Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz GLC oficiálně: Nástupce GLK je oblejší a zhubnul 80 kilogramů

Mercedes-Benz oficiálně představil nový model GLC – nástupce hranatého SUV GLK vyráběného od roku 2008.
Zpět na článek
17. 6. 2015 18:49
17. 6. 2015 18:55
17. 6. 2015 19:03
17. 6. 2015 20:40
17. 6. 2015 21:49
18. 6. 2015 10:00
17. 6. 2015 19:18
17. 6. 2015 19:38
17. 6. 2015 20:42
17. 6. 2015 21:46
17. 6. 2015 20:01
17. 6. 2015 20:25
17. 6. 2015 20:41
17. 6. 2015 21:17
17. 6. 2015 21:26
17. 6. 2015 21:38
17. 6. 2015 21:51
17. 6. 2015 22:08
18. 6. 2015 07:19
18. 6. 2015 10:22
17. 6. 2015 20:41
18. 6. 2015 00:04
18. 6. 2015 07:25
Avatar - Twingo
17. 6. 2015 18:49
vzhled
Z fotek to vypadá že to bude opravdu pohledný mercedes :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Warrual
17. 6. 2015 18:55
Re: vzhled
Profil je divný a v int má zase ten tablet :-(
Avatar - CHerokee
17. 6. 2015 19:03
Re: vzhled
Tablety frčí. Nejsem jejich fanda. To auto nevypadá špatně. Bude nejspíš úspěšné, stejně jako GLK.
Avatar - Blue Sun
17. 6. 2015 20:40
Re: vzhled
Jen kvůli znáčku na kapotě. Být tam cokoli jiného, zmizí v zapomnění. Designově je to klasický Mercedes posledních let, dvě nesourodá auta, slepená v jedno. Interiér je hodně nepovedený pokus o retro, na to se nedá dívat...
Je vidět, že "šijou" už výhradně pro Čínu.
Avatar - CHerokee
17. 6. 2015 21:49
Re: vzhled
Nesouhlasím. Mercedes nikdy neprodával tolik jako teď a neměl tak širokou škálu zákazníků. Od konzervativního Éčka po moderní CLA. Od terénního G popohodlné a luxusní S. Tam si právě skoro každý něco najde, co ho osloví (věkovou skupinu atd.).
18. 6. 2015 10:00
Re: vzhled
Proč by měl Mercedes šít pro Čínu. Pro Mercedes není čínský trh zdaleka tak důležitý jako jinou prémii. To, že se ti design nelíbí, přece ještě neznamená, že je určen pro čínské oko.
Avatar - Bubáq
17. 6. 2015 19:10
SUV jak má být!
Vypadá úžasně a nabízí odpovídající techniku. Ano, detaily ještě nejsou známy, pokud se ale zaměřím na motory a převodovky, vidím správný objem, výkon a jemně odstupňovanou převodovku, která nebude ani "krátká" ani "dlouhá".
Z toho, co ACZ prezentuje, mě zaujal design interiéru: ten má tedy charakter! Dost se podobá GLA a to je prosím pěkně pochvala... Nejen design ve smyslu tvarů, také materiály vypadají úžasně! Po dlouhé době se prezentuje ve střední třídě SUV dřevěný dekor, jehož použití i provedení jsou prostě prémiové.
Mercedes se předvádí ve své vrcholné formě!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
17. 6. 2015 19:12
Optimistická poprava
GLC je velmi vkusným malým SUV, nicméně velmi zoufalým nástupcem GLK. Osobitost modelu opět musela ustoupit stádu. Škoda, automobilové osobitosti pomalu, ale jistě mizí...
Rozbalit vlákno
7
17. 6. 2015 19:22
Re: Optimistická poprava
Musela ustoupit i spotřebě. Stávající generace má díky hranatosti součinitel odporu vzduchu 0.34. A komfortní to při vyšších rychlostech taky není. Hluk od proudění vzduchu kolem zrcátek a předního skla je citelný už při 110 km/hod.
Avatar - rohYpnol
17. 6. 2015 19:43
Re: Optimistická poprava
Evoque je stále dost hranatý, a bez problému.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2015 19:48
Re: Optimistická poprava
evoque je nadherny, skratka dizajnom dokonaly, charizmaticky stylovy, hrany mu sedia .... auto ma sexappeal aj istu davku dostojnosti .... :yes:

vobec.... range rover je uplne iny vesmir ako tento hviezdny stuttgardsky bonbon ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2015 19:28
Re: Optimistická poprava
suhlas.. ma to uz tuctovy face... dovod kupovat mercedes ako premiovku a originalne auto pomaly ale isto zanika....... aj bezne rio uz ma viac osobitosti a dizajnovej sviezosti ako tento dalsi amorfny pocmulany bonbon s hviezdou ma maske .... s tebou sa takmer vzdy zhodnem .. to uz nebude nahoda :yes:

tie predne svetla su hadam zhodne z Ackom a CLAckom aj GLAckom ci GLEckom ... a vsadim sa ze aj nove Ecko bude spredu vyzerat uplne rovnako... po vzore audi uz aj mercedes dotiahol dizajnovu premiovu nudu k dokonalosti , gratulacia :yes:
17. 6. 2015 20:35
Re: Optimistická poprava
Jó...rio...to je jiná liga...stejně jako ty >:-[]
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2015 12:20
Re: Optimistická poprava
mas palec hore :yes:
18. 6. 2015 14:21
Re: Optimistická poprava
tu sa asi niekto zblaznil!!!!!
17. 6. 2015 19:18
Zhubl?
Jestli 80 kg, tak to teda není žádné terno. Aktuální model má přes 1800 kg, takže novinka bude mít cca 1750 kg jako má stávající generace X3 a Q5. Audi přispěchá o rok později s novou generací a má v plánu 1650 kg. Nemluvě pak o takové CX-5, která má nyní 1540 kg....
Rozbalit vlákno
14
Avatar - CHerokee
17. 6. 2015 19:38
Re: Zhubl?
Tyto vozy nejsou sporťáky na dráhu, váha tu nehraje zas až tak důležitou roli. A bude samo záležet na motoru.
Avatar - Blue Sun
17. 6. 2015 20:42
Re: Zhubl?
Váha hraje roli z hlediska spotřeby i chování na silnici, takže i ta kila dolů se poznají.
17. 6. 2015 21:46
Re: Zhubl?
Vlastním jak GLK tak CX-5 a po 3 letech mohu říct, že Mazda je mnohem příjemnější co se komfortu a jízdních vlastností týče. GLK je moc tvrdé, v zatáčkách je silně znát rozdíl hmotností.
Avatar - Bubáq
17. 6. 2015 20:01
Re: Zhubl?
Každé zhubnutí, které není provázeno ztenčením povrchových plechů na rozměr papíru, je cenné. CX-5 ty papíry, bohužel, má...
17. 6. 2015 20:25
Re: Zhubl?
S těmi plechy máš samozřejmě pravdu, ale hlavní rozdíl v hmotnosti mezi GLK a CX-5 je dán úplně jinou koncepcí. GLK má motory podél plus klasické diferenciály a to je poněkud náročnější řešení než ošizený mainstream s motorem napříč a spojkou.
Avatar - Blue Sun
17. 6. 2015 20:41
Re: Zhubl?
Mluvíš, jako by tam bylo kdovíco... a reálně je to úplně totéž.
17. 6. 2015 21:17
Re: Zhubl?
Reálně jsou to dvě zcela rozdílné koncepce uložení motoru, převodovky a konstrukce pohonu 4x4.
Avatar - Blue Sun
17. 6. 2015 21:26
Re: Zhubl?
A technicky je u toho rozdíl, při stejných objemech a výkonech, asi deset kilo.
17. 6. 2015 21:38
Re: Zhubl?
Koncepčně i hmotnostně je s CX-5 srovnatelné GLA. GLK je složitější konstrukce i vyšší hmotnost.
17. 6. 2015 21:51
Re: Zhubl?
Jasný, plechy jsou tenčí a bude kdo ví, co dál je tenčí nebo lépe ošizenější. Možná má GLK lepší řešení pohonu všech kol, koncepci uložení motoru apod. Jenže, jaký je rozdíl v reálu onoho složitějšího a snad lepšího řešení? Mám oba vozy a Mazda je rozhodně příjemnější auto. Jako neznalému je mi jedno zda je řešení takové nebo makové, zajímá mě výsledek a výsledek CX-5 je vyváženější a lepší. Nehodnotím slícování, elektronické systémy apod, tam je MB dotaženější. Stojí takhle dotaženost 300 kg?
17. 6. 2015 22:08
Re: Zhubl?
Jaký je rozdíl? No třeba ten, že v GLK mohou být šestiválce jak v benalu tak v naftě s daleko vyšším výkonem než čtyřválce v CX-5. Takže celková konstrukce GLK musí být dimenzována jak na výkonnější tak i na těžší motory.
Avatar - Magister
18. 6. 2015 07:19
Re: Zhubl?
No a s Mercedesem bych se vydal i do terénu. S Mazdou určitě ne. Další věc převodovka - mazda nemá automat, který by se vyrovnal tomu od Mercedesu. Vůbec toto srovnání je podivné.
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2015 22:51
Re: Zhubl?
Auto docela masivně narostlo ve všech směrech! 80 kg dolu se tak nezdá zas tak špatná hodnota ;-)
17. 6. 2015 20:41
GLKonformista
Tak nám GLK trochu zCRVčkovatělo, ale o prodeje nemám strach. Ovšem nedávno jsem vstoupil do showroomu MB a nějak jsem si nemohl vybrat (GL tam zrovna nestálo), ty rybí čumáky ve všech podobách mě neberou.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pekelná Micinka
17. 6. 2015 21:09
Re: GLKonformista
No tohle mi přijde ok. Ale GLE Coupé naživo... ten zadek se prostě nepovedl.
Avatar - CHerokee
17. 6. 2015 21:52
Re: GLKonformista
GLE coupé je zblitek poplatný době a určité sortě zákazníků.
Avatar - Pekelná Micinka
17. 6. 2015 22:51
Re: GLKonformista
Hodnotil jsem jen design, ne zaměření. Oproti GLE je X6 krasavice, GLE je holka s docela hezkým obličejem a ošklivým zadkem, která se poprvé vkusně obvlékla. X6 je spíše takovej ten kurvoidní typ, s nějakou tou celulitidou, zbytečně namalovaná, ale umí v tom chodit a umí se prodat. Takže vlastně ano, jsou poplatné určité sortě zákazníků.
Avatar - Magister
18. 6. 2015 07:21
Re: GLKonformista
Pěkně napsáno a vystiženo :yes:
Avatar - KLAS
18. 6. 2015 00:04
Konzumní produkt
Tento nový GLC je v mojom pohľade veľmi, veľmi povedený kousek z obchodného pohľadu. Produkt postavený preto, aby zarobil čo najviac peňazí, čo sa isto podarí. Takže vlastne moja kritika je úplne nepodstatná.
Ale ak mám teda auto hodnotiť z pohľadu nadšenca, ktorý miluje autá od škôlky, tak som sklamaný. Sterilnejší dizajn mal už azda len Volkswagen v 90. rokoch. Veľmi sa čudujem, čo po krásnom Passate VI a Sciroccu stvára Slovinec, Robert Lešnik, v Mercedese-Benz, kde navrhol diazjn nového eSka, Céčka ,S coupe, GLA a ak sa nemýlim, tak aj tej obludy, GLE coupe.
Ešte aj jeden renomovaný dizajnér, už nespomeniem ktorý, hovoril, že sa u Mercedesu niekam vytratil nemecký dizajn. Je to škoda, pretože interiér je úžasne luxusný a útulný, konkurencia sa mu nemôže ani rovnať, technika je tiež špičková.
Ale možno Čechov poteší, že tvárou nového Mercedesu-Benz GLC, ako to povedal sám Dr. Dieter Zetsche na svetovej premiére auta, sa stala česká topmodelka, Petra Nemocvá, ktorá sa svetovej premiéry tiež zúčastnila. Síce týmto spojeniam áut s celebritami nerozumemiem, ale aspoň je pekné, že to Češka. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
18. 6. 2015 01:09
Re: Konzumní produkt
Tak zrovna GLC mi nepřijde jako nějaká novinka. Je to nové GLK. GLE Coupé opravdu není hezké (kvůli zadní části). Ale zase AMG GT je krásné, narozdíl od SLS. S Coupé si nejsem jistý jestli bych řekl, že je pěkné, nebo ne. Má takový Wow faktor, ale chvílemi vypadá celkem sterilně. S je ok, E docela taky, GLA se mi líbí, CLA je příliš moc "ricer". Je to samozřejmě věc názoru, celkově je to u MB spíš lepší, ale má své černé ovce. Ovšem to se dá při takovém množství modelů očekávat. Škodovka jich má 7, Jaguar 4.
18. 6. 2015 14:00
Re: Konzumní produkt
na AMG GT jsem zapomněl :-O to je krása :yes:
Avatar - KLAS
18. 6. 2015 17:20
Re: Konzumní produkt
Souhlas, AMG GT je podľa mňa najkrajší Mercedes od čias 300SL. Veď mu exteriér ani nenavrhoval Robert Lešnik. Mimochodom, jak modelu SLS AMG, tak AMG GT robil exteriér ten samý desginér, Mark Fetherson. ;-)
S coupe má podľa mňa zadok ako staré americké limuzíny z 80. rokov. A sedan S mi príde trocha asijský. Ečko po faceliftu má příid jako z nějakého čínskeho paskvilu.
A nemyslím si, že pri takom množstve by sa to dalo očakávať, BMW podľa mňa nemá ani jednu čiernu ovcu a má ešte viac modelov než Mercedes-Benz. Jakože ne že by BMW X4 nebo nová 7 boli krásne autá, ale nie sú čierne ovce.
18. 6. 2015 07:25
GLK je hezčí
Co se designu týká, nevypadá špatně, to ne, ale u mě stejně vede faceliftované GLK. GLC ztrácí jistou osobitost předchůdce.
Rozbalit vlákno
0