Tak to jsem tě špatně pochopil, myslel jsem že mluvíš o absenci sedanu u Superba a ne o preferencích českých zákazníků.
Z pohledu rodinného využití vidím kombík jako ideál a liftback jako zajímavý kompromis... a navíc kombíky Škodovce vždycky šly, až na Fabii II byl kombík vždy nejhezčí variantou (FIII zatím váhám).
No, to nevím.. právě v bílé jsem to prohlížel - a je to běs.
Ty "křečovité prolisy".
A bylo mi vysvětleno, že to je tou barvou.. že to chce tmavou metalízu.
V cerne, nebo tmave modre by mozna nektere detaily zmizely lepe, ale ta hranata chromovana maska musi v cerne pusobit az smesne. Tmava metla mozna jeste vic schova prolisy, ale bila to auto zakulati celkove. Jinak videl jsem bezovy lift v uplnem zakldu, obycejna svetla, misto mlhovek plastove zaslepky a komictejsi zjev na silnicich snad neni. Pripominalo mi to velorex.
a musím vysázet Škodovce velkou poklonu a uznat, že pokud to srovnám s minulou generací, tak je to jakoby se srovnávalo auto s "povozem"! To zpracování, materiály, jízdní vlastnosti... S tímhle se už může potencionální majitel směle postavit i vedle prémie a neudělá ostudu. :yes: Řekl bych, že tenhle Superb se opravdu povedl. Je svůj a ve srovnání s Passatem i zajímavější a exclusivnější. O prostoru na zadních sedačkách ani nemluvě... ;-)
Re: Jel jsem s tím v provedení sedan ve výbavě style
kym predosly superb mal V6 mal twindoor system a mal aspon zaujimavy dizajn odlisujuci sa od octavie.... tak novy superb je uz len predlzeny klon octacvie so svetlami a la leon ..... nech a na mna nik nehneva ale posobi to auto uz hodne unifikovane a "nudne" ... aj ked neviem ci to je ten spravny vyraz.... mozno ani nie nudne ako skor... nekonfliktne .... stary superb bol skutocne sirkou trosku disproporcny ale clovek aspon mal pocit ze riadi uplne ine auto ako octavia .... a ze to auto sa nepodoba na nic v okoli a ani na ziadny iny okridleny sip z vlastnej stajne...... s dizajnom ( Q7, superb ) to ide v koncerne od 10 k 5tim .... a zacina to byt vsetko hodne sterilne nudne nemastne neslane unifikovane .... povedz mi ktore auto ma dnes zle jazdne vlastnosti? uz hadam ziadne.... co dnes predava je hlavne dizajn a charizma.... s tym passatom nesuhlasim.... ten je inde ako superb... a vzdy bude.... v interieri je to citit najviac...razvor nie je meritko kvality auta... superb svoje nedostatky nahana razvorom a kufrom.... bezny clovek ale nepotrebuje 5 metrove auto strednej triedy ... s kubikom vzduchu za napravou.... tolko moj pohlad, suhlasit s nim nemusis .... ;-)
Re: Jel jsem s tím v provedení sedan ve výbavě style
S potešením sa dívam na tie "nudné" tvary.
Preplácanosť a zbytočná komplikovanosť tvarov aút dnešných dní je u súčasných "WV"
nahradzovanáná geometrickou čistotou.
Re: Jel jsem s tím v provedení sedan ve výbavě style
A už jsi toho Superba viděl na vlastní oči v reále?
Preplácanosť a zbytočná komplikovanost ho vyjadřuje naprosto přesně... mluvím o tom, jak vypadá zvenku.
uvnitř světlá kůže v plné výbavě včetně všech asistentů, adaptivní podvozek, 18" kola, bílá perleť, a full verze infotainment..... osobně najeto 250km - hard, soft, sport, s dětmi, solo a .... u mě dobrý.... dost dobrý
za rok si umím představit, že ji mám v garáži ve verzi combi....
mohu srovnávat X1, X3, 530xDrive, passat biturbo, volvo XC60, V70 (vždy 2-3denní zapůjčení)
tohle auto může být v garáži 5-7 let a pořád to bude super bourák (možná najede i 200tis km)
jsem volvista - V40 CC,S60, XC60, od BMW se mi líbí 530xDrive touring, ale chybí mi to půl mega takže super že je tu škoda superb!!