Fiat oficiálně představil modernizovaný Fiat 500. Kultovní model prodělal změny hlavně uvnitř. Stalo se tak přesně 58 let po představení první generace.
V mestách nie sú dlhšie rovné úseky? Prípadne vo väčších mestách nie sú obchvaty? Tam sa akože mestské auto nemôže púšťať? Skrátka kdekoľvek, kde je trochu dlhší úsek si ťukneš do tempomatu a neriešiš.
je vidět, že nevíš, o čem mluvíš. 500Living máme doma už rok, co se prostoru týká, je to prostornější, než ochcáfka 3, měl jsem možnost přímýho srovnání, kamarád to přivezl domů 2 dny po mě. Je neuvěřitelný, jak to velký auto může vypadat dobně, přest, co se do něj vejde
Není to zase tak hrozný, jak by se z tvého příspěvku mohlo zdát. Je jasné, že čím má věc komplikovanější tvar, tím je asi náchylnější na nějaké to opotřebení.
Ale za celých už skoro 7 let z toho auta nikdy nic neodpadlo. Jediné co pozlobilo byla mochna řadící páky.
Ale podobná věc se může stát i v jiných rodinách. Ovládací páčky jsou všechny ve 100% kondici.
P.S. Mám radost, že se Fiat KONEČNĚ naučil dělat facelifty místo úplně nových modelů za každou cenu. Tohle je dobrá cesta. V tomto případě se facelift 100% povedl.
Jo, dopadlo to dobře. Ono je to takový design, že se s ním těžko vymýšlí něco nového. Až jednou bude nový model, může to být trošku problém... při faceliftu ale stačí drobné retuše.
No právě to měl v minulosti Fiat vždycky tendence to zkazit. Tohle je modernizace, která to auto může udržet na slušných prodejích dalších 5 let a k tomu ještě jako bonus nějak extra neshodí hodnotu starších modelů..., což jistě ocení stávající majitelé... Takže za mne 100%.
když nějaký tester kecá o jednoduchých tvarech koncernových aut, které nestárnou!
A hle ty Alfy, Renaulty, nebo Fiaty vypadají po letech lépe a moderněji.
Trochu som mal obavy čo facelift prinesie, ale je to našťastie v poriadku. Najviac ma asi zaujala tá lakovaná plocha uprostred zadných svetiel. Užitočnejšie by bolo, ak by stred tvoril mliečny plast a celá tá plocha by bola pekná viditeľná smerovka. Nie je predsa na škodu jasne vidieť tieto signálne svetlá a to sa týka aj cúvačky a hmlovky.
Vychytaním múch ako odpadávanie knoflíkov, či lámanie kľučiek je teraz 500-ka asi tým najlepším a stále najkrajším autom čo daná kategória ponúka. :yes: Nech sa darí aj ďalších... no, aspoň 6 rokov ešte. :-):yes:
Ano, ano a ještě jednou ano... Tohle auto miluju už od roku 2007, co poprvé ukázali jeho fotku. Jednou si ho koupím a tímto faceliftem to ještě umocnili... :-) Zvláště ten černý kus se zelenými zrcátky a potiskem maskování je opravdu vtipný. Klobouk dolů Fiate... :-):-)
...máte to opět poměrně nepřesné. Tak například protáhlé nejsou mlhovky, nýbrž sdružené svítilny pro denní svícení a dálková světla. Mlhovky jsou nadále vespod nárazníku. Tlačítka stahování oken nejsou zachována - jsou z americké verze (nebo se jim podobají). Zcela jste zapomněli na to, že po vzoru americké verze je nově před spolujezdcem výklopná přihrádka namísto odkládací poličky. Ostatně jiná je i celá středová konzole včetně navazujícího tunelu mezi sedadly.
Moc se mi to libi. A sem mi patri i ten dvouvalec. ;-)
Ale ja si jeste pockam na ten sedan... jestli neco nepokazi, tak to snad bude ma krevni skupina.
Co je tohle za pitomost? Původní 500 měla nástupce v podobě modelu 126, který navazoval rozměrově i koncepčně, dokonce i v pár detailech designově. Na 126 zase navazuje přímý nástupce Cinquecento (tedy slovně 500), později modernizované na Seicento (tedy 600) a to vystřídal současný Fiat 500, takže je tu zjevná kontinuita ;-)