Novinky
M1chal
3
Tohle auto bych měl k ničemu, ale strašně ho chci :-! >😁
Hittman
0
Mohl bys tím vyprošťováka pro kamiony 😉
Sky for everybody
1
Naprosto ti rozumím... tohle není žádná parodie na nevkusnou počítačovou hru nebo hračka pro paničky s dlouhými nehty... jojo, na těch našich asfaltových polňačkách bych to ale v protisměru potkat nechtěl 😄
Kdo by řekl, že taková mašina spadá pod FCA >😒] . Další pecka je 700HP Grand Cherokee :yes: , tak snad v Evropě bude také nějakými superstroji disponovat Alfa.
taketo podobne motory maju u nas 18 m autobusy
Jó, amerika to umí, jak říkáš, u nás v autobusu, u nich v osobáku. Holt u nás má střední třída tříválec 1,0 litru, u nich V8 6,2 třeba. 😢 :yes:
ty pouzivas jako osobak pracovni truck? pac tohle spada do kategorie trucku
nechci vam brat iluze hosi, ale Amerika prejde u osobnich aut na nizke objemy mozna rychleji nez EU, kuprikladu Cadillac ma bejt prvni kdo do segmentu luxusnich aut ma nabizet jen 4 valce
nechci vam brat iluze hosi, ale Amerika prejde u osobnich aut na nizke objemy mozna rychleji nez EU, kuprikladu Cadillac ma bejt prvni kdo do segmentu luxusnich aut ma nabizet jen 4 valce
Velký kulový, CT6 i chystaný model nad (asi CT😄 budou mít obé V8 i V6. Je to oficciálně potvrzeno.
CTS a Escalade má taky V8, resp. V6 atmo i V6 biturbo (CTS).
CTS a Escalade má taky V8, resp. V6 atmo i V6 biturbo (CTS).
Jen aby to ta auta měla jako možnost i tady. Pokud vím, i CTS se sem dodává jen s tím I4 2,0L přeturbeným šmejdem.
Citace: "...Řadový šestiválec ...totiž nabízí výkon 385 koní (287 kW), ale hlavně točivý moment 1220 N.m,..."
Máme to snad chápat tak, že točivý moment je u motoru důležitější než výkon ? 8-s
Máme to snad chápat tak, že točivý moment je u motoru důležitější než výkon ? 8-s
u káry jako je pracovní truck, za kterým se halvně tahaj přívěsy ano
Jsi vedle, pouze výkon je směrodatný a pak jako druhotná věc jeho průběh (což je jinak vyjádřený toč. moment). Takže motor této RAMky má 385k, což znamená, že by mohl být nahrazen třeba motorem z F355 (má 380k) a do kopců by při dobrém zpřevodování (ať je každý motor spojen např. s modní 9st. AT) valila obě auta, ač s rozdílnými motory, prakticky stejnou rychlostí. Akorát že Cummins s třeba 3000ot/min a 3,5 V8 s 8000ot/min.... Možná že rozjezdy by paradoxně lépe zvládal 3,5l, který dokáže produkovat při rozjezdových otáčkách cca 70% z maxima Nm oproti 6,7l, který, než se dostane do otáček, kde foukají turba, bude mezi 30-40% maxima Nm.
Samozřejmě spotřeba bude maximálně rozdílná, diesel pojede za 15l a benzín za 30l a víc.
Samozřejmě spotřeba bude maximálně rozdílná, diesel pojede za 15l a benzín za 30l a víc.
Jako benzín tam maj 5,7 V8 a 6,4 V8.
Neboj.
F355 jako Ferrari 355?
Tak ten by tam dal tak 90 000 km a byl by našrot >😁
Neboj.
F355 jako Ferrari 355?
Tak ten by tam dal tak 90 000 km a byl by našrot >😁
Samozřejmě výdrž by byla malá. A efektivita jakbysmet, ale výkonově by tahle V8 nezaostávala za dieselem. Tudíž stejnému autu může dodat stejnou dynamiku i motor s 4x menším toč. momentem.
Hlavně, že si rozumíme. 😉
Hlavně, že si rozumíme. 😉
Je takové pořekadlo: Výkon prodává auta, krouťák vyhrává závody.
Tohle by se mi líbilo s točnicí a zakázkovým návěsem, takovou 8t mašinu by to asi umělo odvézt.
Ayoagi: tak si pro zajímavost zjisti, jak malý krouťák stačí na vítězství třeba ve F1
Ano, "třeba" v F1, v něčem, co sotva je auto, a co navíc váží 600 kg nebo kolik. Na to opravdu nějakých 300 Nm stačí bohatě. Ony se totiž tyhle věci reálně musí uvažovat k váze stroje, chápu? To jen tak pro zajímavost.
A pro jinou zajímavost, F1 na sobě mají tolik stupidních omezení, že už váš implikovaný argument nemůže snad dávat menší smysl.
A na závěr bych doporučil nesnažit se dohadovat, co jsem napsal má kořeny u lidí, kteří věděli o čem mluví.
A pro jinou zajímavost, F1 na sobě mají tolik stupidních omezení, že už váš implikovaný argument nemůže snad dávat menší smysl.
A na závěr bych doporučil nesnažit se dohadovat, co jsem napsal má kořeny u lidí, kteří věděli o čem mluví.
Aha rozumím. Takže auto s 300 HP a 200 Nm nebude mít v závodě žádnou s šanci proti soupeři s 200 HP ale 300Nm. 😄
Ano, přesně to tvrdím, že nebude mít naprosto žádnou šanci, ani kdyby na něj spadl meteorit.
Chybí tu smajlík obracející oči v sloup.
Chybí tu smajlík obracející oči v sloup.
Ti konstruktéři jsou ale blbci, proč dělají takové chyby?! Nejvyšší čas, abys jim poradil.
Copak já, ale takový Enzo by mohl.
Jo podle ayogachiho naivní teorie by stačilo, kdyby motor ve ferrari vybavili vloženým převodem, který by (při zachování výkonu) zvedl produkovaný krouťák třeba na trojnásobek. Rázem by zostudili celý zbytek startovního pole i se slavnými mercedesy >😁
Ne, nikdy jsem nic takového netvrdil. To už musí být člověk hodně zoufalý, aby jediné jeho argumenty byly výmysly, které protistrana nikdy neřekla.
Enza jsem zmiňoval, protože to byl on, kdo řekl, že výkon prodává auta a krouťák vyhrává závody. Ale vy jistě autům rozumíte víc, než nebožtík pan Enzo Ferrari.
Enza jsem zmiňoval, protože to byl on, kdo řekl, že výkon prodává auta a krouťák vyhrává závody. Ale vy jistě autům rozumíte víc, než nebožtík pan Enzo Ferrari.
Moje argumenty vymyšlené nejsou. Ty sám jsi potvrdil co jsem napsal jen z hecu, že méně výkony motor s velkým krouťákem pojede lip než o půlku výkonnější ale s malým krouťákem. Možná bys mohl vysvětlit proč. Jen ctovat Enza v tomhle případě asi nestačí.