Pokud jsou stabilní prodeje tak se jim vyplatí současný typ držet co nejdýl a piplat jenom detaily. Nicméně cena verze nismo mi příjde dost přes čáru. Zajímaly by mě prodeje této verze. Nissan asi testuje kolik lidí tu cenu za "nissan" ještě sežere. Stačilo by shodit 300kg a zase by to bylo terno. Nová verze prý s třílitrem bude stát kolem 4 mega. Nechápu, proč chcou nahrazovat tak dobrej 3,8 V6.
Pamatuji R34, která v CZ v roce 2000 stála 3,4 mil, takže ta cena není mimo, pravda je, že díky krizi a konkurenci GT-R v roce 2008-2009 stálo pod 1,9mil, bohužel s každou modernizací se zvedla o něco cena ( i propad Eura/Koruny tomu neprospěl). Nejlevnější auta bohužel byla 2-4 roky zpět, od té doby se i v mainstreamu ceny po troškách zvedají.
Navíc prodeje GT-R se docela drží, ono i strašení s hybridem prospívá prodejům aktuální generace.
GT-R moc změn nepotřebuje, jen nějakou ostrou verzi ala Porche GT3 RS, kdy byšla hmotnost cca o 200 Kg dolu.