Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

sezeni v transporteru je
| 6. 7. 2015 13:31
typicky spatne. nalezt tam slusnou polohu je takrka nemozne a nevim v cem jste teda jezdili. nevim v cem je volant kolmejsi [odkaz] nez napriklad v transitu [odkaz] a nebo mozna v jumperu [odkaz] a ten folcvagn ma nejbliz tomuhle [odkaz] . radici paka je u transporteru dale a ridic se na ni musi vice natahnout. jedine co se jim nemuze uprit jsou vykonejsi motory ale jako dodavka je to pouze poruchovy smejd co nic neuveze ale zase se tim da jet do divadla.
Avatar - m.z.
sezeni v transporteru je
| 6. 7. 2015 14:59
Tos to moc hezky shrnul, tak fundovaně...
výbavy
| 6. 7. 2015 15:33
Díval jsem se na konfigurátor, a trochu mě zaráží, že do auta přes 1,5 mega nejde objednat třeba bezklíčkové otevírání a startovaní, dokonce je tam pořád ta spínací skříňka na klíček, ani ne ty jako má třeba passat. Výběr potahů je také docela mizerie. Ten odkaz na starý kulatý multivan dvoubarevným provedením je podle me násilné. Kdyby to ty křívky byli o něco zakulacenější jako u staršího konceptu, lidi by jim urvali ruce. Ale asi ne zase dělníci a policajti. Snaží se udělat auto, které bude stát od 400-2 mega a bude od valníku po limuzínu, a ty kompromisy mě nebaví.
Zkusnosti s T5
| 6. 7. 2015 20:57
Prave jsem s T5 urazil 1100 km v 6 lidech na jeden zatah. Cekal jsem to horsi, ale cesta byla v pohode. Co me zarazi je, jak nekvalitne je multivan konvertovan z dodavky. Vse jsou v podstate jen chatrne plasty ladabyle pridelane k puvodnimu uzitkaci... Po 130 tkm pulka veci upadla, zbyla pulka vypada desne. Chybi mi zejmena bytelnost interieru, vse je jen na oko. Klimatizace pres priplatkove vytapeni prostoru pro cestujici vzadu funguje jen vepredu. Audio je tragicky, podvozek je proste dodavka, zadna stopa autovosti. To snad i ten starej deviti istnej bazmek od hyundai byl lepsi... Tohle proste s osobakem neni srovnatelne a to by melo... Doufam, ze se vw tato pseudonova generace vymsti. Delaji to cim dal casteji, udelaji zmeny, ze i na facelift je to bida a vydavaji to za nove auto. Vecko asi multivanu natrhne *... Ale srovnani nemam. Pro me to bylo tak velke zklamani, ze jsem myslenku na tento typ vozu zapudil a zustanu u velkeho kombiku...
Zkusnosti s T5
| 6. 7. 2015 21:42
Taky nechápu to šílenství kolem multivanu jako nejlepšího auta na světě pro cestování apod. . Já v tom jel v 5 ti lidech do norska. Půlku věcí nebylo kam dát a druhá půlka byla na sedadlech naproti hlavní lavici. Zbytek naskládaný v 40cm tloušťce a 2 metrové výšce po každém otevření toho výklopného plata nahoru vypadl. Pohodlí nula - otřesné sedačky. Jízdní vlastnosti dodávky, spotřeba hrozná, výkon tragický. Všechno chatrné a omlácené. Trochu mě mrzí, že jsme nejeli několika kombíky, které byli k dispozici a hodili bychom pouze na střechu rakev. Cestovali bychom pohodlněji, rychleji a za méně peněz. Než vyhodit 1,5 mio za multivan na cestování, koupím raději nějaký kabriolet nebo roadster a zbytek prochrápu v luxusních hotelích.
Avatar - m.z.
Zkusnosti s T5
| 6. 7. 2015 21:56
V 5 lidech a měli jste malý kufr? Nechtěl jsi napsat v 7? Jinak nechápu jaký druh auta by potom vyhovoval...
Já s tímhle autem najel 160tkm a tak trochu nechápu o čem mluvíte.
Zkusnosti s T5
| 6. 7. 2015 22:32
Tak do Norska asi vezli hodne veci... Je jsem se trema detma a dvema dospelejma na letni dovoleny a pulku veci jsme vezli v kabine. Po otevreni kufru taky vsechno vypadlo ven :-) komfort jizdy je desnej to jak cloveka ta predni naprava vyhazuje na celni okno... Mam tu 103kw jela za 9, ale jen proto ze skopcaci celou dalnici na regensburg omezili na 80... Nalozeny to pri 150 zere 12,5. Na dlouhy jizde se na tech sedackach clovek neuvelebi. S kombikem se to vubec neda srovnat... Fajn, to jedno misto by mi chybelo, ale treba rr sport by to s rakvi zvladnul v poho.
Avatar - m.z.
Zkusnosti s T5
| 6. 7. 2015 22:37
Jaké jiné auto má větší kufr? Určitě se spletl a myslel 7 lidí. Mě Multivan svým určením vyhovoval naprosto. (měl jsem 2,5 128kw 4motion)
Bůhví s jakou verzí esenbe jel, manuální klima vzadu nechladí, musí být climatronic.
Ještě by mohl napsat jiný druh auta, v kterém by všechno odvezl
Avatar - wakantanka
Zkusnosti s T5
| 7. 7. 2015 14:59
:yes: bež sa previezť s novou V classe a pri porovnaní s týmto nepochopíš >:D Tak ako sa MB poučil z predchádzajúcich generácií a striktne oddelil osobnú verziu od tej skôr pracovnej. Rozprávkam, že sa však vo V-triede povezieš rovnako pohodlne ako v S-triede never. Síce všetko "dýcha" luxusom, spracovanie je príkladné, ale ani zďaleka sa tak nonšalantne nenesie ako S-ko. A k tomuto VW? No to je ťažko vyhovieť partii robotníkov vezúcich sa na stavbu a zároveň ich managerom majúcim cestou poradu jedným unifikovaným modelom. Navyše konštrukčne z veľkejj časti minimálne 15 rokov starým.
Avatar - martas2005
proc T6?
| 6. 7. 2015 23:13
Muzete mi nekdo z vas, kdo jezdil T5 vysvetlit, proc jste nemeli/nemate MB? Ja to totiz po prolezeni a projeti Vklasse nechapu. :)
Byl minuly MB o tolik horsi? V cem?
proc T6?
| 7. 7. 2015 13:28
Ja si ho jen pujcil, pred koupi bych rozhodne porovnal s konkurenci... tohle mi domu nesmi
T6? Zoufalost
| 7. 7. 2015 00:31
Nechápu, že jedete testovat auto a neuděláte vlastní fotky? To je jako profesionální? Mě by třeba zajímalo, zda už má Caravella ( případně Multivan ten trojsedák) se samotnými opěráky, protože sedačky v T5 jsou proti konkurenci tragédie ( Viano i nové V-classe, navíc v práci máme i rok staré Vito ( ještě stará generace), která má také pro každé sedadlo nastavitelný opěrák, dále pak i Jumpy/Expert/Scudo, nebo Tourneho Custom a vlastně i ta korejská H1 ( tam to tedy je v řadě vždy 1+2, ne 1+1+1, ale alespoň jsou také sklopná).

T5 měla snad nejhorší tapece v nákladovém prostoru v této třídě, navíc si nedovedu představit delší cestování bez sklopných opěráků.

Ty 5 stupňové převodovky jsou v dnešní době výsměch, vlastně nevím v této třídě o jiném voze, který by měl ještě 5kvalt. Hold to jsou ty novinky v této třídě, co VW přináší. Na druhou stranu to je možná nejlepší volba a nebude to takový * jako ty 6stupňpvé montované v Turecku a nebo poruchové a nepohodlné DSG.

Zajímalo by mě, co myslí autor tímto :"Největším přínosem jsou nové pohonné jednotky primárně vyvinuté tak, aby splňovaly přísnou emisní normu Euro 6." Já opravdu nevím, v čem je pro uživatele výhoda močoviny, je to další věc, která v reálném provozu nefunguje, toto funguje u dálkové přepravy, kdy motor pracuje konstantně v určitém zatížení a ne při běžné osobní dopravě brzda plyn.

Aktuální FL T5 nemá proti V-classe reálně co nabídnout, ale ani proti třeba takovému Ford Tourneho Custom.

Za rok tu máme novou generaci Jumpyho a Exceptu ( jak to bude se Scudem nebo Toyotou nevím) a také H1 a pak toto zastaralé auto ( hold rok počátku výroby 2003 se nezapře a nová světla a trochu jiná palubovka to nezachrání ( i ty blbé výplně předních dveřích nechali stejné se stejným nešikovným rozmístěním ovládání oken) bude úplně aut.

Člověk, co kupuje auto za 1mil+ není úplně blbý a jeho neoblafnete, že je to nová generace. Navíc pokud je majitelem stávajícího, tak už to neštěstí podruhé nechce.
T6? Zoufalost
| 7. 7. 2015 10:18
po aktualni zkusenosti musim souhlasit. Tim spis nechapu ceny ojetin... jak rikam, me to tak znechutilo, ze uz jsem si to vecko ani nechtel projet... ale kdyz tvrdis ze je vyrazne lepsi, tak to prubnu
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
T6? Zoufalost
| 7. 7. 2015 11:17
Třeba to, že jednou nebudete muset platit zbytečné daně a navíc nebudete mít problém zajet do města až budou emisní zóny. Vlastní fotky klidně příště udělat můžu, když si myslíte, že budou lepší než ty tovární. Jen upozorňuji, nejsem fotograf. K tomu blafání. Že to má základ v T5 píšu hned na začátku. Nikomu nevnucuji, že je to nová generace, nicméně podle VW ano. A zda to auto někdo podruhé chce nebo ne je mi fakt jedno. To je na každém za co utratí své těžce vydělané peníze.
T6? Zoufalost
| 7. 7. 2015 12:12
Plánové nízkoemisní zóny mají limit EURO IV, pokud se nepletu?
T6? Zoufalost
| 7. 7. 2015 13:14
Na příkladě Německa se ukazuje, že emisní zóny vůbec nic neřeší, takže je to jen lobby automobilek, aby byl důvod kupovat nové modely. Jak se ukazuje, tak základ je kvalitní obchvat města a potom chytré křižovatky a zelené vlny. Příklad Německa jasně ukázal, že emisní zóny nefungují. Pro příští dekádu stačí, když má dieselové auto filtr pevných částic, aby dostal zelenou plaketu.
Ohledně daní, pokud to nevíte, tak u nás se u osobních aut neplatí silniční daň, takže daňové zatížení dle emisní normy tu nehrozí a ještě nějakou dobu hrozit nebude.

Tovární fotky z velké části nejsou ani fotky, ale rendery, navíc je to celé vyumělkované. Možná se budete divit, ale ne jen mě, by zajímaly reálné fotky vozu. Navíc dneska kdejaký telefon umí udělat slušné fotky, tak nevím, proč byste nemohl mít nějaký systémový kompakt, nebo něco na úrovni. Já vím, ona je to už práce navíc, přeci jen lepší je si užít raut od VW, pak tiskovku (PR kecy, jak je to nové pokrokové auto nejlepší ve třídě) a pak šup objeď 2x připravenou trasu. Při takovém programu je vytáhnout foťák už nad Vaše síly.

No to "blafání" jsou ne jen mé zkušenosti, kdy kvalita výroby T5 byla zcela mizerná. O 2,5TDI nemá smysl ani mluvit, šťastný člověk, který s tím ujel 200 tis km bez fatální závady.
2.0BiTDI je skoro stejný průser, prostě ten motor na takovou zátěž není dělaný. Převodovky DSG s autem při popojíždění dost cukaj a 6sti stupňový manuál, který vyrábí v Turecku, také málokdy vydrží bezproblémový při nájezdu nad 200 tis km.

Takový měničový automat v Jumpy, Tourneo Custom nebo V-Classe je radost jezdit proti tomu DSG.

Velký problém T5 ( můžete si klidně říkat T6) je úzká a krátká stavba. Pravda je, že je tu i verze Long, která je o 40 cm delší, ale například pro Multivan není dostupná. Ve své krátké Caravelle jsem je v 6 lidech do Švédska a ten krátký kufr byl plný až po střechu a ještě něco v kabině, tady má velkou výhodu Viano/V-Classe, které má o dost delší prostor za 3. řadou. To samé konkurence.

V době vzniku (2003) to bylo jedno z nejlepších aut ve třídě, ale dnes je snad veškerou konkurencí překonaný.
Avatar - Ada je tady
Chyba
| 7. 7. 2015 07:26
Jak může někdo podmínit koupi takového vozu s uspořádáním 4x4 koupí automatické převodovky, je mi opravdu záhadou :no: Nebo jsem to jen špatně pochopil a čtyřkolka se dá koupit i s normální mechanickou převodovkou? ;-)
Chyba
| 7. 7. 2015 10:15
Nejak ti nerozumim... proc by 4x4 mela mit vetsi smysl v manualu? Ze ty jsi taky zastancem klasicke rucky?
Opět trochu reklamních žvástů...
| 7. 7. 2015 10:33
Omlouvám se, ale už mi to nedá.
Většinou zde narážky na skrytou reklamu pouze přecházím, ale toto mi přijde už do očí bijící.

*Ač je Volkswagen T6 pouze výraznou modernizací předchůdce, přináší do třídy dodávek celou řadu moderních prvků usnadňujících řidiči život a zároveň zvyšujících bezpečnost.

Takto vám to již nadiktovali během jízdy?

** Všechno začíná už typickou pozicí za volantem. Ta byla v době vzniku T5 v roce 2003 mezi dodávkami této třídy jednoznačně nejlepší.

Píše se rok 2015.
Plachtění je super asi.
| 8. 7. 2015 13:32
Já nedám dopustit na starej dobrej T4 syncro, sice to kolem 150km už něco žere ale odtahal jsem v tom mraky. Hodnotu si drží, no celkem ano, nijak jsem do něho neinvestoval, koupen jako starší z áček na firmu, teď už s ním jezdím jen na chalupu a vozím tuny materiálu co zbylo ze stavby. T6 jako good ale za ty peníze si koupím na práci další 2 starší. Chlapum to stačí.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku