Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Blue Sun
Poloauto
Blue Sun
| 13. 6. 2015 08:08
Ve srovnání s ostatními je sněhulák od Škodovky poloauto, vždyť je o 20 cm kratší! Ale bez české modly, to by nebyl článek... Odpadi...
Poloauto
spojka
| 13. 6. 2015 09:25
Renault Kadjar je kromě Nissanu o třídu lepší auto,to je jako srovnávat Fabii a Třídu C od MB,krásný design Kadjaru při srovnání s krabící Yeti působí úsměvně >:D a to nemluvím o spolehlivějších motorech Renault a kvalitě :yes: :yes:
Poloauto
Provocateur
| 13. 6. 2015 10:24
Co věta, to perla. Ale pobavil jsi, takže účel tvého příspěvku byl splněn >:D
proc je v tomto klubu
holden_holden
| 13. 6. 2015 08:43
ta sra*cka z AZNP?
Avatar - Emel
proc je v tomto klubu
Emel
| 15. 6. 2015 10:06
Proč je na diskusním fóru pořád nick holden? Podobné příspěvky by ho měli kvalifikovat do klubu vyloučených...
Pochvala redakci
offf
| 13. 6. 2015 08:49
Když jsem v úvodním obrázku viděl Jeti ani jsem neměl chuť to číst. Nakonec jsem se přemluvil a musím pochválit redakci. Článek je vcelku objektivní, nikoho neprotěžuje a porovnává docela blízké konkurenty. I když uznávám že Jeti je opravdu o dost menší, ale v ČR ho prostě většina lidí bude porovnávat neb Škoda nemá větší SUV.
Co mě dost překvapilo, je že cena Kadjaru není vyšší i přes to, že je to úplná novinka.
Avatar - H/K_svwet
Pochvala redakci
H/K_svwet
| 13. 6. 2015 09:26
ono to mozno znie zvlastne ale ciste podla rozmerov ( dlzka , razvor ) ma yetina blizsie k soulu a capturu ..... ako k sportagu, kadjaru alebo novemu tucsonu ... hlavne razvor na urovni O2 je uz dnes malo..... ASX ma o 92mm vacsi razvor ..... pritom je len o nejakych 7cm dlhsim autom ako yetina... rovnako sirka auta ... yetina ma voci vsetkym konkurentom uzsi rozchod kolies a hadam najmensiu vnutornu sirku v interieri .... dnes ju uz vsetci predbehli ( a to nielen po stranke rozmerov ) ..... chcelo by to uz noveho konkurencieschopneho yetiho.....

volba je tu jasna... pockal by som ten mesiac dva uz na novy Tucson ( ix35 je v tabulke teda uz zbytocne ) ... :yes:
Avatar - JGucci
Pochvala redakci
JGucci
| 13. 6. 2015 17:23
Rozmery je Yeti sice mensi, ale vnitrnim prostorem to dorovnava, "krabicoidní tvary" se musi nekde projevit ;-) Captur se s Yetim neda porovnavat, ten je uvnitr o dost mensi.
Avatar - H/K_svwet
Pochvala redakci
H/K_svwet
| 13. 6. 2015 18:34
napriek tomu povazujem yetinu za male auto.... aj mensi soul je v reale vlastne vacsim autom

vid priestorove pomery v interieri v porovnani s podobnou skatulou menom soul:

minimalny pozdlzny priestor vzadu...... yetina 470mm, soul 660mm!!! ... podotykam ze razvor ma yeti 2578mm a soul 2570mm .. cize vzajomne takmer zhodny

rovnako sirka v interieri.... soul je o 2cm vpredu a po 3cm vzadu sirsi ako yetina....

yetina ma sice vacsi kufor.... ale ako rodinne auto to asi nebude..... sedel som v nej.... a aj ked som stihlej postavy.... pripadal som si ako v aute mensom ako skutocne je.....
Avatar - JGucci
Pochvala redakci
JGucci
| 13. 6. 2015 20:06
V Soulu jsem nikdy nesedel, tak nemuzu porovnavat. Nema 4x4 a ani designem me nezaujal, tak jsem nemel potrebu ho testovat.

Yeti neni zadny obr (hlavne kufr ma maly), ale mrnous to taky neni, proste auto tak akorat. Samozrejme je to ciste muj osobni nazor a jini to muzou videt jinak.
Avatar - H/K_svwet
Pochvala redakci
H/K_svwet
| 14. 6. 2015 18:40
ja hodnotim priestorove pomery auta vzhladom k jeho rozmerom... neriesim teraz priechodnost terenom....... a tu vidime ze .... aj rozmerovo mensi ( alebo teda podobne velky ) soul je v interieri vacsi ako yeti........
Pochvala redakci
juhelak2
| 15. 6. 2015 08:33
Souhlasím, zapomeňte na ix35. Nový Tucson je o generaci lepší a v mnoha kriteriích
převyšuje zmíněné konkurenty. Původně jsem četl, že vůz měl být mezičlánkem mezi x35 a Santa Fe. Rozměry vozu tomu odpovídají. Ale budiž, král je mrtev, ať žije král. Viděl jsem ji naživo a doslova mě nadchla. Komplikovaný design na fotkách nefunguje tak dobře jak naživo.
Škoda, má štiku v českém rybníce, tak bude muset přijít s novým SUV. Yety už nemá dech a konkurenti je dozajista ukazují záda. A ta cena za Yetyho je už taky za hranou.
Mám rád Škodovky, ale Yety už je předražený veterán.
no, ja to mam jasny...
Ja Prvni 123
| 13. 6. 2015 08:53
V tomto pripade bych si koupil Fiat 500X.
;-)
no, ja to mam jasny...
Provocateur
| 13. 6. 2015 10:26
Jaké překvapení. Problém je, že 500X i Yeti jsou o třídu menší auta. Takže tvoje prohlášení zní stejně, jako kdybys pod článkem o Mondeu napsal, že bys koupil radši Bravo >:D
no, ja to mam jasny...
Ja Prvni 123
| 13. 6. 2015 13:07
Proc? Sam to rikas - je to stejna velikost jako jety... takze je-li tam on, patri tam i 500x.
;-)
no, ja to mam jasny...
Provocateur
| 13. 6. 2015 18:50
Nic takového neříkám, jak jsi k tomu došel? Já psal, že Yeti a 500X jsou o třídu menší auta, tzn. nejsou konkurenty Kadjaru, takže ve srovnání nemají oba co dělat.
Avatar - vabis
no, ja to mam jasny...
vabis
| 13. 6. 2015 22:51
1) Kaškaj 2) Yeti ...ostatní z výběru né
aj ja mam jasno 31 celzia
mamuna
| 13. 6. 2015 09:30
Ja by som isiel ja tak do yetaka s tymito ostatnymi znackami si dam pokoj jedneho som uz chcel ale bal som sa retaze v kotliku 1.4 tsi...moj servisak ho ma na dvore takze pre mna jasna volba...kazdy si moze vybrat co chce a nazory inych ma nezaujimaju
aj ja mam jasno 31 celzia
fOE
| 13. 6. 2015 10:23
krasny prispevek :-)
Avatar - 4hill
Jednoznačně
4hill
| 13. 6. 2015 09:57
Yeti i přes jeho menší rozměry. Oproti těm "rozplyzlejm" vředům vypadá pořád ještě jako auto.. Ne že bych nenašel ještě něco lepšího. Ale z tohohle výběru..
Avatar - Aoyagi
Jednoznačně
Aoyagi
| 13. 6. 2015 10:14
Yeti vypadá jako dodávka. Má sice líbivý ksicht, ale to je tak všechno.
Avatar - H/K_svwet
Jednoznačně
H/K_svwet
| 13. 6. 2015 11:27
uz ani ten xicht yetiho nie je co byvalo.... ;-\ z styloveho predku sa stala tuctovka
Jednoznačně
fOE
| 13. 6. 2015 10:24
V zadne meritelne i nemeritelne kategorii to auto i podle tohoto srovnani nevyhrava, vsude a ve vsem je az za konkurenci, ale pro tebe je to jednoznacne yeti. Zvlastni volba, taky volba. :-)
Jednoznačně
Gangrel
| 13. 6. 2015 14:16
Škodovkář = Diagnóza... důvod je tedy jasný ;-)
Avatar - JGucci
Jednoznačně
JGucci
| 13. 6. 2015 17:29
No treba z techto kandidatu nikdo mimo Yetiho nenabizi kombinaci BENZIN + 4x4 + AUTOMAT - pro nekoho (i pro me) to muze byt duvod ke koupi prave Yetiho.
Jednoznačně
fOE
| 13. 6. 2015 18:47
V tom tim dam zapravdu. Pokud v necem yeti nad touto konkurenci vynika tak je to v kombinovatelnosti pohonu, motoru a prevodovek.
Na druhou stranu otazka jak velke procento lidi zajima prave tato kombinace. I kvuli tomu ze ji nikdy z konkurence v tomto clanku nenabizi tak predpokladam ze to procento bude dost male.
Avatar - JGucci
Jednoznačně
JGucci
| 13. 6. 2015 20:14
Ano jiste, vetsina lidi preferuje diesel. Tato kombinace jiste netrha prodejni rekordy, ale me benzin na to me popojizdeni staci (diesel by trpel). Proto jsem rad, ze alespon VW-koncern, Ford, Suzuki atd. tuto kombinaci nabizi.

Renault Kadjar se moc povedl, libi se mi a proto me absence 4x4 + benzin + automat u tohoto vozu mrzi.
Jednoznačně
offf
| 13. 6. 2015 20:50
Chápu, že chce někdo do města benzín, ale k čemu je vě městě 4x4 je mi záhadnou (stejně jako k čemu je SUV).
Avatar - JGucci
Jednoznačně
JGucci
| 13. 6. 2015 22:57
bez 4x4 mam v zime obcas problem se dostat az pred barak, tak proto je to u me dulezite kriterium.
Jednoznačně
vlada75
| 14. 6. 2015 14:44
proc ne nova Vitara, ta je v benzinu i v 4x4
Avatar - kaa
Jednoznačně
kaa
| 14. 6. 2015 18:42
Tak to já bych si raději počkal na Mazdu CX-3.
Jednoznačně
vlada75
| 14. 6. 2015 14:45
do města Mitsubishi ASX benzín + LPG ...
Jednoznačně
Provocateur
| 14. 6. 2015 08:57
No, jelikož Ford i VW nabízí v kombinaci s 4x4 jen turbobenzíny, tak si moc nepomůžeš, protože takový benzín bude trpět skoro stejně jako diesel;-)
Jednoznačně
fOE
| 14. 6. 2015 09:38
Turbobenzin se v zime zahreje na par kilometrech, ne jako diesel na 10 + par kilometrech. Minimalne pri poskakovani po meste bude benzin trpet vzdy mene.
Jednoznačně
Provocateur
| 14. 6. 2015 10:09
Psal popojíždění po městě, takže to beru jako jízdu na 2, 3 km a na to je ideální atmo benzín. Turbobenzín bude trpět o trochu méně než diesel, taky jsem napsal původně skoro stejně ;-)
Avatar - sexfive
Jednoznačně
sexfive
| 14. 6. 2015 19:22
A preco nie CX - 5 ??? No treba počkať na cx-3
IX35
michael.snow
| 13. 6. 2015 10:51
Proč je ve srovnání IX35, když je to výběhovka ( stejně jako Yeti mimochodem) a v Nošovicích už běží výroba jeho nástupce, reálný nástup do prodeje je podobný jako u nového Renaultu ( max rozdíl 2-3 měsíce).
Avatar - H/K_svwet
IX35
H/K_svwet
| 13. 6. 2015 11:11
:yes:
Co koupit?
ozawasan
| 13. 6. 2015 11:44
jednoznačně to, na co Vám stačí peníze a výplata na případné splátky ;-) . Skákání o level výš, jen proto, aby sousedovi na chvíli zezelenal ksicht, a Vám v průběhu splácení konto, je sice hezký, leč adrenalinový sport.
Takže nádech, výdech... a dobrou volbu....
Jo a do lesa asi z těhle Duster. K překvapení všech to má stejný awd systém jako Kaďák a Kvaška a nebude Vás tolik mrzet, když se Vám o to otře větev nebo hupsnete do brázdy... Jinak na frajeřinku stylu - "hele mámo ať čučí", což je oblíbený sport maloměšťáků, asi Kaďáka, páč se jim povedl a na očko je zupá...
Co koupit?
pogo26
| 13. 6. 2015 12:17
Na frajeřinu je na tom u nás Renault stejně jako Dacia. Pro maloměšťáky jsou u nás jiné značky. Třeba i z bazaru.
Co koupit?
stréc od piva
| 13. 6. 2015 12:43
sousedům je jendo jestli má vaše auto poruchu a proto stojí před domem ( ot om neví) nebo prostě nemáte na benzín)....hlavní je,že vám nějaká plechovka o level dva výše bude stát před domem a budovat image >:D
Co koupit?
Gangrel
| 13. 6. 2015 14:19
Takova Chrochta f 2.0TDI... to je panecku posusnanicko. Z Acek bratru za 180 klacku... :-!
Yetiho porovnavaci koeficient
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 13. 6. 2015 12:11
Ak je konkurent Yetiho mensi, Yeti vitazi vdaka velkemu vnutornemu priestoru, kufru atd.

Ak je konkurent Yetiho vacsi, Yeti vitazi vdaka obratnosti mensieho auta.
Avatar - H/K_svwet
Yetiho porovnavaci koeficient
H/K_svwet
| 13. 6. 2015 18:13
vhladom k tomu ze technicky ( podvozok aj interier ) je yeti akoby prezlecena esta stara octavia 2 v kanadach s useknutym zadkom ..... je to vcelku uspech kolko toto auto stale este dokaze predavat aut v eu.... ale popravde u nas noveho yetiho uz velmi ani nestretneme... po facelifte akoby nastal zlom... yeti uz predava u nas menej ako ix35 sportage alebo duster.... pamatam este ako bola yetina u nas napredavanejsie SUV.... ale dnes je to uz jasne sportage.... cas sa neda zastavit a yeti uz ma najlepsie roky davno za sebou... napriek tomu ma jeho predaje v eu este stale udivuju a to hlavne preto lebo dnes uz niet jedineho dovodu preco uprednostnit zastaraleho maleho yetiho s tuctovym face-om pred lepsou modernejsou a krajsou konkurenciou ...
Yetiho porovnavaci koeficient
stréc od piva
| 14. 6. 2015 11:49
no zas tolik se yetiho neprodává.
Podívejte se na prodejní statistiky SUV,a zjistíte,že v tom cenovém segmentu Yeti prakticky se ani nepřibližuje z 50% tomu co prodává Dacia celkově ve světe s Dusterem...
Avatar - H/K_svwet
Yetiho porovnavaci koeficient
H/K_svwet
| 14. 6. 2015 13:20
vychadzam z left-lane.... predat nieco vyse 60 tisic rocne je stale velmi slusne cislo..... a nejake 6 miesto vo svojej triede je stale velky uspech vzhladom na vek tohto auta a jeho technicke zaklady ktore pamataju este O2 spred 11 rokov ... ....co by za taketo cisla v eu dalo mnoho novsich konkurentov.... takze v tomto ma yeti stale prekvapuje.... ale koncern vzdy vedel uspesne a dlhodobo predavat zastaralu techniku za cenu najnovsej funglovky z japonska ... do istej miery je v tomto koncern vw genius a aj preto ma uspechy...
Yetiho porovnavaci koeficient
stréc od piva
| 14. 6. 2015 18:03
souhlasím..na to jak je to staré auto,navíc na skoro 10 let staré platformě,a jediné větší změny jsou facelift masky...tak je to prodejní úspěch..
Zajímavá informace
Petrko
| 13. 6. 2015 20:34
Buď Hyundai nebo redaktoři auto.cz dokáží totéž co Chuck Norris jelikož jsem dodnes myslel že spojit USA a USB dokáže jen on.
Zajímavá informace
gil54
| 13. 6. 2015 21:37
...a v příštím modelu bude mít rádio už USC. >:D
Zajímavá informace
holden_holden
| 13. 6. 2015 21:54
mozna tam melo byt "rádio z USA"
Avatar - Ada je zase tady
Není co řešit
Ada je zase tady
| 14. 6. 2015 08:21
1) cokoliv mimo rendlíku! :no:

2) z toho zbytku asi Yeti 2.0 TDI, protože je nejhezčí a nejpraktičtější :yes:
Není co řešit
hipisko
| 19. 6. 2015 12:33
yeti je ale primarne vytvoreny len pre Adov, normalny clovek si kupi nieco ine
hodne se mi libi, ale v kombinaci
silversurfer
| 14. 6. 2015 09:19
4x4 a automat s bezinem, uz se hleda tezko....
Avatar - H/K_svwet
hodne se mi libi, ale v kombinaci
H/K_svwet
| 14. 6. 2015 10:01
skus pockat par tyzdnov a mas tu tucson s 1,6 tgdi so 7st DCT ;-)

hyundai to umi , ja by som nevahal a volil v tejto triede tucsona .... dnes uz jasny lider a etalon svojho segmentu :-)
hodne se mi libi, ale v kombinaci
pogo26
| 14. 6. 2015 10:47
A co je podle tebe lider a etalon svojho segmentu?
hodne se mi libi, ale v kombinaci
silversurfer
| 14. 6. 2015 11:30
tak obecne s Hyundaiem nemma problem, takze proc ne. Novy Tuscon uz mi je vice po chuti jak stary..;-)

kazdopadne si pomalu zacinam myslet, ze takovy S-Cross of Suzuki, je v teto konfiguraci za neprekonatelne penize..580tis v plne vybave. Trosmku minus je, alespon co jsem cetl, kombinace te 1.6 s CVT....
Avatar - H/K_svwet
hodne se mi libi, ale v kombinaci
H/K_svwet
| 14. 6. 2015 13:05
s cross je uz skor crossover.... nie je to skutocne SUV... tazko asi porovnavat s cross s tiguanom alebo RAVkou ... s cross ma aj svetlu vysku nizsiu ako vacsina SUVeciek ( 170mm vo verzii 4x4 je na urovni bezneho sandera alebo soulu v dvojkolke )... proporcne je to skor taky preraseny kombik ... mne pripomina starsi model suzuki liana [odkaz] .... ktory este stale zije v cine....

ako rodinne auto s lepsou priechodnostou preco nie.... iste bude S cross terennejsi ako nejaka bezna astra alebo ceed a polnacku k chate s prehladom zvladne ..... ale SUV to nie je... ale pre rodinu moze byt ideal..... :yes: praktickost bude jeho silna zbran.... ovsem skusenost s CVT nemam a ani by som ho nechcel .... mne by manual vyhovoval viacej v akomkolvek aute
Avatar - Emel
hodne se mi libi, ale v kombinaci
Emel
| 15. 6. 2015 10:25
Ty jsi srandista, leader segmentu >:D
Avatar - Aoyagi
hodne se mi libi, ale v kombinaci
Aoyagi
| 14. 6. 2015 10:22
No jo, když si evropani kupují jen sazomety, tak je to těžké. A co se týká 4x4, tyhle kompaktní SUV (resp. crossovery v případě Yeti) to stejně v devadesáti procentech nevyužijí :-)
Mazda CX-3
vlada75
| 14. 6. 2015 14:48
proč tu třeba není Mazda CX-3 , ta by z toho výběru byla asi nejzajímavější a hlavně má pod kapotou poctivou 2litrovou atmosferu bez zbytečných kurvítek ( turbo,DPF apod )
Mazda CX-3
pogo26
| 14. 6. 2015 14:56
Jak se pozná poctivý motor od toho nepoctivého?
Mazda CX-3
silversurfer
| 14. 6. 2015 15:06
jenze v CX3 se vzadu neda prakticky sedet....
Avatar - kaa
Mazda CX-3
kaa
| 15. 6. 2015 16:31
.. a neprakticky sedět se dá?
Avatar - H/K_svwet
Mazda CX-3
H/K_svwet
| 14. 6. 2015 18:13
CX3 vychadza z maleho auta ( podvozkovo aj interierom je to mazda 2 ) ..... konkurentom kadjara bude skor vacsia CX5 ;-) ..... kadjar ma o 122 litrov vacsi kufor ako mazda CX3.... to je rozdiel triedy....... a aj dlzkou aj razvorom je uz inde ako mala CX3ka ( vid rozmery auta ) skus si to omrknut ..... CX3 bude dobra tak do mesta pre holku.... ale kadjar obstoji uz aj ako rodinna volba :yes:
kadjar kufr spravne je 472 !
mirekb
| 14. 6. 2015 17:08
v tabulce na 1. strane mate omylem 427 !
ix35 celk cena
mirekb
| 14. 6. 2015 17:09
proc neuvadite celkovou cenu vc packetu premium kdyz u jinych vozu scitate vsechny priplatky?
Pekne...
maXX_CZ
| 14. 6. 2015 21:55
Me se ten test libi, je to napsane strizlive, na kazdem se najde neco pro a proti.
Yeti mi neprijde jako zrovna dobry konkurent do srovnani (vtipne je, ze cenove to tak vychazi), to bych tam radsi placnul tu cx-5, ale chapu jsme v CR, to by tady bylo velke halo. No, treba k tomu za nejakych 10 let dospejeme.
Jeste bych podotknul, ze co se tyce motoru, stale vice bychom se meli (a neni tomu tak) i u techto aut defacto stredni tridy setkavat s benziny, verim ze v tomto jsme taky pozadu. Zvlast s ohledem na to, jak se ted - zrejme - bude slapat dieselum na krk, ekonomice provozu novejsich zazehovych turbojednotek (ale bohuzel i slozitosti, tedy defacto to same jako diesel.... bohuzel!) a hlavne mensimu najezdu bezneho cloveka na ktere cili autoweby predevsim. Jak tu psal nekdo, ze nechape benzin va takovem aute, tak pokud se pujde v posledni dobe nastolenou cestou, tak se jeste budete divit ;)
Avatar - Emel
Bohatý výběr
Emel
| 15. 6. 2015 10:23
V dané třídě je našlapáno, ještě nejméně dalších pět silných hráčů tu chybí.

Osobně se mi líbí CX-5, to by byla první volba... jak se ale u mě už ukázalo, první volba nemusí být nakonec tou poslední a skutečnou. Qash s 1.6 benzínem mi zní dost zajímavě. Kadjar se mi taky líbí, asi i víc než Qash, 1.2TCe mi ale přijde pro takhle velké auto dost na hraně, takže spíš asi 1.6dCi.

Hyundai až s novou generací, ta je snad na úrovni Qash a Kaď (ta auta jsou si vůbec dost podobná).
Bohatý výběr
pogo26
| 15. 6. 2015 11:39
Kadjar dostane 1.6 TCe příští rok. Snad bude s EDC.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku