Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 3008: První fotografie, informace a technická data

Třetím Peugeotem se dvěma nulami v názvu je crossover 3008. Třídní mix kategorií SUV a MPV bude na domácím trhu chtít oslabit na pozice Renaultu a Citroenu mezi MPV. Na český trh novinka příjde v červnu 2009.
Zpět na článek
14. 1. 2009 18:04
neregistrovaný "Horways"
14. 1. 2009 17:01
14. 1. 2009 17:22
14. 1. 2009 17:40
14. 1. 2009 18:04
neregistrovaný "Horways"
15. 6. 2009 21:36
neregistrovaný "Ondra74"
14. 1. 2009 17:02
neregistrovaný "corny74"
14. 1. 2009 17:08
neregistrovaný "Trolik"
14. 1. 2009 17:17
14. 1. 2009 18:02
neregistrovaný "Horways"
15. 1. 2009 11:06
14. 1. 2009 17:23
14. 1. 2009 17:54
neregistrovaný "Horways"
14. 1. 2009 18:17
14. 1. 2009 18:44
neregistrovaný "Horways"
14. 1. 2009 19:03
neregistrovaný "babo"
15. 6. 2009 21:40
neregistrovaný "Ondra74"
21. 7. 2009 15:03
neregistrovaný "Honzatrened"
14. 1. 2009 19:33
14. 1. 2009 19:43
14. 1. 2009 20:43
14. 1. 2009 19:47
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 1. 2009 20:20
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 1. 2009 20:09
14. 1. 2009 20:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 1. 2009 20:40
14. 1. 2009 20:52
neregistrovaný "507--"
14. 1. 2009 22:02
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 20:54
neregistrovaný "507--"
14. 1. 2009 21:01
15. 1. 2009 15:18
neregistrovaný "carmik"
15. 1. 2009 15:51
neregistrovaný "Horways"
15. 1. 2009 19:07
neregistrovaný "Horways"
15. 1. 2009 09:55
neregistrovaný "carmik"
15. 1. 2009 20:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 1. 2009 09:33
neregistrovaný "scape6"
14. 1. 2009 16:54
Prazvláštní ale pěkné
Zajímavý kočkopes, akorát nevim jestli je to přerostlý hatchback nebo malé SUV, přespolní MPV nebo jen exotcar jako Avantime.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Horways"
14. 1. 2009 18:04
Re: Prazvláštní ale pěkné
>:D :yes:
14. 1. 2009 17:01
moc pekne
Asi jeden z nejhezcich interieru u ridice, ktere jsem kdy videl u teto znacky a to nejsem fanda. :yes:
Rozbalit vlákno
5
14. 1. 2009 17:22
Re: moc pekne
A co říkáš na ostatní?
14. 1. 2009 17:40
Re: moc pekne
já se připojím ke chvále interiéru, je fakt moc hezký. A hlavně je tam spousta čudliků, ty já rád :yes: :-!
neregistrovaný "Horways"
14. 1. 2009 18:04
Re: moc pekne
>:D
14. 1. 2009 18:41
Re: moc pekne
U tohoto modelu musim priznat, ze z toho citim jaky si nemecky rukopis tim nemyslim "copy-cat" ale "style" - "ramecky kolem ventilatoru" atd. Proste je to odvazne a radikalni. Ostatni modely namaji ten punc, a mne se nestava, ze bych si prohlizel interier teto znacky casto, na tomto najdu vzdy nejaky jiny detail je to zkratka zajimave. Asi jsem uchyl >:D
neregistrovaný "Ondra74"
15. 6. 2009 21:36
Re: lepší než manželka!!!!!!!
Interiér naprosto super. Kdo si není jistý zvenčí ať si dá 1-2 rande a sám uvidí, že s nim bude trávit víc času než s manželkou ;-) :yes:
neregistrovaný "corny74"
14. 1. 2009 17:02
monstrozny mastodont
Tusim, ze najhorsi dizajn v nizsej strednej triede. Mozno motoricky OK ale v dnesnej tazkej dobe je dolezite mat auto s dobrym dizajnom... Takymto stylom Peugeot bude mat cez financnu krizu veeeeelke problemy presadit sa... No ked sa budu podobat aj ostatne modely na tento, tak no nazdar... :no:
Rozbalit vlákno
1
14. 1. 2009 17:09
Re: monstrozny mastodont
dufam ze citroen postavy(ak postavy)hypnos omnoho krajsie ako tento peugeot...ten predok je otrasy(prepacte za vyraz) ale zase zadok uz je v pohode :yes: inak interier je nadherny :yes: len skoda tej 4kolky az u hybridu..myslim ze by to mohlo pasovat k najsilnejsim motorom...osobne sa viacej tesim na citroen :yes:
neregistrovaný "Trolik"
14. 1. 2009 17:08
cakal som horsie..
nastastie to nedopadlo zle.je pravda ze zadne svetla mi pripadaju tak, ako keby si kazdy zamestanec peugeota (naozaj kazdy) mohol raz povedat,ake chce mat vzadu svetla.proste pri kazdom modely vyzeraju inak >:D a treba povedat ze desne.dalej mi chyba nejaka vyraznejsia linka na bokoch auta.inak je to vcelku v pohode afto,interier je velmi pekny,ale si by som si nekupil.mozno ked uvidim nazivo zmenim nazor. :-!
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2009 17:17
Palubovka ala audi:-)
Ta palubovka je zaujimava, toto by som od frantika necakal. ale co uz, C vyzera ako nemcur, tak aj toto moze chytat nemecke tvary
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2009 17:17
Rozpaky
Uvnitř moc hezký, ale ten obal je opravu příšerný. Hlavně zepředu kouká jak čerstvě vyoraná myš. Nedávno jsem četl o novém designérovi Peugeotu. Prý mají auta se lvem ve znaku moc velkou tlamu a nejdříve jim ji zavře. Řekl bych, že opak se stává pravdou. Snad nás nechce sežrat?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Horways"
14. 1. 2009 18:02
Re: Rozpaky
Chce sežrat konkurenci. >:D >:D ;-)
15. 1. 2009 11:06
Re: Rozpaky
Jsem zvědavý, jestli se mu to s tím podivným zevnějškem podaří.
14. 1. 2009 17:23
Interier
Interier je fakt krásny , no exterier je takto z fotiek dost sklamaním. Mozno na zivo to bude vyzerat lepsie! Ale pochybujem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
14. 1. 2009 17:54
.
Ty interiéry Dežot vždycky uměl, perfektní ale k exteriéru se radši nebudu vyjadřovat. >:D :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
14. 1. 2009 18:17
Quo vadis peugeot
interiér veľmi pekný..zvlášť ten rad tlačidiel na hornej hrane stredového tunelu je cooool

exteriér je ale mierne paskvilný..ako by peugeot nevedel kam ďalej s dizajnom
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Horways"
14. 1. 2009 18:44
Re: Quo vadis peugeot
Koukám, že se všichni shodneme. :yes: :yes:
neregistrovaný "babo"
14. 1. 2009 19:03
Re: Quo vadis peugeot
no to ani nevie... presne aj 308 uznavam, ze interier nie je zly a tak... Ale ten exterier je des, priserny des. Nie je to proti 307 evolucia, ale devolucia. 308 SW skoda reci.

A 3008 v tom (ako inak) pokracuje
Avatar - gld
14. 1. 2009 20:21
Re: Quo vadis peugeot
ale tak 308 vyzerá naživo fajn..na obrázkoch ako čudný facelift 307 ale live ok :-)
neregistrovaný "Ondra74"
15. 6. 2009 21:40
Re: Quo vadis peugeot
Jo Jo. Souhlas ale jen doplnění - na fotkách to opravdu neni to co ve skutečnosti. Na živo je mnohem lepší :yes:
neregistrovaný "Honzatrened"
21. 7. 2009 15:03
Re: Quo vadis peugeot
Pořídil jsem si 1.6 VTi, comfortpack a vypadá opravdu dobře. kvalita a zpracování materiálů hodnotám za jedna. Dokonce spotřebu držím lepší než je uváděná, ale jen o desetinku, ale i to potěší:) uvnitř auto vypadá prostě superově. prostoru dost pro všechny cestující. Motor je dostačující. zatím jsem velmi spokojený.
Avatar - twistedTSD
14. 1. 2009 19:33
3008
docela se mi libi :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
14. 1. 2009 19:43
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
14. 1. 2009 20:43
Re: Mno
Tlama zmizí s nástupem 608/408 ;-) . Ted se dá říci, že ještě dobýhají modely, které mají jednotící prvky stávajícího designu, tedy i zmíněnou tlamu.
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 1. 2009 19:47
Parada
Mne sa paci, super auticko, dizajn je subjektivna vec a mne sa pozdava, interier takisto vyzera byt jeden z najlepsich v triede a motory Hdi ani nespominam, parada. Jednoznacne :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 1. 2009 20:20
Re: Parada
skuste pozriet dalsie fotky

[odkaz]

tedaaa husteeeeeeee, :yes:
Avatar - Pjenkava
14. 1. 2009 20:09
Vole?!
Sakra, Peugeot se ukázal. Není to tak hnusný. Vždyť je to dokonce pěkný! Poměrně decentní vyvážený auto, jehož design si mistrně hraje s přitažlivejma křivkama. Jak se mi ty Peugeoty hnusej, tak tohle je krok správným směrem. Chválím :-)
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2009 20:26
Není to zbytečný?
Zvláštní je, že když takový auto udělá "sociální" automobilka, tak to auto neni najednou zbytečný :-O
Rozbalit vlákno
3
Avatar - gld
14. 1. 2009 20:49
Re: Není to zbytečný?
nemá 5,2 metra a dvanásťvalcový turbodiesel ;-)

vlastne mi vôbec nepríde ako suv..skôr kompaktné mpv s bucľatým dizajnom
14. 1. 2009 21:01
Re: Není to zbytečný?
Prostě nic novýho a ani zvláštního, jen to, co už třeba Rendl bouchá přes 20 let.
Avatar - gld
14. 1. 2009 21:02
Re: Není to zbytečný?
a oddnes to bude búchať aj peugeot..no problem
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 1. 2009 20:38
Velice troufalá slova...
...že by měl tento výtvor zaútočit na etalon Scénic a C4 Picasso. Tyto vozy si vždy najdou své majitele. O exteriéru si myslím, že je svými tvary trochu překombinovaný. Záď podle mě zcela "ujela"... :-| . Pojetí karoserie je ale zajímavé, vzdáleně podobné Nissanu Qashqai. Kompaktní crossover, to nezní špatně... ;-)

Co se mi ale líbí, je na řidiče orientovaná palubní deska a velký stylový pokrok. Filozofie interiéru je tak trochu inspirována studiemi Peugeot, takže se na to dá dívat... :-)
Rozbalit vlákno
1
14. 1. 2009 21:58
Re: Velice troufalá slova...
Tak tak.....tento paskvil sa nedá nazvať ani MPV, ani SUV, ani nič...podivný spolok tvarov...ťažké na predok, ťažké na zadok, na MP poslabšia variabilita praktickosť...toto dosť prepískli podľa mňa.
14. 1. 2009 20:40
3008 PEŽOTEK
Vnějšek... to bude vořech. Příliš mnoho designových markant, chybí jednolitost, spojitost, balance... harmonie. Musíme holt počkat, až Peugeot sklapne klapačku a vrátí se ke svému "předkušnovému" období, které tedy bylo o velkém stylu.

Zato vnitřek, zde musíme pozvednout všechny palce. A kdyby boční ofuky nebyly dokulata, aspiruje tahle kabina na mistrovskej mainstreamovej kousek. Jo, Peugeot (opět) potvrdil, že uvnitř to umí opravdu z celé Francie nejlépe :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "507--"
14. 1. 2009 20:52
Re: 3008 PEŽOTEK
Už som videl pri SPY-PHOTOS, no chcel som byť zdržanlivý o tom interiéry a tak som nič nevidel. Vyzerá SVETOVO. Ale už som sa toľkokrát sklamal, že som chceš počakť, kým eufória "prehrmí". Hoci, vždy začne, keď sa naň pozriem. A tie okrúhle výduchy na boku. Čo tam chceš štvorcové. Leda také by sa tam nemzestili. A ten bruchatý volant... Ale inak... :yes: :yes: Škoda toho spracovania, inak by mohol byť zdakrajší než u VW. Inak, v tomto prípade nevadí jednotná línia. Vyxerá fantasticky, jedine z tej hlavej fotky vyzerá ako tekvica v plnej vekosti fotky.
14. 1. 2009 21:14
Re: 3008 PEŽOTEK
S prvým odstavcom plne súhlasím. :yes:
U interiéru som skeptickejší. Na Peugeot žiadna sláva.
14. 1. 2009 21:21
Re: 3008 PEŽOTEK
Teď sem na to koukal a moc se mi to nezdá. Zvlášt ty placatý části na blatníkách. Je to celý jak Koleos.
14. 1. 2009 20:40
Ani koza ani rak...
Som, mierne povedané, sklamaný. Peugeot dokáže viac. Predné svetlá, akoby zabudnuté a na poslednú chvíľu zo strán natlačené na širokú masku. Vysoká línia okien zvýrazňuje robustnosť karosérie, široký C stĺpik a mohutne vyduté blatníky spolu s prevismi však spôsobujú optickú nadváhu, a auto prakticky zo žiadnej strany nevyzerá dobre. Ako veľký gauč na malých nožičkých. Jediné zaujímavé sú zadné svetlá. Nový neokukaný a svieži tvar. No ale detail ťažko zachráni celok.

Napadlo ma, že francúzski inžinieri museli niekde vidieť Š1203, a museli z nej byť paf...inak si tie dvojité zadné dvere neviem vysvetliť. Akoby nestačilo nakladané predmety dvíhať, tu je potrebné ešte sa naťahovať do auta cez spodný diel dverí. Úžasný nápad...

Interiér. Čo povedať, určite sa mnohým bude páčiť. Mne tak nie. Vidím v ňom jasný odklon od súčasnej línie. Ako Audi v poslednej štúdii ukázalo elegantné a svieže tvary, tak Peugeot akoby bral inšpiráciu z pôvodných interiérov Audi alebo VW. Navyše nie dosť dobre chápem zmysel maxiširokého a vysokého stredového tunela, o priestore Scénica za volantom sa mu môže asi iba snívať.
Zadné sedadlá - variabilita na MPV mizerná, konkurencia ponúka samostatné, posúvateľné a vyberacie sedadlá s nastaviteľným sklonom operadiel, lavicové riešenie z áut bežného formátu tu ťažko obstojí.

Suma-sumárum sa Scénic nemá čoho obávať. Otázkou je, či je naozaj úmyslom tvorcov práve proti Scénicu ho stavať.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - gld
14. 1. 2009 20:50
Re: Ani koza ani rak...
s tým dvojitým otváraním kufra-to má dneská každý suv/crossover čo chce byť v móde takže žiadna 1203 :-)
14. 1. 2009 21:11
Re: Ani koza ani rak...
vymenuj tie SUV-Crossovery
a najmä mi vysvetli zmysel takýchto dverí - argument, že aj iní to majú je nezmyselný a ničnehovoriaci
14. 1. 2009 21:18
Re: Ani koza ani rak...
A jsme zase u toho zbytečný/nezbytečný... Máš to na autě? Měl si to někdy? Má to třeba XC90 a je to celkem praktický i když se bez toho dá žít, jako u spousty jinejch věcí. Dobře se na tom sedí na rybách, když si zajedeš k rybníku, můžeš vozit delší věci a mít zbytek zavřenej, nezasereš si kalhoty, když tam dáváš kočárek.... Ale tady bych spíš řekl, že to uleví váhově karosérii.
14. 1. 2009 21:54
Re: Ani koza ani rak...
...tak keď tam budeš dávať kočík, tak si nohavice zaserieš, lebo sa o to oprieš kolenami aby si ten kočík až niekam dozadu do***e dokydal...je úžasné dávať niečo ťažšie do kufra s natiahnutými rukami...ja na tom nič praktické nevidím, a na sedenie pri vode si vezmem skladaciu stoličku, nepotrbujem mať auto až u***e...zaujímavé možno, praktické ani nie...
14. 1. 2009 21:59
Re: Ani koza ani rak...
Máš auto s timhle kufrem?
15. 1. 2009 01:11
Re: Ani koza ani rak...
Tohle řešení je nepraktický, používal jsem Land Cruiser V8 a i když mám skoro 2 metry je to vopruz se pro něco pořád hrabat po čtyřech po těch dveřích do kufru. No, bylo by zajímavý sledovat 70-ti letého majitele jak tam pro něco leze a nebo na pěknou slečnu v mini by byl vzrušující pohled. >:-[]
15. 1. 2009 10:28
Re: Ani koza ani rak...
Mám to taky a nikam se nehrabu, nebo minimálně. Zvláště v Peugeotu je ten kufr dost malej, abych se tam na něco musel sápat. Další věc je to, že spodní strana víka je na mě vyklopená čistou stranou, resp. částí která se nešpiní a nezaseru se od nárazníku.
15. 1. 2009 13:35
Re: Ani koza ani rak...
Spodná hrana bude špinavá vždy. Kufor tohto Peugeotu je hlboký 70 centi, to je dosť aj bez zavadzajúcej spodnej časti dverí.
15. 1. 2009 15:04
Re: Ani koza ani rak...
Ty si jak ten mariánek. Vidíš fotku a už máš kalhoty od bahna. Já taková auto mám a ničemu to nevadí ani mě a hlavně manželce, tak co řešíš za kraviny?
Hlavně to určitě nemaj, jako revoluci, ale protože by to třeba ty dveře neutáhlo.
15. 1. 2009 20:23
Re: Ani koza ani rak...
Ale prd, keby si čítal všetko, vedel by si, že mám s takým riešením skúseností dosť - a nie príliš dobrých.
Ale asi som pako, že to riešim, keď to Tebe ani tvojej manželke nevadí.
>:D >:D >:D >:D >:D
15. 1. 2009 20:29
Re: Ani koza ani rak...
Nevadí, 1203 šlape, jako hodiny
15. 1. 2009 07:51
Re: Ani koza ani rak...
Robil som kedysi konštruktéra v TAZ Trnava a dlho sme sa pokúšali presadiť jednodielne výklopné dvere. Nepodarilo sa (vraj neboli peniaze). S Š1203 (TAZ1500) som najazdil docela dosť. Vo väčšine prípadov je toto riešenie maximálne nepraktické. Vhodné akurát tak pre pick-up a malé náklaďáky, kde sa čelo korby sklápa o 180°, nie o 90°.
Avatar - gld
14. 1. 2009 21:28
Re: Ani koza ani rak...
ako pán ráči..

majú to napríklad francúzsko japonské trojčatá, tj mitsubishi outlander, peugeot 4008 a citroen c crosser

navyše nikde nepíšem že je to zázračná vec..je to vec módna..
14. 1. 2009 21:55
Re: Ani koza ani rak...
...zabudol si spomenúť nejaké MPV, 3008 sa na čistý crossover moc neponáša...outlander je na míle ďaleko od toho zjavu
Avatar - gld
14. 1. 2009 22:06
Re: Ani koza ani rak...
mpv neviem či to má..o tých som nepísal..toto je taký kríženec takže nazvi to ako chceš..trebárs crossover, to je asi najbližšie

a crossover je blízko suv a suv majú tieto dvojdielne výklopné dvere bežne...takže nevidím dôvod na prekvapenie alebo rozčarovanie..aj tak to budú mať len top verzie ktorých sa predá nula celá x percenta..možno ;-)
15. 1. 2009 07:53
Re: Ani koza ani rak...
Tento Peugeot je skôr MPV ako SUV, preto sa mi to riešenie nepáči.
Avatar - Plautus
15. 1. 2009 08:35
Re: Ani koza ani rak...
čo tu pletieš "skôr MPV ako SUV", nie je to ani jedno, ani druhé, a preto je to crossover...to, že sa to Tebe zdá skôr ako MPV je Tvoje ponímanie veci, a potom niekto tu spomína, že je to konkurent pre Golf Plus, ja to skôr vidím ako konkurenta pre Nissan Qashqai...
15. 1. 2009 13:32
Re: Ani koza ani rak...
No tak kvaška je proti 3008 švihák...
Avatar - Plautus
16. 1. 2009 13:31
Re: Ani koza ani rak...
to je vecou vkusu a názoru...interiér bude isto krajší v Peugeote a exteriér posúdim, keď ich uvidím stáť vedľa seba ;-)
16. 1. 2009 20:07
Re: Ani koza ani rak...
to je pravda, v reáli to môže byť iné, ale v tomto prípade to nepredpokladám...na P3008 sa mi nepáčia už základné rysy, takže to veľká sláva nemôže byť ani v reáli
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 22:02
Re: Ani koza ani rak...
Nemyslím si, že nový Peugeot jde proti Scéniku, ten je čisté střední MPV, proti němu mají u PSA Citroen C4 Pissaso. Pro nového Peugeota je spíš konkurence Koleos nebo "Kaškaj" (pokud zůstaneme ve Francii), ale ty jsou pravým SUV se slušným pohonem 4x4. Takže taky ne. Nový Peugeot je mix MPV, SUV a hybridu což je v Evropě docela novinka - zajímavé řešení. U Peugeota se vydali jinou cestou a hledají nové zákazníky. Co se týká designu, příď mi přijde kultivovanější než takové brutální Audi Q7 a záď není vůbec špatná, řešení kufru má také své výhody i nevýhody. Chválím Peugeot za hledání nových cest, to je to co je německým automobilkám naprosto cizí vlastmost. Než si honit ego takovýni mastodonty jako je V12 TDI, tak raději spojit příjemné s užitečným a udělat SUV a k pohonu 4x4 použít hybridní technologii :yes: :yes: :yes: .
15. 1. 2009 07:55
Re: Ani koza ani rak...
Za to hľadanie ciest a skúšanie nových vecí si Peugeot rozhodne pochvalu zaslúži. Že sa mi auto ako také nepáči, je môj subjektívny dojem, možno naživo svoj názor poopravím. Stalo sa mi to už párkrát. Nie som z tých, čo nepriznajú omyl. ;-)
Avatar - Dinar
15. 1. 2009 09:50
Re: Ani koza ani rak...
Souhlasím, zvenku je to auto naprosto nezajímavé, těžkopádný knedlík s jediným zajímavým detailem, přesně jak říkáš, zadními světly.
Dvojité zadní dvěře, opět souhlas, je to navýsost nepraktické řešení jehož výhodu člověk využije dvakrát za rok, nevýhodu pocítí prakticky denně.
Interier, opět trefa, je to prazválštní kombinace audi tvarů spojená s francouzským hračičkovstím projevujícím se změtí různorodých tvarů čudlíků a přepínačů. Nepůsobí to špatně, je to docela útulné a celkově velmi německé, ale trend jde jinam, viz. nová BMW, Renaulty nebo teď Audi.
A konkurecne, přesně tak, Scenic nebo Golf plus, tohle není crossover typu kvašky. ;-)
neregistrovaný "507--"
14. 1. 2009 20:54
REVOLÚCIA. Škoda, že len v dizajne
PEGEOT. Nemám čo povedať. Vyzerá úžasne. Škoda, že zase len bude "ten druhý" Veď vyzerá ako nultý. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2009 21:01
Spotreba
Neprijde Vam spotreba u 1,6 benzinu nejak moc silena? 9,8 a 10,1 ... tolik si vezme sestivalec 2,5 litru.... a hmotnosti to asi nebude 1324,1384 kilo.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
14. 1. 2009 21:46
POVOLENÍ KE STARTU
Dívejte se dobře, protože se díváte na "mainstreamovou prémii".
3008 je atlet v obleku.. sundá sako a konkurenci prasknou žilky v oku.
Víte o někom, kdo má v mainstreamu v téhle třídě:

- Head-Up displej?
- Lepší kokpit (jo, vypadá to jako Business-Jet)
- Hibrydní technologii na spadnutí
- Aktivní potlačení náklonů karoserie

Peugeot míří strašně vysoko a moc se mu to daří. Podívejte se na ten fantastickej volant, mrkněte na ta křesla, krásně čitelnou přístrojovku, "letecké" prvky... Interiér je úžasný koktejl ergonomie a estetiky. Lze odtušit také vynikající odhlučnění a komfort...

Exteriér... upřímně.. měl jsem trochu obavy, aby to nedopadlo nějak přespříliš... "francouzsky".. Naštěstí je to pecka. Prostě ten atlet v obleku. Uvědomme si, že je to kratší (podstatně), než kombíky ve střední a de-facto i v nižší střední třídě... a trochu delší, než klasický hatchback.. jen s mnohem lepším prostorem a variabilitou...

Pro mně osobě je to to nejzajímavější, co Peugeot v posledních několika letech reálně uvedl (uvede) v život..

Velmi (!) se těším na živé setkání, mám totiž pocit, že budu potřebovat dvojité balení pampersek, protože v reálu tuším naprostou pecku! :yes: :yes: :yes:

Povolení ke startu uděleno, runway 3008, výška nula, směr úspěch ;-)
Rozbalit vlákno
49
14. 1. 2009 21:50
Re: POVOLENÍ KE STARTU
Bože Perune! >:D >:D Už ti chybí jen "BRAVWO"!
Avatar - Perun
14. 1. 2009 21:53
Re: POVOLENÍ KE STARTU
Bohužel mi chybí spíše znalost slova hYbrId... hrůza :-)

Takže opožděně: BRAVOO8!
14. 1. 2009 21:56
Re: POVOLENÍ KE STARTU
BRAVOO8 je taky pecka >:D

Ale jinak ti to nadšení přeju, jsem zastáncem "kravinek", co si údajně nikdo nekoupí, jsou zbytečný a nikdo je nepotřebuje :yes: Jen se mi to zvenku moc nelíbí :-O

PS: a taky je otázka, kolik ty věci budou koštovat.
Avatar - Perun
14. 1. 2009 22:05
Re: POVOLENÍ KE STARTU
To je otázka zcela zásadní ;-)

Peugeot se vydal stejnou (logickou a jednoznačně správnou) cestou jako VW - pracuje na image, kterýmu pomáhá nejen kvalita, ale i špičková technologie...
14. 1. 2009 22:11
Re: POVOLENÍ KE STARTU
Ještě aby dokopali tu šetsetsedmu, tam se tyhle serepetičky určitě chytí.
Avatar - Perun
14. 1. 2009 22:19
Re: POVOLENÍ KE STARTU
To jo.. dávají si na ní záležet.. do světa nejspíš chtějí pustit opravdu jen extra třídu.. jde o hodně, protože si Peugeot staví image, tak si to nechce pokazit nějakým zbytečným kiksem...
O techniku ani kvalitu už obavy nemám, jen čekám, opravdu čekám, s jakým přijdou motorem.. 2,7 HDI je výbornej, ale na úplnou špičku už nestačí... a v téhle třídě už potřebují něco pořádného. Včetně nějakého turbobenzínu. Mám tendenci jim věřit i v tomhle.. možná totiž tak otálejí i kvůli pořádnému motoru. Snad.
Avatar - Hammunasakra
14. 1. 2009 22:51
Re: Milý Perun(e)!
Docela HODNĚ příjemný V6 2.7 HDi pomalu "dojíždí", právě TEĎ je nahrazován v jaguar, od srpna jde nová verze 3.0 HDi (202 kW/600 Nm nebo 176 kW/500 Nm) do Citroën C6 ... další vozítka PSA budou jistě následovat ..
PS: Turbo-benzín je 1.6 od/s bmw dělaný a prý se stařičký dobrý V6 3.0 benzín také testuje ... s nějakým tím turbem ..
Avatar - Perun
15. 1. 2009 12:07
Re: Milý Perun(e)!
2,7 HDI je "made in Jag"... použití jejich nové technologie už tedy není vůbec jisté, páč ho Ford, který má s PSA smlouvu o spolupráci na vývoji (čti používání) dieselových motorů už nekontroluje...
Daleko reálněji tedy vidím silně dopovanou verzi stávajících motorů (viz 2,0 HDI se 120 kW) a třeba právě ten benzínový třílitr s nějakým tím bi-turbem a řádově 200 kW... PSA výš nemíří. Žel
P.S: Já nejsem milý.. vládnu přeci hromům a bleskům a mám měděné vousy ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 1. 2009 19:46
Re: Milý Perun(e)!
Hromovládce, takže (konečně) POŘÁDNÝ chlap? MILÝ Perune - těší mne :-)
Mně tedy "jedna paní povídala", že to s tou technologií je ... prostě V6 3.0 HDi už JE na cestě a do C6 dorazí na 100%, na 90% do C5 a do C-Crosser ... to tedy jedna paní povídala ... ;-)
Avatar - Perun
15. 1. 2009 21:27
Re: Kylie, highway killer
Ano ano, máš pravdu Kylie, ověřoval jsem si to přímo u zdroje z PSA.
3,0 HDI už zkušebně jezdí a jako první půjde (jaksi povinně) do C6..

Mě tedy spíše zajímá v C5 a budoucí 608. Podvozky na to ta auta mají a nejspíš dostanou alespoň ten samosvor na přední nápravě (ten už PSA má)... sepjal jsem ale ruce k tiché modlitbičce za nějakou použitelnou 4x4.
Za ten milion v reálu bych ale těžko hledal něco lepšího.. paní má velmi dobré zdroje, těžko si totiž představím něco více direct, než jsem dnes použil ;-)
Tak ať si to bi-turbo na dálnici užiješ se vším všudy :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 1. 2009 22:15
Re: Kylie, highway killer
DĚKUJI! NEbudu říkat, že se mi to oslovení NElíbí :-)
... ale až tak úúúplně to pravda není. Tedy dálnicí "pluji/létám" ráda, ale to "killer" (..nebylo to ... anglicky?) ;-)
Ale vážně ... "rychle/svižně" ráda ... nějak .. "brutal" - to opravdu NE ... naopak si ztěžuji, že takhle "přeplněno" NEbývalo a "šílenců", co místo aby v pravém pruhu nepatrně zpomalili raději ve 120ti km/h (na tachometru možná 130 km/h) vjedou "vlevo" (CO a KDO a JAK rychle tam zrovna jede ... tohle/tahle VELmi NEbezpečná "hrůza" už "dorazila" i nach Deutschland - ZNAČNĚ NEpříjemný "import").
Já bych V6 3.0 HDi opravdu RÁDA testovala v C6 (dlouhodobě, dopředu bych "sipředstavovala" test nikoliv na 100, ale na nějakých 150.000 km - přibližně ;-) )
4kolka ... v dohledné době se dá asi počítat jen a pouze s C-Crosser/4007, 608 (někde jsem slyšela i 609) je zatím poměrně "top secret" ... také jsem "zvědava" (zda "pocitově" bude "lepší/trumfne" C6 - jestli ano - klobouk dolů :yes: )
Pěkný den
Avatar - WinDiesel
15. 1. 2009 19:24
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
... se dostavil, jak jsem sliboval, Kylie...
No řekni, nejsem dobrý???
Tento motor se stane velice dobrou střední nabídkou pro diesel a PSA, potom včetně hybridu asi 145 kW a 500 Nm - a 4,1 l na 100 km - no dobrý, ne ???
Přeji hezký večer.
Avatar - Hammunasakra
15. 1. 2009 19:49
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Děkuji, TÉŽ pěkný večer a já tedy VELMi zvědava na nový třílitr HDi v C6 - to mne docela "rajcuje/vzrušuje" .. TO JE "moje parketa" (rychlý pohodlný bezpečný "bezúnavový" dálniční křižník ... snad by stačilo o párek dveří méně, ale "neuráží") ;-)
Na připravované hybridy jsem zvědavá, dle předběžných informací vypadají VELMi zajímavě :yes:
15. 1. 2009 00:11
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Na 608 jsem opravdu zvědav. Co se proslýchá je opravdu nálož. Design inspirace v CLS, podvozek C5/C6, teď snad doplnění o aktivní stabilizátory (s tím přišlo do téhle třídy BMW5). Hlavně motorizace mi nedají spát. Čekám přeplňovaný V6 benzin či snad V8 napříč jako Volvo, novou naftu 3.0 s dvojitým přeplňováním. Ale takové motorizace už chtějí AWD. Jsem hodně zvědav jak se s tím poperou.

Jinak, jako jednoho s konkurentů pro 3008 bych viděl Golf Plus (Cross).
15. 1. 2009 08:03
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Možné podoby:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Poslednou vetou si asi trafil kliniec po hlavičke. Konečne má Plusko konkurenta :-)
Avatar - Dinar
15. 1. 2009 09:44
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Dnes s tebou musím bez výhrad soulasit, viz. výše. Co se týká 608 doufal jsem, že to nebude ve stávajícím tlamovém stylu s nekonečně protahovanými světly, tedy něco takového, co je ve tvých odkazech, ale že Peugeot půjde cestou naznačenou Gallixem ve studii 504 kupé, ale nejspíš zase jen bohužel. Gallix je pryč a podle 3008 se dá odhadovat, že tlamová šou pokračuje. Věčná škoda. :no:
15. 1. 2009 10:30
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Směje se to, jako *.
Avatar - Perun
15. 1. 2009 12:10
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Lehmann Syndicates nebrat.. jsou schopní zbabrat cokoliv.. takové retuše jsou tak spíš pro bulvár ;-)
Avatar - Dinar
15. 1. 2009 13:07
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Co tohle? [odkaz]
15. 1. 2009 13:37
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
V tom by som nechcel meniť žiarovky predných svetiel... >:D
Avatar - Perun
15. 1. 2009 15:12
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Doufám, že je to také fake... V reálném provozu by byl takhle bez maskování opravdu kuriozní... a navíco "vošklivej".. Takže doufám..
P.S. Dnes jsem vyfotil z auta maskovaný a dobře zakrytý prototyp MB (docela velký, takže klidně i S..). Maskování bylo velmi důkladné, ale než jsem stačil vyfotit i interiér a předek, ujel...
Interiér byl ale beztak celý pokrytý nějakou "dekou".. nebylo vidět vůbec nic.. Německá SPZ, německy tlustý řidič... a alespoň 18" kola... spíše tedy víc.. Možná testují na rozbitých pražských silnicích? :-!
neregistrovaný "carmik"
15. 1. 2009 15:18
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
To co jsi viděl je překvapivě maskované E-Klasse a po Praze jich jezdí několik. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 1. 2009 10:24
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Citroën(ek) C5 C V6 3.0 mám (ještě tu minulý) a "unesla" by o dost více než-li současný třílitr nabízí, malinko jsem jezdila s C6 2.7 HDi a i když mi motor NEpřišel "NEdostatečný/NEpostačující" tak "pocitově" potřeba (tedy ... spíše "přání") většího/silnějšího motoru tam byla.
Nějaký ten V8 by mi do C6 "pasoval", ale spíše na to NEvěřím (turbo/biturbo V6 benzín ... to už ale ano :-)), o "rentabilnosti" V8 se kdysi "boss" PSA zmiňoval a náhodou "vím", že má pravdu ..
Do C6 tedy, domnívám se, pohon AWD na "zvládnutí" silnějšího motoru není (částečně platí i pro C5 - mnozí se "podivovali" na maličko "podivným/NE-běžným" rozložením ... bočním profilem = "lepší" zvládání velké porce výkonu/točmomentu) nutností, resp. NEní zapotřebí.
Tak takhle si to "představuji", takhle to "vidím" já ;-)
15. 1. 2009 13:40
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Odporúčam tréning českého jazyku a najmä českého pravopisu, sorry, ale Tvoj text vnímam ako bordel plný nezmyselných úvodzoviek a veľkých písmen.
Avatar - jurajos
15. 1. 2009 15:00
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Trénuj mozog...neuškodí ani v Tvojom veku.
15. 1. 2009 16:31
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Myslíš? Tak pošli nejakú inštruktáž. >:D
Avatar - jurajos
15. 1. 2009 16:55
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Nie je treba...myslím že aj napriek štylistickej kompikovanosti sa Kylie dá prečítať. Len treba mohnúť oným...mozgom? >:-[]
15. 1. 2009 19:42
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Čítať sa dá aj po 507, aj keď to niekedy nemá ani hlavu ani pätu...
Mimochodom, aj so sentinelom sa dá jazdiť, napriek tomu ním už dnes nikto nejazdí... >:-[]
Avatar - Perun
15. 1. 2009 15:16
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Klaudie, nech toho. Tebe není taková hloupá invektiva hodna :no:
15. 1. 2009 16:02
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
To vieš, každý deň nesvieti slnko a nemáš IN náladu. A čítať taký text, hoci možno s dobrým obsahom, je ako za trest. ;-)
Ale máš pravdu, mohol som to napísať krajšie. Sorry Kylie. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 1. 2009 19:53
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Myslela jsem, domnívala se .. že v pravopise už moc chyby NEdělám ;-\
15. 1. 2009 20:22
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Neni to také zlé, jak by sa po mojej poznámke zdalo. I am sorry.
Zvyknem si. >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 1. 2009 22:21
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
NO problem ;-)
PS: Vaše čeština má také jakési "chytáky/originality", zdá se mi ;-)
PPS: Já vím (rozumím) ... :-)
16. 1. 2009 10:18
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Nepíšem česky. :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 1. 2009 10:20
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
...PPS: "ja viem" "ja rozumiem" (ale jestli jsem to teraz správně napsala, veru neviem) ;-)
Avatar - Perun
15. 1. 2009 12:09
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Taky se těším.. z části se trochu bojím, aby nezůstali při zdi, ale těším se :-)
Avatar - Dinar
15. 1. 2009 12:58
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Nemáš k 608 nějaké novější info? Myslím k těm motorizacím, awd apod., ptal jsem se u konkurence, většinou mají dost přehled, co kdo dělá, ale u 608 je docela informační vakuum, a to se týká i termínu představení.
Avatar - Perun
15. 1. 2009 15:29
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Jakože mám docela slušné možnosti nahlédnout u PSA "pod pokličku", tak tady to netuší ani ve vedení českého zastoupení.. PSA to úzkostlivě tají.. nulová ochota dostat z Francie jakoukoliv odpověď jen mou zvědavost jitří a "sejří"...
Osobně tipuji na přeprogramování (+převrtání?)2,7 HDI, radikálně vylepšené dvoulitry a 2,2 (vylepšené v intencích možností PSA, čili stále mírně pod špičkou typu BMW).
Sázím i na přeplňování u dvoulitrového benzínu se stejnou technologií, jako 1,6 THP (tady nemusím sázet, tady to vím relativně jistě)..
A samozřejmě benzínový šestiválec s dvěma turby. Ten se vyvíjí už několik let. Ale jak správně napsala Baracudaj, tady už to bude chtít nejspíš 4x4, nebo alespoň samosvor na přední nápravě.

EDIT: Použil jsem vychytralou lest.. potvrzeno, třílitrové dieselové bi-turbo bude, cca na přelomu roku... údajně už opravdu slušné dělo.
Avatar - Dinar
15. 1. 2009 09:52
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Růžový brejle OFF, prosím. ;-)
Avatar - Perun
15. 1. 2009 12:02
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
When you fall in love... No tak mi je přej, co má taky člověk pořád dělat, aby měl nějakou tu radost ;-)
Avatar - Dinar
15. 1. 2009 12:59
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Ale jo, jen si to užij, vyjma C5 nebylo v poslední době moc co slavit. :-) ;-)
Avatar - Perun
15. 1. 2009 15:18
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Děkuju, jsi tak velkomyslný ;-) :yes:
15. 1. 2009 15:28
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
S tou C5 jsem teda trochu zbrzdil... Auto je to fajn, ale dozadu se těma kurníkovejma dveřma prostě nevejdu. Tam jim něco nevyšlo.
Avatar - Perun
15. 1. 2009 15:31
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Tak se nemáš pořád motat kolem těch kastrólů... metrák pade a nevejdeš se za chvíli ani do toho Éčka.. >:-[]
15. 1. 2009 15:41
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Pořád je tu Atego
Avatar - Perun
15. 1. 2009 15:49
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
A nebo taky Tatra 815 :-!
neregistrovaný "Horways"
15. 1. 2009 15:51
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Já nevěděl že je tu i klon GTIho. >:D >:D
Avatar - Perun
15. 1. 2009 16:01
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
Nemůžeš vědět všechno ;-)
neregistrovaný "Horways"
15. 1. 2009 19:07
Re: Nový motor DW10C - 2,0 HDI (TDCI, D)
To je fakt. >:D
neregistrovaný "carmik"
15. 1. 2009 09:55
3008 kg
Nějak se nám ze současného designu vytrácí lehkost. Většina nových modelů jsou hroudy plechu, více či méně zdařile formované ale lehkost tomu prostě chybí. Bohužel do konstrukce moderních vozů dnes promlouvá celá řada předpisů a nařízení, nákladové úspory, "chytrý" marketing apod. Škoda, že většina zdařilých studií skončí "šedou" sérií, případně se vůbec nedočká výroby.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
15. 1. 2009 16:25
Zaujímavé, ale či aj pekné...
Tento Peugeot mi príde dosť odvážny. Ako dizajnovo tak aj tým že prichádza na trh v "ťažších časoch". Asi najväčším konkurentom mu bude nový Qashquai. Som zvedavý akú dajú cenu lebo vyzerá to celkom luxusne a prepracovane.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2009 20:54
Re: Zaujímavé, ale či aj pekné...
Mě celkem zaujal interiér. Trochu z něj dýchá prémie...
15. 1. 2009 21:50
Co to má bejt ?
Hmm tak jsem zase v menšině. Fakt ani při troše snahy nevím k čemu to má bejt. Suv ani mpv ani hatch to není.A už to mám je to asi sportovní mpv pětidveřové kupé! Nevíme co to je,ale dá se to zachránit výrazem CROSSOVER, naštěstí máme p.r. oddělení oni už to okecaj! Je to další brambora s horšíma vlastnostma. Spotřeba, hmotnost i ovladatelnost (proto ten aktivní blbinec - jinak zřejmě neovladatelná katastrofa) dostaly po tlamě. A ten klip jsem taky nepochopil, někdo z vás jo?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "scape6"
20. 1. 2009 09:33
vysoká spotřeba u 1.6
Nejak se mi nechce verit ze by v dnesni dobe moderni 1.6ka papala pres deset litru! nase 2.2 od peugeota z roku 2003 bere 9,5 l benzinu...neni tam chyba?
Rozbalit vlákno
0