Kdyz na jedne strane do kopce, tak na druhe musis z kopce ;-)
Udaj je to vyborny, tenhle motor umi mimo obec jet za tolik, co benzinovy moped, cca 2,5l ;-) Je to nadherna spotreba :yes:
Je jasné, že ti, co lítají s TDI po dálnici "co to de" za 4,5 l, z toho moc odvázaní nejsou, ale rozhodně je to slušný výkon. Je to jen další potvrzení kompetence Hondy v oblasti spalovacích motorů, s ohledem na to, jak malou tradici u H vznětové motory mají, je to působivé. :yes:
Když pojedeš s oktávkou po dálnici co to de, tak budeš tak na 7 litrech/100km ;-)
Nicméně je fakt, že by to chtělo vidět, jak si v těžké zátěži tenhle motor povede. I ta Oktívka umí jet za 3,7 ale reálně se k tomu nikdo nepřiblíží :-)
TeeJay chtel TDIckarum trochu podkurovat. Je fakt, ze jsem nekde videl udaj, ze s timto motorem je schopne i CRV jezdit pod 4litry a to je jine auto, jina trida ;-)
Tenhle motor se proste povedl a jak rika TeeJay je to pusobive co predvadi :yes:
Honda jako taková je samozřejmě daleko spolehlivější než koncern. Ale pokud jde o naftové motory, zase tak moc bych si nevyskakoval. To samé platí o Mazdě a Toyotě. Nafta je prostě ošemetná záležitost.
Co se nafťáků týče, tam panuje vcelku vzácná shoda japonské a evropské produkce. problémy má Toyota, Mazda, Nissan už z principu, aj Subaru, hondí 2.2 ale byla téměř bez závad, zpočátku sem-tam zazlobily vstřiky a turba, ale spíš ojediněle, než Honda přiškrtila dodavatele. Prakticky jedinou vážnější závadou byly praskající svody. I to je sice nemilá, ale vcelku laciná závada. ;-)
Takže počítám, že bum-bum bude i v případě 1.6 i-DTEC méně časté, než jinde.
Pravdou je, že když jsem měl Civic půjčený, nebyla ani třeba moc snažení, aby byla spotřeba lehce nad 4 a při normálním stylu jízdy a jízdních podmínkách jezdí pod 5.