Ja som ich nakonfiguroval už asi 10 >:D
Čakám na kombi.
Na passat sa čaká asi 7 mesiacov, tak si radšej počkám na Superb s podstatne vyššou výbavou za rovnakú cenu.
Neviem ako u vás v ČR, ale u nás je Superb o riadny kus lacnejší ako Passat a hlavne čo som pozeral tak stupne výbav sú úplne inak postavené v ČR a v SR.
Zaujímave...buď slovenský importér vie čo chcú naši zákazníci v základe a rovno podľa toho postavil výbavy, alebo sa v Česku chcú riadne nabaliť.
To ano, zároveň máte výbavy Style o nějakých 50 tisíc dražší, pak pouze 17" místo 18" v ČR. Nechce se mi podrobně zkoumat rozdíly, ale mám za to, že v ČR vychází Škoda skoro nejlépe téměř z celé Evropy. Ale vzhledem k rozdílnosti výbav v různých zemích je to hůře porovnatelné.
héč mejch je asi 30-50 >:D nastesti tam neni zadna navaznost jako to meli tenkrat u Peugeotu 208 kde jsem byl take v teamu zhotovitelu jiste hry a kdys jsme ji jeste prvni den v ostrem provozu testovali tak me pak z infolinky Peugeotu porad nekdo volal jestli si chci tedy zaregistrovat predvadecku kdys jsem uvedl telefonni cislo >:D
a opravdu se nestacim divit na cenik v konfiguratoru >:D >:D za priplatek sitka do zavadloveho prostoru:))) , zadni sterac 2700kc, priplatek za vyhrivani predniho skla 6t (konkurence ma uz asi 15 let v zakladu),atd,atd, opravdu "luxus" na kolech :DD ,.
stale jenom nalestena bida, a ve finale bud utratite o 200-300t vic oproti zakladni nabidce ,nebo mate bezceny holobyt.
a uprimne: pokud bych mel onen zminovany cca milion,tak asi vsichni zname lepsi a kvalitnejsi vozy,za ktery se to mega da utratit.
Klidně jmenuj tu konkurenci, které to má už 15 let v základu? Co všechno v autě této třídy potřebuješ, co Škoda nabízí za těžký příplatek a jak je to hlavně ve srovnání s konkurencí?
to neni o konkretnich potrebach,samozrejme je jasne,ze neni priplatek jako priplatek a vybava jako vybava,nebavim se o drahych technickych vychytavkach tupu luxusnejsi nataceci xenony atd,atd, ale naprosto bezne (prakticky i u aut velikosti fabie ci jeste mensich) jsou drobnosti typu "sitka v kufru" a podobne kravinky,v hodnote zmackanych novin,tudiz nechapu proc si u superba chteji za toto nechat platit extra.
a co se tyka druhe poznamky: i 15-17 let stara auta,byla -li nabizena v zakladu komplet v elektrice(a to vetsinou byla) ,meli vyhrivani predniho okna a zrcatek+i jine fičury-samozrejme bez priplatku-, konkretne napriklad honda legend,letitá mitsubishi sigma,AR 166,volvo S60,J-X type,lanci lybra a muzu pokracovat jeste dlouho.
bohata zakladni vybava a vyhrivani cehokoli,nebylo v te dobe u pomezi stredni-vyssi stredni nic extra,nad cim by mel clovek padat do kolen,to az postupem casu zacli vyrobci ty vybavy tak trochu krouhat a odrbavat.
Takže ve zkratce, těch 200-300 tisíc utratíš za co? Souhlasím s tím, že některé příplatky jsou absurdní, kdo je nechce, tak je neobjedná....
To s tou konkurencí myslíš vážně? Nebo jsi jen potřeboval vyjmenovat modely, které měli něco extra? A to ještě mnohdy ne v základu....Srovnávat Legend, auto jiné třídy, svého času s cenou 1,75 milionu se Superbem v základu za 600 tisíc je trochu padené na hlavu. Takže zkus to ještě jednou, která aktuální konkurence nabízí třeba to vyhřívané čelní sklo v základu? A abych ti to ulehčil, Mondeo nezmiňuj.
tu konkurenci myslim vazne,vim ze ty jmenovane auta byla drazsi,ci o neco vyse,ale zase si vem jaky se psal rok a na jake urovni v te dobe ta technika celkove byla a na jake je dneska,dnesni technika je dle me mnohem hodnotnejsi vyjadreno kvalitou a zaroven pozadovanymi penezi. to o cem se bavime bylo v te dobe rekneme top,nebo novinky ktere se zas tak vsude nepouzivali, dneska by takove blbosti jako vyhrivani melo mit kazde auto,jsou to veci stare 20 let,a v dnesni dobe uz tak bezne a samozrejmé, technologicky tak jednoduche na vyrobu a material,ze bych logicky predpokladal,ze auta teto stredni a vyssi kategorie by to proste v zakladu mit mela.ale to je pouze muj subjektivni nazor.
tech 200-300t to uz je o vkusu a prioritach jednotlivych kupujicich,samozrejme veliky dil ukousne volba motoru,prevodovky,podvozku a dalsich dulezitejsich veci.
netvrdim,ze je to o nejaky obrovsky rozdil oproti konkurenci a jejim priplatkum,ale spise o tech detailech a levnych drobnostech,ktery ma (ne vsechna) konkurence tak nejak za samozrejme a nemusis to resit.
je pouze otazkou,ktere verze by jsi se napriklad za 7 let lepe zbavil,a ktera si udrzi lepe hodnotu ci zajem kupujicich,a hlavne,v ktere se ty,tech 7 let budes citit lepe a pohodlneji, zda zaklad cca 630t 1.4tsi, nebo "udelanejsi" verze za 900t= treba 2.0tsi+vybava,kuze,vyhrev,navi atd. kazdy to ma jinak.
Jako subjektivní názor ti to brát nikdo nemůže. To, že se nějaký prvek až tak nerozvinul a není stál běžným standardem všech výbav může mít více faktorů. Ono v dnešní době není problém ti do auta dát téměř vše na co si vzpomeneš. Ale jsme v konzumní době, máme možnost výběru a kdyby se tu prodávala jen auta v plné výbavě, jejich ceny by se dostaly na takové hodnoty, až by se protáčely panenky. Ne každý podobné prvky využije, ne každý je vůbec chce. Proto máme možnost výběru a to je dobře.
K nejvhodnější volbě asi tolik, benzínové verze u nás bohužel nikdy nebudou držet cenu, jako nafťáky. Čím vyšší vstupní cena, tím více v absolutní hodnotě ztratíš. Nejlepší předpoklad budou mít TDi 4x4 ve Stylu či LK. DSG už ti cenu ojetiny nijak nezvedne, stejně jako mnoho dalších extras.
zkuste se mrknout někdy do Ameriky.Žádná automobilka si nedovolí zákazníka obtěžovat s tím jestil chce v autě otvírání bezklíčů nebo ne,či jestli chce stahování okynek šivhadlem apod.
Všechna auta se tam prodávájí v max konfiiguraci a jediná volba je motorizace.
Tak by to mělo vypadat...a ne z zakaznika dělat blbce typu,a chcete volant ? ano tak to bude 5000.-kč...a chcete přední sklo ? tak to máme 12 000.-kč
A co z těch amerických aut můžeš koupit u nás? To je podobné, jako by Američan "brečel" nad naprostým nedostatkem naftových motorů. Amerika a Evropa jsou dva odlišné trhy, zákazníci mají jiné preference a podle toho je také uzpůsobena nabídka. Nikdo nikoho nenutí za nic připlácet a rovnou si může koupit něco v "plné palbě".... svoboda volby je skvělá věc.
ale nejde o to kolik se toho prodává tu a tam...jde spíše o to,že v USA s nikdo nedovolí zákazníka takovými hloupostmi aby si něco klikal,určoval otravovat.Možná je to tím,že je americký trh daleko víc přecpaný nabídkami a konkurencí,takže automobilky podstatně více bojují o zákazníka.Takže prostě trh funguje tak,že když chceš auto,tak tady jej máš.maximálně vybavené za nejlepší možnou cenou.tečka.
Ne jak tady...když nechecš volant ušetříš,a když řekneš prodejci,že jsi žebrák,tak ti ještě 10% slevní.
Samozřejmě, že lze v USA konfigurovat. Ale jedou tam na skladovkách. Nemá tedy smysl nabízet široké možnosti konfigurace. Američané klidně ze skladu koupí i Rolls Royce, protože včera bylo pozdě.
Vůbec nechápu, co se tu řeší. Je několik možných přístupů, pokud se ti líbí americká metoda nabídek, co ti brání si "ameriky" kupovat? Nemáš prachy na plně vybavený Superb? Ok, tak jdeš do něčeho, na co zrovna máš...
Já třeba stěrač vzadu nechci a vyhřívání, jen pokud je pokovením (žádné drátky). Za "program" do zavazadlového prostoru si klidně připlatím, pokud za to stojí, ale přijde mi, že jsem spíš výjimka, pokud jde o zajišťování nákladu (nemám rád, když mi něco v kufru cestuje a mlátí, nemluvě o bezpečnosti).
Tak asi jako ty chce jen hodne lidi vedet, na kolik ten cesky zazrak vyjde.
Ta fotka z konfiguratoru je docela strasidelna, cesky zazrak na pomezi luxusni tridy a na fotce oholena OIII s jinymi svetlomety. Design docela slabota, coz je videt prave na tom zakladu. Aby to vypadalo, tak to bude chtit slusny priplatky presne jak rikas a to pak nema moc smysl.
Jo, podařilo se jim vybrat mimořádně ubohou konfiguraci... nemetalická červená k autům této třídy nesedí, auto bez xenonů... takhle to fakt vypadá jak nafouklá Octavia.
počet konfigurací je opravdu argument.. ale to je mi dost jedno.
Smutná mi přišla ta část o úspěchu a přehlednosti škoda auto konfigurátoru... po všech těch urgencích a nefunkčních obdobích konečně nějak funguje - to je úspěch?
A něco tak nepřehledného člověk vidí málokde.
Na druhou stranu je fakt, že některé značky nemají konfigurátor vůbec. ;-)
Konfigurátor Škody a nepřehledný? Možná už je to zvykem, ale mně přijde perfektní. Přesný 3D model konfigurace, obrázky, popisy...Jen teda názvy některých prvků výbavy bývaly dost matoucí pro neznalé (např. boční a hlavové airbagy - ačkoli boční jsou v základu, nebo položka vypisující asi tak deset elektornických pomocníků, ačkoli v podstatě přidává jen hill holder, apod.). Ale mám pocit, že v poslední době se to trochu zlepšilo.
Stejný systém najdeš v cenících (kdy si musíš od položky "odečíst", co už máš). I když teď mají v ČR zjednodušené ceníky pro veřejnost, které osobně moc nemusím, mám rád ty "plnotučné" ala BMW.
Konfigurátor Škody patří k těm lepším. Občas je trošku boj proklikat se skrze závislosti mezi jednotlivými prvky výbavy (chceš ovládání na volantu - musíš vzít handsfree apod.), ale jinak celkem nemám problém.
Samozřejmě Honda nebo Mazda je přehlednější - výbava Attraction, navigace ano/ne, barva... a hotovo :-) .
... kdysi jsme se s kolegou z prace bavili tim, jaka nejdrazsi octavie lze nakonfigurovat. tam jsme dokoncili konfiguraci mozna deset. i ja jsem prispel nekolika konfiguracemi superbu do tohoto hausnumera, ackoliv jsem ho objednavat nechtel (prisel pozde, jinak by to k passatu kazdopadne byl protikandidat), ale tohle cislo je absolutne k nicemu. jedine zajimave cislo v clanku je onech 2500 zavaznych objednavek...
Co to znamená dokončit? Když si hraji s konfigurátorem, normálně nic nedokončuji. Prostě konfiguraci přeruším někde v průběhu. Dál jdu prakticky jen při výběru auta, kdy si chci konfiguraci vytisknout, uložit si kód, kontaktovat prodejce atp.
Já také. Ale za sekci s příslušenstvím nebo výbavou normálně nejdu. A můj předpoklad by byl, že je to normální pro člověka, který jen okukuje. Maximálně se můžeš podívat na aktuální možnosti financování, ale to snad nebudeš dělat s každou konfigurací.
Re: Ocakavam clanky o konfiguraciach inych znaciek
Je to ceske medium, placene ceskym vyrobcem aut Skoda-auto. Nekterym z nas dava praci, hodne z nas s tim jezdi, tak proc nenapsat o chudem uspechu v podobe konfiguraci. By me zajimali objednavky, kolik 5-10tis? ;-)
Tak jako vlajkova lod skody auto a trivalec a cekani skoro rok, to je k smichu. V rapidu drncej plasty a dost mne zklamal. Novou skodovku bych si nekoupil, ony ty koncernove auta nejsou zas tak uplne stavene na kvalitu. Jetsli neni lepsi si koupit starsi auto v poradne vybave a jeste s poradne udelanym motorem- stara dobra prace, ty korejci ten trh s autama uplne znicit. Vyrabi se nekvalitne a levne, delaji se kompromisky a to neni dobre. Driv auto vydrzelo 20 let... ted s problemama 10!