Novinky
habanero1
10
At jeli, jak jeli a kudy chteli, 2.8 litru je zajimavy udaj.
Přejít do diskuze
Je jasné, že ti, co lítají s TDI po dálnici "co to de" za 4,5 l, z toho moc odvázaní nejsou, ale rozhodně je to slušný výkon. Je to jen další potvrzení kompetence Hondy v oblasti spalovacích motorů, s ohledem na to, jak malou tradici u H vznětové motory mají, je to působivé. :yes:
Kdyz na jedne strane do kopce, tak na druhe musis z kopce 😉
Udaj je to vyborny, tenhle motor umi mimo obec jet za tolik, co benzinovy moped, cca 2,5l 😉 Je to nadherna spotreba :yes:
Udaj je to vyborny, tenhle motor umi mimo obec jet za tolik, co benzinovy moped, cca 2,5l 😉 Je to nadherna spotreba :yes:
Když pojedeš s oktávkou po dálnici co to de, tak budeš tak na 7 litrech/100km 😉
Nicméně je fakt, že by to chtělo vidět, jak si v těžké zátěži tenhle motor povede. I ta Oktívka umí jet za 3,7 ale reálně se k tomu nikdo nepřiblíží 😄
Nicméně je fakt, že by to chtělo vidět, jak si v těžké zátěži tenhle motor povede. I ta Oktívka umí jet za 3,7 ale reálně se k tomu nikdo nepřiblíží 😄
Cesta trvala přes 13tis. km. To je nějaká štreka... Na tak dlouhé vzdálenosti není ani možné jet stále po rovinkách...
TeeJay chtel TDIckarum trochu podkurovat. Je fakt, ze jsem nekde videl udaj, ze s timto motorem je schopne i CRV jezdit pod 4litry a to je jine auto, jina trida 😉
Tenhle motor se proste povedl a jak rika TeeJay je to pusobive co predvadi :yes:
Tenhle motor se proste povedl a jak rika TeeJay je to pusobive co predvadi :yes:
být to článek o rekordní spotřebě tédéíčka v klenotu z Bolky...tak je to na 5 stran a 160 fotografií :no:
Co se nafťáků týče, tam panuje vcelku vzácná shoda japonské a evropské produkce. problémy má Toyota, Mazda, Nissan už z principu, aj Subaru, hondí 2.2 ale byla téměř bez závad, zpočátku sem-tam zazlobily vstřiky a turba, ale spíš ojediněle, než Honda přiškrtila dodavatele. Prakticky jedinou vážnější závadou byly praskající svody. I to je sice nemilá, ale vcelku laciná závada. 😉
Takže počítám, že bum-bum bude i v případě 1.6 i-DTEC méně časté, než jinde.
Takže počítám, že bum-bum bude i v případě 1.6 i-DTEC méně časté, než jinde.
Pravdou je, že když jsem měl Civic půjčený, nebyla ani třeba moc snažení, aby byla spotřeba lehce nad 4 a při normálním stylu jízdy a jízdních podmínkách jezdí pod 5.
Přesně tak, proto mám pod haubnou benzínový motor 😄 ale když budeš řešit jenom tu spotřebu, tak těch 2,8 je krásné číslo. Dokonce i 3,8 by bylo 😄
I kdyby to okta uměla za 3,7 (což je mimochodem velice pěkné číslo), z pohledu hondy je pořád o třetinu víc "žravá".
Honda jako taková je samozřejmě daleko spolehlivější než koncern. Ale pokud jde o naftové motory, zase tak moc bych si nevyskakoval. To samé platí o Mazdě a Toyotě. Nafta je prostě ošemetná záležitost.
ono je to jedno. Litr sem, litr tam. Pak přijedeš do servisu, bum váhy vzduchu, bum turbo, bum vstřiky, atd atd 😄 pak litr nafty neřešíš...