jj
S PŘÍPLATKAMA NA OPRAVDOVÝ STANDART TO VYJDE NA MEGADVA, čísly 1,2M Kč takže to je dražší jak nejlevnější TESLA za 2 roky [odkaz] NO TAK TO UŽ si NA NI POČKÁM !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
... a do tý doby nekupuju brambo s přísřikem vodíku [odkaz] [odkaz] protože to už sem zkoušel, ale testuju 4x4 AWD soudruzi [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Od těch dob co pro 110 kW byl potřeba R6 se prodeje zdvojnásobily. Fakt nejsem fanda tříválců ale použít místo něj tak jako kdysi R6 by bylo ešte víc na hlavu než ten R3
Od těch dob jsou Evropaném, Američané a Číňané několikrát bohatší. Tak v tom se neshodnem, to já raději R6 110kW než R3. To R3 nemá jiný (ne)smysl, než německá zelená ekofašistická honba za CO2.
Ne to bohužel nejsou. Jen Číňani jo o tom žádná :-)
Šestiválec na 100 kW je dneska fakt blbost to bys rovnou moh chtít 8 válec. Eště lepší je V 10 a co rovnou V12? V prvním Jagu XJ12 byl motor V12 5,4 185 kW. Sup má dneska z dvoulitrovýho 4válce 206 kW
Jasně že radši šest válců ale dneska minimálně < 200 kW jinak je to trapný a vozíš s sebou kus železa úplně k ničemu
Tak se koukni kolem sebe, jak stoupla u nás životní úroveň za 25 let. Před 20 lety jsme v Jugoslávii sbírali plechovky Coca Coly na tužky a říkali si, co nemáme. Bydleli pod stanem a mluvili o luxusu....
Dík tezi o finanční pomoci chudšim východním státům trochu jo. Rozhodně Evropani a Američani nejsou několikanásobně bohatší jak si psal. A rozhodně tohle není důvod násobnech prodejů BMW
Kdokoliv co kupuje BMW ne proto ze chce BMW, ale proto ze se mu proste libi vic nez passat, vic nez MB, vic nez audi a 100kw mu staci a auto bere jako dopravovadlo z bodu A do B (maly benzin takze predpokladam ze toho nenajede moc a z toho mala bude treba dost po meste). Kazde zbozi ma sveho kupce a zrovna 316i/318i jsou v Nemecku docela rozsirene motorizace. ;-)
Trojvalec? No a co... Ale to ze 330i je obycajny stvorvalec povazujem za podvod a za zaciatok konca. Zaujimave je, ze ak chce clovek 6 valec tak diesel vychadza cenovo vyhodnejsie. Tak isto spotreba bude nizsia a nasledny predaj jazdenky bude jednoduchsi. Nech sa potom nik necuduje ze vedie jednoznacne nafta :no:
moze byt... nemam uz prehlad z tych rokov ale na 325i si spominam este akoby to bolo vcera... tu motorizaciu som povazoval svojho casu sa zlaty stred pre bmw 3
skoda ze dnes je to uz vsetko len o emisiach.... a valce musia ist dole... ;-\ ... nici to charizmu znaciek ktore si v minulosti zakladali prave na objemoch valcoch a vykone .. tieto znacky podla mna utrpeli v poslednych rokoch najvacsiu stratu ( imidzu, charizmy, hodnoty ) ... samozrejme skoda moc nestratila... ani seat... ale bmw kde je majitel zvyknuty na 6 valcov a velky motor... tomu to asi musi trhat srdce ;-\ ked vidi tie vytunene 3 valce pod kapotou takehoto auta
Ja ho mel, 320i. Ten nadherny zvuk zpusobil poteseni i pri jizde do obchodu. Navic si myslim, že vyvojem r6 se mohli dostat realnou spotrebou pod r4 turbo.
jj, šestiválcová řada 2,0/110kW (320i), 2,5/125kW (325i) a 2,8/142kW (328i) je legendární a dle mě dodnes nepřekonaná... Geniální motory se sametovým během, nádherným zvukem a výbornou točivostí s výkonovou špičkou o které se může dnešním turbům jenom zdát... :yes::-!
Jestli neco BMW nejde tak vsadit nejakou logiku do sveho znaceni. Nemam problem s oznacenim 28i nebo 30i pro 4 valce, ale kdyz od generace e46 uvedli motorizaci znacenou 30i, drzeli ji do konce e46 a pak i celou e90, aby se nasledne rozhodli v gen F30 vratit k oznaceni 328i (pry je vice tradicni znaceni, vic odkazuje na minulost a protoze u BMW znaceni nejde o objem tak je to jedno jestli 28i nebo 30i) tak jsem tak nejak doufal ze to bude na dyl nez jen pul generaci. A ted, o 3 roky pozdeji, nam zase 28i rika papa a na scenu prichazi s velkou slavou 30i.
Musim se sam sebe ptat jestli o tomto v BMW nekdo vubec premysli, jestli planuji i na dyl nez jen 2-3 roky dopredu?
A jeste poznamka k 320i. Vylozene se mi nelibi politika BMW kdy benziny umyslne skrti a drzi na furt stejnem vykonu uz 10let a posouva kupredu jen diesel. Onen B48 jak vidime ve forme 30i je schopen davat pomalu 200kw (a nepochybuju ze jeho limity jsou jeste dal) ale pri 20i jej BMW priskrti na 135kw v case kdy i 20d dopreje tech kw rovnou 140. Uz jen timhle nesmyslnym politikarenim se mi BMW v posledni dobe hodne protivi.
330i a 340i absolutně nechápu. Podle mě zbytečné zmatky, 335i už bylo celkem zavedené označení. Dost často se mě lidi ptají, jestli to je tři a půl litr... Ne, pane, jenom tří litr.
Internet warriors na dnešní systém označení D3 nadávají, ale je celkem těžké nějakým způsobem odlišit od sebe tři výkonové verze jednoho motoru. 330i bych změnil na 325i a vrátil bych 335i. Asi chtěli udělat tlustou čáru za Nxx motory, jenže to by z 320d museli udělat 325d. :-!
Prave, nebylo potreba nic menit. E90 prozila cely zivot s 320i, 325i, 330i a 335i. Nechapu proc se na to nenavazalo v F30 a vnesli do toho zase trochu bordelu s 328i, a jeste jen docasne.
Navic by si tak mohli udrzet pekne znaceni stejne napric tridama. I 1er by mohla mit 120i a 125i. 130i by se treba preskocila a mela pak az M135i. 3er by pak mela 320i, 325i, 330i (ctyrvalce) a 335i (6 valec).
Misto toho tu ted ale mame v nekterych aktualnich BMW motor 35i, co ma 240kw, v jinych motor 40i, co ma stejnych 240kw, pak prichazi 30i, coz je vlastne 28i z predFL (ano, vim ze jde o novy motor, ale to jde i v pripade dieslu a tam se znaceni motoru menit nemuselo).
Celkove jakoby BMW nevedelo co s benzinama, jak je znacit, jak je naladit aby nevypadali politicky priskrcene proti dieslum. Ku predu krok, zpatky dva.
Znaceni = malichernost chce se rict, ale vyrobce jako BMW, co navic v znaceni logiku i tradici uz mel by si takoveto veci mel pohlidat.
No pozor. :-) E90 existovala i jako 323i a 328i a ještě 335is. Stejně jako byla i 128i a 135is. F20 jako 120i a 125i přece existuje, teď se koukám na web.
40i existuje proto, aby zřejmě od sebe odlišili 306k N55 (35i) a 320k verzi (40i). S nástupem nové R6 to sjednotí na 326k 40i. Ale 326k M135i a M235i v tom jaksi hapruje. >:D
Jo, a pak ještě do toho vložili M Performance Kit, který z N55 vydoluje až 250 kW.
Ty 323 a 328i ale nebyli v evrope. Znaceni jake meli v USA nas moc zajimat nemusi, ne? ;-)
Ostatne ani ta 335is se myslim v evrope oficialne neprodavala a da se sehnat jen jako dovoz z USA. Tady mame oficialne jen Z4 35is.
Ano, prave ze F20 jako 120i a 125i existuje, tak proc nedrzet podobne poradky i u 3er? S tim znovu zavedenim 28i (jak se ted ukazuje jen na tri roky) do toho akorat vnesli znovu bordel.
S trojkou máš pravdu, no. Taky to nechápu. Jenže asi opravdu to mají tak, že výkonnější verzi téhož motoru v jiné řadě pojmenují jinak. 125i má 160 kW, 328i měla o dvacet víc myslím...
Tak auta stavena na jiny trh, upravena aby bezela na mistni benzin (nizsi vykony), ktery stejne jako ty auta samotna u nas (a tim u nas myslim evropu) nesla koupit vyjdou asi na stejno jako treba tvrdit, ze passat muze mit 6 valec i v roce 2015. No, muze, v USA, prejme jim ho, ale to asi potencialniho kupce passatu v Evrope co by chtel vicevalec moc nevytrhne. >:D
Tak 1er se s N52 prodavala i jako 130i. Takze tam to bylo normalni, 125i, 130i, 135i.
Spatne akorat bylo ze 130i si clovek mohl koupit jen jako HB a kdyz chtel 1er jako coupe tak koncil na te 125i a pak musel az 135i. V karoserii coupe mas pravdu.
Ve značení je bordel. Tříválec za tyhle prachy ? Podívejte se, až to auto uvidíte, na řidiče. Pravděpodobně to bude největší idiot týdne. Podobně jako majitel mondea s jednolitrem.
ono vobec.... bmw aj mercedes maju v oznaceniach zmatok.. tie nove GLAcka GLEcka GLCcka ani papez sa v tom uz nevyzna ktore auto je ktore ....... a to si pamatam ze mercedes nedavno prehlasil ze chce nazvy modelov zjednodusit .... preto aj presiel z oznacenia CLK na E coupe a z CL na S coupe.... aby zakaznikom ulahcil identitu modelov..... a ono bum... zrazu mame 10 roznych GLKAciek....... no vyznaj sa v tom ;-) ... mne pride ze mercedes ma dnes este vacsi chaos ( a pomyli tym zakaznika ) ako v minulosti .... a bmw takisto
kedysi som sa aj v bmw slusne orientoval... zaklad bol tusim 316i... maximum nejaky 330i..... medzi tym bolo 320i 325i 328i .... a bolo to pekne podla objemov zadelene........ ( 328i malo 2,8 litrovy sestvalec.... a podobne ) ..... takisto dizlov bolo menej...dnes sa podla mna v tom stracaju aj samotni fandovia bmw.... a mercedesu....
Jakmile jsem viděl titulek článku, už jsem dopředu věděl, že se to tu bude hemžit zastánci starých pořádků a atmosférických petrolheadů. A pak stejně všichni jdou max. pro 320xdA. :-!
Nevím, co je menší zlo. Základní tříválec vlastní výroby nebo motor z Renaultu. :-!
Všichni by chtěli benzínové šestiválce, per huba. Teď je na prodej jedna 335i s manuálem, jen za doplacení leasingu, pán už vzdal všechny snahy o to, že by dostal
něco z toho, co zaplatil, zpátky. A stejně to auto nikdo nechce.
320d s automatem by byla pryč za týden, za stejné peníze:)
A není to náhodou 3válec od PSA? Nebo vyvinutý ve spolupráci s citroenem.... BMW s nimi spolupracuje stejně jako Mercedes s Renaultem, jen to nedává moc najevo.
Obojí je samozřejmě špatná volba, ale 4válce jsou 4 válce.
Ono je, ty vecny mercedesi moulo, velky rozdil mezi spolecne vyvinutym motorem (respektive jen nekterych jeho casti), ktery si pak kazda znacka upravuje podle sebe, a motorem normalne jako celek proste a jednoduse nakoupenym. Chapu, ze jako zarytej MB fan to nikdy nepriznas nahlas, ale ten obycejne koupenej diesel pod kapotou cecka je mnohem vetsi trpas pro MB, nez vlastni trivalec pod kapotou BMW, za par let totiz budou mit trihrnky vsichni, jen nekteri svoje, a nekteri nakoupene.
Podívejte se na tohle video, ti, co kritizujete tenhle motor: [odkaz] Ten zvuk je podle mně pro základní, najlacnejší motor naprosto výjmečný.
A nepochybuji, že u BMW bude tenhle motor opravdu úspornejší, než ten u Fordu.
Takže ja si myslím, že tohle je vlastně i dobrá správa, kto nemá na šestiválec, užije si určite lepší zážitek, než se čtyřválcem, přitom ten motor odpovída požadavkům dnešní doby, myslím si, že BMW se určitě nezopsulo.
Záhradní traktor má výkon 136k při 4400 ot/min? :-O Pokuď si myslíš, že takhle komplikované motory se dávají také do záhradních traktorů, tak se s tebou není o čem bavit. Ten motor splňuje všechny předpoklady, aby moho pohánět vůz střední třídy? Nevíem, kde je problém.
Trocha nadsázky, ale vždyť je to pravda...auto střední třídy s měnčím objemem než má moje motorka....a ten motor není opravdu o moc větší než ten, s kterým sekám trávu. 3válce do takových vozů nepatří... HOWG
Tříválec má už i Mondeo a slušně hodnocenej je i 1.2 turbo od PSA takže je jen otázka kdy se objeví v nějakym větším modelu. Trend je prostě danej s tim nic nenaděláme. Sem zvědavej co k tématu budeš říkat třeba za 10 let HOWGH :-)
Proč ne? Prostě na výkon co byl kdysi potřeba V12 dneska stačí polovina motoru, respektive dokonce jeho třetina. Tohle je trend kterej je logickej. Chce to jen v daný době to výkonově nepřehánět. Ani nahoru ani dolu
MB měl zase drzost dát na kastli Renaulta Kangoo hvězdu.
Oč se vsadíme, že za chvilku bude mít MB tříválec taky?:)
řadové motory už začal kopírovat před časem, stejně tak vícenásobné turba...
velmi ma baví čítať, ako tu ľudia, ktorí jazdia feldami, alebo bazárovými ochcávkami ftedeičku plačú nad tým, že trojka bude v základe na troch valcoch. Plačte ďalej.
No čtyřválec u AMG je stejný výsměch jako tříválec coby základ u BMW. Jestli ne horší.
Chopper není motorka /"to není motorka miláčku, to je chopper":) a ten zbytek už si doplníš sám:)
Až se s ním projedeš, pochopíš, jak se mýlíš. ;-) Jedině, že bys to myslel tak, že jim BMW nesahá aní po paty,takže pro ně je 3válec dobrý. Dnes to tak sice je, ale dříve nebývalo. Škoda.
Tvoje připomínky jsou lehce účelové. Ještě donedávna jsi tu pořad omilal, jak jenom atmosférické motory, že turbo nikdy. Teď už je dobrý i čtyřválec turbo, hlavně když to není tříválec, to nikdy! AMG pro mně osobně jsou motory, které nenabízí každý mainstreamový výrobce, třeba VW... a z toho pohledu je čtyřválec ve sportovní divizi větší trapas, než tříválec jako základ.
A ty si jako myslis, ze fandove znacky jedou po zakladnich motorech? Nebo ty bysis snad to svoje GLA 45 AMG nekoupil, kdyby melo nekde v zakladni verzi pod kapotou trihrnek?