Jen kvůli znáčku na kapotě. Být tam cokoli jiného, zmizí v zapomnění. Designově je to klasický Mercedes posledních let, dvě nesourodá auta, slepená v jedno. Interiér je hodně nepovedený pokus o retro, na to se nedá dívat...
Je vidět, že "šijou" už výhradně pro Čínu.
Nesouhlasím. Mercedes nikdy neprodával tolik jako teď a neměl tak širokou škálu zákazníků. Od konzervativního Éčka po moderní CLA. Od terénního G popohodlné a luxusní S. Tam si právě skoro každý něco najde, co ho osloví (věkovou skupinu atd.).
Proč by měl Mercedes šít pro Čínu. Pro Mercedes není čínský trh zdaleka tak důležitý jako jinou prémii. To, že se ti design nelíbí, přece ještě neznamená, že je určen pro čínské oko.
Vypadá úžasně a nabízí odpovídající techniku. Ano, detaily ještě nejsou známy, pokud se ale zaměřím na motory a převodovky, vidím správný objem, výkon a jemně odstupňovanou převodovku, která nebude ani "krátká" ani "dlouhá".
Z toho, co ACZ prezentuje, mě zaujal design interiéru: ten má tedy charakter! Dost se podobá GLA a to je prosím pěkně pochvala... Nejen design ve smyslu tvarů, také materiály vypadají úžasně! Po dlouhé době se prezentuje ve střední třídě SUV dřevěný dekor, jehož použití i provedení jsou prostě prémiové.
Mercedes se předvádí ve své vrcholné formě!
GLC je velmi vkusným malým SUV, nicméně velmi zoufalým nástupcem GLK. Osobitost modelu opět musela ustoupit stádu. Škoda, automobilové osobitosti pomalu, ale jistě mizí...
Musela ustoupit i spotřebě. Stávající generace má díky hranatosti součinitel odporu vzduchu 0.34. A komfortní to při vyšších rychlostech taky není. Hluk od proudění vzduchu kolem zrcátek a předního skla je citelný už při 110 km/hod.
suhlas.. ma to uz tuctovy face... dovod kupovat mercedes ako premiovku a originalne auto pomaly ale isto zanika....... aj bezne rio uz ma viac osobitosti a dizajnovej sviezosti ako tento dalsi amorfny pocmulany bonbon s hviezdou ma maske .... s tebou sa takmer vzdy zhodnem .. to uz nebude nahoda :yes:
tie predne svetla su hadam zhodne z Ackom a CLAckom aj GLAckom ci GLEckom ... a vsadim sa ze aj nove Ecko bude spredu vyzerat uplne rovnako... po vzore audi uz aj mercedes dotiahol dizajnovu premiovu nudu k dokonalosti , gratulacia :yes:
Jestli 80 kg, tak to teda není žádné terno. Aktuální model má přes 1800 kg, takže novinka bude mít cca 1750 kg jako má stávající generace X3 a Q5. Audi přispěchá o rok později s novou generací a má v plánu 1650 kg. Nemluvě pak o takové CX-5, která má nyní 1540 kg....
Vlastním jak GLK tak CX-5 a po 3 letech mohu říct, že Mazda je mnohem příjemnější co se komfortu a jízdních vlastností týče. GLK je moc tvrdé, v zatáčkách je silně znát rozdíl hmotností.
S těmi plechy máš samozřejmě pravdu, ale hlavní rozdíl v hmotnosti mezi GLK a CX-5 je dán úplně jinou koncepcí. GLK má motory podél plus klasické diferenciály a to je poněkud náročnější řešení než ošizený mainstream s motorem napříč a spojkou.
Jasný, plechy jsou tenčí a bude kdo ví, co dál je tenčí nebo lépe ošizenější. Možná má GLK lepší řešení pohonu všech kol, koncepci uložení motoru apod. Jenže, jaký je rozdíl v reálu onoho složitějšího a snad lepšího řešení? Mám oba vozy a Mazda je rozhodně příjemnější auto. Jako neznalému je mi jedno zda je řešení takové nebo makové, zajímá mě výsledek a výsledek CX-5 je vyváženější a lepší. Nehodnotím slícování, elektronické systémy apod, tam je MB dotaženější. Stojí takhle dotaženost 300 kg?
Jaký je rozdíl? No třeba ten, že v GLK mohou být šestiválce jak v benalu tak v naftě s daleko vyšším výkonem než čtyřválce v CX-5. Takže celková konstrukce GLK musí být dimenzována jak na výkonnější tak i na těžší motory.
No a s Mercedesem bych se vydal i do terénu. S Mazdou určitě ne. Další věc převodovka - mazda nemá automat, který by se vyrovnal tomu od Mercedesu. Vůbec toto srovnání je podivné.
Tak nám GLK trochu zCRVčkovatělo, ale o prodeje nemám strach. Ovšem nedávno jsem vstoupil do showroomu MB a nějak jsem si nemohl vybrat (GL tam zrovna nestálo), ty rybí čumáky ve všech podobách mě neberou.
Hodnotil jsem jen design, ne zaměření. Oproti GLE je X6 krasavice, GLE je holka s docela hezkým obličejem a ošklivým zadkem, která se poprvé vkusně obvlékla. X6 je spíše takovej ten kurvoidní typ, s nějakou tou celulitidou, zbytečně namalovaná, ale umí v tom chodit a umí se prodat. Takže vlastně ano, jsou poplatné určité sortě zákazníků.
Tento nový GLC je v mojom pohľade veľmi, veľmi povedený kousek z obchodného pohľadu. Produkt postavený preto, aby zarobil čo najviac peňazí, čo sa isto podarí. Takže vlastne moja kritika je úplne nepodstatná.
Ale ak mám teda auto hodnotiť z pohľadu nadšenca, ktorý miluje autá od škôlky, tak som sklamaný. Sterilnejší dizajn mal už azda len Volkswagen v 90. rokoch. Veľmi sa čudujem, čo po krásnom Passate VI a Sciroccu stvára Slovinec, Robert Lešnik, v Mercedese-Benz, kde navrhol diazjn nového eSka, Céčka ,S coupe, GLA a ak sa nemýlim, tak aj tej obludy, GLE coupe.
Ešte aj jeden renomovaný dizajnér, už nespomeniem ktorý, hovoril, že sa u Mercedesu niekam vytratil nemecký dizajn. Je to škoda, pretože interiér je úžasne luxusný a útulný, konkurencia sa mu nemôže ani rovnať, technika je tiež špičková.
Ale možno Čechov poteší, že tvárou nového Mercedesu-Benz GLC, ako to povedal sám Dr. Dieter Zetsche na svetovej premiére auta, sa stala česká topmodelka, Petra Nemocvá, ktorá sa svetovej premiéry tiež zúčastnila. Síce týmto spojeniam áut s celebritami nerozumemiem, ale aspoň je pekné, že to Češka. :-)
Tak zrovna GLC mi nepřijde jako nějaká novinka. Je to nové GLK. GLE Coupé opravdu není hezké (kvůli zadní části). Ale zase AMG GT je krásné, narozdíl od SLS. S Coupé si nejsem jistý jestli bych řekl, že je pěkné, nebo ne. Má takový Wow faktor, ale chvílemi vypadá celkem sterilně. S je ok, E docela taky, GLA se mi líbí, CLA je příliš moc "ricer". Je to samozřejmě věc názoru, celkově je to u MB spíš lepší, ale má své černé ovce. Ovšem to se dá při takovém množství modelů očekávat. Škodovka jich má 7, Jaguar 4.
Souhlas, AMG GT je podľa mňa najkrajší Mercedes od čias 300SL. Veď mu exteriér ani nenavrhoval Robert Lešnik. Mimochodom, jak modelu SLS AMG, tak AMG GT robil exteriér ten samý desginér, Mark Fetherson. ;-)
S coupe má podľa mňa zadok ako staré americké limuzíny z 80. rokov. A sedan S mi príde trocha asijský. Ečko po faceliftu má příid jako z nějakého čínskeho paskvilu.
A nemyslím si, že pri takom množstve by sa to dalo očakávať, BMW podľa mňa nemá ani jednu čiernu ovcu a má ešte viac modelov než Mercedes-Benz. Jakože ne že by BMW X4 nebo nová 7 boli krásne autá, ale nie sú čierne ovce.