Máš pravdu to Véčko je prostě o hodně hezčí a stylovější. Navíc ten interiér je jak z vozu vyšší střední a ne užitkového vozu, nemá slov :yes::yes::yes::yes: .
Tak T6 si v interieru trochu polepšilo, ale proti večku je to furt nic moc. Zvenku se nic extra nezměnilo takže taková klasická koncernová nuda. Ale vecko v plny vybave bude cenove trochu jinde nez multivan v plný.
No pokud techniku hodně neupravili, tak to bude opět průser jako T5. U t5 když byl facelift tak místo toho aby doladili motory, ktery tam byly tak tam nandali úplně jiný, a to se jim celkem vymstilo. V mém okolí jich mám hodně a ani jeden nefunguje bez problémů.
otazkou ostava ci zaujema o " firemnu dodavku" potrebuje interier ako v rollse .... samozrejme ano, V-ecko je fakt krajsie ale asi bude aj trosku drahsie a mieri na inu sferu pouzitia ako vw .... :yes:
ked uz ideme porovnavat a riesit tak poporiadku pokial sa bavime o transporteri ako takom pracovnom je tu mercedes vito a ten uz nieje tak superuzasny ako Vcko to nevravim o cene...za mna v nakladnej verzii vito zaostava za transporterom,ale multivan ci caravela proste nemaju na Vcko kedze tam sa riesil interier do hlbky docela ,tazko povedat ci rozumne preinvestovane peniaze mercedesu...kedze aj ked sa na hlavy postavia stale to bude len kvaziluxus mpv/dodavka za takmer 40000e v zaklade
[odkaz] toto vo mne teda nevyvolava bohvieake pocity...
naopak Vcko [odkaz]
vw sa to rozhodol riesit jednou palubkou mercedes naopak dvoma zatial co ta pracovna vyzera superlacno luxusna az prilis dobre na zkulturnenu dodavk.. pre to zamna jasne vyhrava transporter...multivan caravela proti vcku nema sancu,ale to bude asi aj tym ze mercedes miery na majetnejsiu klientelu.
Jako táta velké rodiny a dloholetý majitel minulé generace říkám - už nikdy více. VW se snaží prezentovat Multivan jako velkioprostorovou limuzínu, nabízí spoustu nadstandardní výbavy, ano, taky jsem podlehl. ALE základem každého auta je snad solidní motorizace, ne? Na papíře vypadá 2.0 BiTDI skvěle, v reálu na tak velké auto za prvé tak tak stačí, za druhé má naprosto mizernou životnost. Měl jsem 132kW variantu, od 150.000 začala žrát olej - nakonec litr na 3000 km. Celou dobu servis ve značkovém servisu, nakonec ti řeknou, že to je na výměnu motoru, prý se VW nepovedl. No, hlavně že mě stál 1,6 mega. Prodává se taky blbě, V bazarech už vědí, co je to za krám. Teď uz něho vytlačili ještě o 20kW víc, tak předpokládám, že skončí ve 120.000 km. Jízdní vlastnosti bohužel dodávku nezapřou.
No, tak stejný pocity i zkušenosti máme taky. V pondělí jde na výměnu motoru. Vw o tom ví a i kdyby už nebyl v zaruce tak na to pridava značnou částkou. Další veci co nám haprujou jsou poloosy, řízení, a přední náprava. Dsg zatím drží. A dynamika je téměř nulová zvlášť pokud se to trochu naloží. Předtím jsme měli T5 3.2 V6 a to bylo jiny kafe.
Nevim kde se bere tolik kritiky na poruchovost T5 mam doma 2.5 128 kw 2009 kupoval jsem ho jako pul roku starou predvadecku a co se tyce motoru nemel jsem jedinny problem slape jako hodinky a na svizne predjeti uplne staci, spotreba 7-8 litru na dalnici kolem 140 km/h 9l ....to na dodavku vubec neni spatne
Navic nevim ktera ojetina si drzi cenu lepe new Multivan stale ho prodam za 2/3 jeho puvodni ceny, samozrejme ze vliv na jeho porizovaci cenu mela krize v roce 2008 samozrejme se najdou chyby treba pupinky na karoserii ale myslim ze kritika t5 je mystifikaci, celkove to je spolehlive auto a v porovnani s konkurenci ma porad navrch
On je totiz problem kdyz si tady nejaky vekslak dotahne stocenou mr.ku z nemecka kdo vi v jakem stavu a pak breci ze do toho vali prachy ....