na styl fabie [odkaz] a tie zadne su zase zhodne so vsetkymi dalsimi vw..... dizajneri pri navrhovani tohto kusku mali zase asi prazdniny alebo co ;-\
trosku viac odvahy a kreativity by ma potesilo..... emociami je toto auto opat kdesi pod urovnou marianskej priekopy .. taka sedona je ine kafe .. ale asi nema zmysel to riesit... proste je to dalsi vw.... posluzi ale nenanadche ... z fotiek mi dokonca pride ako auto ktore je uz 5 rokov vo vyrobe.... ta maska svetla aj naraznik [odkaz] su uz za zenitom ( niekde na urovni golfu 6 ).... sudiac podla aktualneho rukopisu noveho passata alebo sportsvanu....
:yes:
Když má hlavu plnou Hondy, tak se mu o VW píše nesnadno... ;-)
K dalším zajímavostem tabulky patří údaj o hmotnosti 135kW verze s dsg, kde je nárůst hmotnosti proti stejné verzi, ale s manuálem, jen 4kg! Přitom u 110kW verze je nárůst (reálných) 21 kg.
Spolehlivost závodních motorů vůči civilním bych sem netahal .citroen taky jezdí bez problému ve WTCC ale že by jejich 1.4 VTi,1.6VTi a 1.6 THP byly spolehlivé se říct nedá
"Dosud používané nafťáky 2.0 TDI (103 a 130 kW) prošly eurošestkovými úpravami a inovované varianty mají 110 a 135 kW".........úpravami?? Vždyť nemají s E5 společný ani šroubek
Sice stokrát omleté, ale opět směšná spotřeba... Auto s rozměry a tvarem středověkého kredence pojede za pět a půl... A ještě u toho trhat asfalt a zrychlovat z nuly na sto za devět sekund.
vw bol vzdy majster v tom ako predat vyzorom 20 rocne kusky za ceny sucasnej modernej doby.... ja v tom aute spredu vidim este stary golfik G6 .... a interier... skoda debat... ten skamenel kdesi v minulom tisicroci..... kto prahne po tychto autach uprimne vazne neviem ..... bez srandy... ani ako dochodcza by som si to nekupil... ak by som mal chut este zit... a vizualne zmysly by mi fungovali .....
Ikdyz prehlidnu vsechny mouchy tak co mne opravdu stve je jak dlouho na neho budu cekat... superb snad jeste letos bude pry k dostani? To si ma clovek do te doby koupit jine auto? >:D Nejhorsi je cekat na auto a nebo na doklady! BRRrr