokážete,tak si vygůglujte,že JEDINÝM vlastníkem firmy Škoda je od r. 2007 Volkswagen international finance N.V., Volkswagen je jak známo jedním z největších výrobců aut v Německu,Volkswagen je německá značka, ale tato výše jmenovaná firma, která vlastní Škodovku má sídlo v Amsterodamu,tolik pokud se budeme bavit o automobilech a ne opivě,o tom se můžeme bavit třeba zrovna u toho piva a dost možná by to byla zajímavá diskuze, co je ještě české a co je zahraniční! ;-) :-!
7. 6. 2015 21:08
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Jasně, takže u Volkswagenu záleží, že jde o německou značku vyrábějící v Německu, ale u Škody je to najednou jedno, tam je podstatné, komu patří (a i tam se to vezme přes páté koleno). Bravo. U VW lze alespoň argumentovat Dolním Saskem, ale to se nestalo. A i taková argumentace má své důsledky.
8. 6. 2015 08:21
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Co by si většina lidí počala bez Googlu >:D Máš v tom ale evidentně guláš. Škoda auto je česká akciovka se sídlem v MB. To, jestli ji vlastní VW, Franta Novák nebo skupina Vietnamců není v tomto ohledu vůbec podstatné ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 09:54
Re: Prezident si převzal Škodovku.
No pro to jak funguje je to naopak zcela zásadní ;-)
I když za těch 24 let VW investoval desítky miliard a přines 100% know-how tak kdyby se zejtra rozešli tak škodovka do pár let zkrachuje. Tos nevěděl? :-)
8. 6. 2015 11:16
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Do pár let? V krátkodobém horizontu by byl velký problém v tom, že si Škoda nevyrábí úplně všechny komponenty. Kdyby ji VW odřízl, tak za chvíli bude muset zastavit výrobu. Což je jen důsledek ekonomicky výhodné provázanosti a Škoda je malým hráčem ve skupině působící v malém státu. V dlouhodobém je pak problémem ekonomická stránka věci - kolik malých automobilek v Evropě dokázalo samostatně přežít?

Nic to nemění na tom, že se vozy této značky do značné míry vyvíjí v ČR a také vyrábí (alespoň co se evropské produkce týče). A že vývojové snahy Škody se neomezují jen na vozy značky Škoda. Těmhle skupinám se neříká nadnárodní jen tak pro nic za nic.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2015 11:27
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Neber to doslovně. I kdyby jim VW dál dodávalo komponenty stejně by do pár let zkrachovala ;-)

To nejsou vývojové snahy Škody to je prostě jedna nadnárodní společnost. Rozdělovat to je podle mě blbost maximálně tak vhodná pro národní kecy. Myslim že zpětně můžeme říct že Pithart to trefil a udělal dobře že Škodovku prodal právě VW
6. 6. 2015 09:28
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Amsterdam je v Německu? Myslím si, že se zrovna tohle téma tady v minulosti probralo více než dostatečně. A nebavíme se tu zrovna o Citigu.

Ale pokud se do toho chceš pustit, není špatné začít přesným popisem, jak se podle tebe určí národnost, občanství, státní příslušnost, nebo co to vlastně má být, právnické osoby či ochranné známky. A zamyslet se nad tím, jak to funguje v jiných případech, než prokazování "nečeskosti" Škody.
7. 6. 2015 07:10
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Amsterodam není v Německu, ale kdyby jste si přečetl celý článek,tak zjistíte, že jsem psal o německé firmě Volkswagen se SÍDLEM v Amsterodamu!
7. 6. 2015 21:06
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Myslel jsem, že je zřejmé, na co narážím. Tak polopaticky: Co ji dělá německou? Když sídlí v Amsterdamu, který, jak se oba shodneme, není v Německu.
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2015 13:34
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Jistě. A Volvo je klasická Čína a Jaguar Ind jak vyšitý.
Avatar - petr164
9. 6. 2015 11:09
Re: Prezident si převzal Škodovku.
Nacionále vlastníka natož adresa sídla jsou zcela irrelevantní věci, pokud vývoj, konstrukce a výroba je soustředěna v ČR - s jedinou výjimkou - transfer zisku (a ztrát). Pozice vlastníka umožňuje inkasovat zisk a přenášet ztrátu na jiné. A to ještě jak kterého v rámci ekonomického vlivu...
6. 6. 2015 13:32
Česká nota...
Je to sice hezké, ale moc křečovité hraní na českou notu... Protože aby prezident jezdil čtyřválcovým vozem střední třídy, to je prostě zcela neadekvátní a jinde nevídaný jev, prezidenti coby nejvyšší státníci mají mít samozřejmě k dispozici patřičné vozy luxusní třídy (stejně na hradě stojí celá flotila A8 protože se superbama se třeba státní návštěvy opravdu vozit nedají). Když opominu do jaké míry je škoda vlastně česká, tak německý prezident ve čtyřválcovém passatu nejezdí, a co země kde žádná domácí automobilka není? Slovensko, Rakouskou atd atd..? Zkrátka ať si jezdí čím chce, ale bez téhle mediální akce...
Rozbalit vlákno
14
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2015 13:37
Re: Česká nota...
Hollande se pokud vím taky rád ukazoval v překapotované C4 (DS5). >:-[]
6. 6. 2015 14:34
Re: Česká nota...
Zase to neprehanej. Nize jsem psal, ze by Zeman klidne dal jezdil v jednickovem stribrnem. On totiz at je, jaky chce, tak hogo fogo urcite ne. A proc by se nedal superb takto pouzivat? Kdyby se chtelo, tak muzou jezdit klidne ve stodvacitkach. Treba ted jsem videl fotky s papezem a jako auto slouzi stary dvojkovy focus hatch. No a tam, kde vlastni znacku nemaji holt musi jezdit v cizich autech, ale pokud ji mame, tak proc toho nevyuzit a nepodporit mistni prumysl? Navic daleko lepsi je prezident v relativne obycejnejsim aute, nez nejaky diktator, kteremu pulka naroda hladovi a on se vozi v pancerovanych specialech.
6. 6. 2015 19:12
Re: Česká nota...
Ale to právě není hogofogo, ale naopak zbytečná pseudolidovost (pseudo proto, že spousta čechů považuje i superb - tedy bežnou střední třidu - za luxus, takže se jim stejně nezavděčí). Když jezdil Havel nebo Klaus v s-classe nebo A8, nikomu to divné nepřišlo, protože to je auto kategorie která k takové pozici patří.
Pokud mají mít věci nějakou úroveň, tak opravdu střední třidu použít nelze, stejně jako neubytujete státní návštěvu někde v penzionu.
Jinak papež jezdí Mercedesem G a Volvem XC90, takže focus je zase akorát stejná PR záležitost jako tohle...
A podpora průmyslu je blbost, koncernová auta jsou stejně složena ze součástek od x dodavatelů z různých zemí, takže touhle logikou by mohl jezdit v Hyundai...
Zkrátka mnoho povyku pro nic :-)
6. 6. 2015 20:11
Re: Česká nota...
Stejne si myslim, ze jsi prisel hlavne provokovat, ale dobre.
1. Superb je auto dostatecne na urovni. Zeman zase neni prezident nejake velmoci, aby potreboval "opravdovou limuzinu"... To, ze jezdi v superbu nam jako statu nemuze nijak ublizit, spise naopak.
2. Klausovi byla A8 vycitana dost, zejmena po jeho velkohubych prohlasenich.
3. Viz 1.
4. I kdyby to byla PR zalezitost, tak mu to rozhodne vychazi a medialni obraz mu ten focus zlepsi mnohem vic, nez nejaka S-Klasse, nebo A8. Pro Zemana by potom platilo to same (i kdyz novy superb je trochu jinde, nez ojety focus). Jinak nevim, odkud mas ty informace o G-Klasse a XC90 (coz taky neni kdovico. Jedno je auto pro lesniky a druhe SUV pro matky z predmesti). Pokud vim, tak je vozen Fordem Focus a sam ridi Renault 4.
5. Skoda je jedina automobilka nabizejici odpovidajici vozidlo, ktera ma v cesku vyvoj, sidlo, vyrobu a byla tu zalozena. Hyundai tu ma akorat tu vyrobu.
6. Vlastne souhlas :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2015 23:33
Re: Česká nota...
1. Taky mu ho přeju :-)
2. Nesmysl. Klause nemusim a po nejhorší zrůdnosti porevolučních dějin což je fakt už hodně co říct, jeho prezidentský amnestii tuplem ne. Ale prezidentský auto by spíš měla bejt ta S-Klasse, A8 prostě tahle kategorie a ne střední třída. Bez ohledu na značku
3. Jj viz 1. >:-[]
4. Jak u koho žejo ;-)
5. Viz druhá část 2.
6. Jo ale viz i tahle diskuze rozhodně fungující :-)
7. 6. 2015 00:12
Re: Česká nota...
Mysli si co chceš, to je tvoje věc ;-)

Superb je klasická střední třída, a to opravdu nejsou auta kategorie "s řidičem", ale normální rodinný auto, nebo auto nižšího managementu a pod. To že je v hradní flotile je zcela v pořádku, ale ten humbuk okolo je právě špatně.
Klausovi byla A8 vyčtena akorát jednou jedinkrát, při té slavné návštěvě škodovky, jinak to vůbec nikoho nezajímalo, stejně jako u Havla a nebo premiéra a ministrů atd.
K papeži asi poslední - o nějakém ojetém focusu jsem nečetl ani řádku, zato volvem se chlubila sama automobilka, takže je otázka jak dobře mu to jeho PR funguje - mě třeba nezasáhlo vůbec.
A co se týče podpory průmyslu - jak jsem již napsal, to není o podpoře škody jako takové, to je o podpoře toho konkrétního produktu, a tam právě platí to, že kdyby jezdil třeba tou A8 (který stejně na hradě jsou), tak tím fakticky možná podpoří více firem a zaměstnanců těch subdodavatelů, protože komponenty pro A8 jsou dražší. Takže to je prostě jenom hezký tvrzení, ale jinak...
;-)
Avatar - white label
7. 6. 2015 01:19
Re: Česká nota...
Klaus toho dost najezdil i v 7er.
Avatar - petr164
9. 6. 2015 11:05
Re: Česká nota...
Škatulky jsou pouze pro ty, co se do nich rádi sami nacpávají. Nový Superb je prostornější a věřím, že v prezidentské L&K edici i adekvátně komfortní, když to základní konstrukce umožňuje. Střední třída? Ale no tak, a i kdyby, kde byla před dvaceti lety? Škatulkování pouze zatemňuje nezávislé hodnocení...
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2015 11:10
Re: Česká nota...
Jediná jeho prostornost je zvětšenej prostor před zadnim sedadlem. Fór je že ten sedák už nijak výjímečnej neni ;-)
Sme na servru o autech takže ti bude spíš jasný že když někde místo přidáš, třeba až nesmyslně před zadnim sedákem tak to jinde zas musíš ubrat žejo :-)
Před 20 lety měla možná lepší sedadla než má Miloš dneska v Supu [odkaz] >:-[]
Jinak byla trochu menší ale víc stejná než si myslíš ;-)
9. 6. 2015 21:12
Re: Česká nota...
Právě naopak, třídy jasou tu právě pro snadnou a jasnou orientaci a správné zařazení a tedy možné porovnání. Třídy je potřeba si velice dobře uvědomit a získat tedy nadhled, jinak se utápíme v tom co nám tu škodovka už 20 let vsugerovává.

Střední třída je střední třída, ideální rodinné auto, auta pro nižší management a další využití, ale jak jsem již napsal, auto "s řidičem to není", a to nemluvím o tom že to není dokonce ani sedan ale je to liftback! V kombinaci se čtyřválcem a výbavou co měla premie už před 10ti lety opravdu jak vyšité pro prezidenta.
7. 6. 2015 21:31
Re: Česká nota...
Což nic nemění na tom, že stát má flotilu A8, zřejmě i nějaké Q7, nějaká BMW a k nim doprovodné policejní A6, právě pro převoz státníků. Podle slov jednoho z bývalých ministrů vnitra, pokud si dobře pamatuji, je Q7 to nejlevnější auto, které vyhovuje nárokům policie. Tenkrát tím obhajoval nákup Q7 - šetří, mohl mít A8.

Vedle toho je směšné, aby prezident jezdil v Superbu a tvářil se lidově. Ta auta stát stejně má a mít bude. Nebavíme se tu o Rolls Royce, nebo o Pullmanu, což je skutečná státnická limuzína.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 22:25
Re: Česká nota...
Pro [odkaz] [odkaz] je Superb až dost
6. 6. 2015 16:33
Správně,
Miloš Zeman jako první prezident nekecá, ale skutečně podporuje náš průmysl. Taky co se týká názorů, neleze jen do zadků západním velmocem jako předchozí prezidenti. Plno lidí tu určitě chtělo za prezidenta Schlafenberga, který by půl úřadu prospal a ve zbylém čase by lezl do zadku němcům, rakušákům, američanům místo aby hájil české zájmy. A těch pár sprostých slov? Lepší než přehnaná politická korektnost. Pokud vím tak jen přeložil název jedné nechutné "skupiny" z Ruska, která byla mimochodem vykázána i z USA (o čemž se ale média zapomněla zmínit).
Rozbalit vlákno
15
Avatar - white label
6. 6. 2015 17:04
Re: Správně,
Myslíš to, jak byl zase strašně důležitý a chtěl poučit redaktora o tom, co je to "pasy"? >:-[]
A když někdo leze do zadku Putinovi, tak to je naopak na pochvalu, že jo.
Kdyby sis musel! vybrat mezi americkou a ruskou invazí, kterému zlu bys dal přednost a proč? Kde bys chtěl žít raději po 2. SV válce, ve východním, nebo západním Německu?
Zkus být chvilku upřímný alespoň k sobě...
6. 6. 2015 17:48
Re: Správně,
čekám, že na tohle odpověd nedostaneš ;-)
7. 6. 2015 08:12
Re: Správně,
Zeman leze Putinovi do zadku
[odkaz]
kterému zlu by asi dali přednost v Íráku? v Libyi? Jak by se asi tvářily USA na to, kdyby se Rusko rozhodnulo vytvořit vojenské základny na hranicích Mexika? Která země má vojenské základny po celém světě? Která země od konce 2. světové války napadla nejvíc jiných zemí? nechápu, jak někdo může odsuzovat Rusko a přitom se zastávat američanů...
Avatar - _Karel_
7. 6. 2015 09:09
Re: Správně,
Poslední věta - amen! Vlastně nejen ta poslední. Můžeme nadávat Rusku, ale nemůžeme nevidět Irák, Afghánistán.......

Kam až jsme se od aut dostali....
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 10:13
Re: Správně,
Do reálnýho života? :-)

Tohle je klasická politická chyba. Platí na úrovni států i politiků. Furt hledáme pana čistýho a takovej prostě neexistuje. To ale neznamená že mezi nima nejsou rozdíly a sakra velký rozdíly. Tak jako mezi Ruskem a USA. Jen si prostě musíš zvolit.. ;-)
Avatar - _Karel_
7. 6. 2015 10:17
Re: Správně,
Když mám na výběr, do Ruska se stěhovat nechci, i když tam mají krásný holky.
Ale to, že si vyberu západ neznamená bianco šek na všechny prasárny.
A máme-li máslo na hlavě, pak je naše odsuzování Ruska/Ukrajiny jedno obrovské pokrytectví.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 10:20
Re: Správně,
To je trochu ten problém. De facto to tak trochu bianco šek je
Samozřejmě dneska můžeš řikat co všechno se ti nelíbí atd. ale je to jako s tou volbou politika. Prostě buď Babiše nebo Kalouska a volíš ho i s vědomim souvislostí. Ghándí dalajláma Matka Tereza a podobný většinou nekandidujou :-)
Avatar - _Karel_
7. 6. 2015 10:25
Re: Správně,
Jak říká F.R.Čech- nemůžem to vyhrát, ale musíme na ty dveře tlačit z druhý strany, jinak by si dělali úplně co chtějí.

Ty vlastně píšeš- zvolili jsme je, a teď bychom měli 4 roky mlčet.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 10:30
Re: Správně,
No mlčet už nemusíme ale to je bohužel skoro všechno. Bohužel většina z nás nepoužívá pameť a dělá furt dokola ty samý chyby. Třeba volba VV a pak ANO :-)
Avatar - _Karel_
7. 6. 2015 10:41
Re: Správně,
ANO byla šance. ČSSD,TOP, ODS jsou jistota. Chápu ty, co chtěli šanci. Ty "jistoty" jsou jen volbou menšího zla. Voliči Ano zariskovali, a ukáže se, jestli vyhrají, nebo prohrají. Analogie- je to jako vsadit si los, nebo místo toho šetřit měsíčně 50kč.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 13:19
Re: Správně,
Slušná analogie :yes: >:-[]

Jenže tenhle los přináší i prohru viz VV a možná i ANO. Takže místo šance na zlepšení v praxi přichází spíš reálný zhoršení. Co vim v politice a nejen naší to tak zatim bylo skoro vždycky ;-)
7. 6. 2015 11:44
Re: Správně,
OMG! Stupidnost otázky jestli by si vybral ruskou nebo americkou invazy jde i za hranice tvé hlouposti.
Avatar - white label
7. 6. 2015 16:32
Re: Správně,
V tom případě můžeš být klidný, protože do tvé hranice hlouposti to má naopak ještě nekonečně daleko. ;-)
Avatar - KubikCv
6. 6. 2015 22:00
je mi blivno
Když vidím ten vzorek...tak si Mylože fakt zasloužíme >:D >:D >:D
A když chcete mlít exkrementy o prezidentovi...přijde Vám normální,že někdo táhne figurínu Zemana sešitou z prasečích kůží s nápisem Prasedent a ohání se přitom Masarykem? >:D >:D
Se svobodou prostě neumíme naložit....totalitu si zasloužíme znova
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petr164
9. 6. 2015 10:56
Re: je mi blivno
Return: Zasloužíme si tu ukrajinskou neonacistickou totalitu? Nebo to, co zbylo z demokracie v USA? Berete na sebe mediální kazajku s nápisem svoboda a ješte si jí utahujete...
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2015 11:06
Re: je mi blivno
Co to je ukrajinská neonacistiká totalita?
7. 6. 2015 09:51
nejdriv jsem si musel kouknout kdo ten slint vytvoril
abych nehanobil redakci skoda autoplatku. milos zeman urcite nic neprebiral ale bylo mu ukazano v cem bude vozen. auto urcite prebiral nekdo jiny, pravdepodobne nejaky garazmistr v podhradi. navic tohle je jeden ze trech identickych vozu, protoze jeden je permanentne v servisu a druhy v zaloze.
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2015 22:25
Tak u hradního vozu změna k lepšímu již nastala, teď ještě z
Nový Superb III. gen. je určitě podstatně lepší, než předchůdce, teď ještě vyměnit za mladší, nepřisprostlý a méně proruský model jeho hradního uživatele a vše bude O.K. ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2015 22:28
Re: Tak u hradního vozu změna k lepšímu již nastala, teď ješ
Tak nějak >:-[]
Avatar - petr164
9. 6. 2015 10:53
Re: Tak u hradního vozu změna k lepšímu již nastala, teď ješ
Ohledně Tvé poznámky o proruském modelu hradního uživatele jen tolik, že mediální obrázky nejsou právě tím, co zobrazuje realitu. Globální socioekonomická a politická realita je mnohem složitější a mnohem méně exaktní oproti specifikaci a konstrukci Superbu. Omluva za mírný OT...
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2015 11:00
Re: Tak u hradního vozu změna k lepšímu již nastala, teď ješ
Samozřejmě realita je nekonečně horší o tom žádná ;-)

A teď si nedělám srandu! :-|
Avatar - petr164
9. 6. 2015 10:48
dobře tak
Český prezident má nejdůstojnější a nejnovější verzi českého vozidla. Tak by se měla chova celá česká reprezentace a díky zpětné vazbě tak přispívat ke zvyšování kvality a prestiže. Nový Superb na to má.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2015 11:05
Re: dobře tak
Superb je normální vůz střední třídy. Jaká bude současná generace spíš teprve uvidíme. První byla na rovinu špatná. Minulá ne špatná ale to bylo taky všechno. Passat, Mondeo, 508, M6 atd. by dle mě neměly bejt vozy pro hlavu státu. I jeho poradce jezdí v [odkaz]