Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Špionážní fotografie: Alfa Romeo Giulia poprvé v produkční karoserii

37 komentářů

Avatar - sendador
sendador
se na ní hrozně moc těším. Jen to bude mít holka těžký - nepochybuji o tom, že to bude velmi elegantní vůz, očekávání daná všemi těmi odklady jsou však tak veliká, že asi přijde lehké zklamání. Moc bych si přál, aby se prodávala jako 156, Alfa (a celý FCA) by to potřeboval.
MariAchi
Taky se tesim, tohle Alfa potrebuje - auto, ktere bude mit respekt. Aspon trochu respektu. A pokud nezdupou predni cast tak, jako u Giulietty, tak ten respekt aspon castecne mit bude.
Avatar - sendador
sendador
Taky doufám, že ten kukuč z Giulietty a MiTa nahradí něčím dravějším - nebo aspoň méně vykuleným 😄
MariAchi
Tak tak. Pockame si, od uniku k ofiku je obvykle jen kratka cesta. No jak jsem psal v diskusi jinde - je mozne, ze to je jen mula pro zmateni nepritele a jedna se o najekou variantu Maserati... Tak uvidime.
_MT_
Na Maserati mi to přijde malé, leda by chtěli jít do střední.
Avatar - martin.filak
martin.filak
Nedám za to ruku do ohně, ale mám dojem, že bok je pořád Maserati.... pochybuju že by použili stejné panely na Alfu jako na Ghibli...
XTad
Snad jo. Zalepeny je to porad dost, takze minimalne ten hrb nad zadnim kolem, diky kteremu to vypada neuveritelne srazene, v produkcni verzi zmizi, zadni svetla se zmensi...
chegue
tak tak..vypadá to zatím celkem rozpačitě.. karoserie působí relativně vysoká, hlavně ten zadní bok (snad nehoní litry v kufru😊 a úzká...
Kdyby to nakonec dopadlo viz: odkaz nezlobil bych se... i kdyz je ta silueta prakticky shodna s 3er a potazmo s XE (predni partie)

https😐/fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net…
Avatar - M1chal
M1chal
Ja bych řekl, že je to tak schválně maskované, aby jsme si mysleli, že je to Maserati 😉
Ondřej Chamilla
Dobrý den,

přiznám se, že jsem to dlouho zkoumal a sám si nebyl jist, ale nakonec je zadní i přední převis kratší než u Ghibli a hlavně zadní boční dveře jsou menší. Maskování tam ještě být může a je možné, že některé linie těchto vozů budou podobné, ale troufám si říci, že auto na obrázku již má svou produkční karoserii.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
😄
Souhlas.
Jen - můžu otázku? Ty diesely fakt budou šestiválcový? Italskej pětiválec tam nepřijde?
Avatar - faubléé
faubléé
Pokud myslíš pětiválec 2,4, tak ten už má odzvoněno.. Tady budou šestiválce VM Motori (FCA), vyvíjené ve spolupráci s Maserati, o kterých se, mimochodem, jeden "místní silně anti-italsky založený chryslerožroutský příspěvatel" jménem Barrichello vyjádřil něco v tom smyslu, že jsou to ty největší naftový sráče, jaký kdy svět spatřil.. S tímto, a ani s jinými jeho názory se neztotožňuji 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
OK.
Díky.
No, jestli je Barik takhle pohaněl.. tak to asi budou dobrý motory.
😉
pargi
Touto logikou pak budou nejlepší káry folcvágny 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
A ne snad ? >😁 😉
pargi
Barik říká, že ano 😄
maca02
To jste si spletli ne? To je preci Suzuki Kizashi! >😁
Arese
Tak zatím podle té fotky je to pro mne spíše zklamání v tom, že to vypadá jako zmenšené Maserati, ale rozhodně ne jako Alfa. Hlavně mi vadí ta "boule" na zadním blatníku...
P.S. Mně osobně by se nová Giulia líbila jako model s mírným retronádechem (odkazy na starou Giulii, ale taky třeba na 75), tj. volil bych mimořádně agresivní příď a celkově hranatější tvary karoserie s mírně zvýšenou zádí a krátkými převisy. To co je na obrázku jistě nebude ošklivé auto, ale se zdá být příliš kulaté a celkově maseratoidní a velmi málo alfácké - snad je ten vyboulený zadní blatník jen papundeklový kryt... 😲
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mně přijde, že je to stále jen trochu víc překopaná mula s karoserií Ghibli.
Avatar - faubléé
faubléé
Přesně, je to kombinace Ghibli a zřejmě jakoby předku nové alfy, je vidět i na výřezech blatníků, že ta malá kolečka k téhle karosérii nepatří.. Typoval bych, že předek je už Giulia a testují systém chlazení a přívod vzduchu otvory, které jsou už ve finální podobě, i když zamaskované, na zbytku auta dle mého v tomto případě nezáleží..
Arese
Pánoví, kéž byste měli pravdu a opravdu šlo jen o další verzi muli s panely s Ghibli! Pořád totiž doufám, že dorazí opravdová Alfa se vším všudy a že budu z jejího designu stejně uhranutý, jako v roce 1997 ze 156... 😄 :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Já myslím, že je to opravdová karoserie Alfy.. ale je na ní naplácaná i ta boule vzadu - aby to vypadalo tak, jak to vypadá.
😉

Když tu fotku dobře prohlídneš, tak je to i k rozeznání...
zlysoused
To velké očekávání může být na jednu stranu pro Alfu problém, protože po něm může logicky přijít sklamání. Na druhou stranu je to známka toho, že je o Alfu stále zájem a značka nevymizela z povědomí.
milda12
Zásadní problém Alfy je v tom, že kdyby si ji kupovala jen polovina z těch, kteří o ni tak bojují v diskázích, tak neprodává 75000 kusů, ale 750 000 ks. Protože dle fanoušků Alfy na internetu mám pocit, že ta základna musí být absolutně největší. Bohužel realita naráží na to, že tito fanoušsci si to pak téměř nekupují a čekají, až budou ojetiny a to automobilce moc nepomůže.

Nakonec si to tedy kupují ti, kteří k tomu žádný vztah nemají. Paničky pro pěkný design, pánové různého typu apod.

Nicméně uvidíme, jaké to auto nakonec bude. Pokud to nepřeženou s cenou vůči německé konkurenci, tak by s tím mohli uspět. Pokud nasadí ceny sebevědomé, tak po prvotním boomu dojde k výraznému poklesu. Chce si to tak jednu-dvě generace modelů počkat, než získají zpět jméno a zákazníky a pak proč ne.
webpaja
Mildo, tvá poslední věta tě vrací na začátek tvýho příspěvku. Pakliže by zákazníci čekali jednu-dvě generace pak v zásadě pohřbí značku, stejně jako bazaroví kovbojové 😉
milda12
Problém je ten, že Alfa (a v podstatě celý Fiat) si nenese zrovna nejlepší jméno. Nebudu zde řešit, zda je to oprávněně, neoprávněně, zda ta auta trpěla na vady nebo ne. To podstatné pro lidi není. Ti mají prostě v hlavně to, že Alfa je prostě pěkná, ale kazí se. A auta kupují lidé, ne pár fandů značky v diskuzích na internetu.
Alfa je prostě určitým soupeřem německé trojky, která má (neřeším zda oprávněně) velmi silný kredit. Někde větší BMW, jinde Audi, jinde Mercedes. A tito zákazníci, kteří jsou zvyklí dávat za střední třídu 40tis. Eur a více budou muset najít důvod, proč jít od společensky brané značky k Alfě. I když to bude technicky povedený stroj, pořád je tam to jméno a ty obavy. Věřím, že díky designu si to zákazníky najde, to si našla i 159, ale poté došlo k výraznému útlumu prodejů. Protože tito se nasytili a další nechtěli přecházet.
Alfa to může vytrhnout cenovou politikou. Pokud ceny podstřelí pod výrazněji pod úroveň německých aut, tak to může být velký důvod k nákupu. Pokud nasadí svou klasiku, pak mám trochu obavy, aby nebyla prodejní křivka podobná té, kterou měla 159, což by bylo pro Alfu špatné.
Podstatné také je, aby Alfa ulovila ty zákazníky, kteří maji určité postavení ve svém okolí. Protože příklady táhnou. A pokud s těmi vozy začnou jezdit lidé na určitém stupni žebříčku, bude to pro spousty jiných impuls, že to auto má kredit a přijetím v takovém voze někam nebude pod rouškou posměchů.

Proto mám za to, že aby se ta automobilka z toho jména a obav vymanila, tak jeden model, nebo i jedná generace modelů na to "očištění" stačit nebude. Může výrazně pomoci, pokud se povede jak auto, tak prodeje, ale aby si pak to auto zákazníci postavili na úroveň konkurence, aby to auto ztratilo označení nespolehlivé prostě bude trvat. A na to je třeba si prostě počkat. Protože po těch 15ti letech ne zrovna dobré pověsti, slibů apod. to ze dne na den nepůjde.

Ale je to samozřejmě jen můj názor. Realita může být klidně úplně jinak. A pokud zde přibude kvalitní soupeř německým značkám s konkurence schopnou technikou apod. budu jen rád. Protože je prava, že dnes nemá zákazník moc na výběr v určitých aspektech výběru vozů, než zvolit jednu z těch nudných německých Gertrud.
webpaja
Problém je v cenotvorbě. AR umí špatně vybalancovat poměr cena/výkon na začátku a v prvních letech prodejů pak ztrácí mnoho zákazníků. Následně je schopna prodávat za ceny mainstreamu. To je prostě špatně.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já jsem velký fanda Alfy, ale pokusného králíka ze sebe neudělám. Kdo zažil a nenosí růžové italské brýle pochopí.
wolff
Už je to tady zase... >😒]
zlysoused
Kankunen je zhrzený, jako by mu 156 nasadila parohy.
RS
Na fotkách je dle mého stále mula, protože na "novějších" špionážních fotkách vypadá trochu jinak.

[odkaz]
[odkaz]
Arese
No, tak to už je mnohem lepší, pod tímto papundeklem by se skutečně mohla skrývat Alfa! 😄 :yes: :yes: :yes:
Bože, až už je toho 24.6. ráno! Vzal jsem si v práci volno, abych mohl pořádně sledovat net! 😄
zlysoused
Tak si ještě nachystej náhradní program, abys měl co dělat až Sergio oznámí další odklad.
Arese
Ne, ne, tentokrát už žádný odklad nebude, mám to potvrzené z Fiatu ČR 😄 😄 😄
Arese
Jsem zvědavý, jestli skutečně ukáží definitivní auto, nebo jen nějakou maketu 1:1. Ale asi to první, když se nová Giulia chystá i do Frankfurtu!
zlysoused
Celkový proporce i přes tu kamufláž vypadají velmi slibně! Kabina posunutá vzad, dlouhá přední kapota, ale ne dlouhý přední převis, kratší ***ka. Tak snad nezprznili zase přední kukuč.
chegue