Aha, takze nezalezi na tom kdo je majitel (vetsina manazmentu za poslednich 20 let, designer, kde je vyvinuta vetsina techniky...) ale jde o to kde geograficky je vyrobeno (CR) nebo kym (delnikama v CR)?
Vyborne, a ted tu svou logiku skus aplikovat na Tuscon o kterem se tu bavime. ;-)
Pro mne oboje stejne "ceske auto", bud budou ceske auta obe, anebo ani jedno.
Nepochopil jsi to, manažmente. Jde taky o historii a původ značky. Kdyby Abramovič nekoupil Chelsea, ale založil nový klub Red Wings London, tak ho taky Angličané nebudou považovat za domací klub a zápasy by navštěvovalo max. pár Rusů. Stejný to máš s Tusconem ;-)
Pro tebe může být český auto třeba klidně i Tata, ale to je všem fuk >:D
Myslím, že nemá cenu výsledky této ankety sledovat, neb nejde o vyvážený pohled na auta, mimo jiné z těchto důvodů:
- anketa má silně nevyvážené počty porotců z jednotlivých zemí, například: Španělsko má třikrát více porotců než Rusko, ačkoliv se v Rusku prodá dvakrát více aut. Celkově mají v porotě nadproporční zastoupení latinské země.
- počty porotců nezohledňují motoristickou tradici a porozumění aut jednotlivých zemí, kdy například Maďarsko má dvakrát více porotců než Česko, ačkoliv se v Maďarsku ještě před dvaceti lety jezdilo na koni, zatímco v česku se auta dělají přes sto let
- zástupci některých zemí brutálně preferují auta své země (respektive místo výroby) - stačí se podívat na ostudné hlasování Francouzských a Španělských porotců v roce 2014: [odkaz]
Celkově je tedy anketa ostuda a Auto.cz by ji nemělo dále šířit...
suhlasim... trefne napisane Miki... napriklad nase slovensko tam ( pravdepodobne opat ) nema ziadneho zastupcu napriek tomu ze sa predava u nas viac aut ako v takom madarsku alebo slovinsku ...... nehovoriac o tom kolko aut sa u nas aj vyraba, uz nie sme len do poctu
ono vobec... kazdy europsky stat by tam mal mat rovnake zastupenie nech to je spravodlive a vyrovnane..... ked jeden stat ma 6 zastupcov a iny ani jedneho.... tak je to o com? ....
za dalsie .... ma dnes tato anketa okrem komercneho a biznis vyznamu aj nejaky iny? hadam uz ani nie..... uz davnejsie stratila svoju vahu a skutocnu podstatu
a kto tuto anketu ( dnes uz len komercnu saskaren ) vyhra? ma niekto nejake typy?
fandim tucsonu..ale je mi jasne ze SUV moc nevyhravaju tieto ankety .... prekvapit moze aj superb ;-) .. tak som zvedavy na to europske naj auto roka ;-) to zas bude prekvapko
Tak každá anketa začíná jako soukromý podnik, takže se nemůžeme divit, že se v ní promítají nějaké "zájmy" ....
Byl jsem se speciálně kouknou na Genesis u Kouta a nějak mi to až tak super nepřipadá. Nechápu, proč tam nedají cenu podobnou US, tedy cca 900 tis a ani by to nemuselo být tak "nazbrojené". Podobně je to se SantaFe - auto, které bývalo okolo 600 tis je najednou za 840 ??
Dost bych pochyboval, že se "prodalo" 52 kusů... Docela rád bych poznal člověka, který za tohle auto zaplatil 1,67 mil Kč. Ta předváděčka u místního dealera má pražskou SPZ a chlapci z vedení také musí něčím jezdit ....
Pár se jich určitě prodalo ale máš pravdu a tim je to ešte jednoznačnější. U nás prostě věci muset stát víc než v Americe. Platí to pro všechny značky a všechny výrobky
Astra v top trojke urcite....aj ked nic nove neprinasa okem OnStar do EU...Superb takisto ziadna revolucia ale iste bude v top 7. A na prve miesto zasa daju auto, o ktorom si budu mysliet, ze ma byt na najblizsi rok trendsetter... ;-\
...anketa, kterou v minulosti vyhrála "auta" jako Prius nebo Leaf? 8-s Já bych měl letos problém sestavit i finálovou sedmičku. Vítězství bych přál nějaké Mazdě (a je celkem jedno které, všechny tři považuji za to nej ve svých třídách), ale pochybuji, že by to dali automobilce, která zákazníkům necpe dvou nebo tříválcové foukané motůrky v rámci zachraňování planety. :-!