má to jedno ALE , a to ,že je to při jízdě po sněhu -ledu úplně k hownu, tam ,kde potřebujete plynulý tah ,se to odepne při cca 25 km/h ... Plně naložený "kuka"vůz v horském prostředí na zasněžené silnici svažující se tedy při jízdě z kopce -dělá hydromotor co ? naprosto NIC , přední osa nebrzdí motorem ,ani nepodporuje řízení záběrem ,prostě vůbec nic ...
je to taková berlička pouze pro rozjezd , v horách nepoužitelné, přesto to chlapci v horách řídí , a smějou se tomu ,kdo to jako "čtyřkolku "nakoupil ,a kde ?ASA Jablonec nad Nisou
Haha, tak v Jablonci to přes zimu sice moc nepomůže, ale alespoň se to uchladí.
V létě, na delším kluzkém/kyprém povrchu je o problém víc.
Nápad, resp. princip to je dobrej, ale těch much v provedení má MAN požehnaně.