S Phaetonom je to na dobrej ceste. Netreba to brať ako neúspech ,je to jednoducho investícia do budúcnosti. Je veľa modelov ,ktoré si nedokázali na seba zarobiť a išlo o super auta. (Veyron, Lfa .......). Pri druhej generácii budú určite zohľadnené skúsenosti z prvej. Keď si to spočítam Volkswagen má peniaze, know-how, technológie a teraz už aj skúsenosti , takže ostáva už len vhodné načasovanie . :yes:
To vše už měl i u první generace, furt je to o tom, že málokod dá tolik peněz za něco s logem VW, když může mít BMW, Mercedes, Audi, Jaguar a mimo EU ještě i Lexus a Cadillac
Kdo ? VW? No je fakt, že v anketách JD Power co se týče spolehlivosti nebo spokojenosti zákazníků bývá VW tak někde 2-5 od konce, takže to má s Fiatem fakt společné.
Cadillac jaksi bývá na opačném konci >:D
A o úspěchu Phanetonu v USA svědčí fakt, že už se tam drahnou dobu neprodává
Cadillac, dokonce vyhrál nějakou anketu, v čem by se amíci nejvíc styděli přijet domů. Ale jako low cost dobrý, já proti Cadillacu nic nemám.. Bydlet v USA a nemít prachy na normální auto, asi o něm taky uvažuju.
vis zcela jiste ze pises o cadillacu? ten totiz zacina cenove tam kde VW konci a pokud si to pletes s chevroletem tak i ten je drazsi nez VW. takze pokud budes v americe socka tak jedes ve folci
Folksvagny se tam prodavaj za normalni penize, pac je to normalni auto. Cadillac je holt takovyto hodne levny pro socialnejsi vrstvy. Ale proc ne.. A ted si vem, ze tim treba nekdo jezdi i tady.
kde by inak ludova automobilka predavala luxusne auta ;-)
staci pritom zajst za velku mlaku a zrazu o phaetone nikto ani nepocul ;-) a vsadim sa ze aj doma v eu.... o nom polovica soferov ani nevie ze existuje