Dnes jsme poprvé vyzkoušeli novou Škodu Superb Combi. Pro první den mezinárodní prezentace v Německu jsme zvolili turbodiesel 2.0 TDI (140 kW) s pohonem předních kol a manuální šestistupňovou převodovkou.
slovem luxus si nepředstavuji auto,které stojí v základu 600 000 a jezdí ním kdejaký taxikář či sedlák z vesnice....Luxusní auto je takové,které se na silnici potká jednou za rok,koupit lze opravdu jen z malé série...Rolls Royce,Maybach,Pagini,Ferrari
Zdravim autora, predem dekuji za snahu o aspon nejake podrobnejsi recenze na ceskem internetu. Jen bych prijal kdyby se objevovalo vice kritiky k recenzovanym vozum(inspiraci muze byt velice dobry youtube recenzista Thomas na Autogefühl https://www.youtube.com/…user/autogefuehl nebo kluci na Topspeed.sk nebo Rasto Chvala), prijde mi to tak trochu obcas jako reklama, vsichni vime ze zadne auto neni dokonale a kazdemu vyhovuje neco jineho, ale i subjektivni nazor je nejaky a specielne pri recenzi bych spise kritizoval a srovnaval.
Superbem jsem se byl svezt liftbackem a je to opravdu velice pohodlne auto, je to houpacka ale bohuzel v zadnem jinem aute nelze za stejnou cenu dostat tolik nejmodernejsich hracek a proto Superb proste obstoji... takze honem do kramu :-)
Kdo chce serpentinovou pilu nebo rodinny vuz za babku, ten si urcite poridi asi neco jineho...
PS: Hlavne, nebrat kozene sedacky, poslednich par dnu ukazalo jejich hlavni nevyhodu, ac jsou ventilovane, nechapu proc v L&K neni na vyber Alcantara a proto nizsi vybavovy stupen a vybavu dotlacit v konfiguraci, jdu prat propocene veci...:)
Potesilo: ACC(zajimave fungoval i na kruhovem objezdu kdy nechal auto nejdrive vykrouzit kruhac a pote opet zrychlovani na nastavenou hodnotu tempomatu), Soundsystem,DCC (aspon trouchu slo tu houpavost ubrat), Smart light assist (to musi kazdy zazit), urcite Columbus, Alcantara,
Zlobilo: Lane assist(ne vzdy kvalitne namalovane cary a zrejme bych skoncil nekde v poli pri chvilce nepozornosti, mozna tak na dalnici to ma smysl...???), virtualni pedal nefungoval uplne pokazdy 100%, Lane asist nema akustickou ani vibracni indikaci ???
cožpak to, ale hlavně prý před veřejností tají, že poslední slova toho robota prý byla "Hasta la vista baby". Psali to v Guardianu, takže nemám důvod tomu nevěřit... :no:
nevím...asi jsem zmlsanej...i když i v roadlook měl recenzent silný akcent >:D ale když to srovnám s Rastem...Garáží apod...tak tohle je pro mě naprosto bezcenné. Stejné informace jako v článku se dozvím ve videu.
roadlook nebyl projektem ACZ, sem se pouze dostal později. Ale určitě byl fajn.
Jinak mě videa vyhovují mnohem víc. Ok, autor není žádný krasavec, upřímně bych očekával alespoň košili a ne polokošili jak z mekáče od pultu. Ale tohe se dá zlepšit. A autor už alespoň mluví vcelku sovisle a spontánně. Takže za mě za videa jednoznačně :yes::yes:
Napsal, že Škoda spolupracuje s VW, což je fakt. To, že ho neumíš posoudit, je už jen tvůj problém. Na ztrapňování jsi tady specialistou ty, což potvrzuješ i touto "diskuzí".
***m osahávající plasty >:D >:D >:D
Ať se na mě redakce prosím nezlobí...ale mnohem stravitelnější pro mě jsou psané recenze na acz...Videa s radostí přeskakuji...nestačily by ilustrativní záběry vozu,případně nedostatků jako doplněk článku? A nebo vraťte zpět roadlook...to byly opravdové recenze...
Jedna věc je umělý počet litrů, druhá věc je tvar karoserie. Kombi je prostě praktické a v případě Superbu zatím vypadalo vždy o čuc lépe. Nemluvě o horském kole, psech atd.
jo a kdyz je uplna tma tak je nejhezci. tehnle hnus je furt hnusnej ve dne i v noci. je potreba vykopnout toho mizernyho zezvejkanyho slovenskyho vandraka a najmout nejakyho poradnyho designera
Nevím, proč se někomu nelíbí bílá barva na Škodovce. Měl jsem Octavii III bílou a byla moc pěkná, teď mám stříbrnou a není to ono, jen když je umytá a nablejskaná :-)
Jinak Superb v bílé je pro mě hodně dobrá kombinace, v reálu vynikne ještě víc. [odkaz]
pokud date test sveta motoru mezi ostatni testy, pak nechapu ten narek na to, ze neni vas... jestli s nim nesouhlasite, tak ho sem nedavejte.
Vytek na objektivitu pri testech koncernovych aut je tu pomerne dost a v tomto smeru se meni jen malo. Zdaleka se to netyka jen testu SM, i kdyz uznavam, ze jsou zdaleka nejhorsi.
ono dokud se tu budou znovu a znovu objevovat nesmyslna hodnoceni, tak te kritiky neubude. pomer kritickych hlasu k pozitivnim ohlasum se vsak zhorsuje, nemyslite?
Osobne nejsem zadny hater skodovky. mame doma ostatne i octavii, ale cinnost motoristickeho novinare si predstavuji tak, ze se snazi o objektivni hodnoceni, nejlepe vztazene k realne konkurenci a co je nejdulezitesi, bez od zacatku daneho vysledku. Zda se vam to jako nekorektni pozadavek?
Dozvedeli jsme se snad z tohoto serveru, ze na nove octavii je videt vyrazna snaha usetrit, zejmena v interieru a to i ve srovnani s predchozim modelem? Nebo vazne verite, ze to tak neni? Jiste, nazor muzeme mit kazdy jiny, sami urcujete svou vlastni verohodnost...
A to že ji koupil, tak to znamená, že ve Škodě nic nedělají, jenom příjmají úkoly z Wolfsburgu a jsou montovnou? Tak to dělá Hyundai v Nošovicích, ale ne Škoda, která má vývojové centrum a spolupracuje i s českými univerzitami.
Tak som bol vcera v skode vycistit interier na sluzobnej octe III. Bol tam aj novy superb tak som ho trochu preliezol. Z vonku fajn az na tu hroznu bielu farbu ktora sa nan absolutne nehodi. Zato interier bol velke sklamanie. Najst tam rozdieli medzi mojou octou je fakt umenie. Je to trochu skoda pretoze to hodne toto auto degraduje a neviem si predstavit ze by som si hokupil ako sukromna osoba. Superb bol vnimany vzdy ako vrchol ponuky skodovky ale tym interierom to zabili a dovod preco kupit superb pred lepsie vybavenou octou fakt nevidim
Proč primárně? A jak to bude v Pákistánu nebo Nigerii vypadat za 20 let, nebudou to náhodou důležité trhy pro nová auta? I pro evropské značky?
"Klidně se vsadím, že za 20 let už se žádná nová auta bez baterek vyrábět nebudou."
Já v tom žádné omezení na výrobu ve vyspělých zemích nebo pro vyspělé země nevidím. To bychom se za chvíli mohli dostat k tomu, že "vyspělá země je ta, kde se neprodávají auta na benzín" (takže třeba Kalifornie). Ne, pokud to chceš vzít jako sázku, tak to je potřeba nadefinovat pořádně. Já tvrdím (a klidně se vsadím), že se za 20 let budou vyrábět auta na fosilní paliva.
ona nejaka automobilka dela auta primarne pro zeme jako je Pakistan nebo Nigerie? a samozrejme Branson to vztahoval na vyspele oblasti a nove vyrabena auta, ne na treti svet a ojetiny
co se Indie tyce, tak tam se zacinaj pomalu dit vetsi divy nez v EU a zacinaj tam pomalu zavadet takova pravidla, ze nejaky emisni limity v EU proti tomu budou za par let doslova smesna >:D tam to dopadne podobne jako v Cine, ze s benzinakem/naftakem si zajezdis v urcitych oblastech jen v urcite dny, a jak ukazuje Cina, vyrobit levnej elektromobil neni problem, s tim ma problem jen Evropa
Přečti si někdy po sobě co píšeš. Jinak by jsi nevypotil tenhle nesmysl "ale Škodě co se povedlo za těch pár let spolupráce s VW AG" !!! Jaká spolupráce Škody a VW? Koncern VW AG škodu před "pár" lety prostě koupil, tečka. Spolupracují třeba Renault a Nissan nebo Renault a Mercedes.
Nezávislý (pokud se oprostíme od inzerentů) znamená placený...na to není v ČR prostor. Na druhou stranu, hřiště kam si chodíme hrát svou úroveň má, částečně ji tvoříme sami ;-)
Za panem Bransonem nepoběžím, ale s tebou se klidně vsadím - o co, že do 20 let nebudou vše elektromobily?
Jsem si 100% jistej, že se za 20 let infrastruktura v zemích jako je třeba (namátkou) Pákistán, Indie, Nigerie apod. nezmění natolik, že by se přestaly vyrábět auta na benzín / naftu... takže klidně o auto - když vyhraješ ty tak elektro, když já tak benzín - platí?
PS: osobně si myslím, že za 20 let bude i v Evropě elektromobilů méně než 50%... ale tam už si úplně jistý nejsem.
Hele, tak mi vysvětli jednu věc - komu prospívá, že na auto.cz například dodnes nebyl redakční test i20? Je to v zájmu Hyundai, aby tu ten test nebyl?
Já myslím, že to v zájmu Hyundai není a tedy se Hyundai chová neprofesionálně. Pokud chci prodávat auta, tak chci aby se o nich mluvilo a psalo... ne? I pokud by česká média nebyla úplně objektivní... to je to na co narážíš?
To je struktura Daimleru, mluvím právě o těch Institucional investors, tj. fondech registrovaných v D a v Evropě mimo D, místo registrace je jedna věc, správa a investoři druhá.
Moc bych si pral cist o autech nejaky NEZAVISLY magazin, no u nas v CR no chance, takze si tu nezavislost musim delat sam... Bavi me to, ale na zivobyti mi to nevydela >:D
Nechci vypadat jako nejaky obhajce Vosickeho, ale Hyundai CR se pod jeho vedenim chova velmi profesionalne. Byt se mi nektere vysledky jejich profesionalni prace zajidaji (agresivni reklamy, snaha o dehonestovani Skody...), tak osobne chapu proc to delaji, rozumim mechanismu vzniku a dovedu si predstavit kam a proc smeruji. Pokud chteji konkurovat Skode na domacim hristi, tak to mohou delat jako Skoda, coz je na domacim hristei ukrutne neefekticvni, nebo to mohou udelat "jinak" a to Vosicky vede velmi dobre (byt znovu opakuju, ze se mi ta detinska agresivita nelibi).
Dobrý den,
nepřímo jste mě vyzval, tak vám napřímo odpovím:
ad 1) Ano, opravdu nám nejde získat vůz oficiální cestou od dovozce Hyundaie na test.
ad 2) Webpaja je běžný diskutér jako vy a žádný tiskový mluvčí Auto.cz, patří však k těm, co zásadně píšou k věci a nespamují a i kritika od něj má svoji úroveň. Jen víc takových...
ad 3) Pokud máte jakékoli dotazy k testu [odkaz] , obraťte se prosím na jeho autora, je uveden v záhlaví. U jeho jména je rovněž zmíněna redakční příslušnost, z čehož je snad více než jasné, že tento test pochází od Světa motorů.
No tak ono se auta bez baterek nevyrábí ani dneska ;-) .
Pokud ale myslí, že do 20 let budou vše elektromobily, tak je to nesmysl, to je moc krátká doba na tak velkou změnu. Pokud myslí elektromobily nebo hybridy tak bych si taky klidně vsadil proti... a navíc hybrid není konstrukčně jednodušší než benzín, naopak, takže pak ta moudrá věta o sofistikovanosti trošku ztrácí smysl. Ale tak tohle jsou PR řeči...
"Myslím, že věci se teď budou hýbat velmi rychle. Benzinová auta a to co se děje v jejich motoru je opravdu složité a zastaralé, navíc i znečišťující. Auta na baterky jsou budoucnost a firmy, které jsou nejrychlejší jsou ty, které budou ovládat trh. Klidně se vsadím, že za 20 let už se žádná nová auta bez baterek vyrábět nebudou,"
Tak nejak nabyvam dojmu, ze hluk od kol bude pomerne zasadni. palec nahoru redakci, ze se nebala na to poukazat. Palec dolu za to, ze kdyz uz se neustale mluvi o luxusu, hluk je jednim z dulezitych hledisek... toto asi s luxusem take nebude mit nic spolecneho...
1) tak takovy pocit rozhodne nemam...
2) ty jsi mluvci ACZ???
3) pokud ACZ citi tlak ctenaru, proc tedy opet vysel test supperb x passat v takove podobe??? On tady Kovarik hlasi neco o kvalite diskusi, ale s kvalitou obsahu se jaksi nic nelepsi...
na to se proste nedostalo, no... :-) holt misto pred koleny se srovnava s E-classe, ale sirka kufru, ktera zase miri o tridu dolu - o tom neni radno mluvit
Shareholder Structure
by Ownership
Institutional investors: 73.7%
Private investors: 16.4
Kuwait Investment Authority (Kuwait): 6.8%
Renault (France): 1.54%
Nissan (Japan): 1.54%
by Region 29.7% Europe (excluding Germany), 32.1% German, 25.5% United States, 6.8% Kuwait, 5.4% Asia, 0.5% Others
Něco se samozřejmě mohlo změnit, ale pořád mi vychází, že Asie má podíl tak max. 13 %.
testování bylo rozděleno do dvou dnů, takže se Superbem ještě rozhodně nekončíme. Odpovědi na otázky budou v dalším díle, tak se nebojte, nepřijdete o ně ;-). Kofoly a fotbalová hřiště s dovolením vynechám...
No, nemyslel jsem ten podíl Kataru, ale právě fondy jak německé, tak evropské mimoněmecké, celkově jde o cca 60% akcií Daimleru. A právě ty fondy (odhadem půlka z těch 60% akcií Daimleru vlastněných fondy) mají být v rukou investorů z Emirátů.
Je to klasika, stříbrná sama o sobě je barva bez výrazu, dává vyniknout kolům a světlům... umytá stříbrná na pěkných kolech s xenonama vypadá hodně dobře.
Totéž platí pro Mondeo, 3er... taky jim stříbrná sama o sobě moc nesluší, chce to aspoň jemné tónování do kovově šedé nebo modré. Docela dobře vypadá Mazda 6.
Například máš střešní ližiny, máš tužší karoserii, lépe chrání zadní cestující před sluncem, nemusíš řešit dilema se zadním stěračem (který někomu na liftu vadí z pohledu designu). Stejně se to ale točí kolem líbí / nelíbí.
Nacionalismus nikdy nikomu neprospěl. Jsme malý národ, historicky jsme skoro pořád někomu patřili. Teď jsme ekonomicky provázáni s Německem natolik, že se můžeme považovat za další bundesland. A vadí to někomu? Nikdy jsme se neměli líp. Můžeme si gratulovat, že Škodovku koupili Němci a že k nim patříme. Je to kulturní národ a z historie se sakra dobře poučil. A rodný jazyk a svobodu slova nám nikdo nebere. Důkazem, že je u nás dobře je fakt, že se k nám pomalu začínají stěhovat i příslušnící hrdých národů, jako jsou Italové. Říkají, že se u nás žije mnohem lépe. Jediné, co jim tady chybí, je moře. Opakuji, máme být nač hrdí, i když je pořád na co nadávat...
Mercedes nepatří Arabům, rozhodně ne, největší podíl mají evropské fondy a hlavně fondy z Německa. I ve VW má nějaký podíl Katar, ale co je důležitější, jak se jednotliví akcionáři podílejí na fungování firmy. Např. někdo tam má jenom prachy a podíl, ale třeba takový Renault má nejen v Nissanu peníze, ale také velké hlasovací právo, které může, ale nemusí být úměrné podílu akcií.
Nepochopils nadsázku, samozřejmě je VW jasně lepší, hlavně v interiéru, ale Škodě co se povedlo za těch pár let spolupráce s VW AG je až neskutečné, jen Čechům se člověk nezavděčí. Jinak tenhle diesel i v porovnání s Mazdou má dobré parametry. Jinak by redakce mohla být poněkud střízlivější ohledně předností a vyzvednout i pár nedostatků. Za mne ale rozhodně velké + za povedený model.
Mercedes patří Arabům, komu patří jaká automobilka si můžeš dohledat. Jinými slovy, samotný vlastník nebo vlastnická struktura nejsou příliš podstatné pro to, o čem píše Ibizian, Škodovka rozhodně dělá Čechům dobré jméno.
Je v dnešní době možné koukat co je čí? Většinu velkých značek vlastní jakési nadnárodní koncerny, finanční skupiny atd. Důležité je, zda tu vyrábějí a platí daně.
Profesionalismus, postaveni dane automobilky na trhu? Ziju ve svete kde se automaticky nepremysli v intencich "proc bychom to delali, kdyz nam ztezuji praci". Druhy dostavec :yes:
ACZ není bandou nadšenců, ale profesionální firmou. To je alfa a omega všeho. Věřím, že pokud by cítili tlak zákazníků/čtenářů na test Hyundai (sám jsem dotaz vznesl v jiný diskuzi), pak se dokáží nějak přizpůsobit.
A co je k tomu motivuje? Aby ve výsledku dali prostor někomu, kdo jim ztěžuje práci. Zřejmě mají do čeho píchnout. Až si budou myslet, že kvůli absenci Hyundai ztrácí dostatek peněz, možná něco podniknou.
Od nezávislého magazínu bys také mohl čekat, že si auta na dlouhodobé testy sám koupí normálně od prodejce, ideálně náhodně vybraného (pokud tedy je z čeho vybírat). A najdeš takové, které to skutečně dělají. Ale tady bych v to nedoufal.
Pockej, ja tu nejsem abych resil problemy auto.cz, jak si obstarat auta, takze to nehazej na mne. A podle meho laickeho nazoru by stacil jeden telefon na slovenskou (dopln si dle libosti okolni stat) centralu a auto by bylo. To, ze se H respektive jeho zastoupeni v CR neprofesionalne o tom sporu neni.
Ja nejak blahove predpokladam, ze auto.cz ma nejaky hlubsi smysl a maji definovanou vizi sveho produktu a dle toho se chovaji tj. nepublikuji kazdou blobost/nejedou na kazdou blbost (tim samozrejme castecne popiram co jsem ted napsal, protoze mohou mit vse co jsem napsal a publikovani kazde blobsti od Skoda auto do toho perfektne zapada). Samozrejme nekritizuji Skoda auto - ti se snazi o maximum a maji to zvladnuto dobre.
časy, kdy jsme se za Škodovky mohli ve srovnání se světem jen stydět. A právem, byla to ostuda, všechny ty stopětky a podobně. Nikdy jsem nebyl příznivcem značky, odradila mne v citlivém věku a už se to nezmění. Jenže odhlédnu-li od osobních pocitů, tohle zkrátka je světově plně konkurenceschopný výrobek a jako Češi máme být nač hrdí. Výrobky jako je tenhle nás posouvají do společnosti vyspělých kapitalistických zemí, bez ohledu na fakt, že z nich máme třetí nejnižší průměrné mzdy, takže na Superb většina z nás nemá. Chápu nadšení českých motoristických novinářů, jsme malá země, ale postupně získáváme zpět dobrou pověst. Škodovkám se už svět neposmívá. Co chcete víc?
Kde si ho má zajistit? Přemlouvat autosalony? Nezlob se na mě, ale nebavíme se o neprofesionalitě českých novinářů, ale o neprofesionálním přístupu domácího výrobce. Špatný...podle mě hodně špatný.
Pokud tě někdo zve na představení posledního prdu, pak jedeš, proč by jsi odmítal? ŠA to dělá jednoduše dobře. Neříkám, že se mi nějak extra líbí fakt všudypřítomnosti a až nekritickýho hodnocení, ale všechno má svou příčinu. Seber se, jeď na úžasný místo k odpočinku a tam ti bude někdo dávat nezájem o tvou osobu, laxnost atp. Prohlásíš pak dovolenou za super i když to bylo právě fantastický místo? Ne...
Pokud navštívíš průměrnější a ne až tak atraktivní lokaci a bude o tebe pečováno s opravdovým zájmem, věřím, že řekneš...ano, to byla fantastická dovolená.
A kde bereš právo hodnotit kvalitu jejich práce? S Passatem bych nemohl nesouhlasit víc, ten design prostě s vhodnými doplňky funguje perfektně. A taktéž na Superb mi reakce přijdou vesměs pozitivní, zvlášť kombi se podle mě povedlo (jak je u Škody zvykem)...Debaty o kufru jsou tu stále dokola. Myslím, že po kombíku se /opět/ jen zapráší.
Cekal bych o nezavisleho periodika, ze si ta auta od H obstara sam a nebude se argumentovat (cti vymlouvat), ze ofiko zastoupeni nedodalo/nechtelo dodat dany model. Ohledne Skoda auto respektive cele group spise nejde o cetnost clanku, ale o obsah potazmo kdyz se to prolozi mistnim spolupracujicim SM...pak to jako celek vypada na pekne tlustou tlacenku.
updated: Jinak samozrejme zastoupeni H je hloupe a kroky kontraproduktivni.
O designu se tu nikdy nikdo nebude schopnej dohodnout, nakolik jde o velmi subjektivní disciplínu.
Pokud se bavíme o Supu, mám podobnej názor jako Rohypnol, že neumí fungovat ve světlých odstínech v nichž působí opět jezevčíkovitě, tmavý barvy dodávají autu šmrnc a líbí se mi.
U Passatu mám problém s unylou a nejistou zadní částí, předek naopak vnímám velmi pozitivně.
Když jsi napsal, že Němci design neumí, pak kdo jej podle tebe umí?
Péče je přímo úměrná zájmu výrobce nebo dovozce auto propagovat. Škoda evidentně šlape tenhle sud se zelím velmi dobře, Hyundai je v ČR, tedy ve svý evropský domovině mnohem, mnohem skoupější, tupější a impotentnější.
Na zahraničních serverech se počátkem týdne vyrojilo spousta prvních jízdních dojmů s Tucsonem, u nás ani jedno periodikum! Co to znamená? Že Hyundai ČR bojkotuje místní novináře. Jedná se o tichou válku a odnáší to ve finále spotřebitel a potažmo sám Hyundai. Ten potřebuje velkou změnu myšlení, pozitivněji a ne agresivně postavenou reklamu a širokou prezentaci.
To, co momentálně předvádí je pouze propagace vlastní omezenosti.
K Renaultu? Jedná se o stěžejní model ve střední třídě...všechny poslední modely byly široce prezentovány a předpokládám, že Talib(sm)an nebude vyjímkou. Nicméně už jsem četl, že Renault jej nebude třeba vůbec nabízet v UK...
Za ty plasty, jen nevim, tech vyplni dveri jsem se opet nedockal. Tak snad priste...
Jinak clanek tedy vlastne nic zajimaveho, ale video urcite fajn. Takze opravdu chvalim, cteni uz je stejne davno de mode a video je mnohem atraktivnejsi... Prirozene povidani, to je opravdu ten spravny smer.
Jen by me tajimalo, jesrli bude stejna pece novinare venovana treba novemu Tucsonu nebo FL i40... A nebo treba Renaultu Talisman...
Sup nutne potrebuje tmave odstiny. Pak vypada vcelku zajimave. Jinak je ale tezkopadny jak T39... Vynikne to prave ve srovnani s luxusnimi voz. Treba Audinam vylozene pristane bila perlet. Superb v bile je jedno velke utrpeni....
Takže potvrzeno - Němci neuměj dizajn. Ani Kabaň. Po novém passatu, který zepředu vypadá jak nas.... nahněvaný sup, co dostal kladivem po hlavě, přichází tahleta kreatura. No, aspoňže to má obrovský kufr - 625 litrů člověk potřebuje každý den...měsíc....dvakrát do roka - letní a zimní dovolená.
fajné, prostě parádní auto. Většina diskutérů by čůrala fontány ve tvaru a barvě okřídleného šípu, kdyby mohla vyměnit své mírné ojetiny, které vstoupily na asfalt v roce, kdy Česko vstoupilo do EU. Každému co si zaslouží ... :-)
Matte za prvé jsem nikoho neurazil, pouze jsem napsal, že oni sami svými činy ze sebe dělají tupce...
Nejvyšší model Dacie je Duster? Taky bys ho nazval luxusním SUV...tak než tu začneš rozhazovat BANy, zkus příště trochu přemýšlet... :no:
Osobné hodnotenie a niekedy možno viac naklonené koncernu ( aj keď Superb ako najvyššie položený model danej značky sa tomuto pojmu už možno blíži) je jedna vec, ale otvorené hrubé urážanie moderátorov a redaktorov fóra by som bez rozdielu trestal permanentným BANon a šiel by si kade ľahšie len by sa tak za tebou zaprášilo... :no:
" zavazadlový prostor, o který u této verze půjde především, zvládla Škodovka na jedničku" - tak má skutečně kufr šířku 1m nebo ne? Nějak to pomíjíte. Tohle je opravdu hodnota srovnatelná s kompakty. Trochu zdravé kritičnosti by neškodilo.
Zbytek auta ovšem :yes:
A co teda s tím kufrem? Dá se v něm přespat, vejde se tam čl
Hmm... Tak jsem se nic nedozvěděl. Viděl jsem pouze dobře vypadající rovnou podlahu. Předpokládám, že to bude fajn, ale čekal jsem odpověď, ne že si budu muset dělat domněnky.
Já jsem zvědavej, kolik místa dostanou odpovědi na včerejší dotazy od diskutujících, když už na to tady byl samostatnej článek. Nebo byl zas jen splněnej úkol na SIII? Zatím to vypadá na další onanii nad prospektem od Škoda Auto.
Třeba ty dotazy ohledně plastů, ložné plochy, výplně dveří.
vrazil sedacku dopredu a na fotce si na to zapomel >:-[] ma to nejaky kratky sedaky a kufr metr sirokej nebyl ani u zigula. a jak to krupe a vrze kdyz to vomatlava >:D. no proste nezajimava vodflaknuta schade od kocovnyho slovenskyho patlala
Ááááááá, omg jak můžete napsat, že se jedná o luxusní kombi??? To jste opravdu tak zabednění nebo zaplacení...prostě nemůžete ve spojení slov Škoda (ostatně i jiné mainstreamové značky) použít slovo luxusní...
Panebože probuďte se! Děláte ze sebe neskutečné tupce... :no:
Superb tu vyhrál test, až si to přečte Winterkorn tak bude naštvaný, už ho vidím jak volá do Boleslavi: Guten, dejte mi k telefonu Flčka a sofort. V.: Vlček prosím . W.: Jakh si tho představuješ, že Schade je lepschí než VW?