Třetím Peugeotem se dvěma nulami v názvu je crossover 3008. Třídní mix kategorií SUV a MPV bude na domácím trhu chtít oslabit na pozice Renaultu a Citroenu mezi MPV. Na český trh novinka příjde v červnu 2009.
U tohoto modelu musim priznat, ze z toho citim jaky si nemecky rukopis tim nemyslim "copy-cat" ale "style" - "ramecky kolem ventilatoru" atd. Proste je to odvazne a radikalni. Ostatni modely namaji ten punc, a mne se nestava, ze bych si prohlizel interier teto znacky casto, na tomto najdu vzdy nejaky jiny detail je to zkratka zajimave. Asi jsem uchyl >:D
Tusim, ze najhorsi dizajn v nizsej strednej triede. Mozno motoricky OK ale v dnesnej tazkej dobe je dolezite mat auto s dobrym dizajnom... Takymto stylom Peugeot bude mat cez financnu krizu veeeeelke problemy presadit sa... No ked sa budu podobat aj ostatne modely na tento, tak no nazdar... :no:
dufam ze citroen postavy(ak postavy)hypnos omnoho krajsie ako tento peugeot...ten predok je otrasy(prepacte za vyraz) ale zase zadok uz je v pohode :yes: inak interier je nadherny :yes: len skoda tej 4kolky az u hybridu..myslim ze by to mohlo pasovat k najsilnejsim motorom...osobne sa viacej tesim na citroen :yes:
nastastie to nedopadlo zle.je pravda ze zadne svetla mi pripadaju tak, ako keby si kazdy zamestanec peugeota (naozaj kazdy) mohol raz povedat,ake chce mat vzadu svetla.proste pri kazdom modely vyzeraju inak >:D a treba povedat ze desne.dalej mi chyba nejaka vyraznejsia linka na bokoch auta.inak je to vcelku v pohode afto,interier je velmi pekny,ale si by som si nekupil.mozno ked uvidim nazivo zmenim nazor. :-!
Uvnitř moc hezký, ale ten obal je opravu příšerný. Hlavně zepředu kouká jak čerstvě vyoraná myš. Nedávno jsem četl o novém designérovi Peugeotu. Prý mají auta se lvem ve znaku moc velkou tlamu a nejdříve jim ji zavře. Řekl bych, že opak se stává pravdou. Snad nás nechce sežrat?
no to ani nevie... presne aj 308 uznavam, ze interier nie je zly a tak... Ale ten exterier je des, priserny des. Nie je to proti 307 evolucia, ale devolucia. 308 SW skoda reci.
Pořídil jsem si 1.6 VTi, comfortpack a vypadá opravdu dobře. kvalita a zpracování materiálů hodnotám za jedna. Dokonce spotřebu držím lepší než je uváděná, ale jen o desetinku, ale i to potěší:) uvnitř auto vypadá prostě superově. prostoru dost pro všechny cestující. Motor je dostačující. zatím jsem velmi spokojený.
Mne sa paci, super auticko, dizajn je subjektivna vec a mne sa pozdava, interier takisto vyzera byt jeden z najlepsich v triede a motory Hdi ani nespominam, parada. Jednoznacne :yes:
Sakra, Peugeot se ukázal. Není to tak hnusný. Vždyť je to dokonce pěkný! Poměrně decentní vyvážený auto, jehož design si mistrně hraje s přitažlivejma křivkama. Jak se mi ty Peugeoty hnusej, tak tohle je krok správným směrem. Chválím :-)
...že by měl tento výtvor zaútočit na etalon Scénic a C4 Picasso. Tyto vozy si vždy najdou své majitele. O exteriéru si myslím, že je svými tvary trochu překombinovaný. Záď podle mě zcela "ujela"... :-| . Pojetí karoserie je ale zajímavé, vzdáleně podobné Nissanu Qashqai. Kompaktní crossover, to nezní špatně... ;-)
Co se mi ale líbí, je na řidiče orientovaná palubní deska a velký stylový pokrok. Filozofie interiéru je tak trochu inspirována studiemi Peugeot, takže se na to dá dívat... :-)
Tak tak.....tento paskvil sa nedá nazvať ani MPV, ani SUV, ani nič...podivný spolok tvarov...ťažké na predok, ťažké na zadok, na MP poslabšia variabilita praktickosť...toto dosť prepískli podľa mňa.
Vnějšek... to bude vořech. Příliš mnoho designových markant, chybí jednolitost, spojitost, balance... harmonie. Musíme holt počkat, až Peugeot sklapne klapačku a vrátí se ke svému "předkušnovému" období, které tedy bylo o velkém stylu.
Zato vnitřek, zde musíme pozvednout všechny palce. A kdyby boční ofuky nebyly dokulata, aspiruje tahle kabina na mistrovskej mainstreamovej kousek. Jo, Peugeot (opět) potvrdil, že uvnitř to umí opravdu z celé Francie nejlépe :yes:
Už som videl pri SPY-PHOTOS, no chcel som byť zdržanlivý o tom interiéry a tak som nič nevidel. Vyzerá SVETOVO. Ale už som sa toľkokrát sklamal, že som chceš počakť, kým eufória "prehrmí". Hoci, vždy začne, keď sa naň pozriem. A tie okrúhle výduchy na boku. Čo tam chceš štvorcové. Leda také by sa tam nemzestili. A ten bruchatý volant... Ale inak... :yes::yes: Škoda toho spracovania, inak by mohol byť zdakrajší než u VW. Inak, v tomto prípade nevadí jednotná línia. Vyxerá fantasticky, jedine z tej hlavej fotky vyzerá ako tekvica v plnej vekosti fotky.
Som, mierne povedané, sklamaný. Peugeot dokáže viac. Predné svetlá, akoby zabudnuté a na poslednú chvíľu zo strán natlačené na širokú masku. Vysoká línia okien zvýrazňuje robustnosť karosérie, široký C stĺpik a mohutne vyduté blatníky spolu s prevismi však spôsobujú optickú nadváhu, a auto prakticky zo žiadnej strany nevyzerá dobre. Ako veľký gauč na malých nožičkých. Jediné zaujímavé sú zadné svetlá. Nový neokukaný a svieži tvar. No ale detail ťažko zachráni celok.
Napadlo ma, že francúzski inžinieri museli niekde vidieť Š1203, a museli z nej byť paf...inak si tie dvojité zadné dvere neviem vysvetliť. Akoby nestačilo nakladané predmety dvíhať, tu je potrebné ešte sa naťahovať do auta cez spodný diel dverí. Úžasný nápad...
Interiér. Čo povedať, určite sa mnohým bude páčiť. Mne tak nie. Vidím v ňom jasný odklon od súčasnej línie. Ako Audi v poslednej štúdii ukázalo elegantné a svieže tvary, tak Peugeot akoby bral inšpiráciu z pôvodných interiérov Audi alebo VW. Navyše nie dosť dobre chápem zmysel maxiširokého a vysokého stredového tunela, o priestore Scénica za volantom sa mu môže asi iba snívať.
Zadné sedadlá - variabilita na MPV mizerná, konkurencia ponúka samostatné, posúvateľné a vyberacie sedadlá s nastaviteľným sklonom operadiel, lavicové riešenie z áut bežného formátu tu ťažko obstojí.
Suma-sumárum sa Scénic nemá čoho obávať. Otázkou je, či je naozaj úmyslom tvorcov práve proti Scénicu ho stavať.
A jsme zase u toho zbytečný/nezbytečný... Máš to na autě? Měl si to někdy? Má to třeba XC90 a je to celkem praktický i když se bez toho dá žít, jako u spousty jinejch věcí. Dobře se na tom sedí na rybách, když si zajedeš k rybníku, můžeš vozit delší věci a mít zbytek zavřenej, nezasereš si kalhoty, když tam dáváš kočárek.... Ale tady bych spíš řekl, že to uleví váhově karosérii.
...tak keď tam budeš dávať kočík, tak si nohavice zaserieš, lebo sa o to oprieš kolenami aby si ten kočík až niekam dozadu do***e dokydal...je úžasné dávať niečo ťažšie do kufra s natiahnutými rukami...ja na tom nič praktické nevidím, a na sedenie pri vode si vezmem skladaciu stoličku, nepotrbujem mať auto až u***e...zaujímavé možno, praktické ani nie...
Tohle řešení je nepraktický, používal jsem Land Cruiser V8 a i když mám skoro 2 metry je to vopruz se pro něco pořád hrabat po čtyřech po těch dveřích do kufru. No, bylo by zajímavý sledovat 70-ti letého majitele jak tam pro něco leze a nebo na pěknou slečnu v mini by byl vzrušující pohled. >:-[]
Mám to taky a nikam se nehrabu, nebo minimálně. Zvláště v Peugeotu je ten kufr dost malej, abych se tam na něco musel sápat. Další věc je to, že spodní strana víka je na mě vyklopená čistou stranou, resp. částí která se nešpiní a nezaseru se od nárazníku.
Ty si jak ten mariánek. Vidíš fotku a už máš kalhoty od bahna. Já taková auto mám a ničemu to nevadí ani mě a hlavně manželce, tak co řešíš za kraviny?
Hlavně to určitě nemaj, jako revoluci, ale protože by to třeba ty dveře neutáhlo.
Ale prd, keby si čítal všetko, vedel by si, že mám s takým riešením skúseností dosť - a nie príliš dobrých.
Ale asi som pako, že to riešim, keď to Tebe ani tvojej manželke nevadí.
>:D >:D >:D >:D >:D
Robil som kedysi konštruktéra v TAZ Trnava a dlho sme sa pokúšali presadiť jednodielne výklopné dvere. Nepodarilo sa (vraj neboli peniaze). S Š1203 (TAZ1500) som najazdil docela dosť. Vo väčšine prípadov je toto riešenie maximálne nepraktické. Vhodné akurát tak pre pick-up a malé náklaďáky, kde sa čelo korby sklápa o 180°, nie o 90°.
mpv neviem či to má..o tých som nepísal..toto je taký kríženec takže nazvi to ako chceš..trebárs crossover, to je asi najbližšie
a crossover je blízko suv a suv majú tieto dvojdielne výklopné dvere bežne...takže nevidím dôvod na prekvapenie alebo rozčarovanie..aj tak to budú mať len top verzie ktorých sa predá nula celá x percenta..možno ;-)
čo tu pletieš "skôr MPV ako SUV", nie je to ani jedno, ani druhé, a preto je to crossover...to, že sa to Tebe zdá skôr ako MPV je Tvoje ponímanie veci, a potom niekto tu spomína, že je to konkurent pre Golf Plus, ja to skôr vidím ako konkurenta pre Nissan Qashqai...
to je pravda, v reáli to môže byť iné, ale v tomto prípade to nepredpokladám...na P3008 sa mi nepáčia už základné rysy, takže to veľká sláva nemôže byť ani v reáli
Nemyslím si, že nový Peugeot jde proti Scéniku, ten je čisté střední MPV, proti němu mají u PSA Citroen C4 Pissaso. Pro nového Peugeota je spíš konkurence Koleos nebo "Kaškaj" (pokud zůstaneme ve Francii), ale ty jsou pravým SUV se slušným pohonem 4x4. Takže taky ne. Nový Peugeot je mix MPV, SUV a hybridu což je v Evropě docela novinka - zajímavé řešení. U Peugeota se vydali jinou cestou a hledají nové zákazníky. Co se týká designu, příď mi přijde kultivovanější než takové brutální Audi Q7 a záď není vůbec špatná, řešení kufru má také své výhody i nevýhody. Chválím Peugeot za hledání nových cest, to je to co je německým automobilkám naprosto cizí vlastmost. Než si honit ego takovýni mastodonty jako je V12 TDI, tak raději spojit příjemné s užitečným a udělat SUV a k pohonu 4x4 použít hybridní technologii :yes::yes::yes: .
Za to hľadanie ciest a skúšanie nových vecí si Peugeot rozhodne pochvalu zaslúži. Že sa mi auto ako také nepáči, je môj subjektívny dojem, možno naživo svoj názor poopravím. Stalo sa mi to už párkrát. Nie som z tých, čo nepriznajú omyl. ;-)
Souhlasím, zvenku je to auto naprosto nezajímavé, těžkopádný knedlík s jediným zajímavým detailem, přesně jak říkáš, zadními světly.
Dvojité zadní dvěře, opět souhlas, je to navýsost nepraktické řešení jehož výhodu člověk využije dvakrát za rok, nevýhodu pocítí prakticky denně.
Interier, opět trefa, je to prazválštní kombinace audi tvarů spojená s francouzským hračičkovstím projevujícím se změtí různorodých tvarů čudlíků a přepínačů. Nepůsobí to špatně, je to docela útulné a celkově velmi německé, ale trend jde jinam, viz. nová BMW, Renaulty nebo teď Audi.
A konkurecne, přesně tak, Scenic nebo Golf plus, tohle není crossover typu kvašky. ;-)
Neprijde Vam spotreba u 1,6 benzinu nejak moc silena? 9,8 a 10,1 ... tolik si vezme sestivalec 2,5 litru.... a hmotnosti to asi nebude 1324,1384 kilo.....
Dívejte se dobře, protože se díváte na "mainstreamovou prémii".
3008 je atlet v obleku.. sundá sako a konkurenci prasknou žilky v oku.
Víte o někom, kdo má v mainstreamu v téhle třídě:
- Head-Up displej?
- Lepší kokpit (jo, vypadá to jako Business-Jet)
- Hibrydní technologii na spadnutí
- Aktivní potlačení náklonů karoserie
Peugeot míří strašně vysoko a moc se mu to daří. Podívejte se na ten fantastickej volant, mrkněte na ta křesla, krásně čitelnou přístrojovku, "letecké" prvky... Interiér je úžasný koktejl ergonomie a estetiky. Lze odtušit také vynikající odhlučnění a komfort...
Exteriér... upřímně.. měl jsem trochu obavy, aby to nedopadlo nějak přespříliš... "francouzsky".. Naštěstí je to pecka. Prostě ten atlet v obleku. Uvědomme si, že je to kratší (podstatně), než kombíky ve střední a de-facto i v nižší střední třídě... a trochu delší, než klasický hatchback.. jen s mnohem lepším prostorem a variabilitou...
Pro mně osobě je to to nejzajímavější, co Peugeot v posledních několika letech reálně uvedl (uvede) v život..
Velmi (!) se těším na živé setkání, mám totiž pocit, že budu potřebovat dvojité balení pampersek, protože v reálu tuším naprostou pecku! :yes::yes::yes:
Povolení ke startu uděleno, runway 3008, výška nula, směr úspěch ;-)
Ale jinak ti to nadšení přeju, jsem zastáncem "kravinek", co si údajně nikdo nekoupí, jsou zbytečný a nikdo je nepotřebuje :yes: Jen se mi to zvenku moc nelíbí :-O
PS: a taky je otázka, kolik ty věci budou koštovat.
Peugeot se vydal stejnou (logickou a jednoznačně správnou) cestou jako VW - pracuje na image, kterýmu pomáhá nejen kvalita, ale i špičková technologie...
To jo.. dávají si na ní záležet.. do světa nejspíš chtějí pustit opravdu jen extra třídu.. jde o hodně, protože si Peugeot staví image, tak si to nechce pokazit nějakým zbytečným kiksem...
O techniku ani kvalitu už obavy nemám, jen čekám, opravdu čekám, s jakým přijdou motorem.. 2,7 HDI je výbornej, ale na úplnou špičku už nestačí... a v téhle třídě už potřebují něco pořádného. Včetně nějakého turbobenzínu. Mám tendenci jim věřit i v tomhle.. možná totiž tak otálejí i kvůli pořádnému motoru. Snad.
Docela HODNĚ příjemný V6 2.7 HDi pomalu "dojíždí", právě TEĎ je nahrazován v jaguar, od srpna jde nová verze 3.0 HDi (202 kW/600 Nm nebo 176 kW/500 Nm) do Citroën C6 ... další vozítka PSA budou jistě následovat ..
PS: Turbo-benzín je 1.6 od/s bmw dělaný a prý se stařičký dobrý V6 3.0 benzín také testuje ... s nějakým tím turbem ..
2,7 HDI je "made in Jag"... použití jejich nové technologie už tedy není vůbec jisté, páč ho Ford, který má s PSA smlouvu o spolupráci na vývoji (čti používání) dieselových motorů už nekontroluje...
Daleko reálněji tedy vidím silně dopovanou verzi stávajících motorů (viz 2,0 HDI se 120 kW) a třeba právě ten benzínový třílitr s nějakým tím bi-turbem a řádově 200 kW... PSA výš nemíří. Žel
P.S: Já nejsem milý.. vládnu přeci hromům a bleskům a mám měděné vousy ;-)
Hromovládce, takže (konečně) POŘÁDNÝ chlap? MILÝ Perune - těší mne :-)
Mně tedy "jedna paní povídala", že to s tou technologií je ... prostě V6 3.0 HDi už JE na cestě a do C6 dorazí na 100%, na 90% do C5 a do C-Crosser ... to tedy jedna paní povídala ... ;-)
Ano ano, máš pravdu Kylie, ověřoval jsem si to přímo u zdroje z PSA.
3,0 HDI už zkušebně jezdí a jako první půjde (jaksi povinně) do C6..
Mě tedy spíše zajímá v C5 a budoucí 608. Podvozky na to ta auta mají a nejspíš dostanou alespoň ten samosvor na přední nápravě (ten už PSA má)... sepjal jsem ale ruce k tiché modlitbičce za nějakou použitelnou 4x4.
Za ten milion v reálu bych ale těžko hledal něco lepšího.. paní má velmi dobré zdroje, těžko si totiž představím něco více direct, než jsem dnes použil ;-)
Tak ať si to bi-turbo na dálnici užiješ se vším všudy :-)
DĚKUJI! NEbudu říkat, že se mi to oslovení NElíbí :-)
... ale až tak úúúplně to pravda není. Tedy dálnicí "pluji/létám" ráda, ale to "killer" (..nebylo to ... anglicky?) ;-)
Ale vážně ... "rychle/svižně" ráda ... nějak .. "brutal" - to opravdu NE ... naopak si ztěžuji, že takhle "přeplněno" NEbývalo a "šílenců", co místo aby v pravém pruhu nepatrně zpomalili raději ve 120ti km/h (na tachometru možná 130 km/h) vjedou "vlevo" (CO a KDO a JAK rychle tam zrovna jede ... tohle/tahle VELmi NEbezpečná "hrůza" už "dorazila" i nach Deutschland - ZNAČNĚ NEpříjemný "import").
Já bych V6 3.0 HDi opravdu RÁDA testovala v C6 (dlouhodobě, dopředu bych "sipředstavovala" test nikoliv na 100, ale na nějakých 150.000 km - přibližně ;-) )
4kolka ... v dohledné době se dá asi počítat jen a pouze s C-Crosser/4007, 608 (někde jsem slyšela i 609) je zatím poměrně "top secret" ... také jsem "zvědava" (zda "pocitově" bude "lepší/trumfne" C6 - jestli ano - klobouk dolů :yes: )
Pěkný den
... se dostavil, jak jsem sliboval, Kylie...
No řekni, nejsem dobrý???
Tento motor se stane velice dobrou střední nabídkou pro diesel a PSA, potom včetně hybridu asi 145 kW a 500 Nm - a 4,1 l na 100 km - no dobrý, ne ???
Přeji hezký večer.
Děkuji, TÉŽ pěkný večer a já tedy VELMi zvědava na nový třílitr HDi v C6 - to mne docela "rajcuje/vzrušuje" .. TO JE "moje parketa" (rychlý pohodlný bezpečný "bezúnavový" dálniční křižník ... snad by stačilo o párek dveří méně, ale "neuráží") ;-)
Na připravované hybridy jsem zvědavá, dle předběžných informací vypadají VELMi zajímavě :yes:
Na 608 jsem opravdu zvědav. Co se proslýchá je opravdu nálož. Design inspirace v CLS, podvozek C5/C6, teď snad doplnění o aktivní stabilizátory (s tím přišlo do téhle třídy BMW5). Hlavně motorizace mi nedají spát. Čekám přeplňovaný V6 benzin či snad V8 napříč jako Volvo, novou naftu 3.0 s dvojitým přeplňováním. Ale takové motorizace už chtějí AWD. Jsem hodně zvědav jak se s tím poperou.
Jinak, jako jednoho s konkurentů pro 3008 bych viděl Golf Plus (Cross).
Dnes s tebou musím bez výhrad soulasit, viz. výše. Co se týká 608 doufal jsem, že to nebude ve stávajícím tlamovém stylu s nekonečně protahovanými světly, tedy něco takového, co je ve tvých odkazech, ale že Peugeot půjde cestou naznačenou Gallixem ve studii 504 kupé, ale nejspíš zase jen bohužel. Gallix je pryč a podle 3008 se dá odhadovat, že tlamová šou pokračuje. Věčná škoda. :no:
Doufám, že je to také fake... V reálném provozu by byl takhle bez maskování opravdu kuriozní... a navíco "vošklivej".. Takže doufám..
P.S. Dnes jsem vyfotil z auta maskovaný a dobře zakrytý prototyp MB (docela velký, takže klidně i S..). Maskování bylo velmi důkladné, ale než jsem stačil vyfotit i interiér a předek, ujel...
Interiér byl ale beztak celý pokrytý nějakou "dekou".. nebylo vidět vůbec nic.. Německá SPZ, německy tlustý řidič... a alespoň 18" kola... spíše tedy víc.. Možná testují na rozbitých pražských silnicích? :-!
Citroën(ek) C5 C V6 3.0 mám (ještě tu minulý) a "unesla" by o dost více než-li současný třílitr nabízí, malinko jsem jezdila s C6 2.7 HDi a i když mi motor NEpřišel "NEdostatečný/NEpostačující" tak "pocitově" potřeba (tedy ... spíše "přání") většího/silnějšího motoru tam byla.
Nějaký ten V8 by mi do C6 "pasoval", ale spíše na to NEvěřím (turbo/biturbo V6 benzín ... to už ale ano :-)), o "rentabilnosti" V8 se kdysi "boss" PSA zmiňoval a náhodou "vím", že má pravdu ..
Do C6 tedy, domnívám se, pohon AWD na "zvládnutí" silnějšího motoru není (částečně platí i pro C5 - mnozí se "podivovali" na maličko "podivným/NE-běžným" rozložením ... bočním profilem = "lepší" zvládání velké porce výkonu/točmomentu) nutností, resp. NEní zapotřebí.
Tak takhle si to "představuji", takhle to "vidím" já ;-)
Čítať sa dá aj po 507, aj keď to niekedy nemá ani hlavu ani pätu...
Mimochodom, aj so sentinelom sa dá jazdiť, napriek tomu ním už dnes nikto nejazdí... >:-[]
To vieš, každý deň nesvieti slnko a nemáš IN náladu. A čítať taký text, hoci možno s dobrým obsahom, je ako za trest. ;-)
Ale máš pravdu, mohol som to napísať krajšie. Sorry Kylie. ;-)
Nemáš k 608 nějaké novější info? Myslím k těm motorizacím, awd apod., ptal jsem se u konkurence, většinou mají dost přehled, co kdo dělá, ale u 608 je docela informační vakuum, a to se týká i termínu představení.
Jakože mám docela slušné možnosti nahlédnout u PSA "pod pokličku", tak tady to netuší ani ve vedení českého zastoupení.. PSA to úzkostlivě tají.. nulová ochota dostat z Francie jakoukoliv odpověď jen mou zvědavost jitří a "sejří"...
Osobně tipuji na přeprogramování (+převrtání?)2,7 HDI, radikálně vylepšené dvoulitry a 2,2 (vylepšené v intencích možností PSA, čili stále mírně pod špičkou typu BMW).
Sázím i na přeplňování u dvoulitrového benzínu se stejnou technologií, jako 1,6 THP (tady nemusím sázet, tady to vím relativně jistě)..
A samozřejmě benzínový šestiválec s dvěma turby. Ten se vyvíjí už několik let. Ale jak správně napsala Baracudaj, tady už to bude chtít nejspíš 4x4, nebo alespoň samosvor na přední nápravě.
EDIT: Použil jsem vychytralou lest.. potvrzeno, třílitrové dieselové bi-turbo bude, cca na přelomu roku... údajně už opravdu slušné dělo.
Nějak se nám ze současného designu vytrácí lehkost. Většina nových modelů jsou hroudy plechu, více či méně zdařile formované ale lehkost tomu prostě chybí. Bohužel do konstrukce moderních vozů dnes promlouvá celá řada předpisů a nařízení, nákladové úspory, "chytrý" marketing apod. Škoda, že většina zdařilých studií skončí "šedou" sérií, případně se vůbec nedočká výroby.
Tento Peugeot mi príde dosť odvážny. Ako dizajnovo tak aj tým že prichádza na trh v "ťažších časoch". Asi najväčším konkurentom mu bude nový Qashquai. Som zvedavý akú dajú cenu lebo vyzerá to celkom luxusne a prepracovane.
Hmm tak jsem zase v menšině. Fakt ani při troše snahy nevím k čemu to má bejt. Suv ani mpv ani hatch to není.A už to mám je to asi sportovní mpv pětidveřové kupé! Nevíme co to je,ale dá se to zachránit výrazem CROSSOVER, naštěstí máme p.r. oddělení oni už to okecaj! Je to další brambora s horšíma vlastnostma. Spotřeba, hmotnost i ovladatelnost (proto ten aktivní blbinec - jinak zřejmě neovladatelná katastrofa) dostaly po tlamě. A ten klip jsem taky nepochopil, někdo z vás jo?
Nejak se mi nechce verit ze by v dnesni dobe moderni 1.6ka papala pres deset litru! nase 2.2 od peugeota z roku 2003 bere 9,5 l benzinu...neni tam chyba?