Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada 2104 s motorem z Nissanu Silvia: 400 koní a stovka za 4,6 sekundy (video)

Celkem nenápadná Lada 2104 dokáže na silnici vyškolit i Porsche 911. Klíč k úspěchu se skrývá pod kapotou.
Zpět na článek
Avatar - JDM
10. 6. 2015 18:39
Re: bila
jezdit v cupovce s launch controlem a celkově postavenou na okruh je dost rozdíl . To je auto postavený profesionály za miliony , žigulik je postavenej v garáži fandou . Zajeď se někdy podívat do Kagegi racing a rychle zapomeneš na nějakou cupovku teď zrovna stavý jednu S15 .
Avatar - habanero1
10. 6. 2015 12:24
Re: Jedině Porsche 911 :-)
Lada vs. Porsche, no tak nevím, kdo by mohl chtít Ladu, ale v té době se určitě našla spousta lidí... Není zadokolka jako zadokolka. >:D

Tak ten srp s kladivem bude buď taková ironie nebo je to rusák. A pokud je to rusák, tak asi ani nemá ponětí, kolik škody a utrpení ten jejich srp s kladivem nadělal. Každopádně přirovnání k hákovému kříži je trefné. Co se týče symboliky spojované s vraždama a gulagama, je to jedna ku jedné ;-\ ruku v ruce s rudou hvězdou...
Avatar - lamal
10. 6. 2015 11:55
Re: bila
Ani zavodni cupova 130i nemala pomer vahy 400k na nejakych 1100/1200kg ale nevadi, porovnat tento žiges so zavodnou ´´cupovou´´ 130i len kvoli tomu aby si si obhajil bezdovodne a neoverene tvrdenie, ze to je neriaditelny šrot hovori za vsetko.
Avatar - Mokrous
10. 6. 2015 10:22
Re: bila
Vždycky mne fascinovali jedinci, kteří házeli statisíci, jako by to byly desetikoruny a přitom neuměli ani základy jazyka českého...
...necelich... 8-s

A nejvtipnější je, když se potom vozí vozem, který má cenovku většího rodinného nákupu jídla na víkend... :-)
10. 6. 2015 09:47
Re: bila
2 minut a 15 sekunda toho videa, takhle jsem se nemusel prat ani se zavodni Cupovou 130i na Mosteckem okruhu, a to je ciste zavodni nacini ;-) (pujcena na 1 den za necelich 160k s fullservisem)
10. 6. 2015 07:24
Jedině Porsche 911 :-)
Nevím jak ostatní, ale už jako malý kluk, kdy Lada byla sen mnoha řidičů, jsem toužil po Porsche 911 a vlastně toužím i teď jako velký kluk :-) A ten srp s kladivem bych si odpustil, nic dobrého nikdy neznamenal, dle mého stejné jak hákový kříž... :no:
Avatar - lamal
10. 6. 2015 06:46
Re: SR20DE power
sr20 bolo to naj co sa robilo v tych rokoch, ale netahas so sebou 1500kg a sialene emisne normy... takze aj preto je to tak, no v tej dobre sa na spotrebu hladelo menej a je fakt ze sr20 su na 2.0 vynimocne usporne, ja tiez chodim ked to nezeniem za cca 6 az 6,5 mimo mesto ale aj spotreby ked tomu nakladas su skvele, nad 10l sa je tazko dostat na okreske, na okruhu to je ine samozrejme tam si kazdy motor cucne cez 20 >:D
Avatar - lamal
10. 6. 2015 06:40
Re: bila
ak povazujes drift za to, ze sa s tym pere tak to ano... 400k je 400k

ma cely podvozok aj riadenie aj brzdy so super auta nie len niektore casti 8-s

nevadi, nikto z nas to neskusal tak zbytocne dohady...
9. 6. 2015 21:19
Re: bila
panove na videu vidim jizdu jen rovne a na krasne silnici, i tak se s tim podle videa dost pere

to ze ma nektere casti podvozku z nejakeho super auta neznamena, ze to co z toho vznikne bude taky super auto ;-)
Avatar - habanero1
9. 6. 2015 21:02
Re: SR20DE power
Vím, vím, ten motor je držák a když odejde, tak do týdne máš sehnaný replace >:D mám Almeru GTi jako fun car, takže dostává zabrat dost často k omezovači, ale věřím, že to vydrží >:D spotřeba úžasná, když jedu pohodu, zrychlení parádní, odezva od 4 500rpm blesková, výfuk nerez takže bordel... Nějak se mi nezdá pokrok v motorech, když se svižnou dvoulitrovou atmosférou můžu jet za 6 .. SR20 se fakt povedly :-)
Avatar - lamal
9. 6. 2015 20:56
Re: SR20DE power
Nech to znie akokolvek posmesne, este to mas len v zabehu... prve sr20 malo 385 000km ked som ho predal a nezozralo ani decko oleja, nedymilo, neklepalo proste top stav... tazko uveritelne ale skvela kondicia... moje sucastne ma 310 000 tazkych GT kilometrov a pohoda... spotreba, vykon, zvuk vsetko ako hodinky ;-)
Avatar - JDM
9. 6. 2015 20:45
Re: bila
myslím že jízda v tom bude hodně podobná jako v prvních silviich , karoserii má určitě zpevněnou atd , koupit si porsche dokáže každej ale postavit auto a aby fungovalo to jen tak nikdo neumí. 180sx 200sx to jsou auta který když se poladí i dneska zatopí kde čemu tohle je ten případ akorát to má karoserii žigulika
Avatar - habanero1
9. 6. 2015 20:31
Re: SR20DE power
Je to legenda, věřím, že můj SR20DE natočí k současným 192 000 km, dalších 192.. >:D otázka je jestli už nemá od 96 roku tak 300 000 a nebyl stočen. Ale k omezovači se žene jako blesk, tak snad když ho vždy před "jízdou" poctivě 10 km zahřívám bude sloužit :-) :-) :-)
Avatar - lamal
9. 6. 2015 18:51
Re: bila
ja to nejako neobhajujem, ze to je vyladene a bezpecne auto, je to rakva, ale nejazdil si v tom, podvozok riadenie a brzdy z nissanu to je dobry zaklad, myslim si ze to nejazdi spatne inac by to malo problem znasat take prudke rozjazdy aj vysoke rychlosti...
9. 6. 2015 18:46
Re: bila
ale jo, toho jsem si vsiml, a co to meni na tom co jsem napsal? tak si za motor v mem postu dopln jeste par drobnosti

zaber jakoze od celniho skla na ridice pri rozjizdeni dava jasne naodiv jak strasne se v tom musi jezdit a tak k nicemu to auto vlastne je

ridic toho Porsche se asi sice divil (natuty nahrane) ale mohl bejt rad ze sedi za volantem prave toho Porsche a ne tohohle cosi co je zcela k prdu :-)
Avatar - lamal
9. 6. 2015 17:43
SR20DE power
No jo u nas okrem nissanakov prakticky neznama rodina motorov SR20 ktory sa vyskytuje v tej najslabsej forme vo vsetkych primerach i sunny GTi alebo almere GTi... u nas si siahol len na 110kw v primere p10 a p11 GT bohuzial za mlakou mali infiniti G20 tj Primery aj tento motor s casovanim ventilov Neovvl so 191k a 205nm, kt. tocil v pohode 8tisic alebo potom SR20DET ktory je aj v tomto videu zacinal na 147kw a 250nm a vykony aj seriovych motorov sli vysoko nad 250k. Najvyssi setup bol SR20DET tj neovvl + turbo.

Malo kto vie, ze je to jeden z mala motorov ktory bez problemov so zivotnostou znesie so seriovymi crevami 250koni a to iste aj prevodovka, bez nutnosti zasahu, toto vsetko je schopny motor SR20DE v kazdej primere tj 2,0 16V 1990 - 2001, kto si da do googla sr20de tak moze citat od rana do vecera, taky aftermarket snad neexistuje na ziaden iny 2,0 stvorvalec... mozno este na k20
Avatar - lamal
9. 6. 2015 17:36
Re: bila
keby si si to aspon poriadne pozrel tak by si zistil, ze auto ma komplet podvozok, riadenie a brzdy z nissanu silvia s13/s14 snad si necakal, ze to bude mat kardan a napravy z povodneho žiguli >:D inak aj s tym riadenim so ziguli by to bola sranda 8-s
9. 6. 2015 15:03
bila
bila rakev, a nevypada to ze by tomu dali nejake novejsi bezpecnostni prvky navic, treba klec, poradne natomky a vlasten cokoliv takoveho? je to jen poladeny motor Nissanu narvany do stareho auta, takze kdy bude video jak to nekde rozstrelili o sloup a z ridice zbyde jen kase?
9. 6. 2015 10:38
Re: Pokud to není nahrané
997 Turbo na videu ma 1/4 mile za 11.4s
Avatar - Pepa_007
8. 6. 2015 22:22
:-)
Pěkná prácička. :yes: :yes: :yes: :yes:
8. 6. 2015 21:11
Ked to bude
Mat motor z lady, tak potom si to zasluzi respekt. Inac je to zase len dalsi rychly nissan.
8. 6. 2015 21:07
Re: Pokud to není nahrané
12.36s na 1/4 mile neda len tak hocaka 911ka. Musis uvazit ze to auto vazi urcite menej ako 1 tonu.
8. 6. 2015 20:47
Re: Pokud to není nahrané
voci navrch hlavy bych mel taky, sice nejlinejsi 911 zrychluje na stofku o 0.3sec pomaleji, ve vyssich rychlostech bych ale vsadit na porsche vzhledem k lepšímu aerodynamickému tvaru.
spis bych to videl ze pan v porsche mel vic rozumu nez ten v zuguloj.
ja taky cas od casu predjedu mnohem vykonnejsi auto nez mam ja, a naopa me cas od casu predjede mnohem vetsi chipak nez mam ja
Avatar - Stejsn
8. 6. 2015 20:22
Pokud to není nahrané
tak věřím že pán v Porsche měl oči navrch hlavy :-)