Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500 facelift oficiálně: Nebylo potřeba velkých změn

Fiat oficiálně představil modernizovaný Fiat 500. Kultovní model prodělal změny hlavně uvnitř. Stalo se tak přesně 58 let po představení první generace.
Zpět na článek
3. 7. 2015 12:15
3. 7. 2015 12:35
3. 7. 2015 13:01
3. 7. 2015 13:38
3. 7. 2015 14:14
3. 7. 2015 12:30
3. 7. 2015 12:35
3. 7. 2015 13:30
3. 7. 2015 14:06
3. 7. 2015 14:13
3. 7. 2015 14:39
3. 7. 2015 14:29
3. 7. 2015 21:26
3. 7. 2015 23:49
3. 7. 2015 12:15
Tempomat
Už má konečně po faceliftu tempomat nebo ho zase nemá ?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barry Lyndon
3. 7. 2015 12:18
Re: Tempomat
Tempomat v městském poskakovadle? K čemu by tam byl dobrý?
3. 7. 2015 12:35
Re: Tempomat
Tempomat je dobrá věc i pro takové malé vozítko. :-)
3. 7. 2015 13:01
Re: Tempomat
Já normálně tempomat používám. Když není provoz, tak naklikám v obci 57 a je to.
Avatar - iudex
3. 7. 2015 13:38
Re: Tempomat
V mestách nie sú dlhšie rovné úseky? Prípadne vo väčších mestách nie sú obchvaty? Tam sa akože mestské auto nemôže púšťať? Skrátka kdekoľvek, kde je trochu dlhší úsek si ťukneš do tempomatu a neriešiš.
Avatar - Emel
3. 7. 2015 14:14
Re: Tempomat
Je fakt že jižní spojka se svým úsekovým měřením je na tempomat jako dělaná.

PS: přišla mi další pokuta, 43 na 30, grr, nějak to tím autem po Praze nedávám.
3. 7. 2015 12:30
Re: Tempomat
Prej tempomat. pfff
Avatar - lukas06
3. 7. 2015 12:21
Zraje jako víno!
Líbí se mi čím dál víc a facelift to jen umocnil! :-) Povedené autíčko! :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2015 12:35
Majstrštyk
Tvarově absolutní majstrštyk, tohle se Fiatu povedlo. Co motorizace?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
3. 7. 2015 12:37
Re: Majstrštyk
suhlasim dokonalost... brutalne auticko, legenda :yes:

o motoroch sa predsa dole v clanku co to pise.... ;-)
Avatar - Dinar
3. 7. 2015 13:30
Re: Majstrštyk
Jo, perfektní ladies car, akorát musí majitelka občas pracovat s vteřinovkou a přilepit nějaký ten čudlík nebo páčku. Ale jako stylovka :yes: ;-)
Avatar - KANKUNEN
3. 7. 2015 13:51
Re: Majstrštyk
Ano ladies car a tento gen jde do všech modelů 500. Jet v něčem 500 4 chlapi na hory, taky vypadají jako hoše.
7. 7. 2015 21:10
Re: Majstrštyk
je vidět, že nevíš, o čem mluvíš. 500Living máme doma už rok, co se prostoru týká, je to prostornější, než ochcáfka 3, měl jsem možnost přímýho srovnání, kamarád to přivezl domů 2 dny po mě. Je neuvěřitelný, jak to velký auto může vypadat dobně, přest, co se do něj vejde
3. 7. 2015 14:06
Re: Majstrštyk
No.

Není to zase tak hrozný, jak by se z tvého příspěvku mohlo zdát. Je jasné, že čím má věc komplikovanější tvar, tím je asi náchylnější na nějaké to opotřebení.
Ale za celých už skoro 7 let z toho auta nikdy nic neodpadlo. Jediné co pozlobilo byla mochna řadící páky.

Ale podobná věc se může stát i v jiných rodinách. Ovládací páčky jsou všechny ve 100% kondici.

P.S. Mám radost, že se Fiat KONEČNĚ naučil dělat facelifty místo úplně nových modelů za každou cenu. Tohle je dobrá cesta. V tomto případě se facelift 100% povedl.
Avatar - Emel
3. 7. 2015 14:13
Re: Majstrštyk
Jo, dopadlo to dobře. Ono je to takový design, že se s ním těžko vymýšlí něco nového. Až jednou bude nový model, může to být trošku problém... při faceliftu ale stačí drobné retuše.
3. 7. 2015 14:39
Re: Majstrštyk
No právě to měl v minulosti Fiat vždycky tendence to zkazit. Tohle je modernizace, která to auto může udržet na slušných prodejích dalších 5 let a k tomu ještě jako bonus nějak extra neshodí hodnotu starších modelů..., což jistě ocení stávající majitelé... Takže za mne 100%.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 7. 2015 22:14
Re: Majstrštyk
Mně se facelifty Grande Punta jeví jako povedené, takže 500ka není první.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 7. 2015 22:15
Re: Majstrštyk
Nevím, jestli to je majstrštyk, ale rozhodně je to povedený facelift.
3. 7. 2015 13:32
Jen mne fascinuje
když nějaký tester kecá o jednoduchých tvarech koncernových aut, které nestárnou!
A hle ty Alfy, Renaulty, nebo Fiaty vypadají po letech lépe a moderněji.
Rozbalit vlákno
1
3. 7. 2015 14:01
Re: Jen mne fascinuje
Je to kus od kusu...
Avatar - pumpkin
3. 7. 2015 14:26
Vydýchol som si
Trochu som mal obavy čo facelift prinesie, ale je to našťastie v poriadku. Najviac ma asi zaujala tá lakovaná plocha uprostred zadných svetiel. Užitočnejšie by bolo, ak by stred tvoril mliečny plast a celá tá plocha by bola pekná viditeľná smerovka. Nie je predsa na škodu jasne vidieť tieto signálne svetlá a to sa týka aj cúvačky a hmlovky.
Vychytaním múch ako odpadávanie knoflíkov, či lámanie kľučiek je teraz 500-ka asi tým najlepším a stále najkrajším autom čo daná kategória ponúka. :yes: Nech sa darí aj ďalších... no, aspoň 6 rokov ešte. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2015 14:29
Jsem zamilován
Ano, ano a ještě jednou ano... Tohle auto miluju už od roku 2007, co poprvé ukázali jeho fotku. Jednou si ho koupím a tímto faceliftem to ještě umocnili... :-) Zvláště ten černý kus se zelenými zrcátky a potiskem maskování je opravdu vtipný. Klobouk dolů Fiate... :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2015 21:26
Redakce
...máte to opět poměrně nepřesné. Tak například protáhlé nejsou mlhovky, nýbrž sdružené svítilny pro denní svícení a dálková světla. Mlhovky jsou nadále vespod nárazníku. Tlačítka stahování oken nejsou zachována - jsou z americké verze (nebo se jim podobají). Zcela jste zapomněli na to, že po vzoru americké verze je nově před spolujezdcem výklopná přihrádka namísto odkládací poličky. Ostatně jiná je i celá středová konzole včetně navazujícího tunelu mezi sedadly.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
3. 7. 2015 22:48
Je mi to maly, ale libi se mi to.
Moc se mi to libi. A sem mi patri i ten dvouvalec.
;-)
Ale ja si jeste pockam na ten sedan... jestli neco nepokazi, tak to snad bude ma krevni skupina.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Avanti
3. 7. 2015 23:49
taloši
Tí Taliani to ale vedia stále :yes: Perfektné! Interiér, exteriér, vyvážené, štýlové, kultové, jednoducho Fiat :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ludeco
8. 7. 2015 12:41
Starý 500 neměl nástupce?
Co je tohle za pitomost? Původní 500 měla nástupce v podobě modelu 126, který navazoval rozměrově i koncepčně, dokonce i v pár detailech designově. Na 126 zase navazuje přímý nástupce Cinquecento (tedy slovně 500), později modernizované na Seicento (tedy 600) a to vystřídal současný Fiat 500, takže je tu zjevná kontinuita ;-)
Rozbalit vlákno
0